Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ještě před Ženevou jsme prolezli faceliftovanou Škodu Fabia

Už zítra bude k nahlédnutí na ženevském výstavišti, my jsme si však modernizovanou Škodu Fabia prohlédli ještě v domácích podmínkách. Nad tímto faceliftem asi nebude tolik polemik jako v případě čtyřoké octavie, které jsme na chuť přicházeli postupně.
Zpět na článek
5. 3. 2018 14:45
5. 3. 2018 14:53
5. 3. 2018 15:18
6. 3. 2018 13:41
5. 3. 2018 14:59
5. 3. 2018 15:20
5. 3. 2018 15:41
6. 3. 2018 12:35
6. 3. 2018 12:54
5. 3. 2018 15:51
6. 3. 2018 10:30
6. 3. 2018 12:56
6. 3. 2018 21:49
7. 3. 2018 00:04
6. 3. 2018 12:37
6. 3. 2018 10:38
6. 3. 2018 12:44
6. 3. 2018 21:50
5. 3. 2018 15:40
5. 3. 2018 16:43
5. 3. 2018 16:46
5. 3. 2018 16:48
5. 3. 2018 18:23
5. 3. 2018 18:18
5. 3. 2018 18:54
6. 3. 2018 00:26
6. 3. 2018 07:28
5. 3. 2018 19:54
5. 3. 2018 21:18
5. 3. 2018 23:03
6. 3. 2018 00:24
9. 6. 2018 20:36
6. 3. 2018 17:23
Avatar - Joky
5. 3. 2018 14:41
design nic....motory zoufalý
ale když to lidi chtějí.....a hlavně ať ukážou auto v základu... to bude něco...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
5. 3. 2018 15:18
Re: design nic....motory zoufalý
auto pro české masy ;-)
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2018 14:45
Jedna
z největších hvězd...
Jako chápu, je to naše česká značka, její novinka (tedy v rámci toho, jak se o faceliftu dá mluvit), ale na hvězdu trošku málo.
Mimochodem, z té úvodní fotky, a ještě v červené barvě, to auto působí vážně divně. Smutně, přisedle, jak kdyby bylo v depresi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Joky
5. 3. 2018 14:53
Re: Jedna
v depresi teprve budou, až doběhnou všechny ty soudy... hehe
Avatar - Hittman
5. 3. 2018 15:18
Re: Jedna
V depresi bude ten, kdo si to koupí ;-)
5. 3. 2018 14:59
Látka/kůže
Zdá se mi to, nebo je loketka a měkčení na dveřích potažené látkou? Dříve to byla koženka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2018 15:10
Re: Látka/kůže
Ano, vypadá to na látku.
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2018 15:10
Zvláštní
Změny exteriéru zatím vnímám negativně, z některých pohledů Fabii ubraly na dospělosti. V interiéru to na fotkách vypadá na namodralé podsvětlení přístrojů a volantu. Asi nejpozitivnější jsou novinky ve výbavě, já vzhledem k šetření na (ne)asférických zrcátkách vítám kontrolu mrtvého úhlu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
5. 3. 2018 15:20
Tato
třída je v dnešní době hlavně pro ty, co nemají na módní SUV či větší rapid nebo octávku, podle toho to auto tak vypadá uvnitř, zvenku, i pod kapotou. To neberte jako urážku. Časy, kdy někdo vysolil za fabku 400 tis a více, jsou už dávno pryč.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2018 15:41
Re: Tato
Jak se to vezme. Mně jsou malá "módní" SUV k smíchu a v kompaktech za 400 se těžko hledá něco, co zaujme.
6. 3. 2018 12:35
Re: Tato
A prečo k smiechu? Áno, niektoré sú len malé nesympatické hrče neschopné bez poškodenia preliezť snáď ani obrubník, ale niektoré sú naopak celkom praktické a sympatické, povedzme Fiat 500 X, alebo Renault Captur.
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2018 12:54
Re: Tato
Některé jsou nesympatické více (Arona), některé méně (Captur), ale do baráku mi nesmí ani jedno. K tomu, proč si za více peněz kupovat hůře jezdící auto s horším posazem a vyšší spotřebou, jsem nějak nedospěl.
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2018 15:51
Re: Tato
Pro mě třeba má tahle třída smysl. Jednak jako druhé auto do rodiny (k čemu dvě octavie či octavii a rapida), jednak ve variantě kombi jako rodinný základ. SUV je k ničemu, ložná délka začíná být k užitku až někde ve velikosti Kodiaka a to je vůči Fabii trošku moc peněz navíc. I kompaktní kombi jsou pořád o sto a více tisíc dražší.
Avatar - Ronault.
6. 3. 2018 10:30
Re: Tato
Hlavně Rapid je kvalitativně na tom hůře než Fabia.
Avatar - Ronault.
6. 3. 2018 21:49
Re: Tato
Stačí se podívat na základ celého vozu - podíl vysokopevnostní oceli. Ukážou ti to samotní zaměstnanci na exkurzi ve Škodovce.
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2018 00:04
Re: Tato
Ok, to nemohu vyvrátit, on je také o pár let starší. V crash testech dopadl velmi dobře, ale je otázkou, zda se hodnocení ochrany posádky při nárazu nezměnilo.
6. 3. 2018 12:37
Re: Tato
Určite, na krátke trasy, do mesta a každodenné pobehovanie do marketu a nazad sú to ideálne autíčka. Jak malé SUV, tak aj malé klasiky. Aspoň si vyberie každý.
Avatar - Ronault.
6. 3. 2018 10:38
Re: Tato
Tohle co tvrdíš je bohužel neoprávněný názor trhu... Třeba my máme jako druhé auto jednickovou Fabii kombi, což je ideální. Kufr má dost velký na to aby se tam snadno dal kočárek a nákup, je docela malá, takže žena s ní ráda jezdí a i po 210t km a 13 letech popojížděcek drží pohromadě.
Vzhledem k věku už by to chtělo výměnu, cca za rok až dva do toho půjdeme. Ale co vybrat? Clio v kombíku (do něj v červené je žena zamilovaná) končí, aktuálně zmizel i 1.2 TCe z nabídky. Fabia combi je taky v ohrožení a budou jen tříválce, což budiž. Capture nebo 2008 nemají tak velký kufr a jsou dražší než malý kombík, přitom vyšší posaz a velká kola do města fakt nepotřebuju. Malá SUV jsou buď malá vzadu (občas se vzadu někdo za naší početné rodiny veze uvnitř) nebo mají malý kufr. A nevidím jako pravdu, že by nikdo 400 za Fabii nedal. Pravda, 400 je hodně, ale 350 za kombi s TSI a slušnou výbavou určitě ano.
6. 3. 2018 12:44
Re: Tato
Ponuka sa úži, síce ešte sú tu kompaktné kobíky, ale pre mnohých sú na mestské jazdenie už príliš veľké. Ešte ostalo niekoľko MPV, ale tie sú už trochu drahé...
Avatar - Ronault.
6. 3. 2018 21:50
Re: Tato
Kompaktní kombík máme jako hlavní auto, toho časem asi vystřídá MPV nebo jiný kompaktní či střednětřídní kombík, ale prostě jako druhé auto je to zbytečně velké a zbytečně drahé.
Avatar - praděda7
5. 3. 2018 15:40
U mě
před FL ... :no: po FL.... :no: :no: (pořád mě to připomíná Toyotu Corollu/Auris z roku 2007, ale i ta vypadala lepší.....)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2018 16:05
Nenadchne / neurazi, ale...
... privede (jak to uz nekdo zminil) majitele do depresi. Na exterieru neni nic, co by potesilo . V interieru vysoke hrany stredniho tunelu jsem mel v S100 (vlastni vyroba / tunznzing) uz jako student. Modre podsviceni vypada jako v Gofu 4 na prelomu tisicileti. Hodne, hodne nepovedene.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
5. 3. 2018 16:43
nic moc
Dám pár pohľadov...
Podvozok:
Je jasné, že facelift neprinesie nový podvozok. ten terajší "A06" je update A05. A na rovinu, do Fábie ho dali z dôvodu usporenia nákladov. Ale tým, že sa do auta dali 18" kolesá, Led svetlá a iný luxus majú za následok, že auto na konci dňa bude minimálne tak drahé, ako nové Polo či Ibiza. Wake up, Škoda. Tá "konkurenčná výhoda" vlastne nie je. Trocha logicky uvažujúci motorista si už vyberie o kúsok kvalitnejšie auto za rovnaký peniaz... Nová Fábia sa predstaví koncom roka 2020. V čase, keď aj Polo a aj Ibiza dajú facelift terajších modelov.
Vzhľad:
To čo má za "otvorenú hubu" vpredu? Presnejšie, predná maska. Auto sa vzhľadovo premenil na vysávač. Oceňujem náznaky luxusu, ale do ľudového vozu sú zbytočné. Resp. sú potrebné, ale nemajú čo ohrozovať celkovú sumu. Stále vyvstáva klasický problém Škody - Fábia kombi - nový mini crossover - Rapid Spaceback - Octavia kombi - Superb kombi. Hlavne prvé tri modely - minimálne rozdiely v priestoroch áut.
Luxus:
Komu sú potrebné na tomto "rýchlojazdiacom" aute 18"ky?
Nafta:
Keďže Fábia je stále autom pre fleet, ten si bude vyžadovať v CEE regióne naftu. Bude pokles v predaji.
Summár:
"očakávaný model" je akurát tak pre autosalón. Fábia má len jednu výhodu - je to skoro posledný voz, ktorý ponúka aj kombi v malej treide. Samotný HB je nezaujímavý...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2018 18:07
Re: nic moc
Prostornost současného SB a Fabie kombi se liší docela hodně. Crossover je...crossover, pro mě nepřijatelné. S naftou to možná tak horké nebude, viděl jsem skladbu prodejů Fabie (v ČR?) a její podíl byl minimální. Příplatek proti TSI byl velmi vysoký.
Avatar - wakantanka
5. 3. 2018 21:10
Re: nic moc
Co ti ja viem ako to bude s tym dieslom? Mam pocit ze vacsina obchodakov vo Fabiach mala skor nejaky benzin lebo cena. Ale hadat sa nebudem :-)
5. 3. 2018 16:46
...
To modrozelené podsvětlení je masakr! Už jen chybí malá diskokoule na zpětné zrcátko ...
A ten "pomerančový" lak? Z některých fotek má člověk pocit, že to snad zrovna dostříkali sprayem ...
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2018 16:48
Závist
No nemáte vy ale štěstí >:D Závist. Trhák roku a vy jste ho už PROLEZLI >:D No těchhle verzí asi moc nebude. Většinou holobyty, který vypadaj úplně jinak.
Co je naprosto ohyzdný a nepraktický je ta loketní opěrka, která je tam totálně k ..... malá, špatná poloha a ten kloub a USB to vypadá fakt ohyzdně.
Osobní zkušenost, měl jsem jí jako náhradní asi 14 dní.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2018 18:09
Re: Závist
Přijde ti, že Fabie III jezdí jen jako holobyty? Ani náhodou, nejvíce se prodává Style.
5. 3. 2018 18:23
Re: Závist
Taky bych řekl, že Style se prodává asi nejvíce. Drtivá většina Fábií má přední světla s LED denním svícením = základ pro Style ;-)

Tak jde samozřejmě o to, kde je Th0r potvává, tj v které horní dolní to je ;-)
5. 3. 2018 17:46
Diesely ve Fabii skončí
Takže výroby nového osobního vozu patří benzín, nová Fabia v malých autech patří do města.

PS:- to vypadá nová Fabia, že se s dieselem pod kapotou osobních aut už rozloučíme TDI :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sendador
5. 3. 2018 18:18
Skrabka
Legendarni skrabka vylepsena o dalsi funkci :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2018 18:54
Facedrop
Zase facelift, co nemusel byt. Pamatuju se, jak jsem videl poprve nivou Octavii soucasne generace. Myslel jsem, ze je ti Audi A6 (v teto souvislosti je to velky kompliment). Superb je nadherny. Fabka taky. Facelift Octavie, kdyz uz nic, tak to ozivili no. Ale Fabka aspon na obrazcich neni zajimavejsi ani peknejsi. A dovolim si polemiku o cene. Hledal jsem alernativy k F3 kombi par mesicu a nenasel. Prunik hezkeho designu, prostoru, kupni ceny, zbytkove ceny a spolehlivosti takovy proste nikde neni. PSA ma o nicem benzinove motory a diesel nechci. Renault skaredy interier pro panenky (v Cliu jsem byl jako obr) a minuly Megan mel vyosenou pozici. Hyundai i30 2.gen uvnitr skaredy a problem servisni site. Kia zase nemela dostatecne vykone motory a pokud zase ulitle ceny.. Mazda bez kombi a draha, Auris prekvapive maly, Suzuki nic, Fiat taky nic.. Takze jak jsem cely zivot se vysmival Skodovkarum, tak jsem se jim sam stal. Ale stale si myslim, ze Octavia je jen pro fleet. Soukromnik by to nikdy snad nedal, pokud by ji chtel vybavenou..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wakantanka
5. 3. 2018 21:15
Re: Facedrop
Je ti jasne ze okrem Clia si vsetci tebou vymenovani konkurenti o triedu vyssie vsak? Fiat nema Tipo SW?
6. 3. 2018 00:26
Re: Facedrop
Přesně to samé s tím Tipem mě taky hned napadlo. Třeba byl tehdy ještě jen sedan?
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2018 07:28
Re: Facedrop
"PSA má o ničem benzinové motory" a proto jsi vzal Fabii 3, která má jen litrové tříválce. Aha...
Avatar - lexi
5. 3. 2018 19:54
kdy ?
už konečně vrátí kapličku tam kde patří ?!
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2018 21:18
Pekne
F3 mame doma v kombiku, Style a 1,2TSI 81kW, najeto 50 tisic a bez jedinyho problemu, spotreba 5,7 litru a ten moturek tahne vyborne. Facelift se mi libi a klidne bych do ni sel znovu, ale ....bohuzel uz jen trivalce, takze smula a musime za pul roku nekam jinam.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2018 23:03
Re: Pekne
tiez som rad ze som stihol este 4 valec v malom koncernovom voze ... lebo zrazu je to tam sama vibrujuca litrova kosacka ... pritom to posledne remenove 1,2tsi nema svojim sposobom ziadnu chybu .... mohli ho kludne nechat aj nadalej pre nove pola ibizy a pod... ale tak biznis asi nepusti
6. 3. 2018 00:24
Re: Pekne
JJ, předfaceliftová Fabia III se čtyřválcem 1.2 TSI/81 kw a 6st. manuálem byl nejlepší nabízená verze! :-( R.I.P. :-O
Avatar - jirousekji
9. 6. 2018 20:36
Re: Pekne
Tak, vlastním ji ve výbavě elegance, těšil jsem se na facelift,ale tolik peněz do tříválcem poháněné auto,i když pěkné,to opravdu ne, buď čtyřválec,nebo to bude automobilku brzy mrzet :'-(
6. 3. 2018 17:23
Re: Pekne
Zas a opäť plakanie. Keď prišlo 1,2TSI, bola to malá fúkaná kosačka (oproti 1,4, všakže). Dnes ten, čo písal o kosačke "tehdá", tak má zrazu riadny objem a je šťastný, že nemá litrovú kosačku. Fakt je to smiešne od niekoho, kto má 1,2 ;)
6. 3. 2018 00:10
Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Moc by mě zajímalo, o jakém "chalupřáském přetížení je zde řeč". To jako krátký hatchback přetížít nelze, protože má menší kufr? A jak by u kombíku mohly osmnáctky drhnout o podběh, zatímco u hatchbacku ne? Vždyť všechny nabízené velikosti disků vždy vyrobnává různě vysoký profil pneumatik - čím větší dísk, tím nižší guma a naopak. Dynamický obvod výsledného kola ale musí být vždy stejný a pokud se jedná o širší profil, tak se to kolo víc vysunuje z podběhu směrem do stany, ne?. Tak o čem je zde řeč, máte nás za blbce?!! 8-s
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
6. 3. 2018 02:55
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
"a pokud se jedná o širší profil, tak se to kolo víc vysunuje z podběhu směrem do strany, ne?" Můžeš to nějak (pokud možno logicky) rozvést.
Mimochodem o profilu pneu se obvykle píše jako o vyšším/nižším, nikoli o širším/užším.
Při stejně naladěné tuhosti odpružení a stejné velikosti kol (obvodem) se při přetížení kufru přiblíží ke kolu podběhem kombík spíš, než hb. Je to dáno "větší" pákou delšího převisu karoserie u kombíku. Obvykle se to řeší tužším odpružením u kombi (proti hb), ale (zvlášť u jednoduché vlečené zadní nápravy) pokud se sejde tužší naladění odpružení (u kombi) s výrazně nízkoprofilovou (v tomto případě 18") pneumatikou, není to logicky pro přijatelný komfort vhodné, proto pro kombi tuto kombinaci raději ani nenabízejí.
Jedním z důvodů pro tuto "anomálii" je také fakt, že faceliftovaná Fabie dostala s faceliftem větší obvod kol, přesněji stejnou velikost, jakou má aktuální nová g. Pola (před faceliftem měla Fabia velikost kol shodnou s předchozí g. Pola). Proto teď kola Fabie vyplňují podběhy víc , než před faceliftem, což ovšem samozřejmě (na druhou stranu) vypadá opticky lépe.
[odkaz]

Takže zatímco Fabie před faceliftem měla při 17" discích rozměr pneu 215/40/17", po faceliftu má 215/45/17". Zvětšený obvod kol je také důvod, proč se 18" kola dostala vůbec (nově) do nabídky faceliftované Fabie, byť pouze pro hb.
Větší obvod kol je (aspoň podle mě) jedna z nejpodstatnějších změn v souvislosti s faceliftem Fabie, navíc je taková změna, spojená s pouhým faceliftem, docela neobvyklá..., že se tu o tom nedočteme v článcích, ale až v diskusích pod nimi, je jen další podnět k případnému zamyšlení redakce.
Avatar - KubikCv
6. 3. 2018 12:49
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Pokud se tedy měnil celkový poloměr kola (disk+pneu) tak by měla nastat i odpovídající změna v převodovce. Ono to zní celkem banálně,ale pokud se nedodrží celkový poloměr kola se kterým je počítáno pro danou převodovku,tak se zhorší dynamika i spotřeba (samozřejmně v případě většího poloměru).

Můj osobní tip je,že 18ky jsou jen pro HB hlavně z důvodu tuhosti karoserie.

A pokud tomu tak není a 18ky mají větší celkový průměr než 17ky, tak bez úpravy převodovky bude auto na 18kách o chlup línější. A v případě naloženého kombíku by to bylo daleko víc znát než u HB
Avatar - white label
6. 3. 2018 13:33
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Proč by měly mít 18"ky větší celkový průměr, než 17"ky? Prostě se to standardně dorovná o pět procent nižším profilem při stejné šířce pneumatiky. Takže ve finále bude na 18"ce stejný rozměr pneumatiky, jako byl před faceliftem na 17"ce (215/40).
A pokud se jedná o změnu obvodu kola při faceliftu, není pro automobilku problém přizpůsobit tomu vše potřebné, včetně případné korekce stálého převodu apod.

P.S. Jinak nevidím závažnější důvod, proč by měla být karoserie kombi výrazně méně tužší, než u 5dv.! hb, ze kterého vychází. Jen k vůli o něco delšímu zadnímu převisu?
Avatar - KubikCv
6. 3. 2018 22:38
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
reagoval jsem na tvůj příspěvek kde jsi zmiňoval změnu profilu směrem nahoru po FL u 17tek. A z reakce automobilky,že by 18ky u kombíku dřely o podběh při zatížení jsem usuzoval,že 18ky by mohly mít větší celkový průměr. Podle všeho se ale rozměr nemění. Není problém změnit stálej převod...ale v době úspor nákladů nevěřím,že by do toho Škodofka šla :-)

Pokud budou mít 18ky stejnou šířku ráfku a stejnou hloubku zálisu a adekvátně nižší profil,tak nevím proč by 17ky neměly dřít o podběh a 18ky ano
Avatar - white label
6. 3. 2018 22:53
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Není to tak, že by 18"ky dřely a 17"ky ne, jde spíš o to, co už jsem tu k tomu napsal:
"Při stejně naladěné tuhosti odpružení a stejné velikosti kol (obvodem) se při přetížení kufru přiblíží ke kolu podběhem kombík spíš, než hb. Je to dáno "větší" pákou delšího převisu karoserie u kombíku. Obvykle se to řeší tužším odpružením u kombi (proti hb), ale (zvlášť u jednoduché vlečené zadní nápravy) pokud se sejde tužší naladění odpružení (u kombi) s výrazně nízkoprofilovou (v tomto případě 18") pneumatikou, není to logicky pro přijatelný komfort vhodné, proto pro kombi tuto kombinaci raději ani nenabízejí."
No a pokud budeme vycházet z toho, že se obvod kola nakonec faceliftem nezmění (tím hůř), bude mít 18" kolo na Fabii rozměr 215/35/18", což je na běžný malý hb (nikoli hh) profil (75 mm) vhodný spíš pro masochisty. Pro srovnání mají 19" kola (235/35) u kompaktních hh profil 82 mm.
6. 3. 2018 17:27
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Demagógia. PoFL Fabia má presne rovnaké rozmery pneu, ako PoFL verzia. Akurát 18" budú mať profil 35. Tu sa naozaj nič nemenilo (odhliadnuc od renderov, ktoré zavádzajú).
Avatar - white label
6. 3. 2018 18:18
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Uvidíme, tady je jasně vidět 45%ní profil při 17" a i opticky tomu výška profilu odpovídá.
[odkaz]
A i kdyby nakonec obvod kol zůstal, dál platí druhý odstavec mé reakce.
6. 3. 2018 18:38
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Preto som písal o renderoch. Už vyšlo nejaké videjko na českej garáži YT a tam pri detailnom zábere na koleso je vidieť 215/40R17, takže sa nič nemení. Vychádzať z renderov netreba ;) Na zvyšok som vôbec nereagoval, len ma občas mrzí, ako v diskusii niekde niekto niečo spomenie a zrazu sa to berie za pravdu a operuje sa tým.
Avatar - white label
6. 3. 2018 19:13
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
OK, video zkusím najít.
Jak jsem psal, ten rozměr (viz odkaz) mě taky překvapil, protože při faceliftu není změna velikosti kol obvyklá.

edit - nenašel jsem to, ale nemám důvod ti nevěřit.
7. 3. 2018 09:01
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
V pohode :-)

Neviem, ako to tu je s vkladaním odkazov, ale tu:
[odkaz]
Čas 1:05 keď si stopneš :-)
Avatar - white label
7. 3. 2018 15:15
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Díky, je to vidět už na první pohled. Jinak se mi ale tyhle nové (tady je vidím poprvé) 17" disky líbí na Fabii víc, než ty 18" v designu ala Superb Sportline. Nehledě na to, že s pneu 215/35 to už bude docela slušný kostitřas.
Podobná kola (Spielberg 19") má teď i Golf R:
[odkaz]
Ty na Fabii jsou lepší v tom, že kovový design kombinují s šedým antracitem (a vypadá to celkově na matnější finiš), ne s lesklou černou.
7. 3. 2018 17:34
Re: Chalupářské přetížení? Jenom u kombíku?
Tak som na tom rovnako, tiež mi šmakujú viac ako tie 18", tak, ako aj na Octavii RS mi napríklad 18" dizajnovo sedia podstatne viac ako tie 19", čo sú tam za príplatok (tie sa mi vyslovene nepáčia). A koniec koncov, na Fabii sú dizajnovo 17" už vrchol, v tých 18" sa už aj tie brzdy strácajú :-) Mne to príde ako drevené koleso na voze s oceľovou obručou. Na komfort to má asi aj podobný dopad...
Avatar - Shr3k
6. 3. 2018 15:56
Modrá není dobrá
Oni z toho kua udělali hyundai... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2018 16:11
Re: Modrá není dobrá
To podsvícení? Ještě je tu pořád možnost, že jde jen o špatné vyvážení barev na fotkách.