Jako zvenku je to fakt krásný auto, ale kterýho vola napadlo dát doprostřed palubky tu televizi a sebrat všechny ovladače? Krom toho že je to hnusný, tak je to ještě ukrutně nepraktický. Takovej krok zpátky v ergonomii to bych nečekal. Chápu, že vyrobit mraky tlačítek a přivést k nim drátky něco stojí, ale Tesla snad není tak levný auto, aby si to nemohli výrobci dovolit a museli to o*** jednou umatlanou dotykovou obrazovkou. Strašný. ;-\
hlasove ovladani, a podle videi od uzivatelu to funguje zrejme mnohem lepe nez u konkurence kde se s hlasovym ovladanim, nebo ovladanim gesty docela perou
Tesal je proste jina a jeji zakaznici jsou takovy ze zrejme chtej jine veci nez co maji ostatni
mimochodem, spousta lidi pred tema 11 lety kdy zacal prodej dotykovych telefonu taky proklamovala kratky zivot, ze lidi chtej tlacitka a jak to bude furt upatlany, no a jen o 6 let pozdeji dotykove telefony predstihli v prodejich ty tlacitkove, a podobne by se dalo psat i o dalsich technologiich kde spousta lidi predpovidala brzkej zanik, a dnes patri k tomu nejprodavanejsimu, nebo dokonce z prodeji presahujicima 99% trhu
ja osobne kvuli interieru Teslu 3 taky urcite nechci, ale v budoucnu se tomuhle "trendu" asi nevyhne vetsina znacek, asi nejlip se mi to dnes libi v Mercedesu, kde se to da ovladat 3 ruznyma zpusobama
Dotykový telefon i displej v autě sice přináší funkce navíc, ale je rozdíl koukat se do telefonu a soustředit kam ťukáš, nebo to dělat naslepo na displeji v autě když musíš koukat na silnici. Podobná řešení nemusí být přínosem vždy a všude.
Orientuje sa podľa čiar na ceste. Ak nie sú, orientuje sa podľa auta pred sebou. Ak nie je ani to, neorientuje sa vôbec, alebo len málo - podľa okraja cesty, ideálne ak je nejako ohraničený - pekná, udržiavaná krajnica je lepšia než zarastená divočina. Snehové mantinely sú taktiež o.k.. Mimochodom - takto sa orientuje tiež človek. Skús si šoférovať na ceste bez značenia a potom prejdi na cestu, ktorá značenie má ... neporovnateľne lepšie.
Viděl, ale já jsem v tomhle takovej naiva. Pořád věřím že si lidi mohou vyměňovat slušně názory a i když má každý opačný, může jim to něco dát, nebo je to nějak inspirovat. Toho pána z minulé diskuze co všem nadával a všude psal že je chytrý a vzdělaný jsem si bloknul, tam to vážně nemělo smysl...ale já principiálně neodmítám elektro auta, jen se na ně snažím dívat realisticky.
No to ja netusim ako sa bude orientovat v nasich koncinach. Len konstantujem preco asi nema tlacitka len display. :-) Mam ale taky pocit, ze kto to auto naozaj chce tak sa takymto problemom nezaobera.
Co jiného čekat od lidí na auto.cz. Tady je to jedna žumpa vedle druhé.
I když.
Poslední dobou auto.cz už otáčí a najednou už elektromobily nejsou tak špatné jako před 5 lety, kdy ty samé elektromobily div nezabíjeli každého na potkání...
Ohledně autopilota, mám vlastní zkušenost v Tesle S na našich silnicích. Jel jsem s ní jako spolujezdec na okresce bez krajnic a autopilot byl zapnutý. Řeknu vám, byl jsem hoooodně napnutý, jestli Tesla vybere ty zatáčky, nebo ne. No kupodivu vybrala i když já bych jel asi trochu jinak. Ale co jsem tím chtěl říct je, že to auto mělo technologii starou několik let a na to ten autopilot to zvládnul bravůrně. Tenhle model 3 bude mít zase o kousek lepší technologii, takže tam bych se už skoro nebál ani na silnicích bez krajnic.
Veru, zvonku to ujde (i ked nic co by mohlo ohurit) ale zvnutra je to katastrofa, ako nejaky lacny smejd z ciny. Nehovoriac o ergonomii, ta je este horsia. Proti tomu je i-pace kral automobilizmu.
Zkouška vnitřního prostoru - poznámka k panu readaktorovi Ko
Pane redaktore, prosím, logické je sednout si nejprve dopředu, nařídit si pohodlnou polohu k řízení a pak teprve dozadu. Takto jdou porovnávat automobily mezi sebou, jinak to nejde.
Re: Zkouška vnitřního prostoru - poznámka k panu readaktorov
Zdravím,
samozřejmě máte pravdu a tak jsem to i udělal, jen jsem to v článku špatně formuloval. Na zadní řadu jsem si skutečně sedl "sám za sebe". :-) Už jsem to přepsal, díky za upozornění!
to pro něj super byznys vyrábět laciné šroty a prodávat za takovou sumu peněz. Kdyby mu ta výroba jela a stihl plnit objednávky na rozumný čas, tak neví, co s penězi.
Spis tak, ze Karoq, i kdyby mu chybelo jedno kolo, tak by takovou kritiku neschytal.
Zkus si precist clanek pozorne. Nejdriv kritika (treba za omatlany displej), potom potom rozporuplna chvala a na zaver opet kritika.
Tzn. naprosto nesourody text, z nehoz je potreba si vzit nanejvys par faktu.
A nad dojmy se povznest :-)
je to nejsprostší a nejlacinější ubohej křáp, co kdo v Ženevě vystavuje.
A to objektiv je ke zpracování a materiálům tradičně milostivý.
Úplně to tou lácí smrdí i z monitoru.
Ale to je jedno. I kdyby to bylo vyvedeno z čistých h0v€n, stejně bude sekta zfanatizovaných teslafans kvičet blahem jako pivovarská prasata páně Pandrholy, když se jim nasypalo vrchovatě mláta.
To mě přivedlo na jednu myšlenku o které jsem dnes uvažoval. Měl jsem pár dieselů a většinu benzínů. Vždycky se tu píše že disel hrozně smrdí, pod to se mohu podepsat. Ale zároveň jsem si nikdy nevšiml že by benzíňák voněl, smrdí taky, ale jinak.
Vieš, ako dávno to už píšem? Zväčša si vyslúžim tak ako ty len kopu palcov dolu. Pritom vždy napíšem len to, že podaktorí tu preferujú benzín pred naftou takým spôsobom, ako keby dieslový motor bol najväčšie svetové zlo a autu z benzínovým motorom voňali z výfuku fialky...
Co su to za keci, stalo sa ti uz niekedy, ze by pred tebou siel benzin a musel si prepnut ventilaciu na vnutorny okruh? Ak nema prasknutu hlavu alebo zatekajuci olej tak to nehrozi, zato pri starsich naftakoch je to nutnost.
A ty jazdíš kde, v Afganistane,že sú pred tebou stále také šroty? A prezradím ti tajomstvo - tvoj ctený nos nie je tým správnym meradlom škodlivosti výfukových plynov. ;-)
Zvenku to je hezký, zevnitř ale rozhodně ne. Vypadá to hrozně lacině a neutulně. Ona ani velká Tesla není vevnitř nějaký skvost, ale tohle mě překvapilo.
Třeba to živě bude vypadat lépe, ale u auta za milion vážně nic moc. Dojmu nepřispívá ani ta špína na displeji a kobercích, ale to už se řešilo. Vždycky jsem poslouchal že velká Tesla má interiér nesrovnatelně kvalitnější než aktuální německá trojka BMW, AUDI, MERCEDES a po usednutí do vozu jsem byl dost zklamán. Ta strohost je jedna věc, to je o zvyku, ale dojem útulnosti ani luxusu jsem neměl.
Ono je to celé tak nějak ošklivé, resp. nevypadá to jako interiér auta, ale ten volant je přímo ostudný. I ta Tata za desetinovou cenu ho má už hezčí. [odkaz]
volant jak z plasteliny..... k tomu celkovo uroven level basic.... nic otrasnejsie dnes nejde fakt najst ... este ze tu mame I-pace a elektricku konu a pridu aj dalsi... lebo toto je otrasne nieco... a ten zacapany megatablet ... grcam .... a ked zvazime aj legendarnu kvalitu tohto amorfneho spotrebica tak kto ma byt cielovka netusim ... asi nejaky fanatik ktoremu to stejne nemysli
Takhle by to dal neslo! Ja rozumim ze je to elektromobil, ze ma slusne parametry a zadne emise. To ja vsechno beru, Halik. Ale vec ma z marxistickyho hlediska jeste druhou stranku, a to je ERGONOMIE!
Uvedomte si chlape, ze kdyz bude ridic porad silhat bokem a patlat po displeji, pak bude ta velka vec uprostred vypadat jako prkno na kterym prave drevorubec pokrajel a sezral pul kila slaniny! A celkovej dojem z interieru pak pude kam? No pude do prde|e! Politicky, myslete politicky, Halik!
A nez zacnes kritizovat, tak si zjisti vic o ovladani, treba hlasem..
Zdejsi argumentace je vysmech.
Jedine co chybi mne, je head-up.
Na druhou stranu, nevim jak casto bude nutne se divat jako ridic na ten displej.
Kvuli rychlosti? Bude to skutecne potreba??
Mozne na nemecke dalnici.
Ale bavit se tu o omatlavani :no: - viz vlakno o smartphone ;-)