Isto to tu zas bude plne kecov o stvorvalcoch ale auto vyzera vyborne a vnutri ozaj priestranne, chce to sice osobnu skusenost, ale aspon z fotiek posobi ovela vacsie ako C-klasa alebo 3er.
V strednej triede už absencia väčších motorov reálne vadiť nebude, na rozdiel od vyššej strednej (S90) či veľkého SUV (XC90). Žiaden mainstreamová stredná už nemá viac, ako štvorvalec (ak nerátam Stinger) a 310 koní nebude postačovať len málokomu. Vadiť to bude iba z imidžového hľadiska, keď sa bude chcieť Volvo porovnať s nemeckou prémiou, kde sú dostať 6- i 8-valce; tam Volvo nemá čím konkurovať.
Subjektivně
Sic je ta zadní část opravdu poněkud divočejšího charakteru (myslím tím kompozici zadních svítilen a pátých dveří), patří tento kombík k tomu nejhezčímu v současné středotřídní produkci. Parádní design, velmi čistý a velmi funkční, promyšlená konstrukce, zajímavé řešení podvozku (věřím, že Cross Country přijde na podvozkové části s něčím podobným, jako větší brácha V90) Nářky na čtyřválce v této kategorii již nebudou relevantní… nuže, krásně jsem si zabychařil. Ale abych trochu zchladil své nadšení… opět primárně dotykáč… já vím, že trend, který nezná hranic… ale čeho je moc, toho je příliš.