Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autoshow Praha: Brilliance míří na český trh (premiéra BS4)

Na pražské Autoshow se v závěru minulého týdne představil také jeden z čínských automobilů.
Zpět na článek
23. 10. 2007 06:50
neregistrovaný "charouz"
23. 10. 2007 07:32
neregistrovaný "k12"
23. 10. 2007 08:58
neregistrovaný "ER32"
23. 10. 2007 12:32
23. 10. 2007 13:05
neregistrovaný "ER32"
23. 10. 2007 13:39
24. 10. 2007 06:15
neregistrovaný "Marccoo"
24. 10. 2007 08:38
24. 10. 2007 11:14
neregistrovaný "pallas_"
23. 10. 2007 21:30
23. 10. 2007 22:53
neregistrovaný "RAKEV Z ČÍNY"
23. 10. 2007 07:21
neregistrovaný "brunda"
23. 10. 2007 09:18
neregistrovaný "David 0"
23. 10. 2007 11:11
neregistrovaný "jendys"
23. 10. 2007 12:33
neregistrovaný "sestys"
23. 10. 2007 13:30
neregistrovaný "Honzax"
23. 10. 2007 13:59
neregistrovaný "miso"
23. 10. 2007 16:39
neregistrovaný "povaleč"
23. 10. 2007 17:50
neregistrovaný "miso"
23. 10. 2007 23:02
anonym
23. 10. 2007 20:52
anonym
23. 10. 2007 14:45
neregistrovaný "pallas_"
23. 10. 2007 16:42
neregistrovaný "povaleč"
23. 10. 2007 20:46
anonym
23. 10. 2007 17:51
neregistrovaný "miso"
24. 10. 2007 18:24
anonym
23. 10. 2007 17:53
neregistrovaný "miso"
23. 10. 2007 21:46
anonym
23. 10. 2007 21:51
neregistrovaný "jozef77"
25. 10. 2007 17:42
anonym
23. 10. 2007 23:51
neregistrovaný "polyetylenovy-sacek"
23. 10. 2007 09:02
23. 10. 2007 13:32
neregistrovaný "Honzax"
23. 10. 2007 14:30
anonym
23. 10. 2007 17:55
neregistrovaný "miso"
24. 10. 2007 00:35
neregistrovaný "pallas_"
27. 10. 2007 22:55
neregistrovaný ""Look""
27. 10. 2007 22:54
neregistrovaný ""Look""
23. 10. 2007 09:12
neregistrovaný "passenger"
23. 10. 2007 09:19
neregistrovaný "AL009"
23. 10. 2007 17:21
neregistrovaný "Jokerr"
23. 10. 2007 09:13
anonym
23. 10. 2007 09:21
neregistrovaný "dexter"
23. 10. 2007 11:48
23. 10. 2007 18:02
23. 10. 2007 09:39
neregistrovaný "spokojený"
23. 10. 2007 13:58
neregistrovaný "spokojený"
23. 10. 2007 09:41
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 09:48
neregistrovaný "spokojený"
23. 10. 2007 10:55
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 15:24
neregistrovaný "chytrak1"
23. 10. 2007 19:57
neregistrovaný "Hooligan 49"
23. 10. 2007 11:22
neregistrovaný "1.4 TSI"
23. 10. 2007 10:52
neregistrovaný "někdo"
23. 10. 2007 11:52
23. 10. 2007 12:00
neregistrovaný "někdo"
23. 10. 2007 12:05
23. 10. 2007 13:26
neregistrovaný "Honzax"
23. 10. 2007 14:49
neregistrovaný "míšan"
23. 10. 2007 14:57
23. 10. 2007 16:16
neregistrovaný "A1"
23. 10. 2007 16:48
23. 10. 2007 15:38
neregistrovaný "někdo"
23. 10. 2007 19:20
anonym
23. 10. 2007 20:39
neregistrovaný "někdo"
31. 10. 2007 13:44
neregistrovaný "Bart_neprihlaseny"
23. 10. 2007 10:52
neregistrovaný "sportman"
23. 10. 2007 13:04
neregistrovaný "Petrxyzz"
23. 10. 2007 10:55
23. 10. 2007 10:58
neregistrovaný "sportman"
23. 10. 2007 10:57
neregistrovaný "lrsc"
23. 10. 2007 11:26
neregistrovaný "zhrado."
23. 10. 2007 12:01
neregistrovaný "Lacike"
23. 10. 2007 12:24
neregistrovaný "mam_las"
23. 10. 2007 23:21
neregistrovaný "M3_3"
23. 10. 2007 17:02
neregistrovaný "Sten"
23. 10. 2007 12:21
neregistrovaný "Pucmeloun"
23. 10. 2007 12:26
23. 10. 2007 13:24
neregistrovaný "Crash Test Dummy"
23. 10. 2007 17:38
neregistrovaný "NitroB"
23. 10. 2007 15:58
23. 10. 2007 17:11
23. 10. 2007 22:39
neregistrovaný "stanley2"
25. 10. 2007 11:26
23. 10. 2007 15:59
neregistrovaný "moflo"
23. 10. 2007 21:58
neregistrovaný "Gilgit"
24. 10. 2007 13:03
neregistrovaný "moflo"
26. 10. 2007 12:44
neregistrovaný "moflo"
26. 10. 2007 12:45
neregistrovaný "moflo"
23. 10. 2007 16:48
23. 10. 2007 17:08
23. 10. 2007 17:57
24. 10. 2007 06:56
neregistrovaný "Marccoo"
24. 10. 2007 07:23
24. 10. 2007 13:06
neregistrovaný "moflo"
24. 10. 2007 13:17
neregistrovaný "moflo"
26. 10. 2007 15:54
23. 10. 2007 17:46
neregistrovaný "Ozzy-BLS"
23. 10. 2007 17:57
24. 10. 2007 13:09
neregistrovaný "moflo"
23. 10. 2007 17:49
23. 10. 2007 19:31
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 19:33
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 22:03
neregistrovaný "Gilgit"
24. 10. 2007 09:04
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 19:34
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 20:15
neregistrovaný "UK"
25. 10. 2007 11:34
23. 10. 2007 21:17
neregistrovaný "leninilic"
24. 10. 2007 13:12
neregistrovaný "moflo"
23. 10. 2007 21:43
neregistrovaný "Marge"
24. 10. 2007 00:04
neregistrovaný "petrnezval"
23. 10. 2007 21:44
neregistrovaný "Marge"
23. 10. 2007 22:52
neregistrovaný "stanley2"
23. 10. 2007 23:28
anonym
24. 10. 2007 00:00
neregistrovaný "stanley2"
24. 10. 2007 00:02
neregistrovaný "stanley2"
24. 10. 2007 16:53
neregistrovaný "DS"
24. 10. 2007 16:55
neregistrovaný "DS"
25. 10. 2007 02:19
neregistrovaný "stanley2"
29. 10. 2007 13:02
neregistrovaný "Umierneny."
24. 10. 2007 05:21
anonym
26. 12. 2007 15:23
anonym
neregistrovaný "charouz"
23. 10. 2007 06:50
Taky PR
Je první polovina 90. let a na evropských trzích se objevují korejská auta. Laciný vzhled, laciné materiály, životnost ve hvězdách.
Nedočkaví koupěchtivci po několika letech provozu zjišťují, že auto jim sice ještě jezdí, ale... Komu se podělit se svými trablemi? Sousedovi, kamarádům? Internet neexistuje.
A dnes? Jejich auto již dávno rezne v koutu dvora, zatímco nový japončík se leskne v garáži.

Brilliance cosi, model 2007 rozhodně není na výši doby. Zatím... Je to čínská Kia Magentis první generace se vším všudy. S přístrojovou deskou poskládanou z x částí, které za jízdy vrazají a skřípou, a při nárazu řidiče rozřežou jako řezník prase na porážce. Jsou to tenká skla ve dveřích, která za jízdy drnčí ve standardně širokých vodítkách, jsou to dveře bez gumových dorazů, které poskakují v zámcích, jsou to kostrbaté švy, polystyrenové opěrky hlav, které statnější mužský vytrhne z tyček, je to motor, sice letitý a dávno osvědčené konstrukce, jenže doslova z rýžové mouky: právě na těch stotísíc a možná nějaký ten redakční test, jsou to čínské pneumatiky do každého počasí, kulové čepy, převodovka...

Kde jste kdo? Nová generace nepoučitelných... Píše se přece rok 1993!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "k12"
23. 10. 2007 07:32
Re: Taky PR
* ty si sa asi zle vyspal ty magor!
neregistrovaný "ER32"
23. 10. 2007 08:58
Re: Taky PR
S tou Koreou súhlas, prvé čo ma napadlo je KIA Sephia, Hyundai Ponny. Autá ktoré vyzerali schopne, mali relatívne lákavú cenu no po rokoch človek zistil že materiál jednoduch odchádza až príliš skoro, zostatková hodnota v podstate žiadna... Toto čínske čudo som naživo nevidel takže nebudem súdiť vypracovanie a materiály alebo jazdné vlastnosti no evokuje to vo mne práve začiatky Kórejcov. Skôr sa bojím toho, že ak pôjdu aj ďalej ako Kórejci tak za desať rokov... :-!
23. 10. 2007 12:32
Re: Taky PR
tak za desat rokov co... budu na urovni europskych znaciek? To je snad len dobre, ci tebe sa paci platit take strasne peniaze za normalne auto? Cim je konkurencia vacsia tym je zakaznikovi lepsie. Spamataj sa.
neregistrovaný "ER32"
23. 10. 2007 13:05
Re: Taky PR
Zákazníkovi lepšie? Sa poobzeraj okolo seba, koľko firiem v tvojom okolí participuje na výrobe áut, rôzne súčiastky a materiál, náplne, žiarovky... Všetky tie firmy krachnú lebo nebudú mať pre koho robiť. Tým pádom možno ani ty nebudeš mať prácu a ani ten "lacný" Briliance si nebudeš môcť dovoliť, tak sa v prvom rade spametaj ty, otovor oči a hľadaj aj iné súvislosti nie len cena cena cena... ;-\
23. 10. 2007 13:39
Re: Taky PR
Já bych to tak kriticky neviděl. Domnívám se, že stejné argumenty zněly před 30ti léty, když přišli Japonci i před 15 lety, když přišli Korejci. No a podívej se, jak to vypadá dnes? Krachují Evropani, či je tu nezaměstnanost? Ne, naopak. Japonci i Korejci staví továrny v Evropě, protože od určitého objemu prodeje se nevyplatí a ani není možné vozit auta s Koreje nebo Japonska. Takže vidím to tak, že pokud (!) Číňani opravdu prorazí, tak tu (jako v Evropě) za 10 let začnou růst jejich první fabriky...
neregistrovaný "Marccoo"
24. 10. 2007 06:15
Re: Taky PR
Foxconn Pardubice,made in China jedna z mnoha čínských firem,vyrábí noťase,ACER,ASUS atd.Moc bych se jich nebál,horší je nechuť našinců k práci.
24. 10. 2007 08:38
Re: Taky PR
Nechci šťourat, ale není náhodou Foxcon z Thajwanu? Nebo razíš čínskou politiku, že Thajwan je jen zlobivá provincie Číny? >:D ;-)
neregistrovaný "pallas_"
24. 10. 2007 11:14
Re: Taky PR
Bart, vies ako vznikol Taiwan? Resp. co predchadzalo ich "vyhlaseniu nezavislosti"?
23. 10. 2007 21:30
Re: Taky PR
Mas pravdu...nake firmy krachnou. A nake se zrodi. Jak u nas tak i v Cine. Dle toho co pises, clovek by si mohl myslet, ze v Evrope je kvuli Cine 40% nezamestnanost. Kolega nahore spomina Internet...pamatujete si ty vize, jak kazdy bude pracovat doma, firmy jako takove zaniknou, obchody budou vlastne jenom sklady ktere budou vsechno posilat rovno zakaznikovi...a prece, vetsina z nas pracuje pro firmy, denne jezdi do prace a o vikendu chodi do obchodaku do kina a na nakupy...Mno, tak stejne tak nas prevalcujou Cinane s jejim nekvalitnim zbozim...
neregistrovaný "RAKEV Z ČÍNY"
23. 10. 2007 22:53
Re: Taky PR
http: //adac.iptv.odmedia.net/index.php?clip=0…
neregistrovaný "brunda"
23. 10. 2007 07:21
Čínská auta ne
Dokud bude Čína kašlat na ekoligii a platit svým dělníkům mzdu za kterou si své výrobky nemohou koupit, nekoupím si jejich auto ani za poloviční cenu než konkurence.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "David 0"
23. 10. 2007 09:18
Re: Čínská auta ne
:yes: :yes: Ale je nás málo :-(
neregistrovaný "jendys"
23. 10. 2007 11:11
Re: Čínská auta ne
Tohle je myslim nejduležitější důvod proč ani já si to auto nekoupim! Je nás málo, ale aspoň někdo. Tyhle levná auto jsou zaplacena cenou daleko větší už pri výrobě.
neregistrovaný "sestys"
23. 10. 2007 12:33
Re: Čínská auta ne
No, a to chodite nazi? Nepouzivate rucniky, mobily? Vzdyt tohle vsechno se vyrabi v Cine! Schvalne, kolik % veci kazdodenniho pouzivani neni vyrobeno v Cine?
neregistrovaný "Honzax"
23. 10. 2007 13:30
Re: Čínská auta ne
Přesně tak, třeba v hračkářství ovládají víc než 80 % světového trhu. A jsem si jistý, že se 100 % objeví x malých českých bl.bečků, kteří půjdou jenom po ceně a ten nebezpečný zastaralý * v novém kabátě si koupí. Ale je jen otázkou času, kdy se dostanou aspoň na úroveň Korejců a pak už se nad tím nikdo nepozastaví. Protože Korejci už dnes dělají plnohodnotný auta, vč. vyšších stř. a SUV.
neregistrovaný "miso"
23. 10. 2007 13:59
Re: Čínská auta ne
Vazne? Takze podla teba je Intel taiwanska spolocnost? Je rozdiel americka firma v cine a cinska firma.
Aj ked, bohuzial mas pravdu, ti ludia su tam vykoristovani, lenze pri procesoroch, suciastkach a inych veciach nemas na vyber. Nemozes si kupit televizor made in EU a made in China. Ale auto, auto si mozes kupit a v tom je rozdiel. Napriklad Kia C'eed, pekne, vcelku velke, dobre vybavene auto, velmi bezpecne, za normalnych okolnosti(to znamena vyrobene v Korei) by som nad nim neuvazoval, ale kedze sa vyraba na slovensku, tak preco nie?
neregistrovaný "povaleč"
23. 10. 2007 16:39
Re: Čínská auta ne
jj, s tím bych souhlasil,to má svoji logiku, navíc korejci např. ceeda nikomu neukradli,ale nechali si jej v Německu vyvinout a ZAPLATILI.Soudruzi v ČLR kašlou na všechna pravidla,kradou všechno a všem,ale lidem to nevadí ani v případech,kdy je alternativa.Časem možná díky tomu alternativa ani nebude....lidé budou mít to,co si zasloužili.Minulé generace to též pos*_*RALY se světlými zítřky a následky tu máme dodnes,jenže lidé jsou nepoučitelní... :no:
neregistrovaný "miso"
23. 10. 2007 17:50
Re: Čínská auta ne
Presne, ono je to totiz zacarovany kruh. Dnes kupujem lacne, ale sunty z vychodu a z juhu(Rumusko a spol), to je mi fajn. Ja som len zvedavy, az tymto duchaplnym blbcom zavru fabriku, v ktorej robia, lebo ostatni nakupuju lacne sunty. Potom uz bude neskoro banovat.
anonym
23. 10. 2007 23:02
Re: Čínská auta ne
JE TO POJÍZDNÁ RAKEV Z PAPÍRU A Z JEDOVATÝCH CHEMIKÁLIÍ UVNITŘ A JEŠTĚ JÍ NABÍZÍ ČLOVĚK CO NÁM VŠEM DLUŽÍ 5 MILIARD A NAVÍC MÁ TU DRZOST TENTO NEBEZPEČNÝ ŠROT NABÍZET, MÍSTO, ABY SEDĚL NA PANKRÁCI A LEPIL PYTLÍKY. DOUFÁM, ŽE TEN VRAK NEPROJDE HOMOLOGACÍ.A LITUJU TY LIDI CO DAJÍ NA LŽIVOU REKLAMU A KOUPÍ SI TO.NORMÁLNĚ UVAŽUJÍCÍ ČLOVĚK SI TO NEKOUPÍ.NEJSOU TO HADRY JAKO NA TRŽNICI, TADY UŽ JDE O ŽIVOT, DNES NABÍZÍ AUTA A ZÍTRA TŘEBA LETADLA Z PAPÍRU MADE IN CHINA A NĚJAKÝ VŮL BUDE CHTÍT OCHCAT LIDI A DOVÁŽET JE TAKY. :-(
anonym
23. 10. 2007 20:52
Re: Čínská auta ne
:yes: :yes: ;-) naprosto souhlasím
neregistrovaný "pallas_"
23. 10. 2007 14:45
Re: Čínská auta ne
noo.. "platit svým dělníkům mzdu za kterou si své výrobky nemohou koupit"

priklad: vo VW Bratislava sa vyrabaju Audi Q7. Pozri sa na zamestnanecke parkovisko, ci sa pracovnici z montaznej linky, lakovne, lisovne atd. na nich vozia do prace.

Skolacky argument
8-s
neregistrovaný "povaleč"
23. 10. 2007 16:42
Re: Čínská auta ne
V našich končinách je snem zaměstnavatele(někdy), aby bylo parkoviště prázdné, nebo max. jízdní kola a v lepším případě tam semo tamo občas zastaví nějaký bus a zbytek plochy nechat volné pro H1,2,3, A8,černá SUV atd.Ne všude, to pro pořádek.
anonym
23. 10. 2007 20:46
Re: Čínská auta ne
ty nejsi jen povaleč, ty jsi navíc osel
neregistrovaný "miso"
23. 10. 2007 17:51
Re: Čínská auta ne
Isteze nie, ale aspon na nejake slusne auta maju.
anonym
24. 10. 2007 18:24
Re: Čínská auta ne
z 20-25 tisic cisteho mesacne? naviac minimalne 1/2 z nich su pracovnici z inych okresov, dochadzajuci za pracou na tyzdnovky..
A este.. preco kupis Audi Q7, Passata alebo hocico co sa vyraba v Bratislave, nakoniec lacnejsie v Nemecku nez par km od fabriky? A u vas je to detto so Skodovkou..
23. 10. 2007 21:35
Re: Čínská auta ne
:yes: :yes:
23. 10. 2007 16:44
Re: Čínská auta ne
Jenomže počkejte až tenhle asijský tygr překoná USA a začne vládnout světu...to teprve bude nářez...stačí se dívat již teď...číňaňi chcou pomalu jezdit autem, z toho plyne dřívější ropná krize a tak dále včetně energie, ekologie...

Příklad ze života, čína spotřebovává čím dáltím více mléka, a podívejte se jak v Evropě podražilo!!!! A to je jen začátek...abysme za chvíli na ty jejich auta vůbec měli... 8-s
neregistrovaný "miso"
23. 10. 2007 17:53
Re: Čínská auta ne
No az sa tu najde kopec debilkov, co budu kupovat ich vyrobky, aj ked existuje europska alternativa, tak potom sme vsetci...sak viete kde.
anonym
23. 10. 2007 21:46
Re: Čínská auta ne
* si v prvom rade Ty. A k tomu EU-zakomplexovaný. Dúfam, že všetko, čo sa u Teba doma nachádza a používaš to či už denne alebo zriedkavejšie, je vyrobené v EU. Ak nie, tak iba zbytočne kecáš a ser.eš si do huby. Hovorí Ti niečo pojem "globalizácia"?
neregistrovaný "jozef77"
23. 10. 2007 21:51
Re: Čínská auta ne
Sorry, zabudol som sa prihlásiť.
anonym
25. 10. 2007 17:42
Re: Čínská auta ne
to víš, že si to někdo koupí, do obchodu a do práce to bude někomu stačit.
23. 10. 2007 21:48
Re: Čínská auta ne
hmmm, cize evropa exportuje mleko...evidentne se teda evropskym firmam vice oplati mleko exportovat nez ho tady prodavat. Z toho plyne nekolik zaveru: zle evropske mlekarny ktere radej budou provat sve vyrobky za vyssi ceny nez si nechat ujit zisk se valej v penezich, v cine roste zivotni uroven jelikoz si vice lidi muze dovolit evropske mleko, a chudaci cesi a slovaci budou muset plati o par korunek vic za mleko protoze tu evidentne nebyli ceny dane globalnim trhem ale jenom jakymsi prozitkem z cas ne tak davnych ze mleko, chleba, a maso ma byt davano lidem za symbolickou cenu. Mno, mne z toho vseho vychazi, ze za deset let budeme jezdit castecne cinskyma autama jak tedka korejskyma a zaroven zivotni uroven pujde u nas jeste vyse protoze do ciny budeme exportovat vsechno ostatni...vcetne toho mleka ;-)
neregistrovaný "polyetylenovy-sacek"
23. 10. 2007 23:51
Re: Čínská auta ne
Tvoje relativni teorie faktu je dobra, ale divas se na to z pozice modreho ptaka. Kdyz trochu zrudnu, tak se v mem transparentnim mozecku vyvine myslenka, ze by mohly taky trochu rust i ty ptaky ...teda platy, -sem chtel rict.
23. 10. 2007 09:02
Bez sance II.
Tenhle sedan az nekde bude jezdit, tak si ho vyfotim jako exota - cinsky sedan Brylajance, s benzinem a neoverenou, spise zpochybnenou kvalitou, kdo si to koupi? Tim spis, kdyz do pul mega uz sezenete skladovy a kvalitni Hyundai Sonata sedan, a stejne - kolik jich jezdi? Jako vystrceni ruzku mozna, ale jinak ztrata casu se nad tim v tehle fazi vubec zamyslet.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Honzax"
23. 10. 2007 13:32
Re: Bez sance II.
Myslím, že takových lidí se najde dost, protože pro spoustu lidí je argumentem jenom cena, cena a zase cena, kvalita je až na chvostu.
anonym
23. 10. 2007 14:30
Re: Bez sance II.
v rovnakom aute (mierne odlisna predna maska) som sa vozil v roku 2004 v Hangzhou, kde sluzia Brilliance ako taxiky. Ziadny rozdiel voci ostatnym miestnym taxikom som nepostrehol (VW Passat, Hyundai Sonata). Ziadne vyrazne drncanie, nekvalitny interier ani nic podobne. A to som sa viezol aj autami ktore uz mali na tacho cez 100.000 km.
Cely cas pobytu som si myslel, ze je to nejaky z americkych modelov (Buick napr.) - az po navrate sa ma znamy pri prezerani fotiek spytal, ze co je to vlastne za auto.
Dokonca ked som si mal vybrat na stanovisku taxik, podvedome som si vyberal prave tieto auta - vzadu sa sedelo lepsie nez v passate (viac miesta, a pohodlnejsie odpruzenie). Podotykam - v Cine sa taxikom jazdia aj stokilometrove vzdialenosti, nie parkilometrove ako v Europe.
neregistrovaný "miso"
23. 10. 2007 17:55
Re: Bez sance II.
Uuuuuzasne, tomu tak vsetci uverime, najme od stydlina.
23. 10. 2007 18:50
Re: Bez sance II.
.. a stejne. Sedan, stredni trida, benzinovy motor, image horsi nez Dacia Solenza - od urcity hladiny a kombinace uz ani cenou neudelas vsechno, to by tady mohli zacit prodavat Hindustan Ambassador za 90.000,- a tvrdit, ze diky cene to bude star - zas tak bych nas trh nepodcenoval. A ze se ti v tom taxiku libilo - kdo z toho mala potencialnich kupcu v takovym taxiku jel? Doslova: NIKDO. A co to vypovida o postaveni tehle plecky na ceskym trhu: NIC. Jen mas proste hezkej zazitek, libilo se ti to vic nez mistni VW Santana :-)
neregistrovaný "pallas_"
24. 10. 2007 00:35
Re: Bez sance II.
ano, to je pravda, povodne VW Santana a Audi 100 niekde z rokov 80-tych sa stale vyrabaju. A obcas to pripomina ludovu tvorivost, tie inovacie.
Pravdou je, ze som ten Brilliance nesoferoval. A ze ho poznam len zo zadneho sedadla.
S Hindustan Ambassadorom - to je ale skutocne len recesia, podobne porovnanie. Ale to, ze sa este stale mozes v CZ a SK odviezt v taxiku Ford Sierra, Lada 2105, MB 123 "piano" a podobne, to je zial kruta realita.
neregistrovaný ""Look""
27. 10. 2007 22:55
Re: Bez sance II.
>:D >:D >:D :no:
neregistrovaný ""Look""
27. 10. 2007 22:54
Re: Bez sance II.
>:D >:D >:D >:-[] >:D :yes:
neregistrovaný "passenger"
23. 10. 2007 09:12
¨Světový plagiátor investuje do vývoje .....
To je témněř ideální spojení podvodník a plagiátor ... národ za Charouze splácí dluhy a on nám sem nacpe kvalitu z východu aby nám udělal radost ...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "AL009"
23. 10. 2007 09:19
Re: ¨Světový plagiátor investuje do vývoje .....
No Tunel Charouz nejni blbej, von většinu svých milijardových dluhů koupil od ČKA za pakatel, takže je teď čistej, takhle se to dělá. Jinak nechápu jak takovýmu z..dovi může nějaká automobilka svěřit zastupování (Cadillac) já bych si u něj nic nekoupil. Jinak místo splácení dluhů ČP nebízel bezplatnou reklamu s engem, apod.
neregistrovaný "Jokerr"
23. 10. 2007 17:21
Re: ¨Světový plagiátor investuje do vývoje .....
No, tak s tímhle souhlasím bezmezně!!! Na výstavišti sem se skoro vosypal vzteky, když jsem procházel kolem charouze a jeho exotikách za plotem.
anonym
23. 10. 2007 09:13
ohrozeni
to ze si nejaky "sebevrah" nevazi sveho zdravi a zivota beru jako fakt, protoze jestli nezdechne pri narazu, tak ho musi dostat ta smesice smradu linouci se z tohoto srotu (copa nam do toho soudruzi asi primichali, ze to v tom aute tak smrdi), ale jestli tim budou ohrozovat zbytek populace a diky tomuhle * nekoho zabiji, bral bych to normalne jako verejne ohrozeni...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dexter"
23. 10. 2007 09:21
Brilliance
Nevypada az tak hrozne, ale v zivote bych to nekoupil. To abych se bal kdyz srazim srnu ze prolitne celym autem a zkonci v kufru :-)
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2007 11:48
Re: Brilliance
Tak to je přece výhoda, ne? Než to projde až do kufru, tak je stažená z kůže a částečně i vykoštěná a předporcovaná. Neboli jen okořenit a hodit na pánev >:-[] >:D ;-)
23. 10. 2007 18:02
Re: Brilliance
>:D >:D To je teda nářez...
neregistrovaný "spokojený"
23. 10. 2007 09:39
Ve výprodeji v lídlu tomu dávám naději na úspěch
Všechno ošizené a laciné, podivně páchnoucí interiér, nulová bezpečnost, mizerná kvalita. Pár hejlů se chytí a tím to také skončí.

Za 20 let to, soudruzi, můžete zkusit znovu, nyní táhněte i s Brylance do háje :no:
Rozbalit vlákno
4
23. 10. 2007 13:31
Re: Ve výprodeji v lídlu tomu dávám naději na úspěch
Skúsil si to naživo, keď píšeš o páchnucom interiéri? Máš k dispozícii výsledky crashtestu tohto konkrétneho modelu? Nejaké konkrétne údaje o nekvalite? Čo je na tom aute oklamané?

Múdry si jak rádio Jerevan, ale tvrdíš niečo, čo nemáš nijak podložené. :no:
neregistrovaný "spokojený"
23. 10. 2007 13:58
Re: Ve výprodeji v lídlu tomu dávám naději na úspěch
Ano, zkusil. Po vyzkoušení čínského "exponátu" jsem zkusmo přesedl do Fabie, cenově srovnatelný vůz za cca 300 tisíc Kč, byť rozměrově menší. Fabia je bezpečnější (4,5 hvězdy), kvalitnější (prověřeno zákazníky) v interiéru nic nepáchlo, solidní sedačky, barevnost plastů sladěna, celkový dojem dobrý - prostě jako v pokojíčku, stejný pocit jsem měl z celé Japan/EU produkce. Čínský "exponát" dosud nezískal ani hvězdu, chce získat tři, upozorňuji píše se rok 2007. V interiéru béžová, černá, stříbrná + imitace dřeva :no: Všechno na pohled odfláknuté a v detailech nedotažené, odpudivé ovládání topení a klimatizace. Podivný zápach v kabině je možná způsoben tím, že že potencionální kupci tohoto vozu nemají na mýdlo :-| O kvalitě si nedělám iluze, je daná cenou >:-[]
23. 10. 2007 18:03
Re: Ve výprodeji v lídlu tomu dávám naději na úspěch
Vyčerpávající hodnocení :yes:
25. 10. 2007 11:19
Re: Ve výprodeji v lídlu tomu dávám naději na úspěch
Ale áno, tak poldruha roka alebo dva dozadu to tak bolo. Si si istý, že to tak je aj v prípade tohto auta? ja by som to s určitoťtou netvrdil. Číňania nie sú blbí, ak s niečím na prvý raz neuspeli, druhýkrát asi neprídu s tým istým, nie? Predvčerom sme sa rozčuľovali nad čínskymi kópiami, včera sme nemohli popadnúť dych, čo sme sa tak smiali výsledkom crashtestov čínskych áut, je evidentné, že si treba na výsmech nájsť niečo aj dnes. Ibaže tí poslední, čo sa budú smiať, budú práve Číňania.
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 09:41
Rychle se učí
Škoda, že jsme neměli možnost zažít příchod japonců na evropské trhy, protože ty argumenty před zhruba 30. - 35. lety byly stejné. A ta auta (podívejte se do dobových autokatalogů) vlastně opravdu levná nikdy nebyla. Japoncům trvalo 20 let než se etablovali na evropských trzích, Korejci to stihli za 10 a Číňani??? Za 5? Nezapomínejte, že aziati se strašně rychle učí, rádi kopírují a některé čínské automobilky už nemají za potřebí kopírovat, protože sei nejlepší technologii prostě koupí (převodovku v Německu, motor v Japonsku, design v Itálii atd...). Ale auto střední třídy mi nepřijde na expanzi do Evropy to pravé. Počkejte až přijdou s nějakým minivozem ala Panda/Spark/Picanto za stotřicet tisíc. Obyčejný, nenáročný motorista po tom s ohromnou radostí a bez uzardění hrábne! A až vymyslí (nebo zlicencují, nebo okopírují, to je jedno) něco jako Logan a dají to o dalších 20 tisíc levněji....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "spokojený"
23. 10. 2007 09:48
Re: Rychle se učí
Ale houby. Toyota, Mitsu, Fuji Heavy atd. se zabývají strojírenskou výrobou několik desítek let, mají zkušenosti, zdatné techniky a šikovné děláky. A ty si myslíš, že nějaký Brylance, vzniknuvší z nařízení okresního tajemníka strany, se naučí vyrábět auta za 5let?
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 10:55
Re: Rychle se učí
Jo, myslím. Toyota a spol měly před těmi 30. lety zkušenosti srovnatelné s těmi co mají dnes čínské firmy a musíme si přiznat, že dnes jde všechno nesrovnatelně rychleji. První japonská auta se vyznačovala velmi podivným designem, o Brilliance můžeme říct cokoliv jen ne to že by to auto bylo ošklivé a techniku doženou velmi rychle. zeptej se některého prodejce čínských skůtrů - každá nová generace je o několik řádů lepší. U aut to nebude jinak.
neregistrovaný "chytrak1"
23. 10. 2007 15:24
Re: Rychle se učí
No toyota před těmi tvými 30 lety už 20 let exportotvala auta do USA a vyráběla je ještě dýl. To se o číňanech říct nedá. A navíc - první japonci byli specifičtí a každý to věděl a bral to tak. Dnes se nám dovozci číňanů snaží namluvit že jedná o auto s evropským designem, evropskými vlastnostmi a čínskou cenou. A to je blbost. Prostě je to šunt za pár pětek, kterej obstojně vypadá. Radši ojetýho golfa než novýho číňana.
neregistrovaný "Hooligan 49"
23. 10. 2007 19:57
Re: Rychle se učí
Čínské skútry bych jako argument nevyužíval. Prodáváme je... A jestli jsou ty současné v řádech lepší než ty minulých generací, tak to snad musely být jenom modely. Jak jinak si vysvětlit, že po 451 km jsme museli měnit motor!!!
neregistrovaný "1.4 TSI"
23. 10. 2007 11:22
Re: Rychle se učí
Zkušenosti sice nemají, zdatné techniky (kopírky) a dělníky ano. Navíc mají k dispozici nejmodernější technologie, které jim tam cpe kdekterá evropská automobilka. Vždyť se teď každý předhání, aby uzmul co největší kus z toho rychle se rozvíjejícího a velkého čínského trhu trhu. Možná se dočkáme toho, že si budeme kupovat Octavie nebo Golfy vyrobené v Číně :'-(
neregistrovaný "někdo"
23. 10. 2007 10:52
lid lidi
nikdo z Vás v tom autě nejel, nikdo z Vás nemůže ani tušit jak to auto dopadne za pár roků.. třeba se rozsype jak tu většina hlásá, ale upřímě kdo z vás má glejt na věštectví..??? Já bych nechla závěry až co ukáže praxe. Jinak bezpečnost jasně 3 hvězdy se v dnešní době zdají být slabota, ale třeba Opel Omega poslední generace měl taky jenom tři hvězdy. to pro srovnání. Nejsem zastánce číny, ale objektivně soudy bych nechal až na to co prokáže skutečnost.
Rozbalit vlákno
13
23. 10. 2007 11:52
Re: lid lidi
Ad Omega: to potom odpovídá hláška, že tydle auta jsou konstrukčně 10 let pozadu. Vždyť kdy přišla Omega? Poslední facelift byl snad ještě před rokem 2000, konstrukčně je to auto z poloviny 90. let... A ještě nesmíš zapomenout, že tehdy byly maximem 4 hvězdy, ne 5 jako dnes... :no:
neregistrovaný "někdo"
23. 10. 2007 12:00
Re: lid lidi
a jak je na tom s bezpečností Fabia 1. generace, kterejch u nás jezdí habakuk a většinou maximálně s 1 airbagem..??? a bez ABS :no:
23. 10. 2007 12:05
Re: lid lidi
Tak i ta Fabia má už 4 hvězdy a ty získala mimochodem už v roce 2000. Neboli opakuji, že přijít v roce 2007 s novinkou, která má ambice na 3, móóžná 4 hvězdy je trošku mimo mísu. Vždyť dnes je 5 hvězd u novinek skoro už standardem a 4 znamenají pozvednutá obočí s otázkou, co se nepovedlo...
neregistrovaný "Honzax"
23. 10. 2007 13:26
Re: lid lidi
No přesně, z bezpečnostního hlediska je to *, jak ukazuje i video na Youtube. Čínský auto kuwa ani omylem! Ale na Korejce jsem trochu změnil názor, přítelkyně má Elantru 1,6 l 16V a to je plnohodnotné auto (r.v. 2003), je fakt, že je trochu ze slabších plechů, ale v testech měla 4 hvězdy (2003) a koho bude za 10 let zajímat, jestli byla z 0,6 nebo 0,8 mm plechu. Auto je ndes spotřební věc a tak je to potřeba brát.
neregistrovaný "míšan"
23. 10. 2007 14:49
Re: lid lidi
Poslední věta jsi se sám zařadil. Naštěstí existuje i druhá skupina, která tu byla je i bude...naštěstí... :-!
23. 10. 2007 14:57
Re: lid lidi
Ačkoliv to nebyla reakce na můj příspěvek, rád bych se zeptal, co jsi tím myslel? Vždyť jen mizivé procento aut z běžné (!) produkce to dotáhne do pozice kultu, jako třeba 2CV, Brouk nebo první Mini. Ostatní velkoseriové modely nejsou ničím jiným, než spotřebním zbožím, na které si člověk po 10ti letech ani nevzpomene, leda tak z nostalgie, pokud ten konkrétní model sám řídil. Nebo jsem tvůj příspěvek nepochopil a měl jsi na mysli něco jiného?
neregistrovaný "A1"
23. 10. 2007 16:16
Re: lid lidi
Máš výše pravdu, co se asi na nové Fabii nepovedlo, že má jen 4 hvězdy??
23. 10. 2007 16:48
Re: lid lidi
Podle mě je to jen reakce koncernu na nové polo 8-s
Kdyby chtěli tak test opakovali, čtyři hvězdy má jen kvůli zaseknutému zadnímu zámku ;-\
neregistrovaný "někdo"
23. 10. 2007 15:38
Re: lid lidi
s kolika bagam šla tehdy do testu..??? na našich silniích je většina bez těch příplatkových navrch. navíc vícehvězdičkové malé auto při střetu s větším méně hvězdičkovým dopadne vždy hůř. navíc proti je i čas... takže furt lepší nové větší auto, které bude mít ve standardu tolik bagů že mu to zajistí ty 3 nebo 4 hvězdy, než starší menší auto, které mělo v testu taky 4 hvězdy, ale s tím že na to bylo dovybaveno begama, které u nás má jen malé procento těchto aut. nezsatávám se číny, jen poukazuji na to, že tu stejně většina lidí jezdí v autech, které jim nabízejí nižší bezpečnost a kritizují auta, která tu bezpečnost mají na vyšší úrovni, byť né na té nejvyšší. porovnávejme tedy to s čím se tu většinou jezdí a né s tím co má kdo vysněného.
anonym
23. 10. 2007 19:20
Re: lid lidi
Zijes v bludech. Neni pravda, ze stare velke nebo nove velke s mizernym crashtestem je lepsi nez nove male 5tihvezdove. To je totalni mytus. Pokud tim starym nemyslis vejtrasku nebo Hummer, tak 10 let starym MPV (tj. 2-3 hvezdy) projede male 5tihvezdove jako nuz maslem. Tech testu jiz bylo provedeno dost. Co se tyka porovnani, tak preci nemuzu porovnavat s tim co dnes jezdi na silnici. Kazdy normalni clovek, kdyz jde koupit nove auto, ocekava, ze bude lepsi nez jeho stary kram. Koupit si nove auto, ktere bude stejne spatne jako to stare nedava smysl.
neregistrovaný "někdo"
23. 10. 2007 20:39
Re: lid lidi
Ty žiješ v bludech - viděl jsem po střetu právě jen tří hvězdičkovou Omegu poslední generace a jak tu někdo psal 4 hvězdičkovou Fábii první generace.. fyzika kámo ta se oblbnout nedá, Fábia musel při nárazu absorbovat víc energie než ta Omega a výsledke byl sakra jednoznačnej ve prospěch Omegy a její posádky. To je realita kterou jsem viděl na vlastné oči a neni to žádnej blud, žádná pohádka žádnej předsudek žádnej dohad - jen realita na vlastní oči.
Avatar - pallas
31. 10. 2007 11:03
Re: Voyager r.v. 2007
Ked uz sa tu bavime o hviezdickach v crash teste Euro NCAP, tak by som chcel len pripomenut, ze aktualny model Chrysler Voyager r. 2007 obstal na NECELE DVE hviezdicky. Viac na [odkaz]
neregistrovaný "Bart_neprihlaseny"
31. 10. 2007 13:44
Re: Voyager r.v. 2007
Mas pravdu. To je taky jeden z duvodu, proc (aspon v Evrope) todle auto diru do sveta neudelalo a asi ani neudela. Stejny duvod sveho casu dost pohrbil Opel Sintru...
neregistrovaný "sportman"
23. 10. 2007 10:52
nikdy
Nikdy bych si nekoupil cinske auto. A nikdy ani nekoupim.
At se jdou soudruzi bodnout. A vubec, zacinam uz byt alergicky
na vsudypritomnou Cinu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petrxyzz"
23. 10. 2007 13:04
Re: nikdy
jasně auto možná ne, ale ani netušíš, kolik dalších věcí má původ z Číny
23. 10. 2007 10:55
Cena a jen cena
Podle mě tohle auto může a pokud chce uspět tak musí konkurovat hlavně cenou ... je to neznámá značka, z pochybnostmi od samého začátku, takže nejmíň první dvě generace se musí podbízet cenou aby se usadila ... (viz Korea) Ovšem dle dostupných informací bude soupeřit s Kiou Ceed atd... No a když Kia stojí 360tis, tak aby někdo začal aspoň uvažovat o tomhle muselo by to být hluboko pod touto cenou, tak někde 280 tis... Uvidíme co na nás pan všeuměl Charouz vymyslí...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sportman"
23. 10. 2007 10:58
Re: Cena a jen cena
Treba ja bych si radeji priplatil, nez abych si koupil nejakeho cinana.
23. 10. 2007 11:32
Re: Cena a jen cena
No vidiš a třeba já kdyby byla cena důstojně vybavenou verzi dejme tomu 280 tisic, tak bych o něm hodně přemýšlel ... Ale samozřejmě si počkám na příští rok a první novinářské testy ... to napoví hodně, a taky jak znám Carouze tak cenu napálí někam na 400tis ... a to je bez debaty o ničem
23. 10. 2007 12:39
Re: Cena a jen cena
hehe, si ma pobavil s tym cee'd-om, 5* auto stavane proti Golfu a Focusu porovnava s tymto cinskym vrakom....no comment, o motoroch ani nehovorim, >:D
neregistrovaný "lrsc"
23. 10. 2007 10:57
Je skoro
jedno,zda potkáte,na silnici š 120,favorit,nebo jinou 30 let starou zdechlinu,tam se také o bezpečnosti mluvit nedá.Ale tohle bych také nechtěl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zhrado."
23. 10. 2007 11:26
:))
jaaaj aki odbornici hned ste vsetci. vidite to akurat tak na fotkach, niekto mozno na zivo a zavery robite ako keby ste s tym stravili cely zivot.. vyvestite aj mne niecoooo, prosiim.. :))))))))
len aby ste neboli prekvapeni.. technologie su mozno stare ale osvedcene a jednoduche-mala pravdepodobnost poruchy, design je kazdeho osobna vec a cena bude lakava pre kazdeho kto nema pol melona na auto nove...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lacike"
23. 10. 2007 12:01
Re: :))
Hlavne interier je nazivo strasny, typicke auto na cenu, a co sa tyka vnutorneho priestoru slabota tak ako pri BS4 tak aj BS6.
neregistrovaný "mam_las"
23. 10. 2007 12:24
Re: :))
Tak konstrukcí aut jsem ztrávil celý dosavadní život. A stojím si za tím, že kvalita konstrukce je opravdu podmíněna stupněm osvojené technologie. A tohle auto jsem viděl a strašné opravdu je. Něco jako Hyundai Ponny z počátku devadesátých let. :-)
neregistrovaný "M3_3"
23. 10. 2007 23:21
Re: :))
Haha pane, kupte si to sám a uvidíte.
23. 10. 2007 12:00
Moc šancí nevidím
Ve Frankfurtu jsem si tu BS4 prohlídl. Zvenku to vypadá hodně fajn, ale hned po dosednutí člověk vidí a cítí, kde se šetřilo. Na designu ne, ten je i uvnitř přijatelný. Ale třeba jeden detail: na stropě jsou čtecí lampičky, vedle tlačítka na jejich zapnutí. Ale ta tlačítka nejsou z plastu, ale z gumy a pod nimi není nic, co by vymezovalo dorazy, takže po pokusu o rozsvícení čtecí lampičky jsem se "proboural" do stropu, protože jsem to tlačítko prostě promáčkl... K tomu se přidávají první testy, které ukazují na jízdní vlastnosti a hlavně brzdy jak z půlky 90.let. Obrázek pak dokresluje pousmání jednoho ekonoma, že si neumí představit, že by po třech, čtyřech letech bylo možno mluvit o pojmu zůstatková hodnota... Neboli klidně mě nazvěte konzervativním eurofilním ignorantem, ale to radši koupím jetýho Forda / Opela / VW / Škodu, než novýho Číňana... :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
23. 10. 2007 12:53
Re: Moc šancí nevidím
Jseš, Bárte, konzervativní eurofilní ignorant, což je v tomto případě velmi dobře. A já budu stejný KEI s tebou a myslím, že i plno dalších lidí.
23. 10. 2007 13:35
Re: Moc šancí nevidím
>:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Sten"
23. 10. 2007 17:02
Re: Moc šancí nevidím
Nezbývá než souhlasit. Ještě bych dodal Japonce.
23. 10. 2007 18:06
Re: Moc šancí nevidím
Souhlas :yes:
neregistrovaný "Pucmeloun"
23. 10. 2007 12:21
Kdyz chces vic nez muzes
s timhle pocitem se urcite najde dost lidi, kteri si to koupi, i kdyz vlastne na poradny auto stredni tridy nemaj. Nakupujou v Tescu parky za padesat kilo, tak proc by si nekoupili cinsky auto. A kdyz trefi kance, tak jim elegantne prolitne celym autem a ulozi se v kufru na prevoz domu >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2007 12:26
Málo informací
Rozhodnou dvě věci - v první řadě cena a v druhé to, jak dopadne v testech. Pokud by to dostalo řekněme 4* a cena by byla pod 250 000, dalo by se možná uvažovat. Ale protože tu firmu a jejich vozítka neznám, ještě bych i tak pár let počkal, jaké budou ohlasy "šťastných majitelů" těchto plechovek...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Crash Test Dummy"
23. 10. 2007 13:24
Auta z cinskeho tvrzeneho papiru
Crash test Brilliance BS6:
www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NitroB"
23. 10. 2007 17:38
Re: Auta z cinskeho tvrzeneho papiru
to neni hezkej pohled
23. 10. 2007 13:38
Dobrý začiatok
Číňania sa rozhodlinajprv trošku dozrieť, kým vstúpia na európsky trh. Po počiatočnom boome s čínskymi značkami je ich prílev skôr opatrný.

Auto na fotkách vôbec nevyzerá zle, povedal by som, že lepšie ako prvé kórejské autá na našom trhu. Ani Daewoo Racer a Hyundai Pony alebo Lantra nevyzerali lepšie. Šla hore kvalita materiálu äaspoň na pohľad), aj lvalita vypracovania. Hoci pri detailnejších záberoch sú zrejmé ešte nejaké nedostatky v lícovaní.

Trošku ma prekvapil pohľad pod kapotu. Ani nie tak ale pohľad na motor, ale na použité výlisky. Rovné, hladké, jednoduché. Lisári z nich musia mať radosť, voči tým pokrúteným a pokrčeným patvarom, ktoré musia z rovnej tabule plechu dostať (bežné plechové diely súčasných áut), na takéto súčiatky robiť nástroje a prípravky musí byť balada. Ovšem zrejme sa to nakoniec podpisuje pod menšiu pevnosť zvarenca a slabšie výsledky pri skúškach.

Každopádne je to vcelku slušný štart, ktorý by automobilový svet nemal prehliadnuť ako niečo nezaujímavé, pretože nakoniec môže byť tou povestnou dýkou v ich chrbte.
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2007 15:00
Re: Dobrý začiatok
Ono je myslím naprosto jasné, že čínská auta se globálně prosadí. My teď s tou změnou hodně nahlas nesouhlasíme, ale platné nám to je nic. Když zvedneme hlavu od zdejšího táborového česko-slovenského ohně, uvidíme, jak všechny evropské, japonské i korejské automobilky spěchají do Číny a masivně tam investují. Jednak do své vlastní, tam přenášené výroby, jednak do čínské produkce. Ital Design maká ve dne v noci a v mzdě šlehá jedno čínské auto za druhým. Samozřejmě subdodavatelé dílů a technologií, i když nejsou vidět, už tam běželi taky. - Tahle Brilliance je jen něco jako přípravná rachejtle, vůbec na ní nesejde, hlavní útok se přivalí později. Akorát že náš pan Charouz zase včas zavětřil a rozhodl se z nevýhody učinit svou výhodu.- Pokrok Číny bude díky těmhle "sdruženým" investicím nesrovnatelně rychlejší než u Japonců nebo Korejců, kterým přecejen padaly nějaké ty klacky pod nohy. - A nezapomínejme na Indii, kde probíhá něco dost podobného.
25. 10. 2007 11:21
Re: Dobrý začiatok
Asi tak. Ale vysvetli to týn našim hrdým mudrlantom...
23. 10. 2007 15:58
UPALUJ
Jo, upaluj do Škody. Nech si ukázat jednu Octavii, posaď se do ní a rozhlédni se. Pak je popros, ať tě svezou. A potom celej tenhle zážitek zasuň, jako referenční, do sebe. Bude se ti to hodit. Budeš umět poměřovat kvalitu aut. Bez referenčního auta se jen zmítáš u dna svých možností a v oblacích svých tužeb. Neboť, sluncem je ti než blikotavé světélko doutnavky od vypínače...
Rozbalit vlákno
3
23. 10. 2007 17:11
Re: UPALUJ
Souhlas....oktávka je vážně jedno z nej aut ve své třídě...proto ji taky mám >:-[]
neregistrovaný "stanley2"
23. 10. 2007 22:39
Re: UPALUJ
vy ste obidvaja defekti. Octavia je najhorsie auto vo svojej triede ..... :'-( :'-( :'-(
25. 10. 2007 11:26
Re: UPALUJ
Nesúhlasím s Tebou tak úplne. Vzadu má miesta požehnane, vpredu by som za hrubé výplne dverí a široký stredový tunel dal dizajnérom jednu cez ruky. Namiesto priestoru s veľkým "P" ktorý som vzhľadom na rozmery auta čakal, tak vpredu najdem pod palubkou len dieru na nohy. Vysoká línia okien tiež nevyhovuje každému, moja manželka p osadnutí za volant novej Octavie striktne odmietla o tomto aute vôbec uvažovať. Má dobrý podvozok, aj keď trochu tvrdý, a keďže je to česká výroba, mohol byť aj tichší, jám a výmoľov na cestách je plno, každý jeden nie len cítiť ale aj počuť. Občas jazdím s 1.9TDI a vzhľadom na papierové hodnoty motora som čakal viac, to 1.5dCi v mojom Scénicu je subjektívne živší a na pohyb plynového pedála reaguje podstatne promptnejšie.
neregistrovaný "moflo"
23. 10. 2007 15:59
Treba vyuzit vsetky zakony
Pre buducich poskodenych klientov Brilance... treba vyuzit vsetky mozne zakony EU a sudne si vyrovnat pripadnu ujmu na zdravi ako aj kupenie braku za dost znacnu sumu..
Je to obycajna kopia ako vela cinskych vyrobkov. Certifikat vsetky bud nemaju alebo ziskaju za uplatky..
V pripade vaznej poruchy (pr. nefunkcne brzdy) ich treba zazalovat a dat na ich naklady preverit Vase auto.
Uz by sa mal konecne urobit poriadok v tych CE -ckach na vyrobkoch.
A nebudte prekvapeni ked budete mat po 5 rokoch jazdy s "Briliantom" rakovinu..
Ak si myzlite ze niekto Vam da za nizsiu ceny rovnaku kvalitu tak sa velmi mylite..
V cene je ukryte vsetko a hlavne to co Vam predajca pri predaji nepovie.

To auto ma asi 0,1 mm plech a na motor ocel triedy Ulanbatar..
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Gilgit"
23. 10. 2007 21:58
Re: Treba vyuzit vsetky zakony
***cku, je videt, ze toho o cínských automobilkách moc nevís. Samozrejme ze se v Cíne kopie vyskytují, ale práve design brilliance pochází z Itálie, takze pokud nekdo kopíroval, tak Italové. Co se týce nmotoru: Brilliance pouzívá, podobne jako rada jiných cínských výrobcu, motory Mitsubishi cínské výroby (nikoliv kopie). Zároven Brilliance rozbíhá výrobu vlastní rady motoru, která byla vyvinuta nemeckou firmou FEV Motorentechnik (nikoliv kopie, ale zaplacený vývoj). Rada cástí pro tyto nové motory pochází z Evropy. Nemám nic proti lidem, kterí kritizují císnká auta, ale mám neco proti blbeckum, kterí neví, o cem mluví.
neregistrovaný "moflo"
24. 10. 2007 13:03
Re: Treba vyuzit vsetky zakony
Cau *, zaplateny vivoj??
Sa zobud... ten "vyvoj" je skopirovanie uz vyrabanych motorov! Alebo si myslis ze niekto dokaze vyvinut nieco co inym trvalo roky???
A s motormi Mitsubishi cinskej vyroby .. tak toto ma vazne uz dostalo.. Ano mozno skopirovane motory Mitsu.. ale maximalne s 80 rokov!
Alebo si myslis ze Mitsu preda svoje terajsie know-how?!?
A co je skryte za tou cenou??
Lacna pracovna sila?? ..no jasne... to moze byt max. rozdiel 20%..
Su v nej nekvalitne materialy a celkovo nizka kvalita..
Ty ho asi budes v Cechach predavat ze?!? >:D
Tak to ti gratulujem.. Ked ma reklamacie MB, Volvo, BMW a volaju spat na vymenu nove auta tak si neviem predstavit ako to bude prebiehat pri tomto "nevyrobcovi"..
Ja nechcem... radsej Octavku..
Ty ked chces si kup >:D
25. 10. 2007 11:27
Re: Treba vyuzit vsetky zakony
ty si jebko :no:
neregistrovaný "moflo"
26. 10. 2007 12:44
Re: Treba vyuzit vsetky zakony
no ty si kretenny zamestnanec manazer brilance co ako sa ta sunka vola!! :-!
neregistrovaný "moflo"
26. 10. 2007 12:45
Re: Treba vyuzit vsetky zakony
Klaudius ty cchuj :no:
23. 10. 2007 16:48
FALES
Uz to mame tady. Jde pouze o prvniho dovozce a jeden, ci dva modely. Docitam se, ze si ho nekdo nekoupi kvuli politicke situaci v Cine, nekdo je jednodussi a nekoupi si ho jen proto, ze auto je cinske. Nekomu to auto smrdi (???), jeden ho prirovnava k Fabii a druhy k Octavii. Jde zde o nejaky falesny patriotismus? Nebo snad o nejaky skupinovy nazor nenazor? Snad typicky cesky strach a nenavist k cizimu a neznamemu?

Osobne to vidim nasledovne. Podstatna vetsina z nas tyto vozy nikdy nevidela, natoz v nich sedela. Koho tyto vozy aspon trochu zajimaji a chteji vedet o nich pravdu, at si pocka az u nas budou. Pak se na ne muze jit osobne podivat a treba si je i vyzkouset. Je zbytecne neco zde zatracovat predem a tim pouze ukazovat svoji zaslepenost. Ja si pockam na crash test provedeny v USA (nemeckym se neda verit). Ty, co byly provedene B6, Landwind, byly verze urcene k prodeji v Cine.

GTI, nekupuj auto od dealera, ktery te nenecha, aby ses s autem projel vic nez pul hodiny sam.
Rozbalit vlákno
7
23. 10. 2007 17:08
Re: FALES
Asi to bude o tom patriotismu...ale evropská auta pro mě nadále zůstanou jedničkou.... >:D
23. 10. 2007 17:57
Re: FALES
:yes: pro mě taky :-)
neregistrovaný "Marccoo"
24. 10. 2007 06:56
Re: FALES
Jezdí občas jako taxi v egyptě,takže pár lidí mělo možnost,tak jako já.Nic strašného to není,srovnaval jsem to s peugeot 406.Akorát to šílené slícování,to je vidět hned na první pohled na přední masce,ale zle to nevypadá.
24. 10. 2007 07:23
Re: FALES
Ja jsem v Pekingu uz nekolikrat byl, ale taxikem jsem tam jeste nejel. Auta tam jsou vselijaka, hlavne japonska a korejska. Myslim si ale, ze auta dovazena do Evropy budou bezpecnejsi i lepe dilensky zpracovana, nez ty v Cine. Nechme se ale prekvapit. Rad bych ale videl crash test toho sameho modelu prodavaneho v USA a v Evrope.
neregistrovaný "moflo"
24. 10. 2007 13:06
Re: FALES
..no a tak ti licuju aj valce, brzdy a hlavy valcov atd... >:D
neregistrovaný "moflo"
24. 10. 2007 13:17
Re: FALES
nemeckym crashtestom sa neda verit? 8-s
A americkym uveris??
Ved oni si aj dvojicky vyhodili do vzduchu spolu s budovou 7 (o tej sa nikde nepisalo lebo to je korupcia jak svinna).. tak uz len tym by som veril...
26. 10. 2007 15:54
Re: FALES
No po crashtestu Landwindu a losim testu Logana jim uz neverim. To same pri celni narazu M-B Ska. To jsou jen ty, o kterych vime. Pocitam, ze pouze zlomek.

Samozrejme, ze je moznost, ze si americane ty budovy odpalili sami, ale v crashtestech zatim asi "nesvindlovali".
neregistrovaný "Ozzy-BLS"
23. 10. 2007 17:46
Hrozné
Nedovolím si souhlasit s článkem. Na výstavě jsem byl a v autě seděl. Nejdříve jsem si sednul dozadu, načež jsem po oklepání všech dosti nekvalitních plastů chtěl vylézt ven. Ale ouha, dveře se jaksi zasekly. Plastovou kličkou bych mohl pohybovat do aleluja a seděl bych tam ještě dnes. Přelezl jsem tedy na druhou stranu a klidil se ven. S dveřmi se musí při zavírání pořádně bouchnout, asi jako u 120ky, jinak se nezavřou. Dodal jsem si odvahy a sednul za volant, který mě "upoutal" svoji ošklivostí. Plasty na přístrojovce povrzávaly už na stánku, neumím si představit zvuky za jízdy. Stropní lampičky poblikávaly jak na diskotéce a "vůně" linoucí se kabinou jen dokreslovala atmosféru.
Nevím co tímto krokem pan Charouz sleduje, ale myslím že ani u nás, v zemi na nízké ceny vysazené, se tyhle SRAČKY nebudou prodávat. Maximálně mě napadá využití tohoto "auta" jako nová hračka pro sebevrahy... ;-\
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2007 17:57
Re: Hrozné
Není nad vlastní zkušenost,ona i ta špatná je vlastně na něco dobrá...člověk si uvědomí kam se příště necpat :yes: ;-)
neregistrovaný "moflo"
24. 10. 2007 13:09
Re: Hrozné
..no charouz este na to da marzu 50% 8-s
Avatar - Orvell
23. 10. 2007 17:49
Crashtest
Na hubení socek dobrý, ale jak se to mohlo dostat do Evropy? [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2007 19:11
Cina vs. Korea vs. Japonsko
Nesouhlasim se scenarem, ze Cina se vzmuze jako Korejci ci Japonci. Kdyz zacinali Japonci, byl trh mnohem min konkurencni - a meli tradici a kvalitu, viz. dr.Blazej a jeho Honda Civic. Korejcum trvalo dvacet let, nez zacali vubec mit v Evrope vyznam, a jsou zalozeni na vlastnim vyvoji. Cinani jsou plagiatori a bude jim trvat desitky let, nez se dostanou vlastnim vyvojem na nasi uroven, a i pak nelze cekat, ze jim uz zabydleni Japonci, Korejci, Evropani.. prepusti sve pozice jen tak - a to by jste tady nekdo i chtel, aby pak obdobne nasledovala i Indie - kam ty auta budem vsechny davat? Naopak Cinani budou zvlebovat hlavne svuj vlastni trh, kde se uplatni mnohem lip.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 19:31
Re: Cina vs. Korea vs. Japonsko
Tak jo, pojďme se vsadit. Neříkám, že se mi čínská expanze líbí, anebo že s ní souhlasím, ale nic s tím nezmůžeme. Viz motorky. Už dnes existují docela dobré skůtry za polovinu ceny skůtru japonského anebo evropského. Lidé, kteří si skůtr kupují jako laciný dopravní prostředek (žádní motorkáři, nadšenci nebo jiní entuziasti) si kupují levný vehikl, který je doveze pro rohlíky anebo pro lahváče a je jim srdečně jedno, že se podílejí na čínském boomu anebo, že kvůli nim budou děti zaměstnanců Hondy nebo Aprilie o hladu. Stejně bude uvažovat spousta evropanů až na trh dorazí laciné auto řekněme za stopade, první generace bude šunt (ostatně Korea nezačínala jinak), druhá generace už bude docela v pohodě a třetí generace už bude naprostou alternativou ke všemu ze zbytku světa a to i po stránce image. Když vezmeš Japonce tak ti dodnes mají problém s designem (uznávám, že někomu se to líbí ale většinový vkus Evropy to není), Korejci to pochopili a už vyrábějí auta evropského designu (říkejte si co chcete, ale Ceed je prostě evropštější než Auris, designem myslím) a Číňani už přes okliku zvláštního designu nepůjdou, přivezou sem rovnou pohledná auta. A taky se mi líbí jak se tady někteří zastávají Japonců a Korejců, ale ti se se zbytkem světa taky nemazlili a položili úplně výrobu aut v Británii (ano nebyli jediný důvod, ale jeden z hlavních), a hodně zamotali hlavu v USA a ostatní Evropě. Každé prodané asijské auto je jedno neprodané evropské. A to, že Číňani začnou ve finále vyrábět auta i tady v Evropě se taky blíží, ostatně v Rusku už se lecos vyrábí a odtud je to sem blíž než z Číny. Takže brblejte, vykřikujte, čiňte prohlášení (já nikdynekouím, radši ojetinu než tohle...) ale to je tak jediné co s tím můžete dělat. Potkáme se na premiéře Shonghua made in Europe! Všichni se toho dožijeme!
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 19:33
Re: Cina vs. Korea vs. Japonsko
Tak jo, pojďme se vsadit. Neříkám, že se mi čínská expanze líbí, anebo že s ní souhlasím, ale nic s tím nezmůžeme. Viz motorky. Už dnes existují docela dobré skůtry za polovinu ceny skůtru japonského anebo evropského. Lidé, kteří si skůtr kupují jako laciný dopravní prostředek (žádní motorkáři, nadšenci nebo jiní entuziasti) si kupují levný vehikl, který je doveze pro rohlíky anebo pro lahváče a je jim srdečně jedno, že se podílejí na čínském boomu anebo, že kvůli nim budou děti zaměstnanců Hondy nebo Aprilie o hladu. Stejně bude uvažovat spousta evropanů až na trh dorazí laciné auto řekněme za stopade, první generace bude šunt (ostatně Korea nezačínala jinak), druhá generace už bude docela v pohodě a třetí generace už bude naprostou alternativou ke všemu ze zbytku světa a to i po stránce image. Když vezmeš Japonce tak ti dodnes mají problém s designem (uznávám, že někomu se to líbí ale většinový vkus Evropy to není), Korejci to pochopili a už vyrábějí auta evropského designu (říkejte si co chcete, ale Ceed je prostě evropštější než Auris, designem myslím) a Číňani už přes okliku zvláštního designu nepůjdou, přivezou sem rovnou pohledná auta. A taky se mi líbí jak se tady někteří zastávají Japonců a Korejců, ale ti se se zbytkem světa taky nemazlili a položili úplně výrobu aut v Británii (ano nebyli jediný důvod, ale jeden z hlavních), a hodně zamotali hlavu v USA a ostatní Evropě. Každé prodané asijské auto je jedno neprodané evropské. A to, že Číňani začnou ve finále vyrábět auta i tady v Evropě se taky blíží, ostatně v Rusku už se lecos vyrábí a odtud je to sem blíž než z Číny. Takže brblejte, vykřikujte, čiňte prohlášení (já nikdy nekoupím, radši ojetinu než tohle...) ale to je tak jediné co s tím můžete dělat. Potkáme se na premiéře Shonghua made in Europe! Všichni se toho dožijeme!
23. 10. 2007 19:46
Re: Cina vs. Korea vs. Japonsko
s touto myslenkou se da sauhlasit
neregistrovaný "Gilgit"
23. 10. 2007 22:03
Re: Cina vs. Korea vs. Japonsko
Konecne inteligentní komentár nekoho, kdo má rozum a prehled.
neregistrovaný "urraco"
24. 10. 2007 09:04
Re: Cina vs. Korea vs. Japonsko
Dík! :-)
31. 10. 2007 10:32
Re: Cina vs. Korea vs. Japonsko
Co se Hondy a seriálového dr. Blažeje týká, to už Japončíci byli na slušné úrovni. Na jejich začátky byste musel zpět do 50. a 60. let. V 50. letech se u nás učili dělat motorky...
neregistrovaný "urraco"
23. 10. 2007 19:34
sorry
sorry dvakrát, já když se rozjedu... :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "UK"
23. 10. 2007 20:15
Slabota
Volakedy davno som tiez naletel na cenu.Kupil som Daewoo Nexiu chvilu jazdilo OK.100 tisic km zvladla.Vnutry ako v starom kadete do zakrut ako na kacici a do spatnych zrkadiel som pchal papieriky abi drzali kde som chcel.Potom to prislo na sluzobnej ceste v 2000 km od domu a znamich servisov mi zacalo dymiet najprv z vyfuku a potom aj z motora.Rucicka na teplotu vody moc nefungovala a zapiekol sa motor.Trebalo kupit novu hlavu aj piesty.Nastastie pasovalo zo stareho buraneho kadetta tak ta oprava nebola tak draha.Potom to auto uz tahalo o dost slabsie ale do bazaru doslo.Tak som ho rychlo predal a bol som rad.Ten co ho po mne kupil asi rad nebol ale zivot je uz taky.Cinske auto bi som uz dnes nekupil ani nekupim.Hlavne nie z bazaru...
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2007 11:34
Re: Slabota
Korejske zaciatky - cakal si nieco viac? Aj Cinania tym prechadzaju. Dnesne korejske auta su na urovni tych europskych. Tie minule boli na urovni o 10 rokov starsich modelov, podla ktorych boli licencne vyrabane. Nexia bola upraveny Opel Kadett. Co si cakal viac?
neregistrovaný "leninilic"
23. 10. 2007 21:17
takto to vizera
crash test jedneho cinana www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "moflo"
24. 10. 2007 13:12
Re: takto to vizera
pohoda... cinania su mali.. niekde do spulinky sa zmestia a nichts sa nestane..
Preto to v EU nema co robit..
neregistrovaný "Marge"
23. 10. 2007 21:43
JE to na lidech
no ja myslim ze si Cina sem muze posilat cokoliv je to jen na obcejnych lidech jestli si to koupi nebo ne kazdopadne myslim ze jen blb by si koupil prvni dovezeny automobyl z ciny ktery ma ve vnitr misto mekeho plastu obarvene PET lahve vylovene z more no a navic myslim, ze ruska auta se zde taky moc neprodavaj i kdyz se sehnat daji a proc? jsou trochu zastarala a bezpectnost jim moc nerika a myslim ze jsou na tom lepe nez CINA
NAZDAR
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrnezval"
24. 10. 2007 00:04
Re: JE to na lidech
Blbe,automobil se píše s i .Ty budeš první kdo si"automobyl" z Číny koupí.
neregistrovaný "Marge"
23. 10. 2007 21:44
je to na lidech
no ja myslim ze si Cina sem muze posilat cokoliv je to jen na obcejnych lidech jestli si to koupi nebo ne kazdopadne myslim ze jen blb by si koupil prvni dovezeny automobyl z ciny ktery ma ve vnitr misto mekeho plastu obarvene PET lahve vylovene z more no a navic myslim, ze ruska auta se zde taky moc neprodavaj i kdyz se sehnat daji a proc? jsou trochu zastarala a bezpectnost jim moc nerika a myslim ze jsou na tom lepe nez CINA
NAZDAR
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stanley2"
23. 10. 2007 22:52
bude sa predavat
urcite sa to bude predavat. Predava sa Octavia, tak preco by sa nemalo toto? Octavia, najhorsie auto vo svojej triede. Mal som I i II. Pri prvej som si myslel: "...proste sa nevydarila..."
Ked som kupoval II som myslel: "...vypada to lepsie, bude to lepsie.." NEBOLO! Rovnaka, sracka, take surove, nekomfortne auto. Proste chyba tomu kultivovanost. Chyba tomu vsetko. Je to tvrde, nekomfortne, hlucne, v zakrutach to nesedi, nerovnosti to roztrasu - proste ako v starej elektricke! Hrozny pocit. Predaj to dokazuje. Ziadna rodina si to nekupi za tazko zarobene peniaze. Radsej kupia dovezene Fordy, Fiaty, Peugeoty. A dobre robia. Mnoho mojich znamych (vlastnili Octavie) preslo na ine znacky. Ani sa im nedivim. Octavie kupuju firmy pre obchodnych zastupcov a mini-managerov, borci z podsvetia a vlastenci, ktori este nezistili, ze Octavia uz nie je ceske auto.
Rozbalit vlákno
8
anonym
23. 10. 2007 23:28
Re: bude sa predavat
Zajimavy , ze Octavia II se prodava jak na bezicim pasu >:D. Nevim co ti kdo nakecal , ale O II je jedno z nejvychvalovanejsich aut co se ceskyho trhu tyce. Ze si rodina koupi dovezenyho Forda ? Za 1 mega ? >:D :yes:. Nevim proc by si radsi nekoupili za polovic precizne zpracovanou Skodovku s dobrym jmenem. Tvuj argument postrada logiku 8-s
neregistrovaný "stanley2"
24. 10. 2007 00:00
Re: bude sa predavat
je zaujiomave, ze aspon 20 mojich znamych uz nechce nikdy Octaviu. Vsetci presli na ine znacky. V com to bude? Predaj Slovensko kazdym rokom klesa. Niekedy mala Skoda 45 percent na trhu, dnes ma 16 !!! Co treba este dodat? Mam znameho predajcu a Octaviu si udajne kupuju len velke firmy (az 80 percent) zvysok su rozni mali podnikatelia, ktorym je jedno v com vozia instalaterske naradie ;-) Rodiny uz prakticky k Octaviu nepachnu! Ja som nikdy nevedel prist japoncom na chut (design) ale ked som usadol a presiel niekolko 100km v jednom z nich (HONDA), pochopil som, co je auto!!!! Uz nikdy ani nepomyslim na Skodu! Dalsi moj znamy (mal predtam Octaviu a predal ju po 18 mesiacoch!!!) si kupil MAZDU6 (za rovnake peniaze ako stoji Octavia) ...ibaze Mazda6 je o triedu vyssie auto, ma bohatsiu vybavu a neporovnatelny !!! NEPOROVNATELNE VYSSI KOMFORT!!!! Takze o com je to?
neregistrovaný "stanley2"
24. 10. 2007 00:02
Re: bude sa predavat
je zaujiomave, ze aspon 20 mojich znamych uz nechce nikdy Octaviu. Vsetci presli na ine znacky. V com to bude? Predaj Slovensko kazdym rokom klesa. Niekedy mala Skoda 45 percent na trhu, dnes ma 16 !!! Co treba este dodat? Mam znameho predajcu a Octaviu si udajne kupuju len velke firmy (az 80 percent) zvysok su rozni mali podnikatelia, ktorym je jedno v com vozia instalaterske naradie ;-) Rodiny uz prakticky k Octaviu nepachnu! Ja som nikdy nevedel prist japoncom na chut (design) ale ked som usadol a presiel niekolko 100km v jednom z nich (HONDA), pochopil som, co je auto!!!! Uz nikdy ani nepomyslim na Skodu! Dalsi moj znamy (mal predtam Octaviu a predal ju po 18 mesiacoch!!!) si kupil MAZDU6 (za rovnake peniaze ako stoji Octavia) ...ibaze Mazda6 je o triedu vyssie auto, ma bohatsiu vybavu a neporovnatelny !!! NEPOROVNATELNE VYSSI KOMFORT!!!! Takze o com je to?
A dovezenyho FORDA za mega? To je pozlateny? Pokial viem, Mondeo sa da doviezt za 10 000 Eur (slusne) a Mondeo je o dve triedy vyssie ako Octavia (komfortom, kultivovanostou). Napokon aj Zezulka si dotiahol staru, ojazdenu Audinu ....a preco si on nekupil za tie peniaze novu Octaviu? Nuz asi vie preco ;-)
neregistrovaný "DS"
24. 10. 2007 16:53
Re: bude sa predavat
Reknu ti to takhle... do jiste miry s tebou souhlasim, Octavia neni nijak pohodlne auto ale:

ad "20 mojich znamych uz nechce nikdy Octaviu" ...tak ja nevim jak u vas, ale v Cesku je asi takova zivotni uroven, ze z 20 mych znamych ma vlastni auto 6 a z toho 3 jeste nemuzou mit kecy typu "nikdy nechci Octavii", protoze na takovou metu jeste nedosahli (maji podstatne starsi auta). Netusil jsem, ze je Slovesko tak bohata zeme. Mozna se jen pohybuji ve spatnych kruzich - ale vzhledem ke sve profesi bych to ani netvrdil.

dale ad "Octaviu si udajne kupuju len velke firmy (az 80 percent) zvysok su rozni mali podnikatelia..." ...tak zase, nevim jak u vas, ale tady je Octavia pomalu kazde druhe auto, takze to, ze polovina pojizdnych cechu jsou podnikatele a firemni zakaznici ve sluzebnich autech tvrd nekomu jinemu ;-)
neregistrovaný "DS"
24. 10. 2007 16:55
Re: bude sa predavat
*oprava: firemni ZAMESTNANCI, ne zakaznici, pardon
neregistrovaný "stanley2"
25. 10. 2007 02:19
Re: bude sa predavat
moji znami su vacsinou podnikatelia (nielen) ale citoval som tych, ktori mali Octaviu a uz ju nechcu. Poznam ludi, ktori si nemozu dovolit nove auto, tak si dovezu ojazdene. Ale ti, co si mozu dovolit, radsej kupia a kupili nieco ine. Neviem ako u vas, no u nas je Octavia "nizsia stredna trieda", ktora stoji tolko ako hociktore ...."hociktore" auto strednej triedy!!!!!!!! Takze preco by ju aj mali kupovat?
neregistrovaný "Umierneny."
29. 10. 2007 13:02
Re: bude sa predavat
Nestoji tolko ako hociktore auto strednej triedy. Stoji viac..
31. 10. 2007 10:48
Re: bude sa predavat
Asi takhle: na nářadí pro řemeslníka se Octávka moc nehodí. To už bych spíš viděl třeba na Berlingo - sice dodávka, ale 5 lidí se tam pohodlně vejde a do kufru třeba nářadí i se štaflemi nebo rourami. Octávku nesrovnávejte se střední třídou, když je to jasná nižší střední (jako např. Focus, Ceed, Bravo, Civic, Golf, Auris nebo Astra).
Cena Octávky je pro mě přemrštěná - za ty prachy bych jistě koupil dle mých měřítek vhodnější vůz, ale kdyby se za tolik neprodávala, oni by ji zlevnili. Ale ceny ojetin bych do toho nemontoval, to se těžko objektivně poměří...
anonym
24. 10. 2007 05:21
ojetina
to bude cena po trech letech provozu >:D idealni auto pro auto diskont >:D na vesnici to staci. A predstavte si zavistive oci sousda kdyz to postaviite vedle jeho favorita :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 12. 2007 15:23
chitraci
:-O :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
0