Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
3
/
28
Prohlédnout znovu
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
Autoškola B96 na vlastní kůži: Couvání s přívěsem je totální pohroma
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
S tak těžkým vozíkem jsem nikdy předtím nejel. Souprava musí mít nejvyšší přípustnou hmotnost mezi 3500 a 4250 kg.
|
acz
Pokud jste nikdy s vozíkem nejeli, doporučujeme nacvičit. Vždyť couvat s ním neumí ani řada zkušených šoférů!
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Potemnělá ranní Praha je pro nácvik jízdy s vozíkem ideální. Aspoň je klid na vysvětlení chyb.
|
acz
Přívěsný vozík sice kopíruje stopy tažného vozidla, v úzkých uličkách si přesto raději trochu najíždím do zatáčky
|
acz
Abarth
|
acz
Test parkování je nejnenáviděnější součástí zkoušky. Nakonec ho nějak zvládám.
|
acz
Nervozita při zkoušce pracuje. Absolvovat autoškolu po letech získaných chybných návyků není legrace.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nákladní přívěs s nájezdovou brzdou už vyžaduje znalost manipulace. Musíte ho proto umět i připojit a odpojit.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela