Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v květnu 2009: V kategorii malých nové složení TOP3 – Fabia, Fusion, Aveo

V pátém měsíci letošního roku dosáhl mezi malými vozy velkého úspěchu Chevrolet Aveo – skončil jako třetí nejprodávanější model. Za první Fabií slaví další historický úspěch Ford Fusion.
Zpět na článek
11. 6. 2009 08:59
11. 6. 2009 09:28
11. 6. 2009 09:36
11. 6. 2009 09:57
11. 6. 2009 10:24
11. 6. 2009 10:44
11. 6. 2009 11:29
11. 6. 2009 12:03
11. 6. 2009 13:37
11. 6. 2009 21:52
11. 6. 2009 10:42
11. 6. 2009 11:01
11. 6. 2009 11:48
11. 6. 2009 12:03
11. 6. 2009 11:41
11. 6. 2009 12:01
11. 6. 2009 12:05
11. 6. 2009 12:50
11. 6. 2009 19:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 6. 2009 00:39
11. 6. 2009 20:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 6. 2009 20:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 6. 2009 08:57
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
11. 6. 2009 10:25
Re: skoda si pohorsila
myslíš Aevo >:D ?
Avatar - Righ
11. 6. 2009 12:26
Re: skoda si pohorsila
Nj, sedmileté Daewoo Kalos konecne privedlo Cechy k rozumu. :-) Jinak se ale netreba nad cosworthovymi prispevky prilis pozastavovat, neb 90% z nich jsou pouze nadavky - at uz jednotlivym znackam (hlavne pak Skode) nebo uzivatelum.
11. 6. 2009 12:29
Re: skoda si pohorsila
Už jsem si toho také všiml, jen výkřiky do tmy...
11. 6. 2009 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - marek.g
11. 6. 2009 08:59
škoda
že ta Fiesta nemá zrcátka na tom "správném" místě mohla na tom být mnohem lépe >:D jinak Fusion :yes:
Rozbalit vlákno
33
11. 6. 2009 09:28
Re: škoda
Ze zkušenosti pro fusion (dle toho mého) jedině :no: :no: :no: :'-( . Bohužel. :-(
11. 6. 2009 09:36
Re: škoda
Zdravim, akurat rozmyslam nad Fusionom, aky si mal problem?

A tiez nech mi niekto vysvetli preco idu 6rocne Fusiony po 130tis, ked novy je v akci s klimou za cca 250? neni su tie ceny ojazdenych prehnane?
Avatar - miromen
11. 6. 2009 09:57
Re: škoda
To bude asi tim že je o to auto velky zajem a je opravdu spolehlivy a to nejen podle statistik.
11. 6. 2009 10:24
Re: škoda
Fusion je prostě opravdu jednoduché auto. Oproti konkurenci působí doslova jako žebřiňák. Nemá tak kvalitně zpracovaný interiér, materiály nic moc, detaily odfláknuté. Zkus více aut a pak to velmi rychle dokážeš vyhodnotit. Cena fusionu je poplatná kvalitám auta.
11. 6. 2009 10:44
Re: škoda
Je jednoduché stejně jak jiné auta z doby kdy vzniklo.
11. 6. 2009 11:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 6. 2009 12:03
Re: škoda
Dá se ne takového ubožáka jako jsi ty, čekat nějaký hodnotný příspěvek? Vzpamatuj se.
Co tu předvádíš, je na ťafku.
11. 6. 2009 13:37
Re: škoda
Zajiste jsi myslel ze nema tak kvalitni interier jako vyrobky VW - interierovy onanisto ;-)
11. 6. 2009 21:52
Re: škoda
Vzhledem k tomu, že v interiéru auta trávím 99% času s autem, tak je to pro mne velmi podstatný parametr. A to, že interiéry koncernu VW jsou co do zpracování a materiálů špička, je fakt, o kterém se tu asi nebudeme dohadovat. Korejský onanisto.
11. 6. 2009 10:42
Re: škoda
Protože před 6 lety stálo skoro 400 tisíc.
11. 6. 2009 11:01
Re: škoda
Už jsem to tu párkrát psal. Možná jsem jen chytl zmetka z pondělí rána nebo pátku odpoledne, ale prostě se nepovedl. To bych i zkousnul, ale problém je v tom, že servisy Fordu to nechtěly řešit. To se už konečně pohlo k lepšímu (nevím, jaká moc zasáhla, ale děkuji jí nastokrát), ale těch chyb zatím naskákalo...

Největším problém byl s převodovkou, kde se špatně řadil 3. stupeň - servis nejprve tvrdil, že se to rozchodí, potom, že je to na výměnu převodovky, a když jsem ji chtěl vyměnit, tak to odmítli uznat jako závadu (chyba zámku zpátečky (vyloučeno výrobcem zamykání), poté důvodem, že prý prostě špatně řadím). Nakonec po roce opraveno, když jsem kontaktoval soudního znalce). Jinak už spíše drobnosti - odlepují se boční lišty (3 ze 4 dolepeny), vrzalo sedadlo spolujezdce, po 15 tkm se prodřela kožená manžeta řadičky, přední stěrače se po roce doslova rozpadly.

Co mě taktéž irituje, je neustálé hlasité vrzání ze zadní části vozu. Poprvé řešeno promazáním silentbloků zadní nápravy. Pomohlo asi na dva měsíce, ne zcela. Poté jsem dlouho jezdil s vrzajícím autem, protože mi v servisu neuznali reklamaci z důvodu, že vrže každé auto. Před dvěma týdny doporučeno namazat mýdlovou vodou všechna gumová těsnění a vložky na všech dveřích - víceméně pomohlo, ale na půl dne. Takže příští týden znovu servis. Zároveň se při poslední návštěvě servisu musela opravit přihrádka v palubce, která nešla normálně zavřít, a přesadily se LZ dveře, které z ničeho nic začaly drhnout o ty přední (auto momentálně má najeto 18 300 km, garážované).

Co rozhodně nedoporučuji, je obyčejný nemetalický lak. Mám tmavě modrou "Dark tranzanite" (vypadá skoro jako černá) a pokud je auto umyté, je na plastových dílech (nárazníky, kliky, víčko nádrže) patrné, že na plastech barva chytla jiný odstín (výrazně). Kromě toho se lak snadno poškrábe (stačí projet okolo haluze) a špatně se z něj dostává hmyz. Minulý týden jsem po vajíčkovém šílenství chytl vejce na kapotu - výsledkem popraskaná "pavučina" - byl jsem naivní a svěřil auto mechanikovi-karosáři, který při pokusu to rozleštit napáchal více škody a je to teď patrná markantně. Jinak je lak velmi tenký (viz ta kapota) a jsou špatně nalakovaná místa jako prahy, sloupky zevnitř atd., kde není vrchní vrstva tmavého laku, ale jen světlejší základ.

Drobnosti, jako že párkrát nefungovalo podsvícení rádia, ani nepočítám. Auto ještě nepochází z brutálních celostátních slev, ale byla na něj poskytnuta sleva přímo prodejcem z ceníkové ceny 420 000, auto bylo z výroby, nikoliv skladem. Koupil jsem jej od otce, který se jej z osobních důvodů (rozvod) zbavoval po 7 měsících a 2 200 km.

Z praktických poznatků - automatická klima má problém v létě auto dostatečně vychladit, v zimě naopak vzadu vytopit. Sklad nejsou atermická, takže se přes ně člověk dost peče - nechal jsem udělat atestované folie na boky a zadek, výsledek k nezaplacení.

Osobně bych to auto (ani jiného forda) znova nekoupil, otce mrzí, že mi to prodal, k Fordu jsme ztratili důvěru. Ale protože se tak dobře prodává, vidím to spíš na zmetkový kus.
11. 6. 2009 11:48
Re: škoda
teda......tak to vidim na opravdovy zmetek....Fusion se dlouhodobe pohybuje na spici spolehlivosti aut (na jednoduche kci se nema co kazit >:D ) a osobne vychazim z vlastni zkusenosti, mati ho ma doma (jezdim tedy s nim jen o vikendech - jinak brouzdam focus a mondeo) a zatim zadne problemy s tim nebyli. Ma za sebou jiz druhy rok bez problemoveho provozu. Pravda trosku povrzava zadni naprava a ten lak me prijde taky "tenky" (svetle mdora metaliza) Jinak topi jako cert a chladi taky na vybornou. Auto bylo kupovane jeste taky pred temi slevovymi akcickami. Tak skoda, ze te toto auticko pripravilo o duveru ve Fordiky :-(
Avatar - Righ
11. 6. 2009 12:03
Re: škoda
No tak to je skutecne sila... Vzhledem k tomu, jak siroka je paleta ruznych problemu a potizi, lze navic jenom stezi vsechno svadet na jeden konkretni odflaknuty kus. Mimochodem mame v rodine Ford Tourneo Connect, coz je uzitkovy vuz, nicmene prave s Fusionem ma radu veci spolecnych, a pozorujeme nektery podobny nedostatky jako ty. Zminil bych hlavne 2 - prevodovka a vrzani. Co se tyce prevodovky, sla jako tobe spatne radit trojka, az jednoho dne prestala jit uplne, coz vzhledem k tomu, ze jsme byli prave na dovolene v zahranici nebyla zadna slava. Tchanovi se to nicmene podarilo rozebrat a spravit, rikal neco v tom smyslu, ze byla posunuta maska razeni a branila radicce v chodu (nejsem si tim uplne jistej, klidne se ho na to ale muzu preptat). Od ty doby to uz ale je ok. Dalsim problemem je vrzani ozyvajici se ze zadni casti vozu (opet to same), ktery mne osobne pripada naprosto nesnesitelny, ale protoze majiteli auta to asi nevadi, nechava to byt. Veci jako otresna kvalita materialu a zpracovani nebo traktorovy projev motoru 1.8 TDCi nezminuju, neb to se da u low-endoveho auta primarne pro uzitkovy ucely pochopit - pokud je to takhle ale i u osobaku (byt taky low-end), je to na povazenou. Jeste bych mel zminit naprosto prkenej podvozek, zrovna jako minula Fiesta (u nove je to uz o necem jinem). A jenom pro poradek - Tourneo o kterem mluvim bylo kupovano novy a uvedeny problemy se zacaly projevovat uz po par tisicich.

Fakt, ze se Fusion takhle dobre prodava, me ale neprekvapuje. Je to zkratka dusledek relativni velikosti/vnitrni prostornosti, konzervativniho designu, jenz znacny casti zakazniku vyhovuje a bezkonkurencniho pomeru cena/vybava/motorizace/velikost. Fusion je zkratka automobilovym zosobnenim hesla "value for the money", a to mu prinasi uspech.
11. 6. 2009 15:22
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Bezkonkurencniho pomeru cena/vybava/ motorizace/velikost/ kvalita/spolehlivost ;-)

Jinak nechapu jak clovek s Nissanem od Renaultu, ktery je povestny svoji "kvalitou", muze objektivne kritizovat kvalitu Fordu, Fordu ktereho nema.
Avatar - F127
11. 6. 2009 15:39
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Primera P10 nemá s rendlem nic společného.
11. 6. 2009 17:26
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Veris tomu?
Avatar - Ronault.
11. 6. 2009 18:10
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Tak o Fordu toho víš hodně, ale jinak nula... :no:
Avatar - F127
11. 6. 2009 20:34
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Věřím.
11. 6. 2009 15:39
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Dle ADACU je Ford nejhorší skoro ve všech kategoriích. Konkrétně ti vypíšu poslední auta ve všech kategoriích: Ford Ka, Peugeot 307, Ford Mondeo, Opel Signum, Peugeot 206 CC, Hyundai Tuscon, Ford S-Max, Ford Galaxy. Fiesta / 27 ze 32/, Focus / 11 ze 13 /, C-Max / 10 ze 13 /. Ve všech kategoriích, ve kterých je Ford zastoupen, je na posledním místě. Vyjímkou je Focus, který je 3 od konce.
11. 6. 2009 15:55
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Podle starý Blažkový je zas nejhorší Mercedes >:D Kdybys ten ADAC prostudoval hlouběji,tak bys zjistil,že konkrétně třeba u Focusu je mezi třemi nejčastějšími "závadami" prokousaná elektroinstalace od kun, což o kvalitě Fordu hodně vypovídá. Takže jediný co si od ADACu můžeme vzít je to, že mají v Německu hodně agresivní kuny :-)
11. 6. 2009 16:03
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Navíc hodně vybíravé, žerou jen Fordy.
11. 6. 2009 16:20
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Zas tak vybíravý nejsou,bylo tam více značek,ale jednoznačně jedou na domácí německou stravu :-)
11. 6. 2009 16:23
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Jestli ty kabely nebudou z Turecka, ale to je taky skoro domácí.
11. 6. 2009 17:24
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Nebo UK a nebo made in Czech Republic.
11. 6. 2009 17:21
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Zato v Dekra a TUV, Ford vede nebo je na prednich mistech statistiky spolehlivosti. [odkaz]
Dale J. D. Power 2009 je Ford na to lepe jak VW/Skoda i Nissan, Toyota nebo Mazda.
Avatar - Ronault.
11. 6. 2009 18:11
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
A taky Lojza z kravína je s starým Eskortem spokojený, prý do hospody a hlavně z hospody zajel.
Avatar - Righ
11. 6. 2009 19:44
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Nissana od Renaultu jsem nikdy nemel a uz nevlastnim ani Nissana od Nissanu, ktery byl svou kvalitou skutecne povestny. Jeste dyl s nim pak nejezdim, neb mam jine auto. Neboj, brzo ho taky dam na moje.auto.cz, urcite ti udelam radost - je to VW. ;-)

O neco niz rozvijis zajimavou uvahu na tema "Righ ma doma Nissana, takze o Fordech nic nevi". Krome toho, ze to je z principu uplna hovadina, tak ti muzu rict, ze bez tchanova Tournea jsem meli v rodine jeste dalsi 3 Fordy - 2 Escorty a Mondeo minule generace. Jejich kvalita i spolehlivost byla veskrze prumerna a v jednom pripade podprumerna. At uz jsem ale v zivote poznal jednoho Forda nebo 100, neznamena to, ze nemuzu napsat o svych problemech s nejakym konkretnim modelem, jako jsem to udelal s onim Tourneem. Ackoliv jsem stejne tak jako Giorgio neudelal nic jinyho, oba nas napadas a kolegovi dokonce naznacujes, ze to je "lidsky zmetek". Nevim, do jaky miry si to uvedomujes, ale tvoje chovani zde na diskuzi naplnuje celou radu znaku vaznych psychickych poruch a mel bys je ve vlastnim zajmu zacit co nejrychleji resit. ;-)
11. 6. 2009 15:05
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Mozna zmetkový Ford - jako vsechny Fordy, jak tady rika tvuj kolega Righ, ktery ma doma ale Nissana, tak ze toho o Fordech hodne vi, nebo jste lidsky zmetek sam. Je zvlastni, ze vsechny problemy mate na Fusion jen vy a pisete je pro jistotu po vsech serverech o aute v CR uz radu mesicu, jenom problemy jsou trochu tezko dokazatelne a hlavne prokazatelne viz vase slova na Lidovkach "každý slyší jinak a odjinud". Asi jak se to povede vymyslet. :-)

Zajimala by asi vetsinu lidi vase motivace.

Na Fusionu, co ja znam, nic na naprave nevrze, radi stejne dobre jako Fiesta, lak je vporadku, nic se porad neodlepuje. Interier je dobre udelan atd. Pokud se vyskytne nahodou nejaka zavada, je v servisu v zaruce bez problemu odstranena.

O nove story, kterou jste proti Lidovkam vymyslel ohledne steracu, podsviceni radia atd, to uz ani nema cenu komentovat.

Kdyby byl Fusion takovy smejd, nepsal by jste zde a jinde jen sam, ale kazdy mesic by zde bylo dalsich 800 lidi s tou samou krytikou. A to se nedeje. Asi proto, ze Fusion je zcela spolehlive a kvalitni, cenove dostupne auto s beproblemovym servisem. :-)
11. 6. 2009 15:25
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
S ohledem na tvůj postoj k Fordu asi nemá smysl s tebou diskutovat, já na druhé straně se snažím s ním netapetovat diskuze, narozdíl od tebe, který se při každé příležitosti ujmeš role fordovského agitátora. Jsem z toho auta zklamaný, ale nechci se kvůli němu ještě tebou nechat znechucovat.

Mého fusiona už jsme spolu taky probrali dříve, dokonce jsem ti nabídnul, ať se přijdeš přesvědčit osobně. A co tě možná překvapí, ty stěrače jsem taky zmínil i na Lidovkách. To, že je ve fusionu jiné řazení než ve fiestě, jak mě informoval technik z jiného autorizovaného servisu, jsem ti taky dávno napsal.

Co naopak překvapilo mě, že autorizovaný servis (a dokonce ten, kde bylo auto zakoupeno - tam jsem musel, protože záruka na zavěšení dveří je jinak pouze rok (nechápu), a v ostatních fordovských servisech by to přesazení byl placený úkon), začal reklamace řešit (třeba to má nějakou spojitost s dotazníkem), který přišel po roce od koupě a jako vyplněný odešel přímo do Velké Británie. Pravda, kýžená odpověď nepřišla, ale ledy se hnuly (a k lepšímu).

Jinak doporučuju navštívit třeba autorecenze, tam zjistíš, že nespokojených uživatelů je mnohem více. Co je zvláštní, přibývá jich, čím je auto mladší (a tím byla jeho cena nižší).

Poslední věc, kterou ti chci připomenout, že ve stáří 2-3 roky (mladší statistiky nejsou) má vážnou závadu i podle TÜV 2,8 % fusionů - tak si spočítej, kolik to je v počtu aut. Asi zjistíš, že je to více jak 1 (přičemž to moje navíc nesplňuje kritéria pro zařazení do těch statistik).

Ještě jednou, jako už mnohokrát dříve, ti přeji, ať vám rodinný fusion i nadále slouží ke spokojenosti (kterou člověk od nového auta tak nějak očekává a já se ji jen bohužel nedočkal).

Tak a teď jdi zase tahat bburago fordu na špagátu.
11. 6. 2009 17:05
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Myslim, ze tvoje ucelova kampan proti Fordu a Fusionu je celkem jasne uz znama, ale sam si dost protirecis:
Rikas "jako" nove zavady a po roce a pritom jsi o nich uz psal 21.11.2008 na Lidovkach.

Dalsi cim si protirecis "Nakonec po roce opraveno, když jsem kontaktoval soudního znalce)."
kontra
"začal reklamace řešit (třeba to má nějakou spojitost s dotazníkem), který přišel po roce od koupě a jako vyplněný odešel přímo do Velké Británie."

Pokud vim, tak na vyrizeni reklamace je zakonem stanovena doba, tak zadne cekani na letters z UK a jeste pul roku prostoju, nic takoveho neni mozne. Bez soudniho reseni daneho problemu.

Co dodat, pokud nekdo dokaze nakladat s fakty tak jak ty, ani se nedivim Fordu, ze nakonec slusne ustoupil a neopravnenou reklamaci radeji uznal.

Tak ze bych spise cekal, ze Fordu podekujes za uznanou reklamaci, zdarma opraveni vozu.

Mas spatne udaje.
V novem TUV 2009 je Fusion na 3. miste 2-3 roky, coz je stejne jako treba u Porsche 911 s 2,2% "Výsledkem každé z nich je protokol, obsahující lehké, vážné a nebezpečné závady.", tak ze nic lepsiho mit moc asi nemuzes.
[odkaz]

Kdyz mluvis o tom jak ty "netapetujes diskuze" mel by si se zdrzet dal sve kampane na internetu, kdyz si ty Fordu vyhrozoval soudy a znalci a aby nahodou se to neobratilo proti tobe. Coz bych ti mezi nami ja s klidnym svedomim i pral.

Kdyz ti to auto tak vadi, res to slusne jako vetsina lidi, to znemena smirne nebo soudne, ale pomlouvanim po ceskem iternetu auto neopravis ani psanim negativnich recenzi na autorecenze pod ruznymi nicky.
Pokud ti nejde hlavne o to a nemas to v naplni prace sveho zamestnani.

Ano v mem okoli jsou s Fusionem vsichni spokojeni, za posledni rok si ho koupilo nekolik lidi a sami se tak rozhodli.
11. 6. 2009 17:46
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Chlapče, ty jsi totální demagog. Odmítám s tebou nadále o tom diskutovat, proto to tímto příspěkvkem s tebou uzavřu.

1.) Nikoho nepomlouvám, píšu skutečnost. Že je pro Ford nelichotivá, z toho nedělá pomluvu.
2.) Reagoval jsem nejprve na příspěvek, kde jsem stroze vyjádřil zklamání ze svého vozu pomocí ikonek. Na následný dotaz jsem uvedl závady (jak požadoval tazatel), které mě postihly, a přidal jsem další neduhy.
3.) Co za "nové" závady jsem uveřejnil dnes, přičemž jsem je uvedl už loni v listopadu? Neodpovídej, nechci další tvoje fantasmagorie. Mimochodem je chvályhodné, jak si vše kopíruješ a schováváš, v marketingu máš jistě budoucnost.
4.) 2,2 nebo 2,8 - OK, spletl jsem se, ale uznej, že je to víc než 1 auto.
5.) Auto koupeno 10/2007, 2/2008 - rešeno vrzání a poprvé převodovka, léto 2008 - 2 lišty (LP, LZ) + sedadlo vyřešeno, převodovka a vrzání odmítnuto (v srpnu, načež mi došla trpělivost a změnil jsem autorizovaný servis), 10/2008 - garanční prohlídka, před ní se rozpadly stěrače, servisu oznámeno, záruka se prý nevztahovala, řazení údajně na vině zámku zpátečky - následně garanční prohlídka zámku zpátečky ve Vratimově u výrobce Medvěda blok, vina vyloučena (+ zavoláno technikem k prodejci, reklamace neuznána), posléze včetně písemného dokladu. Poté jsem kontaktoval znalce, byl jsem upozorněn, že používáním převodky s touto charakteristikou se pravděpodobně poškodí další součásti -> následně objednán do servisu na začátek ledna (dříve nebyl termín) -> 1/2009 převdovka opravena, vyměněna manžeta řadičky, přilepena lišta LP dveří, promazána zadní náprava, bez efektu (ale uznáno). 5/2009 - vrzání se ozývá i z dalších míst,
drhnou LZ dveře a nejde dovírat "kastlík" - servis, kde byla provedena garančka, mi sdělil, že dveře lze seřídit pouze jako placený úkon, reklamace je prý možná pouze u prodejce -> tak jsem učinil, dveře i kastlík opraveny "na počkání", vrzání uznáno a doporučeno namazat mýdlovou vodou těsnění a gumové části s tím, že pokud problém přetrvá, má se auto znovu přistavit (a tak se taky stane).
6.) Výše uvedená domněnka s formulářem či soudním znalcem může, ale nemusí, být vysvětlením, proč se věci hýbou. Každopádně naprosto upřímně DĚKUJI všem, kteří mohou za to, že byly reklamace kladně vyřešeny. A nepotřebuji k tomu tvé výzvy. Na druhé straně si uvědom, že reklamace je tu ze zákona, ovace by byly namístě, kdyby to výrobci (nejen Ford, ale obecně) dělali ze své vůle. Je to institut nápravy chyby výrobce, ne zákazníka.
7.) Taky jsem se rozhodl pro fusion dobrovolně, nikdo mě nenutil. Je to rozhodnutí, kterého lituji, ale to neznamená, že vedu proti Fordu kampaň (to bych si spíše taky založil stránky jako jiný podobný nešťastník a kontaktoval Občanské judo).
8.) Laskavě mě přestaň obviňovat výplody své choré mysli, například že používám více přezdívek - zde i na Lidovkách (TipCars) mám stejnou a jinde jsem o svém autě nepsal.
9.) Nepřej jinému, co nepřeješ sám sobě. To ti radím do života.
10.) Smírným a slušným řešením je podle mě právě uznaná reklamace, kdy zákazník chce po výrobci, aby napravil chybu svého produktu. Nikdy jsem proti tomu autu ani Fordu neřekl křivé slovo, natož předtím, než jsem reklamci oznámil.

Tak a tímto desaterem to považuju za uzavřené. Můžeš si to zase někam napsat. Já osobně doufám, že v brzké době přestane auto vrzat, poděkuji znovu v servisu a konečně budu mít bezproblémové auto. Fordu 3x zdar! Howgh.
Avatar - Ronault.
11. 6. 2009 18:17
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Na spadlej výtah nemá smysl reagovat, tady je to největší fanatik, i ten GTI je proti němu automobilový volnomyšlenkář.
Avatar - Ronault.
11. 6. 2009 18:16
Re: Bezkonkurencni pomer cena/vybava/motorizace/velikost/kva
Padlej výtahu, ty fanatiku, že ty pomluvy nešíříš, viď? Jen tady v diskuzi o pár řádků jsi pomlouval Nissan o kterém evidentně víš velké H.

Měl by ses léčit.
11. 6. 2009 11:41
Aveo?
Divím se že se tak dobře prodává Aveo. O tomto autě bych ani neuvažoval - design prapodivný, ale hlavně, nulová bezpečnost. Na vlastní oči jsem viděl smrtelnou havárku s Aveem - ženská nezvládla zatáčku, trochu škrtla o autobus a odrazem vzala mez vedle silnice. Auto nedostalo ani moc pecku, ale i tak se uprostřed prolomilo, struktura karoserie vůbec neudržela tvar... V tomto případě se asi bohužel dá mizernýmu výsledku crashtestu věřit. :no:
Rozbalit vlákno
2
11. 6. 2009 12:01
Re: Aveo?
Aveo je celkovo dosť o ničom. Skúsil som a bol som dosť sklamaný. To mi podvozok Favorita pripadal lepší...
Ten úspech je len a jedine v cene, iné nemá čo veľmi ponúknuť.
Avatar - Pierro
11. 6. 2009 12:05
Re: Aveo?
naprostý súhlas.... :-!
11. 6. 2009 12:04
Drobné změny...
V článku byly provedeny malé změny, které jsem posílal včera odpoledne, ovšem na web byla umístěna předchozí verze. SDA mají ve statistikách tradiční binec, takže Urban Cruiser řadí do nižší střední třídy (ehm...). V souvislosti s tím byla mírně upravena data, převzatá z výsledné tabulky.
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2009 12:50
co se to deje?
Fabia -25.5%
Fusion +221.8%
Aveo +101.4%
Thalia +54%
Polo -15.9%
...
Nechapem. Kde je ten eurodrzek, ktory mal kupovat ten jedinecny polo-vizualny klenot, ten super-mainstreamovy etalon v triede malych aut? Preco take nizke predajne cisla? Nuz, toto by mohlo mnohe vysvetlit:

[odkaz]

Neviem, ktory marketingovy genius prisiel na tento napad, ale ruku na srdce, isli by ste si kupit auto, ktore jeho vyrobca prezentuje ako hrackarske auticko na obrazku vytipanom z ktorejsi lacnej a starej pocitacovej hry? :-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Righ
11. 6. 2009 13:12
Re: co se to deje?
Ten obrazek je teda komickej, to snad musi byt omyl. Polu jako takovymu se i pres vek a nastupce doslova klepajiciho na dvere nicmene nedari vubec spatne, pokles nepokles. Nova generace samozrejme jeste ve statistikach neni.
11. 6. 2009 17:27
Re: co se to deje?
Kez bych to bol omyl! Lenze bohuzial to VW mysli uplne vazne. Staci zajst na web volkswagen.cz, a kliknut hore v menu na "Modely" a "Nove Polo". A hned pod nadpisom "Tvar vystupujici z davu: Nove Polo" sa skvie ten klenot insitneho umenia, ktory zrejme pajcli z dakej hry pre mobilne telefony. Skutocne prudka recesia zo strany VW...
Avatar - Righ
11. 6. 2009 19:25
Re: co se to deje?
Ja jsem samozrejme na web VW koukal a tu hruzu tam nasel. Tim "omylem" jsem myslel, ze to tam dal programator webu bud v nejakym heorinovym rausi, nebo ve snaze se za neco VW pomstit, pripadne z tezke recese. Tezko si dokazu predstavit, ze by si tvurci marketingovy strategie rekli, ze tohle je ten idealni zpusob propagace. I kdyz mozny je vsechno... Kazdopadne je to trapas. :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2009 13:13
Re: Milý Teddy! ad - co se to deje?
Já bych trochu "popotlačila" asi Alfu MiTo a určitě Mazdu 2, ale jinak mne mírné "čeření" stojatých vod neustále stejných pořadí prodejů mne spíše "těší" ;-)
11. 6. 2009 13:20
Re: Milý Teddy! ad - co se to deje?
To by musel někdo přesvědčit příslušnice půvabnějšího pohlaví, aby nekupovaly Sparky, ale pořádná auta :-) (míněno s mírnou nadsázkou, samozřejmě, dvojka i MiTo se nelíbí jen ženám, ale kupříkladu i autorovi článku :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2009 13:40
Re: Milý Sleeper(e) - co se to deje?
A NEměli by jste ti "..někdo.." být právě VY (chlapi?) ;-)
11. 6. 2009 14:43
Re: Milý Sleeper(e) - co se to deje?
No, mezi námi, snažím se jedné slečně vysvětlit, že by se k ní Mazda 2 docela hodila.... :o)) Zatím bez úspěchu....
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2009 16:18
Re: Milý Sleeper(e) - co se to deje?
Přeji (zcela VÁŽNĚ! ;-) ) mnoho USPĚCHů :-)
11. 6. 2009 21:35
Re: Milý Sleeper(e) - co se to deje?
Děkuji :-) Ovšem pokud se mi povede dotyčnou tak říkajíc ukecat (do mazdy, samozřejmě :o), budu mít práci navíc. Mám pochopitelně na mysli jednu měsíční registraci dle SDA...:o)
11. 6. 2009 13:16
Re: Milý Sleeper(e) - co se to deje?
Chápu Tvůj příspěvek jako těžkou ironii, ale u Pola probíhá výměna generací, proto takový meziroční pokles. Stará pola jsou eviddentně takřka vyprodaná a nová ještě nejsou na skladech. Domněnku sice nemám potvrzenou (přesná data nejsou k dispozici) ale většinou to tak bývá. A než přispěchá VW s akcí na nové Polo, bude to asi chvíli trvat. Jinak, nové polo, byť jsem ho paradoxně neměl ještě tu čest vidět naživo, vypadá jako povedené auto.
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2009 13:28
Re: Milý Sleeper(e) - co se to deje?
Možná ".. vypadá jako povedené auto" (a třeba i bude ;-) ), ale co ty MOTORy? Ty zas tak "povedeně" (konkurenceschopně) NEpůsobí - mne (čistě "teoreticky) zaujal "jen" ten 1.2 T(F)Si, s tím ale Polo vyjde v praxi dráž než Kia Ceed a Citroën C4 a to ... a TAK "fenomenální" asi zase NEbude ;-)
Pěkný den (já osobně než v "Poloautě", tak asi raději v Alfa MiTo či Mazda 2 - když už v "pidiautě" :-)
11. 6. 2009 14:50
Re: Milý Sleeper(e) - co se to deje?
Ale no jistě, já vím, HTP je trochu obehraná vibrující písnička a VW v motorech trochu zaspal dobu (u TDI trochu více). Nemyslím si osobně, že by TSI bylo východiskem (ať už 1.2, či 1.4), spíše se jedná o doplnění nabídky. Ale downsizing a přeplňování je v módě. Jak to dopadne a nejen u VW, to ukáže až čas. Ale Fiat (abychom se vrátili do Itálie) na tom není zle. Automobilkám se nechce investovat do vývoje nových maloobjemových motorů bez turba, snad jen Toyotě (viz velmi povedený litr v kolíňatech a yarisu).
11. 6. 2009 15:14
SUBKOMPAKTNÍ MISTR
Tak zase pár čísel ze života. Speciálně pro nás má tato tabulka význam právě proto, že jde o středobod světa aut. Jo, možná tě překvapuje, že dospělí lidé tu nejezdí zásadně v geterkách od nissanu, a že se nejvíce zaprodávaj právě v subkompaktní třídě. Nic si z toho nedělej, na pohádky máš zatím věk. Realistickou představu o životě ti jednou však nastolí mistr, tvůj mistr a první měsíční almužna s niž naplno vstoupíš do života. Skutečnost, že s rozpětím plus mínus dvaceti procent půjdeš s tou almužnou i do důchodu, by tě neměla na dalších čtyřicet let nijak výrazně rozkolísávat, utěšením nechť ti je fakt, že takových jako jsi ty je na světě nejvíc.

Tak nyní k číslům - Tabulku samo rozhazuje jednak krize, jednak krizí vyvolané davové šílenství po nejlevnějším autu. Tohle nechápu. Životní úspory, takříkajíc na topinkách odžité roky a člověk pak jde a ještě si koupí to nejlevnější co mu trh nabízí... Tedy abychom porozuměli prodejům, musíme si vytvořit tabulek několik. Lowend ani cenově podskočené nabídky mě nezajímají. Zajímá mě regulerní evropskej subkompaktní mainstream (plus tedy ten volkswagenovskej supermainstream).

Takže jak?

No, nejúspěšnější (logicky) je domácí a výborná) FABIA.
Dvojka je VOLKSWAGEN POLO (!)
Trojka je Peugeot 207
Čtyřka je Ford Fiesta
Pětka je fiat grande punto
Šestka je Renault Clio
Sedmička je Seat Ibiza
Osmička je Citroen C3
Devítka je Opel Corsa

Když tuhle tabulku shlédneme, vidíme, že je z čeho vybírat. Fantastické číslo udělalo POLO, auto na definitivním konci svého generačního života je druhé nejprodávanější auto trhu své poměřitelné kategorie. Osobně bych přál vyšší čísla Ibize, neboť se jedná nyní o nejkrásnější auto segmentu pro mladé lidi.

Aveo, aveo... vůbecc nevím, jak to auto vypadá...

Číslem měsíce je číslo... 37. Mazda 2... to jsou konce...

BRAVWO POLO :yes: POLO, maximální auto
Rozbalit vlákno
6
11. 6. 2009 15:35
Re: SUBKOMPAKTNÍ MISTR
Takže je to pravda - človek na staré kolená vychádza na detský rozum... :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 6. 2009 19:34
Re: SUBKOMPAKTNÍ MISTR
Bláznům a GTI - mu je zbytečné odporovat. Je to jen ztráta drahocenného času.

I takoví jsou bohužel mezi námi 8-s
11. 6. 2009 16:29
Re: SUBKOMPAKTNÍ MISTR
teda GTI, nevím jeslti jsi skutečně právník jak tě tady někteří pomlouvají ;-) , ale určitě jsi měl být matematikem

Teorie relativity je vedle tvých konstrukcí látka pro první třídu základky >:-[]

Vidím to tak, že každou třídu vyhraje Škoda (protože je domácí) + VW a celkový vítěz (včetně kamionů, autobusů, traktorů, motorových člunů, motorek, koloběžek, kolečkových bruslí, kol cestních i horských) bude jakási Liška >:D
11. 6. 2009 17:11
Re: SUBKOMPAKTNÍ MISTR
No ale ked Ta nezaujima lowend ani podskocene ponuky, tak ja nechapem co v Tvojej tabulke robi Fabia. Jej najnizsia cennikova cena je rovnaka ako najnizsia cena Fusionu a to 229 900. Inak povedane, kazdy kto mal na fusion a kupil si ho, mohol mat aj Fabiu ;-)
Avatar - Katikakus
11. 6. 2009 17:26
Re: SUBKOMPAKTNÍ MISTR
Vykasli se na nej. Na tohohle nema cenu reagovat. Ten se tady tolikrat tak zesmesnil, ze jeho prispevky jsou soudnemu cloveku jenom k smichu. :no:
Avatar - marek.g
11. 6. 2009 17:31
Re: SUBKOMPAKTNÍ MISTR
když se mi nelíbí tabulka udělám si svou vlastní s těmi "správnými" výsledky :no: Joseph Goebbels by měl z tebe radost :-!
11. 6. 2009 15:44
MAximálne Poloauto....
Predpredaj na Slovensku:
Zatial len modely 1.2/51 kW a 1.4/63 kW, s cenami 10.990,- a 11.650,- za trendline a 11.770 resp.12.400,- za Comfortline.
Comfortline ma navrch 2 airbagy, lepsie predne sedadla so suplikom, delene zadne sedadla, el. zrkadla, predne hmlovky a 15" plechace. Priplatok za zakladny lak (to je unikat!) je 210 Eur, za metalizu 405 a za perlet 415 Eur.
V oboch vybavach je klima, ale dokupit si musis radio, fabricke je za 230 Eur.
Takze relativne dobra vybava s ako-tak slusnym motorom vyjde na silnych 12840,-Eur, co by bolo takmer 387.000,-Sk. S metalízou o 5800,-Sk viac.
Tak v sucasnosti je to uz cena pomaly nizsej strednej, ak budu pytat podobne sumy aj v Cechach, tak to na spicu tabulky nevidim....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2009 15:46
Koupit lišku
[odkaz]
Rozbalit vlákno
15
11. 6. 2009 16:14
Re: Koupit lišku
>:D

Jsem čekal nějakou foxovinu :-)
Avatar - Ronault.
11. 6. 2009 18:31
Re: Koupit lišku
ANO, ANO, toto jsou šťastné tváře těch, kteří už VW Fux mají...
Avatar - Andromeda
11. 6. 2009 20:34
Re: Koupit lišku
PŠT,ale skutečně jsou mezi námi vyvolení,jimž se Fox zjevil v Bohemii a v provozu >:-[] ...Pějme hosana a halelůja,drazí dočasní neprozřivší bezvěrci...Vyfoxovaný zjevil svou tvář... >:D
Avatar - Ronault.
11. 6. 2009 22:24
Re: Koupit lišku
Já měl toto štěstí asi po 5 měsících včera. Šel jsem přes most v Brně u Vaňkovky a dole se přehnal jeden v žluté barvě. Zastavil jsem a nevěřícně koukal jak mi mizí za obzor se zapadjícím sluncem... řidič byl větrem ošlehaný kovboj s Rolex na ruce, kopyty a vůní od Hugo Bosse, to vše jsem poznal ačkoliv jsem jej ani nezahlédl... Znáš to, jsi jen to, co tvé auto...

... poté jsem seběhl na ulici, zastavil provoz a poklekl na asfalt a snažil se seškrábat zbytky spálené gumy VW Fuxe!

I love YOU, VW FUX >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2009 22:32
Re: Koupit lišku
:yes: ;-)
PS: Pustila jsem G-alinu T-atjanu i-vanovnu spát (ráno vstává ve 4 aby stihla dojít pro čerstvá vejce, upéct domácí chleba a další "drobnosti" než vstaneme) - ale SLÍBÍLA jsem, že jí tady (JEDNíM příspěvkem!) "zastoupím" - tak "plním" co jsem slíbila (jste mi SVĚDKY)
Pěkný den - zítra, dnes už spíše dobrou ... :-)
Avatar - white label
11. 6. 2009 22:54
Re: Koupit lišku
Kylie, ty si raděj opravdu nějakou pomocnici do domácnosti pořiď..., tvá představa čerstvých vajec, jako typické základní suroviny nutné k výrobě chleba, je opravdu alarmující... ;-\ :*) >:D
Avatar - Ronault.
12. 6. 2009 00:41
Re: Koupit lišku
whajte, tam v té větě je čárka... chápu že kajlaj moc nepoužívá češtinu, ale řekl bych, že vajíčka nepatří ke chlebu ;-)
Avatar - white label
12. 6. 2009 00:49
Re: Koupit lišku
Ty si tu teď její nový obhájce... >:-[]
Když někoho "chytám" za slovo (abych ho trochu "podráždil"), nějaká čárka sem, čárka tam, mě jaksi nebere..., navíc i kdyby tu "následnost" myslela opravdu "souvztažně", byla by tam čárka taky... ;-)
Avatar - Ronault.
12. 6. 2009 10:25
Re: Koupit lišku
Ty se prostě nudíš, co? Do uranového dolu s Tebou >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 11:03
Re: Snídaně
Milý whi-label(e)!
Já ten svůj příspěvek "prostudovala" a myslím, že on "ok" ;-)
Jak se dělá chleba samozejmě VÍM (jak sype hotový "prášek" z pytlíčku do do domácí pekárny a zaleje to trochou vody - to jsem viděla Galinu dělat "100x"), ta vajíčka jsou k snídani, resp. "do snídaně" - Buřtík má nejraději k snídani nakrájenou mozzarellu, malá rajčátka a v tom vajíčko - to si dáváme k snídani v jedné francouzské restauraci (když jsme v bytě č. 1); když jsme "na hradě" - dělá nám to Galina a když jsme v Praze tak ... já ;-)
PS: Zkuste to - DOPORUČUJi (dobrou chuť) :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 11:07
Re: Snídaně
Už je to TAK, Ronault je holt "BYSTŘEJŠí" než white label :-)
Avatar - white label
11. 6. 2009 22:42
Re: Snídaně
Předpokládám správně, že se jedná o záběry z Jižní Ameriky...,
a že ta hudba která je slyšet, hrála z příplatkového audia FOXE, postaveného a otevřeného uprostřed, kamerou (bohužel) nezabraného, pódia...??? ;-) >:D
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2009 23:07
Re: Snídaně
Ano, předpokládáš správně.
Avatar - white label
11. 6. 2009 23:12
Re: Snídaně
Díky... a promiň mi můj hloupý dotaz, na tak jasnou a logickou věc... :*)
Avatar - Ronault.
12. 6. 2009 00:39
Re: Snídaně
VW Fux happening :yes:
11. 6. 2009 17:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
11. 6. 2009 17:41
Re: Cina vraci uder :-))
Lobbying cinskych servisu Renaultu?
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2009 20:04
Re: Cina vraci uder :-))
Spíš maj strach, že by jim mohl rendlik poškodit jejich bezva styl. A nebo zjistili, že tohle prostě nejde zkopírovat. Avantime by ti vysvětlil proč. ;-) >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 6. 2009 20:08
Re: Cina vraci uder :-))
Kdyby chtěli v Číně okopírovat design nějakého Renaultu, udělali by si na prstech uzel :-!

Čína je vzkutku zvláštní země >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 6. 2009 20:05
Re: Cina vraci uder :-))
No comment...

Renaulty jsou prý málo bezpečné... kde to jsme? >:D
Avatar - Ronault.
11. 6. 2009 20:20
Re: Cina vraci uder :-))
Jednoduché, nevím jak je na tom PSA, ale Renault pokud vím je pořád z velké části státní podnik, takže to v Číně zacílili dobře aby Francouze naštvali ;-) Bavit se s čínským výrobcem aut o bezpečnosti je asi jako se bavit s kozlem o nákladních vozech.
Avatar - Falco
11. 6. 2009 22:02
Re: Cina vraci uder :-))
Státní podíl v automobilce Renault je 15,7%.
11. 6. 2009 20:22
Re: Cina vraci uder :-))
Píše se tam "...problémy související s přepravou a skladováním zhruba 160 automobilů...", čili velmi pravděpodobně někdo blbě převážel várku aut (možná na palubě nevhodné lodi...) a na ta auta se dostala mořská voda. Ta může třeba zkratovat elektroniku a možný problém je na světě...

Kdo jste četl "Čestný dluh" od Clancyho, víte o čem je řeč (mimochodem doporučuji, skvělá knížka).
11. 6. 2009 21:41
Re: Cina vraci uder :-))
Vzpomněl jsem si na rezavějící dauphiny v amerických přístavech na konci páté dekády minulého věku... že by podobný problém? Akorát tehdy šlo jen o korozi, byť značnou. Dnes mořská voda nahlodá ta všemožná elektronická udělátka a je vymalováno....
Avatar - Falco
11. 6. 2009 22:03
Re: Cina vraci uder :-))
Tady je problém! [odkaz]
12. 6. 2009 09:12
Re: Cina vraci uder :-))
Aha, to je ovšem jiná... :o(
12. 6. 2009 06:37
Re: Čínsko-francúzska vojna....?
Takže Renaulty sa nebudú predávať v Číne a vo Francúzsku nebude možné kúpiť čínske auto.Až kým Francúzi nevyhostia Dalajlámu zo svojich radov, a nepošteklia čínsku vládu pod bradou. Nakoniec sa do toho zamontuje únia, ktorá vyzdvihne bezpečnosť čínskych áut, rozšíri možnosti ich predaja na svojom území a Renaultu pod hrozbou sankcií odporučí zlepšiť kvalitu a bezpečnosť svojich výrobkov, aby nevznikali zbytočné problémy na medzinárodnej úrovni.