Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AvtoRevu: Stáhněte Chery Amulet z ruského trhu

Ruský magazín AvtoRevu vyzývá čínskou automobilku Chery ke stažení jejího modelu Amulet z trhu. Důvodem je katastrofální výsledek crash testu.
Zpět na článek
13. 8. 2007 13:04
anonym
13. 8. 2007 13:10
neregistrovaný "Jup"
13. 8. 2007 13:29
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 8. 2007 20:49
neregistrovaný "ELThomas"
13. 8. 2007 10:57
neregistrovaný "Peugeotak"
13. 8. 2007 10:58
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 13:12
neregistrovaný "Jup"
13. 8. 2007 14:45
neregistrovaný "Kamil"
13. 8. 2007 20:07
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 11:22
neregistrovaný "spokojený"
13. 8. 2007 11:25
neregistrovaný "jaaa"
13. 8. 2007 17:27
13. 8. 2007 19:17
neregistrovaný "Steve 320i"
13. 8. 2007 11:45
neregistrovaný "ozojik"
13. 8. 2007 12:29
neregistrovaný "stegi"
13. 8. 2007 11:52
neregistrovaný ">:-[]"
13. 8. 2007 12:20
anonym
13. 8. 2007 12:58
anonym
13. 8. 2007 17:00
neregistrovaný "Petr"
13. 8. 2007 12:43
13. 8. 2007 13:26
neregistrovaný "VDC"
13. 8. 2007 20:38
neregistrovaný ">:-[]"
13. 8. 2007 15:22
16. 4. 2008 12:15
13. 8. 2007 15:56
neregistrovaný "x"
13. 8. 2007 16:53
13. 8. 2007 18:43
anonym
13. 8. 2007 19:56
13. 8. 2007 17:08
anonym
13. 8. 2007 20:38
neregistrovaný "Andy4"
13. 8. 2007 20:45
neregistrovaný ">:-[]"
13. 8. 2007 20:46
neregistrovaný ">:-[]"
13. 8. 2007 21:20
neregistrovaný "shaggy"
13. 8. 2007 21:56
anonym
13. 8. 2007 21:59
neregistrovaný "dejf"
13. 8. 2007 23:19
13. 8. 2007 23:34
neregistrovaný "Pampalábusek"
14. 8. 2007 13:42
14. 8. 2007 01:14
neregistrovaný "Pato"
14. 8. 2007 10:36
neregistrovaný "BMWest"
16. 8. 2007 23:46
25. 12. 2007 13:32
neregistrovaný "steve GT"
13. 8. 2007 10:54
Vážně je to tak hrozné?
já teda nevím, nikdy jsem u žádného crashtestu osobně nebyl, ale pokud je tohle real, tak je to drsný. Ne že bych se zastával čínských automobilek (které se problém s čínskou populační explozí zřejmě rozhodly řešit "po svém"), ale tohle mi připadá jako náraz v rychlosti daleko převyšující 64 km/h. Ten odhoz bokem je až příliš markantní, ta devastace kabiny vypadá, jako kdyby vepředu ani nebyl motor...
Rozbalit vlákno
5
anonym
13. 8. 2007 13:04
Re: Vážně je to tak hrozné?
No ten odskok je asi zapricineny tym ,ze karoseria po zacati deformacie kabiny ocividne posobi ako pruzina, je to dost dobre viditelne, ze pruzi. Preto potom automobil vystreli smerom nabok, hoci sa zda, ze vacsina energie je akoby pohltena, ale nie je.
neregistrovaný "Jup"
13. 8. 2007 13:10
Re: Vážně je to tak hrozné?
A to se řvalo, když fábka dosáhla jen na 4 hvězdičky :-)
Dostalo by toto auto alespoň půlku jedné hvězdy?
neregistrovaný "assasin-cz"
13. 8. 2007 13:29
Re: Vážně je to tak hrozné?
podmínky testu jsou normalizovány,pravá polovina vozu vráží do deformovatelného betonového bloku rychlostí 64km/h což odpovídá čelní srážce dvou aut jedoucích padesátkou
13. 8. 2007 15:37
Re: Vážně je to tak hrozné?
Vím, jen - když se číňani ohrazují proti způsobu provedení test, protože je v tom konkurenční boj - kdo ví... Třeba mu opravdu někdo pomohl. Nebylo by to poprvé.
neregistrovaný "ELThomas"
14. 8. 2007 20:49
Re: Vážně je to tak hrozné?
to by o čínských autech lhala půlka světa..
viz kdo neviděl:
www.youtube.com/watch?…
www.youtube.com/watch?…
neregistrovaný "Peugeotak"
13. 8. 2007 10:57
Hm..malej masakr
No tak to je dost hustý...po týhle kampani si tady budou číňani budovat pozici dost těžko, Evropa evidentně dokáže svoje výrobce alespoň v něčem podržet >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 10:58
Pěkně
Tohle by si měli prohlídnout všichni ti chytráci, co říkají, že je lepší si koupit fungl nové levné auto, než pět let starýho Golfa... :-!
PS: Jedinou výhodu vidím v tom, že jsou hasiči i záchranka spolehlivě bez práce a nemusejí chvátat k nehodě 8-s
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jup"
13. 8. 2007 13:12
Re: Pěkně
hasiči nejsou bez práce - musí tu rozmašírovanou mrtvolu vystříhat.
neregistrovaný "Kamil"
13. 8. 2007 14:45
Re: Pěkně
To bych tak zase netvrdil.. Je hodne ''tukancu'' po kterych z poradnych aut lidi vylezou a jsou v pohode, treba jenom otreseni. Tohle auto naopak by hasice a zachranku i v techto nehodach zamestnavalo....
Je to rakev...
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 20:07
Re: Pěkně
Nevím jak ty, ale v rakvi už asi doktora potřebovat nebudu. Souhlasím, že je to rakev, proto doktora moc potřeba nebude. Hasiči to pak jen spláchnou ;-)
neregistrovaný "spokojený"
13. 8. 2007 11:22
Výborně, čínští bolševici!
Za 9000 USD, hm, dobrá koupě, mám ten dojem :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jaaa"
13. 8. 2007 11:25
pre svokru
nahodou......dobry auto pro tchyni.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Steve 320i"
13. 8. 2007 19:17
Re: pre svokru
>:D >:D >:D :yes: Tak ted se za bricho popadam!!!! >:-[] :yes:
neregistrovaný "ozojik"
13. 8. 2007 11:45
hhe
logicky-vacsia deformacna zona=maksi dopad >:D :yes: takze ak prezijes presaciu do konzervy,tak by si mal vyviaznut iba s modrinami.viac ako metrova deformacka, jak v bavlnke
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "stegi"
13. 8. 2007 12:29
Re: hhe
stačí cestovať v kufri!
neregistrovaný ">:-[]"
13. 8. 2007 11:52
Halo pane
Kopite? Velka kvalita. Kupte pane, já dát sleva!
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 8. 2007 12:20
Čisté Toledo
Vážení všimnite si niečo iné - číňania sú neuveriteľní kopírovači to auto je minimálne od B - stĺpika tvarovo takmer úplne zhodné so Seatom Toledo 1990 - 1997.Dúfam, že len tvarovo...
Rozbalit vlákno
2
anonym
13. 8. 2007 12:58
Re: Čisté Toledo
Dobry postreh, tiaz ma to napadlo. Ale rozdiel medzi Toledom a tymto je minimalne v kvalite pouzitej ocele. Toto bola nejaka makka sracka... Fuj, nikdy nic cinske!
neregistrovaný "Petr"
13. 8. 2007 17:00
Re: Čisté Toledo
To není kopie, to je SEAT Toledo. Číňani koupili veškeré nástroje na jeho výrobu. Chery jen používá jiné motory. Ty jsou prý licence Nissan. A mmch. stará SEAT Ibiza (ještě ta hranatá) se pro změnu vyrábí v Číně u firmy Soyat (zadejte si do google vyhledat obrázky a pak slovo Soyat), existuje tam dokonce i v dodávkové verzi, která v Evropě nebyla (Seat Terra vycházela z menší ho Seatu Marbella (původní Fiat Panda)).
13. 8. 2007 12:43
Chce se mi zvracet!
Když vidíte, že bezpečnostní deformační zóna čínských automobilu končí až za zadním nárazníkem, mělo by každé auto mít jako povinnou výbavu náhrobní kámen, k rodinnému sedanu ovšem rodinnou hrobku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VDC"
13. 8. 2007 13:26
No boze
se snad tolik nastalo. Aspon budou ridici jezdit opatrne. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ">:-[]"
13. 8. 2007 20:38
Re: No boze
Připomínáš mi číňana
13. 8. 2007 13:52
made in china - ceresnicka
toto auto je fakt ceresnicka na takzv. torte z cinskej produkcie
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2007 15:22
No co
tak to berme jako takovy cinsky trabant,ten taky by dopadl asi takto-cinsky trabant(akorat ctyrtaktni)jinak to samy
Rozbalit vlákno
1
Avatar - igi2
16. 4. 2008 12:15
Re: No co
bacha - Trabi kupodivu v crashtestech dopladl dost dobře - líp než třeba š120. Samosřejmě čelní náraz. Z boku je to papítová krabice. Takže raději bakelit než čínský plechy
neregistrovaný "x"
13. 8. 2007 15:56
čína
když vidím kvalitu některých výrobku made ni china byť pod hlavičkou světových značek, tak mi je jasný, jak asi může vypadat čínský auto jako takový.... Ale na druhou stranu dostat se tohle k nám tak to bude slavit úspěch, to se vsadím.
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2007 16:53
mňo
tak to je hustý no ... holt musejí se ještě hodně naučit ale myslím že při jejich schopnosti se učit - kopírovat se brzo zlepší brzo i v tomhle oboru. jen holt přijít na to že to nesmí jen pěkně vypadat ale i neco vydržet. ale i přes to bych se rád nějakýma čínskýma auta povozil :*)
Rozbalit vlákno
2
anonym
13. 8. 2007 18:43
Re: mňo
Leda tak na uzavretom letisku, aby tam nebolo nic, do coho sa da naburat... a pre istotu maximalne 40-kou, aby sa neprevratilo >:D
13. 8. 2007 19:56
Re: mňo
no nebo s nějakejma v terénu kolik vydržej a co projedou a jak dlouho dokážou jezdit ... snad bych nešel přes boudu
anonym
13. 8. 2007 17:08
Čerešničky..
...čerešničky čerešne, vy ste sa mi rozsypali na ceste...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - BikerArny
13. 8. 2007 19:07
Měli si to líp spočítat
Tak to je fakt mazec, to sem eště neviděl >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andy4"
13. 8. 2007 20:38
SOM sa v tom viezol
Je to *, zavolali mi to ako Taxi v Užhorode na ukrajine. Taxikár mi tvrdil že na Ukrajine to predáva pod sebou VW !! >:-[] Vystúp som mierne priotrávený, plasty dnu neuveritelne v teple zapáchali.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ">:-[]"
13. 8. 2007 20:45
Kamikaze
A ty číňani s tím chtěji závodit motorpasion.com/…hery_Amulet_Comp
Tomu říkám novodobí kamikaze
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2007 13:38
Re: Kamikaze
toto je fakt huste hehehe...to je fakt kamikaze
neregistrovaný ">:-[]"
13. 8. 2007 20:46
Kamikaze
A ty číňani s tím chtěji závodit dejte v Googlu Chery Amulet a vyjete to a v rusku to i tuní
Tomu říkám novodobí kamikaze
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "shaggy"
13. 8. 2007 21:20
vydrzi to napor vetra?
a co asi tak stane ked s tymto "autom" zrazim trochu vacsieho chrobaka (brouka)? maska na kasu, svetla na kasu, predna naprava na kasu, motor jemne na salat a vodic krvavy flak na bruchu od rozcapeneho chrobacika >:-[]
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2007 21:22
vydrzi to napor vetra?
a co asi tak stane ked s tymto "autom" zrazim trochu vacsieho chrobaka (brouka)? maska na kasu, svetla na kasu, predna naprava na kasu, motor jemne na salat a vodic krvavy flak na bruchu od rozcapeneho chrobacika >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 8. 2007 21:56
dejf
noo kdyz se clovek koukne na crashtesty, tak mu nekdy az zamrazi, ale tohle je neco extra. kouknete se na novej ww passat, bmw 3 a mercedes A a uvidite, jak to ma vypadat. ulomej se zrcatka, to vnitrni upadne, ale A-sloupek se ani neprohne a celni sklo nepraskne. deformace konci u predniho blatniku, predni dvere jdou normalne otevrit. tady dvere otvirat nikdo nemusi, proste upadnou. tak to ma vypadat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dejf"
13. 8. 2007 21:59
to je pekny
noo kdyz se clovek koukne na crashtesty, tak mu nekdy az zamrazi, ale tohle je neco extra. kouknete se na novej vw passat, bmw 3 a mercedes A a uvidite, jak to ma vypadat. ulomej se zrcatka, to vnitrni upadne, ale A-sloupek se ani neprohne a celni sklo nepraskne. deformace konci u predniho blatniku, predni dvere jdou normalne otevrit. tady dvere otvirat nikdo nemusi, proste upadnou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rysguf.
13. 8. 2007 23:19
Mozem porovnat
ja som narazil asi v cca. 60km rychlosti do boku ineho auta... s novym Golfom... a to som asi po 15 sekundach vystupil z auta oprasil sa od airbagu a zavolal domov ze budem meskat, lebo som mal nehodu... keby som mal toto cinske auto tak sem dnes nepisem
Cina :no:
Europa :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pampalábusek"
13. 8. 2007 23:34
fau vé
Jenom Číňani?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2007 13:42
Re: fau vé
to je lis a nie crash test...ide sice o stare auto ale brutal dost..so mvydel take minule na benzinke tusim
neregistrovaný "Pato"
14. 8. 2007 01:14
Toledo...
Táto generácia Seat Toledo dopadla najhorsie v crash-testoch Stuttgartskeho Auto Motor und Sport z 8 konkurencnych modelov v prvej polovici 90-tych rokov ... (skusim najst to cislo v archive...) ... pridajte si k tomu čínsku ocel... oproti povodnemu Seatu kde-tu chybajuci zvar aby sa usetrilo vo vyrobe... a niekto tu este stale chce tvrdit ako vsetci manipuluju crash-testy, akurat ked sa testuju modely z čínskej produkcie...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BMWest"
14. 8. 2007 10:36
Deformační zóny...
...má tohle auto úplně všude, je to v podstatě jedna velká deformační zóna ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "steve GT"
25. 12. 2007 13:32
bezpečnost - "když dva dělají totéž"
Ano máte pravdu, "krasný" Seat Toledo, originál z roku 96 má určitě lepší výsledek. Ta nižší cena se bohužel musí někde projevit, vzpomeňte si na další čínský vůz Brilliance BS6 a jeho crash test. :no:
Rozbalit vlákno
0