Ale jo, sluší. Problém je že nejde bojovat jedním legendárním modelem, chce to co nejdříve nástupce Priory, nové suv a do evropy uvést Kalinu dvě a víc výbav pro Grantu a za lepší ceny.
Pak je šance toho prodat na export víc, doma toho moc nevymyslí za této situace
Opravdu hloupá reakce. Jestli si to vyžerou Rusové, vyžereme si to my hned po nich. Naše ekonomiky jsou hodně svázané, i když to oficiálně není moc vidět. Plno firem z EU do Ruska exportuje. Když se Rusové naštvou, oplatí sankce třeba dovozovými cly a uvolněná místa po evropských firmách zaberou číňani. K tomu Rusko i Čína opouští dolar. Přechází na Čínský juan. Teď se ještě smějeme, ale za pár let na nás dolehnou důsledky těchto změn.
66 tisíc lidí, to je opravdu hodně... Škoda má v ČR pokud vím cca. 26 tisíc zaměstnanců a 2 tisíce agenturních pracovníků, tedy méně než polovinu. Bylo by zajímavé sehnat k tomu čísla o počtu vyrobených aut... nechcete se toho někdo ujmout :-) ?
Tak jasně, Škoda některé motory dováží, naopak jiné vyrábí i pro ostatní značky... v Kvasinách se dělá cca. 1500 převodovek DSG denně... celková výroba Škody je 650.000 bez Číny, v tom jsou CitiGo ze Slovenska a pak Indie a Rusko... naopak připočíst by se muselo Toledo.
Podíval jsem se na stránky Lady co u nás nabízí a zjistil jsem,že s takovými auty ani vydělávat nemůže. Ty auta mě přijdou jak 20 let staré Daewa.Divim se,že je možné něco takového ještě dnes vyrábět.Ivani zaspali dobu.Doporučuji všem si ty káry prohlédnout.
než začneš s prohlížením, bylo by dobré napsat, že aktuálně se dováží pouze dvě řady - Niva a Granta. Fotky staré Kaliny tam sou,ale ta se nedováží a už dávno nevyrábí.Je Kalina II a ta nijak staře nevypadá.
Priora se pokud vím vozí snad jen napřání a i tam maj staré fotky, aktuální facelift vypadá jinak.