Barum přichází s novým pláštěm Bravuris

Barum přichází s novým pláštěm Bravuris

 
 

Otrokovická značka Barum má novou vysokorychlostní pneumatiku jménem Bravuris, která je přímo nabita moderními technologiemi.

Otrokovická značka Barum má novou vysokorychlostní pneumatiku jménem Bravuris, která je přímo nabita moderními technologiemi.

Jak už jistě víte, Barum Otrokovice je největším výrobcem automobilových plášťů v Evropě, a kromě vlastních pneumatik vyrábí také řadu výrobků nejen koncernových, ale na základě dohod též konkurenčních značek. Novou éru vlastních letních pneumatik Barum, vzniklých již ve spolupráci s Continentalem, započaly pláště Brillant, a později též vysokorychlostní Bravura. Prvně jmenovanou pneumatiku nedávno vystřídal typ Brillantis, a koncovku „is“ dostal nyní i nástupce Bravury. Zcela nový plášť, který vystřídá tuto od roku 1995 nejprodávanější pneumatiku značky Barum, se tedy jmenuje Bravuris.

Ten má opět atraktivní směrový „šípovitý“ design běhounu, který má však nyní hned dvě verze. Ta první, určená pro tenčí pneumatiky, má uprostřed výraznou středovou drážku, která je však u širších plášťů nahrazena středovým pásem, díky kterému se běhoun může pochlubit hned čtyřmi podélnými drážkami namísto tří u tenčí verze. Bravuris má také směs běhounu se směsí silika, což výrazně zlepší brzdné schopnosti na mokru, ale i na suchu. Plášť by také měl mít o 30 % delší životnost, a to díky konstrukčnímu systému BBS (Barum Belt System), použitému poprvé u brillantisu. Jde o konstrukci s takzvaným plochým nárazníkem, který zaručuje rovnoměrnější rozložení sil působících na pneumatiku a díky tomuto systému je zároveň v kontaktu s vozovkou větší plocha běhounu. To zlepšuje trakční i brzdné účinky, ale také zvyšuje stabilitu pláště a tím i jízdní vlastnosti. Bravuris by také měl mít lepší odolnost proti podélnému a příčnému aquaplaninku, zároveň by měl být také tišší a komfortnější než jeho předchůdce.

Bravuris se bude vyrábět v širokém spektru rozměrů od 14“ a po 17“, s profilovými čísly 65, 60, 55, 50 a 40, v rychlostních kategoriích H V a ZR (do 210 km/h, do 240 km/h a nad 240 km/h) Již v těchto dnech jsou k dispozici pláště 175/65 R 14, 185/60 R14, 185/65 R14, 185/65 R15, 195/65 R14, 195/65 R15, 205/65 R15, 215/40 R16, 205/40 R17, 215/40 R17 a 235/40 R 17, které je možné si objednat na internetových stránkách společnosti Barum se slevou 7 procent.

Pneumatiky Bravuris si vyzkoušíme již příští týden a o získané dojmy se s vámi pochopitelně podělíme.

Spolupracujeme s TipCars.com
Německý investor nabídl za přístav v Soluni přes šest miliard Německý investor nabídl za přístav v Soluni přes šest miliard

Nejvyšší nabídku 231,9 milionu eur (6,2 miliardy Kč) na…

Roman Šilha: Úvěry podnikům brzy dost zdraží Roman Šilha: Úvěry podnikům brzy dost zdraží

Firemní úvěry mají své dno za sebou, čeká je výrazné…

Praha bude mít novou dálkovou linku, do katarského Dauhá Praha bude mít novou dálkovou linku, do katarského Dauhá

Pražské letiště se bude od příštího roku pyšnit další…

Nové varhany pro chrám sv. Víta postaví za 80 milionů firma z Barcelony Nové varhany pro chrám sv. Víta postaví za 80 milionů firma z Barcelony

Nové varhany pro svatovítskou katedrálu postaví španělská…

 

Štítky Design

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům 12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům

Devadesátá léta minulého století platí za nejlepší, ale…

Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model

Minulé generace vozu XC60 se v České republice prodalo od…

 






 
Odhalujeme tajemství názvů českých značek. Jak dostala jméno Tatra, Praga či Zetor?

Odhalujeme tajemství názvů českých značek. Jak dostala jméno Tatra, Praga či Zetor?

Včera

V minulosti ale tuzemská výroba byla značně pestřejší. Jak české značky získaly své názvy?




Blesk.cz

Ohnivý kůň nebo Gopavrndapala: I taková jména chtějí dát rodiče svým dětem

Ohnivý kůň nebo Gopavrndapala: I taková jména chtějí…

Na matrikách za poslední roky přibývají zcela nová a velmi ojedinělá jména. Na Slovensku kvůli tomu při…

Recenze: Tiché dívky se ztrácejí v mrazivých lesích Vermontu

Recenze: Tiché dívky se ztrácejí v mrazivých lesích Vermontu

Když se začnou beze stopy ztrácet mladé ženy, nemůže to věstit nic dobrého. Naštěstí je tu bývalý detektiv Frank…

 

iSport.cz

"Straky" zpátky v Premier League. Po Brightonu…

Fotbalisté Newcastlu se po roce vracejí do Premier League. V utkání 44. kola druhé anglické ligy doma zvítězili…

Dvacet let Varů v extralize skončilo: Skok mezi elitu, titul i problémy

Dvacet let Varů v extralize skončilo: Skok mezi…

I přes nedělní výhru nad Českými Budějovicemi (1:0) prožívají hokejisté Karlových Varů velký smutek. Klub totiž…

 

Reflex.cz

Slovenské pondělky Borise Filana: Žena oblečená do dokonalé nahoty

Slovenské pondělky Borise Filana: Žena oblečená do…

Co je nejlepší? Peníze, sláva, moc? F. M. Dostojevskij řekl, že jedna krásná vzpomínka z dětství je cennější než…

Trumpovy trampoty s Koreou aneb Jak rozpálit své spojence dožluta

Trumpovy trampoty s Koreou aneb Jak rozpálit své…

Americký prezident Donald Trump během návštěvy prezidenta Čínské lidové republiky Si Ťin-pchinga na Floridě…