Diskuse

Bazar: Vybrali jsme pět nejspolehlivějších motorů za posledních deset let!

24.5.2018

Pokud si plánujete nechat auto déle, máme pro vás hned pět tipů na motory, které vám vydrží.

 

  • 92 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 24.05.  08:27

    Kde je

    Diesel? ! >:D Ale pro Ádu tohle musí být šok, když jsou tam 2 francouzské motory ! >:D
    • 53 Reagovat !

      foto Jopino

      Jopino 24.05.  08:32

      « Re: Kde je

      A pro jednoho (jednu nejmenovanou osobu - pohlaví je nejisté) bude zase šokem, jak to, že v článku není zmíněna Toyota :-)
      • 23 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.05.  08:38

        « Re: Re: Kde je

        Ten mívá ohledně aut svojí pravdu.. nebo to třeba nějak překroutí, nechme se překvapit >:D
        • 26 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 24.05.  09:11

          « PROPAGANDA !! Ceny benzinu a nafty letí A bude hůř. 2019 končí NATURAL E5%

          jj
          SOUDRUZI, ČEZká země má 2019 jistý konec BENZÍNU NATURAL95 (E5%) !!! [odkaz] NÁHRADOU mu bude Sračka ředidel se žlutým sajrajtem E10% co spolehlivě odrovná všechny benzínový motory do roku výroby 2004 EURO4 [odkaz] >:D >:D >:D ZÁCHRANOU je přestavba motoru na LEVNÝ a KVALITNÍ český LPG [odkaz] BENZÍN a NAFTA která je odpadní produktem při zpracování ROPY na BENZÍN, bude ZDRAŽOVAT!!! [odkaz]
          >:D
          >:D >:D
          >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
          VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi :-)
          1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004
          2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů kterých se problém E10 netýká...
          3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš ;-)
          4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží odkud? ... no přeci z RUSKA ;-)
          • 53 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 24.05.  09:21

            « Re: PROPAGANDA !! Ceny benzinu a nafty letí A bude hůř. 2019 končí NATURAL E5%

            Kharle... di do pr....
            • 26 Reagovat !

              foto Kharl-ANTIDIESEL

              Kharl.ANTIDIESEL 24.05.  09:32

              « PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%

              kup si ELEKTROMOBIL [odkaz] :-) >:D

              VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi :-)
              1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
              2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
              3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz] ;-)
              4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA
              5) elektrická zásuvka pro ELEKTROMOBIL [odkaz] je v každé garáži a skoru každým rohu :-) >:D
              • 15 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 24.05.  09:48

                « Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%

                Zdechni, hloupé zvíře!
            • 35 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 24.05.  11:07

              « Re: PROPAGANDA !! Ceny benzinu a nafty letí A bude hůř. 2019 končí NATURAL E5%

              A já myslel že nejspolehlivější pohon = je 4válec 1.8 16V VVTi v Priusu a pár dalších autech = a jeho předchůdce čtyřválec 1.5 z 2. generace Priusu dneska v Yarisu

              Seš překvapenej Ozzy? ;-)
        • 34 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 24.05.  10:58

          « Re: Re: Re: Kde je

          To mívá svojí pravdu = to je lepší od toho nemá vlastní názor a cituje Vaculíka apod. = nebo horší? Fakt nevim >:D
          • 12 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 24.05.  11:31

            « Re: Re: Re: Re: Kde je

            Mít názor a svojí pravdu je rozdíl... většina lidí to chápe.
            • 24 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 24.05.  11:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

              Aha = tak tos nepochopil = zkusim to eště jednou ;-)

              Ste mi psali že nemám názor = jen papouškuju různý týpky typu Vaculík. Teď píšeš že mívám svoji pravdu = to je lepší nebo horší? >:-[]
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 24.05.  12:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

                Já tě pochopil, jen za 1. jsem narážel na to, že tvůj názor často vydáváš za obecnou pravdu (máš svou pravdu) a za 2. pláčeš na špatném hrobě, já ti nikdy neříkal, že papouškuješ Vaculíka a jiné ;)
                • 13 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 24.05.  12:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

                  No i tentokrát = mám svuj názor a papouškuju = nejspolehlivější je pohonná jednotka z minulýho Priusu která je ve víc modelech. A ze stejnejch zdrojů víme že absolutní extraliga je i čtyřválec 1,5 z Priusu 2. generace = dneska v Yarisu
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 24.05.  12:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

                    Ok.. proč ne, já s tim problém nemám.. .tentokráte >:D Ale dvoulitrová nafta bude pořád rychlejší >:-[] >:D
                    • 12 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 24.05.  13:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

                      A dvoulitrovej benzín zase rychlejší než ta nafta [odkaz] a co s tim? >:D >:-[]

                      Tohle je o spolehlivosti = tobě vadí skákat na jiný témata ne? ;-)

                      Viz já 12:24 to asi stojí za :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 24.05.  13:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

                        Já neskáču jinam, jen jsem to dodal >:D Se spolehlivostí jsme se snad domluvili ne? >:D
                        • 11 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 24.05.  14:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

                          Asi jo = levný Toyota a drahý Maserati = trochu zjednodušeně :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 24.05.  14:37

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

                            Vidiš u toho Maserati je to pro mne překvapení, obecně takové sofistikované výkonné motory. Toyotě to sežeru, ta tlačí z velkého objemu malý výkon, ale Maserati....

                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 24.05.  14:41

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

                              Taky mě to překvapilo = celkově ne ale motory maj dle všeho excelentní = i spolehlivostí
      • 40 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 24.05.  09:47

        « Re: Re: Kde je

        Seriozne - toyota a mazda nic?
        • 20 Reagovat !

          foto CommonUser

          CommonUser 24.05.  10:20

          « Re: Re: Re: Kde je

          Nie je to seriozne, preto Mazda ani Toyota nic. Co by si cakal.
        • 40 Reagovat !

          foto db

          db 24.05.  10:51

          « Re: Re: Re: Kde je

          Tak vieš... oni tu objednávajú veľmi málo reklamného priestoru a nevolajú tak často na predvádzacie luxusné výlety...
          Toto je nezávislá žurnalistika (myslím, nezávislá od faktov).
      • 13 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 24.05.  10:57

        « Re: Re: Kde je

        Jak nejisté [odkaz] :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 24.05.  11:53

          « Re: Re: Re: Kde je

          Jsi ta (ten) vlevo, či vpravo? >:-[]
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 24.05.  11:54

            « Re: Re: Re: Re: Kde je

            No ten (ta) vedle tebe přece >:-[]
            • 01 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 24.05.  12:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde je

              Ne, ne. To bude nějaká mýlka. Podle všeho jste dvojčata ;-) Takže na Tvé fotce jsi Ty a Tvůj brácha, nebo ségra >:-[]
      • 21 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 24.05.  11:14

        « Re: Re: Kde je

        Že by Hammu? >:D >:D >:D 100 bodov >:D >:D >:D
    • 59 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 24.05.  08:35

      « Re: Kde je

      Co čekat od frankofila, který se neorientuje a věří jen marketingovým žvástům ;-)
      • 74 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.05.  08:40

        « Re: Kde je

        No, třeba takový 1.6Dci od Renaultu by tam klidně být mohl, nebo 2.0 Hdi se těší taktéž vysoké spolehlivosti... Ale byla tu i tabulka nejhorších, kde byl 2.0Tdi PD... nemáš ho náhodou v Outlanderu? >:D
    • 22 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 24.05.  08:36

      « Re: Kde je

      TDI PD bude, keď vyhlásia motor storočia... >:D ;-)
    • 31 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 24.05.  11:14

      « Re: Kde je

      Twl, z tý úvodní fotky dostane Áda psotník. Redakce, co mu to děláte, vždyť ho z toho odvezou do Bohnic a vy přijdete o jednoho ze svých nejvěrnějších trollů >:D >:D >:D
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.05.  20:46

        « Re: Re: Kde je

        Otázka k zamyšlení... když by pro Ádu s infarktem přijela třeba rychlá s Renaultem Master... co by asi dělal ? >:D
        • 02 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 25.05.  23:36

          « Re: Re: Re: Kde je

          >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
  • 51 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 24.05.  08:42

    Tome trochu

    úlet, pokud jsi tam nezařadil dvoulitr od mazdy - a to kterýkoliv od r. 2003 /M6 první generace/ po současnost, tj. výkony 104-108-114, 121 Kw, respektive 118 Kw v MX5. Neznám spolehlivější a odolnější motor. A to byl leader i v době, kdy ještě jednooký nebyl mezi slepými králem, čím narážím trochu na dnešní výběr. ;-)
    • 21 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 24.05.  08:49

      « Re: Tome trochu

      Nejnovější skyactive taky ? Myslím, že tam bude problém v tom, že ještě nejsou tak staré a nemají tolik km, aby se dalo říct, že jsou nej :-)

      • 32 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 24.05.  08:51

        « Re: Re: Tome trochu

        Není třeba, stačí generace do roku 2014, btw. který motor z výběru v článku najede minimálně 200 tis. km bez jakéhokoliv zásahu? To znamená bez výměn čehokoliv, včetně řetězu, rozvodů, napínáků a jakéhokoliv seřizovacího zásahu? ... žádný.
        Mazdí dvoulitr každý. O výměnách oleje se nemusíme bavit.
        • 20 Reagovat !

          foto palix

          palix 25.05.  20:39

          « Re: Re: Re: Tome trochu

          Mám jeden 2,0 88 kW v Mazde 3. Síce má ešte málo km, ale je perfektný. Nič iné už nechcem. Problém je, že keď chce dnes človek kúpiť auto s výkonnou (nie základnou) a kvalitnou atmosférou, tak má na výber iba Mazdu.
          • 10 Reagovat !

            foto JuckiCZ

            JuckiCZ 26.05.  08:54

            « Re: Re: Re: Re: Tome trochu

            A Hondu, Subaru, Toyotu ;-).
            • 10 Reagovat !

              foto palix

              palix 29.05.  19:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tome trochu

              Honda - aký tmosferický motor? Civic má 1,0 turbo, 1,5 turbo a 2,0 turbo v TypeR. Starý Civic sa už nepredáva (1,4 a 1,8 atmosféra). Možno tak Jazz a modely pre USA, možno Rusko majú atmosféru.
              Subaru OK - ale je to pomerne drahé auto, ktoré je dosť "exotické" = nejazdí ich tu veľa. Impreza má "len 1,6-ku", v XV aj 2,0. Subaru si kupuje minimum ľudí. Oproti Honde, Toyote, Mazde nemá napr v nižšej strednej triede okrem pohonu 4x4 nič naviac.
              Toyota - 1,6 v Corolle , 1,6 + 1,2 turbo v Aurise. Bude nový Auris, kde bude 1,2 turbo a tuším hybridy 1,8 a 2,0.

              Ak chce dnes človek veľkú atmosféru za normálnu cenu, ostáva mu Mazda. Všetci ostatní výrobcovia s atmosférami v dostupných modeloch (do 20 000) skončili. Alebo skončili celkom. Alebo sú to len základné = slabé modely.

              Atmosfére s malým objemom chýba krútiaci moment. Môže mať cca 100 kW, ale bude mať iba 160 Nm (Toyota Corolla). Dvojliter bude mať nižší výkon - napr 88 kW, ale krútiaci moment cez 210 Nm (Mazda 3). Výkon nie je všetko. Dvojliter aj napriek nižšiemu výkonu pôjde podstatne lepšie... Ako som písal - jeden taký mám a podľa mňa nie veľmi náročného vodiča letí ako blesk :). Celkovo je ale pocit z výkonu podporený aj stavbou auta, prevodovkou...

              Ďalšia vec, ktorá zanikne o krátku chvíľu bude manuálna prevodovka. K systémom, ktoré budú povinné v autách už onedlho sa nehodia (adaptívny tempomat...), automat to zvládne lepšie. Minule som čítal, že Subaru s manuálom končí. Čím ďalej to pôjde, tým menej zábavných áut sa bude vyrábať. Už dnes je manuál u niektorých modelov len v základe v kombinácii so základným modelom...
              • 01 Reagovat !

                foto idam-i

                idam.i 29.05.  21:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tome trochu

                Možná treba aj tie kW. ;-)
                [odkaz]
                Porovnaj reálne zrýchlenie a aj pružnosť.Celkom prekvapí.
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto palix

                  palix 30.05.  20:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tome trochu

                  Nedovolím si povedať, že Corolla je zlé auto. Je výborná a ak by som mal požiadavku na pohodlné, rozmerné, pekné a veeeeľmi kvalitné auto tak ju isto beriem. Ibaže som chcel niečo iné. A myslím si, že spomínaný motor 2,0 ide lepšie ako 1,6 ;).

                  Priznám sa, že Corollu som ani neskúšal, lebo náš predajca Toyoty mal vždy niečo iné na práci, keď som mal cestu okolo. Viacmenej ani nereagoval na zákazníka (inde prejavili záujem, dohodla sa jazda...), tak som si pozrel auto a išiel. Taký nezáujem o zákazníka som nezažil. Mali aj dni otvorených dverí (dosť propagovaná akcia) a nič sa tam nedialo. Došiel som tam ako a nič. Podobnú akciu mala aj iná značka v našom meste, mali tam hudbu, pohostenie, minimálne 7 áut na testovanie, pekné baby... Dokonca sa človek dostal aj na testovačku, aj keď tam bolo pomerne veľa ľudí. U Toyoty? NIČ. No kúp auto od takého predajcu...

                  Mal som Astru - 66 kW / 125 Nm. Je to neporovnateľné s danými motormi. Ale v istých režimoch to išlo výborne. Nestačilo to iba raz - prechádzal som Alpy - auto išlo max 50 Km/h - 2-ka vysoké otáčky, 3-ka auto nechcelo ísť. Pritom 66 kW a 88 kW nie je akože neskutočne obrovský rozdiel, ale krútiaci moment 125 Nm a 210 Nm je poriadny rozdiel.
    • 10 Reagovat !

      foto Jopino

      Jopino 24.05.  08:56

      « Re: Tome trochu

      Třeba bude ještě jeden článek, příště, někdy, možná... Chybí mi tam pár opravdu dobrých počinů i od Merglu a BMW, výše zmiňovaná Toyka. Mazda by si taky určitě zasloužila pár řádků.
      • 10 Reagovat !

        foto CommonUser

        CommonUser 24.05.  10:22

        « Re: Re: Tome trochu

        [odkaz]

        No jo no 500 tkm je pre kazdy benzin nic. Alebo je to ruskaja propaganda na japoncika >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 24.05.  11:45

          « Re: Re: Re: Tome trochu

          Videjko dobré, klidně bych tomu i věřil :yes: Mj. jsem si i ověřil, že jsem už z ruštiny docela vypadl, pochytil jsem každé 6 slovo.
    • 10 Reagovat !

      foto wlken

      wlken 24.05.  09:19

      « Re: Tome trochu

      No nevím, třeba ve Fordech nemá tento motor nejlepší pověst, má problémy se spotřebou oleje, jeden takový exemplář máme doma. A v MX-5 NC tento motor taky neexceloval, starší generace s B motory jsou spolehlivější.
      • 11 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 24.05.  09:47

        « Re: Re: Tome trochu

        Fordy měly jiné provedení a hlavně ve fordech je převážná většina 1,8 což je trochu jiný motor.
      • 10 Reagovat !

        foto db

        db 24.05.  10:58

        « Re: Re: Tome trochu

        Podľa mňa Fordy majú iné prednosti, než spoľahlivosť...
    • 40 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 24.05.  09:34

      « Re: Tome trochu

      Myslim ze aj 1.6 benzin ktory sa dava do Vitary patri medzi spolahlivy a rokmi len mierne upravovany motor. Nevynika zrovna dynamikou zato je spolahlivy a usporny.
    • 11 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 24.05.  10:41

      « Re: Tome trochu

      Tak velmi odolných a spolehlivých motorů je samozřejmě více než 5, to by mohl ten článek být taky nekonečný...

      Nicméně zrovna mazdí dvoulitr, obzvlášť varianta MZR, mi tady nechybí - je znám svými tendencemi k přidírání při nedbalé kontrole oleje, kdy hladina u spodní rysky už mohla znamenat průšvih - takže úplně blbuvzdorný a tím pádem nejspolehlivější dle mě není...
      • 31 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 24.05.  11:45

        « Re: Re: Tome trochu

        Blbuvzdorný a spolehlivý jsou dva rozdílné pojmy.
        • 10 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 24.05.  13:19

          « Re: Re: Re: Tome trochu

          V principu ano, ale co se týče spolehlivosti motorů, úzce spolu souvisí. Označení "spolehlivý" motor v sobě skrývá i značnou odolnost a blbuvzdornost oné jednotky.

          Alfí twin sparky by tímto principem taky mohly být považovány za spolehlivé, protože kdyby uživatelé striktně dodržovali přísné servisní pokyny a olejové specifikace, jezdily by dost možná bez problémů... Ale nejsou, protože BFU je zničil...

          MZR jsou na tom líp, ale BFU je může poměrně snadno přidřít, což se u motorů v článku běžně nestává...
          • 01 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 24.05.  14:03

            « Re: Re: Re: Re: Tome trochu

            S tímto tvrzením bych plně souhlasil u Mazda šestválců KF, tam to bylo přesně jak říkáš, ale dostat na sucho dvoulitr MZR už vyžaduje přece jenom práci.
            Jinak navrhni, který motor bys dal jako spolehlivý vzor před 2,0 mazdy?
            • 13 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 24.05.  14:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tome trochu

              Honda 2.0 a 2.4; Toyota 2.5? ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 24.05.  15:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tome trochu

                S Hondou určitě souhlas.
              • 20 Reagovat !

                foto palix

                palix 25.05.  20:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tome trochu

                Známy kúpil Hondu CRV 2,0 r.v. 2008. Najazdené dosť cez 200 000 km. Auto si pradie ako mačka a myslím si, že ten motor prežije zbytok auta. Ak sa pozrieme na cesty - aké autá z 90-tých rokoch sú na cestách najbežnejšie? Okrem Felicii? Podľa mňa Hondy Civic s motormi VTEC. Aj dnes sú zaujímavuo variantou pre mladých vodičov.
    • 11 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 24.05.  12:24

      « Re: Tome trochu

      Čo z toho, keď skez hnilobu uz z tej karosérie dávno vypadol :-) >:D
    • 00 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 24.05.  14:00

      « Re: Tome trochu

      Proč úlet? Dle statistik spolehlivostí motorů patří Toyota a Mazda spíš do průměru (druhá desítka). Naopak zde zmíněný Renault je vždy mezi nejlepšími. VW a spol tradičně nejhorší.
      2015
      [odkaz]
      2016
      [odkaz]
      2018
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 25.05.  12:41

        « Re: Re: Tome trochu

        Štatistika možno rozsiahla, ale na nič. Keďže v Británii ešte 2-3 roky dozadu predajne dominovali diesle. A tak priemerná poruchovosť nepovie nič o spoľahlivosti benzínových motorov. A práve v tých sú Japonci tradične nadpriemerne spoľahlivý.
  • 33 Reagovat !

    foto Pallermo

    Pallermo 24.05.  08:44

    Zase blbosti

    Vite ze motory jsou vetsinou vsechny dobre? horsi je to s prislusenstvim, cerpadla, alternatory, turbo atd... tyhle veci spis u auta odejdou nez motor samotny. Leda ze blbe maze, to je tak jediny, ze se zadre. Jinak vetsina motoru, kdyz se o ne clovek stara je nesmrtelna.
    • 10 Reagovat !

      foto CommonUser

      CommonUser 24.05.  12:13

      « Re: Zase blbosti

      No veru ... uz to treba len vysvetlit majitelom TSI / TDI alebo aj ECB.
      • 03 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 24.05.  12:24

        « Re: Zase blbosti

        O tom žádná [odkaz] [odkaz]

        Za zmínku stojí Maserati [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto CommonUser

          CommonUser 24.05.  12:32

          « Re: Re: Zase blbosti

          To je clanok z buducnosti ?
          Ja tam mam datum 26.5.2018 a dnes je 24.5.2018. :*)
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 24.05.  12:53

            « Re: Re: Re: Zase blbosti

            Já sem z budoucnosti = snažim se vás varovat aby ste nedělali stejný chyby jako my >:D

            Ale je to marný je to marný je to marný >:-[]
  • 40 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 24.05.  09:24

    K4M

    K4M je super! Měl jsem ho v prvním Méganu a jak to auto pocitově jelo (rovně) je i na dnešní poměry obdivuhodný. Spotřeba mezi 6-9 ať děláš co děláš, přesuvník to nemělo a cívku jsem holt vozil v kufru - nikdy nebyla potřeba, odešel akorát snímač polohy kliky :-) Auto bylo jinak děsivý, ale měl jsem ho rád.
    Ve výčtu mi chybí ještě 1.6 a 1.9JTD/m a hlavně RenaultoNissaní M9R v celkem libovolný specifikaci - standard je 400tkm bez zásadního problému :yes:
    • 04 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 24.05.  10:41

      « Re: K4M

      Ha, ha, cívku jsem vždy vozil v kufru .................jak říkám, jednooký králem. ;-) čímž netvrdím, že to byl špatný motor.
      • 02 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 24.05.  10:49

        « Re: Re: K4M

        Kdo je připraven, není překvapen :-)
        Cívka (respektive lišta) se mi předtím podělala na Ecotecu a stálo mě to cívku, lambdu i podpálenej katalyzátor. Takže radši opatrně - tyhle korunový drobnosti jako svíčky, cívky nebo komplet kapaliny vozím i v novejch autech permanentně.
        • 02 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 24.05.  11:49

          « Re: Re: Re: K4M

          Vnášíš do toho moc subjektivní pocity. Já ve svých autech většinou nevozím na motor nic, mimo oleje na dolití. Chápu že ti rendlíkáří /kterých je tu nejvíc/ dají lajk, ale opět můžu zopakovat že to není špatný motor, ale pouze jednooký mezi slepými králem, protože dnes je doba slepých. A klidně bych mohl hanět víc, že na rendlu co jsem koupil jako první auto synovi přesně na tomto motoru K4M odešel celý motor, že mu praskla vačka.
          • 01 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 24.05.  12:29

            « Re: Re: Re: Re: K4M

            Ja vozím v aute napríklad štartovacie káble ale svoje autá som s nimi nikdy neštartoval :-) . Posledný článok o jazdených motoroch mazdy nebudil dojem, že by boli až tak oužasne nesmrteľné. ;)
            • 11 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 24.05.  12:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: K4M

              Je nutno striktně rozlišovat u mazdy benzín a naftu.
              • 13 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 24.05.  12:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: K4M

                To nejen u Mazdy ;-)

                Vim jak si to myslel = chci říct že benzín je na tom obecně líp :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Odan

            Odan 24.05.  12:30

            « Re: Re: Re: K4M

            Každej z nás to jinak má, tak asi zůstanem u toho :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 24.05.  11:41

        « Re: Re: K4M

        To mi připomíná éru škodovek 105/120, kdy otec vozil v autě na delší cesty s sebou náhradní AC pumpu, rozdělovač a ještě pár "drobností".
  • 40 Reagovat !

    foto PALO-Prius

    PALO-Prius 24.05.  09:52

    Prius - dlhodobo najspolahlivejsie auto na svete

    Tak ja som si vyberal auto, prave kvoli spolahlivosti, spotreba bola a zna druhom mieste, nejaku ekologiu neriesim vobec...
    N oa zo vsetkych rebrickov jazdenych aut mi vysiel najelpsie Prius, preto sa cudujem ze tu tento HSD motor nieje, ked je to dokazane vo viacerych testoch ci uz v USA alebo Nemecku. :no:
    • 20 Reagovat !

      foto db

      db 24.05.  10:56

      « Re: Prius - dlhodobo najspolahlivejsie auto na svete

      A čo by sa čakal od hybrid-hejterov?

      By ma len zaujímalo, z akých podkladov vychádza toto poradie. Ako obyčajne, je to taký insitný článoček. Možno to robia naschvál, aby bola búrlivá diskusia pod ním na zvýšenie návštevnosti tohto webu.
      • 10 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 24.05.  11:19

        « Re: Re: Prius - dlhodobo najspolahlivejsie auto na svete

        Anebo Dusilovi řekli, který značky se mají v tom výběru objevit >:D >:D >:D On je výběr a výběr a pokud nejsou pevně daná pravidla, může si každý udělat svůj. Jako v tomto případě. >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto palix

      palix 29.05.  19:51

      « Re: Prius - dlhodobo najspolahlivejsie auto na svete

      Toyota má skvelé hybridné pohony. Auris nie je ani taký drahý. Priznám sa, že som o ňom ani veľmi nepremýšľal, lebo som chcel tak trochu auto snov = výborné jazdné vlastnosti, výborná MANUÁLNA prevodovka, veľmi dobrý motor. A hybrid ako vieme nemá manuálnu prevodovku. Ale ak by som mal iné požiadavky automat by bol jednou z nich, tak asi uvažujem o hybridnom Aurise.
  • 03 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 24.05.  11:21

    PSA 1,4, ale to chování motoru

    Za studena chcípají, nepříjemné dávkování, opožděné reakce na plyn, nevyrovnaný volnoběh a to prosim nevyřešili za 10 let výroby. 2003 nebo 2013 furt katastrofa a nepomohlo 3x přehrát mapy u 3 aut. Ale je pravda, že těsnění pod hlavou padlo až ve 180t km. 1.porucha motoru. Jo a chčije z toho olej.
    • 00 Reagovat !

      foto moan78

      moan78 24.05.  16:31

      « Re: PSA 1,4, ale to chování motoru

      peugeot TU3
      Neviem, ci ten 8ventil je zrovna prototyp spolahlivosti. V p206 aj 207 pustala hlava olej do vody aj u novych aut. Samozrejme to zarucny servis neriesil vymenou tesnenia, len naliatim nejakeho tmelu do chladiacej kvapaliny, co pomohlo tak na 1000 km. A dalsia vec je, ze nestaci vymenit len tesnenie, treba aj prebrusit hlavu. Ale na tej odolnosti mozno nieco je. Mam ten motor v p 207 chyba s hlavou od novu, spotreba chlad kvapaliny je pol litra na 3000 km, pritomnost co2 v chladiace kvapaline zistena, ale tlaky to nejak extra nezvysuje a auto ma 100 000 a slape bez problemov. je pravda, ze to len skace po meste a olej menim rocne, co je tak 8000 km pricom predpisany interval je 30.000 km. tak si vyber...
      btw nic take ako chcipanie za studena a neprijemne davkovanie nepoznam. bezproblemove stratovanie aj pri -22. raz za dva roky cistim skrtiacu klapku a lejem aditiva.
  • 43 Reagovat !

    foto Valhalla

    Valhalla 24.05.  12:40

    Toyota

    1.6 Valvematic od Toyoty nic? 8-s
    • 13 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 24.05.  12:49

      « Re: Toyota

      :yes: :-!
    • 10 Reagovat !

      foto palix

      palix 29.05.  19:54

      « Re: Toyota

      Kto už len dá motoru od Toyoty mínusko? Veeeeľa značiek môže Toyote len ticho závidieť ich spoľahlivosť. Čo vyrobia, to je najlepšie. Hybridy nemá nikto lepšie. Ak spravia elektromobil, tak strčí Teslu do vrecka. Oni ale vedia, prečo to nerobia. Zrejme tomu neveria (Teraz niekedy bol nikde článok o nedostatku batérii a rastúcej cene - Lithium nie je nekonečný zdroj... A to tu jazdí pár elektromobilov a už je problém).
  • 06 Reagovat !

    foto scadar

    scadar 24.05.  15:00

    Herky

    Škoda, že jinak jsou to všechno líný atmosférický herky, se kterejma i nájezd na dálnici je adrenalin, a to jak pro piloty těhle interceptorů, tak pro ty, kteří už na té dálnici jsou (Jinými slovy 140km/h tak možná u dalšího sjezdu). :-)
    • 03 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 24.05.  15:15

      « Re: Herky

      Viz já 12:24 pak je tu Maserati [odkaz] :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto palix

      palix 29.05.  19:56

      « Re: Herky

      *Hodnotenie výkonu je subjektívne. Čo je pre jedného "herka" to je pre iného výkonné auto. Väčšine vodičov postačuje "herka" ;). Turbomotory trochu negatívne ovplyvnili na náš pohľad na dobré motory.
  • 10 Reagovat !

    foto lordlord

    lordlord 24.05.  15:54

    .

    1,6 od renaultu jsem měl 12 let a vždy vše fungovalo, ani cívky neodešly, z této řady je odvozen 1,4 a 2,0
  • 10 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 25.05.  11:31

    A kde je sakra FIRE ?!!

    Autor kupodivu nezařadil ten nejspolehlivější ze spolehlivých benzinových čtyřválců, který navíc potěší i příznivou spotřebou a příjemným zvukem i kultivovaností - geniální čtyřválec Fiatu FIRE, který byl při své premiéře revoluční robotizací své výroby a který se úspěšně používá dodnes (vč. přeplňované verze)! A dokonce při případném přetržení rozvodového řemene se v drtivé většině případů ani nepotká! Jediné, co je třeba, je častěji kontrolovat hladinu oleje, protože má poměrně malou olejovou náplň. Ale to každý správný uživatel dělá tak jako tak, že. :-) :yes: :yes: :yes: Každopádně opomenutí tohoto legendárního agregátu v tomto článku je od autora článku neomluvitelný lapsus... :no:
    • 30 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 25.05.  22:42

      « Re: A kde je sakra FIRE ?!!

      No, nezbylo na něj místo... musel ocitovat 1.4 od koncernu. Sice se na ní kazí cívky, a je třeba dbát často o rozvody... ale je to koncern!
      ;-)

      Aby bylo jasno: já ale souhlasím s tím , že je to jediný motor od koncernu, který se dal "risknout" pro soukromníka... a proto ho přestali dělat. Už zbyly jen litrové tříválce... čekám test, že litrový třívalec byl rychlejší než Ferrari!
      :-)

      S Fordí a Renaultí 1.6 souhlasím... to byly taky ještě motory, co držely a docela slušně jely.
    • 00 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 27.05.  10:34

      « Re: A kde je sakra FIRE ?!!

      Jen bych dodal, ze ta prijemna vlastnost, kdy pri pripadnem prasknuti remene nedojde k fatalnimu poskozeni motoru, se tyka pouze 8V verzi. Coz je skoda, protoze z ridicskeho pohledu jsou sestnactiventilove verze FIRE zazivnejsi. Napr. 1,2 16V v Ypsilonce dokazal s tou musi vahou pekne hybat. :-) I kdyz skoda... ona by pravidelna vymena remene mela byt naprostou samozrejmosti, takze pak jsou na tom ty motory se spolehlivosti stejne.
      V 90% pripadu pokud praskne remen, tak to neni vina auta, ale lajdactvi majitele. Vyjimkou jsou stare V6 od GM (Omega B, Saab 9-5), kde remeny casto nevydrzely ani predepsany interval a proto napr. mistni specialista na Saaby radi, kdyz uz nekdo za kazdou cenu chce Saab s timto motorem, menit remen pro jistotu uz po ujeti 60tis. km.
  • 30 Reagovat !

    foto -StenLi-

    .StenLi. 25.05.  11:36

    Kde je Toyota HSD?

    Toyota HSD ma nielen najpolahlivejsi spalovaci motor, ale je to najspolahlivejsie pohonne ustrojenstvo, kde sa nachadza planetova prevodovka bez spojky s dozivotnou naplnou oleja a teda omnoho spolahlivejsi koncept ako ktorykolvek iny.. a tento babrak, samozvany odbornik o tieto motory ani nezakopne? Hanba pre auto.cz zamestnavat takehoto diletanta...
    Pre CRSR soferov ktori nemaju na nove auta je prvorada spolahlivost a co najmensie riziko pri neistote predchadzajuceho zachadzania s jazdenym autom, Toyota HSD poskytuje najbezpecnejsiu kupu a velke cenove uspory oproti novym kusom a CRSR vodici ich stale prehliadaju.. su to najoblubenejsie auta taxikarov po celom svete ale CRSR je v tomto neskutocne pozadu..
    • 11 Reagovat !

      foto db

      db 25.05.  12:52

      « Re: Kde je Toyota HSD?

      Treba pochopit, ze nie to, co sa najviac predava, je aj najlepsie. Ani v muzike, ani v autach. Stado je len stado...
  • 00 Reagovat !

    foto Tycoon

    Tycoon 25.05.  20:07

    A zvládnou ty motory LPG?

    2.0 MPI 85 kW ...přestavba na LPG v 135 tkm, bez přimazávání ventilů ... při prodeji 320 tkm ... 1x vadný zapalovací kabel.
  • 30 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 25.05.  22:50

    No... a proto jsem si z nabízených motorů koupil Fiat 1.4, 8 ventilů...

    Pro auto téhle velikosti a váhy těch 57kW stačí.
    A pokud nebudu mít vyloženě smůlu, tak ujede mnohem víc kilometrů, než ještě ujedu já...
    :-)

    Jasně, aby to jelo svižně, tak to má taky relativně krátké převody. Takže na dálnici to není úplně ono.
    Ale dálnicím je stejně lepší se vyhýbat - při stavu našich.
    A do zahraničí stejně jezdím větším autem.
    :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 26.05.  20:43

      « Re: No... a proto jsem si z nabízených motorů koupil Fiat 1.4, 8 ventilů...

      Učinil jsem to úplně stejně. Do města a okolí je Punto 1.4 8V/57 kW prostě super volba! :-) :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto euro89

    euro89 26.05.  15:19

    Clanek

    Clanek je opet pekna dusilovina >:-[] Nevim, na zaklade ceho je zrovna tahle petka ta nejspolehlivejsi za poslednich 10 let, ale dovolim si zde pridat par motoru, kterou jsou minimalne stejne spolehlive. Tak namatkou Fiat 1,2 8V Fire, Saab 2,0t ve verzi s nizkotlakym turbem, radovy sestivalec BMW ve verzi s 218PS (125i, 525i E60...), Toyota 2,4 VVT-i z druhe generace Avensis, dale prakticky vsechny atmosfericke osmivalce Mercedes - Benz, Mitsubishi 1,8 MIVEC (Lancer) atd... Urcite by se jich naslo jeste vic, takze bych si asi nedovolil vytahnout z prstu pet, kterych me jako prvni napadne a napsat o nich, ze to jsou ty nej. :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Rusko utužuje blokaci internetu. Kdo zveřejní odkaz na zakázaný web, zaplatí tučnou pokutu

Rusko utužuje blokaci internetu. Kdo zveřejní odkaz…

Ruskou sněmovnou (Státní duma) prošel nový zákon (TASS v ruštině), který zkomplikuje život tamním vyhledávačům.…

Na co drahé kufry? Muž v Praze přišel do vlaku s popelnicí!

Na co drahé kufry? Muž v Praze přišel do vlaku s popelnicí!

Nač kupovat na dovolenou drahé kufry! Pasažér vlaku z pražského hlavního nádraží si zavazadlo udělal z běžné…

 

iSport.cz

Hvězdného jména se nazalekli. Nejsme komparz, radují se čeští hrdinové

Hvězdného jména se nazalekli. Nejsme komparz, radují…

Že budou na Ostrava Beach Open bojovat o nejvyšší příčky české ženy, se počítalo. Senzačně se k nim přidali i…

Jižní Korea - Mexiko 1:2. Chicharito 50. gólem přiblížil postup

Jižní Korea - Mexiko 1:2. Chicharito 50. gólem…

Fotbalisté Mexika ve druhém utkání na mistrovství světa porazili Jižní Koreu 2:1, ve skupině F navázali na…

 

Reflex.cz

Chystáte se na dovolenou do Švýcarska? Tady je 12 švýcarských unikátů a důvodů, proč je navštívit

Chystáte se na dovolenou do Švýcarska? Tady je 12…

Co se vám vybaví, když se řekne Švýcarsko? Matterhorn, čokoláda, hodinky, nebo snad sýry? Tahle malá, neutralitu…

Unikátní fotogalerie: Kočky sjeté kočičím kokainem vykouzlí úsměv každému

Unikátní fotogalerie: Kočky sjeté kočičím kokainem…

Jestli jste milovníci domácích mazlíčků, svéhlavých a inteligentních koček, pak musíte znát tuto rostlinu: šantu…