Bazar: Toyota Corolla E12/E13 - Moje corolla, můj hrad
23
/
24
Prohlédnout znovu
Bazar: Toyota Corolla E12/E13 - Moje corolla, můj hrad
Bazar: Toyota Corolla E12/E13 - Moje corolla, můj hrad
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
U stylových verzí Sport tomu bylo přesně naopak. Palubní deska konečně dostala důstojné materiály.
|
acz
Přestože sedadla základních verzí jsou potažena lacinou textilií, sedí se v nich pohodlně.
|
acz
Facelift přinesl atraktivnější masku a jinak poskládané výbavy
|
acz
Ve Francii vyráběné hatchbacky zdobil trochu jiný design než kombi a sedany z Turecka
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Choulostivé vstřikování Denso dvoulitrového dieselu umí žádat drahý servis. Bosch v 1.4 D-4D toho vydrží více.
|
acz
Pořádně dimenzované jednoduché nápravy přežijí i léta surového zacházení bez výměny čepů či silentbloků
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Typická toyota - olejová vana letité ojetiny je naprosto suchá, žádné jinde tak příznačné prosakování maziva
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků