Bazar: Trabant 601 - Posměváčci utichají, trabi žije dál...
8
/
50
Prohlédnout znovu
Bazar: Trabant 601 - Posměváčci utichají, trabi žije dál...
Bazar: Trabant 601 - Posměváčci utichají, trabi žije dál...
|
acz
Trabant 601
|
acz
Původní volanty s tenkým a tvrdým plastovým věncem popraskaly a bývají nahrazeny různými sportovními
|
acz
Trabant 601
|
acz
Řadí se pákou pod volantem. Měli jsme štěstí, že se na skle dochovalo schéma.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Na dálnici jsme za chvíli hledali, kde se topení vypíná. Ve městě však proti mlžení oken pomůže jenom hadr.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant je o půl metru kratší než běžné dnešní malé auto, ale také o půl metru delší než polský Fiat 126p. Rozvor náprav má dva metry a dva centimetry.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Válce jsou pod krytem zajišťujícím proudění vzduchu. Kolem změť trubek: těmi nejtlustšími měl prý dovnitř proudit teplý vzduch.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Odvětrání karoserie i výklopná okénka trabant dostal až v průběhu „modelové péče“
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Válce chladí tento ventilátor hnaný řemenem. Trochu vzduchu žene i do topení.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem