Ty znacky si strasne zahravaji se svou prodejnosti, dost mozna po vzoru Porsche miri k nasobkum te stavajici, blazni. :-)
A ze by aura Porsche nejak utrpela a uz dal nebylo povazovano za legendu, etalon a sen milovniku sportovnich aut jsem si taky nevsim. ;-)
Treba u toho Porsche tomu trochu rozumim, ikdyz ty jejich SUV jsou docela seredny. Porsche ma proste jejich sportovnimi modely blize do terenu, jsou poradany zavody terenaku, tak tedy proc ne. Ale u tohohle Bentleye docela pochybuji o uspechu, uvidime. Anglican co chtel SUV si sel pro Land Rover, jejich novinky urcite uspokoji ;-)
Tohle auto bylo proklamováno již několikrát jako model pro arabáše a Rusy.
Navíc Bentley rozhodně nikdy nebylo bůhvíjak sportovní auto. Vždy to byla velká těžká potvora s ještě větším motorem, která ovšem v interiéru stavěla zcela nové měřítka.
Tak prodejnost klidně můžou mít jako Fiat... A image také takovou-to není problém... Image 911 zatím naštěstí neutrpěla, ale Porsche jako značky ano...
Naprosto souhlasím s magisterem!
A jak se to utrpenni image porsche jako znacky konkretne projevilo? Nekde v nejakem hodnocenni zakazniku / potencnialnnich kupcu si pohorsilo? Nebo klesli prodeje? Novinari se uz na Porsche divaji skrze prsty a nedavaji mu pet z peti?
Pitomost to bohužel není, suv se dnes prodává v jakékoliv podobě - od té luxusni až po cinquecento-suv. Akorát jsem čekal, že trochu rozvinou ten bentleyovský design, ale takhle je to jen trochu přestavěné prvky flying spuru a gt do zvýšeného auta.
To je otázka, podle mého to jde jen směrem ze shora dolů, jako když Infinity použije techniku Mercedesu, protože kupující dostane za svoje peníze prestižnější techniku, přičemž image Mercedesu to nepoškodí a prodá víc motorů, převodovek atd.
Kdežto obráceně je to horší, kupující dá peníze za Mercedes, ale dostanou Renault.
Teď nehodnotím výslednou kvalitu řešení, pouze psychologický dojem vůči potencionálním kupcům. A ten jak víme hraje nezanedbatelnou roli při rozhodování, viz. stávající obliba crosoverů a SUV, které většinou nemají s racionálnem moc společného.
suv bentley je úplne namieste, vôbec im to imidž nepokazí, dnes sa suv nevníma ako teréňák, ale prestížna impozantná kára, takže v poho. Ale pokiaľ ide o MB/R, tak u mňa konkrétne to imidž MB poškodilo. Už vnímam MB triezvejšie bez adorácie a nedotknuteľnosti. Nehovorím, že je to šunt alebo že prémia neexistuje, akurát mi postupne sundávajú ružové okuliare. Nie som cieľovka aj keď mám motor mb v smarte a otec má mb, ktorým občas jazdím. Nefilozofujem, hovorím o tom, ako to účinkuje na mňa.
Skoro každé SUV je pitomost, ale kdo nemá v nabídce SUV, skoro jako by nebyl. Dyť i Škoda bude mít zřejmě v nabídce 2, malé a větší. Vzhledem k úspěchu Range se nelze divit. Bestie je to hezky pekelná, pro Rusko nebo Arábii přímo ideál. Jen na předku jsem to čekal větší odvaz.
Mně osobně se F-Pace mimořádně líbí. Nevím, proč by si měli zahrávat, Porsche na tom trhlo majlant a zrovna tak se to bude prodávat u Bentley. krom toho to má W12 :yes:
A tos mel cist a poslouchat ty komentare ve ctyricatejch letech: "Ty lidi v Bentley jsou ale blazni, oni chteji montovat kotoucove brzdy a karoserii delat z kovu a ne ze dreva, a navic to auto ma mit i strechu a bocni okna ze skla, ti si ale zahravaji se svou image!"
No, uplynulo par desitek let a vstali dalsi Magisterove, kteri maji jasno v tom, ze kdyz auta zustanou, jak jsou, je to spatne a kdyz se zmeni, je to taky spatne...
To, cos napsal, je podle meho mnohem vetsi pitomost.
Tak to si mě rozesmál s tím Jakešem :yes: Nicméně neviděl bych to tak, že lid si to žádá. Lid si vybírá z toho co mu automobilky naservírujou na trhu. Lid si taky nežádá různý elektronický featurky. Je mu to prostě vecpáno a do hlavy vmasírováno, že to tak chce. Já bych si taky koupil auto, který by vypadalo jako Dodge Challenger z konce 60 let, ale jaksi nikdo nic takovýho nevyrábí a nemyslím si že by o takový auto nebyl na trhu zájem. ;-)
Pokaždé když se ptám proč Nissan, Honda a další přestali vyrábět auta střední třídy, tak je mi řečeno, že lid si žádá SUV a proto se klasická auta nevyplatí :-(
Ale s těmi elektronickými sračičkami to asi bude tlak různých dobrodějů ze EU a podobně, co si myslí, že ví lépe než řidič co má a nemá v autě být.
Jsou však lidé, kteří se o elektronické hračky zajímají, dožadují se jich a jsou pomalu jen kvůli nim schopni jít ke konkurenci. A komunikace se zákazníky je v těchto sférách lepší. Nakonec jsou ti schopni udělat i tu kusovku na zakázku, pokud to jsi ochoten zaplatit. Pokud ne, tak holt musíš hledat sílu v počtu. Můžeš jít přesvědčit vedení nějaké automobilky, že takové auto na trhu chybí a že se na tom dá vydělat (nebo že takové auto chtějí dotovat).
Co kecas, amici delaji auta jako ze sedesatak - Mustang, Camaro a spol. Samozrejme nejsou to presne kopie sedesatek, ale ten duch je tam porad. A nemusis ho hned kupovat - udelelj si radost a pujc si ho na den, na vikend... Pak v tom budes mit jasneji :-)
konecne nejake paradne video od automobilky .... mozno jedno z najkrajsich prezentacnych videi ake som videl ... hudba strih scenerie.... celkove prevedenie.... preciznost videa a dojem z neho.. presne vystihuje znacku bentley........ jednoducho absolutna dokonalost :yes:;-)
V12 je jen kvůli tradici, bohatě stačí V8, které mívají výraznější zvuk. Stačí porovnat G63AMG a G65AMG, moc nechápu lidi, kteří sáhnou po 65, to je jen čisté honění trika.
Zdá se, že Range Rover má problém, toto je zkrátka ideal car.
Přesně tak, na honění trika. Když někam přijedeš s G63AMG a vedle tebe se postaví někdo s G65kou, sklopíš uši a budeš se dívat do země:)
Fakt je, že jsem ji ještě nikdy nepotkal. To šestikolku Géčko už několikrát...
něco málo jsem odjezdil s Phaetonem W12 a nijak zvlášť mně dvanáctiválce neuchvátily, zrovna tak stará 750i s V12... jestli je V8 obhroublá tak přesně stylem, který se mi líbí, ale uznávám, že do třeba limuzíny se hodí víc ty varhany...
Tak do sportovního auta může být V8 vhodnější volba, i když osobně mám slabost pro V10. Ale u limuzín, nebo, jak bych tak řekl, reprezentativních, pohodlných aut nejde o to mít nejuřvanější motor, který na všechny strany křičí, "tady jsem, dívejte se na mne." Tedy někomu zřejmě ano.
Ta zdrženlivost, umírněnost V12 není jejich slabina, je to právě jejich kouzlo. Jako s jinými věcmi, které jsou sice drahé, ale nedávají to přespříliš najevo.
mňa by len zaujímalo, čo na tieto oficiálne foto povie užívateľ s menom peterle, ktorý sa v diskusii k uniknutým fotografiám čínskeho modelu bentaygy pred mesiacom vyjadroval, že je smiešne, že autor článku vôbec môže niečo také vypustiť...a ono predsa...model je totožný :-)
A keď sa pripomeniem tak bude čo? Aj keby náhodou mal článok pravdu a ja nie? Čo myslíš ako mi asi záleží, či mám pravdu na nejakom diskusnom fóre. Nie som puberťák, mám iné problémy v živote, nie že fórum kam zájdem pár krát do roka.
Nechtěl jsem to připomínat, stejně to nemá smysl. Ale tvá reakce se nedá nazvat jinak než trapnou. Pokud ti to je jedno a máš důležitější věci na práci, nemusel jsi to sem vůbec psát a taky ses minule nemusel tak zarytě hádat... Jak se říká, mlčeti zlato... :no:
První Cayenne byl taky paskvil se světly tehdejší 911 a dokázal zachránit celé Porsche. Na druhou generaci se už dá koukat a třetí snad bude hezká. Myslím, že Bentley nedělá chybu, že se drží při zemi, zvlášť potom, co pohořela ta první studie SUV. Bez ohledu na to, jak to auto vypadá, má určitě velký potenciál a svoje zákazníky si najde.
Čo sa týka porovnania generácii Cayennu, tak súhlas, ale zadné svetlá súčasnej generácie pôsobia podľa mňa dosť rozpačito v porovnaní s predchodcom. Asi by to chcelo jednoduchší tvar...
Jako sice hnusný, zbytečný, nabubřelý, blabla, ale velký SUV s maximálkou tři kila a 0-100 za 4 nelze neobdivovat, zvlášť v týhle poněkud ekologicky citlivý době.
Pokud bude fakt stát kolem pěti, jak se špekuluje, je to asi fakt trefa..
Ále, to by asi jinak stejně nebylo. Do SUV od Škody by tak jako tak motory z Touarega nedali (dyk ani ta XC90 nemá šestiválec), a Passat? Střední neprémiová třída, šestiválec už nemá nikdo (žene:)), tak proč se s tim crcat. A ony ty čtyřválce žádný zlo taky nejsou..
tiez to tak vidim, ale Vzhladom na to, ako sa chystaju rozsirovat "R-kove" verzie aj do inych modelov, kludne si viem predstavit Passat R s tymto motorom. ;-)
Ako taky mainstreamovy konkurent pre C 450 AMG, S4, M 340i ... ;-)
To plyne v první řadě z toho, že jde o levnější značky skupiny. Zlom přišel s Passatem B6 (a SII), kdy se odklonili od platformy Audi s podélně uloženým motorem, protože ta auta z jejich pohledu příliš prodražovala. A tak místo toho adaptovali platformu pro nižší střední. Kdyby v té době neměli VR6, tak by možná byl se šestiválci utrum už tenkrát. Dnes proti šestiválcům v mainstreamu hraje velký nárůst specifických výkonů. Díváš se na 250+ kW.
Nemluvě o tom, že se v té nemalé ceně najdou peníze i na pokutu pro EU. Navíc Bentley by mohl mít výjimku jako maloobjemový výrobce (už jsem zapomněl podmínky).
Já si to upřímně řečeno taky myslim, čekal jsem klidně sedm. Ale píšou odhady 200k USD a 130K GBP, tak uvidíme.. no a nebo je to za pět úplný holátko:)
EDIT: Teď ještě koukám na ten interiér a do***e, Breitle s turbem a diamantama. To je samotný sranda minimálně za půl mega, tak nevim:)
[odkaz]
Také jsem na to koukal. Diamanty by si mohli nechat, ale tourbillon v autě?
Jinak i u Bentley znají příplatky a levné zrovna nejsou. Pochybuji, že je vyobrazena základní verze. A z galerie to vypadá, že bude v nabídce více provedení hodin. Nakonec jsme u Bentley, neměl by být takový problém s verzí na zakázku, kdyby si člověk nevybral z katalogu.
Audi mělo TFSI dříve. A tenkrát je i značili jinak, Turbo FSI, T FSI, nebo možná T-FSI, musel bych se podívat. Až VW si to pak zkrátil na TSI, možná aby jim to lépe pasovalo k TDI (podobně jako se zbavili TSI EcoFuel a mají dnes TGI). Předpokládám, že Bentley takové označení motorizace nepoužije (na autě, ale asi ani v reklamních materiálech).
Ok, tak to jsem nevěděl, že dřív bylo TFSI než TSI :-) Každopádně označení u Audi vnímám úplně jinak, než TSI, takže bych se divil, kdyby ho Bentley kdekoliv použil, to byla spíš narážka na autora textu :-)
Tak v tiskové zprávě bylo na dvou místech TSI napsáno. Možná ten motor dělali ve spolupráci s VW, tak to místy prosáklo. U V8 (4,0 TFSI) myslím o TSI nepsali. Bentley však značení techniky nepoužívá, není (prozatím) ani důvod.
Já nevím no, lidé většinou utíkají do přírody za tichem, čerstvým vzduchem, prostě krásou hor a lesů. Teď ta představa, že někde v u lesa, u vody jezdí jedno SUV za druhým, pak mě málem přejede krosová motorka a čtyřkolka a ve vodě mě dorazí vodní skútr připadá jako výraz pekla Hieronymuse Bosche v moderním modání >:D
Na rozdil od promo fotek a vesteckych maluvek, realita na pridi vypada celkem k svetu. Ale nesedi mi to Cayennovske zadni bocni okno, tohle mohli u Bentley vyresit lepe.
SUV obecne maji problem s aplikaci klasicke luxusni linky (vysoka prid a maska, kde se na bocich linka postupne smerem k zadi svazuje, ala Rolls-Royce a Bentley sedany / kupe), ktera neni na kastli ala bedna od whisky aplikovatelna.
Z venku je to fakt hnusný. Za jednak už to tady jednou bylo a za druhak co nebylo není hezký. Ale potenciálním zákazníkům (kteří stejně vkusem asi moc neoplývají to vadit nebude, tam stačí, že je to drahý).
Ale interiér se povedl, ten je fakt krásný.
P.S. Blahopřeji koncernu VW, že zvládl tohle auto dotáhnout mnohem dřív než Fiat Kubang, který byl prezentovaný už ve Frankfurtu v roce 2011. To je celkem pro Fiat ostuda a řekl bych, že teď už to auto přijde tak říkajíc pozdě (pokud vůbec přijde), protože samotný koncern VW má v této třídě 4 modely od cca 1,5 mil do 5 mil. Konkurence (jakákoliv to má těžké), protože tyhle auta vypadají oproti svým prvním generacím jako poměrně povedená (Touareg, Porsche, Q7 a teď tohle).
se neobjevilo auto, které by přišlo s křížkem po funuse tak moc, jako tahle bentayga (hrozný název). Nejde mi o to, že u Bentley udělali SUV, ale jak ho udělali, to auto vypadá jako generační souputník deset let starých modelů. Mohli jím posunout design Bentley do nové dekády a místo toho je tu Continental GT na chůdách. Je to Bentley, chápu konzervatismus, ale dvanáct patnáct let bez krůčku designového vývoje je i na takovou značku moc, a tohle auto je novinka, má fungovat dalších šest sedm let. A ještě horší je to uvnitř, kde je interier z konceptů? viz.[odkaz] Ten reálný by mohla jako moderní vnímat snad jen Bětka druhá. No, pro mně je tohle auto velké zklamání. :no:
Víceméně souhlas, ačkoli interiér se mi líbí, ať je moderní nebo ne. Ten u konceptu bych ale v tmavých barvách také zkousnul. Horší, že přední část díky oblým rohům připomíná spíš CGT první generace, ale fotky mohou zkreslovat, přesto oproti konceptu...
Je to zklamání, koncept byl nádherný, ale tohle nemá stím pů
Né že by to bylo nějak extra škaredé, je to moc pěkné auto, ale když se podívám na koncept, tak musím zatlačit slzu jak to nakonec dopadlo, je to smutný
Navíc když to srovnám s Q7 nevidím jediný rozumný důvod proč si koupit Bantajagu nebo o to je a dát jí přednost před Audi Q7, Bantajaga vypadá hůř a je drachší, Q7 je nemá 300 maximálku jede 250 a z 0-100 je taky pomalejší , no a co těch pár sekund a kilometrů v maximálce jsou nepodstatné, dojezd Q7 je větší výkony v terénu stejné ne-li lepší pro Q7, kufr Q7 je větší o pohodlí a Luxusu Q7 není pochyb, tak nevím proč utrácet ty další milióny za co a proč ?
Celkom dobre to nakoniec dopadlo (aj keď teda tých čo verili dávnejšie zverejnenej modelovej podobe to už nijak asi neprekvapilo). Z môjho pohľadu je škoda, že to zozadu nevyzerá ako koncept EXP 9F, lebo to bola fakt nádhera [odkaz] no a realita [odkaz]
Inak len tak pre zaujímavosť, 10-ročný rozdiel v interiéri Bentley, ešte stále je kam sa posúvať. :-)
[odkaz]
[odkaz]