Byl to boj Vas donutit napsat o tehle novince clanek ale povedlo se :-) Ne ze bych byl s tohoto segmentu vozu nejak omracen (to radsi vychvalovanou praktictejsi a ne tak nobl Panameru Turbo) ale design exterieru a interieru se povedl na 1.
Myslím, že pomalost redakce oproti ostatním je jasně patrná, pro s.račkové a neustále rozvíjené články typu ojetá Octa se 17tkm jednoduše redaktorům SM nezbývá čas na seriozní a rychlé informace.
Ty se tu vždy objevíš jen v souvisloti s nekritickou obhajobou redkace, upřímně se dá jen odvozovat co to znamená. ;-)
K Bentley jako takovému, je sympatické, že si udržel dvanáctiválec i to, že nabídne hybrid původem z Porsche. Není to značka mých snů, přesto jsem za její fungování rád.
Neviem čo si mám o dizaje myslieť ? Čakal som viac a štúdia bola namakaná, ale tu tie zadné svetlá !! To isté aj predné ! Na predných sa stratil led kruh, čo bolo naozaj podarené u tohoto auta. Teraz je to také moc jednoduché ako Fiat 500 !
Bohužel, protože to je jedna z nejkrásnějších studií za posledních 10 let. Podle mě měli jít takovou cestou. Tohle vypadá zkostnatěle, a vzhledem k tomu, že řada zákazníků už dnes nejsou 50níci, dávalo by to smysl, přijít s autem, které je "sériovou" podobou konceptu EXP10.
Nevím, jestli se něco nezměnilo, ale říkali, že na sériové EXP 10 pracují, jen má nižší prioritu.
Tady je toho z EXP 10 celkem dost. Pokud ti jde o interiér, tak tam si nedělám úplně naděje, protože interiér konceptu myslím odrážel interiér konceptu Panamery a sériová má jiný (ostatně je tu vidět, že u Bentley využili i elektroniku od Porsche; ten středový display je jasně cítit Panamerou, i když ho po vzoru Mulsanne udělali schovávací).