Festival Concours D'Elegance v kalifornském Pebble Beach se stal místem světové premiéry nové vlajkové lodi Bentley, která ponese název Mulsanne. Evropská premiéra je naplánovaná na frankfurtský autosalon.
Designer od Morganu by se mohl za sve nedokonale silhani stydet, tato svetla davaji tupemu vyrazu nekterych vozu korunu. Jinak celkovy tvar je krasny, klasicky a lehci nez u Phantomu, bohuzel to prave predni svetla schazuji.
Presto verim, ze se casem bude kdyz ne libit, tak alespon interesovat.
Úplne si mi zobral slová z úst. Tak to ani nebudem písat ako samostatný príspevok. Takisto vidím elegantnejsie línie ako u Rollsu, len tie "vtipné" predné reflektory... 8-s
ač nepochybně hledíme na budoucí klasický vůz, tak ty velké lampy jsou nic moc. Připomínají mi kočárové olejové lampy, ale to byl možná účel. Na Arnage, ale nemá :yes:
Tak teraz si to pomerne dobre trafil s tymi svetlami, presne to bol zamer Bentley. Pre tych, ktori nevedia o com pisem, je tu odkaz na povodny vzhlad a hlavne svetla Bentely 8-Litre: [odkaz] Zaroven si odporucam vsimnut, ze na prednej strane je pomerne silny naznak tvaru blatnikov, tak ako to mali povodne Bentley (ja by som ocenil, keby bol este vyraznejsi). Okrem toho aj tvar horizontalne rovneho narazniku odkazuje na 8-litre, u ktoreho bol jednym z tradicnych znakov. Uz som tu dvakrat spominal, ze toto auto nebude nikdy pre beznych ludi a uz vobec nie pre debilych futbalistov, ci raperov. Bude pre ludi, ktori vedia co si kupuju a vedia, co ten design znamena. Taky Arnage sa kupuje vacinou ako 5-7 auto do garaze. Uhladene designerske tvary typu A8 im predkladaju kazdy den designerski "wannabe" (typu pierre cardin). Dovolit si jasny odklon od masovej linie moze iba Rolls a Bentley. Vdaka ich klientele... dokonca by som povedal, ze je to mozno aj ich povinnost, aby tvorili nieco, co sa na Maybach a bezne nemecke tvary nebude podobat. To samozrejme neznamena, ze sa mi nove Sciroco nepaci. Len sa bavime o inej triede, ktora musi byt jasne odlisitelna medzi ostatnymi autami na jeden kilometer.
No a co sa tyka vyroby "kocaru", tak najluxusnejsia divizia Bentley, Mulliner, vyrabala kocare este skor, ako vobec bentley vzniklo. Mimo ineho jazdi ich kociarmi aj Britska kralovna a mnohi ini aristokrati po celom svete.
já budu slavit až zmizí ty reklamy na socany!, tak nevím jestli tohle je web o autech a diskuze o bentley, když se na mě ksichtí ten pablb Hašek a hňup Škromach.
Přátelé, se socany Bentley do každé rodiny! >:-[]:no:
Pierro, moje obavy jsou naprosto rozptyleny, tohle je podle me opravdovy skvost. Opravdu jsem az zaskocen. Mne osobne se velmi libi a rikam ti, ze bych ho hned br al >:-[]:yes:;-)
Nedával by som Jag a Bentley do jednej vety, nie sú to v nicom konkurenti. Je predsa jasné, ze ani Mecedes nekonkuruje Bentley, ale konkurentom je "sesterský" Maybach; Jaguar, rovnako ako M-B kopú nizsiu ligu.
Tak zatím naprosto souhlas pánové. Zezadu pěkné, z boku famózní ovšem ten předek (vyjma klasické masky) ten je hodně kontroverzní a popravdě mě se ten výraz vykuleného kralevice nelíbí. Kdyby tomu nechali světla jako u levnějších modelů řady Continental, vypadalo by tohle auto mnohem lépe. No ale tak či tak si rád počkám na živé seznámení. Zatím ale jak píšu - krásné auto s nepovedeným (skoro až ošklivým) předkem...
Mě se ty megamonolampy líbí. Nelíbí se mi ty blikátka po stranách, zejména pro to, že jejich spodní hrana není zarovnaná s těma velkejma. Hádal bych, že to bude podobný jako u RR Phantom a bude na tom něco, co má co dočinění se zákonnýma mormama ohledně pozice světel. Svislá v hraně, nebo L tvar by mi seděl daleko víc.
zadek krásnej, z profilu pěkný, interiér bude asi taky pěknej, ale co ten předek??? Trochu mi to připomíná výrobky japonský značky Mitsuoka, která paroduje různý britský klenoty a výsledek je vždy... ehm.. řekněme "odvážný" >:D
Presne Mitsuoka ma pri pohľade na toto čudo napadla tiež...
No ale ako by som ten predok prepracoval, tiež zfleku neviem, mám pocit, že každý svetlomet a umiestnenie by vyzeralo tak nejak divne...
Sakra chlapi, já bych jel na ten kokurz de eleganc do toho pebl býč. Netušíte kolik by stál převoz auta?? Tenhle víkend jsem toho svýho krasavce dal do výstavní pohody - novej stromeček wunder baum (vyvoněnej), vyčištěný tygří potahy a volant, seřízenej karbec, nyblejskavý elektrony a lak, nový (bledě modrý) podsvícení podvozku, karbový mračítka, nový křídlo na zadním víku, nový xenony od nguyena, zánovní koule vzadu (od Bertoňáka), repráky Mekosonic, a zadní roletka. Prostě klasik který uzrál jako víno. Zkoušel jsem včera táhlej dlouhej a hoši, nebute věřit, vyškolil jsem dva Apoštoly, tři oktávky a jednu Magdu 6. Prostě Škodylak, s láskou vytuněnej stodvaciášek. Když ho miluješ - není co řešit. Jen se bojím, aby mi ho závistivci v Pebl Býč neojeli hřebíkem... :-O
se správnými větry v zádech a zkušeným lobistou bych to viděl na plachtění po moři zadara (až se na tý peble býč z tebe podělají, zpátky už chtít nebudeš) >:D
a co se týče toho nahoře, je vidět pánové, že jste mezi těmi hyperultraekologickoaerodynamickými měkčenými papundekly ještě nezapomněli, co je to auto. a že se vám nelíbí předek? no zdejší názor odpovědné určitě trápit nebude.
Ale takhle tě tam nepustí. Musíš své vozidlo uvést do původního stavu. Tedy žádný tygr, žádný podsvícení, natož xenony... Pěkně vyluxkovat, naleštit švihadla a jede se. ;-)
... takže to DŮLEŽITÉ, tedy motor (tam prozradili alespoň "minimum" - jde o /výrazně/ upravený původní RR V8) a podvozek (předokolka asi NE :-) ale zda KONEČNĚ ZADOkolka nebo opět "jen" 4kolka) to NEprozradili/NEřekli ...
... ale to NEJdůležitější je vlastně DESIGN, tak alespoň že ten ano ;-)
Arnage a predchudci byli odjakziva zadokolky. 4x4 prostituce prisla az s koncernem :no: . Tohle SNAD bude tradicni RWD. Design ok, ale Arnage se mi porad libi jaksi vice...
Ano - a zatímco u "levného" Continental GT se to s (hodně!) přivřenýma očima dá "překousnout" (použití shodné mechaniky s Phaeton určitě VÝRAZNĚ snížilo náklady), tak tady bych to - přiznávám se - asi už NE"rozdýchala" ;-)
OBĚŤ má "smysl" pro něco MIMOŘÁDNÉHO - NE pro 4x4 v této kategorii, to je jak pustit v kostele METALovou hudbu ;-)
PS: Ale to snad ví (a hlavně BUDOU RESPEKTovat) i u vw! Alespoň doufám ;-)
PPS: Vám by to NEpřišlo "na hlavu"? :-)
Oběť má vždy nějaký smysl...
Velké věci potřebují velké oběti a tyhle malé věci zase malé oběti..., tak se z toho zase hned nevyvlíkej... a na dýchání se klidně vykašli... >:-[] >:D
.. je "milé" jak vše OBRACÍTE, ale mne už zase NEbaví to vaše "zaslepené" bránění výrobce VolksWagen..
.. bohužel i v případech kdy OPRAVDU "ujedou" - mne zajímá KVALITA a NE že by se s logem tohoto výrobce (a jeho "poddaných") NEnašlo i něco "zajímavého" nebo POVEDENÉHO, ale "obecně" je mezi profesionály znám (poslední cca 2 desítky let) spíše VELEúspornými "fintami" - že se najdou lidé, kteří to (snad z NEznalosti věci) ještě NADŠENĚ "podporují" a nad dalším "fíglem" na zákazníky málem BOUCHAJí CHAMPAGNE (Galina to dělá alespoň pro těch 30 stříbrných..), navíc ZADARMO ... to je "no comment" ;-\
PS: Snad to tak NEbude - a boční silueta naznačuje, že nový Bentley by MOHL být ZADOkolka - ale pokud i tento VELMi DRAHÝ model bude "jen" variací na podvozek A8, u mne to NADŠENí věru NEvyvolá (stačilo že u vw /opět/ "šetřili" a NEinvestovali do POŘÁDNÉHO nového motoru - asi bez diskuzí V12 - který si TAKovýto model prostě ZASLOUŽí ... bmw či Mercedes ho má i v "obyčejné" 7čce či eSkueSeLkuaCéeLku :yes:;-)
Je zajímavé jak jsou mé reakce (především na tebe) zcela prosty názvů koncernových značek, a to zejména v hlubokém kontrastu s tvými příspěvky, které jich jsou naopak většinou plné...
To je myslím mnohem výmluvnější, než tvé poukazování na mou údajnou, slepou obhajobu koncernu...
Případný nesouhlas kohokoli s tvým vlastním názorem, si prostě nějak okecat musíš. Možnost, že bys někdy neměla pravdu, přece logicky vůbec nepřichází v úvahu... :-!
.. to že (fanaticky - viz ta "obrana" případné 4kolky i u superLUXUSNí limuzíny Bentley) "se bijete" za VolksWagen jaksi NEjde NEpoznat.. ;-)
.. a to vpodstatě KAŽDÝM příspěvkem (projděte si třeba JEN ty dnešní :-) )
PS: Když si jsem JISTÁ (většinou mám informaci "křížově" ověřenou), nevím proč "si hrát na puťku" ;-)
PPS: Navíc NEmám problém OMLUVIT se či "přiznat", když něco spletu/přehlédnu - nevím
Pěkný den (nejlépe s nějakým vozem LUXUSní kategorie s pohonem ZADNí nápravy a motorem V12 :yes:;-)
Tak můžeš mi prosím konkrétně napsat, kde jsem (nejen) dnes napsal, že 4x4 je pro Bentley lepší než zadek...
Můžeš mi napsat kde jsem se dnes! (ale naprosto konkrétně) "bil za VW"?
Pokud nic konkrétního nemáš, pak dokaž, že skutečně nemáš problém si to přiznat a onluvit se... :-!
P.S. Tvúj problém je v tom, že pokud s tebou někdo nesouhlasí na sto procent, tak hned slyšíš trávu růst i na betoně...
Moc ráda vkládáš druhým do úst to, co sami nikdy neřekli, jen aby si dokázala sama sobě, že jsou hloupější než ty... :*)
... NENí vám to (jste si) trochu "trapný"?!?
Tak buďte alespoň CHLAP a "přiznejte to" - nebo si OPRAVDU myslíte že to není "poznat/cítit"? :-)
Onlouvat se asi ne a Ne a NEbudu - vy se "stydíte" že na KONCERNová auta máte (trochu) JINÁ měřítka? ;-)
PPS: Pletete si "hloupější" a "informovanější" - to jsou dvě docela ROZDÍLNÉ věci ;-)
... chcete "POCHVÁLIT" že umíte "kličkovat" jak politik? Ok - RÁDA :-) - to UMÍTE :yes:;-)
Ale proč se "bráníte" tomu "fandovwství" to NEchápu - četla jsem řekněme třetinu z vašich 3791 příspěvků a opravdu NElze NEpoznat "vztah" :-)
PS: Ale DOBRÁ - tak CO říkáte na pohon 4x4 versus ZADNí ve třídě (super)LUXUSních (Rolls, Aston, Bentley ..) vozů? ;-)
Já se tomu nebráním, ale mé fandovství k VW/Audi ja slabý odvárek proti tvé okázalé koncernové averzi...
Ve svých reakcích na tebe jen tlumím tvé černobílé závěry na základě jednoho parametru, nebo technologie, kterou zrovna ty považuješ za tu nejdůležijší, nejpodstatnější a jasně rozhodující...
Nikde jsem nikdy nepsal, že VW, Audi, Škoda, nebo SEAT jsou "nejlepší" značky, nebo že dělají nejlepší auta obecně!
Většinu koncernových vozů bych si osobně nekoupil, přesto můžou být klidně v dnešní produkci jedookými mezi slepými...
Pohon 4x4 nepovažuju pro Bentley jako vhodnější, než jen zadek, ale také ho jen proto nesmetu hned ze stolu a dokážu vidět jak pro, tak i proti u podobného řešení...
To ty neděláš, u tebe je vše jen buď a nebo...
Když to nemá jen zadek = může to být jen horší (u tebe nejen Bentley, ale i např. celá prémie)
Když nemá nějaká čtyřkolka sym. AWD od Subaru = nemůže být automaticky nikdy lepší... atd. :-!
Zkuste si o konstrukci pohonu něco PŘEČÍST a TĚŽKO pak budete psát to co píšete - to že "ostatní" dělají výhradě ZADNí pohon NENí žádná "náhoda", stejně jako NENí "náhoda", že vw dělá zase JEN 4kolky (třikrát sláva za poslední verzi Lamborghini s NE"čekaným" ZADNíM pohonem - třeba "se blýská" na lepší časy..
Možná vám to "nesedí", nicméně v tomto případě je ZCELA na místě řici, že pohon 4x4 do této kategorie NENí "vhodný" (stejně jako že bych ocenila SPíŠE motor V12 než upravený /byť asi DŮKLADNĚ/ 50 let starý V8 Rolls Royce
PS: Když nemá nějaká 4kolka AWD je "z principu" HŮŘE (často levněji) postavena - lépe samozřejmě jezdit může (dříve to tak spíše NEbylo, dnes při použití čím dál lepších - řízených - tlumičů a použití vpravdě skoro "geniální" elektroniky to MOŽNÉ je ... otázkou se jeví PROČ nejdříve něco - "základ/podstatu" vlastně "špatně" udělat a pak to "fik-fik" geniálně elektronikou "řešit", nebo? ;-)
Děkuji za DRAHÁ :-)
PS: Po týdnu RELAXace (kdy si tu i VRABCi - alespoň ti co se White label a Navtech jmenují ;-) - "štěbetali" KDE že to zrovna "pobývám") docela "ok", děkuji :-)
Hele ty jeden zlatej kovboji, jedeš se mnou do toho Peblu Býč?? Se stodvaciáškem bude za hvězdy toho konkurzu elegance, to ti snad je jasný?? >:-[] Element nahoře slíbil, že se nám kolegové poskládaj na přívoz přes louži, tak to tam snad s kiliánem doláčů v kešeni zládnem ne?? >:-[]
Musíš se rozletět - zralej už jseš, jazyky mrskáš jak Komenskej a studia už máš asi taky za sebou. Takže abychom śe oba konečně dostali do stádia minimálně zlátnoucích kovbojů, tak ten Pebl bychom měli zmáknout a trochu tam ty américký snobáky vyškolit a vysvětlit jim co je to být drzkem na dlouhym táhlym... to snad chápeš ne.. >:-[] ??
Nu - TAKÉ jsem něco takového slyšela, ale zatímco ten starý V8 se DÁ "upravit" a modernizovat (i když V12 by se mi v TAKto VYSOKÉ cenové kategorii zdál přeci jen "vhodnější"), tak 4kolka (dle mne ... a popravdě NEjen dle mne) do této třídy už NEpatří..
PS: Bude-li to opravdu tak (opět 4kolka) pro určitou skupinu zákazníků to bude spíše ZKLAMÁNí (a NEvím jestli se podaří "ulovit" nové jako své doby s Continental GT, prostě tady jsme už "na stropě" a alespoň ZDE by se snad "mohla dodržovat tradice" .. ale třeba nakonec příjde příjemné překvapení :-)
Vidím, ze znalci a fajnsmekri tu dost ohŕnajú nos nad moznostou, ze Bentley bude mat mozno pohon vsetkých kol. Ja sa pýtam, kde je problém? Je to predsa luxusný sedan, kde sa neriesi a neocakáva nejaká jazda dverami napred, ale naopak dokonalá trakcia a bezpecnost. Motor 6,75 V8 bude dost pravdepodobne v súlade s dnesnými trendami prepĺnaný a potom výkon moze atakovat 400 - 441 kW, co je spolu s krútiacim momentom turbomotora pekná porcia na to, aby sa prenásala na cestu cez 4 kolesá. A nejaké kecy typu tradícia a pod. sú úplne mimo. Ved Continental GT má 4WD a predáva sa na pomery triedy výborne (dokonca i "u nás na vsi" som minulý týzden jeden obdivoval :-) ).
To je čo za HNUS? To nie je nafúknuté Mito. To je fakt BENTLEY. Bože, ako budú vyzerať autá za 20 rokov? Za tento hnus zodpovedá ten čo zodpovedal za Octaviu I? Bože. TO JE HNUS. HNUS ROKA. :no::no::no:
Máš pravdu, řeknu ti..., ty jeho výrazy..., "to je čo za hnus"?
Že by byl 507 ideální adept na vitěze nové kategorie jeho oblíbeného zlatého ventilku s jeho vlastním názvem: "HNUS ROKA"...? 8-s;-)
ten hnus sa ma zmocnuje pri citani niektorych jeho prispevkov, aj ked v hlave nieco ma, ale je to beznadejne potopene medzi jeho menej prijemnymi strankami jeho vyjadrovania
Bohužel těch světlých chvilek je u něj zatím opravdu velmi málo, ale nebudem nad ním lámat hůl, zvlášť v tomto věku, který si většina z nás ještě (aspoň matně) určitě pamatuje... :-!
Nedokončil proces společenské socializace. Maminka ho v třetím týdnu odložila od prsu, neposkytla mu pohlazení a od té doby je deprivován a lehce sociálně retardován.
Jako myslíš, kdyby se jí to nerozdýchání nedařilo...? 8-s
A tvojí tchýni se zatím daří (po zdravotní stránce) dobře..., nebo ti po ní aspoň ještě zbyl nějaký ten lepící "materiál"... >:-[]
Tak jsme se pobavili (spíš zhrozili >:D), ale teď by mohl Bentley zveřejnit opravdový model a ne tohle. A ať to pětiletý dítě pokračuje, jednou z něj něco bude. Jestli to ovšem vytvářel dospělý člověk, tak mu seberte pastelky a strčte ho zpátky do polstrované cely.
Jak hledam, tak hledam, nemuzu najit nic, co by se mi na tomto voze libilo. Obvzlaste design prednich svitilen si dovolim oznacit za velmi slaby a prirovnam ho ke korejskym vozum zacatku 90. let.
Bentley vyrabi prekrasne GT s designem hodnym sveho jmena. Tomuto vsak chybi veskera vznesenost. Velice nepovedene retro (pro kriklouny, jde pouze o muj nazor).
no ano... i já s k tomuto názoru musím připojit... nevím, prostě mi to nějak nesedí... hlavně přední a zadní světla... ;-\ čekal jsem od Bentley víc... no - bohužel... ;-\
Tohle auto má něco do sebe. Spojuje hezky klasické tvary a nejmodernější technologie. Ty přední světla vypadají futuristicky, ale k celkovému designu se hodí, k pořádnému kočáru patří pořádná světla :-) A popravdě, ve chvíli kdy tam osadili takové množství výkonových LED, je tohle ještě vcelku elegantní seskládání s projektorovým světlem do jednoho celku. Dodržuje klasický kulatý tvar a přitom autu dává "drahý" a vyjímečný vzhled. Tento Bentley se hodně povedl, řekl bych že i mnohem víc než nové Jaguary.
Tak toto mi vyrazilo dech. Opravdu. Po tech spionaznich fotkach, ktere se objevily na worldcarfans a ktere jsme zde probirali i na auto.cz, jsem mel mirne obavy. Ale tohle me opravdu dostalo. Dle meho naprosto krasne auto. Uplne z nej sala ta aristokraticnost, ta majestatnost, dominance. Dost jsem byl zvedavy, jestli Bentley dokaze odpovedet na desigovne, dle meho nazoru, povedeny RR Ghost (i kdyz ten je asi o kousek mensi, ale to bych ted neresil) a aspon podle me se mu to podarilo opravdu s velkou paradou. Bravo, Bentley! :-)
nic proti, ale budeš jeden z mála zdejších diamantovejch kovbojů, kterejm tenhle kukuč učaroval... Já musím počkat na živé setkání. Na těch fotkách to bohužel vypadá - no řekněme si to upřímně - blbě... :-|
Od té doby co "začali" v Dresden dělat 4kolky na platformě Phaeton, tak pod... :-)
PS: Oni totiž za NEskutečné peníze koupili Rolls Royce a pak "objevili", že si koupili JEN ten Bentley... a to NENí vtip!!!
PPS: A s tím Honzou Koubkem SOUHLASím - je mi také docela SYMPATICKÝ :yes:;-)
Těšil jsem se, že dnes uvidím na fotkách opět výtvor designéra- majstrštyk. Krasavce, jediného možného konkurenta rollsu. Auto z jiné dimenze. Bohužel vidím docela normální vůz, který se prvoplánově chce zařadit do luxusní třídy. Takhle nějak si opravdu představuji Bentley – ale od Japonců, tvůrců, kteří nechápou, že historie je to co bylo, z čeho se čerpá, ovšem jejich úkolem je vytvořit auto sice odkazem na minulost ale také současně unikátní výtvor, který jednoznačně ukazuje směr do budoucna. Tak jako to dělá rolls. Na něj se kouknu a hned vidím, že to může být jedině rolls a jedině z 21 století. Tenhle Bentley, kdyby vznikl v roce 1975 tak by se tomu asi nikdo nedivil. „Obyčejný“ luxusní design. Hladký. Ale jaksi nic navíc. Ostatně jako všechny novodobé Bentley. Pro mne je to luxusní auto bez duše. Nic co by řeklo o designérovi „jen já jsem ten pravý kdo mohl udělat nového velkého bentleye“. O tvůrci rollsu se to říct dá. Bezpochyby. Tady ne. Bohužel. :no: