OT: nedalo mi to a vyhrabal jsem dva roky staré přihlašováky - světelná léta nejsou ani v uvozovkách jednotkou času, o který by mohl být vývoj napřed....doučit, prosím Vás.
A teď k věci: vypadá to všechno moc hezky, nicméně 5 obrazovek pro zadní cestující...k čemu?
Na ipadoch sa bude surfovat na internete, na obrazovke na sedadle moze kazdy cestujuci vychutnat TV a pokial maju chut na nieco spolocne pustia si to na velkej obrazovke - dava to vsetko zmysel :-)
Asi jo...konec konců je to auto za kolik milionů? 7 nebo ještě víc? Když už se šťastlivec rozhodne pro takové auto, tak si nejspíš neklade otázku: "A opravdu potřebuji těch pět monitorů?" ;-)
No jo, je to děs, když člověk musí živořit [odkaz]
No mně přišlo že v autoprůmyslu jsou "desetiletí" něco jako "světelné roky" - vám NEeee? ;-)
PS: Ráda se DOUČÍM (jen nevím přesně CO.. :-)
..jestli ale myslíte že "správně" jde o jednotku VZDÁLENOSTi, tak to by
1) šlo i tak použít (stále by to vyjadřovalo rozdíl o kolik jsou vozy RR "dál" než Mulsanne ;-)
2) je to "zaběhnuté úsloví" (byť samozřejmě stejně NE"smyslné" jako české používání "pünktlich" ... no spíš "pinktlich" :-)
Mě NE-e ;-) "desetiletí v autoprůmyslu" a "vzdálenost, kterou urazí světlo za 1 rok"...těžko tam hledám souvislosti. Stejně tak prosím nepoužívat jako náhradu za světelný rok "rok uherský". S jeho vysvětlováním nikam nedošli ani chronologové. A těch zaběhnutých a mnohdy velmi nesmyslných úsloví máme tolik, až z toho hlava přechází.
Jinak samozřejmě se toho za 10 let v automobilovém průmyslu odehraje mnoho a vývojové týmy se neflákají....o kolik vývojových let je RR před Bentley už posoudit nedovedu, avšak určitě se dá říci, že je "dál" přesto, že se zde o žádné vzdálenosti nebavíme.
Ok (no problem :-) ) - "uherský rok" (NEpoužívá se to ale spíš v úsloví "jednou ZA uherský rok" (není to také "špatně"... ;-)
PS: Ono to bude asi VÍC než 10 let (i když je to samozřejmě těžké určit nějak "přesně")..
..Benley Mulsanne je "jen" (byť přeDŮKLADNOU) reinkarnací toho (pra)původního V8 6,75 motoru Rolls Royce a zrovna tak původní platformy..
PPS: RR nabízí dva nové motory V12 a komplet nově vyvinuté mechanické struktury..
.. no prostě "si se" NEdivím, že mi na jazyk přišly ty "světelné roky" :-)
Mulssane je celý nový resp. 2 roky od uvedení. Začalo se od nuly, z předchůdce Arnage se nepoužilo nic. Má kompletně přepracovaný motor, takže nechápu, o čem to zase žvaníš. Opět se pokoušíš komentovat vůz, o němž nevíš lautr nic.
Mohli by ste mi, prosím, vysvetliť v čom je RR ""světelná léta" NAPŘED"? On má pohon na antihmotu, levituje, jazdí bez zásahu vodiča alebo niečo podobné?
Podľa mňa totiž sú RR a Bentley technicky VEĽMI podobné vozidlá - kolesá, volant, zážihový motor, hliníková karoséria ...
Ano, pokud jde o 4 kola (byť ta pro Bentley jsou "obyč", ta pro RR speciálně vyvíjená ;-) ) a 1 volant a benzínový motor (to je jedno z míst kde to "na světelné roky" trochu JE :-) ) - to jsou "záležitosti", které mají modely Rolls Royce i Bentley STEJNÉ ;-)
Asi (vás) NEchápu? ;-\
Čemu říkáte "..takže žiadne relevantné argumenty .." a navíc "..myslel som si to."???
PS: Viz 13:21
PPS: Velestručně: všechny modely Rolls Royce jsou KOMPLETně nové (včetně motorů), Bentley Mulsanne je KOMPLETně "starý" (včetně motoru ;-)
Kecy. Mulsanne je NOVÝ - iba motor VYCHÁDZA zo starého, je však ľahší, má variabilné časovanie ventilov, odpájanie valcov ...
To by som mohol tiež povedať, že RR už nie je RR lebo motory má z BMW ...
Tak "kecy" říkáte? ;-)
("miluji" takovéhle argumenty :yes::-)
PS: Tak říci můžete co chcete, že?
Což ale NIC NEmění na FAKTech, které jsem napsala dnes ve 13:21..
..nebo? ;-)
PPS: Ale můžeme si klidně dál "hrát se slovíčky" ..
VAŠE VERZE je: Motor i platforma nového Bentley Mulsanne VYCHÁZí z původních modelů RR a Bentley"..
a MOJE: ..je jen (byť přeDŮKLADNOU) reinkarnací (pra)původního motoru RR V8 6.75 ... :-)
Zasa kecy. Milá Kylie, naučte sa čítať, prípadne chápať napísané. V mojom príspevku (17:57) som písal: "Mulsanne je NOVÝ - iba motor VYCHÁDZA zo starého ..." Súdny človek vidí a CHÁPE, že som tým myslel, že Mulsanne je NOVÝ, on totiž vôbec nevychádza zo starého Bentleya, je to NOVÁ platforma. Motor VYCHÁDZA zo starého, ale vlastne iba základnými charakteristikami: objem valcov (vŕtanie x zdvih). Blok je nový, hlava je nová - je to NOVÝ motor ...
No, kdyby alespoň "převrtali", ale (jak SÁM říkáte) opravdu JEN "inovovali".. ;-)
.. tomuhle se NOVÝ motor, prostě NEříká :-)
(taková asi NEJ"správnější" formulace v těchto případech je "motor je kompletně přepracovaný" - ale to si OPRAVDU "hrajeme se slovíčky"! ;-)
PS: Zkuste si totéž představit na JINÝCH motorech.... také jim říkáte "NOVÝ motor"?
Auč... že? :-)
Prostě ten (doslova) historický V8 6,75 od Rolls Royce dostal hlavně variabilní časování ventilů, nové písty a odpojování válců (což je snad fajn u HEMi V8, tady to jako nějaké výrazné plus NEcítím..) - prostě byl celkem solidně "inovován", ale to je něco ZCELA JINÉHO (r-o-z-u-m-í-t-e?) než vyvinout novou pohonou jednotku - třeba "vrcholný" V12 :yes:
PPS: No a STEJNÉ je to i s platformou - JAKpak vůbec jste "vymyslel" že to je "komplet nově postavený" vůz/motor?? Přání otcem myšlenky..?
Řeknu to MAXiálně "na rovinu" jak to jen jde - (nemýlím-li se, tak) technicky je Bentley Mulsanne DŮKLADNĚ přepracovaný (Azure nebo který přesně "dárce orgánů"). Ale nově není vyvinuto NIC (co se týče konstrukce vozu/motoru). Doslova NIC. Je fakt že vše "staré" je ... řekněme MAXIMÁLNĚ "pečlivě" inovováno.. no a u Rolls Royce to pojali maličko JINAK - již před rozdělením firem desítky let (jen) "cizelovanou" techniky OPUSTILI a postavili s využitím současné "nejvyšší" techniky KOMPLET nové vozy/motory..
..a TENTO přístup je mi "bližší" ;-)
Kecy. Nový blok motora znamená pre každého nový motor, len pre Kylie nie ... No čo už. Nová platforma znamená pre každého novú platformu, len pre Kylie nie ... super. To auto je kompletne nové, nie prepracované, ale nové - nemá nič spoločné s Azure. To už RR je na tom podstatne horšie, veď nemá ani vlastný motor ... >:D
Hele LOVAPe, umíte taky jiné "zahájení", než KECY? >:-[]
(Tak)že 50 nebo kolik let starý litinový blok motoru "inovovali" a nahradili jej lehčím hliníkem je fajn - ale to NEDĚLÁ NOVÝ MOTOR!!! ;-)
Naprosto BEZ diskuzí je to JEN a POUZE (důkladněji) předělaný - OTÁZKOU se spíš jeví, PROČ proti tomu tak "bojujete"??
PS: No a ta vaše poslední věta - to už je čistá BUBOST 1. kategorie..
..já NEjsem na to HLOUPÉ "tahle značka je lepČí" - protože ta je "mi sympatická" - sem se totiž rozhod že TUHLE budu mít rád.. :-)
..a do "tamté" budu "pošťuchovat" a kritizovat - páč tu "rád" NEmám >:-[]
PPS: Já popsala technickou REALITU (která popravdě NENí žádný převratným "tajemstvím" - možná to totiž je TEN důvod, proč se dnes RR prodává toliKRÁT lépe než Bentley) - že jakýsi Lovap to prostě NE"chce slyšet", zacpává si ouška, zakrývá očíčka a komplet celou hlavu strká do písku (doslova PŠTROSuje ;-) ) to na (dostupných - zjistitelných - ověřitelných) FAKTech moc NEzmění, že? :-)
MOHU-li "doporučit" - vykašlete se na rozdělování aut JEN dle "oblíbenosti" (značek) a zkuste to dle... ;-)