Bentley si v prvním čtvrtletí polepšil o 25 %
Je známou pravdou, že na prodej toho nejluxusnějšího zboží nemá dění v ekonomice příliš vliv, ale určité výkyvy určitě vysledovat lze. A z tohoto určitě lze mít dobrý pocit. Stejně jako se celosvětově zvyšuje zájem o Ferrari, na vzestupu je i Bentley.
Britská značka si za první tři měsíce 2013 meziročně polepšila o 25,75 %, když prodala 2212 automobilů oproti loňským 1759 kusům. Nejvíce okřídlených B zamířilo do USA - 632 vozů představuje navýšení o 35,04 %, co se procentuálního nárůstu, ještě lépe je na tom Blízký východ se 41,07 % navýšením na 237 vozů a rekordmanem je asijsko-pacifický region s +68,12 % (116 aut). I v Japonsku si Bentley polepšil - 47 prodaných vozů představuje zlepšení o 30,56 %.
O to více překvapí pokles o 18 % v Číně (474 vozů), jenž je způsoben vyčkáváním na novou generaci sedanu Flying Spur, jenž je na tamním trhu klíčovým modelem.
Spokojeni ale mohou být u Bentleye i s Evropou a to dnes nemůže říci zdaleka každý - v tomto regionu došlo k nárůstu 61,84 % na 335 vozů a pozitivní trend zaznamenali Britové i v Rusku. Tam ale progres 34,38 % představuje jen 43 aut. A nesmíme zapomínat ani na domácí trh značky - na něm automobilka umístila 371 nových vozů (+59,23 %).