Nazivo to takova hruza ani zdaleka neni. Naopak mi ten bentleyovsky design prijde na SUV naramne pasujici. ALE problem toho designu je jak je stary / proflakly. S jedinou linkou / tvarem nemam problem, ale uz je to tu proste dlouho a pusobi to stare, a to je sakra problem.
Na subjektivním vnímání designu není žádnej rozpor, každej to má jinak. Nazvat BT krásnou by obecně chtělo hodně odvahy. Design mi přijde příliš těžký a násilný.
Ano, z mého pohledu tomu tak je. Těžkopádný profil, šilhající světla, nenápaditá záď. Design je znovu opakuju subjektivní a BT dokáže polarizovat názor velmi dobře.
No, mistni slintalove ucite nebudou zakaznici Bentley, ale ze z 608 kusu miri ctyri stovky do Ruska o necem vypovida. A rozhodne tim nemyslim ruskou ekonomiku..
Zatímco na Mulsanne je aspoň trošičku vidět krůčky a snahu tento design posunout dál, tak tohle je jen transfomace prvního Conti GT do tvaru SUV. Na druhé straně asi D. Van Braeckel neměl moc na vybranou, SUV je nejobtížněji designovatelné auto, není tam moc prostoru na variace.