Proklamace od vedení Bentleyho už tu byly a vedení jasně řeklo, že diesel pro Bentley není potřeba. Vycházím tedy z dostupných relevantních informací a nedělám módní diesel vlny. ;-)
Současné proklamace jsou jedna věc, realita budoucnosti je věc druhá. Podle mě je pravděpodobné, že se časem nějaký velkoobjemový diesel v připravovaném SUV od Bentley objeví, stejně tak jako se podle mě objeví v připravovaném Cajunu 2,0TDI. V tomhle koncern rozhodně žádnou pietou a "předsudky" netrpí.
Ano. Byla to doba před ohlášeným příchodem Cayennu a vzhledem k silné příbuznosti k Touaregovi, kde se s TDI od začátku počítalo, mě to ani nepřekvapilo, spíše jsem bral nasazení dieslu jako otázku času.
A vedení Porsche nikdy nic proti dieslu nemělo.
Bentley se dieslům brání, chce udržovat svou tradici, cenově je taky naprosto mimo a zákaznická klientela diesel nevyžaduje (extrémy v potaz neberu).
Nicméně se jedná o můj pohled, jestli soudruhům ve Vlkohradu hrábne v bedně, to už neovlivním. Ale osobně myslím, že k tomu není sebemenší důvod.
Presne tak, dnesni nejlepsi motory maji takove vykony, a u spickovych materialu pro odhlucneni ani nemluve, ze po roce 2015 zda ma auto diesel ci benzin nebo kombinaci s baterkama bude uplne jedno u aut za takove penize.
Vlastne je to jedno jiz ted, jen se jedna o nasi generaci jez to jeste nejak nemuze prokousat.
Neverim, ze klukum co jim je dneska 15let jim nejaka rovnice diesel vs Porsche ci Bentley ci jiny Luxusni automobil bude delat v 25 letech nejake vrasky na cele.
To je jako kdyz vcera v novinach Ford oznamil, ze zacne rusit jako jeden z prvnich automovilovych vyrobcu na svete CD menice v autech, a planuje, ze do roku 2015 Ford proda 2 milionu aut jen se systemem kdy hudba se stahuje skrze USB-WIFI technologie = jiz zadne CD cka.
No NEvím NEvím - "tipla" jsem si, že teď když vw má 3.0 TDiR tak V8 4,2 TDi pomalu "končí", ale jako skoro PRAVDĚPODOBNÉ se mi jeví, že spíše s-končí v Bentley SUV ;-)
Trh SUV bude rásť, tieto autá sú veľmi praktické. Keď k tomu pridáme stále prísnejšie rýchlostné limity resp. prísnejšie postihy za ich prekračovanie, odpadá posledný dôvod, prečo SUV nekúpiť - nevhodnosť na rýchlu jazdu, hlavne po diaľnici. 140 zvládajú všetky SUV bez problémov. A ostatne, kto chce ostať visieť na obrubníku ako prezident Obama >:D.
uplne kazdou jizdu po dalnici me nejake SUV presvedcuje otom ze rychlostni limity pro majitele danych aut jsou spise limity doporucujici >:D potkat na dalnici kuprikladu Q7 ktera by dodrzovala 130ku je vetsi stesti nez vyhrat ve sportce
To sú reči od dospelého človeka... :no: Minule som šiel Bratislava - Brno na X6 po dialnici max 120km/hod. Nabudúce ti dám vedieť, môžeš si ma prísť odfotiť. >:D
Naposledy jsem jela po dálnici Brno - Bratislava 220 km/h (na tempomat) - a i když je tam mnoho dlooooouhých rovinek, tak kvalita vozovky tedy NIC moc ;-)
Aj keď je na našej strane ten úsek dialnice trochu v zabudnutí(čo sa týka renovácie a údržby), predsa len je to oveľa lepšie, ako povestné "schody do Prahy", ktoré začínajú hneď za hranicami... ;-)
Pod Brnem (skororovně stále dolů) až tam jednou češi dopostaví dálnici čeká na hranicích nová rakouská Autobahn vedoucí přímo na WIEN (a té bych "pravěk" zrovna NEříkala.. ;-)