Bentley: výroba Conti GTC zahájena, v Drážďanech naopak Bentley končí

Bentley: výroba Conti GTC zahájena, v Drážďanech naopak Bentley končí

 
 

Jen krátce po tom, co byly zákazníkům dodány první vozy Azure, oznamuje Bentley Motors zahájení výroby kabrioletu Continental GTC.

Jen krátce po tom, co byly zákazníkům dodány první vozy Azure, oznamuje Bentley Motors zahájení výroby kabrioletu Continental GTC.

Tradiční kabriolet s výkonným motorem a tou nejlepší technikou, jakou má koncern Volkswagen k dispozici je třetím modelem úspěšné řady Bentley Continental. Že nešlo jen o řezání střechy je zřejmé.

Pod kabátem ukrývá GTC stejné komponenty jako mají dva jeho druzi, tedy přeplňovaný motor 6.0 W12 (411 kW, 650 Nm), šestistupňovou automatickou převodovku ZF s možností volby převodu páčkami pod volantem a pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem TorSen. Nejvyšší rychlost je opět za hranicí 300 km/h (přesně 312 km/h, resp. 306 km/h bez střechy), zrychlení z 0 na 100 km/h trvá jen 5,1 sekundy.

Aby byly zachovány jízdní vlastnosti vozů s uzavřenými karoseriemi, byla provedena řada opatření, která však zvýšila pohotovostní hmotnost o 110 kg na celkových 2495 kg. Jde zejména o výztuhy ve střední části podlahové plošiny, rámu a uchycení čelního skla, zástavbu zadní části podlahy a pomocného rámu.

Třívrstvá střecha, která má podle výrobce lepší tlumící schopnosti než jakýkoliv jiný konkurent, se samočinně sklápí během 25 sekund za zadní sedadla. Ve střeše je zadní skleněné okno s vyhříváním, ale také stropní čtecí lapičky. Manipulace se střechou je možná až do rychlosti 30 km/h.

Za zadními sedadly jsou připraveny dva samočinně vysouvatelné ochranné oblouky, které společně se zesíleným rámem čelního skla tvoří nosné prvky pro případ převrácení vozu.

Zatímco nový Bentley Azure je určen pro milovníky absolutního komfortu s nebem nad hlavou, menší Continental GTC se zaměřuje více na zážitky, jízdní výkony a progresivní techniku...

První vozy jsou určeny pro britský trh, kam budou dodány ještě během září. Výroba probíhá v Crewe, Cheshire, kde budou od konce letošního roku vznikat opět všechny modelové řady Bentley. Po uvedení Continentalu na trh se automobilka snažila uspokojit všechny zájemce, a tak využila volné výrobní kapacity v rámci koncernu Volkswagen Group. Část produkce modelu Continental Flying Spur vznikala nedaleko našich hranic, v drážďanské skleněné továrně na Volkswageny Phaeton.

Spolupracujeme s TipCars.com
Sazka koupila od Fortuny firmu vydávající stírací losy Sazka koupila od Fortuny firmu vydávající stírací losy

Loterijní společnost Sazka koupila od skupiny Fortuna…

Kyjev chce omezit používání ruštiny v televizi, zavádí jazykové kvóty Kyjev chce omezit používání ruštiny v televizi, zavádí jazykové kvóty

Ukrajinský parlament dnes přijal zákon, podle kterého…

Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma

Oborová zdravotní pojišťovna začala podporovat…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
10 neznámých kabrioletů, jejichž život často skončil dříve než začal 10 neznámých kabrioletů, jejichž život často skončil dříve než začal

Otevřené automobily u nás nepatří k nejrozšířenějším,…

Legendární Lancia opouští svět aut. 7 milníků, které stojí za připomenutí Legendární Lancia opouští svět aut. 7 milníků, které stojí za připomenutí

Není žádným tajemstvím, že dříve slavná italská…

 




Bentley Continental GT V8 S Convertible: Luxus s oranžovým karbonem Bentley Continental GT V8 S Convertible: Luxus s oranžovým karbonem

Bentley k demonstraci možností a schopností své…

Video: Luxusní diamantová kapota pro Bentley Video: Luxusní diamantová kapota pro Bentley

Vozy značky Bentley nejsou zrovna vozy, které jsou…

 



 
Závodní „Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

„Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

Včera

Speciál pro slavný americký závod do vrchu Pikes Peak sice vypadá jako Ford Focus, avšak techniku má odjinud. Víte, odkud?




Blesk.cz

To jste ještě neviděli: Oligarcha dal manželce k výročí diamant za 230 milionů

To jste ještě neviděli: Oligarcha dal manželce k…

Ksenia Tsaritsina je krásná žena a její manžel, ruský oligarcha Aleksey Shapovalov, to moc dobře ví, a tak své…

Pilný mluvil se Zemanem, Babišovi zbývají hodiny ve vládě. Skončila krize?

Pilný mluvil se Zemanem, Babišovi zbývají hodiny ve…

Kandidát na ministerský post Andreje Babiše (ANO) si odbyl tradiční předjmenovací pohovor u prezidenta Miloše…

 

iSport.cz

Rekord po 29 letech! V Turnově zářil dálkař Juška a vrhači

Rekord po 29 letech! V Turnově zářil dálkař Juška a vrhači

Po dlouhých 29 letech padl národní rekord ve skoku do dálky. Radek Juška skočil na Memoriálu Ludvíka Daňka…

Nedvěd o MS: Z Jandače jsem cítil bezradnost, pořád chceme kopírovat

Nedvěd o MS: Z Jandače jsem cítil bezradnost, pořád…

Z dění v české hokejové reprezentaci má divný pocit. Slabá pařížská představení Petra Nedvěda (45) donutila…

 

Reflex.cz

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo jen špinavá stoka pod Vesuvem?

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo…

Kdo viděl Neapol, nemůže být nikdy smutný! Tak zvolal v euforii nad krásami Neapole německý básník Goethe. Na…

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Rozhodně nejsem příznivcem Miloše Zemana a dnešního Hradu vůbec, nicméně mne negativně zaujal včerejší TV výrok…