Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bentley zvažuje zavedení dieselů a hybridů do výroby

Podle včerejšího vydání listu Frankfurter Allgemeine Zeitung zvažuje Bentley Motors zavedení vznětových motorů a hybridních pohonů do sériové výroby. Stát by se tak mohlo v rámci plánované modelové obměny v následujících několika letech.
Zpět na článek
9. 3. 2007 10:51
9. 3. 2007 10:59
9. 3. 2007 11:23
9. 3. 2007 11:29
neregistrovaný "nastran"
10. 3. 2007 16:32
neregistrovaný "xml"
11. 3. 2007 09:15
neregistrovaný "Bárt"
10. 3. 2007 16:33
neregistrovaný "xml"
10. 3. 2007 16:35
neregistrovaný "xmly"
10. 3. 2007 16:36
neregistrovaný "paco"
9. 3. 2007 11:32
9. 3. 2007 11:37
9. 3. 2007 12:00
neregistrovaný "misogsk"
9. 3. 2007 12:10
9. 3. 2007 13:22
neregistrovaný "misogsk"
9. 3. 2007 13:01
neregistrovaný "honza"
9. 3. 2007 15:12
neregistrovaný "helmuthhyb"
9. 3. 2007 13:11
neregistrovaný "maravy"
9. 3. 2007 13:32
9. 3. 2007 11:33
9. 3. 2007 11:51
neregistrovaný "hannibal lecter"
9. 3. 2007 11:47
neregistrovaný "hannibal lecter"
9. 3. 2007 12:32
neregistrovaný "Lovap"
9. 3. 2007 13:02
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2007 14:24
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
9. 3. 2007 14:31
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
9. 3. 2007 15:17
neregistrovaný "helmuthhyb"
9. 3. 2007 18:22
neregistrovaný "helmuthhyb"
9. 3. 2007 18:46
10. 3. 2007 00:45
10. 3. 2007 14:23
neregistrovaný "Chemik"
11. 3. 2007 21:23
neregistrovaný "helmuthhyb"
Avatar - Pekelná Micinka
9. 3. 2007 10:43
130g versus
Je to hnus. Letadla, byť je mám rád, žerou o stošest a i při propočítání, kolik kilo CO2 na osobu vyprodukujou, tak to nikomu nevadí. Zdá se mi ovšem dost alarmující fakt, že nové "úsporné" proudové motory mají mnohem vyšší emise CO2 - bohužel neuvedli, zda je to přepočteno na množství spáleného paliva. Pokud by to byla pravda, pak sice ušetříme nějaké ty "s.čky" ve vzduchu, ale zas to vykompenzujeme CO2.. No a Bentley? Já věřím, že dokáže přizpůsobit se, byť nesmyslným a nespravedlivým nařízením a nové modely budou stejně vznešené a s těmi "správnými" jízdními vlastnostmi.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Dinar
9. 3. 2007 10:51
Re: 130g versus
Souhlas. ;-) A až tohle bude číst mari, asi ho klepne. :-) ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 3. 2007 10:54
Re: 130g versus
Proč? Zakážou mu tryskáč? Nebo nepřežije bez 6-ti litrovýho motoru? >:D
9. 3. 2007 10:59
Re: 130g versus
Tak on diesel v Bentleyovi je opravdu těžko představitelný. Představ si, že to ráno v mrazu nahodíš a než se to trochu ohřeje, bude si to tichounce pochrochtávat... Navíc budou to "folkswágeňácký" diesly, který se svým klidným chodem proslavily v celý Evropě >:D ;-) Proti hybridu ale nic zásadního nemám. Pokud to nedopadne tak, jak u GSka, že kvůli baterkám má kufr, jak Fabie, tak to jedině uvítám...
Avatar - mustafa
9. 3. 2007 11:16
Re: 130g versus
Bentley patří pod Audi, takže bude mít motory od Audi. a pochybuju, že tam daj něco menšího než 6,0W12 TDI...
9. 3. 2007 11:23
Re: 130g versus
Tak tím by moc CO2 neušetřili. Bentleym s ním bude jezdit v reálu tak za 13l/100km, což při vyšší emisi CO2 na litr u nafty způsobí, že se "zlepší" ze současných v článku psaných až 500g CO2/km na asi 340g. Sice pokrok, uznávám, ale furt na míle daleko od vytyčené (jakkoliv nesmyslné) hranice ;-\
neregistrovaný "nastran"
9. 3. 2007 11:29
Re: 130g versus
Audi zase patří pod VolksWagen, takže tam jsou koncernové motory, předpokládám, že by to mohlo mít stejné motory jako VW Phaeton
neregistrovaný "xml"
10. 3. 2007 16:32
Re: 130g versus
ee Audi nikdy nepatrilo pod VW, ale koncern tvoria dve polky 1. Audi,Lamborghini,Bugatti a 2.VW,Seat,Skoda, a toto sa ma zmenit (ak sa tak este zac. tohto roka nestalo) a vsetky znacky maju vramci koncernu byt na jednej urovni bez akejkolvek hierarchie! Toz tak tlchubo!
neregistrovaný "Bárt"
11. 3. 2007 09:15
Re: 130g versus
Jak nepatřilo pod VW?? VW Audinu vlastní... A transfer technologií se děje oběma směry, takže je otázkou, kdo je tu ten tlučhuba :no:
neregistrovaný "xml"
10. 3. 2007 16:33
Re: 130g versus
ee Audi nikdy nepatrilo pod VW, ale koncern tvoria dve polky 1. Audi,Lamborghini,Bugatti a 2.VW,Seat,Skoda, a toto sa ma zmenit (ak sa tak este zac. tohto roka nestalo) a vsetky znacky maju vramci koncernu byt na jednej urovni bez akejkolvek hierarchie! Toz tak tlchubo!
neregistrovaný "xmly"
10. 3. 2007 16:35
Re: 130g versus
ee Audi nikdy nepatrilo pod VW, ale koncern tvoria dve polky 1. Audi,Lamborghini,Bugatti a 2.VW,Seat,Skoda, a toto sa ma zmenit (ak sa tak este zac. tohto roka nestalo) a vsetky znacky maju vramci koncernu byt na jednej urovni bez akejkolvek hierarchie! Toz tak tlchubo!
neregistrovaný "paco"
10. 3. 2007 16:36
Re: 130g versus
ee Audi nikdy nepatrilo pod VW, ale koncern tvoria dve polky 1. Audi,Lamborghini,Bugatti a 2.VW,Seat,Skoda, a toto sa ma zmenit (ak sa tak este zac. tohto roka nestalo) a vsetky znacky maju vramci koncernu byt na jednej urovni bez akejkolvek hierarchie! Toz tak tlchubo!
Avatar - Dinar
9. 3. 2007 11:32
Re: 130g versus
Zase ta klišé s VW dýzly, v těch velkých 6 a více válcích patří k absolutní špičce, nemluvě o tom, že V10 ani V12 zatím nikdo jiný v osobácích ani nemá. Ale do Bentleye opravdu nepatří, to by byla naprostá degradace, zvenku to bude vždy poznat i když sice jen slabounké a tiché, ale přece jen pochrochtávání, to je s podobným autem neslučitelné. Ale stejně je to i s hybridem, baterky a svítící displeje v Bentley, no way!
9. 3. 2007 11:37
Re: 130g versus
Tak ta poznámka k VW dieslům měla vyznít ironicky, chtěl jsem dodržet místní kolorit ;-) Ale k tomu hybridu - nikdo přeci neříká, že to musí udělat jako Toyota a Lex, kde ti to furt jak na pouti ukazuje, odkud a kam právě teče energie. Pokud to udělají skrytě a pokud to bude tak dobře fungovat, jako (dle testů) u Lexe, tak nic proti tomu.
neregistrovaný "misogsk"
9. 3. 2007 12:00
Re: 130g versus
Tak ja si takisto nedokazem predstavit v Bentley, alebo RR naftaka, ale tie hybridy su skvely napad. Tato technologia je draha a jej vyvoj musi niekto zaplatit, tak ju zaplatia ty co na nu maju a postupne sa vyvoj bude zlacnovat a hybridy sa skor dostanu do nizsich kategorii aut. :-!
9. 3. 2007 12:10
Re: 130g versus
No vidíš, Toyota na to šla s Priusem jinou cestou. Místo luxusního modelu, kterých se prodá za rok pár ks, vyrobila auto (skoro) střední třídy, kde se ty velké náklady na vývoj částečně zaplatí velkým počtem. Že je ale Prius dotovaný jinými modely, to je holt veřejné tajemství... Neboli kdyby VW strčil hybrid třeba do Golfa, určitě mu to přinese víc (nejen image), než když to ročně namontuje do pár tisíc Bentleyů.
neregistrovaný "misogsk"
9. 3. 2007 13:22
Re: 130g versus
Jasne na Toyotu som pozabudol, aj tak sa da, ale ako si spravne podotkol, vyvoj auta je dotovany inymi modelmi. Ale ak ma niekto 200000$ za bentley budem mat aj dalsich 50000$ za bentley hybrid. Tieto auta su otazkou preztize, takze nepochybujem o tom, ze hybridy sa budu dobre predavat, teda aspon v to velmi dufam. :-!
neregistrovaný "honza"
9. 3. 2007 13:01
Re: 130g versus
Hybridy do limuzín určitě patří. Přispívají k pohodlné jízdě díky naprosto plynulému dávkování výkonu, což vede k plynulému zrychlování. Spalovací motor pracuje jenom ideálním vykonovém pásmu a ideálních otáčkách, v extrémy vyhlazují eletromotory. Mají výbornou dynamiku díky točivému momentu z elektromotorů. Hybridní pohony např. v lexuse jsou velmi kultivované, kultivovanější než samotný benzín. Nižší spotřeba paliva a nižší emise jsou jenom bonusem.
neregistrovaný "helmuthhyb"
9. 3. 2007 15:12
Re: 130g versus
rozumny nazor
neregistrovaný "maravy"
9. 3. 2007 13:11
Re: 130g versus
No nevim, mam v Superbu 2,5 6 valec a ke spicce to ma hoodne daleko. Na volnobeh to zni jako Skoda 120 se syticem (v aute) a neco mezi cirkularkou a kompresorem zvenci :-) Subjektivne to nejede ani tak jako 1.9TDI. Prumerna spotreba ve meste kdyz se hodne krotim je 9,8l/100km.
Avatar - Dinar
9. 3. 2007 13:32
Re: 130g versus
Promiň, zapoměl jsem, že se tu pohybuje spousta různých joudů, pro které je vše nutno naprosto exaktně specifikovat :-( Takže znova, měl jsem na mysli současnou generaci tdi motorů, V6 a výše, vesměs s commonrailem, tento starý komůrkový šestiválec původem z A6 o dvě generace nazpět mně opravdu ani nenapadl.
Avatar - Dinar
9. 3. 2007 11:33
Re: 130g versus
Asi by spíše přežil Bentley-jet než Bentley-tdi. >:D
Avatar - Chuck Norris
9. 3. 2007 16:32
Re: 130g versus
no fuj... bentley TDi.... strašná představa....
neregistrovaný "hannibal lecter"
9. 3. 2007 11:51
Re: 130g versus
to asi jo >:D Jeho teorie o benzínovém dvacetiválcovém desetilitru dostává povážlivé trhliny >:-[] >:D
neregistrovaný "hannibal lecter"
9. 3. 2007 11:47
Re: 130g versus
to jsou šílený zprávy! Bentley s displejem na kterém budou šipky ukazovat jak se přelévá energie z dýzlu do baterek, z baterek do elektromotoru a z něho na kola 8-s 8-s
neregistrovaný "Lovap"
9. 3. 2007 12:32
Re: 130g versus
Lepšie ako Bentley Continental TDI. Displeje nemusia byť, aj v Priuse a pod je to voliteľné zobrazenie.
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2007 13:02
RakoVWina pokračuje
Strašné :no: Nedávnu tu byly nářky o prodeji původní továrny Jagu... že prý není Američanům nic svaté.. A co je toto? Bentley TDI ;-\ Nepředstavitelné směřování značky do trapné dieselové rakovinotvorné zhouby. Prostě Němci... :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2007 00:20
Re: RakoVWina pokračuje
Rakovinotvorná pliaga je aj produkt horenia "čistého" benzínu. Vždy ma pobavia útoky na diesle podfarené nostalgickou slzičkou. Nuž, časy sa menia, ale na staromáku sa dá prenajať luxusný koč - pre tých skutočne PRAVOpravoverných...
Avatar - Pekelná Micinka
9. 3. 2007 13:10
Ale pozor..
Nepíše se vyloženě, že by Bentley jezdil na naftu. Možná bude naftová verze jen ve spojení s el. přenosem. Tam by to už bylo celkem jedno.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
9. 3. 2007 14:24
hehe ja to rikal
Nedavno me nekdo nařkl když jsem rekl ze Lotus by pod VW trpel, a nekdo dal priklad jak ben se pod nim ma dobre.... ani ne mesic a už je na svete ze VW jde znicit Bena..... hehe :)) jedine co me stele je ze sem mel zas pravdu... a hybrid v Benikovi? jsem jednoznacne pro:) lepsi než nejaka podivna nafta.... a lepsi dobre zapustenej monitor nez nafta nebo zadny ben..... ps: bude ten tuareg od bena nebo ne >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
9. 3. 2007 14:30
Re: hehe ja to rikal
Tvůj pes se jmenuje Beník? :-O
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
9. 3. 2007 14:31
Re: hehe ja to rikal
jasny a parkuje u me v garazi (snu) :)
neregistrovaný "helmuthhyb"
9. 3. 2007 15:17
ropaka prosim nie
ropak nie... samou podstatou potlaca vyznam a podstatu "duse" auta kategorie bentleya.. hybrid to je ine. ticho vykon linearne podavanie vykonu ... a nikdo ani nemusi vediet ze je to hybrid..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
9. 3. 2007 17:47
No time for revolution
Do pořádnýho auta pořádnej motor, aneb jak pravil W.O.Bentley "There's no replacement for displacement". A měl pravdu - takové skvosty jako Bentley, Rolls, Aston, Bugatti, Daimler, Ferrari... nesmí nikdy klesnout k tomu, že by jejich technika byť vzdáleně připomínala běžné auto. To je liga vyjímečných, kteří na to mají, to se nesmí stát. Takže Bentley s šestkrát přeplňovaným 1,4 TDI, čtyřma elektromotorama a 129 g CO2/100km? Ne, děkuji nechci, ani za milión.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "helmuthhyb"
9. 3. 2007 18:22
Re: No time for revolution
za milion by si toho moc nekupil.. ani za dva a najskor ani za tri.... a za 4 mas zaklad. alebo skor za 5 mega :-!
Avatar - Ricardo
10. 3. 2007 03:41
Re: No time for revolution
Já vím, byla to nadsázka, snad to tak daleko nikdy nedojde :-)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 3. 2007 19:40
Re: No time for revolution
:yes: Já osobně, když už by to muselo bejt, raději viděl upravený velkoobjemový dieselův motor W12 než elektromotory. A nejlépe kdyby se u těhlech vozidel přešlo k bioetanolu nebo jiným "tekutým" palivům a byly stále poháněny silou ze spalování přímo (než zprostředkovaně přes elektřinu).
Avatar - Ricardo
10. 3. 2007 03:51
Re: No time for revolution
To by ale neřešilo problém že při spalování jakékoliv organické látky vzniká CO2 (v horším případě jen CO). Těžko se šestilitr vejde do 130g :-(
9. 3. 2007 18:46
tolik povyku
nejen zde, ale všude v informačním mainstreamu, kvůli emisím. Automobilová doprava se na emisích CO2 na světě podílí 3 - 5 %!! tak at si to všechny noviny konečně v hlavě srovnají, když už emisím vyhlášek Bruselu věnují tolik pozornosti výrobci. A emisím spálenách plynů letadel taky moc nevěřím. nemám relevantní fakta, ale letadlo přepraví třeba stovky lidí na ráz. Byl by zajímavý vypočet, kolik je emisí na 1 přepraveného člověka. A pak i ve srovnání s automobily... Pěkný den!
Rozbalit vlákno
4
9. 3. 2007 19:01
Re: tolik povyku
a ještě něco: samotné CO2 není nebězpečné tolik, jako další složky spál. plynů (prach, NOx, síra, co já vím... ) a sere, kdo vlastně zavedl parametr CO2, když se to dopočítává normálně ze spotřeby. připadá mi, že někdo chtěl vydělat a prosadil požívání tohoto parametru. Aby to vypadalo chytře? Celý ten povyk o doporučení Bruselu o CO2 mi připadá přitažený za vlasy.
10. 3. 2007 00:45
Re: tolik povyku
CO2 nie je nebezpečné... Nuž a čo toto: [odkaz] plus krátke videjko, kde je všetko zhrnuté v skratke: [odkaz]
neregistrovaný "Chemik"
10. 3. 2007 14:23
Re: tolik povyku
Nejdřív si něco zjistil (třeba vystuduj) a pak teprve piš. Připadá mi to jako agitka Liberálního institutu nebo těch jak si říkaj něco jako Centrum pro ekonomii a politiku. Pánové jsou nejspíše dobří ekonomové, ale to je tak všechno.
O green-house effect a climate change by se měli bavit jen zasvěcení, tj. chemici, klimatologové, technici, doktorři a další. Navíc bych absolutně vyloučil z této diskuze politiky, ekonomy a filozofy. Pak snad dojdem k rozumnému závěru.
neregistrovaný "helmuthhyb"
11. 3. 2007 21:23
Re: tolik povyku
to by nastalo prilis velke ticho.... :yes: