Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bernd Pischetsrieder znovu zvolen šéfem VW. Do roku 2012

V čele Volkswagenu zůstává Bernd Pischetsrieder. Dozorčí rada mu prodloužila kontrakt do roku 2012.
Zpět na článek
4. 5. 2006 09:06
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 10:22
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 17:59
neregistrovaný "Punťa"
4. 5. 2006 09:16
neregistrovaný "Řešitel"
5. 5. 2006 18:00
neregistrovaný "Punťa"
4. 5. 2006 10:17
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 10:27
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 11:46
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 10:49
neregistrovaný "ja"
5. 5. 2006 11:03
neregistrovaný "mišo"
4. 5. 2006 10:59
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 11:16
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 11:22
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 12:22
neregistrovaný "RS"
4. 5. 2006 12:26
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 12:29
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 13:13
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 13:45
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 14:14
neregistrovaný "Paul"
4. 5. 2006 14:20
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:29
neregistrovaný "ja"
5. 5. 2006 11:10
neregistrovaný "mišo"
4. 5. 2006 10:39
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 11:26
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 11:35
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 11:44
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 11:55
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 12:14
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:23
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 13:05
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 13:32
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:05
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 14:11
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:19
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:24
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:37
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 15:21
neregistrovaný "xml"
4. 5. 2006 15:24
neregistrovaný "xml"
4. 5. 2006 16:41
neregistrovaný "Hanz"
5. 5. 2006 08:37
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:18
neregistrovaný "Coulin"
4. 5. 2006 14:34
neregistrovaný "GTI"
5. 5. 2006 11:29
neregistrovaný "mišo"
4. 5. 2006 16:51
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:29
neregistrovaný "Coulin"
4. 5. 2006 15:43
neregistrovaný "brabus"
4. 5. 2006 11:33
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 11:40
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 12:00
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:20
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 13:35
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2006 13:46
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 15:14
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2006 18:50
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 14:12
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 15:23
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2006 18:53
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 17:44
neregistrovaný "Jakub"
5. 5. 2006 07:36
neregistrovaný "maco"
4. 5. 2006 11:09
neregistrovaný "Peytl"
4. 5. 2006 11:27
neregistrovaný "ja"
5. 5. 2006 11:46
neregistrovaný "mišo"
4. 5. 2006 11:15
neregistrovaný "Kastik"
4. 5. 2006 11:44
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 12:23
neregistrovaný "Martin"
5. 5. 2006 13:24
neregistrovaný "Řešitel"
4. 5. 2006 12:42
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:56
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 12:58
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:58
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2006 13:00
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:59
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 13:03
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 13:08
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 13:11
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 13:10
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 13:34
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 13:59
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 14:10
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:16
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:23
neregistrovaný "Coulin"
4. 5. 2006 14:36
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 15:08
neregistrovaný "Jozki"
5. 5. 2006 08:43
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 13:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 13:14
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 13:43
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 14:30
neregistrovaný "Coulin"
5. 5. 2006 09:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2006 14:32
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:35
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 16:06
neregistrovaný "jirka"
4. 5. 2006 18:44
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 18:49
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 20:11
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2006 22:36
neregistrovaný "Charger"
4. 5. 2006 23:21
neregistrovaný "Tom"
5. 5. 2006 15:24
neregistrovaný "Charger"
9. 5. 2006 10:32
neregistrovaný "Alessio"
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 09:06
TAK TO JE DOBŘE
Dočkáme se dalších skandálů, excesů, omylů a výroby nudných a nezáživných aut. Tak Forde, Ople, Fiate, Peugeote, Citroene - zaútočte na něj. Lepší zbraně jste si nemohly přát, smeťte ten koncern. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 10:22
Re: TAK TO JE DOBŘE
Na co bys pak nadával.
neregistrovaný "Punťa"
5. 5. 2006 17:59
Re: TAK TO JE DOBŘE
No myslím, že poslední tři jmenované automobilky nikoho nesmetou, ty mají sami problémů až nad hlavu.
neregistrovaný "Řešitel"
4. 5. 2006 09:16
A co takhle zrušit problémové části
A když ne zrušit, tak předělat VW na výrobnu něčeho užitečného... ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Punťa"
5. 5. 2006 18:00
Re: A co takhle zrušit problémové části
Třeba ponorek?
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 10:17
BRAVO VW
Těžké téma. Co dál... už jsi ho někdy brácho vůbec řešil?... nebo si stále jen zoufáš v rohu na dílně, že máš tupej pilník?... Padlo velmi obtížné rozhodnutí... měsíce pnutí v dozorčí radě... a Bernd to ustál... všemi hlasy dozorčí rady... Jo, všichni hlasovali pro prodloužení jeho smlouvy do velmi vzdálené doby... Bude to on, kdo ti zbouchá GURU VI... a asi i GURU VII... tedy bude to on, kdo vypustí na silnice Evropy další dokonalý rytíře. GURU VI bude jako první. Pokud to sleduješ, víš, že nastává nová GOLF EPOCHA. Mimochodem, Bernd musel a musí řešit i jistá, možná nikoliv oscarová rozhodnutí svého kolegy Piecha... jo, Phaeton, Veyron... tohle všechno musel a musí Bernd důstojně ustát. Neboj, ustojí. Nejen na Bernda, ale na tebe, brácho se tlačí východní vítr... tak až ti provětrá kuchyň... možná dostaneš na evropský dění trochu jinej pohled. Zatím bereš svět jako jednu velkou pohádku - táta dá pětikilo na disco a maminka namaže rohlík ramou... to se to pak staví do role kritika evropskejch produktů... vím, vím, samurajský meče, saké... má to exotiku a působí to světácky holky... přece bys neocenil Foxe... Až ti ovšem jednou mistr řekne, abys zejtra už nechodil, protože tvý ruce nejsou zapotřebí... budeš muset se svejma východníma popěvkama přestat... pokud si nebudeš chtít dělat do vlastní kapsy... Vyhrát může jenom jeden. Dělej všechno pro to, aby ten, kdo vyhraje byla tvoje Evropa... tvůj VW, tvoje Škoda... Angličáky, brácho, ty sbírej z celýho světa... ale zadek si usazuj zásadně do evropskýho lavóru... VW udělal významné rozhodnutí, ano, BERND zajistí dokonalou sanaci VW, a za to - BRAVO BERND :yes: BRAVO VW :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 10:27
Re: BRAVO VW
:-) :yes: Bravo za obhajobu Evropy :-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 11:46
Re: BRAVO VW
:-) :yes:
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 10:49
Re: BRAVO VW
Jasne GTI to vie. >:D Clanok svojim vyznenim patri pre ucnov v nejakom ucilisti, kde sa to da chapat, ze oni si na nejaky rozhlad nepotrpia (tym ich nechcem urazit) .... Bernd sice dostal moznost byt dalej "u kormidla" ale za aku cenu??? Ze nebude zefektivnovat vyrobu, nebude prepustat nabytocnych, aby mal podporu od odborarov. >:-[] GTI do toho vidi! >:D >:D Vyhra tvoja Europa - hlavne VW, ktore vyraba auta po celom svete, nakupuje strojarske produkty v Cine. Z toho europa (podla GTI zamlzenej mysle) bude prosperovat!! >:D >:D Gti, budicek. Uz ti bolo x krat napisane, ze neexistuju europske/americke/japonske firmy. Vyraba sa po celom svete, zaraba sa (majitelia akcii) po celom svete. To, co sa ceni je KOHO zamestnavas a KDE nakupujes! A cina je mierne mimo europu! GTI!!!! Halooo... >:D >:D Skus sa pozriet na svet mimo inetrentu a mozno tvoja obmedzenost sa tvochu dostane do rozumnych medzi! >:D >:D >:D
neregistrovaný "mišo"
5. 5. 2006 11:03
Re: BRAVO VW
yo, suhlas s JA, uplny. prispevok od GTI je sice poeticky, s naznakom hrdinskeho eposu, ale zato uplne mimo realitu... GTI niesi ty nahodou pravnik? ;-) tvoj styl vyjadrovania, ba az manipulacie a prisposobovania faktov mi pripomina mojich kolegov v kancelarii >:-[] (nebudem pisat, ze aj mna, pre istotu, hehe)
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 10:59
Re: BRAVO VW
Já ti teda nevím, nikdo tady ani stébélkem rýže nezavadil o Evropu. Až budou rejžáci psát nesmysly, pak je lze lehce utlouct argumentama, ale začínat ? To je jako bys na začátku přiznal slabinu, a ona vlastně u VW je. Bernd. Ten už u BMW ukázal jak neumí základní trojčlenku a VW to dokazuje dál. Jenže spoustu lidí možná drží v hrsti, spousta neschopných lidí tam sedí díky němu. Takže při nepotvrzení by se zakymácela nejen jejich židle, ale hlavně i nárok na tučné odměny, provize od dodavatelů a vždy dost plné koryto. ;-) Uvidíš ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 11:16
Re: BRAVO VW
Jo, uvidíš... není jiná cesta... než aby vše VW zvládnul... Teď tu čítáváme o tom počátku změn - EOS... "zlevnění" výroby GOLFU, dokonce BejbyBugatti...
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 11:22
Re: BRAVO VW
Niekto ti vsepil, ze VW je dokonalost a tym padom nie su ziadne argumenty, ktore by ta presvedcili, aby si sa kriticky pozrel na svet? :*) Na to si daj GTI pozor, pretoze tak zacinali aj "chlapci", ktori to narvali do dvojiciek. Mali "svoju pravdu" a nikto im to nedokazal vyvratit. Druhym efektom, ak len trochu verim v tvoju inteligenciu, moze byt totalna schizofrenia, nakolko objahujes nieco, o com (mozno) mas pochybnosti. :-O A v tom ti nepomoze ani 911 "zapakovana" pod monitorom... >:D
neregistrovaný "RS"
4. 5. 2006 12:22
Re: BRAVO VW
Nejsi Petr Novotný? Ten se taky směje vlastním vtipům ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 12:26
Re: BRAVO VW
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: Dokonalé >:-[] :yes:
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 12:29
Re: BRAVO VW
co narobis, ked su dobre.... >:D Odhalil si ma. ;-\ ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 13:13
Re: BRAVO VW
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: taky už se dosmál... >:-[]
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 13:45
Re: BRAVO VW
nemaj strach. veselost ma pri citani niektorych prispevkov neopusti.... >:D >:D >:D >:D >:D >:D :-!
neregistrovaný "Paul"
4. 5. 2006 14:14
Re: BRAVO VW
:yes: Braňme Evropu alespoň tím, že budeme kupovat "naše" věci.
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:20
Re: BRAVO VW
:yes:
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 14:29
Re: BRAVO VW
Ktore su to tie "nase" veci. Vyrobene u nas (okrem ineho Toyota, planovany Hyundai)? Alebo tie nase su tie, ktore vyraba firma so sidlom v Europe? Ako napr. Opel (vlastneny americkym GM), svedske Volvo (vlastnene americkym Fordom), Saab (GM), Aston Martin (Ford). Je aj FOrd "nas"??? Vysvetlis mi, ktore su to tie "nase" veci? Tie, ktore sa vyrabaju z komponentov Cinskych fabrik? Cinania su tiez "nasi"? A ake su kriteria, na to, aby sa dana znacka posudzovala ako "nasa" ??? :-!
neregistrovaný "mišo"
5. 5. 2006 11:10
Re: BRAVO VW
aha, myslis jogurty a horcicu, vsak? :-) lebo ak sa co iba trochu detailne pozrieme na vlastnicke vztahy v oblasti firiem, ovladajucich autopriemysel, prideme na to, ze "nasa" automobilka neexistuje...ano, aspon ciastocne "nase" su tie, ktore platia dane u nas, do nasho statneho rozpoctu. ale aj tie dane su niekedy otazne (mam na myslis rozne investicne stimuly a pod.), to by bolo na dlhsiu debatu :-)
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 10:39
VW- mucholapka na duté hlavy
Máte pravdu kucí, něco na tom bude. Nevím jak auta, ale články o dvojitém Vé tedy určitě. Hned se přilepí legie znalců a fajnšmekrů bzučících na nejvyšší volume své erudované odsudky. VW je totiž zloduch vpravdě seriálový. Má problémy a patří mu to. Žádné jiné značce ne, ty musí přežít, ale VW ať táhne do kopru. Dělá přehmaty. Jiné značky a koncerny ne, ty dělají jen skvělá po právu úspěšná auta, a pak ta neprávem neúspěšná, stádními ovcemi (rozuměj: typický zákazník wolfsburgských) nepochopená, leč neméně skvělá. No, to je případ např. bezchybného Fiatu. To je tvůrce legend, motorizátor kontinentu, umělecká díla na kolech. Historie VW to je Hitlerův rodinný pekáč, pak dlouho nic a už jen marketingovými lžemi obalené nanicovaté produkty. Apropos marketing, ten jediný böse koncernu jde. Uvidíš billboard a hned je s tebe Berndova zombie, jak prosté. A Bernd? To je rozhodně taky zloduch, narozdíl od hrdinů a geniálních nadšenců stojících v čele jiných koncernů. Doufal, že jsem dotyčných osobám ušetřil trochu práce s formulací objevných myšlenek (ono se slovní zásobou v řádu dvojmístných cifer z jednoho Jirásek nebude) a nebudou se v mucholapce tudíž plácat tak dlouho.
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 11:26
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Už se odtrhni od té mucholapky a začni přemýšlet. VW se pod vedením Piëcha začalo zvedat - začli vyrábět sice nudná auta, ale za to kvalitu posunuli na míle daleko. A největší kupní skupina, Němci, to ocenili. Spolu s tradicí je kvalita opravňovala ke koupi. Design akceptovali, někteří se skřípěním zubů a někteří i bez. Navíc je to echt německá značka (narozdíl od Fordu a Oplu). A právě to šlo ruku v ruce se zvyšujícími se prodeji. A pak to začlo. Piëch začal pod tímto trendem podléhat faktu, že vše na co VW šáhne půjde po máslu. Navíc si akcionáři zvykli na rostoucí zisky. Začla spirála. Megalomanské projekty - Veyron, Phaeton, New Beetle. Snaha být všude a ve všech segmentech, lezení si do zelí všech značek koncernu, unifikace, sdílení součástek a celků. Prostě snaha vydělat co nejvíce, ale žádná sebereflexe. Proč přehlíželi, že Astra a Focus I dohnaly v prodejích G IV ? Tak nějak si mysleli, no jo vyjede pětka a bude zase v čele, ale ouhá, kupující začínají zjišťovat, že se najdou lepší zástupci dané třídy. Etalon se posunul jinam - dnes ten, kdo hodnotí jízdní vlastnosti, bere za jedničku segmentu Focus. Za designovou jedničku berou Astru, za interiér 307 i přes své stáří, za spolehlivost Corollu. Honba za zisky a hlavně za svými odměnami jim zaslepila oči, kterými neviděli narůstající problémy. Tak ještě jednou - Golf V, Pheaton, Veyron, New Beetle, Seat, ... Žádné nové technologie, kde je bioethanol, vodík nebo hybridy ? Nic jen bouchat auta a vydělávat prachy teď. Žádná vize, žádná budoucnost. Stejný člověk, který se na tom podílel nemůže najít cestu ven. Takhle to skončilo i na fotb. svazu a nic nezměnilo, stále stejné koleje. VW se musí uzdravit, ale ne s tímto pánem. Ostatně proto tenkráte byl odejit z BMW. Tam chtěli prosperitu a tak se ho raději zbavili. ;-)
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 11:35
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
s tou prosperitou by som bol v pripade VW opatrny. Hlavny akcionari maju trosku ine ciele a priority ako je nahananie profitu: Vlada Dolneho Saska bude klast doraz na zamestnanost (aby boli politici pri moci, potrebuju robit popularne kroky), rodina Porsche - VW je partnerom pri vyrobe Cayenne. Preco to Porsche nedali niekam inam? :-) Profitabilitu dosiahol VW koncern len vdaka Audi/Skode/Bentley/Lamborghini. Posledne dve znacky nesu so sebou zasadne investicie (tie sa musia odpisovat). VW/Seat/Bugatti - vazne problemy! Cim to je? Cim to je? ;-\
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 11:44
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Klid, Manitou... českej fotbal bych neporovnával s VW :-) ;-) jestli chceš vodíkovou Corollu, tak si ji kup. Já chci bytelnýho evropskýho koníka s parádním kukučem... a toho ti VW nadělí... tak jako Ford či třeba Opel. Ty to vykresluješ, jak by ke Golfu dávali špagát na tahání... Pravda je taková, že ještě dnes je to například zde nejprodávanější auto v nižší střední :yes: tak tohle mi vysvětli. Hlavně mi nepiš o masáži... Lidi neutrácej peníze za masáže... každej si moc dobře popřemějšlí, než koupí... Nebo opravdu jsi přesvědčenej, že mimo diskutérů na auto.cz jsou ostaní jen tupé ovce? VW hraje v evropě zásadní první ligu (20%)... a my tu píšem o zasedání dozorčí rady VW, která řešila to, kdo povede podnik... Co takhle si něco napsat třeba o Fiatu?
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 11:55
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
hlavne na klucovom americkom trhu sa mu dari ako svina! >:D Tak ako sa v cechach kupuje (casto zo zotrvacnosti) Skoda, paniaze ukladaju do Sporitelny, poistuje sa u Ceskej, pije Kofola tak isto sa kupuje aj Golf. Sucasnym problemom Golfu su prave jeho kupujuci - su stari a VW "neomladuje" svojich zakaznokov. Preto musel byt urychleny vyvoj novej generacie Golfu. :-! Apropos Fiat - v talianksu dosiahol 31%-ny podiel. Com to asi len bude? Ze by tym, ze je to Talian? >:D Ten isty princip ako Skoda v Cechach a Golf v Nemecku....Nic viac.
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:14
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Hel GTI, klídek jo. Nezacpávej si uši před pravdou. Ty si snad myslíš, že masáž nemá význam ? Proč ji tedy všichni výrobci dělají ? Kdyby neměla význam, tak ve VW nesedí tolik lidi a nelámou si hlavy nad clamy typu "Na boru se musíte koukat" či takovou trapnost jako "Bezpečí uklidňuje", když polo má jen 4 hvězdy - nebo to snad zanmená, že ten teplej hošík v něm má bezpečně schovanou svoji zadnici ? Vnímej tu realitu alespoň ty a alespoň částečně. PS: Jedničkou je Focus I-III 593 kočárů, G I-III 530 prdítek ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 12:23
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
:-) Jo,jo, dobrá čísla :yes: Já tu masáž zmiňoval adresně těm, co ji zuvádí jen v případě VW... jakoby od jiného se jim nedostávala. Zároveň nevěřím, že by nějaká reklama rozhodla o prodejnosti (i když mě Ciello ujišťoval o opaku) :yes: HERGOT, KDE JE CIELLO?
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 13:05
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Koukám ve volných chvílích posloucháš přeměněn v mouchu u
Bernda v jeho tajné pracovně ;-) Ohledně samoúčelných megalomanských projektů, mizerné segmentace jednotlivých značek a diletantského vedení Seatu se shodneme. Já osobně bych přidal ještě přezaměstnanost související se státním spoluvlastníkem. Chování a zájmy managementu si nicméně hodnotit netroufám, na to mám příliš málo informací. Ohledně jednotlivých modelů minulých i současný ovšem s tvými, dle mého názoru značně subjektivními, soudy nesouhlasím. Např. obligátní Guru- jmenuješ mi tu 4 vozy, které ho v dílčích ohledech překonaly, tzn. že si mám koupit 4 auta, spojit je tyčí a pak budu mít etalon? To asi ne. Není to náhodou tak, že Golf nábízí nejvyváženější kombinaci vlastnostní a za tím stojí jeho úspěch? Upřímně řečeno jsem značně skeptický ohledně možnosti vyrobit v tak našlapaném a konkurenčním segmentu něco, co by se dalo nazývat etalonem a nebylo to za nekonkurenceschopnou cenu. To ale není vina VW. Mně zajímají víc než jeho výsledovka konkrétní produkty a ty si v mých očím drží poměrně vysokou stabilní laťtku (v rámci středního proudu pochopitelně). Tudíž mi přijde dost trapné, že zatímco ostatním trápícím se značka (a že by se jich našlo!) se přeje, ale koncernu v lepším případě posmívá, v horším je přán rovnou zánik.
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 13:32
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Blázínku, nikdo mu asi zánik nepřeje, neb by to mělo dopady ne celou evropskou ekonomiku. Za to třeba já mu přeju do čela někoho jiného, někoho, kdo udělá radikální řešení problémů. Ne člověka, který se na tom podílel. K těm čtyřem autům - kéž by bylo ideální mělo od každého to nejlepší ;-) Ideální není a svým způsobem je to dobře. Každý ale tu vyváženost jednotlivých částí vidí jinak a každý má své priority jiné. Je jen dobře, že spousta lidí vidí vyváženost třeba u Focusu nebo Astry. Najdou se lidi, kteří ji vidí v 307, C4, Stilu, Leonu, Meganu, ale i Civicu, Corolle, Almeře. Golf není nejvyváženější, každý bude vidět na prvních příčkách svého oblíbence a vítěze náročného výběru. Golf je hlavně dobrá, sice trochu obehraná, písnička. Žádnej dnešní hit, starej šlágr je to, prostě jen nostalgická vzpominka. ;-)
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 14:05
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Já také ve svém úvodním příspěvku nejmenoval tebe (který nahoře mimochodem provoláváš "smeťte ten koncern!" ;-) V mém osobním žebříčku zůstává Golf hned za Focusem, ale chápu, že rozdíly jsou dnes dost malé a řada lidí pak dá přednost výraznému designu Astry nebo Civicu. Hlavní je, že je si každý může(me) vybrat a odjet v dobrém autě, no ne? ;-)
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:11
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
To smetení bylo myšleno jako z první příčky. ;-) Focus je přece jen ten kousek před Golfem >:-[]
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:19
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Focus není nikde dál. Focus má vynikající podvozek. Ovšem komplex vlastností, jejich vyváženost... svědčí ve prospěch GOLFU. Tihle dva jsou vrcholní reprezentanti třídy. Jsou na vrcholu. Nikdo jiný ten vrchol nezdolal.
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:24
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Dovolím si tvrdit, že komplexně je dokonalejší Focus. Golfu pomáhá na druhé místo 30 let nezměněné jméno ;-) A co říkám já, je svatá pravda ;-) A basta fidli ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:37
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Těch 30 let je velmi cenných :yes: :yes: :yes: Focus zraje, přece si nemyslíš, že to vypiplaj u druhé generace...
neregistrovaný "xml"
4. 5. 2006 15:21
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Ja by som kupoval v tejto triede jednoznacne Golfa! Ziadny francuz neponuka a porovnatelnu kvalitu, a focus posobi prilis malo, jedine 2.5litrovi RS na mna zaposobil
neregistrovaný "xml"
4. 5. 2006 15:24
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
alebo Civic (keby mal motorizaciu nejakeho diesla do 2litrov)
neregistrovaný "Hanz"
4. 5. 2006 16:41
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
holt niekto to spravi vynikajuce na prvy krat a inemu to zraje 30rokov....
neregistrovaný "manitou"
5. 5. 2006 08:37
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
>:-[] dobrý
5. 5. 2006 20:16
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
A ty snad pochybuješ o kvalitách G-I...?
neregistrovaný "Coulin"
4. 5. 2006 14:18
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Ó velký Manitou-opravdu trefné odhalení a realita situace koncernu... :yes: A ty starý brachu GTI měl bys opravdu přibrzdit s tím vychvalováním Vlkohrádku,už je to opravdu dávno za hranicí trapnosti a měl bys přiznat to znásilnění od nějakého asiata,protože aniž by tady kdokoliv něco o Jap. řekl, zase si začal šít do Japonců. Musí ti teda opravdu ležet v žaludku...Byla to asi pro tebe velká trýzeň anebo třeba pro celej koncern se cítí jako znásilněnej a ty se s ním ztotonuješ ? Za celou dobu co čtu tvé eseje,úvahy,bajky a někdy i moudra :-! si nikdy nepochválil nic od rejžáků a to jsem toho od Tebe četl dost... >:-[] to si opravdu myslíš ,že ty miliony lidí co si je kupují jsou blbci a namaji svůj názor nebo co? Dej my prosím rozumově přijatelné vysvětlení a myslím, že to bude zajímat víc lidí jak hluboko >:D >:D tě ty šikmooký zneuctily a čím. Nejsem Japonec a ani nepiji saké,rejži nežeru ,ale když vyrábějí něco lepšího než ostatní proč si to nevyzkoušet a popř nekoupit...a to nejen auta,ale i třeba elektroniku nebo např motorky...To máš teda doma televizy Grundig,věž Universum,holící strojek Bosch a v autě ladíš modrej puntík.Jestli jo tak je to opravdu vážný a je my tě upřímně líto. hlavně my nepiš Klid nebo klídek,já jsem opravdu v klidu :-!
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:34
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Klid >:D Couline. Nekřivdi mi. Asi jsi nečetl mé vyznání Nisanu, můj obdiv k Mazdě Mx5... atd... Vím přesně, proč si tu lidi kupují auta v segmentu malé a nižší střední z Korei, vím přesně proč si kupují auta z Japonska. P.S. Já jen věřím, že v Ósace sedí obdobně kluk jako ty... s nikem "japanato"... a vynáší do nebes tu Foxe... tu POLO... tu GOLFA... a zatracuje vyznání nějakého japonského spoludiskutéra na téma Corolla a spol... ;-) Máš to tu těžký brácho... vím, chápu tě. P.P.S. V autě valím jeden dánskej produkt. Dokonalej zvuk. Holím se Braunem... vždy jenom Braunem... dokonalá gilotina :yes: :yes: Jo, a japonce ne***m, ani oni mě ;-)
neregistrovaný "mišo"
5. 5. 2006 11:29
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
GTI chvalim ta za vyber audia Bang and Oluffsen :yes: ale myslim si, ze MarkLevinson je lepsia znacka. to je teraz fuk. spoludiskutujuci ti myslim dost nazorne predviedli, ze NEEXISTUJE cisto evropsky produkt, cisto AMERICKY produkt, teda pokial sa nebavime o mnou vyssie spominanom jogurte, ci horcici... :-)
neregistrovaný "ZZ"
4. 5. 2006 16:51
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
By mě zajímalo, jestli má v autě klimu. A kdopa jí asi vyrobil? Troufám si říct, že je to japonská firma ;-)
neregistrovaný "Coulin"
5. 5. 2006 10:29
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
To ne,to by GTI nikdy nemohl,to by se mu zešikmily oči 8-s >:-[]
neregistrovaný "brabus"
4. 5. 2006 15:43
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
100% souhlas. Není co dodat :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 11:33
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
:-) :-) ;-) :yes: Zajímavé je, že tu nikdy nikdo nenapíše v čem vězí ta údajná "neschopnost" VW... Napsat to ani nemůže... neb VW v Evropě kontroluje 20% trhu... jo, je to nepřehlédnutelnej hráč... Nic tak vážného se u VW ani neděje... jen je znát, že na sobě pracujou, že reflektujou realitu a ... bouhužel... budou Golfa vyrábět na úrovni ostatních, to jest levně... 30 let je GOLF neustále na vrcholu třídy. Důvodně. V roce 1992 dokonce jako auto roku... Takže v roce 2008 se opět rozzáří nebe a vyjede rytíř miliónů srdcí... GURU VI. :yes:
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 11:40
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
20% trhu sa da ziskat aj tak, ze nebudem robit profit. Ale udrzim zamestnanost. VW (znacka, cast koncernu) je v strate. Vedenie vie priciny a navrhli riesenie ako to odstranit = ale prislo bububu od odborarov a akcionarov, ze prepustat sa nemoze. To je znak mimoriadnych schopnosti, podla GTI. Vediet o probleme, mat riesenie, ale neaplikovat ho, a tym padom zostavat v strate. :*) GTI.... Budime sa .... Pre kazdu firmu / znacku je dolezity rast (obratu a profitu). Inak to nejde.... ale to je mimo tvojho obmedzeneho chapania sveta.
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:00
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Alespoň část té neschopnosti jsem ti popsal výše. Ano kontroluje 20%. Ale zamysli se nad těma suchejma číslama. V každý zemi vítězí většinou domácí producenti - v Itálii Fiat, ve Francii PSA a Renault, ve Švédsku Volvo a třeba v Německu VW. Musíš však brát velikost jednotlivých trhů, tou velikostí vede na míle daleko Německo a pokud tam je VW jedničkou pak je jasné, že i když paběrkuje v Itálii nebo v Anglii, pak mu prodané kusy Helmutům a Gertrůdám stačí na to pomyslné vítězství. Je škoda, že redakce v době nabízených možností neudělá alepoň jednou za rok přehled jednotlivých evropských zemích a prodejů v nich. Německo tvoří třetinu nových prodaných aut v Evropě, pak to doufám vysvětluje těch 20% A nezapomeň, že je to celý koncern, tudíž těm číslům pomáhá hodně Audi, Škoda, trochu Seat a pidimaličko Bentley a Lambo. Vážné to je, ty to jen bagatelizuješ, což dělá i VW samo. A reflexe reality ? Cha cha cha, to jsi mne rozesmál. Přečti si můj příspěvek výše. Žijí ve svém světě zisků, problémy raději nevidí a zametají je pod koberec. Jenže ten koberec je už pěkně hrbolatý, panečku to bude horská dráha, to bude pro někoho sešup. ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 12:20
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Pěkně jsi to napsal. Ten sešup se zvládne. Jo, ta čísla napříč Evropou, to by bylo něco. V minulém roce tu jeden takový článek byl. Doufejme, že redakce i letos připraví informaci. Jasně, německej trh... no jo, to je ta realita... V Albánii tohle prostě zatím nedokážou. Závěr je jedinej možnej - držet VW palec, ať to zvládne. Svět bez Golfů... by nebyl tím pravým světem ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2006 13:35
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Ja uz som pred casom pisal, co robi VW zle... ;-) Tu nejde ani tak o "neschopnost", skor naopak - o isty specificky druh schopnosti. A ta spociva v tom, ze VW poslednych 10-15 rokov robi auta len tak dobre, ako je nevyhnutne potrebne (pozri na Bentley Continental - tomu autu vizulane chyba nejaky "doraz" k dokonalosti. To iste Gallardo - pekne, ale v prisne geometrickych tvaroch sa zraci lacnota. Je take...trosku "plastic fantastic". A to sa bavime o autach, ktore by nam mali vyrazat dych. Nie polovicu dychu, ani 2/3. Cely!!!) Takze: VW vyroby, len tolko kolko musi...ostatne bez hanby "okeca". OK (!)...na vacsinu naroda to funguje. Dokonca, a to je dolezitejsie, to funguje aj po financnej stranke. Akurat je problem v tom, ze ked sa na nich tak clovek pozera, ma z nich pocit, ze su "investicna spol. nahodou sa ziviaca vyrobou aut". Su akceptovatelni (a vynikajuci) v racionalnom spektre uvazovania, ale nie je tam nic, co by cloveka chytalo za srdce (pretoze aj v ich emocionalnych modeloch ostava taky zvlastny tien toho "Volks", ktory nevedia/nechcu prekrocit). /// Btw. to, ze Pischetsriedera podporila cela dozorna rada, je vymenny obchod za zmeny, kt. v dozornej rade prebehli pred pol rokom. ;-)
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 13:46
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Ok, ale neplatí stejná definice i pro TTToyotu, zatraceně to úspěšný koncern? V obou případech mají poslední slovo kalkulačky, ale to je prostě jejich místo na trhu. Bentley ani Gall. si netroufám posuzovat, každopádně jsem četl kritiku designu i jiných luxusních značek s úplně jinými vlastníky (Ferrari např.).
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2006 15:14
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Bent a Lambo - to je iba moj nazor. ;-) // Ano, plati to aj pre Toyotu - ta uplatnuje rovnaky postup. Rovnako jej netlieskam za auta robene vypocitavo, ale (!) oproti VW tu je jeden rozdiel. Toyota sa nesnazi budit dojem niecoho viac. Na to ma Lexus. VW sa snazi robit dojem (sub)luxusnej znacky a vtvara "legendu" okolo niecoho, v com na legendu nie je dost emocii. Toyota je teda nielen vypocitava, ale aj systematicka a logicka. ;-)
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 18:50
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Pekelně pěkně a výstižně napsáno :yes:
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:12
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Jo,jo :-) No, já myslím, že VW právě dělá ta "průměrná" auta programově. Jsem přesvědčen, že mnohdy se i trchu brzdí v rozletu... že prostě umí balancovat na té správné hraně. Občas povolí estetice (EOS) občas zatnou drápy geteičkem... a připadá mi to přirozené. Jejich výrobky žijí a prodávají se. A co víc... stávají se i legendou... Phaeton a spol... no to neposuzuji...
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2006 15:23
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Ano. ;-) presne tak. Ta programovost a stavba (vacsinou) "priemernych" aut pre "priemernych" ludi je podstatou obchodneho uspechu VW. Je to druh obchodno-marketingovej filozofie. Bude vzdy viac ludi, ktori "idu s davom" , ako tych, ktori chcu vytrcat (minus este ti, ktori sa na to naozaj odhodlaju). A nic by som proti tomu nemal (ako u Toyoty), keby sa A.) VW nesnazil hrat na luxusnejsiu znacku nez je B.) neprenasal tu svoju filozofiu aj na vyslovene luxusne znacky, kt. vlastni. ;-)
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 18:53
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Bentley Continental GT i Flying Spur se mi docela líbí (i design), ale nemůžu si pomoc.. nedokáži se od toho oprostit - ten "Volks" je z toho cítit na sto honů ;-\
neregistrovaný "Jakub"
4. 5. 2006 17:44
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
Výborně GTI.. často čtu tady ty diskuze a sleduji tvůj boj za NÁŠ koncern VW.. musím ti napsat že souhlasím s tvými názory a buď si jist že je hodně dalších co si myslí to samé jako ty a já.. dobrá práce GTI.. pokračuj v zasvědcování těch "neznabohů" >:D
neregistrovaný "maco"
5. 5. 2006 07:36
Re: VW- mucholapka na duté hlavy
nechapem jedno preco robi vw tolko aut. To, ze sa v ramci koncernu davaju podvozky a motory do seatov, skodoviek atd ... To je podla mna dobra cesta. Ale naco potom existuje tolko modelovych variant v ramci samotnej automobilky => zvysene naroky na vyrobne kapacity, sanca prerazit na tak presitenom trhu s automobilmy s uplne novym modelom mala, to su podla mna hlavne dovody problemov vw. A pritom vw nemoze brat skodu atd ... ako cisteho konkurenta, pretoze tam samozrejme maju svoj podvozok a motor.
neregistrovaný "Peytl"
4. 5. 2006 11:09
Stát u kormidla velkýho parníku
je vždycky problém. Uřídít takovýho molocha, jako je koncern VW, je úkol pro eskamotéra. Nebo sebevraha - protože to bude vždycky on, nakoho se bude prstem ukazovat. Na něj se všechno svede, on za všechno může. Sláva nám všem, kdo neseme odpovědnost jen za sebe a ne za desetitisíce lidí... Neříkám, že VW je bezproblémovej. Neříkám, že jsem říčnej z jeho produkce. Říkám, že problém celku je způsoben i tou nejdrobnější závadou na nejmenší jeho části. Vždycky to tak bylo. Všechni giganti na tohle zašli a já budu se zájmem sledovat, jestli tahle nenasytná germánská rozpínavost obrátí v prach i VW.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ja"
4. 5. 2006 11:27
Re: Stát u kormidla velkýho parníku
Moloch - urcite v administrative a prezamestnanosti. Moj nazor na vec je, ze VW by sa mal stat normalnou firmou = vlada dolneho saska by mala predat svoju zlatu akciu, a tym padom by sice tento krok dopadol na zamestnancov, ktori by boli prepusteni, ale firma by sa velmi rychlo dokazala ozdravit. Len vzhladom na jej sucasnu trhovu hodnotu by ju asi velmi rychlo kupil niekto ini. Proti tomu sa sice brani rodina POrsche, ktora dokonale profituje (svojim sposobom) na prizivovani sa na koncerne a jeho kapacitach. Nuz Uvidime, ako to cele dopadne.... ;-\
neregistrovaný "mišo"
5. 5. 2006 11:46
Re: Stát u kormidla velkýho parníku
ja tipujem, ze takato reforma, ako popisujes ty, by priniesla ovocie za maximalne rok a pol. teraz si zoberme uz len jednoduchy fakt, ze by slo 20 000 ludi na urad prace, na rok a pol a potom by ich ozdravena firma postupne prijimala spat...stopercentne je to financne momentalne, aj vyhladovo lepsie riesenie, ako byt duseny masivnymi (!) nakladmi na tych 20 000 pracovnych miest teraz, v obdobi krizy. pretoze tych 20 000 pracovnikov na seba dnes vo VW evidentne nezarobi! jasne, primarne je to problem managementu, nie samotnych robotnikov. iste, takto v diskusii sa lahko robia reformy, hlavnym problemom VW je to, ze nemaju odvahu, ani politicku volu na tuto zmenu. preto im prajem, aby tu odvahu nasli cim skor, lebo dosledky "potom" budu rozsiahlejsie. aj ked mi to pripada ako zacarovany kruh, pretoze takej spravnej rade VW je zrejme jedno, co bude o 10, 15 rokov s VW...ich zaujimaju plne vrecka teraz a hned...co na tom, ved clenom spravnej rady nejde o zivobytie...
neregistrovaný "Kastik"
4. 5. 2006 11:15
Přeorientování výroby
Je docela zajímavé pozorovat reakce čtenářů, nicméně tu zazněla myšlenka, přeorientovat část výroby tak, aby se zachovaly počty pracovních míst a vše bylo ku prospěchu věci. Jelikož jsem nějakou dobu působil v oblasti prodeje VW, tak jsem za tu dobu získal přehled o výrobních procesech a logistice koncernu. Abych řekl pravdu, nevidím na tom nic úsporného a kdyby VW zrušil určité nevýhodné kontrakty s externími dodavateli a přesunul výrobu komponentů pod svá křídla, bylo by to asi jedno z možných řešení. Těch námětů, kde získat prostor pro inovace výrobních procesů, je zcela určitě více......Bohužel se mi ale zdá, a to nemluvím jen o nějakém koncernu VW, že ve vedení firem mnohdy chybí prostá selská úvaha. Baťovy doby jsou pryč.....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 11:44
Re: Přeorientování výroby
:-) :yes:
neregistrovaný "Martin"
4. 5. 2006 12:23
Re: Přeorientování výroby
Jo a podobny kraviny ted cekaji SKODU,
protoze tam vlezl magor JAHN,
ktery chce outsorcovat efektivni slozky
firmy (cili prodrazit a zlikvidovat)
ale kdyz budou kamosi platit bokem
bude jen jemu hej.
neregistrovaný "Řešitel"
5. 5. 2006 13:24
Re: Přeorientování výroby
No já jsem se asi špatně vyjádřil. Nejlepší by bylo, kdyby ve VW zrušili špatné "divize", tzn. přestali hlavně vyrábět podivné výrobky značky VW. Po případě se přeorientovali na něco jiného... třeba VW žehličky... možná by se dobře prodávaly - hlavně ve východní Evropě ;-) :-!
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:42
A ABY BYLO JASNO
FORD FOCUS I-III/06 593 kočárů - Golf I-III/06 530 prdítek ;-) U Golfu je v tom započítán i Golf +, takže pokud bychom započítali k Focusu ještě Focuse C-MAX, pak je válcovačka ještě větší FF 682 vs. VWG 530 ;-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 12:56
Re: A ABY BYLO JASNO
A z čeho čerpáš ta čísla?
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 12:58
Re: A ABY BYLO JASNO
[odkaz] musíš taky připočítat přepážkový trapáčky ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2006 12:58
Re: A ABY BYLO JASNO
... modri vedi.. ;-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 13:00
Re: A ABY BYLO JASNO
Se ví, modrá je dobrá, modrá je nejlepší volba ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 12:59
Re: A ABY BYLO JASNO
Já otevřu stránky SDA a tam je rubrika - Registrace nových OA v ČR v obchodní třídě - Nižší střední 3/2006 a 1-3/2006 - A jsou tam tato čísla: FOCUS 411, GOLF 476... Tak jak je to?
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 13:03
Re: A ABY BYLO JASNO
No a co ty tvoji kovbojN1íci ? Passat prodal N1 skoro v polovině případů. ;-) Holt, někdy ti čísla hrají do not a někdy ne. Když ne, tak se pak ježíš >:-[]
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 13:08
Re: A ABY BYLO JASNO
Ježíše do toho netahej ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 13:11
Re: A ABY BYLO JASNO
Tak otevřel jsi tu tabulku jako já? Tam přece jasně stojí ty registrace. Já jinam nekoukal a ani u Apoštola nic nesčítám. Z tabulky za 1-3 je zřejmé, že GURU zválcoval Focuse.
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 13:10
Re: A ABY BYLO JASNO
V tom případě by se slušelo připočítat Guruovi i Touran a Boru/Jettu, že.
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 13:34
Re: A ABY BYLO JASNO
Proč ? Golf si přičetl i jiný model a to Golf +. Proto můžu k focusu připočíst i focus C-MAX. Touran je snad jinde. ;-)
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 13:59
Re: A ABY BYLO JASNO
Touran je od Golfu stejně daleko jak S-Max od Fýkuse. Golf též nemá kombi, které dle mých pozorování tvoří Focusu většinu prodejů.
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:10
Re: A ABY BYLO JASNO
Nemíchej, prosím, C-MAX a S-MAX. Zkus zjistit v čem se liší a pak piš ;-) To, že golf nemá kombi je jeho věc. Prostě rodina Focus (včetně focusu C-MAX) poráží rodinu Golfa (včetně golfu +). Tak to je ;-) I kdyby ste se na hlavu stavěli ;-)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:16
Re: A ABY BYLO JASNO
Neporáží... tihle dva kralují v prodejích v Česku... příště si to třeba prohodí... Ale píšu to tu stále dokola - Focus a GURU... to je vrchol nabídky v nižší střední... Focus na dokonalém podvozku, Golf jako komplexní harmonie vlastností moderního hatch backu... A tohle ti podepíšu. Tak to totiž je.
neregistrovaný "Coulin"
4. 5. 2006 14:23
Re: A ABY BYLO JASNO
To víš že jo,dej si nohy nahoru popř mokrej hadříček na hlavičku a prosím odpověz srozumitelně na moji otázku víše. Díky :-!
neregistrovaný "MadPete"
4. 5. 2006 14:36
Re: A ABY BYLO JASNO
Upsal jsem se, myslel jsem samožřejmě C-Max :*) ;-) Jinak je mi vcelku jedno, kdo koho poráží v prodejích, Focusu to klidně přeju, jen ať je to sčítání alespoň legitimní.
neregistrovaný "Jozki"
4. 5. 2006 15:08
Re: A ABY BYLO JASNO
U nas je to takto FF 189 Golf 240. ;-)
neregistrovaný "manitou"
5. 5. 2006 08:43
Re: A ABY BYLO JASNO
Jožki, tobě ten překlep toleruju >:-[]
5. 5. 2006 20:03
Re: A ABY BYLO JASNO
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 13:12
Do pekla s váma.
Na co se pořád všichni přete, opíráte tu do jednoho, tu do druhého. Trh tvoří více hráčů, když jeden zmizí, obsadí jeho místo jiní. Je škoda, když zmizí jakýkoliv hráč. Každý hráč si hraje na sebe a za svůj stav si odpovídá. Udělá-li chybu, jiný hráč využije daný prostor. Je škoda, když to nejde domácímu hráči, protože ten kope za vás, za to, co máte rádi. Kdyžby nebylo hráčů přespolních, tak není proti komu hrát. Podporuj svýho hráče, ale neukazuj na chyby ostatních. Čím větší hráč, tím větší chyby. Někteří hráči tvoří týmy a hrají spolu. Týmům šéfuje kouč. Kouč by měl být zkušený a nedělat chyby. Chyby hráčů jsou chyby kouče. Hráči si volí kouče sami. Je obvyklé, že tým nevyhraje každý zápas, ale je nezbytné být v čele ligy. Dlouhodobé neúspěchy vedou k rozpadu týmu. Jednotlivé hráče si pak nejčastěji rozeberou úspěšnější týmy. Hra nikdy neskončí.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 13:14
Re: Do pekla s váma.
Dost dobrý ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 13:43
Re: Do pekla s váma.
:-) :yes:
neregistrovaný "Coulin"
4. 5. 2006 14:30
Re: Do pekla s váma.
A můžeš ještě kouknout pod článek Foky ST vs. Astra OPC-jinak dávám body FOKYMU :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 09:26
Re: Do pekla s váma.
Výborně. :yes: :yes:
neregistrovaný "manitou"
4. 5. 2006 14:32
FOCUS vs GOLF
Hele musím frčet, tak něco na rozpálení diskuse: Golf je prdítko, focus je lepčí, hehe >:-[] Nesežerte se tu ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2006 14:35
Re: FOCUS vs GOLF
Pánbíček tě potrestá ;-) Bacha na geteička v dlouhým táhlým, ať ti nesleze havel z hlavy >:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 5. 2006 14:59
Re: FOCUS vs GOLF
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "jirka"
4. 5. 2006 16:06
Re: FOCUS vs GOLF
...Fokus znám, ale Golf? Není to náhodou ta německá mutace auta bez kufru, na platformě Oktávie? ;-)
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 18:44
Pár otázek
Docela mě překvapilo, že byl Píčesrýdr jednomyslně zvolen.. dokonce i zástupci odborů mu dali hlas.. co ta náhlá změna? Nedávno toužili po jeho krvi a najednou mu jdou na ruku? Nabízí se dvě otázky: a) Co jim za jejich podporu slíbil? b) Kolik ústupků z původních záměrů musel udělat a kam až musel couvnout, aby mu dali svůj hlas? Každopádně mám pocit, že koncern možná začíná připouštět skutečnost, že na tom zas tak moc dobře není, že se začíná bořit v bahně a na jaké problémy si zadělává. Tak jen doufám, že Píčesrýdr nezalezl dozorčí radě do zadnice moc hluboko a že mu zbyl nějaký ten prostor pro realizaci změn.. BTW: jeden pozdrav od Toyoty ;-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 18:49
Re: Pár otázek
A ještě tady: [odkaz] Až zas bude někdo dělat chytrýho a psát o nudných Toyotách.. zkus psát o nudnosti konkrétních modelů (Corolla, Avensis) a vyvarujte se zobecňování ;-) P.S. last info: novej Avensis prej možná bude dost "fourdoorcoupelike", že by konec nudy? >:D
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2006 20:11
Re: Pár otázek
Ad Avensis. Pockaji si u TTT az vyjede novy Mondeo, aby bylo co okopirovat?;-)
neregistrovaný "Charger"
4. 5. 2006 22:36
Re: Pár otázek
PS: Co myslíš tím zobecnováním?? Bylo tam jasně napsané- Toyoty sou nudné kromě MR-2, Supry, Landcruiseru 100 na Sahaře a Yarisu Turbo...ostatní...nuda..
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2006 23:21
Re: Pár otázek
Bylo to myšleno spíš obecně pro všechny, hodně lidí tu píše, že jsou Toyoty nudné.. což není až tak úplně pravda.. tenhle návrh nové MR2 mi to připoměl, tak sem to sem hodil jako poznámku.. LC100 na Sahaře si dobře pamatuju, neber si to osobně ;-)
neregistrovaný "Charger"
5. 5. 2006 15:24
Re: Pár otázek
Neboj to nebudu...nicméně Toyoty sou u mě pořád převážně nudné auta.. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 10:32
bez titulku
Teď jsou jen dvě možnosti: Buď to ten chlapík ještě víc pohnojí a koncern se rozpadne, nebo zvedne prápor a zamává s ním vysoko nad svou nízko položenou hlavou. Pokud při tom udělá pořádnou,hezkou,bezpečnou a výkonnou čtyřkolku s duší, tak rád zatleskám a vytáhnu peněženku. Tak jen dál! ;-) :-!
Rozbalit vlákno
0