Bertone definitivně skončil, nikdo o firmu nemá zájem
13.5.2014Snad žádná země není tak spojována s krásným automobilovým designem jako Itálie. Ale ani tomuto světu se nevyhýbají problémy.
- RIP 13.05.2014 12:48 Mr.Murphy
- bohuzial z historie sa zit neda 13.05.2014 12:51 H/K_svwet
-
Škoda... 13.05.2014 13:01
honysek
- Re: Škoda... 13.05.2014 13:28 Barrichello
- Snad alespoň v nadpisu byste mohli mít správný český slovosled... 13.05.2014 13:41 Arese
- SKODA by mu mala podakovat za FAVORIT 13.05.2014 15:42 jamp
- Holt vdova po Nucciu Bertonem... 13.05.2014 19:41 dolfi
- Chtělo se mi filosofovat... 13.05.2014 22:39 Ja Prvni 123
-
H/K_svwet 13.05.2014 12:51
bohuzial z historie sa zit neda
a to je problem vacsiny talianskych aut , alfa je tiez na pokraji smrti, lancia je uz fakticky mrtva, de tomaso nedavno krachlo, fiat je tiez v krize, jedine snad lambo s maserati slapu v pozitivnych cislach
taka alfa ma viac studii ako realnych modelov ktore putuju k zakaznikom.... staci si pozriet historiu a je jasne ze pri tejto znacke vyrobcovia viac snivali ako realne konali a uvazovali a predavali... je to skoda
ale verim ze maserati sa udrzi, pre mna jediny talian ktory stoji za to :yes:-
wakantanka 13.05.2014 14:24
« Re: bohuzial z historie sa zit neda
Ešte si zabudol na Ferarri, to je asi tiež na umretie čo? >:D Ja som čo sa týka plánov Machioneho optimista. Že nateraz Lancia skončí, no a čo? Nikdy to nebola neviem aká masovka a od čias fenomenálneho Stratosu už tiež prešlo kopu času. Ty asi nechceš anebo nevieš pochopiť, že mnohé veci sa nedajú robiť zo dňa na deň, zvlášť ak sa jedná o koncernt typu FCA, ktorý pôsobí na mnohých trhoch väčšiny svetadielov. Ono už len taká koncepcia čo kde a za koľko predávať/vyrábať nie je len tak. A treba si uvedomiť že k definitívnemu prevzatiu Chrysleru prišlo tiež len relatívne nedávno. No a štúdie slúžia predovšetkým na dve veci : 1. pripomenúť sa že sme stále tu a potencionálny zákazník aby na nás nezabudol, 2. otestujeme reakcie verejnosti na niektoré prvky ktoré chceme do série. A neprežitie Bertoneho bez ochranných krídel veľkej automobilky bolo viac menej nereálne už dávno, hlavne ak vezmeš do úvahy, že dnes každá automobilka ma minimálne jedno podobné štylistické centrum. A načo by potom dávali zákazky niekomu inému, ak si to vedia poriešiť interne že?-
H/K_svwet 13.05.2014 14:46
« Re: Re: bohuzial z historie sa zit neda
ferrari nemusim ... preto sa ho snazim nikde nespominat ak nemusim.... ma to suvis mozno s F1 .... s tym ze ja osobne tim ferrari v F1 od detstva neznasam.... a ani automobily ferrari mi nie su blizke a nikdy nebudu, su znacky ktore clovek moze a potom take ktore nemusi.... chapeme sa ;-)
-
-
-
honysek 13.05.2014 13:01
Škoda...
Bohužel Bertone nebyl tak chytrý, aby včas veškerou výrobu "outsorsoval" do Číny, jako to udělaly stovky firem z Evropy a USA... :no:-
Barrichello 13.05.2014 13:28
« Re: Škoda...
a vytvořily tak závislost na číně, která z toho okopíruje co může a navíc jsme na ní závislí, protože bez ní nekoupíš dítěti ani palstovýho kačera, nekoupíš si propisku a skoro nic z elektroniky-
-
-
Barrichello 13.05.2014 15:02
« Re: Re: Re: Re: Škoda...
My to umíme, ale nemáme to kde vyrábě, neb polovina továrenuž nestojí a ve čtvrtce z té druhé půlky jsou sklady nebo se tam dělá něco jiného >:D >:D >:D-
-
Barrichello 13.05.2014 16:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda...
No za chvíli nebude mít kdo vyměnit tašky na střeše a trubku v kuchyni. Na učnovské obory nikdo nechodí....ještě že máme ty soudruhy z ukrajiny, ruska, bulharska atd.-
-
Barrichello 13.05.2014 16:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda...
Nj, souhlasím, staří fachmani postupně mizí, ti co zbývaj nemaj furt čas anebo nevědí co za to chtít. Já když předělával kuchyni tak sem měl naštěstí docela štěstí na dobrý instalatéry.-
Pacho69 13.05.2014 16:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda...
Dobrou práci zaplatím, problém je ten čas. Ne vždy mohu čekat v řádech měsíců. Dobrá práce je časové náročná a drahá. A jen málokdo ji opravdu umí a chce dělat. Tak jsou obchody plné čínských šuntů a korejských nedodělků a protože jsou za pár korun, už v momentě, kdy je kupuješ řešíš, co si koupíš příště. Něco je špatně. Co bude, až číňan nebude mít co kopírovat? Všichni budem koukat na stárnoucí technologie, v nichž k nám budou promlouvat stáda různých socioznalců...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Arese 13.05.2014 13:41
Snad alespoň v nadpisu byste mohli mít správný český slovosled...
Opět se ukazuje, že jazyková úroveň zdejších redaktorů opravdu není nic moc. Jinak by přece nemohli napsat do nadpisu článku větu "Nikdo o firmu nemá zájem", ale napsali by správněji "O firmu nemá nikdo zájem" nebo "Zájem o firmu nemá nikdo". Já vím, je to úplná prkotina, ale i ta svědčí o jazykové necitlivosti a nevytříbenosti autora... Zajímalo by mě, zda-li na auto.cz vůbec mají nějakého jazykového korektora. Dříve to v každé slušné redakci byla naprostá samozřejmost!-
Pacho69 13.05.2014 15:54
« Re: Snad alespoň v nadpisu byste mohli mít správný český slovosled...
Nevím, co ti na slovosledu přijde tak urážejícího? Nepovažuji jej za chybný. Celá věta zní: "Bertone definitivně skončil, nikdo o firmu nemá zájem" - v podstatě jde o větu s nevyjádřeným podmětem ("Bertone definitivně skončil, nikdo o něj nemá zájem"), který autor vyjádřil, upřesnil. Proč je to špatně?
-
-
dolfi 13.05.2014 19:41
Holt vdova po Nucciu Bertonem...
...bude muset začít pracovat...jako hajzlbába! >:D -
Ja Prvni 123 13.05.2014 22:39
Chtělo se mi filosofovat...
na téma, jak nikdo už nechce krásná auta, stejně jako už nikdo nechce dobrá auta!
Teď se prodávají levná auta bez nápadu.. a dokonce i když stojí spoustu peněz, tak jsou to pořád levná auta bez nápadu - jen s lepším marketingem...
Ale zde přítomná předcházející diskuze mě zcela odradila.
Na druhou stranu lepší konec než nějaké nedůstojné přežívání a designování ořezávátek na tužky apod....