Než lidstvo objevilo pneumatiku, byla jízda na čemkoliv kolovém drncavá a nepohodlná. Kdy pneumatika vznikla a jaké má výhody ta bezdušová v porovnání s tou s duší?
Řekl bych, že při defektu se právě nezmění obvodová rychlost ale úhlová. Změní se obvod, ale abychom nejezdili dokolečka, obvodová rychlost bude na všech kolech stále stejná. Ale co já tomu takhle v pátek večer rozumím.
"Ten jednodušší a asi spolehlivější využívá snímač otáček kola, nezbytný také pro funkci ABS/ESP."
Tak jestli je (podle Tomáše Dusila) spolehlivější tento jednodušší sytém, potom Tomáš musí být čínský Bůh srandy.
"Navíc vyžaduje správný postup montáže kol a tedy dodržení jejich pozice při výměně pneumatik. S tímto mechanici servisů zkraje trochu bojovali."
Obecně to rozhodně neplatilo ani dřív, nemluvě o současnosti.
Pročítám a úplně se mi vybavuje, jak jsme vybírali ve firmě pneumatiky na nový SUV, co jsme pořizovali jako odtahovku a na převozy. Potřebovali jsme něco, co dobře obstojí jak na běžný silnici, dálnici a klasickým asfaltu, ale taky něco, co přejede i bláto, sníh a les. Pro spoustu prodejců neřešitelný problém…Nakonec poradili ve www.pneuok.cz a my jsme už dvě sezony spokojení.