Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bitter v Ženevě 2009

Diskuze (0)
Malá německá automobilka Bitter patří k méně známým výrobcům sportovně-luxusních aut. Na ženevském autosalonu vystavuje nový model Vero Sport, odvozený od Holdenu Commodore, respektive Pontiacu G8, a nový kompresorem přeplňovaný motor.

Erich Bitter se zabývá úpravami různých modelů značek General Motors už od 70. let. V současné době provádí úpravy výhradně na bázi australských Holdenů a je jedinou firmou, která v Evropě nabízí tato auta legalní cestou a s plnou zárukou GM. Ke dvěma stávajícím modelům má ještě letos přibýt kombi Vero Campo.

Vero Sport

Nový Vero Sport se od modelu Vero odlišuje především délkou - měří 4895 mm místo 5200 mm - a interiérem. Vpředu jsou obě auta shodná. Firma Bitter používá vlastní dynamicky pojatý design přední partie a k němu přidává sportovní doplňky. Přední kapota, oba nárazníky a boční prahy jsou vyrobeny z karbonu. Na výběr jsou dva motory - šestiválec 3,6 l o výkonu 195 kW se čtyřstupňovou automatickou převodovkou a osmiválec 6,0 l LS2 z Chevroletu Corvette, který dává 268 kW a je možné vybírat mezi šestistupňovou automatickou a šestistupňovou manuální převodovkou. Šestilitr bude možné také objednat s přeplňováním kompresorem.

Vero Supercharger package

Druhou novinkou je právě Supercharger package pro motor 6,0 V8. Kompresor a další úpravy zajišťují nárůst výkonu na 441 kW, tedy přesně 600 koní. V případě automatické převodovky musí být výkon z technických důvodů snížen na 405 kW. Supercharger package také obsahuje výkonnější brzdovou soustavu s 365mm kotouči vpředu a 350mm vzadu.


Diskuze (0)