...neviem ci to potrebuje dalsi komentar, ale minimalne 1 osoba tu bude mat riadne vrasky na cele... >:-[]
A vobec, neviem preco z toho niektori robia taku vedu, to ze ja som ortodoxny na Audi-quattro, teda audi bez cisto-predku tu uz asi vsetci vedia. Ja ho nekritizujem, len tolerujem strategiu mojej oblubenej znacky. Ako sa postavia fandovia ostatnich premiovych znaciek k podla niekoho "nepremiovym pohonom nespravnej napravy" Medo-A, Bavo chysta i-3, teraz JAG... :-!
ja v tom problem nevidim, nech im to prinesie zisky, ktore budu moct potom investovat do takych skvostov akym E-type zaisto bol. :yes:
Asi ste uz zabudli, ze Jaguar uz robil sedan strednej triedy s pohonom prednych kolies... pokial to bude vyzerat ako Coupe, zakaznikom bude uplne jedno, aka bude pohanana naprava...
Problém X-Typu snad ani nebyl v nespolehlivosti,ale v odbytém dílenském zpracování a hlavně ceně. Tu si Jag nastavil víc než prémiově.Není to dlouho seděl jsem v X-Typu jehož pořizovací cena byla 1,2mil. A tu hodnotu to auto opravdu nemělo. Ale nyní je Jag jinde, daří se mu a my můžeme jen přát spoustu nových modelů. Kéž by stejný osud potkal i Aston.