Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bližší informace k případu Vošický: Máme k dispozici trestní oznámení

Tažení proti Vošickému pokračuje. Máme k dispozici trestní oznámení podané jedním z největších českých dealerů automobilky Hyundai.
Zpět na článek
24. 11. 2015 11:15
24. 11. 2015 11:17
24. 11. 2015 11:36
24. 11. 2015 11:45
24. 11. 2015 13:37
24. 11. 2015 14:02
24. 11. 2015 11:48
24. 11. 2015 13:40
24. 11. 2015 13:57
24. 11. 2015 21:49
24. 11. 2015 21:52
25. 11. 2015 18:10
24. 11. 2015 12:03
24. 11. 2015 13:36
24. 11. 2015 16:10
24. 11. 2015 17:25
24. 11. 2015 18:56
26. 11. 2015 22:18
26. 11. 2015 22:43
24. 11. 2015 19:04
24. 11. 2015 11:26
24. 11. 2015 13:02
24. 11. 2015 13:52
24. 11. 2015 11:49
24. 11. 2015 13:09
26. 11. 2015 22:43
24. 11. 2015 11:34
24. 11. 2015 12:37
24. 11. 2015 12:45
24. 11. 2015 16:53
24. 11. 2015 17:20
24. 11. 2015 17:28
24. 11. 2015 20:26
25. 11. 2015 07:57
25. 11. 2015 16:21
25. 11. 2015 17:44
25. 11. 2015 17:59
26. 11. 2015 22:19
26. 11. 2015 23:03
24. 11. 2015 14:18
24. 11. 2015 14:35
24. 11. 2015 17:53
24. 11. 2015 19:57
24. 11. 2015 20:27
24. 11. 2015 22:52
24. 11. 2015 23:46
26. 11. 2015 22:44
24. 11. 2015 20:34
25. 11. 2015 16:24
24. 11. 2015 11:59
24. 11. 2015 12:04
24. 11. 2015 12:32
24. 11. 2015 12:50
24. 11. 2015 15:06
24. 11. 2015 17:14
24. 11. 2015 17:12
24. 11. 2015 17:26
24. 11. 2015 17:33
24. 11. 2015 17:38
25. 11. 2015 15:56
25. 11. 2015 17:21
25. 11. 2015 17:48
25. 11. 2015 18:00
26. 11. 2015 22:18
24. 11. 2015 11:53
24. 11. 2015 12:03
24. 11. 2015 12:07
24. 11. 2015 12:10
24. 11. 2015 14:03
24. 11. 2015 17:15
24. 11. 2015 16:19
24. 11. 2015 17:02
24. 11. 2015 21:57
24. 11. 2015 20:03
25. 11. 2015 12:16
25. 11. 2015 15:45
26. 11. 2015 22:46
25. 11. 2015 10:52
25. 11. 2015 12:02
25. 11. 2015 15:46
26. 11. 2015 14:32
26. 11. 2015 22:21
24. 11. 2015 13:07
24. 11. 2015 20:55
Avatar - hedvin
24. 11. 2015 11:15
Vošgate
VW má Dieselgate, Hyundai má Vošgate, tedy alespoň v ČR, agresivní reklama a posmívání se škodovce se jim vrátilo a teď bude značka hyundai nejen v mých očích asi jedna z těch horších. Snad si to v korei uvědomí
Rozbalit vlákno
13
24. 11. 2015 11:34
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
jj
ANI JEDEN NEVYRÁBÍ ELEKTROMOBILY TAKŽE KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />AŤ ŽIJE TESLA A JEJÍ ELEKTROMOBILY, V ČR UŽ 53 KOUSKŮ [odkaz] [odkaz] SOUDRUZI
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
24. 11. 2015 11:39
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Mozna jsi ve sve polodementni zaslepenosti zapomnel na VW e-Golf a VW e-UP, coz jsou elektromobily, a taky na fakt, ze firma s Hyudndai spjata (sam nevim, jak to nazvat - dcerinka..?) vyrabi Kiu Soul EV + dalsi elektrovozy pro asijsky trh.
Blbost se holt neda zakryt ani pyramidou ze smajliku.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 11:43
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Tenhle jeho příspěvek už je napsaný pár let a jen používá ctr+c a ctrl+v .... Takže mu uniká, že vývoj jde dopředu a i jiní již nabízí elektrovozy... >:D
24. 11. 2015 11:40
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Bola moznost vyskusat si na 100km P85D a konecne som pochopil o com pises..nechcelo sa mi z toho auta vystupit..ked fakt doriesia to nabijanie a rychlonabijacky na Slovensku a o nieco dlhsi dojazd tak si rad take auto kupim :yes:
24. 11. 2015 12:02
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Na Slovensku mas rychlonabijecek plnou naruc, pokud nejezdis jako magor, tak prakticky zadnym smerem nemuzes jet tak, abys nejakou nepotkal.
24. 11. 2015 14:00
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
K takemu autu je zaklad mat rodinny dom.Ten zatial nemam,ale ked ho dostavam tak viem si predstavit mat zaparkovanu Teslu,alebo ine elektricke auto v garazi..ma to nieco do seba..
24. 11. 2015 14:15
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
A este musia znizit cenu aby som si take auto mohol dovolit. Teraz dosiahnem tak na ojazdeny twizy.
24. 11. 2015 16:41
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Myslim, ze kvuli tomu, ze nejsi ochotny si na auto vydelat, jeho cenu nikdo snizovat nebude.
25. 11. 2015 10:18
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Nikdo to nedela dobrovolne, ale jak rikal Andy "Dufrsn" je to jenom zalezitost tlaku a casu. Kdo si pocka ten se docka >:D
24. 11. 2015 12:12
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Reklama Hyundai se mi vždy líbila, a pokud jde o vnímání značky, jeden uráček na to nemá vliv.
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:18
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Reklamy od Hnůjdej jsou děsné.
Stejně jako mistr Vošický. 8-s
26. 11. 2015 14:29
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
Taky se mi nelíbí, celé hnůjdé je trapárna 8-s 8-s 8-s
26. 11. 2015 22:42
Re: A KTERÝ JE TEN DOBRÝ A KTERÝ TEN ŠPATNÝ ?!
třeba Hund aj , jako psí kulky zanikne a bude se tam zas pěstovat zelenina >:D
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 11:17
Vošický
Jestli je tenhle prasácký systém z jeho hlavy, tak bych mu moc přál kriminál. Ale nedivil bych se, kdyby to i on dostal příkazem, Korejci pokud vím nejsou zrovna lidumilové, a hlavně to určitě museli dávno vědět. Pokud to tedy nebyl výmysl majitelů, pak nejmíň tichý souhlas určitě.
Rozbalit vlákno
25
24. 11. 2015 11:34
Re: Vošický
Zdravím poeto :-)
Pokud by byl nátlak na podobnou politiku přímo z Koreje, je právě "místní kontaktní osoba" tím člověkem, který má za úkol řádně vysvětlit "mentalitu" místního trhu a redukovat podobná rozhodnutí na přijatelnou míru v rámci takové "mentality". Nikoliv slepě plnit příkazy s vědomím, že by mohlo dojít k poškození značky. A to se v tuto chvíli fakticky děje.
24. 11. 2015 11:36
Re: Vošický
presne tak
pochybuju, ze by si něco podobnyho dovolili na zapad a jih od nasich hranic
Avatar - Iv8
24. 11. 2015 11:45
Re: Vošický
KIA je taky součástí impéria Hyundai, ale jejich reklamy nikdy nebyly štvavé či pomlouvající. Podle mne je to v tom člověku. Bohužel.
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 13:37
Re: Vošický
Neřeším reklamu, ale nátlak na dealery.
Avatar - Iv8
24. 11. 2015 14:02
Re: Vošický
Ano, ale vše souvisí se vším. Je to obojí mimo mísu.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 11:48
Re: Vošický
Nebo se prostě jen chtěl u vedení zalíbit loajalitou, prodeje má Hyundai solidní, když to porovnáme se situací před 5 a 10ti lety. Nyní však společně s antireklamou a zdražením začíná ten cílový český zákazník koukat i po konkurenci, prodeje stagnují, prodejci neprodávají, takže se ozývají a prasklo to. Buď vymění Vošického (což by bylo určitě vítane, už jen třeba proto, že zastoupení HMCZ nepůjčuje vozy do testů, což je celkem zvláštní, protože určitě o těchto vozech zákazníci chtějí číst, když jsou všude kolem), nebo dealeři budou krachovat a Hyundai rapidně vymizí z našeho trhu (cž vítané není, každá konkurence je dobrá a navíc i když bych si asi nekoupil zrovna Hyundai, tak ta auta nejsou uplně špatná, jako tomu bývalo na začátku milénia.
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 13:40
Re: Vošický
Myslím, že to co píšeš platí spíš pro jejich reklamu. Tam lze vysvětlit jinou mentalitu a zvyky. Nátlak na dealery je minimálně neetický, možná protizákonný (doufám) a podle mě má málo společného s nepochopením "mentality místního trhu".
Poeta :-)
24. 11. 2015 13:53
Re: Vošický
No, tentokrát jsem svůj komentář nemířil na reklamu. Reagoval jsem spíš na tu část tvého příspěvku o možnosti, že panu Vošickému přikázal jednat tak, jak jedná, management z Asie.
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 13:57
Re: Vošický
Ano, já jsem tě pochopil. Ale tvrdím, že Korejci si nejspíš nemyslí, že je u nás běžnou praktikou nutit prodejce kupovat auta dráž než prodávat. To je podle mě prasárna bez ohledu na místní zvyklosti.
24. 11. 2015 14:03
Re: Vošický
Ano, tak jako tak je konečný "produkt" opravdu nehoráznost.

[odkaz]
24. 11. 2015 21:49
Re: Vošický
Ta reklama je taky specifikum naseho trhu. Ty spoty jsou prevzate a utocny ton dostanou az po nadabovani tim "nastydlym" panem.
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 21:52
Re: Vošický
Já vím, stačí vidět tutéž reklamu u nás a na Markýze.
25. 11. 2015 18:10
Re: Vošický
Tak co si budeme povídat. Být vysokým manažerem ve velké korporaci znamená mít kachní žaludek, být jednou nohou v base a druhou v blázinci.
24. 11. 2015 12:03
Re: Vošický
Ten prasacky system pouzivaji i jini, jen se kvuli tomu nebouri.
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 13:36
Re: Vošický
I jiní dealeři jsou nuceni kupovat auta za vyšší než prodejní cenu? Nehádám se, že ne, jen se ptám.
24. 11. 2015 16:10
Re: Vošický
Pokud vim, tak ano, i u jinych znacek.
System zpetnych bonusu se zvhrl asi vsude, respektive u velkych hracu.
Re: Vošický
ACZ se uz ponekolikáté zabývá tím jak je Vosický strasne zlý ke svým dealerum a co od nich vsechno chce. Pritom se toto odpadové médium nezabývá problémy mezi importéry/distributory a dealery jiných znacek takze neinformovaný ctenár muze mít dojem ze u jiných znacek podobné problémy neexistují.

Lidé kterí branzi rozumí ví ze konflikty mezi importéry/distributory a dealery jsou na denním. Napríklad branzovní média v Nemecku nebo Rakousku o podobných konfliktech, nekdy vetsích, nekdy mensích, písí skoro kazdý týden.
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:25
Re: Vošický
Ty aby ses nezastával ....nohslede.
Re: Vošický
Nudís. A krome toho nechápes ani psaný text. Ono se toho taky od naterace moc cekat nedá. >:D >:D >:D
Avatar - JGucci
24. 11. 2015 18:56
Re: Vošický
Gilgitova reakce neprekvapi >:D Emise neplni pouze VW, ale takovy bordel, jaky panuje u Vosickeho , je uplne normalni u kazde znacky >:D >:D >:D
Re: Vošický
Vítej, vypatlaný VAGinisto JGucci. Po tvé lzi ze se Volkswagen "ihned" priznal k podvodu jsem ti doporucil nastudovat si význam slova ihned. Uz vís co to Slovo znamená nebo jeste tápes? >:D >:D >:D
26. 11. 2015 22:18
Re: Vošický
Gilgitova reakce je normální, sny o VAGinismu byly silnější než řemen Vošického
26. 11. 2015 22:43
Re: Vošický
ACZ se zabývá všema jen ne mnou, velký IPA a Gilgit v jedné osobě
Avatar - woody-alien
24. 11. 2015 18:53
Re: Vošický
Ford zcela jistě. Ten systém mi popisoval "můj" dealer při předváděčce s novým Mondeem, a je to stejné. Jen možná ten rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou nebude takový. Možná jsou u Fordu aspoň na nule. Celá ta situace každopádně nutí dealery k reexportům a taky proto je Ford má takové jaké má.

To, co popisuje dealer Hyundaie z JČ v trestním oznámení, jsem si už vyposlechl z úst majitele tří salónů Hyundai u nás na Severu v době "etického kodexu". Prodej aut pod cenou, pokud jsi nesplnil nereálné plány, mastné pokuty za jakékoliv, byť minimální pochybení v prezentaci značky (včetně např. přesné velikosti a umístění nějaký reklamní cedule na salónu apod.), účelové registrace...o vynucování úplatku nicméně nemluvil. Byl to jeden z dealerů, který se nezúčastnil honorované srovnávací opičárny se Škodovkama a Hyundai vypověděl smlouvu. Momentálně je jeden jeho salón zrušený, v druhém je neautorizovaný servis (se spoustou zákazníků - personál, podle mých zkušeností ku prospěchu věci, zůstal) a v třetím autorizovaný prodej a servis Fordu. Což je vzhledem k prvnímu odstavci docela paradox, ale zřejmě se dá i systém zpětných bonusů dělat poněkud přijatelněji.
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 19:04
Re: Vošický
Souhlasím a sám rád pracuji při pozitivní motivaci - prodáš víc, vyděláš víc. Ale motivace nesplníš plán-proděláš, a když splníš tak ti ho zvýšíme aby jsi moc nevydělal - do toho bych nikdy nešel.
Docela souhlasím s "levičáckou" snahou omezovat vliv velkých firem.
24. 11. 2015 11:19
Zamyšlení
Třeba není tak špatný. Avšak v zájmu všech je mít dobré vztahy mezi dealery a automobilkou. Neboť i dealer dost ovlivní, jestli se dané auto dobře prodá a za kolik, jen tak si vybavte situaci. Zákazník: Z, IPA: I
Z: Dobrý den, to je ten nový Tuscon.
I: Ahoj výpku, ano.
Z: Ale četl jsem, že tak dobrý není.
I: A kde jste to četl, beztak nějaká odpadová novinařina.
Z: Zajímá mě, jestli ten nový motor má opravdu takovou spotřebu.
I: Vypatlánku jeden, vždyť to tam máš napsané.
Rozbalit vlákno
91
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 11:26
Re: Zamyšlení
Pochopit co ses snažil říct je nad mé mozkové možnosti, to přiznávám.
24. 11. 2015 11:49
Re: Zamyšlení
Tak si poposedni ;-) Není na tom nic těžkýho. Pokud bude automobilka házet dealerům klacky pod nohy, tak se dealeři na prodeje za takových podmínek vykašlou (mohou třeba odrazovat případné nové zákazníky neurvalým chováním - viz. příklad od velkoodběratele) a budou se snažit "uživit" servisem (pokud radši neutečou).
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 13:02
Re: Zamyšlení
To, cos napsal, mi nedává smysl. Jako dealer jsem naštvaný, že díky vysokým cílům budu prodělávat. Proč odrazovat zákazníky chováním? Dealer není zaměstnanec, prostě s prodejem seknu, jako to udělala půlka zastoupení, ne? Být kvůli tomu sprostý na zákazníky může leda úplný blb, protože i když skončí s prodejem Hyundaie, pravděpodobně přesedlá na jinou značku, a zákazníky dál potřebuje, ne?
24. 11. 2015 13:16
Re: Zamyšlení
Přesedlat na jinou značku není tak jednoduchý a je to většinou až poslední možnost. Servis a prodej funguje odděleně, takže hrubé chování vůči potencionálním novým zákazníkům v prodeji se nemusí nijak projevit na vlídném chování vůči stávajícím v servise, popř. při prodeji. Pokud dealer nechce Hyundai opustit (má dostatek zákazníků - spousta lidí radši servisuje u ofiko prodejce), tak tato varianta není nemožná.
24. 11. 2015 13:52
Re: Zamyšlení
"Servis a prodej funguje odděleně" Tak to je podnikatelská perla roku! ;-)
24. 11. 2015 14:13
Re: Zamyšlení
Jistě, nebo ty snad přijdeš do styku s prodejcem, když jedeš na servis? :-)
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 11:49
Re: Zamyšlení
Rejpe do Gilgita... >:-[] Nic víc bych v tom nehledal ;)
24. 11. 2015 11:51
Re: Zamyšlení
Jenom jsem ukázal, jak se občas IPA chová. A to i třeba k lidem, kteří o problematice moc neví. Přece je daleko lepší někdy dotyčnému věc vysvětlit, než ho zbytečně osočovat. Ale jinak uznávám, že je sečtělý, to určo.
Re: Zamyšlení
Vypatlánku, pokud nekdo o problematice moc neví a zároven se k ní kategoricky vyjadruje a osočuje lidi které veci rozumí tak je logické ze o vecné vysvetlení nemá zájem.

A nekonzumuj tolik kukuricných výrobku, nedelá ti to dobre. Blbnes jeste víc nez obvykle (viz tvuj príspevek z 11:19). >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 13:09
Re: Zamyšlení
Nesnažil jsem se zastat IPY, to co píšeš v příspěvku na který teď reaguji je pravda. Ale celková pointa toho, na co jsem předtím reagoval, mi opravdu unikla. Tedy souvislost chování IPY s "Vošigate".
;-)
26. 11. 2015 22:43
Re: Zamyšlení
IPA visí na střeše, nepotřebuje zastání
24. 11. 2015 11:34
Re: Zamyšlení
No toto!!!Povie si skaredy Iposko teplosko..co ja budem teraz robit ked vyhodia mojho mecenasa co ma podporuje v budovani Modrej Ustrice v Rusku?Pre koho teraz budem pisat stlpkovu odpadovu novinarcinu do Hnujday casopisu?Aaaaa cert to vem som predsa vypatlany skaredy ritolez bez hrdosti tak navtieram sa do VW kde mozem zuzitkovat svoje donasacke stbacke praktiky..a tak Iposko teplosko dal pusu svojej partnerke Holdenke a odisiel plnit svoju misiu profesionalneho novinara >:D >:D >:D
Re: Zamyšlení
Vítej slovenský vypatlánku. To ze jsi odpad není nic nového. Jenom by me zajímalo kde jsou ti údajní slusnáci kterí tady nekteré nicky upozornují na neslusné chování. Zdá se ze jim neco jako nizmo nevadí. Tím je receno vse. >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:37
Re: Zamyšlení
Myslím, že ty inteligetní slušné diskutéry příspěvek nizma ani nestojí za dočtení... natožpak reakci... ve vší úctě.
Re: Zamyšlení
Takze podle tebe je OK upozornovat nick IPA na jeho údajne neslusné príspevky, prípadne verejne zádat jeho BAN, a nijak se nevyjádrit k opakovaným zvratkum lidí typu nizmo?
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:45
Re: Zamyšlení
No... asi si to zle pochopil. Není snad pro tebe vizitkou alespoň to, že s tebou, i když je to někdy opravdu těžké, se diskutovat dá a lidé reagují, kdežto on konkrétně mne za to nestojí?

Mimochodem já o tvém BANu nikdy nemluvil a když si dostal první, tak jsem se tě zastal.... takže?
Re: Zamyšlení
To s tím BANem nebylo mysleno na tebe.
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 16:53
Re: Zamyšlení
Už víš, jak se bude jmenovat další recyklát GilIPAká? Stb?
Re: Zamyšlení
Recyklát nebude, odpade. Ale mohlo by to být treba J.R.
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:20
Re: Zamyšlení
Opět mi nadhazuješ výsledek tvého čmuchání ty bezpáteřní slídilku? Znova ti říkám, klidně tu napiš celé mé jméno, já se, narozdíl od tebe, milý suchare, nemám za co stydět. Chápeš to? Opět jsi slídil? Proč stalkuješ? Umíš odpovědět na jednoduchou otázku? PROČ ŠPEHUJEŠ, SLÍDÍŠ, ČMUCHÁŠ A STALKUJEŠ? ... odpověď ale ve tvém případě lze vidět ve tvém dětství. ;-)
Re: Zamyšlení
Ale más.

A jinak nudís, odpade.
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:28
Re: Zamyšlení
A jinak mě bavíš, novinářský diamante ;-) .... tak co, kdy tu hodíš moje celé jméno? ... jsem nevěděl, že jsem pro tebe tak zajímavá osobnost. Děkuji za přízeň, fanoušku. Ještě dva takové a zakládám fanclub >:D
Re: Zamyšlení
Nejsi zajímavá osobnost, to si moc fandís. Jsi zajímavý odpad.
Avatar - white label
24. 11. 2015 18:07
Re: Zamyšlení
Ty bohužel nejsi zajímavý ani jako odpad..., případná recyklace by byla ve tvém případě (mírně řečeno) velmi kontraproduktivní. ;-)
Re: Zamyšlení
Jasne, samozvaný zmrzlinári. Typický názor vypatlaného VAGinisty. >:D >:D >:D
Avatar - white label
24. 11. 2015 18:19
Re: Zamyšlení
Vím dobře, že na víc nemáš, nemusíš to aktivně opakovaně demonstrovat.... :*) ;-)
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 20:26
Re: Zamyšlení
Proč ti říká zmrzlináři? >:D Sorry já si nepíšu bločky s tím, co se tu pokaždé v diskuzi napíše, tak se omlouvám za neznalost :D
Re: Zamyšlení
Protoze je zmrzlinár. Tedy pardon, podniká v oblasti gastronomie. >:D >:D >:D
Avatar - white label
25. 11. 2015 00:09
Re: Zamyšlení
Nevíš, protože mě (stejně jako Gilgit) osobně neznáš, ale na rozdíl od něj nečmucháš a případně se normálně slušně zeptáš. ;-)
Re: Zamyšlení
Ale ze ti to trvalo nez jsi Ozzmanovi odpovedel, Ale chápu, nemels cas, musel ses navázet do me a aplaudovat primitivovi s nickem nizmo. >:D >:D >:D

Infomace pro Ozzmana: Zmrzlina nic moc. Ne ze by byla spatná ale na rozdíl od toho jak ji tady white Label vychvaloval to není zádný zázrak. Zarízení odpovídá vkusu a fantazii venkovského zmrzlináre.
Avatar - Ozzman
25. 11. 2015 07:57
Re: Zamyšlení
Ty si tam byl? :-) Já teda slyšel jen chválu od více lidí :-)

Takže white label tě možná potkal a ani o tom neví? >:D
Re: Zamyšlení
Asi tak. >:D >:D >:D

Jinak vázne, ta zmrzlina je samozrejme dobrá, ale po tom co jsem tady cetl v diskusích tak jsem cekal víc.
Avatar - white label
25. 11. 2015 13:23
Re: Zamyšlení
Samozřejmě, že tam nebyl..., lže jako obvykle, chronický lhář, který sám všechny osočuje ze lhaní, chronický sprosťák a buran, který je sám háklivý na jakoukoli nevulgární narážku na jeho osobu, stačí když napíšeš jak si představuješ jeho osobnost podle toho jak a co tady píše a nejednou je z dlaždiče moralista, ovšem píšící dál jako dlaždič. Pochopitelně, že ti osobě neřekne vůbec nic konkrétního, to by se pak nemohl dál anonymně vychvalovat jaký je "profi žurnalista", takový profi žurnalista, kterého svět neviděl (doslova).
Na rozdíl od něj jsem tu nikdy! NE"vychvaloval" svou práci, pokud to tvrdí někdo, kdo se samochválou (navíc naprosto anonymní) naopak nemá žádný problém, ať k tomu dá jakoukoli citaci s odkazem, která to prokáže.
Je to zapšklý, zakomplexovaný a navíc silně "připosraný" (proto si tak úzkostlivě střeží svou anonymitu) ubožák, který by se bez anonymity nikdy neodvážil podobnou formou komunikovat. Někdo, kdo si sám neví rady s vlastním životem, tak ho alespoň na netu anonymně otravuje ostatním. Jeho charakter se nádherně vybarvil, když ho redakce vyrazila za jeho buranské chování a primitivní vyjadřování. Začal tu fňukat jak malé děcko a obhajovat se samochválou. Prostě charakter "hrdiny" k pohledání... ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 16:21
Re: Zamyšlení
White, napsal jsi to přesně. Z mého pohledu je VAGinální lepenka věčný vítěz všech druhých míst....závist s ním lomcuje, všude, kam vkročí, tam lidé tleskají /dlaní o čelo/ a ukazují mu, že vítaná "jednička". ...člověk, jež svoji malost už po všech "vyhraných" bitvách bere jako životní krédo. Ale bavím se, beru ho jako prdící opici na pouti. Čmuchač a připosránek s chováním nevychovaného spratka, který vykřikuje zpoza rohu. Pro ostatní spoluautodiskutující - pokud by služby a podnikání, jako takové, mělo úroveň podniku od white labela, tak bysme nepotřebovali čoi. A nejen zmrzka je u něj skvělá, o vídeňské kávě ani nemluvě.... plus vlastně všecko ostatní.... a že už jsem koštnul toho hodně. Pro někoho je to ale úroveń, o které se VAGinální lepence nemůže ani zdát. VAGinální lepenko, ani tady jsi to netrefil.... oooo booože.... TAKŽE TY UŽ STALKUJEŠ I WHITE LABELA? TY UŽ SLÍDÍŠ I KOLEM DVEŘÍ? >:D >:D >:D white, nech mu tam příště něco, co bude umět ocenit... třeba podrážku z boty, s tou si Ipuš vyhraje dosyta >:D ;-)
Avatar - white label
25. 11. 2015 17:22
Re: Zamyšlení
Ipuš, to je jak jméno pro psa, ale takové jméno bych psovi nedal, na to je mám moc rád (Bobika)...? >:-[]
Ještě, že nejsme tak "izolováni" jako maloměšťácká VAGinální izolace a navíc jsme velmi skromní (což nás šlechtí) , takže nám i ten "venkovský" >:D styl bohatě postačuje. ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 17:44
Re: Zamyšlení
>:D ;-) .... v diskuzi pod Ladou náš Fénix povstal ze slz.... Gilgit. Opět mě rozsekal >:D on na nás chystá armádu izolep 8-s >:-[]
Avatar - white label
25. 11. 2015 17:49
Re: Zamyšlení
Už jsem tam reagoval, je to teď Gilgit s pihou na kráse. ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 17:59
Re: Zamyšlení
>:D >:D >:D hnědá piha >:D >:D >:D to je normálně detektivka.
Re: Zamyšlení
Samozřejmě, že byl.

Zapomínás ze to nejsem já kdo tady opakovane pomlouvá práci nekoho jiného a lze o ní aniz by ji znal. To je tvoje specialita.

Byl a trvám na to co jsem napsal. Nabídka ujde ale zádný zázrak, zarízení na úrovni na jaké si nekde na ukrajinském malomeste predstavují velký moderní svet.
26. 11. 2015 22:19
Re: Zamyšlení
to je jedno, IPA je vypatlanec Gilgit, zaměstnanec Vošického. Závidím všem VAGinistům, ale nic s tím neudělám.
26. 11. 2015 23:03
Re: Zamyšlení
o tom co je vhodné a nevhodné si rozhodne IPA sám
24. 11. 2015 14:18
Re: Zamyšlení
Ozzy tak ty si to jak docital tak si nato aj reagoval..hmm..takze potom do akej skupiny diskuterov ty patris???Zeby vlastni gol tym co si napisal??? ;-)
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 14:35
Re: Zamyšlení
Nedočítal, reagoval sem na IPU.. Nebo nevidíš na které vlákno jsem reagoval ?
24. 11. 2015 17:53
Re: Zamyšlení
..kazdy druhy prispevok je slovo "odpad" ..co keby si si prestal dychat pod nos IPAtlany teplosko?To je smrad z tvojej skaredej huby jak z opicej * ty STB novinar-donasac >:D >:D >:D
Re: Zamyšlení
Na oznacení tvé osoby stací dve slova - slovenský odpad.
24. 11. 2015 19:57
Re: Zamyšlení
..furt lepsia ako ako byt IPAtlancov dych >:D >:D >:D
Re: Zamyšlení
To cos napsal nic neznamená.

Slova "slovenský odpad" mají jasný význam. Tebe. >:D >:D >:D
24. 11. 2015 20:27
Re: Zamyšlení
..nefetuj svoj vlastny smradlavy dych a pochopis to IPAtlanku vypatlany STBacky >:D >:D >:D

Inac vcera si si zas nasral do huby ked si nieco placal ako zmiznes z ACZ,ale kedze tebe pachne z huby ako z tvojho teploskeho analu tak ti to vobec nevadi co vyplacas do diskusie na ACZ..zas a znova IPAtlany srac bez hrdosti so silackymi STBackymi recickami >:D >:D >:D
Re: Zamyšlení
Takze tady máme príklad inteligentního diskutéra na úrovni. Za 90 minut je tady 7 podobne inteligentních osob a místním slusnákum ani redakci to nevadí.

Kdepak jste, bojovníci za slusnost místnich diskusí? Kde jsou white label, manex a jim podobní údajní slusnáci.

Nejak vás tady nevidím. >:D >:D >:D
24. 11. 2015 22:52
Re: Zamyšlení
Vypadni uz a zavri za sebou dvere na ACZ ufnukana smradlava tlamo bez hrdosti..
Avatar - white label
24. 11. 2015 23:03
Re: Zamyšlení
Nemusíš si nutně brát za vzor ve vyjadřování zrovna Gilgita, jde to i jinak, myslím normálně slušně...
A vyhodit ho může (znovu) pouze redakce, nejsme tu totiž doma, stejně jako on.
Re: Zamyšlení
Ale já jsem neslusný cmuchal a ty jsi rozený slusnák, ty odpade. >:D >:D >:D

Jinak gratuluji k novému kamarádovi. Ji/Ri si s ním zu porozumel takze budete fajn trojka. >:D >:D >:D
Re: Zamyšlení
Vidís, slovenský odpade. Más nového diskusního kamaráda, vypatlaného zmrzlináre z Roznova s nickem white label. Muzes k nemu jezdit na zmrzlinu, jiste si budete mít o cem povídat. Ta zmrzlina sice není zádný zázrak, ale bývají horsí.
24. 11. 2015 23:46
Re: Zamyšlení
Ipusko pupusko ja na rozdiel od teba sa nepotrebujem zgrupovat s chlapcami ako to mas rad ty [odkaz] ..uz aj v dalsej diskusii si pisal ako odchadzas tak ti posielam tvoju hymnu na odchod [odkaz]

>:D >:D >:D

P.S A utri si hubu ked za sebou zavres dvere a zhasnes..nieco ti po nej steka ako darcek od tvojich teplych kamosov z ACZ na rozlucku.. (fuckujuci smajl)
Avatar - white label
24. 11. 2015 23:04
Re: Zamyšlení
Neruš mě, zrovna se náramně bavím, podobně jako např. ty u primitivních/vulgárních reakcí holdena... :*) ;-)
26. 11. 2015 22:44
Re: Zamyšlení
mi aj vošickému se ti gilgiti pletou >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2015 20:34
Re: Zamyšlení
sice mam teraz kopu roboty, ale ked sa tu na vas divam, tak ma napada pasaz z tohoto filmu:
[odkaz]
.......a jestli vám to de..... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

najdolezitejsia hlaska cca 1:44:20, ale doporucujem pozriet tak, ako som dal odkaz ;-)

Len urcit ze kto je kto.... >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 16:24
Re: Zamyšlení
>:D >:D >:D to je dobré
Re: Zamyšlení
Vítej namyslený vypatlánku z Frýdecko-Místecka.

Je fajn jak ty a tobe podobní vypatlanci jste nadsení odpadovou novinarinou ACZ. Nebo jste vázne tak vypatlaní ze ten novinárský odpad ani nevidíte?

Kdyz zacal dieselgate koncernu Volkswagen tak na ACZ nejprve bylo ticho. Ustrasené mlcení v dobe kdy o tom uz psal kdekdo. Potom o tom zacali opatrne ustrasene psát. Az pochopili ze se tomu nemuzou vyhnout tak zacali informace ve víceméne normálnim case publikovat. Zároven vsak opakovane dodávali poznámky zlehcující celý problém.

A jak je to v tomto prípade? Vcera první clánek, samozrejme ne puvodní. ACZ nebylo první médium které o tomto nejnovejsím vývoji psalo ale velice rychle prevzalo infomaci z jiného serveru. Po ustrasené pauze jako v prípade dieselgate ani vidu. Dnes druhý clánek s titulkem "Tažení proti Vošickému pokračuje", tedy primitivním bulvárním titulkem který opet ukazuje "objektivitu" ACZ. A slib reportáze z dnesní "demonstrace". A kupodivu ani vcerjsí ani dnesní clánek nejsou podepsány, autor zrejme nemá "gule" se ani podepsat.

Odpadová novinarina jako z ucebnice.

Aby nevznikl omyl: Je samozrejme zcela správné ze ACZ o této zálezitosti píse protoze to je vec podstatná pro ceský trh. Stejne tak by melo ACZ psát o mnoha dalsích událostech na ceském trhu o kterých nepíse. Ale zpusob jak ACZ o necem píse a o necem jiném ne je jasným príkladem odpadové novinariny.

Zcela nezávisle na tom jak to dopadne a jestli Vosický padne nebo ne a pokud ano tak kdy je zajímavé videt nekteré místní vypatlance jak hýkají nadsením nad "tažením proti Vošickému" a pritom jím vubec nevadí odpadová novinarina média na kterém tak hýkají.

Odpad ACZ si muze prípsat dalsí dílcí vítezství nad profesionální novinarinou a místní stádo mu jeste dekuje za to ze z neho delá blbce.

>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 11:59
Re: Zamyšlení
Souhlasím, že bylo až do očí bijící zastávání se koncernu v oblasti dieselgate slovy "konkurence určitě také podvádí", což se objevovalo v různých formulací i v nadpisech článků, různé konsiprační teorie a tak.

Na druhou stranu, že dieselgate tu bylo věnováno a pořád ještě je (až už mi to skoro leze krkem) hodně místa, je také fakt a nyní už bez větších emocí.... navíc dieselgate má globální dopad, kdežto Vošický si hraje jen na místním písečku.

A že je vítáno jeho odstoupení? No nevim, ale i mne i když nemám ani Škodu a ani Hyundai příjde odporné jakým stylem poslední dobou Hyundai vede reklamu. A to není jen o sousedu z Boleslavi... Tobě to přijde korektní? Kdyby to udělala Škoda, jak by ses k tomu postavil?
24. 11. 2015 12:04
Re: Zamyšlení
Co se tyka dieselgate, tak jeste vyckejme, ja se fakt "tesim" na to, az vyjde najevo, ze prusvih je v samotnem systemu common-rail, a ze tedy maji maslo na hlave uplne vsichni. A pak uvidime to manaskove divadlo tady na skodaauto.cz. Dej tomu cas ;-)
Re: Zamyšlení
Rád ti napísu muj názor i kdyz jsi o me nekolikrát jasne napsal ze nejsem nestranný ani objektivní takze nevím proc te muj názor zajímá.

K reklame:
Ano, ta reklama me prijde korektní. Chápu ze se nekomu muze nelíbit, sám bych asi kdybych pracoval v reklame takový styl nezvolil ale nevidím co by na ní bylo nekorektního. Stejne tak jsem svého casu nevidel nic nekorektního na promocní akci spocívající v prezentaci vozu Skoda pred showroomy Hyundai (za to se mi od místních "slusnáku" dostalo dost primitivních urázek).

K ACZ:
Jak uz jsem napsal tak toto "tažení proti Vošickému" je prímo ucebnicový príklad odpadové novinariny. Od redakce ACZ je fajn ze je tak hloupá ze se formulací "tažení proti Vošickému" sama krásne odkopala a ukázala jaký novinárský odpad produkuje. To ze oba clánky nejsou podepsané, to znamená ze autor nemá odvahu se podepsat, je jen dalsí potvrzení toho co písu. Úkolem média není ani podnikat "tažení" pro nekomu jako v prípade firmy Hyundai, ani lézt nekomu do zadele jako v prípade Volkswagen/Skoda, ale objektivne informovat. Je neco co se tomuto mému názoru dá vytknout?

K Vosickému:
Vosický je podle vseho arogantní nepríjemný clovek. Osobne jsem se s ním potkal jednou pred mnoha lety kdyz pracoval pro Ford, mluvil jsem s ním nekolik minut a nemel jsem z toho príjemný pocit. Úlohou manazera ovsem není být príjemný. Vosický udelal pri vývoji znacky Hyundai na ceském trhu radu dobrých kroku a to uznává i nekolik málo místních inteligentních diskutéru kterí dokází víc nez o nem jenom psát zvratky. Pokud Hyundai dojde k záveru ze Vosický v poslední dobe udelal nejaké spatné kroky nebo nejak jinak pochybil tak ho vymení a místo Vosického prijde nekdo jiný. Me je to úplne jedno. To je vec firmy Hyundai, ne moje.

A že je vítáno jeho odstoupení? No nevim, ale i mne i když nemám ani Škodu a ani Hyundai příjde odporné jakým stylem poslední dobou Hyundai vede reklamu. A to není jen o sousedu z Boleslavi... Tobě to přijde korektní? Kdyby to udělala Škoda, jak by ses k tomu postavil?
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:32
Re: Zamyšlení
To, že si myslím, že nejsi úplně nestranný se snad nevylučuje, že mne nemůže zajímat tvůj názor na věc ne? :-)

Asi bych na to řekl jedno. Myslím, že reklama Hyundaie je stejně korektní/nekorektní, jako bulvární nadpisy některých článků ACZ. Oboum jde vlastně o totéž.. upoutat pozornost :-) ACZ není encyklopedie, ale internetový magazín, takže nějaké emoce, reklama a snaha přilákat čtenáře je zde na místě ať se nám to zdá více či méně nekorektní.

Nemyslím si, že nadpis článků je problém, horší to bylo v případě omlouvání dieselgate, kdy i obsah byl tendenční. Zde nepíšou nic nepravdivého a neobjektivního :-)
Re: Zamyšlení
1.
Porovnávás korektnost/bulvárnost reklamy a mediálních textu? To snad ne? To se mi snad zdá. Reklama si muze dovolit hodne vecí které si médium dovolit nemuze.

2.
Pokud je podle tebe veta "Tažení proti Vošickému pokračuje" OK tak se nase predstavy o médich evidentne zásadne lisí. Krome toho jsem se snazil vysvetlit ze nejde jenom o tuto vetu.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:50
Re: Zamyšlení
1 - Pořád ti uniká to, že ACZ je do jisté míry bulvárem a né zpravodajským serverem typu IDNES či CNN... takže se to dá pochopit a bulvární nadpisy lákají pozornost, třeba i jen tu tvou, kdy to sem jdeš napsat, že se jedná o bulvár. A takových co se nevyjádří jsou další stovky, možná tisíce.

2 - Neřekl jsem, že je to ok, přečetl bych si to i kdyby tam bylo jen napsáno Vošický, protože je to celkem žhavé téma. Já sem chodím hlavně proto, že jsou tu zajímavé diskuze, některé lidi zde mám rád, někomu se rád zasměju, přiučím a taky jsem měl i tu čest některé poznat a jejich příspěvky potom mohu brát s větší váhou, protože se třeba nejedná jen o plácaly a to co napíšou má pro mne váhu, než třeba u Kharla a podobných...... Škoda, že nepatříš mezi ně. Přijd někdy na sraz :-)
Re: Zamyšlení
Ale i mezi reklamou a bulvárem je rozdíl. Reklama je reklama.

Co se týce ACZ, urcitou bulvárnost bych pochopil. I kdyz jsem na ACZ videl nekolik prípadu kdy byla jasná snaha o bulvárnost nadpisu a pritom podle me téma byo takové ze by citelnost byla i bez bulvárního nadpisu stejná.

Krome toho je tady dalsí vec. Redaktori ACZ pracují jako amatéri, jsou to odpadoví novinári, neschopní klasické novinárské práce ke které patrí reserse, psaní puvodních clánku. Ono kdyz se podívás na skutecne úspesná bulvární média, tím myslím nejen v CR, ale globálne, tak pro ne casto pracují dobrí novinári. Vezmi si treba nemecký Bild. Je to bulvár který si prectu jednou za rok a mám dost. Ale to neznamená ze pro Bild pracují spatní novinári. Naopak, nekterí z nich jsou výborní novinári kterí se bohuzel rozhodli pracovat pro bulvár. Presto Bild nekdy má ruzné seriózní dulezité informace jako první a je citován mnoha dalsích médiích. Ten lidský materiál co píse pro ACZ je odpad.

IPA alias Gilgit na srazu ctenáru ACZ? To by asi nedelalo dobrotu.
24. 11. 2015 15:06
Re: Zamyšlení
Máš pravdu, ACZ je naprostá totální žumpa, protože pokud tento web dá ban jistému Gilgitovi ban za urážky, spamování ***in atd. a potom ho tu nechá normálně pokračovat v ještě větším kalibru urážek a ***in, tak je tento web opravdu totálně ubohej :-)
Re: Zamyšlení
Paulie, majiteli olítaného Citroenu. Tvuj príspevek jako obvykle odpovídá tvé inteligenci, tedy inteligenci primitivního vypatlance. >:D >:D >:D
24. 11. 2015 16:43
Re: Zamyšlení
Má pravdu . :yes:
Re: Zamyšlení
Tobe ty banány a veci s nimi spojené jiz lezou na mozek, vypatlance. >:D >:D >:D
24. 11. 2015 16:52
Re: Zamyšlení
Ty banány asi potřebuješ ty.IPAtlanče >:D
24. 11. 2015 16:54
Re: Zamyšlení
Ty banány asi potřebuješ ty. >:D[odkaz]
Re: Zamyšlení
Opakujes se, ubozácku. IPA je styl piva. Zádný problém v tom není, Ty ty banány potrebujes pro rodinku. Otázka je jestli se to co praktikujes vubec smí. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:14
Re: Zamyšlení
Tys musel mít hrozné dětství :-( :'-(
24. 11. 2015 17:27
Re: Zamyšlení
Asi měl.Jen jestli se nenarodil jako 20-letý.Pak šel na tu reklamu >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:12
Re: Zamyšlení
Neměl bys dělat tak velké pauzy mezi medikací. Nedělá ti to dobře. ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:26
Re: Zamyšlení
Ty mě naopak bavíš, novinářský diamante ;-) .... nechceš mi vyšmuchat ponožky? ... někde jsem je položil a nevím kde. :-(
24. 11. 2015 17:33
Re: Zamyšlení
Tak ta poriadne sadla na ten skaredy ksich :yes: >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:38
Re: Zamyšlení
;-) ale on mě fakt baví >:D
Re: Zamyšlení
Odpad který si ríká moravskoslezský podnikatel si dobre rozumí s odpadem nizmo.

Poslys, Jiríku, nemáte vy tam neco jako Svaz Podnikatelu Moravskoslezského Kraje nebo neco podobného? Treba by me dali nejakou reklamu do chystaného vydání sborníku tvé poezie. Spickový vázený podnikatel jako ty který zároven literárne tvorí se nevidí casto. Oni na tebe musí být strasne hrdí. >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 15:56
Re: Zamyšlení
Milá novinářská ikono, tvá novinařina je výsledkem tvé cizelace znalostí, kontaktů a diplomacie a proto si myslím, že jsi okrasou každé akce ať se už jedná o setkání podnikatelů, lékařů, vědců, sportovců a v neposlední řadě i žurnalistů. Reklamu ti nedají, budeš okrasou přední stránky, zvláště pak v Trnky Brnky a budeš pozván na focení do Dikobrazu.
Nicméně nevěš hlavu, pozván budeš určitě, ekonomicky zajímavé baviče postrádá mnoho akcí a ..... lachtani s balonkem na čumáčku nebo prdící opice se už omrzely. Vyděržaj, maladěc.... >:D >:D >:D >:D >:D
25. 11. 2015 17:13
Re: Zamyšlení
No, řekněme si to na rovinu, je to taková šedá eminence nejen světové (auto)politiky.

Co politiky, nebojím se napsat nového světového řádu! >:-[]
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 17:21
Re: Zamyšlení
>:-[] :yes: Zrovna si telefonuje s Andělou a Barákem ;-)
25. 11. 2015 17:35
Re: Zamyšlení
Nebo si podává tlapku s Puťkou. ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 17:48
Re: Zamyšlení
Jsem myslel, že mám vlčí mlhu. Gilgita mám na hate-listu a on si změnil VAGinální lepenku, izolepu na Gugu s tečkou.... jsem vybouch smíchy. Jsem zvědav, co redakce - doufám, že nám ho nebannou.... >:D
25. 11. 2015 17:51
Re: Zamyšlení
Před minutou jsem to zaregistroval taky :-)

Nevím, jak to označit. Zoufalost? Schizofrenie? Malost? Trapnost? Nebo jiná blb-ost?

Nejspíše již došlo k zhovadilé synchronizaci těchto dvou osobností (nicků) a je čas věci nazývat pravými jmény. >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 18:00
Re: Zamyšlení
To už je na hospitalizaci >:D >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
25. 11. 2015 20:36
Re: Zamyšlení
Gentlemanství, hrdost, slušnost, pravdomluvnost..........................… >:D , pánové, nesmíte na IPU mluvit cizím jazykem. ;-)
26. 11. 2015 22:18
Re: Zamyšlení
Kukuřičníku, máš pravdu
24. 11. 2015 11:35
hyunday je pro me symbolem neferoveho a agresivniho jednani
a protože me takovy praktiky vadi, nikdy me ani nenapdalo o hyundai uvazovat
lidem co tuhle znacku kupuju to je bud uplne jedno, protože nejaka ta křivárna jim není cizi, nebo před tim zaviraj oci.
Rozbalit vlákno
4
24. 11. 2015 11:45
Re: hyunday je pro me symbolem neferoveho a agresivniho jedn
Takhle kategorické závěry jsem dělal do sedmnácti let. Pak jsem se naučil v poslechnout si všechny strany a zvažovat všechny souvislosti. Měl by jsi se to do těch sedmnácti taky naučit, jinak budeš působit směšně. Vošický mi byl nesympatický už když jsem kdysi prodával Fordy a on k nám zavítal na dealerství. Blbé nápady mu zůstaly dodnes, ale nemůže za to ani značka Ford ani Hyundai. Je to o člověku.
24. 11. 2015 21:17
Re: hyunday je pro me symbolem neferoveho a agresivniho jedn
No tak jestli to záleží pouze na jedné osobě,tak to máš hodně omezený výběr.
Viz úplatky v koncernu VW,o emisním podvodu ani nemluvím.Dealeři Škody také nejsou čistí,viz případ NH car.
A delaři také nebyli vždy spokojení:[odkaz]
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:24
Re: hyunday je pro me symbolem neferoveho a agresivniho jedn
Odporné reklamy agresívního stylu na korejské auta , napadající naši Škodovku ?
To mohl vymyslet jen blázen..a schválit šílený Vošický.
Jejich jediné plus je , že ve Slezsku postavili fabriku a dávají pár lidem práci..
Jenže pořád to jsou korejské auta a každá Škoda je auto české.
Priorita většiny obyvatel Česka je jasná.
Korea to nebude.
27. 11. 2015 17:16
Re: hyunday je pro me symbolem neferoveho a agresivniho jedn
Až budeš dospělý leccos i pochopíš.
24. 11. 2015 11:39
Odborarske sposoby
Pana dealera predsa nikto nenuti dealovat prave Hyundai. Ak mu podmienky nevyhovuju, moze sa dohodnut s inym producentom a predavat jeho auta. A ked sa Antonu Fischerovi tak pacia demonstracie, nech vstupi do ČMKOS, tam moze demonstrovat kolko sa mu zachce. Riesit sukromne obchodne spory demonstraciou, to je svetova rarita.
Rozbalit vlákno
14
24. 11. 2015 11:45
Re: Odborarske sposoby
Máš vůbec představu, kolik energie a peněz stojí vybudování prodejního autosalonu? Kolik stojí vybavení servisních dílen? Kolik je za podobnou kreativitou stresu a neprospaných nocí? Kdybys věděl, tak podobnou úvahu nevypustíš z klávesnice. Hlupče
24. 11. 2015 12:05
Re: Odborarske sposoby
Ok pan mudrc, ak tvrdis, ze toto je normany sposob, dovolim si poprosit priklady podobnych dalerskych demonstracii zo sveta. Pokial ide o vybudovanie autosalonu, dealer ma nejaku zmluvu, ktora chrani jeho investicie. Ked podpisal blbu zmluvu, je to jeho hlupost a jeho skoda.
24. 11. 2015 12:12
Re: Odborarske sposoby
On nepsal, ty mudrc, ze je toto normalni zpusob, psal o otm, ze investice dealeru do prodeje aut je moc vysoka na to, aby se ze dne na den rozhodli toho nechat a zacli prodavat neco jineho. Jestli nechapes psany text, najdi si nejprve nekoho, kdo ti to po lopate vysvetli, at pak nereagujes hloupe.
24. 11. 2015 12:18
Re: Odborarske sposoby
1. Kde tvrdím, že je to normální způsob?
2. V této kauze jde evidentně právě o jednostranný diktát "smluvního" vztahu
3. Uvedl jsem nejen finanční investici, ale investici spojenou s budováním, tvořením, kreativitou, životním časem. Pokud vidíš hodnotu jen v penězích, je mi tě líto.

Ten člověk se jen brání nekalým praktikám ze strany jeho obchodního partnera a snaží se využít dostupné prostředky k obraně toho, co v životě vybudoval.
Četl jsi vůbec článek? Víš, co vlastně pan Fischer napadá? Naprosto nekalou obchodní praktiku ze strany někoho, kdo by ho měl naopak podporovat.
24. 11. 2015 12:35
Re: Odborarske sposoby
1. dobre tu sme sa dohodli, ze ide o svetovy unikat
2. proti jednostrannemu diktatu zmluvneho vztahu sa brani na sude, nie na ulici. v zasade plati, ze zmluva sa moze menit, len ak so zmenou suhlasia vsetky zmluvne strany. ak Fischer podpisal nevyhodnu zmluvu, pripadne v nej suhlasil s jednostrannou zmenou podmienok, je to jeho chyba
3. nepisal som o financnych investiciach, to slovo si doplnil ty a teraz typicky podvodnickym sposobom vyvracias vlastne tvrdenie
4. na branenie proti nekalým praktikám zo strany obchodneho partnera su v CR prislusne institucie a poulicne demonstracie medzi ne nepatria
5. neviem com pan Fischer napada a ani netvrdim, ze nema pravdu. tvrdim len, ze zvolavanie demonstracii patri medzi nastroje odborarskeho natlaku a nie do sukromnych obchodnych vztahov
24. 11. 2015 12:54
Re: Odborarske sposoby
1 ok, dohodli jsme se
2. když systém justiční spravedlnosti není pružný takovým způsobem, aby se zabránilo úpadku, je třeba volit i nestandardní řešení. Nikde není psáno, že se tento spor nemůže řešit na ulici. V tom je naopak vyspělost Evropské kultury, že se můžeš vyjádřit jakkoliv a kdekoliv, pokud tím přímo neporušuješ některý ze zákonů.
Pan Fischer se brání podepsání nové smlouvy, neboť je jednostranně nevýhodná. Nehovoří se o smlouvách, které již podepsal, ale které ho někdo pod tlakem nutí podepsat
3. ok, beru zpět. Přestřelil jsem. Nicméně trvám na významu psaného textu
4. příslušné instituce byly osloveny, ale jejich procesní postup není schopen zajistit včasné a rychlé řešení. Demonstrace jakéhokoliv charakteru je v demokratických zemích jedním z prostředků, jak vyjádřit pocit křivdy či nespravedlnosti
5. spojovat jednání pana Fischera s odborářskými praktikami? Na demonstraci nevidím nic odborářského. Lidé demonstrují proti mnoha věcem bez účasti odborů.
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 13:18
Re: Odborarske sposoby
Souhlas! Fischer má jít k soudu!!!!
Nejpozději za 5-10 let má rozsudek a za další dva naprosto opačný od odvolacího soudu. Jen blázen by se snažil o jiné řešení! Dá si pár let odstávku, zaměstnancům pár let dovolené, a po pár letech uvidíme, jestli měl pravdu on nebo vyděračské praktiky!!
24. 11. 2015 14:27
Re: Odborarske sposoby
Presne tak ...jenom např.přechod servisu ač se to nezdá v rámci koncernu z Seat na VW stojí skoro 1míč........
24. 11. 2015 14:04
Re: Odborarske sposoby
To jsou typické povídky velkých diskuzních ekonomů-liberalistů, kteří se sice v životě s podnikatelským prostředím nebo právním prostředím v ČR neseznámili, ale hlavně chtějí prezentovat, jak snadné je řešení. Ono je to ale trochu jinak. Pomineme-li nutnost si zajistit kvalifikovaný personál, tak musí především dealer na vlastní náklady postavit autosalon, který musí přesně odpovídat požadavkům výrobce automobilů a u kterého si dealer nesmí volit dodavatele, nýbrž jsou mu většinou smlouvou přesně určeni (prodejna totiž musí vypadat přesně podle plánů výrobce a to až do posledního detailu) včetně cen materiálů. To se pak stavba prodejny prodraží do desítek milionů. Smlouvy se uzavírají na dlouhou dobu, ale podmínky se mohou pravidelně jednostranně měnit. Druhá strana při nesouhlasu samozřejmě může od těchto smluv odstoupit, ale v autosalonu má uložené desítky milionů, tak mlčí a prodává. Kdyby odstoupila, musela by minimálně odstranit všechny poznávací znaky Hyundai (další dodatečné náklady) a dále za další miliony nakoupit interiérové a exteriérové úpravy jiného výrobce automobilů, se kterým by se dohodla. Je to past, ze které se těžko leze ven - hlavně když se podmínky změní prudce. I proto se ostatně může výrobce chovat hodně autoritativně a asi tomu tak v případě Hyundai ČR i je.
24. 11. 2015 15:53
Re: Odborarske sposoby
To su same pindy. Dealer nic nemusi, iba to co odsuhlasil. Teda ak "nesmí volit dodavatele" tak len preto, ze podpisal zmluvu v ktorej to je napisane. Tak isto "podmínky se mohou pravidelně jednostranně měnit" len v pripade, ze s tym dealer suhlasil. A s prepacenim, zmluvu ktora umoznuje druhej strane jednostranne nedefinovanym sposobom menit podmienky podpise len idiot. "Druhá strana při nesouhlasu samozřejmě může od těchto smluv odstoupit, ale v autosalonu má uložené desítky milionů," to je uplny nezmysel. Ked jedna zmluvna strana nesuhlasi so zmenou, zostava v platnosti povodna zmluva. Odstupit od zmluvy by musel navrhovatel a pre ten pripad byvaju v zmluvach zmluvne pokuty. Ak je to past, tak do nej pan Fischer vliezol dobrovolne.
24. 11. 2015 18:19
Re: Odborarske sposoby
Smlouva o obchodním zastoupení se v této oblasti skoro nikdy neuzavírá na dobu neurčitou. Pak by získával dealer příliš výhodné postavení a výrobce příliš malou možnost se nekvalitních dealerů zbavit (a vycházelo by to draze). Není tedy žádná "povodna smlouva", protože se každou určitou dobu smlouva uzavírá znovu (prodlužuje) a když nesouhlasíš s novými podmínkami, jak asi dopadne tvůj byznys a peníze, které máš zainvestované do autosalonu? Co se týče jednostranné možnosti měnit podmínky, divil by ses, kolik smluv, které každý den uzavřeš, toto právo pro protistranu vyhrazuje. Upozornil bych především na §1752 občanského zákoníku.
24. 11. 2015 11:53
Vošgate II
Fajn nazev pro tuhle kauzu :-)

Co se tyka Vosickeho propagace Hyundai v mediich, tak jsem czasem pochopil, v jake je situaci a i kdyz se mi agresivni reklamni kampan prici, je fakt, nic moc lepsiho zatim nikdo neudelal. Zkratka media u nas jsou podchycena dominantnim alfa vyrobcem a prodejcem a s tim bojovat je dost nefer. Vosicky si nasel svuj zpusob, svoji cestu a je fakt, ze to na cilovou skupinu (znate Pareto?) patrne nejak zapusobilo. Boj proti fuj blee Skodivkam a dasautum je proste pro ceskou mentalitu v necem atraktivni ve smyslu ze pokud muzu Skodovce uskodit tim, ze si koupim Hyundai, tak si koupim Hyundai. A to je prave to atakovani "nizsich pudu", ktere se mi na Vosickeho kampanich proste hnusi.

Vzpoura dealeru je pak neco trochu z jineho soudku. Hyundai platilo za levnou znacku, ktera chce kokurovat zejmena podstatne nizsi cenou, a pocatcich prodeje prvni generace i30 to tak i bylo - adekvatni Octavia stala klidne dvojnasobek. A bylo nad slunce jasne, ze jestli nechce Hyundai zustat casem stranou, bude muset urvat co nejvetsi kus trzniho kolace, jinak pujdou casem s cenou dolu i dalsi znacky a pak uz bude tezke se rozhodnout pro "levnou" znacku s Koreje. Ta doba uz nastala. Soucasne vozy od hyundai nejsou nijak extra kvalitni, co se tyka kvality vnimane (design, materialy, zpracovani, motory, sire nabidky...), ale ceny sly nahoru a potkaly se s cenou mainstreamu, ktery sel mezitim s cenami dolu. Zakaznik ma na vyber z aut, ktera stoji vsechna dost podobne, dost podbne jezdi a nabizeji dost podobne vyhody a nevyhody. Jednosduse receno "ukecat" dnes zakaznika, aby sel do Hjondeee, misto do fauvee, Renooo, nebo Fordu je dnes daleko vetsi problem, nez par let zpet. Jestli Vosicky cekal, ze to tady jen tak projde, a z Hyundai se pouhym zdrazenim stane premiove zbozi, tak to neproslo. Jestli prodejci cekali, ze se budou Vosickemu na toto vymlouvat, a ze on nad tim jen pokyve hlavou a necha trh vyzirat konkurencnimi znackami, tak to se asi sakra spletli - a demonstrace tomu moc nepomuze. Tohle chce schuzku ddealeru s Vosickym, ujasneni si cilu, naplanovani strategia a pak uz jen zarezavat a zarezavat...
Jinak se VW otrepe z dieselgate a spolu s ostatnimi evropskymi vyrobci vytre s Hjondee podlahu, aspon na CR trhu.

P.S.

Jeste dodam, ze zbavit se Vosickeho by mohla byt pro Hyundai v CR velka chyba, spis by bylo dobre ho posunout "nekam vys",at je jaky je - je velice schopny.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:03
Re: Vošgate II
:yes: Přesně si vystihl vývoj a postavení Hyundaie na našem trhu..... :yes: Pod to bych se podepsal, ale Vošického bych odsunul někam dělat PR do šoubiznisu, tam by jeho praktikama udělal superstar z čehokoliv, protože negativní reklama tam má daleko větší váhu na sledovanost :-)
24. 11. 2015 12:07
Re: Vošgate II
Treba by mohl delat promotera nejakemu boxerovi, tam to lita :-)
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:10
Re: Vošgate II
Nebo nějakýmu zpěvákovi >:D Hlavně pryč od aut >:D
24. 11. 2015 14:03
Re: Vošgate II
Podle mne jsi vedle. Vošický tlačí lidi až ke zdi a člověk, který nemá kam uhnout, může udělat cokoliv. To svědčí o faktu, že V. není "velice schopný". Zjevně mu nedochází, že si někdo může zvolit jiné hřiště a jiné prostředky k vyřešení osobních sporů. Vždycky můžeš narazit na většího brouska...
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:15
Re: Vošgate II
Je to tak. Dělá jen to, co je mu dovoleno a tolerováno.
24. 11. 2015 14:10
Re: Vošgate II
Absolutní souhlas. Strategie Hyundai byla agresivní, ale efektivní a hodně lidí se na ní chytlo. Jenže to je tak vše. Doba se posunula, konkurence zareagovala a zhruba čtyřletý výstřelek jménem Hyundai je možná u konce. Potíž je, že zatímco se Hyundai na trhu celkem zabydlelo, bylo to (pokud je pravda, co tu Fischer uvádí) na úkor jeho prodejců - těch, kteří také museli odvést kus práce k tomu, aby se to povedlo, a kteří kvůli tomu riskovali svůj kapitál.
24. 11. 2015 16:19
Re: Vošgate II
Ja pamatuju doby, kdy jsem obcas vezl taxikem jednoho prodejce (= majitele dealerstvi) KIA. Bydlel v byte, hezkem, ale byte, jezdil v Riu - v tom starem, co byl velky asi jako Felicie Kombi.
Pak nafasoval neco vetsiho od Kie, ale olitaneho nekde z Nemecka.
A pak zacal vykladat o tom, ze prijde nejaky novy model, ze se bude jmenovat Ceed a ze to tu s trhem radne zahybe. Do te doby byl spis tak nejak spokojeny s tim, ze prodava mr*ky, nevadilo mu to, prodaval nova auta, mel svuj "autosalon", kde se drive prodavaly sekacky na travu a klientele to stacilo.
Ten boom Ceedu ho neskutecne nakopl, zacal prodavat vic a vice, jenze...prodeje nejsou vsechno. Prodeje Kie rostly, ale narocnost klientely taky a autosalon ze stare kulny uz nestacil. Ten typek se ale bal uveru a hypotek jako cert krize a tak to radeji prodal nejmenovanemu dealerovi Citroenu. Ten ted dela jak Citroen, tak Kiu, nemusim jiste zduraznovat, ze Kia dotuje Citroen, a ten muj znamy mu tam dela nejakeho vyssiho sefa.
Co tim chci rict je to, ze znacky rostly a s tim menily a meni naroky na dealery a jejich sluzby, oni je proste musi tlacit. Ja ty Vosickeho praktiky neobhajuju, ostatne sam do nich nevidim, ale tohle je proste vyvoj.
Jak jsem uz psal - pokud dealeri nestihaji, musi zachovat chladnou hlavu, sejit se s Vosickym a cely proces na dalsich par let nastavit a makat, ten nekutecny boom, co prisel s prvni generaci i30/Ceedu uz se opakovat nebude.

P.S.

I kdyz to muze byt i jinak: [odkaz]
24. 11. 2015 17:02
Re: Vošgate II
Nejste z Hodonína? :-)
24. 11. 2015 21:57
Re: Vošgate II
Ne. Respektive o tom nevim >:D
24. 11. 2015 18:20
Re: Vošgate II
To se dobře četlo dík :yes:
Re: Vošgate II
Bohuzel (nebo vlastne bohudík) jsi jeden z mála normálních lidí v této diskusi, v podstate i v diskusích na ACZ vubec.
24. 11. 2015 20:03
Re: Vošgate II
To bylo uprimny.
Mimochodem, po tvym vcerejsim dlouhym prispevku o tom, ze zasadne omezis svoji pritomnost zde a budes psat par prispevku do mesice, jsem z nudy mrknul, jak ti to zatim jde. Po sedesatym jsem to vzdal.. ze ti to stoji za to, delat tady ze sebe kasparka. Bud chlap, ne.
Re: Vošgate II
Nedelám kaspárka. Co se týce vsech príspevku mého nicku v dnesních diskusích tak az na dva které reagují na nick mariachi se u vsech jiných jedná o reakci na vypatlance kteri se do me navázejí nebo na nekoho komu odpovídám na jeho otázku,

Takze na príspevky ve kterých se nejak jedná o moji osobu si dovolím reagovat nezávisle na tom co si o tom kdo myslí a není to v rozporu s tím co jsem napsal.
Avatar - white label
24. 11. 2015 21:40
Re: Vošgate II
Samozřejmě, že ne, vůbec tu ze sebe neděláš kašpárka a vůbec to není v rozporu s tím co jsi tu včera napsal...
Hlavně klid.., tak a teď to rychle spolkni a dobře zapij.
Re: Vošgate II
Neotravuj, prolhaný zmrzlinárský odpade.
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 12:16
Re: Vošgate II
Pipi? Pšt, jo? >:D >:D >:D
Re: Vošgate II
Nudís prolhaný nateracský odpade. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 15:45
Re: Vošgate II
Vidím, že jsi dostal přes prsty.... v dalších diskuzích jsi statečně, jak je u tebe zvykem, stáhl ocas mezi nohy a děláš, že nejsi. >:D >:D >:D to s tebou musí řezat o podlahu, že nemužeš odborně přidat svůj odpad do mlýna, co? Nedoceněný novinářský diamante !
26. 11. 2015 22:46
Re: Vošgate II
IPA zásadně nedělá Kašpárka, on totiž Kašpárkem je
Avatar - white label
24. 11. 2015 21:36
Re: Vošgate II
Máš pravdu..., na druhou stranu těžko můžeš po někom chtít, aby nebyl tím, čím je, a byl tím čím naopak (prokazatelně) není...
Re: Vošgate II
Neotravuj, prolhaný zmrzlinárský odpade.
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:17
Re: Vošgate II
Díky, taky ti přeji klidnou noc, hlavně po té tvé včerejší, probdělé... :*) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 10:52
Re: Vošgate II
Klid pipi >:D
Re: Vošgate II
Nudís, nateracský odpi. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 12:02
Re: Vošgate II
Ty mě bavíš, pipi >:D >:D >:D .... ještě jsi nerozdýchal jak jsem ti to natřel, že? .... klid, neberu to vážně, ani tu tvou střelbu do lidí. Ty si tak maximálně, pipi, umíš střelit do trenclí... :-* ;-) >:D >:D >:D
Re: Vošgate II
Nudís, nateraci. J.R. - barva odpadu. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 15:46
Re: Vošgate II
Čmuchy? Krásné jméno i příjmení, že? I to jméno závidíš, že? ... a tak, ve tvém případě se nedivím.... ;-) >:-[]
26. 11. 2015 14:32
Re: Vošgate II
ipa-gilgit čmuchá všude, je to holt hovnajove >:D
26. 11. 2015 22:21
Re: Vošgate II
jooo IPA Gilgit je hovnajovec, něco mě živit musí a od Pežotu a Fordu už mě vyhodili
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 11:55
Už mi to dává smysl
Před rokem jsme kupovali nové auto a poptával jsem i u dealerů H/K SUV IX35/Sportage. Jaké bylo moje rozhořčení, když jsem po pár telefonátech a osobních návštěvách na několik dealerů v Praze a okolí slyšel toto : Hledáte dobrou cenu? Tak to jdete ke konkurenci, my tohle neděláme, to my nemáme zapotřebí... předem říkám, že se nejednalo o jednoho, ale asi o 3 prodejce korejských vozů. Jediné slušnější jednání bylo v Kie na Kladně, kde se snažili nabídnout alespon trochu lepší cenu na skladovce.

Pokud je taková firemní strategie, chápu... ale znovu už bych se tam ptát nešel. Myslel jsem, že prodejci mají zájem přilákat nerozhodného zákazníka ( i když po projetí převažovalo spíše negativum, cena to mohla nějak vyvážit ) a ne ho odradit.
Rozbalit vlákno
22
24. 11. 2015 12:08
Re: Už mi to dává smysl
Ty bys fakt chtel iX35..? Bleeeee 8-s
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:11
Re: Už mi to dává smysl
Ne, nechtěl, otec vybíral a zajímal se... po projetí bylo jasno :-)
24. 11. 2015 12:14
Re: Už mi to dává smysl
Tak v tomto pripade snad muselo byt jasne po prvnim pohledu, ne?
Vzdyt tohle je snad nejhnusnejsi auto na svete. Jak jsi jen sveho otce mohl nechat na neco takoveho sahnout, nedejboze sednout dovnitr? >:D

[odkaz]

P.S.

Po projeti je to podle me trochu lepsi, nebyt to tak hnusne, tak by to - v automatu - bylo fajn auto pro holky, vsechno v tom jde lehce, je z toho dobre videt, dobre se do toho nastupuje...
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:21
Re: Už mi to dává smysl
No... každý máme jiný vkus.. taky jsem mu to říkal, mne zas tak exteriér neuráží, ale uvnitř to bylo pro mne celkem peklo >:D , pak jsme se zaměřili spíše na Sportage.... ale po projetí mam stejnou zkušenost, byl to MT a 1.7CRDi. Auto pro holky. Nakonec jsme našli za stejnou cenu Kugu EB a bylo jasno, hlavně po projetí.

Pořád vidím jako nejlepší korejské auto Ceeda, nýbrž chování dealerů mne uplně vyvedlo z míry. Poptával jsem skladovky, jakou mají nabídku do naší cenové hladiny a hned odbytí tímto, jako že je skoro obtěžuju.
24. 11. 2015 12:26
Re: Už mi to dává smysl
Tak to cumim, ja jsem chodil asi pul roku zpet se znamym po dealerstvich H/K ohledne ix20/Venga, slo o celkem 2 (slove dve) auta, zadnou flotilu, a to jsem neveril, kam se byli dealeri ochotni s cenou a dalsimi nabidkami dostat. Nakonec z toho vysly dve Vengy, jedna v plne palbe, druha holatko a zatim je spokojenost.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:35
Re: Už mi to dává smysl
No... teď tě nechci urazit, ale tohle nejsou mé slova... ale bylo mi řečeno, že jestli chci lepší cenu mam jet dál na východ, Morava, Slezsko.. >:D Tak třeba tam u vás mají lepší nabídky, to opravdu nevím, zas tak mne H/K nezaujala, abyjsme jeli přes půl ČR :-)

Přijde mi, že ale obecně velké Pražské showroomy se chovají k zákazníkovi hůře, než ty menší na malých městech... za mne nejhorší a nejarogantnější přístup rozhodně vysloužil Klokočka a to jak prodejna, tak i servis.
24. 11. 2015 23:11
Re: Už mi to dává smysl
Rozhodně, z vlastní zkušenosti i ohlasů mých známých je k soukromníkovi při nákupu auta přistupováno diametrálně odlišně v Praze a kdekoliv jinde. Bohužel ;-\
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 12:31
Re: Už mi to dává smysl
podla mna je nove sorento uz dalej ako ceed ;-) ... nakolko je o nejaky ten rok uz novsim modelom..... a nejeden test uz sorento zrovnava napriklad aj s nejakou tou zakladnou Q5 alebo X3..... co dava tusit ze pojde zrejme o celkom fajn auto nielen na pomery kie... ale vobec... celkovo...

momentalne by som ale prve miesto v korejskom rebricku dal novej optime ( teda dal ju este pred sorento ) ... ktora uz za nejaky tyzden/dva bude u nas v predaji ;-) ... uz len cakat na testik ... zatial tie predbezne jazdy a dojmy su vraj moc pozitivne :yes:
24. 11. 2015 12:40
Re: Už mi to dává smysl
Sorento je hodně povedený vůz. To je bez debat. Jel jsem o víkendu s AT. Přiznám se, že jsem doufal, že to bude dobré auto, ale nečekal jsem, že až tak dobré. Pohodlné, v kabině relativně tiché a moc dobře se mi řídilo. A ten automat je nečekaně vymazlený.
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 12:43
Re: Už mi to dává smysl
u sorenta chvalia aj materialy .... nejeden tester uz hovori ako o vstupnej brane do sveta premie.... samozrejme nie je to este premia .... ale to auto je uz urcite dalej ako ceed
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:41
Re: Už mi to dává smysl
Sorento rozhodně není zlé, to ani Santa Fe, ale tyhle dvě auta vlastně moc přímé konkurence nemají. Prémiovkám mohou konkurovat cenou a výbavou, kdy za menší peníz máš stejně velké vybavené auto, ale to je tak vše. ostatní konkurence v této třídě vlastně auto nemá a když už má, jsou to auta, co se v některých paramtetrech dají srovnat s prímií (Touareg, Grand Cherokee).

Ceed ale obstojí i v porovnání s mainstreamovou konkurencí... né ve všech, ale v některých specifikací je to solidní auto.
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 12:46
Re: Už mi to dává smysl
sorento uz ale obstoji aj v porovnani so zakladnymi premiovkami... co ceed vo svojom segmente nedokaze ... tazko zrovnas zakladny ceed so zakladnou A3 .... ale zakladna Q5 a zakladne sorento .. tento duel uz nie je taky nerealny...

sorento je voci ceedu o celu generaciu dalej ( aj interierom aj materialmi ) .. je to podla mna momentalne zatial najvydarenejsi model od kie... v komplexe vsetkych vlastnosti a pouzitych technologii sa jedna o paradne auto a to za cenu ktora je stale ... este z tych nizsich v porovnani s konkurenciou .....
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 12:51
Re: Už mi to dává smysl
Asi takhle... udělej anketu, když postavíš před lidi Sorento, Q5 a X3 a dej jim vybrat :-) Málokdo upřednostní Sorento, pokud jim dáš stejnou cenu :-) A to nijak neshazuji... já vím, že si to moc přeješ, ale Kia ještě mezi prémii nepatří... to si může z mainstreamu dovolit maximálně tak Touareg :)
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 12:55
Re: Už mi to dává smysl
len som chcel napisat ze sorento je podla mna dalej ako ceed.... na zvysok co ti tam z mojho textu nesedi sa vykasli ;-) ...

ono momentalne najlepsi korejec bude zrejme uz nova optima... uz v decembri ju tu mame aj na nasich cestach :yes:
24. 11. 2015 23:56
Re: Už mi to dává smysl
Mě se líbí jak všichni vyzdvihují Ceeda, ale prakticky shodnou, jen s kvalitnějšími materiály interiéru a lepším designem postavenou I30 ignorují. Proč bych si měl kupovat Kiu za stejné, nebo větší peníze, sice jen o chlup, ale horší dceru Hyundaie? Pro mě má značka Hyundai větší cenu, mj. i proto, že je momentálně na 39. místě v Top 100 všech značek světa.
Avatar - Ozzman
25. 11. 2015 08:03
Re: Už mi to dává smysl
No, nevim, ale si asi jediný, který i30 řadí nad Ceeda... a to hlavně v tom interiéru. A jaké pořadí má jaká značka je mi šuma fuk >:D
25. 11. 2015 17:59
Re: Už mi to dává smysl
Každému se líbí něco jiného, ale z vlastního porovnání vím a to bez diskuzí, že interiér Ceeda působí hodně laciným dojmem. Nebudu ti to rozmlouvat, ale vyšší prodeje i30 naštěstí mluví za vše.
25. 11. 2015 16:31
Re: Už mi to dává smysl
Proč? Protože design i30 je o třídu horší (hnusnější) než u cee´da, zvenčí i uvnitř! :-!
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:32
Re: Už mi to dává smysl
Cee'd je celkem povedené auto design je stravitelný.
Hnusný model i30 se může líbit málokomu..asi se prodává je pro levnou cenu.
Nechtěl bych ho ani zadarmo..
26. 11. 2015 16:37
Re: Už mi to dává smysl
Design Ceeda je strohý a nudný, podobně jako třeba u ultrahnusného Golfa, Octávie a to všech generací. Když říkáš, že Ceed je celkem povedené auto, tak přiznáváš to samé i u I30, protože jsou to nejen technikou sourozenci. Spíš otec s dcerkou, ale to je jedno.
Většina lidí co si koupila novou I30 mi tvrdila, že právě design byl na prvním místě při rozhodování o koupi, teprve potom komfort-výbava, kvalita jízdy, kvalita zpracování, záruka, cena - mám stejný názor.
26. 11. 2015 16:52
Re: Už mi to dává smysl
Vidím, že je tu samý obdivovatel starého, strohého a nudného - "nadčasového" designu alá koncern VW. Není nad špičkový design většiny asijských značek.
24. 11. 2015 16:53
Re: Už mi to dává smysl
U Kie se dá najít dobrý dealer, ale musí se hledat, myslím, že podmínky jsou mnohdy lepší než u jiných značek. Ceed je dobré auto, ale je poplatné době svého vzniku, každé další auto, které vzniklo po něm je lepší, řekl bych vyladěnější a preciznější.
Avatar - MadPete
24. 11. 2015 13:07
A co spáchal?
Prohřešek proti dobrým mravům? Zneužívání tržní síly jako řetězce? Nedopřání "spravedlivého zisku" (ten termín mám od OPEC) dealerům? Vošický je mi sympatický jak vošina v zadku a asi je to chytráček co kraviny shora amplifikuje a ne mírní. Ale jestli se dá obvinit a usvědčit z tretného činu to je jiná věc.
Rozbalit vlákno
1
24. 11. 2015 14:06
Re: A co spáchal?
Jo a zase jiná věc je, že člověk nemusí být odsouzen, aby musel z funkce... To platí snad jen v české politice. ;-)
24. 11. 2015 16:39
www.vladimireodstup.cz
Davam to i sem:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
24. 11. 2015 16:43
Hyundai vs. Fisher
A napadlo to někoho prošetřit v rámci celé EU? Možná to není ojedinělý případ, i když je nepravděpodobné, že by se to jinde dařilo tutlat. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
24. 11. 2015 20:16
Mimo téma....M2
Omlouvám se, chci dát jen na vědomí, že na BMW konfigurátoru se objevila mezi vozy M, M2 pod označením F87
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2015 20:55
České háčko
Zdá se, že Hjoandéé, vozy české asi jak Tomyo Okamura, mají docela významný háček.
Je docela ironické, že zatímco vozy a jejich kvalita letí strmě vzhůru a vesměs už v mnohém opravdu převyšují průměr konkurence, tak serióznost a důvěryhodnost značky a hodnoty, které chce reprezentovat, zabředávají do fekálií až po uši...

Proč? není tohle tak trochu zbytečné? No, hodit to na Vošického je jednoduché jak postavička Gargamela ve šmoulím světě... Nechci tu nijak obhajovat Vošického, zvolená rétorika se mi ve svém důsledku také ekluje. Ale Hyundai ČR představuje dravého korejského draka, který si dal za cíl dravě se drát za prodejními čísly. A metoda Vošického tomu jen odpovídala. A je v důsledku úplně jednoduchá otázka - když se dealerům přístup Hyundai ČR nelíbí, nutí je někdo Hyundaie prodávat?? Není tu náhodou konkurenční prostředí? Takže pokud je Hyundai ČR zlobrem mezi zlobry nejzlejším, proč dealeři jednoduše nehodí samotnému Hyundaii jeho firemní kulturu mezi jejich šikmé oči??

A tak tu máme PR boj, zřejmě další týpek formátu Vošického, který prostě nestrpí jinou autoritu a léčí si vlastní ambice... Ano, když nemůžu vyhrát, tak raději potopím všechny...
Rozbalit vlákno
8
24. 11. 2015 21:03
Re: České háčko
Souhlas.Výměna Vošického by možná pomohla,možná ne.Přijde jinej,mladší sekáč,ten se nezakecá.
Stačí znát názor lidí na top management v mnoha firmách.Je to všude stejné.
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2015 21:08
Re: České háčko
Přečetl jsem si zběžně celou zde [odkaz] a to, co uvedlo ACZ, mi přijde poněkud nepřesné až manipulativní, podstatou trestního oznámení není způsob prodeje, ale vydírání a zneužívání postavení.

Nicméně o to víc platí, co jsem uvedl, Hyundai ČR je s věcí evidentně seznámeno a Vošického se toto nijak nedotklo. Takže podle rejže zřejmě normální firemní kultura... Ok, pak platí, že nebudu zastupovat jako dealer společnot, jejíž praktiky se mi hnusí a které považuji za zcela nemorální.
24. 11. 2015 21:21
Re: České háčko
Jenže i třeba v naší firmě šla kdysi stížnost na ředitele k majiteli a v podstatě se nic nestalo, s menší prodlevou to odnesl personální.
Německá firemní kultura?
Vzhledem k tomu,že všichni 3 dealeři v mém okolí dál normálně fungují,přičemž jeden z nich je naprosto skvělý přístupem k zákazníkovi,tak problém ,může být u pana dealera,který chce mít třeba výhody oproti jiným?
24. 11. 2015 22:02
Re: České háčko
Cetls to cele? Opravdu komplet cele? I s tim zesplatnenim uveru a rucenim smenkou a osobnim majetkem? Jak jednoduche, myslis, ze bude pro cloveka, ktery ruci uplne vsim, co ma, prejit na prodej jine znacky? Uvazujes vubec i o necem jinem, nez o prvnich dvou pismenkach v prvnim slove prvni vety?
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 21:10
Re: České háčko
"Takže pokud je Hyundai ČR zlobrem mezi zlobry nejzlejším, proč dealeři jednoduše nehodí samotnému Hyundaii jeho firemní kulturu mezi jejich šikmé oči??"

Ano, není nic jednoduššího, než zavřít autosalon za 60 mil.
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2015 21:15
Re: České háčko
Ale no tak. Asi nebudu otvírat dealerství za 60M, aniž bych si nezjistil obchodní podmínky předem... A pokud se obchodní podmínky změnily, opět to jen vyplývá z vzájemně nastavených smluvních vztahů. Nikdo je zastupovat Hyundai ČR nenutil.
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 15:50
Re: České háčko
Mluvíš o něčem, o čem nemáš ani páru a jsi úplně mimo realitu. Tak to nefunguje.
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 16:09
Re: České háčko
Co čekat od psa s hlavou v televizoru .... někdy to umí lepenka krásně nastřelit >:D >:D >:D ... už tvoje první věta je *... ten zbytek jen tak levituje nad tvým přehledem.
25. 11. 2015 12:16
tak k fiserovi se nikdo dalsi nepridal
[odkaz]
a navic se provalilo ze fiser je jeden z nejvetsich podvodniku s reexportama a tim dostaval neopravnene bonusy.
Rozbalit vlákno
2
25. 11. 2015 12:39
Re: tak k fiserovi se nikdo dalsi nepridal
Tady je rozhovor s Vošickým:

[odkaz]
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:34
Re: tak k fiserovi se nikdo dalsi nepridal
Hmm..asi nikdo nevěří , že Vošický napíše , jo , to je ok , beru úplatky a odírám dealery.., že?
>:-[]