Ten zadok vyzera jak trochu pokrcene pozadie stareho Passata. Sakra, toto uz s Cadillacom nema nic spolocne, to je europske auto s trochu "americkymi" liniami....brrr. Ked klasika tak klasika, toto nemusim...
No ono to bude tym, ze je to prezleceny Saab 9-3 SportCombi. Zda sa, ze predaj BLS upada tak sup okopcit Sportcombi, ktore sa realtivne slusne predava (na Saaba :) ). Otazkou je kedy pride BLS cabrio ...
Je to sice asi prvni seriovy kombik teto znacky, nicmene ruznych prestaveb Cadillacu na kombiky bylo v minulosti docela dost, viz www.cadillacstationwagon.com
Kdo by neznal pohrebaky ci sanitky na jejich bazi...
Je nová doba. Někdo nedožije zítřka a někdo by si měl uvědomit svou sílu. Pak nemusel by uhýbat. Přes všechny snahy zůstat slepý prozřít, že full-size Cadillac DTS deVille přes mikrovýdaje na propagaci a nulové nahrazování skutečně novou generací po celou dekádu je páteř Cadillacu. Možná jsou světoví novináři a internetoví tlachalové velmoc, ale o výsledcích rozhodují skuteční kupci. Per ústa by se nám ulice hemžily trojkovými bavoráky. V reálu jezdí lidé vždy trochu něčím jiným. Neříkám, že je BLS špatný auto nebo se nemá v žádném případě vyrábět. Ale jen největší naivka z vedení Kroymanns může doufat, že řada BLS bude nejprodávanějším Cadillacem. Leda v nějakém paralelním vesmíru, kde Superb je nejprodávanějším modelem Škody.
Jen doufej, ze to Caddy neprojede u celkem slusnyho auta s marketingem jako Jag u X-Typu. Realita je neprijemna, ale trh rozhoduje, ze se musi delat Caddy i Jag v kombiku ;-\
Přirovnání k X-type sedí ve všech bodech. Osobně by mě příliš nemrzelo, kdyby BLS po pár neúspěšných letech zase z portfolia Cadillacu zmizel. Ale pokud ho Caddy vidí jako hlavní pilíř své evropské snahy... tak je mi jich předem líto. :-( Otázka je, jestli tak rozhoduje trh. Jestli spíš managementu Jagu i Caddyho neunikají souvislosti. Co je dobré pro BMW a Audi, není automaticky recept pro všechny značky.
Řekl bych, že přes veškerou snahu, tohle moc prodávané auto, v porovnání se zavedenými značkami, nebude. Většinu evropských zákazníků design neosloví a tím čím Cadillac může zaujmout, to se nachází ve vyšších cenových a designových rovinách. Opravdu, analogie s X-type je namístě. Ovšem řekl bych, že X-type byl krapet povedenější, zejména spodní linie oken a hrb vpředu na střeše tomuhle autu nepřidávají. Škoda, že nejsou známy (byť rámcově) ceny. Jiný argument stěží zákazníky přesvědčí, museli by být zapřísáhlí odpůrci designu Saabu, aby je přesvědčila technika oděná do jiného kabátu. No nechť rozhodne trh. V týhle třídě bych spíš uvažoval o Volvu V40 nebo o slabším z BMW 3.