Nechci vypadat jako zpátečník, ale jestli takhle budou vypadat všechny malé hatche ať již s prémiovým přesahem nebo bez, skončím nakonec u něčeho z přelomu tisíciletí.
Nepopírám pokrok v interiéru, jízdních vlastnostech a technice, ale ten zevnějšek u dobré poloviny dnešních aut prostě nepřekousnu. Moc tomu nerozumím, tak jako se mi 3-er, 5-er a X5 líbí, zbytek mnichovského portfolia je s prominutím divný.
Jen tak pro srovnání, mezi těmito vozy je přesně deset let a alespoň zvenčí několik kroků zpět. Škoda.
[odkaz]
[odkaz]
U Alfy žádné zbytečné linie, prolisy, boule, samoúčelné záhyby, tak by to mělo vypadat i u BMW. Ať si vezmou říklad z Golfa...
Přiznám že mě se dnes líbí ještě více než včera (opravdu!) - URČITĚ to bude NEJ auto své kategorie, "mňam" :yes:;-)
PS: Ale v textu/tabulce jsou CHYBY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-O
U skvělých benzínových 1.6 (společném dílku BMW a PSA = takže NE zcela nových, zde mají jen "nový software", ale motor je to stále ten co najdete od CITROËNu DS3 po Peugeot 508) je zde v tabulce "VŠECHNO ŠPATNĚ"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :no:
Jak zdvihový objem, tak výkon, tak točivý moment... ;-\
Prosím OPRAVIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ty "benzínové" chyby)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… Děkuji :-)
8mi stupňová převodovka? Ta je FANTASTICKÁ - ve velkém srovnání VŠECH polo- i celo :-) automatických převodovek právě tahle 8mi stupňová od ZF zvítězila - v 5kovém BMW, které ZDALEKA NEbylo nejdražší(m vozem v testu) :yes:
PS: Já to "cítím" TOHLE JE NEJlepší vůz nižší střední třídy :yes:;-)
Pěkný den (s dost hodně možná skoro určitě NEJ vozem své kategorie, s BMW 1 :-)
S bmw to máš posledné roky tak, príde nový model, veľké haló, mámo na to si ja nikdy nezvyknem a....za dva tri rôčky človek uznanlivo pokyvuje hlavou, že to predsa len mali dobre zmáknuté tí bavori.
Já to tak úplně nemám...
Trojka, pětka a sedma se mi vždy moc líbila, jednička je snesitelná, X5 hezká. Zbytek se mi vizuálně nelíbí a čas s tím nějak nic nedělá...
Zbytok nestojí za zmienku, X6 je pózer kára pre paká ktoré nevedia čo chcú. GT bola strela do prázdna a neviem čo tam ešte majú. 3, 5, 7- to sú bavoráky, viac by normálneho človeka trápiť nemalo ;-)
Tohle je bezesporu hodně zajímavý počin BMW. Poprvé, když jsem se na něj koukal, mi přišel až "škaredý" :-) a dal jsem mu za 3. Dneska bych mu dal i za 2. Na níž ustavená přední světla se musí chvilku zvykat, to je pravda [odkaz] ale přitom zle vůbec nepůsobí, interiér už od pohledu vyzařuje standardně skvělým zpracováním [odkaz] a tady chybu nehledejme žádnou. Z profilu působí jednička asi nejsebevědoměji [odkaz] - elegance snoubená se sportovními rysy. Zadní část je asi to, co bude vadit většině lidí [odkaz] mě ovšem nevadí. Za design bych dal jedničce za 2 [odkaz] Myslím, že ve skutečnosti bude působit mnohem lepším dojmem než na fotkách. Možná škoda, že jako vzor si vzali X1.
presne tak.chce to cas,kde to poriadne sa na neho vypozerat,najlepsie nazivo. nie som bmw fanusik,avsak ten predok vobec nieje zly. interier fantasticky,len ta zadna cast je stale trochu cudna....
a to auto se mě libí víc a víc. Osobně nemám problém s předním a bočním vzhledem. Pouze zadek mi připadá takový, že si počkám až na osobní kontakt. Jako spokojený řidič BMW 118d, které jsem měl půl roku půjčené z AVISu bych si toto nové koupil hned. A to se naftovým autům vyhýbám obloukem.
Že by u BMW kupovali motor 1,6 GDI z Hyundaie Velosteru (stejné tech. údaje v tabulce) a vydávali ho za vlastní motor, přeplňovaný turbodmychadlem? Kam ten automobilový svět spěje?!
I když na druhou stranu musím uznat, že dokázali skoro zázrak tím, že ze stejně naladěného motoru se jim podařilo získat dvě výrazně odlišně rychlé verze navzdory obdobné hmotnosti obou verzí..(asi jiná aerodynamika a jiné zpřevodování, možná i ta 8-mi stupňová převodovka přidala ruku k dílu)
Stačí odstup pár hodin a dnešní pohled snad už i plejstejšny a plakáty přesvědčil, že BMW umí - [odkaz] Vycházej z toho, že nevíš, neznáš, neumíš. Ve svém krátkém životě jsi v podstatě předchozí bavorský počin mistra Bengleho zachytil maximálně tak za plotem bazaru, a tvůj rozhled determinuje především velmi kritický pohled až bulvárního charakteru, že nejlépe to s tebou myslí renault, neboť ti dává naději, že si auto předmětné velikosti dokážeš koupit po sice krvežíznivé výpravě do banky, ale přesto za své...
Zatím si sice můžeš dovolit ironicky plivat na nového bavoráka, neboť to, že by sis ho nekoupoil hlavně proto jak vypadá, bys vnutil opravdu jen poslednímu prosťáčkovi u vás na vsi, měl bys ale možná vědět, že těm starším jsi tu jen pro smích.
Nevím, co kdo čekal, ale pokud je tu někdo s mozkem a vočima, přesto zklamaný, asi se právě vrátil z vyhnanství ze stanice ISS. Ať se na jedničku díváme z jakéhokoliv úhlu, neexistuje špatnej pohled, všechno na tom autě je přišroubované tak, jak to příšroubované být má. Vůz má tradičně dokonalý, bavorácký široký postoj, akcentací přídě, jejím mohutněním přibral na přísnosti, prostě je to ten správný třídní sportovní premiant tohoto desetiletí.
V konkurenčním klání bude samozřejmě těžit z toho, že Mercedes-Benz tuto třídu obsazuje modelem konfigurovaným zcela jinak, takže do přímé konkurenční úvahy padá pouze předokolková elita - VOLVO C30 a (nová) AUDI A3.
Kdo chce získat auto, kompaktní hatchback s dokonalými sportovními jízdními vlastnostmi, prvotřídním designem na nadcházejících sedm roků, bere (i uvnitř překrásného) bavoráčka.
Co cenit zvenku? Především to ztučnění kolem ledvin, auto se stává, byť ve své přísnosti, jaksi... uchopitelnější, přirovnal bych starý a nový model asi jako když koukáš na Avatara ve dvě či tři dé. Nová jednička vnáší do designu rozměr prostorovosti, celá karoserie je pohledově (na BMW) nebývale hravá, laskavá.
No a pak ten vnitřek, to je doslovný rajc. Exklusivita, sportovnost, konečně estetika, kterou bezezbytku může člověk přijmout za svojí. Za kabinu náleží Mnichovu letošní Oscar.
P.S. Nepiš tu hlouposti o tom, že je to plečka, a že se ti zvedá žaludek, neboť životní plečkou jsi leda tak ty sám, a po motivech zvedání žaludku raději v sobě ani hlouběji nepátrej, nebo ti budou muset na psychatrii udělat restart osobnosti...
Mně osobně ten design už na první pohled nepřišel nějak vyloženě špatný. S předchozí jedničkou má něco společného - je divný. Jenže předchozí model byl tak nějak zajímavě divný, tohle je spíš nudně divný. A to je docela problém, cenově je jednička až moc blízko trojce, což (jakmile se dorovná generace) je auto úplně někde jinde.
prichadzajuca rada bmw rady 1 je dizajnovo vyslovene tragedia nad tragediu. ani keby ho navrhovali viaceri extremne vyhraneni dizajneri z ktorych ani jeden z nich nemienil ustupit zo svojho stanoviska. nechapem preco sa musi silou mocou burat nieco dokonale len za cenu toho, aby prinutili ludi k predaju stareho auta a kupe noveho a zaroven zlanarili vahave povahy majuce dilemu co kupit?
aktualna jednotka, naozaj az napr naozaj drobnosti, nema jednu jedinu chybicku krasy, nech sa clovek na nu pozrie z akehokolvek uhla pohladu. ide snad o jedine auto, ktoremu sikne kazda farba a kazda velkost a typ kolies. paradoxne, plechace s puklicami ma okuzlili najviac.
skratka, niekto chce byt v bmw papezskejsi nez papez.
k technike, kedze nie som odbornik, sa nemienim vyjadrovat, no podla ohlasov iste vzdy bola, je a aj bude na nezvyklej urovni.
Jednička za jedna, o tom nemusíme diskutovat... samozřejmě v očekávání nějakých lepších motorizací. Interiér (snad) dostal to co potřeboval a největší slabina tak byla odstraněna.
Pokud bych měl hledat mouchy: přední světla mě úplně neberou, ne všechno co funguje na velkém autě bude fungovat i na malém. Celkové proporce jsou pořád divné, ale vzhledem ke své reputaci si to může BMW dovolit. A bílé zrcátko vypadá, že po menší opravě nezbylo na lak :-).
PS: poslední věta zní skoro tak, jako by třídveřová varianta i kupé nebyla v plánu... víte o tom něco?
Mne nestacil ani odstup par hodin a musim ti oponovat, na tom aute neviem najst jediny dobry pohlad, pohlad, kde by to sedelo. Je mi jedno aka to je znacka, vzhlad auta viem zhodnotit bez ohladu na znacku, takze tvoje globalne pravdy, ze kazdy, komu sa toto auto nepaci je prostacek si nechaj pre seba.
Skor by ma zaujimal tvoj nazor, kebyze sa nejedna o BMW ale o nejaky, najlepsie francuzsky alebo korejsky, mainstream.
Podle MNE se nové "prémiové" BMW 1 povedlo :yes: a zrovna tak se v kategorii POVEDL model DS4 a korejsky NEumím (a učit se mi nechce), omlouvám se ;-)
Pěkný den :-)
já bych řekl, že celkově to jde. Podle mě je tam pár detailů, které na tom autě nesedí - "plech" mezi ledvinkami a světly a Poloidní zadní světla... Boční profil je klasické BMW dlouhá příď, krátký zadek, tj OK. Interiér moc vydařenej - teda zatím jen podle fotek :yes:
To je právě tvůj zásadní hodnotící omyl, ty si představuješ, že karoserii jedničky by mohl udělat kdokoliv. Nemohl, neb tohle zvládnou jenom prémioví mistři, tedy aktuálně - BMW.
Už nechoď na slunko! >:-[] Jako fans této značky u motorek píšu, že se mi to nelíbí, ale ty si klidně si můžeš psát co chceš!
Prostě Nemci umí tvar, a na jihu Evropy se dělá design!
Osobně si myslím, že nová A-Klasse bude mnohem zajímavější auto. Bavorácká "jednička" určitě překonává nudnou A3. U C30 jsem na vážkách, ale její naprostá nepraktičnost ji dost limituje - jenže za dveřmi už je mazlík s trojcípou hvězdou, takže si oslavné ódy zatím šetři ;-)
No NEvím - MB umí pervektně "velká" auta jako je CL či SL, tady "dole" zdaleka tak silný není. A Klasse byl zajímavý nápad ale nějak to "ne zcela vyšlo" a asi i proto se u MERCEDESu "inspirovali" (slušněji to nešlo ;-) ) právě u BMW 1.
Možná mohou udělat vůz s o něco atraktivnějším vytvarováním plechů - ale podvozek, převodovky, motory - tam se "pravému" BMW 1 asi (skoro určitě) NEvyrnají.. ;-)
Pěkný den (s "ORIGINALním" BMW 1 :-)
Neřekl bych. Prostě Áčko přišlo se sendvičovou pseudo MPV konstrukcí, která měla svoje pro i proti, ale rozhodně nebyla neúspěšná. A taky proto vzniklo Béčko, které se posunulo sice trochu jinam, ale vychází ze stejné myšlenky a Béčko samo má úspěch. Až takový, že prostě nemá smysl dělat A se současnou koncepcí a tak se posunulo dál. Prostě těm, měli rádi MPV krabici zbývá B (a rozhodně to nemyslím zle :-) ) a A má volné ruce na to, aby mohlo uzmout další prodeje konkurenci. Podle mého velmi rozumné... ;-)
Ano "inspirovat" se s nástupcem A Klasse u BMW 1 určitě JE "velmi rozumné".. :-)
NEřekla jsem že Ačko bylo NEúspěšné (i když počátky a losí test NE"prospěly" ;-) ), a nápad to opravdu nebyl špatný, ale ...
... ale u MB nyní mohou navrhnout obdobné pojetí a možná i "hezčí" karoserii, je ale až VELMi NEpravděpodbné, že by zvládli "najednou" přijít i s novými motory a famózní 8mi stupňovou převodovku v této kategorii nabízet NEbudou URČITĚ (no, na 99,99% :-) ) = prostě auto jako takové bude v reálu spíš soupeřem Audi A3 (už proto že to bude také "normální" PŘEDOkolka), BMW 1 je (dost) "jinde" (byť si to možná průměrný/běžný kupec ani NEuvědomuje ;-)
Pěkný den (raději v BMW1 než v technicky "tuctovějších" A-Klasse či A3 :-)
Sama říkáš, že pro A je konkurencí spíše A3, tak proč by se měl (jako předohrab) inspirovat zrovna u BMW ? Moc neznám motorovou nabídku prémiových automobilek v této třídě, tak nevím, kde M-B sežene motory tentokrát, ale M-B nikdy nechtěl být konkurentem v pojetí, jak automobily navrhovat. Z toho taky vyplývá, že nepotřebují mít každý rok nové motory a jeji 7G-tronic rozhodně není špatná převodovka i když jí jedno kolečko chybí. ;-) jak jsi sama napsala, toto nemá být konkurentem na poli techniky.
I když ono je to vlastně jedno. Onehda byl jeden průzkum, který ukázal, že 80% majitelů právě báva 1er ani neví, že mají zadokolku. K čemu jsou pro takové lidi excelentní jízdní vlastnosti a nejmodernější/nejvýkonnější motory ?
P.S: Už ti to psal včera FINLAND, většina z nás tady vidí celkem dobře a tak není třeba používat CapsLock. Navíc podle netikety je tohle psaní bráno jako hlasitý projev - zkus si to tak přečíst, nahrát a poslechnout, docela se zasměješ ;-)
P.P.S: tuctový nemusí nutně znamenat hned horší, každý má jiné priority a i když by mě svezení s 1er lákalo, nevím, jeslti bych si zrovna takovou výjimečnost pořídil, a to i když odhlednu od designu,ceny nebo praktičnosti.
Tobě taktéž hezký den :-)
V reálu si budou samozřejmě konkurovat všechny tři modely nižší střední třídy německých "prémiových" výrobců, ale BMW 1 je přeci jen konstrukčně trochu jinde = alespoň část jejích kupců jí bude volit právě pro tu náročnější konstrukci.
Takže A-Klasse a A3 konstrukčně podobné vozy budou soupeřit mezi sebou - proto mi příjde logické že se u MB "inspirovali" designem BMW1 ... díky finančně méně náročné konstrukci (bude to "předohrab" abych vás citovala ;-) ) bude totiž buď o fous levnější než "podobné" BMW 1, nebo za stejnou cenu nabídne ... třeba lepší výbavu. Já osobně považuji rozhodnutí MB za SPRÁVNÉ ;-)
7G-tronic opravdu NEní špatná, nicméně "ta ZFs 8mi" je ještě o fous LEPŠí (a nejen kvůli počtu stupňů - ostatně s 8mi stupni před lety přišel Aisin). Ale je fakt že "o fous" lepší podvozek a "o fous" lepší řízení a "o fous" lepší převodovka NEjsou věci které mají na prodej(nost) až tak moc vliv ;-)
ad PS: Já takhle píši již ROKy a je to ÚMYSLně - a ANO, ta zdůrazněná místa NEjsou "náhodná", tam MÁTE číst "hlasitěji" ;-)
PPS: V tomto případě "tuctový" sice ZNAMENÁ horší, nicméně ne snad přímo NEkvalitní či tak něco..
BMW 1 myslím JE i docela praktické, pro 2 dospělé (a 1 yorkshierku) je NAPROSTO "v pohodě" ;-)
Pěkný den :-)
Šušká se, že C30 bude mít čtvery dveře, tak se těšme. Jistě, A1 (nová) bude, alespoň podle náznaků klasický mercedes, tedy designová jednička. Nevím však, jestli ji Mercedes zacílí do třídy kompakt, vždyť to by tam pak měl jak A tak B.
Ty jeden zmatený troubo. A1 o které píšeš je zaprvé od Audi, za druhé to není nižší střední a za třetí už dávno brázdí silnice. Dlužno dodat, že opravdu nevypadá hezky. V Anglii se jich dá potkat opravdu dost a vizuálně nepřesvědčila ani staticky ani dynamicky...
Diskuze s tebou není o odvaze, je to spíš zahřívací cvičení >:D Zvlášť pokud se bavíme o autech ;-) Máš v tom slušný hokej, tak si to nejdřív srovnej (v hlavě taky) a pak se ozvi ;-)
Ne, nekoupil bych si ho jen a jen kvůli tomu, jak zvenku vypadá.
A ty by ses neměl chovat jako sídlištní buran a tvrdit, že i ho*no od BMW je prvotřídním designovým počinem. Ale to už jsme tu omílali tolikrát a všichni víme, že to je zbytečný boj.
Nebo ty bys jezdil v autě, které se ti bytostně nelíbí jen prot, že má kvalitní techniku? Neboť stejně jako kvalitatvní zařazení vozu o tobě vypovídá i jeho vzhled...
Již jsem ti psal že kategorie líbí/nelíbí nevypovídá o kvalitě designu nic. Kdyby Zlatý ventilek nebyl důsledně slušnou anketou, normálně bych tam napral tvé aktuální hodnocení BMW. Za rok se tě zeptám znovu. Budeš jásat nad krásou jedničky. Bude se ti (tvými slovy) - líbit ;-)
To pochopitelně nevypovídá, ale je pravidlem, že kvalitní a účelné věci jsou většinou krásné.
Nebo tobě nepřipadá nádherný Concorde, SR71 Blackbird, Miura, sifonová lahev, V6 Busso anebo třeba koncept Wankelova motoru? Jako protiklad můžeme dát Kaplického Blob, korejské vozy anebo samoúčelné věžičky podnikatelského baroka.
Vyznávám minimalistickou jednoduchost spojenou s několika extrémními prvky, jak v bytech, tak ve vozech. Přesně vím, jak F20 upravit, aby se mi líbila (subjektivita je při nákupu auta důležitá, stejně jako při hodnocení člověka dáváme ze tří čtvrtin váhu vzhledu a prvnímu dojmu). Jenže pak tu jsou NCAP testy a nový korporátní styl.
OK, tak včera som písal o sklamaní... Neviem či je to tou farbou, ale odstupom času, ale dnes mením kompletne názor! V tej tmavej to vyzerá úžasne. A naživo to bude pecka! :yes:
Řešení C-sloupku v podobě, jaká je u 1er se mi nikdy úplně líbit nebude, ale pro toho, kdo s tím nemá problém, postavilo BMW krásný hatchback. Při pohledu na vše ostatní se však těším na novou genraci řady 3. Škoda, že jednička není v Touring variantě, tam by to řešení linky okna, což je to, co mi zejména neštimuje, bylo zcela bez výhrad.
Pro BMW bude docela jednoduche bojovat ve sve tride, a to jiz nemluvim a rozsireni modifiakci 1 serie v roce 2012...
Opravdovy souper bude A3 jelikoz jak BMW 1 serie tak Audi A3 maji velkou skalu fandu a skalnich priznivcu, a to bude pro Mercedes Benz tridy A hlavni kamen urazu, jez v tomto segmente nekonkuroval, jelikoz soucastna A trida byla a je uplne mimo misu...
Když tohle NEbývá(jí) souboj(e) o KVALITĚ, ale jen o množství fanoušků ;-\
To zas tak zajímavé NEní..
PS: Ale příští generace BMW 1 už (zřejmě) bude konstrukčně "tuctoctovka" předokolka jako A3 a A-Klasse, takže "si to užijme" dokud to jde ;-)
Pěkný den (s BMW 1 :yes::-)
Myslíte že je to většině opravdu "šumák"? :-|
PS: V tom případě gratulaci vizionářům od Audi, kteří se již před desetiletími rozhodli NE"namáhat" se s vývojem přece jen náročnějšího zadního pohonu ;-)
Pěkný den :-)
A3 není o fandovství, to auto je veskrze nenápadně elegantní... zejména tedy nenápadné.
Nové áčko od M-B bude úplně nová etapa. Proti BMW může Mercedes výrazně zabodovat designem. Technika není v této třídě zase tak ostře sledovaná, respektive... lze předpokládat, že případný technický náskok BMW většinová skupina kupujících neocení.
Podle mě je v silách M-B se prodejům BMW vyrovnat.
Odpudivy dizajn exterieru. Nechalo ma to chladnym. Neviem kam kraca BMW, ale donedavna som mal na ploche fotku 3-kovu radu E46, ktory ma nesmrtelny dizajn a stale ma fascinuje.
Bangleho uz sice vykopli, ale aj tak to stoji za ....
tak by nikdo nekupoval trojky, pětky a sedmičky ;-) mně se líbí víc než ta předchozí a to je v poslední době u BMW velký kumšt. Není to nic převratného, ale vypadá to líp než předtím.
A ošklivý interiér? To je přece u BMW tradice a na interiér se přece nejezdí :-!
Přesně tohle jsem s nadějí očekával. To je tak neskutečně výborně pojaté minivozítko, že ani nedýchám! Kontraverze tvarů, která upoutá pozornost mezi malými, ladnost a agresivita, ............. pane jo, tohle je krásné a dravé, krásně dravé a dravě krásné. A technika - no comment, interier - to je kantýna. Pokud A3 nepřijde s pořádnou srdcovkou, tak si myslím, že koukáme na krále třídy! A četl jsem, že zadek je jako Polo.... za 1. to není ostuda a za 2. nic dokonalejšího si tam nedokážu představit, aby bylo zachováno - uvedeno výše.
Za mě dávám tomu pulečkovi :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Já si na zádi dokážu představit daleko více hezčích světel než právě ty velké lopuchy Pola. Hlavně když vemeš tvar předních světel, tak ta zadní k celku auta moc nesedí.
No právě to je to provokující.... dokonale promyšlený projekt. Přemýšlím jaké by to byly.... jako u x1 např? ...nebo jaké? .... myslím, že tohle je ta lehká facina přes tvář těm, kteří se nezaujmou zepředu....
Dokonale promyšlený a hlavně bez okolků okopírovaný. Zepředu VW 411 ze 70. let, zezadu současné polo. Mezi tuto děsivou kombinaci pak vměstnali dosluhující 1er. To si opravdu zaslouží palec nahoru...
Provokující tyhle lampy? Klidně i X1, to je jedno, jen menší, spíše širší než vyšší vzhledem k celkovému pojetí auta s dlouhou přídí a nízkým profilem.
Ty zadni svetla k tomu vubec nepasujou. To ma hodne daleko k promyslenosti. A kdyz vidim, ze si toho vsimaji i tady desitky lidi, tak to asi nebude jen muj dojem. :no:
Nemůžeme být všichni obdařeni ;-)
Co jsem se bavil s lidmi z BMW fóra a pročítal US a DE diskuse, jsou všichni kritičtí...
No uvidíme při prvním faceliftu, zdali to i BMW bude považovat za kvalitní design...
Pro mě byla první generace hb 1er designově tak nezskousnutelná, že druhá generace na tom snad ani hůř být nemohla.
Tohle lepší určitě je a poměrně značně , ale můj třídní designový sen to není ani teď...
Máš opět (již tradičně) problém pochopit psaný text, nenapsal jsem to pro tebe asi dost výstižně a jednoznačně, takže znovu:
Tak teď (díky tvé opravě) vypadám, velmi výjimečně místo tebe, jako diskusní analfabet já... :-O:*);-)
Mrzí mě, kam dospělo BMW s druhou generací jedničkové řady. vypadá to, že právě tento model jde úplně mimo "eFkovou" řadu, která se rozhodla býti žraloky mezi štikami.
Chybí mi agresivita, dynamika, přiostřené tvary. Přední část působí nedostatkem invence a dostatkem předních světlometů předchozího BMW řady 7.
Zadní část je Poloidní. Více k ní snad netřeba dodávat. Zřejmě bude potřeba nechat tento design "uzrát".
Doufám však, že BMW řady 3, nepůjde touto žaboropuší cestou a Adrian nám nabídne stejně jako u řad 5,6,7 dokonalý mix tradice a moderny v pojetí mnichovské vrtule.
Naprostý souhlas. Jak se např. nová 5er povedla, tak toto je pro mě veliké zklamání. Zadní partie je nejen propůjčená z pola ale ani se tak nějak pohledově nehodí k nafouknutému předku auta, který mě teda také neoslovil. Vnitřek a určitě i podvozek a motory jsou prvotřídní ale pokud hodnotíme design, tak za mě 4. Fail.
Obávám se, že tohle neuzraje. Původní jedničce roky jen prospěly, záď se stala pěknou, příď snesitelnou ale pořád je to nepěkné auto.
Jen je škoda, že to auto není láskou na první, druhý i stý pohled stejně, jako třeba dnes už výběhová Brera...
Mimochodem, viděli jste už ceny, za které nabízejí poslední kusy? Při pohledu na 1.75TBi v pseudoTI paketu a rudé kůži se mi samovolně otevřela peněženka. >:-[]
Taky si myslím, že to neuzraje... Neuzrála 5 GT ani X1 s podobnými výrazy.
Upřímně řečeno, jsem v šoku. Nová 1er mi vlastně vůbec nepřipadá jako nová - spíše jako ta stávající po mnoha injekcích botoxu... překynutá... přeplácaná zbytečnou designovou nečistotou nesmyslných tvarů a prolisů... Bangleovské BMW mi sice nebyly zcela po chuti, ale nedala se jim upřít dynamika a šmrnc. V posledních modelech ale marně hledám jakýkoliv úhel, který by mne zaujal a tahle 1er dosáhla pomyslného "vrcholu".
Interiér na druhou stranu vypadá velmi vkusně :-) Nepochybuji také o tom, že použitá technika bude špičková. Přesto jsem rozčarován, tohle je děs!
Vážení přatelé motorismu, dnes ráno jsem se necítil zcela v pohodě, neboť jsem neměl potuchy co udělám s mým nedávno lehce nabytým milionem. Ale teď již vím. Půjdu a postavím se do řady na nové BMW 1. Na rozdíl od předcházející trapnoidní a tetrapakové verze se mi jeví totok nové pojetí zcela snesitelnější. Akorát mám problém s vnitřními rozměry, což znamená , že budu muset trochu hubnout. Je to fakt hustá kára tedy zejména v jejím prďolatém segmentu. Členové Octavia ***ího klubu budou sice namítat, že to nemá tu naši čecháčkovskou chytrost a v kufru nepřevezu bábi i s kredemcem ale na to jsou jiná vozidla. Čest práci.
Jestli sem hodláš psát příspěvky podobného ražení, tak se ani neobtěžuj s přihlašováním :no:
A oxeroxovanou tísícovku s dopsanýma třema nulama ti doporučuji použít místo toaletního papíru.
Když jsem tuhle příšerku poprvé viděl na fotce, nevěděl jsem, jestli se mám smát, nebo brečet. Přitom Mercedes ukázal, jakého elegantního atleta napříště udělá z A-Klasse. Místo toho, aby se u BMW snažili bojovat, vzdají to. :no:
O technice nemá smysl diskutovat - jasná špička dané třídy. Za to ten design - tam je prostoru pro debatu habakuk. Bez mučení se přiznám, že Bangle-éra byla pro mne designovým skvostem. 7, 5, 5GT, .... paráda. Tato 1 by Chrisovu sůl a Banglův pepř potřebovala, to beze sporu. ;-):yes:
se na fotky jedničky celý den, tohle opravdu není korejské vlnění s jehož hodnocením lze být hotov raz dva. Tedy, nová jednička má se starou společnou stylotvornost, vedle základní linky golfu je to jediné jinak udělané auto své třídy, implementace bavorácké dlouhé kapoty a hofmeisterovy linky do karoserie HB z ní dělají solitér. Člunojidní vlnovka prahu první generece je pryč, silueta je vyvážená, prolisy sedí a dávají autu svalnaté boky a ten správný postoj na silnici. Proporce, záď, boky, vše o.k., jenže ten předek, resp. přední světla bortí celkovou vyváženost svojí velikostí i tvarem, působí disproporčně. Čelní pohled je celkem o.k., ale předoboční je k jedničce krutý, jednoduše řečeno přední světla jsou velká a nízko umístěná, s ledvinkovou maskou a dlouhou kapotou to nesedí. Je to škoda, protože jako celek se mi nová 1er líbí moc, navíc má krásný interier, vypadá to, že to s ní budu mít jako s jaguarem XF, moc dobrý, až na přední světla. Nezbude než počkat na hodnocení naživo, třeba se ta příď v oku usadí, stačí když si vzpomenu, jak jsem prskal na první fotky E60 a dnes bych ji věnoval evangelium v designerské bibli... :-);-)
dnes pred par hodinami som videl novu jednotku v bavorsku kde byvam 200 Km severne od Mnichova, neviem ako je to mozne, ked sa oficialne este ani nepredava v oranzovej zvlastnej metalize na klasickych 16 viaclucovych diskoch. Bola dominantom nedaleko centra mesta a nazivo je minimalne 3x napadnejsia ako na fotkach, ktorym sa musim priznat som dal este predvcerom znamku 4. Dnes po zivom kontakte by som to vylepsil o 2-3 stupne. Najviac som sa bal pohladu z predu, ale v skutocnosti predne svetla neposobili takym rusivym dojmom so zuzenim smerom dovnutra. Pohlad z boku dal vyniknut akoby nizsiemu dynamickejsiemu autu aj ked v skutocnosti vyska zostala nezmenena. A 5 metrov odo mna som sa este musel otocit a zhodnotit zadne proporcie. V reale ta podobnost s Polom nebola tak okata a usadlejsi zadok padne dobre k tomu planovanemu zagresivneniu celeho dojmu. Tak ako pises chce to cas a osobny kontakt.
S tou "předoboční" kritikou souhlas ovšem jinak je to pro mě (designově) celkově mnohem schůdnější, než předchozí generace...
Na E60 jsem si za celou dobu zvykl jen trochu (spíš na tu po faceliftu)...
konkurence nabízí nedokonalou techniku, ale dokonalý design. BMW zvolilo dokonalou techniku a nedokonalý design. Každý ať si zvolí :yes:
Největší problém v designu vidím v přední a zadní partii, tedy přesně v tom, co nejvíce odlišuje novou generaci od staré.
Přední kombinace světel a ledvinek je takový "grc". Nejvíce mě ale ruší to spojení spodí části názazníku s oblastí kolem světel. Přední otvory kolem mlhovek jsou totiž jakoby z dosavadní designové linie. K tomu ledvinky na steroidech :no: To se vážně nepovedlo.
Zadní světla zase velmi připomínají Polo a originalita a šmrnc předchozí generace je tatam.
Kdybych měl do jedné věty shrnout, co se děje s designem BMW, tak je to ztráta elegance. Pozitivní je, že vlastně velmi nepovedený je přední nárazník, což může vyřešit M-paket, tuning nebo nedobrždění :-!
Dál mi vadí nepoměr velikosti zasklení předních a zadních bočních dveří. Ty zadní mají oblast zasklení opravdu značně dlouhou a silně utápí přední dveře.
Ze začátku jsem se lekl, ale po delším vnímání designu, se mi líbí čim dál tim víc. Nemohl jsem nějak ztrávit ten předek, tak jsem si chtěl spravit chuť staršíma "baworákama" ze 60-70 let a najednou jako bych viděl novou jedničku :-) ! Ta drzost toho předku nemá obdoby, už jen chybí chromovanej nárazník... . Jenom ty zadní světla, na ně si furt nemohu zvyknou ;-\ , jsou moc usedlý (i když taková E12 ze dvaasedmdesátého měla taky tak jednoduchý. Ale to žu jsem tahám jinou dobu :-) ). Interiér, ten je jako vždy dokonalý, je hravý jako u předchozí generace, ale taky trochu dospělejší :yes: .