Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 1 GT: První mnichovská předokolka dorazí v roce 2015

Chystané MPV bude vycházet z loni představeného konceptu Active Tourer. V plánu je i prodloužená verze.
Zpět na článek
26. 11. 2013 11:40
26. 11. 2013 12:23
26. 11. 2013 12:39
26. 11. 2013 13:22
26. 11. 2013 14:13
26. 11. 2013 14:58
26. 11. 2013 16:01
26. 11. 2013 18:49
26. 11. 2013 18:52
26. 11. 2013 19:17
26. 11. 2013 19:22
27. 11. 2013 10:50
27. 11. 2013 12:26
27. 11. 2013 12:49
27. 11. 2013 15:00
27. 11. 2013 15:23
27. 11. 2013 18:44
27. 11. 2013 20:36
27. 11. 2013 20:54
28. 11. 2013 00:08
26. 11. 2013 17:51
26. 11. 2013 18:51
26. 11. 2013 14:17
26. 11. 2013 11:40
jenom udělat malý hatchback s předním náhonem u Jaguáru a Maserati a víme že svět se komplet změnil. Holt jeden prsten vládne všem.
Rozbalit vlákno
21
26. 11. 2013 12:23
Re: Už
Money talks, cos čekal?
Aspoň to vypadá jako BMW - na rozdíl od i3.
26. 11. 2013 12:39
Re: Už
Zdar ;-) . Já ti nevím. Asi z nostalgie kousek toho starého světa kde měli prémiové auta minimálně šest válcu a klasický náhon. Holt jsem staromilec a auta byly pro mne zábavné tím že si musel umět řídit, ne jako dnes kdy se elektronika už stará i o to aby auto samo zaparkovalo.
Avatar - fOE
26. 11. 2013 13:22
Re: Už
A ten tvuj klasicky svet zanikl nebo se jen rozsiril i pro ty co nechteji klasiku? Ono 6 valcu a zadni nahon muzes totiz stale mit jak v 3er tak v 5er a 7er jako kdysi. Jednicka do toho "kdysi" nepatri jelikoz ji neni ani 10 let, ale pro ty co chteji je tech 6 valcu a pohon na zadek pristupnych dnes i v teto novotine. ;-)
26. 11. 2013 14:13
Re: Už
Zaniká postupně. Směřuje k trojvalcům s turby. Počet válců bude nahrazen počtem turb. Místo klasiky jen čtyřkolky. Místo přímého řízení s hydraulikou jen elektrické posilovače. Elektronický plyn, brzda, spojka. Tam se to přesouvá.
26. 11. 2013 14:58
Re: Už
Ber to jinak - díky prodejům těch tříhrnkových předohrabů vydělá BMW dost na to, aby mohlo nabízet i ty šestiválce zadohraby, jen jde o to, kde v tom potravním řetězci budeš :-)
Čtyřkolka je nutnost, pokud chceš trhat procenta na trhu, elektronické ovládání je nutnost kvůli jízdním asistentům, které chce opět kdo? No zákazníci - u nich to všechno končí i začíná. Kdyby EU nenařídila povinně ESP, stejně by ho dnes montovali všichni, jednoduše proto, že by jinak bylo auto nekonkurenceschopné (konkurence neschopné?!), to samé automatické převodovky - dřív, nebo později se dozvíme z nějakých "nezávislých" výzkumů a studií, že řidiči s automaty méně bourají, neboť se lépe soustředí na jízdu a pár týdnů na to bude automat povinně v každém autě a tak dále se vším (nejnovější issue je elektronický šmírák e-call).
Je fakt, že doby, kdy si BMW mohlo hrát a slušně profitovat jen a pouze na svém písečku prémiových sedanů se zadním pohonem jsou nenávratně pryč.
26. 11. 2013 16:01
Re: Už
Ano přesně jsi to vystihl ty doby kdy uměli řidiči řídit a BMW pro tyhle lidi vyrábělo auta jsou opravdu pryč. :-(
26. 11. 2013 18:49
Re: Už
Ano, být řidičem bylo dříve privilegium, a to nejen z pohledu financí, ale taky schopností.
Dnes už je jiná doba, chtěli jsme emeriku, tak ji máme a to včetně faktu, že auto je spotřebák a i taková firma jako je BMW se tomu musí přizpůsobit. Srdcaři, bohužel, nedokážou udržet automobilku při životě, u Porsche o tom ví své...
26. 11. 2013 18:52
Re: Už
Ty se zaměř na to, kdo za to může. Zákazníci. >:D
26. 11. 2013 19:17
Re: Už
No, to přece píšu - zákazníci se mění a auta s nimi, o tom to celé je.
26. 11. 2013 19:22
Re: Už
Já taky reagoval na Petříka, kterej ještě včera tvrdil opak a dnes ti odkejval všechno jak nemocný osel. ;-)
27. 11. 2013 10:50
Re: Už
Jo jo máš samozřejmě pravdu. Byli to zákazníci kteří letěli za výrobci aut a vykřikovali: dívejte jak jsou mikroprocesory levné. Vyhoďte z aut kvalitní ale drahé nápravy, vyhoďte samosvorné diferenciály. Vlastně vyhoďte vše co je kvalitní a dělá z řízení zábavu a narvěte tam vše elektronické nejlíp tak že to jen bude přibržďovat některé kolo a nebo sníží výkon motoru. Jj byli to zákazníci. Nebyli to výrobci co se jen snažili ušetřit a zvednout si zisk. Opět jsi na to přišel. Ó kořím se tvé genialitě. Taky to byl zákazník kdo vymyslel salám a párky z mouky.
27. 11. 2013 12:26
Re: Už
Díky za minuska. Ale to, že to máš v hlavince pomotaný, za to já fakt nemůžu. >:D :yes:
27. 11. 2013 12:49
Re: Už
Opět chyba, když s někým diskutuji nedávám žádné mínuska. Buď jsem přesvědčen o tom co říkám, nebo se nechám přesvědčit argumenty které mají hlavu a patu. Takže za mínusy musíš poděkovat jinde. Nicméně chápu že se ti hodí každý zastupný problém když dojdou argumenty.
27. 11. 2013 15:00
Re: Už
Já myslím, že zákazníci to byli, ale řekli to jinak, asi takhle: "Já BYCH si to BMW (Alfu, Maserati, dosaď si co chceš) klidně koupil, jen kdyby to stálo míň..."
Když sečteš tohle s nutností výrobce prodat, vyjde ti snaha o nalezení nejlevnějšího řešení.
27. 11. 2013 15:23
Re: Už
Ale to bych i pochopil, jen nějak u těch premiových značek vidím spíš to použití levných řešení než nižších cen. Na druhé straně ten kdo si kupuje prémii a snaží se ušetřit je silně podezřelý.

Holt firmy vychovaly zákazníka na cenu a ne na kvalitu.
27. 11. 2013 18:44
Re: Už
Nesouhlasím.
Hele - zkus se mrknout na BMW řady 3 z roku...třeba...1987.
V základu nebylo ani ABS, žádná kontrola trakce, ani servo, okna na kliku, bla bla.
Jo, 320 už měla pod kapotou šestiválec, ale že by byla kvalitní v tom slova smyslu, jak kvalitu chápu já, tak to ani omylem.
A cena? Levnější, než je řada 3 dnes určitě nebylo.
Ano, bez těch elektronických pomocníků musels mít koule na to, abys s ním jezdil celou zimu, ale není lepší mít BMW, které umí i zimní podmínky zvládat levou zadní?
27. 11. 2013 20:36
Re: Už
No řeknu ti to tak: rok 1991 měl jsem Opla Mantu 1.9 kámoš měl BMW 320 ten bavor byl proti Oplu neskutečný, ale v zimě jsme se s těmi zadokolkami vyblbli oba a fest. A víš co nemělo to vůbec nic ani tonovaná okna. Dnes bych třičtvrtiny všech elektronických ***čand vyměnil za tu zábavu v tom bávu. ;-)
27. 11. 2013 20:54
Re: Už
Jo, to beru, ale ženě bys ho v zimě na vození děcek do školky nedal, bál byses, že se s tím někde vyklopí.
Je fakt, že dnes, když se dělají sportovní verze, tak maj automaticky i megavýbavu a hromadu nesmyslů, které se sportem (a často ani s jízdou samotnou) nemají nic společného.
Takové nedávné BMW 320si - to bylo něco, ale ještě spíš Peugeot 106 Rally - prostě oholené auto na dřeň, jen motor, převodovka, volant a řidič... To už dnes nikdo nevyrobí, dnes by tam dali megavelkou obrazovku, dvojspojku, pět jízdních režimů, připojení na internet a...jízda raději jen lehce svižná.
Jak občas čtu testy těch "sportovních" verzí moderních aut (naposled Clio RS), tak si říkám, že to auto asi stojí z hlediska zábavy za houby, když jsou z něj všichni tak nadšení.
Kdyby bylo co k čemu, tak by z něj testér vypadl po čtyřech a po vyblití se prohlásil, že se s tou mrchou nedá jezdit :-) Pro takový bych asi hned běžel :-)
28. 11. 2013 00:08
Re: Už
Hezky napsáno. Kdysi jsem měl tu čest s R5 Maxi, ale jen chvíli. Tenkrát jsem se ji bál, dnes bych jí bral všemi deseti.

PS Mantou žena vozila děti normálně i v zimě. Dnes má dcera služební Fabii a syn Volvo S80 T5 AWD, takže do školky už je navozíme. ;-)
26. 11. 2013 17:51
Re: Už
Cielom je drive-by-wire...ked sa to zavedie v plnom vyzname, skoncili aj posledne casy spatnej vazby na volante. Jedine, ze to bude s elektronickou "force feedback" simulaciou ako u hernych volantov.

V podstate mozeme byt radi, ze auto este riadime (ti, co v tom maju zalubu). O par rokov len natukame cestu 'Z - DO' a nic viac nebude povolene. Mozno nas aj samo priputa o sedadlo >:D
26. 11. 2013 18:51
Re: Už
Fuj, nestraš...
Ale reálně máš pravdu, je fakt, že už ve starých VTM ze sedmdesátých let jsem četl, že ta a ona automobilka pracuje na autech, která umí sama řídit, tehdy (bylo mi tak 10-12 let) jsem to považoval za dobrej nápad :-(

Edit:

K tomu drive-by-wire - ano, to je cíl a svatý grál automobilek, plně programovatelné auto, které bouchají automaty v Číně ve stotisícových sériích, jeden motor, jedna převodovka, jiné naladění řídící jednotky, tam směřujem. 8-s
Avatar - wakantanka
26. 11. 2013 14:17
pekny kusok
Takto mali ponat aj 3 a 5 GT, dat tomu techniku co dali a pre solv.rodiny super kauf. Tiez vam to z tohto predobocneho pohladu pripada trochu ako B-class od MB?
Rozbalit vlákno
0