Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 1 M Coupé oficiálně potvrzeno: Nejmenší M uvidíme ještě letos

BMW M GmbH zveřejnilo video s maskovaným prototypem nového nejmenšího modelu. Nebude se jmenovat M1, ale BMW 1 M Coupé. Jeho vzorem je BMW M3 řady E30.
Zpět na článek
9. 7. 2010 15:09
10. 7. 2010 01:16
neregistrovaný "BM power"
10. 7. 2010 01:30
9. 7. 2010 15:41
11. 7. 2010 11:32
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
10. 7. 2010 18:02
10. 7. 2010 22:09
neregistrovaný "BM power"
11. 7. 2010 14:31
12. 7. 2010 01:38
12. 7. 2010 10:42
12. 7. 2010 15:51
Avatar - Glaukos
9. 7. 2010 15:09
Konečně?
Nezbývá mi, než jen doufat, že to dopadne opravdu dobře, protože tohle auto bude terno >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "BM power"
10. 7. 2010 01:16
Re: Konečně?
tu máte aj fotky interiéru ;-)
[odkaz]
10. 7. 2010 01:30
Re: Konečně?
Brawo šmíráci! :yes:
10. 7. 2010 10:59
Re: Konečně?
Spíš to mohlo přijít dřív. Jedničková řada v pětidvéřovém a třídvéřovém provedení bude snad příští rok nahrazena novou generací. Coupe a cabrio jí budou asi brzo následovat. Minimálně tedy facelift. I když Mková řada je vždy trochu vyjímečná. :-)
Avatar - iudex
9. 7. 2010 15:41
135i alias M1
Hoci sa o motore clánok nezmienuje, predpokladám, ze pohánat ho bude modifikovaný motor zo 135i. Nebolo by nelogické, keby to bol 3,0 turbo s výkonom zvýseným na 250 kW, ako má Z4 35iS (250 km/h lim., 0-100 km/h za 4,8 s).
P.S. Osobne si myslím, ze uz 225 kW verzia kludne mohla niest oznacenie M; okrem speciálnych limitovaných verzií (ako Focus RS500) niet výkonnejsích konkurentov.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Parda71 (BMWfans)
9. 7. 2010 18:52
Re: 135i alias M1
Taky si myslím, že engine bude 3.0 turbo. Už jen záleží na jaké naladění, každopádně se těším.
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
11. 7. 2010 11:32
Re: 135i alias M1
tady info o motoru [odkaz] ;-)
Avatar - iudex
11. 7. 2010 14:32
Re: 135i alias M1
No ak to bude az 280 kW, klobúk dole. Aj ked sa mi to zdá az nebezpecne blízko M3, co pri nizsej hmotnosti a vacsom krútiaku prispeje k lepsej dynamike, ako M3. A to nie je strategické.
Avatar - Dinar
12. 7. 2010 07:10
Re: 135i alias M1
Bohužel, v tom článku jsou nesmysly. Jednak motor bude starší dvouturbová N54 ne twin-scroll N55 a také nebude mít výkon 380 koní ale 340.
Avatar - Frasier
10. 7. 2010 18:02
M
Ale chlapi, však tie M-kové bavoráky sú šroty, veď M5-ka je neúspešný konkurent octave RS... prečítajte si odborný článok >:-[] [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "BM power"
10. 7. 2010 22:09
Re: M
fuha , ja som to vedel už dávno , ked pojdem vyberat super sedan tak hned si pojdem kupit Octaviu RS >:-[] fajn psychopatická stránka :no:
12. 7. 2010 01:38
Re: M
Děláš si pr-del z vážných věcí. Podobní autoři, co tam přispívají jsou právě oduševnělé osoby alá Wolff.
Avatar - Frasier
12. 7. 2010 10:42
Re: M
nemyslím si že je to také hrozné, sú to len ľudia ktorý majú dosť odlišný názor na veci, nič viac...
Avatar - davy
12. 7. 2010 15:51
dobra prace
Tak presne tohle tu myslim chybelo, dostupnejsi M3. Za lepsi penize a pravdepodobne funkcnejsi auto. Tim myslim nizsi vaha (karbonova strecha, kapota, dalsi dily?), lepsi vydrz brzd, nizsi teploty oleju, perfektni M podvozek a rozlozeni vahy, uzaviratelny diferencial atp. To auto by mohlo byt pouzitelne na beznych silnicich, zaroven ale i okruzich a driftech. Tesim se na zejmena parametry vahy a vykonu. Uz jsem si zaregistroval predvadeci jizdu:-)
Rozbalit vlákno
0