Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: BMW 1 M Hatchback (135i M paket, F20) - první foto

Nové generaci jedničkové řady sice "hrozí" příchod tříválců, ale dočkají se konečně i příznivci eMkových modelů.
Zpět na článek
29. 5. 2011 11:19
neregistrovaný "MPerformance"
29. 5. 2011 17:13
neregistrovaný "MPerformance"
29. 5. 2011 23:15
neregistrovaný "MPerformance"
neregistrovaný "MPerformance"
29. 5. 2011 11:19
První foto? jste spadli z višně?
První fotky? Toto je v pořadí už 4 série fotek BMW 135i s M sportovním nárazníkem. Nevim kde vy a autofun berete tyto nepravdivé informace?!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
29. 5. 2011 11:41
Re: První foto? jste spadli z višně?
To je pravda. Tady jsou fotky z Bimmerpostu:[odkaz]
29. 5. 2011 16:27
Nemi to vrtuli
nikdo by to nekoupil, to same X1, ty auta jsou objektivne hnusne jak noc, ale proto ze je to BMW, prodavaji se. Inu proc na jmene nevydelat, priste to zkusi treba s trakarem a i ten by se prodaval.

Stejne to plati naopak o jinych automobilkach, ktere jsou v nasi kotline brany jako lowendove a krapy - i kdyz udelaji stejny design, vetsine se nelibi jen kvuli znacku na kapote, je to postavene na hlavu
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MPerformance"
29. 5. 2011 17:13
Re: Nemi to vrtuli
To, že tobě se auto nelíbí, neznamená, že se ostatním nelíbí taky. Ano, značka u spousty aut udělá hodně (VW - neprodejné, předražené a ne moc pěkné auta, a taky se prodávají) ale spoustě lidem se ty auta líbí. Navíc tvůj názor je zcela mimo téma. A jen dodám, BMW se prodávají proto, že mají perfektní podvozky. Můžu sám potvrdit, projel jsem hodně aut, skoro celou paletu BMW taky, a ty auta prostě "sedí" na silnici a vůbec nejsou tak nekomfortní jak píšou novináři. Ano se sportovním podvozkem jsou tvrdší na pár příčných malých nerovnostech, ale když člověk jede po čemkoli, i po rozbité okresce, BMW nic nerozhodí a auto funguje perfektně. Takže se vrátím k tvému úvodu: nesuď ostatní, když tobě se něco nelíbí. a nevnucuj co se ti líbí. nejsi vůbec objektivní a to ani v recenzi chevyho. chápu, každý majitel nerad píše zlé, ale pokud hodnotíš auto (na které ostatně nemáš), tak se snaž být objektivní. ovšem pokud nejsi automobilový nadšenec ale průměrný pisálek, tak vím, proč jsi neobjektivní a zaujatý. první něco zažij a pak kecej - rada do života, abys nezpůsoboval objektivním auto-nadšencům důvod ke zvracení nad (ne)charakterem některých lidí.
29. 5. 2011 18:35
Re: Nemi to vrtuli
1. Kazdy nazor je subjektivni, a nic s tim nenadelas, od toho je to nazor :-)
2. Me rikas, at neco nehodnotim za ostatni, sam tu stejnyma slovama popisujes VW :-)
3. BMW se prodavaji kvuli kvalitnim podvozkum?? Kolik majitelu X5 a X6 tusi, co umi jejich podvozek?? Vzbud se, BMW je masirka a jak se tu kdysi psalo, 75% soferu 1er netusi, ze je to zadokoloka, takze o podvozku nemaji ani poneti.
4. Nevim, co pisu ve sve recenzi tak zavadejiciho, ale je to moje recenze, i kdyby tam bylo milion subjektivnich veci, mam na to prece pravo, v diskuzi si tam muzeme vyrikat, ovsem pokud jsi to auto jel (nejspis by sis do nej ani nesedl, co? :-) )
5. Design X1 se tu rozebiral dost poeclive a vetsina se shodla, ze to auto neni hezke.
6. Z ceho usuzujes, ze na 1er nemam? To sem prece neparti. Nebo hodnotit muze jen ten, kdo si muze danou vec koupit? Nehodnotim vubec cenu, vybavu a motor auta, hodnotim predsudky jak pozitivni tak negativni, kterych se bohuzel nikdo nezbavi, coz je skoda.

No a nakonec, to o te potrefene huse znas?
neregistrovaný "MPerformance"
29. 5. 2011 23:15
Re: Nemi to vrtuli
1. názor je subjektivní, názor profesionála by však měl být objektivní.
2. O VW si to myslí spousta lidí. ALE VW má kvalitní interiéry a má podvozky, které nezaujmou ani neurazí, avšak celkově VW nejsou pro automobilové nadšence, jsou pro starší a naopak pubertální generace, které mají zkreslenou objektivnost. Všimni si však, že i přesto, že podvozky, motory (turbomotory obecně nemám rád, nemají charakter) a design bez nápadu mají VW, tak uznám, že něco mají výborně udělané, design však v jednom případě mají docela dobrý, a to je VW Touareg. Nemusím sice SUV ale když se mluví čistě o designu, tak na Touaregu je pěkný. Zhodnoť všechno a pak mluv. Až vezmeš v potaz celkové auto a jeho části, teprve objektivně mluv, jinak tvé slova jsou neopodstatněné a zkreslené.
3. BMW se opravdu prodávají kvůli podvozkům, většina jedniček je v rukách ženských, jejíchž polovičky mají jiné BMW. Ano, jestli sis nevšiml, uznal jsem, že se prodávají i kvůli značce ale projel jsem toho tolik, že mohu říci, že BMW má opravdu perfektní podvozky pro sportovněji založené řidiče. Navíc je to jen opravdu hodně zkreslená informace, protože se ptali jen několika desítek majitelek - pozor - majitelek 1er a ty to opravdu neví, na bimmerpost je několik desítek tisíc majitelů 1er, kteří moc dobře vědí, proč ji mají. A proč? MOTOKÁROVÝ A HRAVÝ PODVOZEK!!!
4. V chevy jsem jel, ostatně jako v nové Astře - mají stejný podvozek, jen trochu jinak naladěný a některé komponenty jsou odlišné pro snížení ceny Chevroletu. O tvém autě jsem neřekl nic špatného, ono totiž to není špatné auto, řekl jsem jen to, že nejsi objektivní a tvé neobjektní názory nemají co dělat v diskuzi, která je o faktech, né názorech! DISKUZE O FAKTECH, NE NÁZORECH!!! Mám ti to ještě jinak vysvětlit?! Diskutovali jsme o faktu, že jsou hodně mimo redaktoři, ne o tom, jestli bude 1er pěkná nebo ne. Kdyby jsi někdy jezdil v 1er, pochopil by jsi, že tam to o vzhledu není, 1er je pravověrné sportovní auto od BMW - myslím ze standardních starých BMW, proto vyvinuly 1M coupé - aby měli i odkaz na sportovní řadu, ne jen klasickou trojku.
5. Většina namachrovaných a závistivých šunkařů. Můj názor: není to nic moc, design se mi taky moc nelíbí, ovšem jak říkám, budoucí majitelé X1 na ženevském autosalonu mělo zájem o koncept takový, že jej BMW začalo vyrábět a to značí jediné - návštěvníkům se tak líbila, že ji chtěli. Jestli sis nevšiml, tak většina světové produkce X1 slouží mužům, ne ženám. Proč si to oni koupily a ty ne? protože jsi zakomplexovaný závistívý blbeček, který má předsudky (vůči značkám aj.). Kdežto oni jsou na sebe tak hrdí, že jsou to normální lidé, že si raději koupili SKORO-motokárovou X1, než starou namachrovanou X5.
6. Usuzuji to z toho, že jsi neobjektivní a to ze dvou důvodů. Prním je, že o autech nevíš lautr nic a druhým důvodem pro mé tvrzení je to, že na ni nemáš. Protože by sis nebo spíše rodiče mohli koupit ojetou 1er ale na servis by jste neměli - takže to píšeš ze závisti. Jediné důvody proč píšeš * jako je design u auta, které si kupují hlavně lidé, pro které je řízení jedním ze smyslů života. Ženské možná neví co mají za pohon, ale spousta holek - znám i závodnice rally, a hlavně chlapů si 1er kupuje pro podvozek a raději vrazí do servisu víc peněz, než ty do dětské přesnídávky.
Takže jestli ti vadí předsudky, tak se jich zbav, vypros si jízdy v různých autech a pochopíš tvoji zaujatost, neobjektivnost a zkreslenost tvých informací.
Samozřejmě semnou nebudeš souhlasit, a proč? no protože si přece nejel v ničem a různém a tak raději nesouhlasíš. Opravdu si projeď auta a pak něco říkej, design 1er sem nepatří. BMW vždy dalo více na podvozky než design. Design starých BMW je natolik bez duše, že na silnici mají laikové problém rozeznat co je to. I špatná reklama je reklama - ne moc pěkné BMW si lidé zapamatují více, než pěkné nevím co - dnešní design aut je o ničem celkově, sem tam pěkné křivky ale celkově nic moc...
Takže odhoď předsudky a projeď se v něčem pořádném - pořádné není o ceně nebo značce ale k článku: projeď se v 1er a pochopíš, že design je to poslední, co na 1er fajnšmekři řeší.