Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 220d: Dvojkové kupé dostalo turbodiesel se 140 kW a 400 N.m

V kupé řady 2 má premiéru nový čtyřválcový vznětový motor dvoulitrového objemu. Označení verze se nezměnilo.
Zpět na článek
17. 9. 2014 11:45
17. 9. 2014 11:49
17. 9. 2014 14:29
17. 9. 2014 14:40
17. 9. 2014 15:02
17. 9. 2014 14:08
Avatar - fOE
17. 9. 2014 11:35
Parametrove sluzny zaklad
pro budouci nejprodavanejsi motorizaci :-|
Rozbalit vlákno
87
17. 9. 2014 11:39
Re: Parametrove sluzny zaklad
Samosebou, že bude bohužel nejprodávanější. Jde o to, jak se podařilo eliminovat problémy s kultivovaností, který měl předchůdce.
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 12:13
Re: Parametrove sluzny zaklad
Ano, kultivovanost problém číslo jedna, spolehlivost číslo dvě. N47 nejsou etalonem ani jednoho, snad bude B47 lepší. Poměr výkon/spotřeba byl u dvoulitrových dýzlů bmw vždy na jedničku. :-) ;-)
Avatar - fOE
17. 9. 2014 12:17
Re: Parametrove sluzny zaklad
V slabe odhlucnene dvojce bych se tomu docela divil ikdyby byl motor o level dal nez N47. Me osobne zajima jak se v BMW poprali s zivotnosti, N47 byl proti M47 krokem vedle tak jsem zvedav zda je B47 navratem k "drzakum".

Jinak neco vic k motoru samotnemu treba zde: [odkaz]

EDIT: tak me dinar s tou spolehlivosti predbehl :)
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 12:26
Re: Parametrove sluzny zaklad
To odhlučnění bude u podélně montovaných R4 dýzlů, které má navíc bmw umístěné blíže ke kabině než konkurence, problém vždycky, ale samotná větší kultivovanost motoru, nižší vibrace pomoct musí. Uvidíme, osobně bych zatím nad bmw s R4 dýzlem vůbec neuvažoval, právě jen kvůli tomu nedůstojnému rachotu. ;-)
Avatar - boost.
17. 9. 2014 13:22
Re: Parametrove sluzny zaklad
Jo, i jen kvůli kultivovanosti a zvuku bych šel do R6. Snad příště.

Škoda, že 25d je už jen R4, no... ;-\
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:00
Re: Parametrove sluzny zaklad
Ano, tady tleskám audi, že A6 má stále místo biturbo R4 V6. ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2014 14:13
Re: Parametrove sluzny zaklad
Snad to tak u Audi vydrží co nejdéle, i když podle Kylie... >:D
17. 9. 2014 14:15
Re: Parametrove sluzny zaklad
Svět podle Kylie? To je kůže Criollo ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2014 14:19
Re: Parametrove sluzny zaklad
Jj seděl sem v tom, neni to špatný a dokonce to ani špatně nejezdí :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2014 14:18
Re: Parametrove sluzny zaklad
Nebuď trapnej i ty dobře víš že BMW tady má prostě technologickej náskok. Trochu problematickej ale náskok to prostě je >:-[]
17. 9. 2014 14:23
Re: Parametrove sluzny zaklad
Radši bych se vzdal technologickýho náskoku ve prospěch 2 válců navíc ;-)
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:25
Re: Parametrove sluzny zaklad
Myslíš, že by měli problém do fl A6 dát to biturbo od vw?
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2014 14:28
Re: Parametrove sluzny zaklad
Vim že ho tam nedávaj. 160 kW verzi VW myslim furt eště nemá, nebo už jo?
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:34
Re: Parametrove sluzny zaklad
A za to je ta pochvala, V6 sluší vyšší střední mnohem líp, nehledě na to, že ten "technologický náskok" biturbo čtyřválce je v praxi v autě této třídy reálným hendikepem. Charakter, zvukový projev i spotřeba při typickém způsobu používání auta vyšší střední má podladěná V6 lepší. "Pokrok" na emisní objednávku neznamená technologický náskok, spíš ústupek.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2014 14:36
Re: Parametrove sluzny zaklad
To nic nemění na tom že to ze stany BMW je náskok :-)
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:45
Re: Parametrove sluzny zaklad
Ptají se matematika, technika a profesionálního aktivisty kolik je 2+2. Matematik říká, "limitně čtyři, ale budu muset provést pár výpočtů, abych to ověřil", technik říká, "čtyři +/- 0,2 ale budu to muset přeměřit", a aktivista řekne, "a kolik chcete aby to vyšlo?" >:D

Nějak z tebe cítím ten aktivistický způsob myšlení. ;-)
17. 9. 2014 15:52
Re: Parametrove sluzny zaklad
Aneb: 5eknu cokoliv a raději porodím ježka, než abych uznal, že nenáviděný výrobce je na tom s přístupem líp, než milovaná konkurence.
Takovej hammunabrekeke Baník p*čooooo!!! >:D
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:34
Re: Parametrove sluzny zaklad
176 kW
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2014 14:38
Re: Parametrove sluzny zaklad
A ten má bejt reálně pod kapotama vod kdy?
17. 9. 2014 14:39
Re: Parametrove sluzny zaklad
Už je v Pašíkovi.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2014 14:43
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tak to sem zvědavej na testy. Třeba jednou dorazí i do Audin, těch 140-160 kW z šestiválců co tam poslední desetiletí dávaj mě fakt neoslovuje. To i ten Kylie Citron měl 177 kW
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:48
Re: Parametrove sluzny zaklad
Mně se víc líbí bmw R6 dýzly, ale čistě jen pro mírně agresivnější zvuk, který sedí více mým uším, ale přesto musím uznat, že V6 dýzly audi jsou naprostá špička. Pokud tě "neberou" pak je to čistě iracionální postoj nebo prostě nulová zkušenost. ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2014 14:51
Re: Parametrove sluzny zaklad
Jenže oni už tam z těch V6 dávaji i 240/255 kW.
Ale chápu, že musíš maximem (Citrónu) argumentovat vůči minimu (Audi), jinak by to nedávalo "smysl", že... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:44
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tak tohle už nebylo trapný ale přímo debilní
Zatimco 180 až 240 kW mi smysl dává a dává mi ho na chvilku i těch 255 a zrovna tak 280 kW tak 140-160 z šestiválce kdy i levnej Citroen vo třídu níž dával těch 177 je prostě slabota. A víš to zrovna tak jako já. Trapný snahy vokecat to kultivovaností neberu. Když už šestivál před přední nápravou tak s výkonem. Komu de vo kultivovanost ať si koupí pořádnej benzín a neplká vo podladěnejch naftách
Avatar - white label
18. 9. 2014 01:24
Re: Parametrove sluzny zaklad
Konečně od tebe vidím přiměřenou sebereflexi, viz tvá první věta. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 01:26
Re: Parametrove sluzny zaklad
Moc ve formě nejsi přesto se zkus zasoustředit na ten zbytek :-)
17. 9. 2014 15:14
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tak snad je lepsi mit 140-160 kW z sestivalce, nez z R4, ne?
Avatar - white label
17. 9. 2014 23:21
Re: Parametrove sluzny zaklad
Pro něj/ni je podstatné, aby to hlavně nebylo Audi/koncern VW. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:50
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tyhle tupý kecy fakt žeru :yes: >:D >:-[]
Fakt radši 150 kW z třílitrovýho šestiválce před přední nápravou než novejch 176 kW? To jaký bláboly sou některý dospělý svéprávný schopnýj ze sebe vyplodit jen pro svou značku fakt nechápu >:D
Avatar - white label
18. 9. 2014 01:21
Re: Parametrove sluzny zaklad
Daleko horší jsou zaslepené bláboly proti "své nepřátelské" značce.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 01:24
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tohle si hraj s někym jinym já už mám pubertu za sebou >:-[]
Avatar - white label
18. 9. 2014 01:42
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tak o tom zkus konečně někoho přesvědčit tím ,co tu píšeš...
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 01:44
Re: Parametrove sluzny zaklad
Už sem napsal. Jestli ti to hlava nebere a chceš bejt dál vwooootrokem tak to je mi líto, v tvym věku už se to nejspíš nespraví
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:47
Re: Parametrove sluzny zaklad
Ne. Přes obrovský zlepšení audi v uložení motoru tahat třílitrovou V6 s výkonem co vo třídu níž nabízí i levný frantíci? Už hodně let je pro takovej motor rozumný minimum 180 a špička 280 kW a bude se to posouvat jen nahoru
17. 9. 2014 15:42
Re: Parametrove sluzny zaklad
Doufejme, že s tím moc pospíchat nebudou. V6 TDI s jedním turbem mají teď v A6 160 a 200 kW.
17. 9. 2014 15:58
Re: Parametrove sluzny zaklad
Trochu OT: proč jsi přesně před dvěma lety psala příspěvky pod tímto nickem jako Kylie [odkaz] a dnes jsi napsal něco o Citroenu této - jak bych to řekl slušně - trochu zvláštní dámy?
Zdá se mi to nebo zde prostě máme reinkarnovanou Kylie bez "velkomalo písmenné" mánie? ;-)
17. 9. 2014 17:52
Re: Parametrove sluzny zaklad
Nezdá se ti to.
Je holt nemocná. Smutný, ale je to tak.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:54
Re: Parametrove sluzny zaklad
Jo po těch sračkách a fakt úchylnejch nadávkách co jí tady některý ubožáci napsali skoro byla 8-s
Avatar - AUDIRS6
17. 9. 2014 21:10
Re: Parametrove sluzny zaklad
dobrý postreh ! aj mne sa občas ježia chlpy pri čítaní jeho/jej príspevkov >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:55
Re: Parametrove sluzny zaklad
Jj procitnutí do reality dovede s člověkem pěkně zacvičit >:D
18. 9. 2014 07:38
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tak přátelé já se musím Hammunasakry zastat. Jestli je to Kylie nebo není nevím, ale i kdyby byla, tak fakt, že píše normálně a ne jako puberťačka mi naprosto stačí. Stylistické
úpravy á la Kylie - to mně brali všichni čerti. Takže za mně pohoda:-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:53
Re: Parametrove sluzny zaklad
To sme tu probírali víc než před rokem, trochu si zaspal >:-[]
Avatar - white label
17. 9. 2014 14:55
Re: Parametrove sluzny zaklad
Ne 160 kW R4 nemá, má 176 kW, viz nový Passat.
17. 9. 2014 15:44
Re: Parametrove sluzny zaklad
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:56
Re: Parametrove sluzny zaklad
:yes: >:D >:D >:D
Avatar - Ham.
17. 9. 2014 14:55
Re: Parametrove sluzny zaklad
Asi to vydrží ještě hodně dlouho, protože s novou verzí 2.0 TDI a 3.0 TDI (Euro 6), která právě naběhla do prodeje, jsou do A6 dávány 2.0 TDI 110 a 140 kW, 3.0 TDI 160, 200 a 240 kW. Tady si jede Audi evidentně jinou linku, než Passat, který si musí vystačit jenom se čtyřválci a cpe do nich 176kW, což bude podle mě nevychovaný hrubián jako konkurenční čtyřválce.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:56
Re: Parametrove sluzny zaklad
Neskutečný fakt neskutečný :yes: >:D >:-[]
18. 9. 2014 09:23
Re: Parametrove sluzny zaklad
Pokud ti připadá lepší koupě vyhoněnýho R4 mísro R/V6, tak jsi mě celkem zklamal...

Btw.: onanie nad PSA V6 motorem s 240HP je irelevatní. Končí tam, kde ostatní začínají.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 11:51
Re: Parametrove sluzny zaklad
Myslim že sem se k tématu vyjádřil víc než jasně tak mi nepodstrkuj kraviny
Ten V6 z Citroenu je ten co je nejprodávanější motorizací u Range Roveru a na 240 koních fakt nekončí. A to že byl ke koupení za pár šupů ve střední vo generaci dřív než vyhoněnej R4 v teď novym Pašíkovi je spíš na palec nahoru, nebo nesouhlasíš? :-)
A soustřeď se, řeč je právě vo tom že těch 180 kW je i v dnešní době eště akceptovatelný minimum pro vyšší střední a šestivál. To že totéž bylo vo generaci dřív ve střední je spíš na ten palec nahoru než dolu. Už si rozumumíme?
Avatar - Dinar
18. 9. 2014 13:20
Re: Parametrove sluzny zaklad
Ve střední byl V6/R6d těchto výkonových parametrů bežný už dekádu zpět.
To, že PSA nemá v rámci koncernu jasně určenou prémiovou značku je důvod, proč souboj s D3 ve vyšších specifikacích musela vést léta i mainstreamová C5. V koncernu vw je premií audi, rozhodnutí o ústupu V6d z passatu bylo logické, a pohledem roku 2014, kdy ve střední (a to i ve střední premiové) dominuje R4 dvoulitr, je zřejmé, že bylo i správné.
Tedy, ve střední třídě tu bylo Audi A4 3,0 tdi 150kW od roku 2004, upgrade na 170kw od roku 2006. To jen abys to tu nemotal, ty "vo generaci dřív". ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 13:41
Re: Parametrove sluzny zaklad
No pomotals to fakt slušně :yes: >:-[]
Ten motor z Rangeru se pokud si pamatuju dával i do různejch Pažoutů a taky do C6 což ale vůbec neni důležitý. To vo čem je řeč je skutečnost že tahat s sebou v dnešní době kvůli 150 kW těžkej naftovej šestiválec je nic moc. To můžeš rovnou chtít aby byl šestivál i pro 120 nebo 110 kW nebo kolik to mělo výkon. Prostě dneska sme jinde a za dalších deset let to bude zas jinak
18. 9. 2014 14:33
Re: Parametrove sluzny zaklad
Strašná demagogie...pokud by PSA nabícel V6 třeba i 100HP, budeš točit obráceně. To nemá smysl... ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 16:36
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tohle ani nezkoušej! Takevejhle ultrablábol bych moh brát jak fakt sprostou urážku. Tyhle debilní rozdělení podle značek co tu kdekdo předvádí a do kterejch se mě snažíš napasovat sou trapný až to bolí. Nikdy sem nic podobnýho ani nenaznačil. Tyhle debility si hraj s někym jinym, to bych čekal vod jossalita nebo nějakýho takovýho paka ne vod tebe
18. 9. 2014 14:32
Re: Parametrove sluzny zaklad
Nerozumíme, JLR z něj dalším vývojem dostal zatím 315koní. U PSA skončili definitivně na 240.
Znova opakuju, pokud si mám vybrat podladěnej šestiválec velkýho objemu a podsatně kulturnějším chodem oproti vyhoněnýmu R4...vždy to bude víceválec.
Pokud někdo rád poslouchá rachtání naftový R4, ať mi tu nepíše, že má rád auta.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 16:39
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tak já znova vopakuju že chválíš obyčejný zpoždění ve vývoji a já tak jako každej dám přednost šestiválci ale určitě ne s trapnym výkonem. Když dneska nafta třílitr a vyšší střední tak minimálně s nějakejma 180 radši 190-200 kW
A když tak miluješ auta tak si kup benzín jako já >:-[]
Avatar - fOE
17. 9. 2014 13:37
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tak ten nedustojny rachot je za me taky s poznamkou, ze v malych baworacich ano, ale v 5er uz jsem jej uvnitr nezaznamenal ani s r4. Jestli to je nebo neni dustojna motorizace do vyssi stredni od BMW ted necham stranou, ale oprostit se od vnejsiho hluku, coz vnitrek 5er umoznuje, nemam s r4 dieslem od BMW problem.
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 13:54
Re: Parametrove sluzny zaklad
Obecně pomůže hodně už AT, ale taková 520d v manuálu je "žrádlo", vibrující šaltpáka a zvuk jak v passatu s pd. Jiná věc je, že MBE nebo XF s R4d jsou podobný ne-li horší "luxus". ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2014 13:57
Re: Parametrove sluzny zaklad
Souhlas...
17. 9. 2014 14:14
Re: Parametrove sluzny zaklad
Jo, tak to bez keců kolem ;-)
Avatar - fOE
17. 9. 2014 14:38
Re: Parametrove sluzny zaklad
Automat beru jako neco co pekne vyzehli projev dieslu, takze vzit k tomu automat beru jako naprostou nutnost. Diesel a nejakej dobrej pocit z manualniho razeni mi nejdou vubec k sobe.

Zvuk diesloveho r4 mi ale v F10 nevadil, asi jsi zvykly na lepsi :-)
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:39
Re: Parametrove sluzny zaklad
Tak potom proč ne, jede to dostatečně, já se přes ten zvuk ale nepřenesu. ;-)
17. 9. 2014 16:02
Re: Parametrove sluzny zaklad
Musím přiznat, že v tomto měl vedoucí tajemník Dinar naprostou a nezpochybnitelnou pravdu. 520d je opravdu zvláštní kočkopes právě kvůli motoru. Jak jsem ho původně obhajoval, tak dnes bych volil zcela jistě R6 nebo V6...
18. 9. 2014 07:41
Re: Parametrove sluzny zaklad
Jezdíš ta pět na sto místo za 7,5 a auto stálo o sto tisíc míň. V čem je problém? Jako pracovní nástroj - úplně v pohodě.
Avatar - AUDIRS6
17. 9. 2014 21:13
Re: Parametrove sluzny zaklad
joo, joooo... :-! :yes:
Avatar - boost.
17. 9. 2014 14:28
Re: Parametrove sluzny zaklad
Mně přišla 525d N47 dost hlučná vevnitř, tohle jsem teda nečekal. Je to sice delší dobu, co jsem jí jel, ale bylo to na úrovni E9x iirc.
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:37
Re: Parametrove sluzny zaklad
Jednoznačně nejhorší motorizace v pětce, 518 i 520d můžou horší kulturu omlouvat tím, že jsou v podstatě základ, 525d je už na čtyřválec drahá a projev s cenou nekoresponduje. 530d je jiná liga, 525d nedává při své ceně smysl.
17. 9. 2014 14:39
Re: Parametrove sluzny zaklad
A přitom jich jezdí tolik...
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:54
Re: Parametrove sluzny zaklad
A ještě v x-drivu. Z toho je vidět, že "klasické" bmw v podstatě nikdo nechce, zadokolka se šestiválcem nedominuje, a není to záležitost nabídky, prostě poptávka preferuje tyhle "univerzály". Motor 525d už má dost výkonu na to, aby se jouda odlišil od základu a se čtyřkolkou je v "bezpečí". Že má nedotáčivého uvrčence ho netrápí, za stejné peníze může mít rwd 530d, úplně jiné auto furt s charakterem bmw, ale to neumí poznat, neocení atd. ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2014 14:58
Re: Parametrove sluzny zaklad
Lidi si kupují primárně "nálepky" (BMW, x-drive, M-paket).
Avatar - fOE
17. 9. 2014 15:19
Re: Parametrove sluzny zaklad
Smutny fakt
Avatar - white label
17. 9. 2014 23:24
Re: Parametrove sluzny zaklad
Navíc se hrozně diví, když je pak s jejich dieselovými R4 (xdrive, empaket) prožene Octávka 1,8 TSI, nedejbože benzínová ORS. ;-)
Avatar - boost.
17. 9. 2014 15:20
Re: Parametrove sluzny zaklad
Bohužel. A petrolheadi >:D , který nemají love na funglofku, ostrouhají, protože většina zánovních exemplářů je v xDrivu, o benzinu nemluvě.

Myslím, že je to způsobeno i marketingem, tím jak BMW prosazuje xDrive, kde může. Holt xDrive něco stojí, a lidi rádi zaplatí. A v ČR obzvlášť.
17. 9. 2014 16:07
Re: Parametrove sluzny zaklad
Nevím, jestli i u 530d mluvit o charakteru BMW. Projev je jiný, lepší, ale charakter BMW asi nakonec stejně nejlépe vyjadřují motorizace s "i" na konci trojčíslí. Taková 535i v zadokolce a s aktivním podvozkem je podle mého "auto s charakterem BMW"
Nicméně, pokud bych si měl koupit pětku u BMW, pak opět zadokolku. Nevím, na co by mi byla verze 4x4...
18. 9. 2014 09:25
Re: Parametrove sluzny zaklad
Pak už jedině koupit pětku u...Mazdy ;-) .
Avatar - boost.
17. 9. 2014 14:56
Re: Parametrove sluzny zaklad
Dneska už social verze od R6 nerozeznáš jak kdysi, podle koncovky nebo ledvinek...
Avatar - fOE
17. 9. 2014 14:59
Re: Parametrove sluzny zaklad
U 3er myslim furt ano, petka uz ma dvojtou koncovku i pro r4, to je fakt, ale zase kdysi mela petka jednojitou pro 4 i 6 valce. Bordel kdysi, bordel furt >:D
Avatar - boost.
17. 9. 2014 15:12
Re: Parametrove sluzny zaklad
Měl jsem na mysli 5er, ale máš pravdu. Neměla náhodou i E39 540i taky jednu rouru?

U E9x to bylo pěkně poznat:

316, 318 měly koncovku bez matného (nebo černého lesklého v případě Edition Sport) chromu
320 měly už tu lux verzi
325, 330 dvojitá lux verze a ledvinky ve full chromu
335 měly dvě větve o větším průměru a stříbrný lišty u mlhovek v případě standardního nárazníku

Všechny šestiválce měly lehce odlišný budíky a větší brzdy. A pak byla Edition Exclusive, která přidala ty stříbrný lišty i ijným motorizacím, pokud si pamatuju. US 335d měly i dokonce stříbrný mřížky u mlhovek.

Teď už 335xd F30 má koncovku jak 325/330, mimochodem.

Jo, jsem trochu ulítlej na takový detaily. >:D
Avatar - fOE
17. 9. 2014 14:55
Re: Parametrove sluzny zaklad
Prave s 25d jsem mel tu cest a hlukem, projevem (s automatem) neurazila ani nenadchla (slova "nadchnout" a "diesel" by se obecne nemeli davat do jedne vety). Vedle 6 hrnku v audi je to urcite downgrade a proto bych pro 25d nesel, uz jen jak pises, cenove se neobhaji. 20d mi je sympatictejsi (18d uz mi na vyssi stredni prijde slaba), vykonem sice strada, ale zase si na nic nehraje ani vedle konkurence, jezdi za min, zatah jako sveho casu 30d v e39 a to vsechno pod 40tis. E, proc ne.

Btw. kdyz se tu resi proc 5er s 25d jezdi tolik kdyz je vedle A6 s V6 neni ona audi necim konfiguratorsky zabita? Nejde treba jen s FWD, manualem nebo jine zverstvo?
Avatar - boost.
17. 9. 2014 15:00
Re: Parametrove sluzny zaklad
Já mám dojem, že slabší V6 před faceliftem měla s FWD multitronic a s quattrem S tronic. Teď po FL má aji FWD S tronic. Manuél transmission byla v základu.
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 15:03
Re: Parametrove sluzny zaklad
Ta slabší V6 je primárně předokolka, před fl šla i v awd, nejspíš to tak zůstane. Ale dali tam místo multitronicu dsg, což je určitě upgrade. Pokud člověk netrvá na rwd, pak je i předokolková A6 V6d v mých očích lepší volba než 525d xdrive, což je většinová kombinace pětky s tímhle motorem.
17. 9. 2014 15:55
Re: Parametrove sluzny zaklad
A když si někdo připlatí za xDrive, proč by si nepřiplatil za quattro (kdyby mu tolik vadil multitronic).
17. 9. 2014 17:52
Re: Parametrove sluzny zaklad
Nevim, jestli je DSG takova vyhra. Predpokladam, ze jemnosti a hladkosti pri razeni a pomalem popojizdeni se stale jeste nechyta, navic je technicky slozitejsi.
Avatar - white label
17. 9. 2014 20:00
Re: Parametrove sluzny zaklad
Rozhodně je to výhra ve srovnání s předchozím multitronicem a právě o tomto "upgradeu" Dinar psal. Navíc kultivovanost podélných S-troniců je podstatně lepší, než u starších verzí dsg pro příčnou zástavbu. Není to 8 st. tiptr. (ZF), ale v rámci dvojspojek (o variátorech nemluvě) je to zcela v pohodě.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 01:00
Re: Parametrove sluzny zaklad
To se bohužel dá říct i jinak - byla a je to horší převodoka >:-[]
Avatar - white label
18. 9. 2014 01:18
Re: Parametrove sluzny zaklad
Vzhledem k tomu, že S-tronic v A6 fwd nahrazuje Multitronic, jedná se logicky naopak o lepší převodovku.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 01:25
Re: Parametrove sluzny zaklad
Já snad řek že neni lepší? :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2014 00:59
Re: Parametrove sluzny zaklad
Fakt radši předokolku s podladěnym motorem? :-)
Avatar - Jenik3
17. 9. 2014 11:45
dobra prace
Muj obdiv vsem technikum, kteri vypiplali naftovy dvoulitr. Vesmes se jedna o nejcastejsi motor u VW skupiny a BMW, tedy je to presne ten bod, kde se nejvice soutezi.
Pokud ctu dobre tak dvoulitr se u BMW nabizi od 85Kw do 160Kw, zajimavy a veliky rozptyl. Skupina VW to ma podobne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2014 11:49
toto auto
by som urcite volil s benzinom tu nie je o com..... velmi sa mi pozdava 220i teda ten 2 litrovy 135kw motor ..... pre toto auto by to bol asi taky ideal :yes:

PS: ano tento novy diesel je namakany uznavam
Rozbalit vlákno
4
Avatar - boost.
17. 9. 2014 14:29
Re: toto auto
Ideál je M235i. ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2014 14:30
Re: toto auto
Jo to bude příjemná hračka :yes:
Avatar - fOE
17. 9. 2014 14:40
Re: toto auto
ideal bude M2, doufam (protoze mam BMW rad), ze se povede
Avatar - boost.
17. 9. 2014 15:02
Re: toto auto
Na M2 jsem zapomněl, pravda. :yes:
17. 9. 2014 14:08
BMW
Aj by som sa bal kupit bavo. Ci nahodou nepouziju take hrube steny vo valcoch ako tu [odkaz]
Rozbalit vlákno
0