Diskuse

Nové BMW 3 odhalilo české ceny. Srovnali jsme je s konkurencí

7.11.2018

Nejnovější generace trojkového bavoráku na český trh zatím přijíždí pouze s dvěma motory, benzinovým a naftovým čtyřválcem.

 

  • 03 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.11.  14:24

    Spotřeba

    Benzinový dvoulitr se 190kw a jezdí pod 6 na sto... Tleskám BMW >:-[]

    Ale vážně, i cenově je to ale milé překvapení, zvláště v kontextu pseudoprémie, která se do toho taky nebojí jít přes 1M :-)
    • 20 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 07.11.  14:27

      « Re: Spotřeba

      Já tam žádnou pseudoprémii nevidím, tedy jestli to nebyl nějaký tajný odkaz ;-)
      • 40 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 07.11.  14:29

        « Re: Re: Spotřeba

        To byl odkaz na jiné automobilky >:D Ale dle jednoho odborníka už BMW vlastně není prémie... včera jsem se to dozvěděl >:-[] No projdi si diskuzi u DS7 >:D
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 07.11.  15:00

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          Jasně, že BMW není prémie, asi je to exkluzivní značka ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto multimatlal

      multimatlal 07.11.  15:49

      « Re: Spotřeba

      Pokud nebude 340 RWD, půjdu do něj. Podle mně bude jezdit reálně do 7,5 a na netu jsem viděl video s celkem pěkným zvukem vč. prskání do výfuku.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 07.11.  16:16

        « Re: Re: Spotřeba

        340 bude zatím pouze AWD.
        • 20 Reagovat !

          foto multimatlal

          multimatlal 07.11.  16:23

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          Na začátku ano, ale různě se píše, že možná ne definitivně.
      • 20 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 07.11.  18:00

        « Re: Re: Spotřeba

        reálně bude jezdit i za 7.5 ale se sebezapřením a na štreku... jinak v kombinaci 8.5-9.5 což je pořád krása.
        • 00 Reagovat !

          foto bmwrulez

          bmwrulez 08.11.  08:57

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          Sebezapření je to správné slovo :yes:
          Ono by se dalo jezdit za málo, ale to tě prostě nebaví >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto multimatlal

            multimatlal 08.11.  09:02

            « Re: Re: Re: Re: Spotřeba

            Ok, chápu, ale já takové auto mám na obchodní cestování po ČR, tam nic moc nenaženu, takže pro takový styl já vyjadřuju "za kolik se s tím dá jezdit".

            Když pojedu rychle, je mi v podstatě jedno, kolik to žere.
  • 50 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 07.11.  14:43

    Oni to vážně udělali...

    Manuál u 330i - není...
    • 50 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 07.11.  15:12

      « Re: Oni to vážně udělali...

      Ešte je šanca, že bude manuál pri 320i. Ale to zase nebude šoférske auto z hľadiska výkonu. Úplne najviac z môjho pohľadu chýba manuál pri M340i, predsalen auto s označením M (M Performance) a predpokladá zákazníka, ktorého jazda a šoférovanie baví a k tomu sa manuál pýta.
      • 41 Reagovat !

        foto multimatlal

        multimatlal 07.11.  15:48

        « Re: Re: Oni to vážně udělali...

        Já ten manuál taky popravdě v cenících nových bmw hledám, ale upřímně je to už jen taková nostalgie "dříve" narozených. Od 645, přes X1, 320 až po aktuální 116d, všechny manuály naprd, spojka odcházela do 100 tis. km. BMW úplně na manuály rezignovalo, co dělalo dáááávno bmw tím pravým bavorákem, tedy mimojiné manuál, to už je v propadlišti dějin. Zmíněná aktuální 116d, kterou asi jako jeden z mála oceňuji komplexně, tak jedinou vyjímkou - katastrofální manuál. Po všech stránkách - délky drah, nepřesnost i samotné zprevodování, kdy dvojka je od jedničky dalekoo jako u prvních SUV..
        • 50 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 07.11.  16:15

          « Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

          Ja som aj s vedomím toho slabého manuálu do neho išiel, lebo aj priemerný manuál mi poskytne viac ingerencie a pocitu, že auto ovládam ja, než najlepší automat. Ale je fakt ostuda, že hocaký Volksvagen má lepší manuál ako prémiová športová značka, o najlepších typu Honda a Mazda ani nehovoriac.
          • 20 Reagovat !

            foto multimatlal

            multimatlal 07.11.  16:24

            « Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

            To ano, tomu rozumím. Ten příměr s vw používám. :-)
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 07.11.  17:35

            « Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

            Sám víš, že VW převodovky fungují hladce jen do doby než na ně zatlačíš. Než se mi ohřeje olej v převodovce, je to matyrium. Ale pak? Dávám meziplyny nahoru i dolů a čím rychleji řadím, tím líp pracuje ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 07.11.  18:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

              Presne tak , mám to podobne. Tie naše modely sú troška ultimatívnejšie a v normálnej prevádzke sa im asi moc nechce a za studena mám niekedy pocit akoby som radil v Prage V3S. Keď tomu ale dávam to už je iná pesnička.
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 08.11.  04:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                ;-) Chtějí vzít pěkně pod krkem
            • 00 Reagovat !

              foto Dany

              Dany 08.11.  10:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

              Nemali M3 odlišnú prevodovku od ostatnej produkcie, vrátane tej 116d?
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.11.  10:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                V emkách roky bylo SMG = sekvenčně manuálně řazená převodovka = od Geartragu = teda společný dílko BMW + Geartrag. Povedlo se :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 08.11.  10:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                  no neviem neviem či to bolo moc povedené , min prvá generácia SMG
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.11.  10:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                    Jo máš pravda na začátku až tak ne = ale pak.. :yes:

                    Dneska je klasickej HDM automat = 10ti stupňovej Aisin = v přeřazování rychlejší :-)

                    Nejsem až tak starej = ale mám dojem že nás tak nějak ta technika předbíhá >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 08.11.  11:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                    Jel jsem M6 V10 se SMG a bylo to příšerné, motor nádhera, ale převodovka špatná. Pomalá, váhavá, ucukaná.
                • 00 Reagovat !

                  foto Dany

                  Dany 08.11.  10:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                  ale tu je reč o manuále ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 08.11.  10:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                    SMG je robotizovaný manuál čo spomína hamuna
                    • 10 Reagovat !

                      foto Dany

                      Dany 08.11.  11:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                      Ja viem, ale chlapi sa bavia o manuálnom manuále. To mi práve nie je jasné, či do M3 nedávali iný manuál ako do ostatku. Predpokladal by som, že ano.
                      M3 E92 som jazdil práve s automatom, tak si neviem spraviť predstavu o tom manuále.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.11.  10:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                    Sakra = těsně vedle >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 08.11.  10:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                  Jestli se bmw v převodovkách něco nepovedlo, bylo to právě smg, v podstatě jedno, která generace.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 10.11.  14:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                    Jj, njn, asi se tentokrát chudák (čti hlupák) zapomněl poradit s Vaculíkem. 8-s ;-)
                    Podobná tragédie byl tzv. R-tronic v "prvních" R8.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 10.11.  14:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                  Svatá prostoto...
      • 30 Reagovat !

        foto Market

        Market 07.11.  17:00

        « Re: Re: Oni to vážně udělali...

        Rovnako som sklamany, ze v 330i a M340i manual nie je. Nova 3ka sa mi velmi paci, keby som predal CUPRU R, tak by to bol horuci kandidat. Ale kedze poriadna 3ka uz nema prevodovku, tak po nej az tak velmi netuzim...
        • 20 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 08.11.  11:03

          « Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

          Manuál má smysl v autech, kde převodovka stíhá, tohle spec. není případ vw, potažmo seatu, v autě jako je cupra R se předpokládá, že se bude na něj tlačit, jenže převodovka je stejná, jako v dýzlovém golfu, pomalá, při svižné jízdě kostrbatá. Manuál v cupře mi přišel jako nejslabší článek toho auta, plus vw rozmístění pedálů nepřátelské vůči meziplynům, fakt by mě zajímalo, co na této kombinaci řidičský entuziasta vidí.
          • 10 Reagovat !

            foto Market

            Market 08.11.  11:15

            « Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

            Ja sa na ten manual nestazujem, nemam s nim ziaden problem a pride mi v pohode.
            Aj jeden polsky YouTube tester ho vychvalil, dokonca ho porovnaval s TYPE R.
            Jazdim ale iba po okreskach, na okruhu, kde by auto dostalo vazne poriadne zabrat, som nebol a nakolko mam Slovakiaring dost daleko, ani sa nechystam.
            Co sa rozmiestnenia pedalov tyka, tak s tymi medziplynmi je fakt problem.
            Musim mat sirsie topanky.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 08.11.  11:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

              Meziplyny u VAG aut nejsou jen o širších botách, obecně je poloha brzda/plyn špatná a velmi nesnadno se učí spolu s horlivým a ne vždy konstantním posilovačem brzd ta správná poloha. Vyjma některých zatáček na okruzích totiž nikdy nechodíš na plné brzdy, ale dávkuješ a to není nic jednoduchého.
    • 06 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 07.11.  16:18

      « Re: Oni to vážně udělali...

      na co by ti bol u motora, kt nema vykonovu spicku ? aj tak by si nemal moc pozitok z prace s motorom ako to byva u R6 ... takto by si radil efektivne niekde okolo 5tis, pomaly jak na diesli >:D
      • 30 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 07.11.  18:02

        « Re: Re: Oni to vážně udělali...

        když mě baví ten proces kvedlání fofrklackem, dupání na spojku, atd.
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 07.11.  18:05

          « Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

          jj to chapem, manual je stale zazivnejsi drive... schvalne som si rypol do ziveho >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 07.11.  18:07

            « Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

            320i je podle mého stejný motor, tedy určitě je to stejný motor, otázka je, jaké je turbo, jestli z toho prostě zase nepůjde jenom softwarem "vyhonit" 300 kobyl a pak děj se vůle boží:)
            • 00 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 07.11.  18:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

              Myslim, ze to bude mat iny HW, rozdiel vo vykone je celkom velky, setri sa dnes na vsetkom... stacia casto ine piesty, kluka, mazanie, vstreky a podobne... moznosti je dost

              Aj samotne 1.9 TDi maju mnoho zmien v mechanike, viac ako si laici myslia a to aj len vykonom lisiace sa verzie medzi typmi PD
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 07.11.  18:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                Tohle jsou nové motory, kdy má čtyřválec i šestiválec stejné válce, jen se prostě přidávají a ubírají, označení je tuším B... modulární stavebnice:)
                [odkaz]
                motor jako takový bude podle mého stejný, jiná verze bude až u M3/4 (oproti 40i)
                • 01 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 07.11.  19:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                  Jo, taky to platí o R3 1.5l :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 07.11.  19:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                    no prostě skládají hrnky jak je napadne:)
                    • 01 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 07.11.  19:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                      V tom případě bych prosil jeden R5 s možností napříč.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 07.11.  20:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                        Tak si kup starej Transporter >:-[]
                        • 01 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 07.11.  20:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                          To ale není motor/auto od BMW... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 07.11.  19:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oni to vážně udělali...

                  to hej no interne komponenty tj creva sa menia podla vykonu, co je rovnake je blok, hlava a kluka to je otazne... najvykonnejsie verzie mavaju kovane creva, alebo piesty, pripadne kovove... vstrekovanie turbo sanie tiez... si myslis, ze vstrekovace pre 300 a 200 k motor su rovnake ? pisem len svoj nazor aj v dobe modularnych motorov byvaju rozdiely pomahajuce setrit... detajly presne tychto motorov samo nepoznam, mozno sa mylim... prepokladam ze dimenzovanie dielov sa riesi s velkou preciznostou aj pri modularite
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.11.  18:48

      « Re: Oni to vážně udělali...

      Fakt smutné. A neomluvitelné! 8-s 8-s 8-s :no:
  • 10 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 07.11.  18:51

    Od kdy je ve výbavě moderního BMW "sada na opravu pneumatik"?!

    To fakt u nové trojky BMW po letech přestalo montovat pneu typu runflat, nebo jenom autor článku zešílel? >:D
    • 10 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 08.11.  08:16

      « Re: Od kdy je ve výbavě moderního BMW "sada na opravu pneumatik"?!

      Dobrý den, runflaty jsou dodávány na přání, bez dodatečného příplatku.
      • 01 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 08.11.  09:25

        « Re: Re: Od kdy je ve výbavě moderního BMW "sada na opravu pneumatik"?!

        Nebo presneji - rozhodnes se, jestli nechces levnejsi klasicky pneu (ke kterym ti asi museji prihodit lepici sadu), to neni problem zaridit ... ale zaplatis za runflaty :-)
        • 00 Reagovat !

          foto multimatlal

          multimatlal 08.11.  09:34

          « Re: Re: Re: Od kdy je ve výbavě moderního BMW "sada na opravu pneumatik"?!

          Špatný to ale není, spíš nevím, co s ventilky, co udělá s nimi to lepidlo.
  • 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 07.11.  18:55

    330i

    A este by som chcel vediet, preco BMW z dvojlitra vydoluje iba 190 kW, ked moj Seat ma z dojlitra 228 kW? A to nehovorim este o vykone Mercedesu A45 AMG, ktory ma tusim 280 kW.
    • 20 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 07.11.  19:05

      « Re: 330i

      načo vyšší výkon keď na to majú R6 motory
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 07.11.  19:23

      « Re: 330i

      Protože BMW (3er/2erC), na rozdíl o Seatu a hlavně toho Ačka, nekončí na R4.
      A hlavně, tvůj Seat asi nebude střední třída, tak jako 3er.

    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 07.11.  20:11

      « Re: 330i

      dokazu aj viac ( isto ano ) ale na to maju zrejme ine motory nie? ... neznamena ze teraz kazdy dvojliter od mazdy cez hondu cez bmw az po seat musi mat cez 300 koni predsa .... vydolovat je jedna vec a spravit idealny motor na danu kubaturu druha vec.. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Market

        Market 07.11.  20:40

        « Re: 330i

        Ale R6 (M340i) bude mat az 275 kW. Mne tam pride velka diera medzi 190 kW (330i) a 275 kW (M340i). Proste R4 (M330i), alebo R6 (340i) s vykonom okolo 230 kW by vyplnila tuto medzeru.
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 07.11.  21:02

          « Re: Re: 330i

          v tej výkonovej medzere bude nejaký dízel >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto Market

            Market 07.11.  21:27

            « Re: Re: Re: 330i

            Pisalo sa aj o M340d.
            A mozno tam bude hybrid M330e :-)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 08.11.  10:00

          « Re: Re: 330i

          Síce súhlasím, že medzi 190 kW a 275 kW je veľký odstup (85 kW/115k je dosť, to je jeden priemerný kompakt), otázka ale je, či sa nájde kupujúci, ktorému bude 190 kW málo a zase 275 už veľa a chcel by práve niečo medzi. Myslím, že takých moc nebude. Už 330i má parádne dynamické parametre na úrovni hothečov, komu ani to nestačí, pôjde rovno do 340i.
          Btw. BMW má dvojliter B48 najnovšie naladený na 225 kW/304k, ale ten dáva do modelov na predokolkovej platforme, kde sa R6 nevojde.
          • 00 Reagovat !

            foto Market

            Market 08.11.  10:06

            « Re: Re: Re: 330i

            Ano, a prave tento vykon som v novej 330i ocakaval, lebo pred jej uvedenim sa BMW bilo do prs, ze nova 3ka dostane najsilnejsi 2liter v jej doterajsiej historii...
            Ja mam stale pocit, ze do tejto medzery este nejaky benzin nasukaju a realne predpokladam, ze tam bude hybrid M330e :-)
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 08.11.  10:15

              « Re: Re: Re: Re: 330i

              Aj to je možné, dokonca dosť pravdepodobné, keďže doterajšie 330e malo celkom solídny výkon a nástupca bude určite o dosť potentnejší (viac ale kvôli lepším baterkám než motoru). Osobne mám za to, že nadšeného vodiča by viac než výkonnejší štvorvalec potešil manuál, ale na ten môžeme zabudnúť (možno ešte v nejakom úplne základnom modeli typu 318i, ale nie pre 330i).
              • 10 Reagovat !

                foto multimatlal

                multimatlal 08.11.  10:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                Podle mne s 330i bude chtít bmw hodně změnit poměr prodaných aut v benzinu vs nafta. To je podle mne hlavní úkol. Tzn. aby to jelo, ale důraz na spotřebu, tzn. hlavní argument, proč nemuset brát naftu.
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 07.11.  23:17

      « Re: 330i

      "iba"...
      Tak to bude asi ten Seat lepsi. >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Market

        Market 08.11.  08:23

        « Re: Re: 330i

        Nakolko som mal F30 BMW 330d xdrive so 190 kW a 560 Nm tak ti mozem potvrdit ze mi to bolo malo a ze 228 kW v CUPRE je urcite lepsich...
        Ale keby som si musel vyberat iba medzi R4 BMW 330i a R6 330d, tak si beriem radsej to 330d aj napriek ekofašistom.
        Preferencia by sa zmenila, keby do 330i zacali davat manual, ale to asi nehrozi :-(
        • 00 Reagovat !

          foto multimatlal

          multimatlal 08.11.  08:37

          « Re: Re: Re: 330i

          Porovnáváš neporovnatelné. Benzinový hot-hatch vs. ideálně (ve smyslu rozum/spotřeba/cena/výkon) motorizovaný klasický bmw sedan. 330d jede pěkně, žere málo a snadno ho po třech letech prodáš...ale čekat od toho výbušnou raketu, která ti dělá radost na okreskách je přece hloupost.

          Naprosto chápu bmw, že to mizivé promile reálných prodejů 330i v manuálu ignoruje.

          340i dejme tomu, ale opět pokud bude jen xdrive, tak manuál taky nedává smysl.
          • 00 Reagovat !

            foto Market

            Market 08.11.  08:49

            « Re: Re: Re: Re: 330i

            Ja porovnavam iba vykon 190 vs 228 kW, kde 190 kW mi bolo malo.
            A samozrejme hot hatch sa neda porovnat so sedanom.
            A to ze 330d zerie malo a nie je na okreskach taka mrstna ako CUPRA velmi dobre viem. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto multimatlal

              multimatlal 08.11.  09:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: 330i

              Já měl f30 330d na víkedn a dodnes na to vzpomínám, že mi připadala lehce za očekáváním z hlediska dynamiky.
              • 10 Reagovat !

                foto Freddka

                Freddka 08.11.  09:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                Nojo tak co na to rict ... kdyz cca 200kW nestaci, musis si koupit vic, na to jsou u BMW celkem dobre pripraveni - 340i, M Performance, M3, Competition ... vyber je, to neni zadny problem.
                Ale asi zjistis, ze za to budes mit dva az tri Seaty s 300 koniky, ale takovy uz je zivot... :-)

                Ale vazne - proc by v BMW dolovali koniky z dvoulitru, kdyz tam na tebe ceka paradni radovy sestivalec, navic podle me za velmi lakavy penize :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 08.11.  09:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                  Presne tak, pre motorárov BMW by iste nebol problém dostať z dvojlitra ďaleko cez 300, možno až 400 koní ostatne pre X1 M35i je dvojliter naladený na 225 kW/304k), ale načo, keď je tu šesťvalec B58. A buďme radi za to, možno o pár rokov ani ten R6 nebude a potom sa budeme musieť uspokojiť s tými prefúkanými R4.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 08.11.  09:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                330d neviem, ale skúšal som 335d a to bola slušná raketa, subjektívne v ničom nezaostávajúca za 340i, deficit 10 kW bohate vynahradilo 180 Nm navyše. K tomu príjemný hlboký zvuk trochu pripomínajúci osemvalcové Ameriky. Takže sa vôbec nečudujem, že BMW chce spraviť 40d ako M Performance model M340d.
                • 10 Reagovat !

                  foto multimatlal

                  multimatlal 08.11.  10:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                  Někdy je ten dojem subjektivní, co jindy přijde rychlé může být někdy při přehnaných očekávání zklamání. Zato 335d mi přišla už silná jako prase v tom nejlepším smyslu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Market

                    Market 08.11.  10:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                    Ak bude existovat M340d xdrive, tak versus M340i xdrive (obe verzie budu bez manualnej prevedovoky), a musel by som si medzi nimi vybrat, tak by to bola vazne velmi, velmi tazka volba.
                    • 00 Reagovat !

                      foto multimatlal

                      multimatlal 08.11.  10:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                      Za mně to druhý. Jako že ještě na jaře bych jako petrollhead bral naftu jako rozumnější řešení, tak já osobně už rezignoval tlaku. Diesel podle bude pranýřovaný čím dál víc.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.11.  10:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                        • 10 Reagovat !

                          foto speedfred

                          speedfred 08.11.  10:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                          to som vč. čumel keď som tankoval benzín za 30,90 a nafta stála 32,50
                          • 00 Reagovat !

                            foto Market

                            Market 08.11.  10:49

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                            Ja tankujem 100 oktanov do CUPRY, 95 oktanov do mestskeho auta pre zenu a diesel do sluzobneho. Ale nebol som na benzinke uz asi 2 tyzdne, tak vobec nemam aktualny cenovy prehlad.
                    • 10 Reagovat !

                      foto multimatlal

                      multimatlal 08.11.  10:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 330i

                      Každopádně já nejspíš skončím u 330i, protože čtyřkolku nechci. Takže pokud nebude 340i rwd, mám to vyřešeno. Výkon 190 kw mi ve finále stačí.
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 07.11.  23:15

    Cena

    Ta cena "od" je naozaj fajnova. Hlavne ten 190kW benzin. By som v prospech motora kludne obetoval vybavu.
  • 20 Reagovat !

    foto st-paul

    st.paul 08.11.  07:41

    Cenová realita

    Porovnávať v tejto triede ceny „už od“ a vyvodzovať z toho nejaké závery je trošku mimo. Tu sa základ nielen nekupuje (možno okrem taxíkov), ale ani nevyrába. Minimálna suma na to, aby to vyzeralo aspoň z časti ako na PR fotkách (hlavne interiér) bude chcieť min. 15 000 € navrch. Na druhej strane je fakt, že sa dá uhrať slušná zľava, predvádzačky niekedy klesajú až na úroveň bežného a TOP vybaveného (nie zlého) mainstreamu. Treba ale uznať fakt, že koho pri BMW zaujíma hlavne podvozok a dobrý motor a nepotrebuje infotainment zo star treku, prípadne sedačky prešívané niťou z * bieleho tigra, do 45 000 € sa vojde. Ako fanúšik Alfy Giuliu nebudem z tohto hľadiska komentovať. V Alfe im chýba okrem bežnej ľudskej pokory aj zdravý rozum. Giulia vyzerá dobre, famózne jazdí, jej technika je nepriestrelná, ale zvyškom na konkurenciu (často ani v mainstreame) nestačí. O to smutnejší je fakt, že Alfa žiaden facelift nepripravuje a dokonca sa reálne črtá rozhodnutie o tom, že Giulia nebude mať ani nástupcu. Stelvio sa naopak, vrámci kategórie predáva slušne. Giulia celkom od začiatku výroby: UK: 48828, USA: 18674, Stelvio UK: 40227, USA: 12667
    • 00 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 08.11.  08:19

      « Re: Cenová realita

      Tak to doporucuji nahlednout do inzerce, kolik socialni premie temer bez vybavy jsou automobilky schopne vyprodukovat a kolik toho koupi nejen firmy, ale i soukromnici. 3L benzin v latce, bez navi, tempomatu a se sporakem misto AAC nikdy nebyl zadna rarita. Naftaky radeji nezminovat.
      Porovnani "cena od" kulha vzdycky, ale ani v premii nekulha o nic vic nez jinde.
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 08.11.  09:45

      « Re: Cenová realita

      "Ako fanúšik Alfy Giuliu nebudem z tohto hľadiska komentovať. V Alfe im chýba okrem bežnej ľudskej pokory aj zdravý rozum. Giulia vyzerá dobre, famózne jazdí, jej technika je nepriestrelná, ale zvyškom na konkurenciu (často ani v mainstreame) nestačí."

      V čom im chýba zdraví rozum ?
      Čo myslíš ten zvyšok na konkurenciu ? Infotaiment,LED svetlá alebo čo? Z infotaimentu by mohla byť navi lepšia inak ok.Spracovanie jazda zatial ok.
      Ja ako fanúšik BMW som si kúpil Giuliu.
      • 00 Reagovat !

        foto st-paul

        st.paul 08.11.  10:19

        « Re: Re: Cenová realita

        Necháp ma špatne, ja som nepovedal, že Giulia je zlé auto, čo ani objektívne nie je. Zdraví rozum potrebovali pri cenotvorbe. Ruku na srdce, Alfa aktuálne nie je v pozícii, aby si mohla dovoliť túto cenovú hladinu, chce to čas a trpezlivosť. 2 vydarené autá (Giulia, Stelvio) po dlhých rokoch z nich prémiu neurobí a to slovo „prémia“ z duše neznášam. Áno, narážam na infotainment, ktorý v danej triede a cene jednoducho neobstojí. Ja s ním problém nemám, auto má jazdiť, stovky pestrofarebných ikoniek v ultra mega rozlíšení prenechám deťom. Bohužiaľ, zákazníkom to vadí, čo predaje jednoznačne ukazujú. S čím ale problém mám, je napr. volič prevodovky, ktorý je v mojej 159 o dve triedy lepší. Chceli páni ušetriť 2 €? Giulia je dobrá, ale stačilo dotiahnuť x detailov a bola by špičková. Na rovinu, pre fleetových zákazníkov je mimo hru a koľko majiteľov áut v tejto triede vyberá auto podľa jazdných vlastností? 10, možno 15%. Absencia verzia kombi je už totálnym faulom. Taliani sú v tomto proste charakteristický. Jednu vec urobia špičkovo, ale ďalšími dvomi drobnosťami ju zabijú a to neplatí len pre automobilový priemysel, viem o čom hovorím, vrámci práce s nimi komunikujem. Človek to buď prijme, alebo ide ďalej. Želám Alfe úspech, s týmto prístupom to ale ružovo nevidím. Ako fanúšik BMW si kúpil Giuliu, kolega ako fanúšik Alfy aj z vyššie uvedených dôvodov kúpil...Stinger. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.11.  10:37

          « Re: Re: Re: Cenová realita

          Alfa je v pozici že nemá na výběr. Na cenu má velkej vliv množství vyrobenejch kusů = i 3er se propadla z dřívějších statisíců na asi 200t. kusů v končící generaci

          Když se Giulia začne prodávat 2x 3x víc = bude tam prostor pro lepší cenu :-)
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 08.11.  10:38

          « Re: Re: Re: Cenová realita

          Všetko ok , len som sa pýtal.
          Pred AR som mal BMW a infotaiment mi v Alfe príde v nejakých veciach dokonca lepší, grafika navi a obraz park. kamery je ale fail to je pravda.Volanty majú u BMW tak isto lepšie ale multifunkcia (tlačítka) mi viac sedí v AR. Mám manuál , ale kámoš má AT a vo voliči prevodovky nevidím chybu.
          Ceník majú možno vyšší ale aj nejaký "cenový jemnocit" u nich funguje
          Stinger ma celkom ohúril keď som ho videl v začiatkoch ale teraz už nie, a hlavne ja mám radšej sedany/kupé.
        • 01 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 08.11.  11:50

          « Re: Re: Re: Cenová realita

          Stinger a Giulia se u mě nijak neprotínají. Bohužel mi Julča sedí jen v QV kvůli motor a celkovému naladění a tam už je zase potřeba najít skladovku nebo minimálně jetý vůz, protože lahodná kombinace, kterou má Speedfred už v nabídce není.
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 08.11.  14:46

            « Re: Re: Re: Re: Cenová realita

            Manuál je fajn keď je možnosť výberu ,ale ani sa im nečudujem že ho vyradili (AR) a BMW pomaly robí to isté. Škoda toho, ale zase oplakávať to nejako nebudem. Tie automaty sú fakt dobré a aj pre automobilky je to asi jednoduchšie.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 10.11.  09:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cenová realita

              Automaty jsou dobré, protože se jim automobilky věnovaly a manuály zanedbávaly. Důkazem toho jsou Mazda a Honda. Kdyby měla BMW tak dobré nebo ještě lepší manuály než oba zmínění Japonci, pak by se určitě prodávaly daleko víc. Já bych si představoval manuál s by wire ovládanou spojkou, která by chránila převodovku for starters..... :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

ONLINE Hádka o syna Babiše u Moravce. Faltýnek: „Chce se mi z vás zvracet“

ONLINE Hádka o syna Babiše u Moravce. Faltýnek:…

Andrej Babiš (ANO) odletěl za synem do Švýcarska, Jiří Pospíšil z TOP 09, původní profesí právník a exministr…

Nubia X je hit. První várka „celodisplejového“ smartphonu se vyprodala za minutu

Nubia X je hit. První várka „celodisplejového“…

Nubia X je další z novodobých smartphonů, které se snaží od konkurence odlišit atypickou konstrukcí. V případě…

 

iSport.cz

SESTŘIHY: Hradec skolil Kometu 6:3. Sparta padla potřetí v řadě

SESTŘIHY: Hradec skolil Kometu 6:3. Sparta padla…

ONLINE | Po dvou velkých fackách přišla další těžká rána. Hokejisté Sparty nezvládli  v rámmci 20. kola Tipsport…

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz iSport Cup. Postoupil?

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz…

Nikdy předtím se žádného turnaje nezúčastnil. "Poprvé jsem se nechal zlákat!" zdůraznil Vojta Mikulík alias The…

 

Reflex.cz

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický vyráží na narozeninové turné

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický…

Emil Viklický je hudební pojem, který by jistě vystačil na samostatnou knihu. Moravský rodák z Olomouce, kde…

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká je Výstava skutečně nahých mužů?

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká…

Co s načatým 17. listopadem? Jít demonstrovat, poslechnout si koncert nebo se zúčastnit satirického průvodu? To…