Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 3 Gran Turismo stojí od 925.000 korun

Na český trh vstupuje nejprostornější verze BMW 3. Gran Turismo je o 38 tisíc dražší než kombi a o 83 tisíc dražší než sedan řady 3.
Zpět na článek
18. 3. 2013 20:56
18. 3. 2013 21:56
19. 3. 2013 07:54
19. 3. 2013 09:48
19. 3. 2013 10:58
19. 3. 2013 11:28
19. 3. 2013 12:01
19. 3. 2013 13:46
19. 3. 2013 12:31
18. 3. 2013 20:22
BMW 3GT - Premiový praktik
Tak a je to tady, prémiový praktik střední třídy. Sen mnoha lidí, kteří nechtějií kombi a sedan je pro ně z nějakého důvodu (kufr a jeho malý nakládací otvor) nepraktický. 3GT = zajímavá kombinace prostoru a variability. Další segment, kam se BMW dere a podlě mě je to dobrý počin.

BMW 3GT 320d (pokud možno s xDrive) je ideální kousek. Tohle se fakt povedlo a já doufám, že bude prodejně o dost úspěšnější než je ho větší bratříček 5GT ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
19. 3. 2013 10:56
Re: BMW 3GT - Premiový praktik
Ono vzásade je to objavovanie Ameriky, lebo nech to nazveme akokoľvek (GT, Sportback...), v zásade je to len liftback, teda praktickejšia verzia sedanu a naopak krajšia, elegantnejšia alternatíva kombi. Je v tejto súvislosti škoda, že liftbacky sú dosť skromne zastúpené a mnohé automobilky od nich ustúpili (Citroen, Mazda...).
Ak to zoberieme striktne, t.j. že to je úplne odlišné od východiskovej verzie sedan, tak jú fakticky len dvaja konkurenti: A5 Sportback a 3GT. Z nich napriek veku vyzerá Audi podstatne lepšie; je elegantnejšie, nie tak ťažkopádne a dizajnovo u Audi tento koncept zvládli lepšie.
Avatar - flyboyeda
18. 3. 2013 20:41
Vypasená trojka
Vypasená trojka ztratila šmrnc
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
19. 3. 2013 10:56
Re: Vypasená trojka
Oproti 3er sedan rozhodne.
Avatar - tune.lar
18. 3. 2013 20:56
líbí
BMW ukazuje kdo je tady pánem.
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2013 21:56
ROK GT
Jednoznačná událost roku. Nárůst vnějších a především vnitřních rozměrů je v této prémiové třídě jen k pochvale. Styl na vrcholu doby, jasná třídní volba. A za ty (ne)prémiové peníze? Ano ano, ráj trvá...

BRAVO - [odkaz] :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
19. 3. 2013 07:54
Re: ROK GT
všechno ok, jen ten M-paket mi k tomu autu prostě nepasuje...
Avatar - Inferius
19. 3. 2013 09:48
Design
Ve srovnání s 5GT se v Mnichově trefili do černého. Pro ty kdo nechtějí Touring musí být 3GT určitě zajímavá alternativa, už jenom díky větší kapacitě zavazadlového prostoru.
Oproti řadě 5 design působí mnohem přívětivějším dojmem.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
19. 3. 2013 10:58
Re: Design
Oproti 5GT je to určite o triedu krajšie; mne osobne sa priamy konkurent A5 SB javí ako oku lahodiacejší.
19. 3. 2013 11:28
Re: Design
Neřekl bych, že jsou to konkurenti... tohle jde spíš do MPV.
Avatar - iudex
19. 3. 2013 12:01
Re: Design
No podľa mňa to až také vysoké nebude, v reále tipujem, že väčšia výška oproti sedanu len dosiahne úroveň bežnej mainstreamovej strednej (aj keď presné rozmery teraz neviem). O MPV nemôže byť reč ani vzdialene.
19. 3. 2013 13:46
Re: Design
[odkaz]
sportback je stejně vysoký jako A4, tady je rozdíl - jak vidno z obrázku, proti běžné trojce značný. nastupovat se bude výš - "tohle jde spíš do MPV"
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2013 12:31
nadhera
toto bmw sa mi paci ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2013 13:28
Napodruhé lépe
Zatímco 5GT bylo doslova nevzhledné monstrum, 3GT už nelze upřít jistou dávku elegance. Zadní víko kufru sice krásy nepobralo, ale přinejmenším silueta a přední část vozu je provedením čistá. Dokonce tak liniově harmonická, že třeba BMW 5 může jen tiše závidět... Poněkud smutné, že BMW nedokáže vytvořit klasický sedan tak harmonický, jako tohle GT...
Smysl, ten určitě model má. Jen mám poněkud obavy, aby se nám z Octavie nebo Rapidu nestaly místo liftbacku také GT >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
19. 3. 2013 13:37
Mnichovský klenot
Není tedy určen pro mládež, pro piloty třídy M všech věkových kategorií, anóbrž je to prémiový střednětřídní kočár pro středněvěkou střední třídu. Mírně vyšší posaz, mírně větší intereriér, na palubce analogová klasika, ruční brzda je zač chytit, žádná zbytečná LCD televize v palubce, motorová paleta klasicky mnichovská. A tak za tento počin má u mne BMW velké plus, bravo :yes:
Rozbalit vlákno
0