Tak a je to tady, prémiový praktik střední třídy. Sen mnoha lidí, kteří nechtějií kombi a sedan je pro ně z nějakého důvodu (kufr a jeho malý nakládací otvor) nepraktický. 3GT = zajímavá kombinace prostoru a variability. Další segment, kam se BMW dere a podlě mě je to dobrý počin.
BMW 3GT 320d (pokud možno s xDrive) je ideální kousek. Tohle se fakt povedlo a já doufám, že bude prodejně o dost úspěšnější než je ho větší bratříček 5GT ;-):yes:
Ono vzásade je to objavovanie Ameriky, lebo nech to nazveme akokoľvek (GT, Sportback...), v zásade je to len liftback, teda praktickejšia verzia sedanu a naopak krajšia, elegantnejšia alternatíva kombi. Je v tejto súvislosti škoda, že liftbacky sú dosť skromne zastúpené a mnohé automobilky od nich ustúpili (Citroen, Mazda...).
Ak to zoberieme striktne, t.j. že to je úplne odlišné od východiskovej verzie sedan, tak jú fakticky len dvaja konkurenti: A5 Sportback a 3GT. Z nich napriek veku vyzerá Audi podstatne lepšie; je elegantnejšie, nie tak ťažkopádne a dizajnovo u Audi tento koncept zvládli lepšie.
Jednoznačná událost roku. Nárůst vnějších a především vnitřních rozměrů je v této prémiové třídě jen k pochvale. Styl na vrcholu doby, jasná třídní volba. A za ty (ne)prémiové peníze? Ano ano, ráj trvá...
Ve srovnání s 5GT se v Mnichově trefili do černého. Pro ty kdo nechtějí Touring musí být 3GT určitě zajímavá alternativa, už jenom díky větší kapacitě zavazadlového prostoru.
Oproti řadě 5 design působí mnohem přívětivějším dojmem.
No podľa mňa to až také vysoké nebude, v reále tipujem, že väčšia výška oproti sedanu len dosiahne úroveň bežnej mainstreamovej strednej (aj keď presné rozmery teraz neviem). O MPV nemôže byť reč ani vzdialene.
[odkaz]
sportback je stejně vysoký jako A4, tady je rozdíl - jak vidno z obrázku, proti běžné trojce značný. nastupovat se bude výš - "tohle jde spíš do MPV"
Zatímco 5GT bylo doslova nevzhledné monstrum, 3GT už nelze upřít jistou dávku elegance. Zadní víko kufru sice krásy nepobralo, ale přinejmenším silueta a přední část vozu je provedením čistá. Dokonce tak liniově harmonická, že třeba BMW 5 může jen tiše závidět... Poněkud smutné, že BMW nedokáže vytvořit klasický sedan tak harmonický, jako tohle GT...
Smysl, ten určitě model má. Jen mám poněkud obavy, aby se nám z Octavie nebo Rapidu nestaly místo liftbacku také GT >:D >:-[]
Není tedy určen pro mládež, pro piloty třídy M všech věkových kategorií, anóbrž je to prémiový střednětřídní kočár pro středněvěkou střední třídu. Mírně vyšší posaz, mírně větší intereriér, na palubce analogová klasika, ruční brzda je zač chytit, žádná zbytečná LCD televize v palubce, motorová paleta klasicky mnichovská. A tak za tento počin má u mne BMW velké plus, bravo :yes: