Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 316d: 85 kW, 4,5 l/100 km, 0-100 km/h za 10,9 s

Nový modelový rok přivede do portfolia BMW několik velmi úsporných modelů. Zatím je vše postaveno na poctivé motorářské technice doplněné o jednodušší systémy snižující kombinovanou spotřebu. Složitým hybridním soustavám se zatím v Mnichově vyhýbají.
Zpět na článek
25. 6. 2009 20:12
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 21:16
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 15:15
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 15:58
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 16:13
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 16:53
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 16:59
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:07
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:19
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:13
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:26
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:51
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:52
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:55
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:05
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:19
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:22
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:20
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:23
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:47
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:57
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 15:18
25. 6. 2009 12:20
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 13:41
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 20:03
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 14:30
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 11:21
25. 6. 2009 13:15
26. 6. 2009 08:13
26. 6. 2009 23:27
neregistrovaný "507--"
26. 6. 2009 12:07
Avatar - Mira328i
25. 6. 2009 09:30
To je cesta...lepší než hybrid
Tak nám zase ukázalo, že objem nesouvisí se spotřebou :yes: .Snižování objemů není cesta :-! .
Rozbalit vlákno
104
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2009 10:15
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Tak se nám ukázalo, že papír snese všechno. Stejně to bude žrát ve skutečnosti o litr a půl víc než staré TDI v Octávce. BMW píše, že dvoulitr benzín žere 5,5 a třílitr 7.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 10:35
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Dobrá, DOMLUVENO - já tedy pojedu novým 316d a vy, milý Kankunene(e) starou Octávkou TDi..
Platí? :-)
Avatar - Dinar
25. 6. 2009 10:40
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Tahle konfrontace nemá smysl, staré oktávky s rotačním čerpadlem uměly s nezávodníky za volantem za těch 4,5l dlouhodobé spotřeby opravdu jezdit. Jenže plnily nějaké euro dva, nemusely splňovat spoustu parametrů, které musejí zvládnout současné motory. Ta auta porovnávat nelze. Tedy, jestli tohle 316d bude umět jezdit v kombinaci dlouhodobě zlehka přes 5 litrů, pak je to rozhodně blíže deklarovaných 4,5l než prius s kombinací kolem šesti svým deklarovaným 3,9l.
Avatar - Mira328i
25. 6. 2009 10:59
Re: To je cesta...lepší než hybrid
:yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2009 11:38
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Co se navážíš do Priusu. Tsi má psáno šest a devět je při svižnější jízdě reál.
Avatar - Dinar
25. 6. 2009 12:07
Re: To je cesta...lepší než hybrid
"navážíš"? Vyjadřování a logika diskuse adolescentů na schodech před panelákem, Kankunene. Zmiňuju prius, protože hybrid má být etalonem nízké spotřeby potažmo emisí, a tahle verze BMW je variací na toto téma. Jak ale s tématem nízkoemisní verze bavorské trojky souvisí TSI? Tedy mimo fakt, že troubové tobě podobní musí něco od VW zatáhnout do každé diskuse? :no:
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 12:10
Re: To je cesta...lepší než hybrid
To je PRAVDA, TSi sice docela "zajímavě" a VÝRAZNĚ snižuje OBJEM, nikoli tak spotřebu.. ;-)
Pěkný den Dinar(e) - zde (bez ironie) s vámi SOUHLASím :-)
Avatar - Dinar
25. 6. 2009 12:16
Re: To je cesta...lepší než hybrid
A zpříjemňuje jízdu, downsizing ve smyslu malé turbo za větší atmosféru sebou nese nejen o něco lepší výkonové parametry, ve srovnání s atmosférou kterou má nahradit, ale hlavně má lepší (plošší) křivku krouťáku a ten výkon zdostupňuje, obyčejnému uživateli se s tím motorem lépe jezdí. ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 12:37
Re: To je cesta...lepší než hybrid
V tom "zpříjemňuje" bych souhlasila tak na 3/4 (no možná 4/5, ale to už si NEjsem jistá) - jsou chvíle kdy stále platí: OBJEM ničím ... - ale jinak SOUHLASím.. ;-)
PS: Plošší křivka se "hodí", ale když ten malý motůrek pohání něco většího/těžšího občas trochů působí jak "rozzuřený vysavač" (to moc jízdu NE"zpříjemňuje") a i přes krásná číslíčka je u "downsizing(ových)" motorů trochu problém s "vyšší" a maximální rychlostí - tam asi trochu naráží na limit OBJEMu. Ale to jsou popravdě spíše "okrajové" záležitosti, v "normálním/běžném" provozu to řidiče spíše "potěší" (trochu "problém" je zatím CENA).
A zrovna tak NElze očekávat OBJEMu odpovídající spotřebu, ta se "váže" spíše k tomu výkonu..
PS: A pak jsou tací (také, tedy takOVÉ
:-) ), kteří raději v atmosferickém 6ti válci než "naturbovaném" 4, neb i přes všechny teoretické i praktické KLADY onoho menšího motoru, v kategorii "pocit" z jízdy se NIC NEmění - v poklidu "předoucí" VĚTŠí objem a VÍCE válců zatím NiČÍM NEnahradíš ;-)
Pěkný den (s nějakým HODNĚ válcovým a VELKOobjemovým motorem :yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2009 12:52
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Oceněný byl za úspornost právě motor TSI. To je jedno. Že tu vůbec píšu. Troubové s vytetovaným VW, zase musí zatáhnout do každé diskuze hybrid, Fiat, nebo Japonce.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 13:01
Re: To je cesta...lepší než hybrid
S výsledky Engine of the Year kterou "sleduji" již roky docela SOUHLASíM - ale tohle "přestřelili/přehnali", tady docela "ujeli" - s tím NELZE souhlasit.
Mně se třeba 2.0 T(F)Si moc Moc MOC líbí, ale 1.4 TSi sice "zaujme" a "potěší" výkonem, nicméně SPOTŘEBOU rozhodně NE (není problém jezdit za 8-9 litrů). Myslím si že "přístup" třeba právě bmw k nižší spotřebě je VÝRAZNĚ "lepší" a "správnější" - prostě JEN "zmenšení objemu" to se mi NEzdá jako ta "nejgeniálnější" cesta, a i když 1.4 TSi v té "vyšší" verzi funguje také výborně a očekávala bych to samé i od 1.2 TSi, tak Ocenění NEJvyšší právě za SPOTŘEBU, si dle mne prostě NEzaslouží. 8-s
Pěkný den (s bmw MOTORem, ať ÚSPORNÝM motorem 16d, nebo VÝKONÝM 50i :yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2009 13:11
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Já BMW rád, ale nerad ty plky o spotřebě, když realita je jinde. Auta žerou furt skoro stejně, ale na papíře jsou už na půlce.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 13:27
Re: To je cesta...lepší než hybrid
NEmyslím že je to až TAK "tragické"..
Jednak docela HODNĚ narostla váha vozů a docela RAZANTNĚ situaci ovlivnily požadavky na "o řády" nižší emise a i tak se poslední dobou spotřeba OPRAVDU snižuje, pokud vím třeba zrovna to mnichovské "Eficcient Dynamics" docela FUNGUJE.
A co se udávané a reálné spotřeby týče, to pokud pamatuji VŽDY ne zcela "sedělo" - můj "postarší vůz/motor" má udáváno 9,9 a já mám dloouhodobou 10,7 l/100 km - což považuji za "normální", tak to bylo VŽDY
To s tou "půlkou" (resp. dvojnásobnou spotřebou) - to je zas "přehnané" na druhou stranu - mám zkušenost že docela DOST záleží na jízdním stylu (v česku je relativně VELKÝ problém kvalita paliva - slyšela jsem že se dokonce ZHORŠUJE (!), že 10% vzorků je "mist" - což se na spotřebě projeví docela VÝRAZNĚ), na pneumatikách na obsazenosti nebo "jen" na kvalitě a množství oleje - jen když TO VŠE(chno) máte na PLNÝCH 100%, lze se "na dostřel" přiblížit k udávaným hodnotám..
Mrkněte na

[odkaz]

a uvidíte, že TAK "zlé" to zas není..
Pěkný den :-)
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2009 13:44
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Trochu jsme si blbě rozumněli. Kdysi měl psáno třílitr 13 a žral 13. Teď má u BMW psáno 7,5 nebo kolik a bere 11. Takhle jsem to myslel. A ty oleje, stejně se to leje s jedné velké cisterny pro všechny.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 16:04
Re: To je cesta...lepší než hybrid
ČÁSTEČNĚ SOUHLASím - kdysi měl napsáno 13 a bral 14, dnes má napsáno 7,5 a "lze" s ním jet za 8,5 - ale koho by to bavilo, že? ;-)
S tím olejem máte "trošičku" pravdu, ale také jen "trošičku", přeci jenom URČITÉ rozdíly tam jsou a JSOU rozdíly jestli pravidelně kontrolujete a "hladinku" UDRŽUJETE a zdali včas a správně (před nalitím nového "řádně" - třeba WYNN´Sem pročistíte") a zrovna tak ty pneu atd. tyhle "drobnosti" HRAVĚ udělají ten půl-litr spotřeby + docela VELKÝ vliv má ono palivo, když natankuji OPRAVDU povedené (stále ještě "fandím" a "preferuji" Aral Ultimate 100), tak stačí pedálu plynu se jen "polehoučku" dotýkat a vůz LETí jak kdyby měl o tunu míň, na dálnici D1 jsem kdys natankovala cos co vydávali za OČ98 a Brumlu z toho TAK "bolel" žaludek, že ani ze 130ti se mu NEchtělo zrychlovat a tak kde normálně ukazuje spotřebu 8,5 - 9,5 a "vznáší" se jak baletka, byl TĚŽKÝ/líný/NEreagující se spotřebou 11 l/100 km.
SOUHLASím s vámi že údaje jsou víceméně VŽDY "nadsazené", ale já OPRADU u svého postaršího V6 3.0 automatem a UDÁVANOU průměrnou spotřebou 9,9 mám DLOUHOdobý průměr 10,7 l (a věřte že se NEomezuji a "výlety" NAD 200 km/h NEjsou žádnou výjimkou, a bohužel ani občasná "poskakovaná" od červené k čevené - kdy má chudák Brumla zdaleka NEJvětší spotřebu) - prostě i dnes LZE jezdit "nadohled" těm udávaným hodnotám (a když za 10,7 jezdí postarší mírně ojetá C5 s motorem nad kterým zde NAPROSTÁ VĚTŠINA "ohune nos", tak myslím že bmw 316d NEbude jezdit za VÍCe ;-)
Pěkný den (za 17 jezdím s AMG 6.3 a to slouží JEN "pro zábavu" - NIKOLIV pro "economy run" :-)
25. 6. 2009 18:34
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Mam 320i, a prumerna spotreba na dalnici 6,5-7 litru, kdyz jedu cca 140-170 tak to vyleze na 7,6 :-) a jsem plne spokojen
Avatar - white label
25. 6. 2009 19:37
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Jo když slyším ty "zaručené" spotřeby některých majitelů benzinových BMW, tak se ptám proč BMW vlastně dělá i diesely, když jejich benziny, žerou (podle majitelů těch benzinových) úplně stejně...
Nedávno se se mnou jeden majitel 530i až na "krev" hádal, že jeho auto žere na chlup stejně jako 530d a to i při stejném stylu jízdy...
8-s ;-)
26. 6. 2009 15:00
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Neboj casem hodim recenzku na moje.auto ;-) jak bude chvili casu. Jsem ted dost zaneprazdnen
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 20:12
Re: To je cesta...lepší než hybrid
no tak potom bud klames, alebo mas zly computer v aute.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 20:55
Re: To je cesta...lepší než hybrid
Tak to bývá... :-)
Snad tu je někde alespoň NĚKDO, kdo NEklame a NEmá "zly computer v aute" a třeba svůj "autocomputer" místo "slov" občas i nafotí.. ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 21:16
Re: To je cesta...lepší než hybrid
ja neklamem, mne to zere pri 130 za idealnych podmienok a na rovine cca 6,8 a toci 1900 otacok a pri 170 asi cca 8 az 8,5 a to su hodnoty realne podla tankovania, nie podla palubneho pocitaca. ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 21:27
Re: To je cesta...lepší než hybrid
RÁDA vidím "bílou vránu" v ČERNÉM hejnu.. ;-)
Já NEmohu říci až TAKhle přesná čísla, neb spotřeba u BENZíNu trochu VÍCe kolísá (ale údaje počítače docela "sedí" s tankováním).
Ale při 70 km/h do mírného kopce v pražském Strahovském tunelu Brumla ukazuje cca 1400 ot./min a při dálničních jemně NEpředpisových 134-136 km/h "brumlá" necelých 3000 ot.
PS: Při svých ("rozumně") MAXimálních 220 km/h točí "jen" nějakých +/- 4500 ot./min ;-) ¨
PPS: Spotřeba při "normální" jízdě (jednou jakou rychlostí, tedy cca DO 160 km/h, tam pak spotřeba začne RŮST) u Brumly je 8,4 - 9,3 litru/100 km, pokud "započtu" i městské "poskakování" dlouhodobý trvalý průměr mám 10,7 litru (bývalo to nepatrně více - 10,9 litru - ale po 3 prohlídce a výměně oleje v 90.000 km se to maličko "zlepšilo" - asi se Brumla již "zaběhl" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Ricardo
25. 6. 2009 11:12
Re: To je cesta...lepší než hybrid
TDI se píše s velkým I s malým i se píše HDi ;-)
Avatar - Mira328i
25. 6. 2009 11:13
Re: To je cesta...lepší než hybrid
to máš jedno, stejně je to krám :no:
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 11:22
Re: Milý Ricardo!
To "HDi" máte SPRÁVNĚ, v tom druhé označení máte i nadále CHYB(k)U!
Správně je to TD-Td-td-ííí ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Ricardo
25. 6. 2009 11:32
Re: Milý Ricardo!
Tak to ano, ale ve zkratce právě se právě to dlouhý íííí zkracuje na velký I ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 11:44
Re: Milý Ricardo!
Ach, tak to jsem NEvěděla zase já.. :-)
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2009 11:36
Re: Milý Ricardo!
Oba víme, že tdi bude brát míň. Chochtá, ale nechlastá.
Avatar - Mira328i
25. 6. 2009 11:39
Re: Milý Ricardo!
Taky nejede... >:D ..jinak v octavce nemusí...kdo by s tim jel rychle >:D ..
Avatar - skejpa
25. 6. 2009 11:45
Re: Milý Ricardo!
tuzingér přeci... ty nevíš o tom, že je to nejrychlejší auto na okresky ? a prej když tomu dáš pořádný křídlo a pořádnou rouru místo výfuku, tak to letí úplně jak závodní speciál !
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 11:56
Re: Milý Ricardo!
BMW NE"chrochtá" a bude brát "podobně", navíc bude méně "čudit" a JÁ prostě raději to bmw ... vám bude (a to jen MOŽNÁ!) "ušetřená" desetinka v horším menším hlučnějším smudlavějším voze stát "zato"? ;-)
Pěkný den (v dieslu od bmw - neb skvěle jezdí :-)
Avatar - Mira328i
25. 6. 2009 10:57
Re: Milý Ricardo!
Jeee škodovkář s TDI >:D >:D >:D ..k smíchu...motory na prd..
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2009 11:34
Re: Milý Ricardo!
Já mám japonský benzín a žere mi 9. TDI je chrocht, ale bude žrát míň než tohle BMW a taky produkovat míň CO2 a podle EU je teda zelenější. Ostatní splodiny EU nezajímají.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 11:46
Re: Milý Ricardo!
Já mám francouzský benzín a "zožere" průměrně 10,7 (ale za TDi bych ne a Ne a NEvyměnila - ani "zanic"! ;-) )
Pěkný den :-)
Avatar - Mira328i
25. 6. 2009 13:15
Re: Milý Ricardo!
Já mam německý benzín(chraň bůh-ne VW :-) a sežere prům. 8,5-9
25. 6. 2009 13:43
Re: Milý Ricardo!
já mám velkého psa a sežere vás všechny! ;-)
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 15:15
Re: Milý Ricardo!
aha uz viem preco pred nim utekas. ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 15:49
Re: Milý kuko!
A to jste ještě NEviděl MÉHO "fenku"

[odkaz]

TA by si s ním jistě HRAVĚ "poradila"
PS: Ona totiž zrovna "hárá" ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 15:58
Re: Milý kuko!
chudatko, teraz musi nosit spodne pradielko, aby nic nezaspinila.Dajte na nu pozor, lebo v tomto obdobi si fenky nevyberaju a beru co pride. ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 16:11
Re: Milý maxo!
Já VÍM!
Té "chudince" bylo nedávno totiž 13, takže ZKUŠENOSTi v tomto směru mám NEpřeberné... ;-)
Když dostane "ideu" (vidí CHLAPa), tak UDRŽET jí je úkol hodný snad OBELIXe s HERKULem TERMINATORem a HULKem DOHROMADY!
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 16:13
Re: Milý maxo!
no mi mame doma 13 rocnu Labradorku, ktora potom ide hlavne po psoch o 2 az 3 triedy nizsich. ;-)
Pekny aj Vam.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 16:17
Re: Milý maxo!
NEuvěřitelné, ta moje "jde" zase JEN (no "hlavně" ;-) ) po VĚTŠÍCH!
Dnes KONČÍM, vypínám/odcházím
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 16:53
Re: Milý maxo!
po kom to asi ma. >:D
Avatar - white label
25. 6. 2009 16:57
Re: Milý maxo!
Proboha maxo, ty už si tak deformovaný těmi auty, že už do tříd dělíš i "chudáky" psy!!! >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 16:59
Re: Milý maxo!
to bolo naschval tak napisane, aby som dal najavo uroven tych poulicnych psov a ich velkost zaroven. >:D
25. 6. 2009 17:03
Re: Milý maxo!
To už neni ani k jídlu.
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:07
Re: Milý maxo!
Ty tiez uz musis mysliet,len na to zradlo. >:D
Avatar - white label
25. 6. 2009 17:16
Re: Milý maxo!
Má pravdu..., opravdu smysluplný chov domácích zvířat přece logicky končí konzumací jejich masa... :-! >:-[]
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:19
Re: Milý maxo!
ale pacia sa mi tie Vase pocetne nadpisy, ze Mily MAXO. :*)
Avatar - white label
25. 6. 2009 17:12
Re: Milý maxo!
Viděls tu fotku..., ani nikdy nebylo... 8-s
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:13
Re: Milý maxo!
dalsi nenazranec. >:D
Avatar - white label
25. 6. 2009 17:21
Re: Ty somár...
Pokud si vegetarián, můžeš nás kritizovat, ale pokud ne, tak vlastně jen děláš, že jsi jiný než my... ;-) >:-[]
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:26
Re: Ty somár...
To by si nebol Ty, keby si clovekovi nepokazil radost.
Som iny, my na Slovensku nejeme psov. ;-)
Avatar - white label
25. 6. 2009 17:40
Re: Ty somár...
Jasně Slováci na Slovensku..., to tam povídej "tanečnicím"
v Moulin Rouge... >:D ...a možná o tom jen někteří neví...jen se podívej jak je i u vás narváno v těch asijských bistrech...
...navíc jsem nepsal nic o psech, ale domácích zvířatech... :-!
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:51
Re: Ty somár...
no ale debata zacala ohladne psov a ja som v nej pokracoval, ze Ty si sa odklonil od temy, za to ja uz nemozem.
Ono v tych azijskych bistrach ponuka vela krat aj ine ako domace zvieratka. :-!
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:52
Re: Ty somár...
uz aj Ty zacinaj. >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:55
Re: Ty somár...
kocky nejeme, ale no to druhe. :-)
25. 6. 2009 17:57
Re: Ty somár...
Aha, mačky >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:05
Re: Ty somár...
nie macky, chcel som povedat, ze s kockami robime trosku zmysluplnejsie veci. >:D
25. 6. 2009 18:07
Re: Ty somár...
Však já to chápu :yes: Přivazujete jim plechovky k vocasu >:D
Avatar - white label
25. 6. 2009 18:10
Re: Ty somár...
Jak k vocasu...říkal přece kočky, ne kocouři... >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:19
Re: Ty somár...
Vy dvaja ste vocasi, alebo vocasy, neviem ako sa to pise. >:D
Avatar - white label
25. 6. 2009 18:20
Re: Ty somár...
Kdyby jen to, dyť ty ani pořádně nevíš jak to má pořádně vypadat... >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:22
Re: Ty somár...
to uvidim, ked sa stretneme v ustrici. >:D
Avatar - white label
25. 6. 2009 18:11
Re: Ty somár...
Nevím jestli myslíš to co já, ale pokud jo, co je zrovna na tom a zrovna pro tebe tak smysluplného... 8-s
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:20
Re: Ty somár...
no ved ked je niecoho vela a ovplyvnuje to normalne fungovanie, treba sa toho zbavit a potom Ti je lepsie, takze to ma zmysel. ;-)
Avatar - white label
25. 6. 2009 18:22
Re: Ty somár...
Ale to má "zmysel", tak maximálně pro ty "tvoje" vocasy... >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:23
Re: Ty somár...
>:D
Avatar - white label
25. 6. 2009 18:30
Re: Ty somár...
A jak se ti líbí ta série nadpisů teď...? :yes: >:-[]
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 18:47
Re: Ty somár...
to si pozri moju reakciu 17:26 to uz som narazal aj na nadpis. >:-[]
Avatar - white label
25. 6. 2009 19:32
Re: Ty somár...
Ale to jich tu ještě nebylo tolik... ;-)
25. 6. 2009 17:40
Re: Ty somár...
U vás jsou nějaký zlý povodně?
Avatar - white label
25. 6. 2009 17:55
Re: Ty somár...
Jsou..., ne přímo u nás, ale už o 3km dál jo...
Nejhorší je to na Novojičínsku, tam je to na depku už na pohled a ani tam nemusíš bydlet, místy tak trochu měsíční krajina s pomačkanýma plechovkama z aut, strhlé mosty a tak...
Neskutečné je na tom to, že tam byl místy více než dvounásobek stoleté vody, během páru hodin...v (obci) Žilina stoupla hladina na skoro 7m během několika hodin...ta voda z nebe doslova tekla...byly zaplavené domy i mimo záplavové pásmo...prostě jen velká vlna s bahnem se valila po svahu a už to bylo...taková valašská tsunami... ;-\ 8-s

P.S. některé auta jely po silnici první třídy nejprve v proudu vody až najednou řidič zjistil, že už plave i s autem a že mu vzadu trochu chybí kormidlo..., no ale jinak teda fakt žádná pr.del... :no: :-!
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 17:57
Re: Ty somár...
obec Zilina? Aj s tou slovenskou diakritikou?
V cechach slovenske dedinky? :-O
25. 6. 2009 17:59
Re: Ty somár...
A co Bečva v Hranicích, OK?
Avatar - white label
25. 6. 2009 18:08
Re: Ty somár...
Bečva byla "venku" jen Rožnovská, ale až od Zubří po Val.Mez., Vsetínská Bečva byla celkem v poho... Kolem Hranic asi taky něco bylo, spíš směr Hustopeče, ale nejhorší to to bylo na tom Novojíčinsku - Jeseník nad Odrou, Suchdol a celá trasa Val.Mez. - Nový Jíčín... :no:
25. 6. 2009 18:11
Re: Ty somár...
Tak se držte :yes:
Avatar - white label
25. 6. 2009 18:19
Re: Ty somár...
R. měl včera obrovské štěstí, asi ho chrání ta socha boha Radegasta a Cyril s Metúdem nad ním... :-!
Avatar - white label
25. 6. 2009 14:42
Re: Ty somár...
Asi bydlíš někde u hranic, když jezdíš tankovat až do Německa...
8-s
P.S. ...benzinku VW neznám, když tak OMV...
;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 15:13
Re: Ty somár...
Mohu-li vám PORADIT, tak bych NEvolila ni BENZíN vw, ni BENZíNku OMV, ale BENZíN 6.3 AMG a BENZíNku Aral (s palivem Ultimate 100 :yes: ;-)
Pěkný den (s těmihle dvěma tedy JISTOJISTĚ-URČITĚ ano :-)
25. 6. 2009 15:18
Re: Ty somár...
akorát že 6.3 AMG toho paliva do ČR doveze tak deset litrů :-! a za hranicema rádo spolkne DzejZetDi Neutral 80
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 15:27
Re: Milý Me2d(e)!
Nu - LZE ho "dovézt" i o něco VÍCe, ale máte pravdu - NEkvalitní palivo je VELKÝ problém, ale NEmáte pravdu, "DzejZetDi" NEspolkne "rádo", dokonce z toho "kašlík" může chytit (to BEZ legrace!) ;-\
Pěkný den :-)
25. 6. 2009 17:42
Re: Milý Me2d(e)!
V kanystrech od Prada?
Avatar - white label
25. 6. 2009 17:59
Re: Milý Me2d(e)!
Spíš v čínských plastových kanystrech "PRDA"... 8-s >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 12:20
Re: Milý Me2d(e)!
nemozes porovnavat stary nemoderny traktor s vyspelym modernym dieselom, to nema ani hlavu ani patu. :no:
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2009 13:20
Re: Milý Me2d(e)!
Můžu porovnávám dva TD o podobném objemu. Porovnávám jen spotřebu.
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 13:41
Re: Milý Me2d(e)!
nemozes, uz, len preto , ze dnesny motor musi splnat uplne ine kriteria emisnych noriem a kultury chodu ako tvoj spominany TDI. ;-)
25. 6. 2009 10:21
Re: Milý Me2d(e)!
presne tak, proto bych sel do Fusiona Hybrid kterej ma poctivej dvou a pul litr a spotrebou do 3 litru na 100 kilometrovejch kroku s cenou o par set tisic nizsi nez to trojkove Bawo s dehtozroutem :yes:
Avatar - Dinar
25. 6. 2009 10:36
Re: Milý Me2d(e)!
Co do 3 litrů, do dva a půl, nebuď skromný, a navíc jede dvakrát tak rychle, je to dvakrát tak velké auto a za třetinovou cenu.
Avatar - Ricardo
25. 6. 2009 11:34
Re: Milý Me2d(e)!
SarmanAR asi naráží na tento experiment... [odkaz] ta ironie není úplně na místě
Jenže u nás by to asi dopadlo jina, evropskej provoz klade trochu vyšší požadavky na spotřebu než americké courání se
Avatar - Dinar
25. 6. 2009 12:11
Re: Milý Me2d(e)!
Nevzpomenu si teď, jak se jmenuje ten rakouský či německý důchodce, co vždycky nafasuje ve Woflsburgu nějaký golf nebo polo, přefoukne gumy a objede s tím za dva litry na sto celou Evropu. Pod článkem o 316d je příspěvek (a hlavně způsob podání informace) Samana hodný pouze ironie.
Avatar - Ricardo
25. 6. 2009 12:39
Re: Milý Me2d(e)!
Plattner a Hans-Joachim Stuck? Jo no ti to taky nehoní i když bývali závodníci
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 20:03
Re: Milý Me2d(e)!
teda ale to ma strasne hnusny rev. ;-\
25. 6. 2009 13:07
Re: Milý Me2d(e)!
no nevim jak vypada provaz uvas na dedine, ale tady unas je provoz tak strasne nasponovanej ze nemam problem toho sveho mastodonta z "minuleho stoleti" dostat se spotrebou pod 10 litru celkoveho prumeru, a to vazi temer 2 tuny a kdyz chce, tak umi vyhrabat z valcu i cca 250 nemeckejch pruhovanejch mustangu alias Zeber Zapado Nemeckych :-! cestu HK-Pragl (Malsovice-Cerny most) nemam problem ukocirovat za 8 litru celkove a tedy pri dalkach na tempomatik se dostat na prumernou okolo 8litru, a to se plouzim na tom limitu co tak nejak naznacuje zakon, tedy cca 130km/h obcas proste nemam problem se ***t 50/90/130 a kor ted kdys tam furt otravuje ten "maskovanej" Passat :-) >:-[]
Avatar - Ricardo
25. 6. 2009 13:34
Re: Milý Me2d(e)!
Narážel jsem na to, že u nás (v Evropě) se po dálnicích jezdí podstatně rychleji než v Americe a ve městě je podle méno názoru provoz méně plynulý, takže baterkám v hybridu brzy "dojde šťáva"
25. 6. 2009 14:04
Re: Milý Me2d(e)!
a neni tam nahodou kvuli tomu ten benzinak? navic zacpi a tedy plynulost provozu je v USA casto mnohem horsi nez treba unas, po Praglu us nemam problem za pomoci navi se vyhnout vsem moznejm i nemoznejm zacpam a stejne tak neni problem na dalnici proste trosku spomalit na treba 110-120km/h, nikdo nikoho nenuti jet 130 a vic, v EU dokonce patri CR dalnice k tem s vetsim limitem [odkaz] i v Nemecku je na vetsine jejich dalnic omezeni na 120 a "neomezene" je to jen na par usecich
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 14:14
Re: Milý SamanAR(e)!
"Vývoj" na německých dálnicích sice OPRAVDU jde "špatným" směrem a na MNOHA místech jsou omezení na 120 km/h (v okolí měst + je spousta míst kde je omezení díky "Strassenschaden" a omezení je v Bremen, ale tam je dohromady asi 10 km dálnic), ale NEOMEZENÁ rychlost je samozřejmě STÁLE na VĚTŠINĚ dálnic (naštěstí ;-) )
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
25. 6. 2009 14:30
Re: Milý SamanAR(e)!
No odo aj dost zalezi kadial clovek prechadza cez Deutschland.Ked ideta od PASSAU cez Nurnberg az po Mannheim a potom do FR, tak je neobmedzenej rychlosti malo.
Same Strassenschaden, 130,120,80,100 asi moj odhad tak asi polovicka z popisanej trasy.A na moje velke prekvapenie je vela obmedzeni uplne zbytocnych a nepochopitelnych, hlavne, ked je 3 prudova rovna dialnica a mala premavka a je tam 120, alebo 130.Taktiez ma na tejto trase prekvapilo malo usekov trojprudovych, cakal som podstatne viac.Nemozem si pomoct, ale v Rakusku a vo Francuzsku sa mi ide na dialnici podstatne lepsie. ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 15:24
Re: Milý maxo!
Myslím že v současnosti jsou úplně NEJ- dálnice ve France a co se té dálnice Linz/Passau/Nürnberg/Mannheim týče - to je sice asi "nejkratší" ale opravdu NE nejlepší cesta (a A6 od Nürbnberg směr západ je taková HLAVNí tepna - asi jako v česku D1 - a je to na ní znát ... ostatně v posledních 20ti letech šly a ještě půjdou GIGANTICKÉ investice do bývalé Ost části a trochu paradoxně tam jsou dnes často silnice/dálnice "lepší/modernější" - shodou okolností jsem to tu zrovna tenhle týden psala, stav dálnic v Deutschland NENí moc dobrý, ty francouzské jsou opravdu (výrazně) lepší!
Bohužel i v Deutschland sílí ekologické apod aktivity PROTI NEomezené rychlosti (na mnohých místech dokonce SAMi PROTiPRÁVNĚ instalovali znčky 120 km/h) - je to o to "absurdnější", že v nedávné době opakované "pokusy" na sledovaných/hlídaných/měřených úsecích rakouských dálnic PROKÁZALY, že při maximální dálniční rychlosti 160 km/h je v okolí dálnice MÉNĚ spalin!!!
PS: I tak je ale v Deutschland stále DOST míst kde se dá jet nejen NEomezenou, ale i opravdu VELMi vysokou rychlostí..
Pěkný den
:-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 10:33
Re: Milý maxo!
Kdo umí ten umí - a BMW MOTORy (opravdu) umí.. :yes: ;-)
Pěkný den (s nějakým BMW MOTORem) :-)
Avatar - Mira328i
25. 6. 2009 11:00
Re: Milý maxo!
..jak jinak ;-)
25. 6. 2009 11:21
Značení
V tom značení už je dobrý bordel. 316d s dvoulitrem, u Benzu zase C200 nebo C250 se stejným 2.2CDI... Abychom si brzo nešli i pro 1.2TDI a pod kapotou bude šestilitrový dvanáctiválec co v brožuře žere jako jednadvojka 8-s
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 11:53
Re: Značení
Nu, ono to stále trochu SMYSL má, dříve se to vztahovalo JEN k OBJEMu a dnes ta číslíčka naznačují (třeba ono 250 CDi) spíše výkon, tedý "jako" jaký je to asi tak objem (a hlavně z jednoho objemu/motoru jsou už dnes docela "běžně" a málem "standardem" 2-3 výkonové varianty, tak JAK jinak to "značit" - z 316d a 320d je celkem JASNÉ jak vůz "pojede", že je objem stále stejný ... no a co, k čemu je komu objem válců - že se zrovna dle TOHOTO parametru v maličké zemi v centru Evropy stanovuje povinné ručení, to je docela DOST velký "anachronismus", který stejně dříve či později SKONČí..
Pěkný den (a šestilitrový 12ti-válec pod kapotou - KDO by ho tam NEchtěl najít.. :-)
25. 6. 2009 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 13:34
Re: Milý objekt(e)21!
Slyšela jsem, že hlavně v česku je 12V VELMi, ale opravdu VELMi rozšířený motor (nevím jestli se dává i do něčeho jiného, ale jeho DRNčivý zvuk a spotřeba 10 l/100 km při dodržování dálničních 130 km/h ve voze Fabia je "všeobecně znám" - 1.2 HTP 44 kW je oficiálně nazýván.. :-)
Já osobně dávám PŘEDNOST V12 (W12 ani tak NEee) a myslím že HODNĚ MAJITELů "do roboty" chodí (aby "zarobilo na palivo" i další "následovníky" ;-)
Pěkný den (raději s V12 než s 12V :-)
25. 6. 2009 13:51
Re: Milý objekt(e)21!
Vozis jeste dva motory v kufru C5?
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 14:00
Re: Milý webpajo!
To NIKOLIV ;-)
V zavazadelníku jsem kdysi do země "pašovala" G-alinu T-atjanu i-vanovnu (dnes možná tak v Chrysler Grand Voyager se všemi vyndanými sedačkami), jinak v Brumlovi vozím vpředu V6, což se jeví jako "dostatečné" (nikoliv jako známka ve škole, ale jako "postačující/vyhovující/odpovídající" ;-)
PS: A i když jsem nikdy NEbyla moc dobrá v matematice, tak ať počítám jak počítám, neb VPŘEDU vozím oněch V6, tak VZADU v zavazadelníku by možná "stačil" JEDEN (další) motor, nebo? :-)
PPS: Tedy pokud jste NEmyslel, že bych do kufru C5 naložila DVA R3 1.2 HTP 12V - to NE! To by se Brumlovi mohlo udělat "nedobře" ;-)
Pěkný den (s nějakým "pravým" V12 :-) :yes:
25. 6. 2009 13:23
Uprimne, kdo s tim bude jezdit?
Krome fleetovych nakupu si neumim predstavit nekoho, kdo si koupi 316d. Trojka vyzaduje urcitou dustojnost a nenucenost pohybu na silnicich, coz udavane parametry uplne nesplnuji, alespon ne pro me.
Spotrebe se da i verit, nebot zakladni uspora prijde diky Stop/startu. Ja osobne jezdil v 320d/177HP klidnejsim stylem do 6l/100km a nikdy jsem nepresahl 10l/100km. Kdybych se snazil, verim, ze i o litr min. Nicmene, kvuli tomu si BMW nikdo nekupuje. A tim se dostavam k prvnimu odstavci.
Rozbalit vlákno
8
25. 6. 2009 14:11
Re: Uprimne, kdo s tim bude jezdit?
Neřekl bych že 85kW je podmotorovaných pro trojku. Motor je výkonově ideální (jako základ), ale spíše sedí k nižšímu objemu.
25. 6. 2009 15:01
Re: Uprimne, kdo s tim bude jezdit?
motorově ideální tak ke 1200kg hmotnosti a ne k jedenapůltuně. Souhlasím s původním příspěvkem BMW co neumí 200 a stovku pod 9 je k pláči.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 15:10
Re: Uprimne, kdo s tim bude jezdit?
Odhaduji, že tak "přes90%" obyvatel české republiky by RÁDO "zaplakalo" ;-)
PS: Kolik "tipujete" VY, milý Me2d(e)?
Pěkný den :-)
25. 6. 2009 15:15
Re: Uprimne, kdo s tim bude jezdit?
klidně mi TYkejte milá Kylie....
...podle mě je BMW značka která šetřílky neosloví, už jenom proto že se dá koupit auto s lepším poměrem/cena výkon, a Freude am Fahren je u takového modelu jaksi v čudu. Asi musí doplnit portfolio kvůli EU, aby mohli prodávat osmiválce :-!
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2009 15:33
Re: Milý Me2d(e)!
Já "hlásím" že VÍM že jsem (trochu) "divná", ale já VYKÁM ... tak nějak RÁDA, mně to VYHOVUJE (a naopak vůči MNĚ můžete psát "normálně", NE"omezujte" se/NE"všímejte" si - já VYK, vy TYK - No Problem ;-)
PS: Asi ANO
PPS: A bohužel dívala jsem se do křišťálové koule a "evoluce" PŮJDE ještě DÁL tímto směrem... ;-\
Pěkný den :-)
26. 6. 2009 07:00
Re: Milý Me2d(e)!
To mam tedy uplne jiny nazor, od BMW cekam suverenitu v pohybu a to tento motor neumoznuje.
25. 6. 2009 17:41
Re: Milý Me2d(e)!
Koukal by si, co německejch důchodců v těch malejch motorech od BMW lítá. ;-)
26. 6. 2009 07:02
Re: Milý Me2d(e)!
...rdim se hanbou, na nemecke duchodce jsem nepomyslel. Ano mas pravdu, Medvedari! ;-)
26. 6. 2009 08:13
BMW
Ja neviem, čo vám vadí niektorým na tom motore? Ťahá a málo žerie. Aj keď oboje naraz asi logicky nepôjde.
Ja mám v aute minimalistický 1.5DCi, úbohých 60 kW, ťahá 1300 kg váhy zväčša po meste a nevypýta si viac ako 5,5-6 litrov, pričom ho nijak zvlášť nešetrím. Nerozumiem, prečo by nebolo možné úsporne a svižne jazdiť aj s týmto bavorákom? Alebo "kovboji" inú polohu plynového pedálu ako po podlahu nepoznajú?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "507--"
26. 6. 2009 23:27
Re: BMW
Musím s týmto súhlasiť. Cesta nie je pretekárska dráha a aj s autom, ktoré zrýchľuje 0-100km/h za 10 sekúnd sa dá jazdiť celkom svižne. Nemyslím si, že každý jeden, kto chce BMW nutne potrebuje vysoký výkon.
26. 6. 2009 12:07
Spotřeba
Teda lidi takových zcestných názorů na spotřebu jako je tady jsem dlouho neviděl. Vypadá to jako by jste o technice a motorech toho moc nevěděli.
Chcete jezdit za 'papírovou' spotřebu? Můžete, ale musíte splnit následující:

- mít stejný mix jako u 'papíru'(poměr město/dálnice/mimo město, pokud budete jezdit delší trasy po okreskách můžete mít lepší spotřebu než je papírová)
- musíte to umět! 'papír' je dělán úsporným stylem, když to neumíte nedivte se, že se na něj nedostanete, jezdit se dá svižně a úsporně, musíte jen umět hospodařit s rychlostí auta

A závěrem proč je ten úsporný 1,4TSI takový žrout jak píšete, je to proto, že má turbo které je schopné do válců nahnat dost vzduchu a tím spálit dost paliva (oproti atmosféře kam víc vzduchu nedostanete), takže nárůst spotřeby je u turba oproti atmosféře při neúsporné jízdě mnohem výraznější
Rozbalit vlákno
0