ak dobre pocitam tak ma BMW v strednej triede uz dva liftbacky a to 4 grand coupe a 3GT ..... neviem ci si nebudu navzajom dost konkurovat, navyse tu este mame klasicke BMW 3 v sedane a kombiku.... zaujimavy pocin mat tolko "rovnakych" aut v jednej triede od BMW , kazdopadne pocin hodny uznania a obdivu :yes:
mne sa viac z tych dvoch liftov paci viac tucnejsie 3GT, neviem preco ale posobi na mna tak nejako retro a akoby o triedu vyssie, mne sa pozdava
3GT mi nevadí tolik, jako 5GT, což je opravdu zvláštní auto. Tohle GC je elegantnější, je to vlastně trojkový sedan dotažený k dokonalosti a je už jen a jen na zákazníkovi, jestli chce klasiku, nebo tohoto sportovněji lazného bratříčka :-) Když už ne kombi, tak radši tohle, než GT :-)
je to taka predlzena 3-ka ano ... hlavne razvor ma 3GT obrovsky, akoby bol uz o triedu vyssie ... 5GT je skutocne aj podla mna dizajnovo nevydarene a nepasuje uz takemuto velkemu autu tento typ karoserie, naopak... take male bmw 1GT by som si vedel predstavit..... nieco ako octavka
Chce to vidět naživo, 3GT a 4GC jsou naprosto jinde, zvýšená prodloužená trojka, která sice nevypadá špatně, proti placatému širokému kupé s dveřmi navíc, které vypadá naprosto skvěle. Dělají každé úplně jiný dojem, který z fotek nevyzní. Chybějící ventilace sedaček je těžký fail, který taky nechápu. ;-)
Chce to vidět naživo, rozdíl mezi 3GT a 4GC je obrovský, prodloužená zvýšená trojka, která nevypadá špatně, proti placatému širokému kupé s dveřmi navíc, které vypadá skvěle. Obě dělají velmi rozdílný dojem. ;-)
Ten fail s chybějící ventilací sedaček u trojky taky nechápu. :-!
Velké překvapení se nekoná.... pokud se podíváme třeba na zdravý základ nabídky, pak 420d za 1.017.500 víceméně odpovídá A5 SB S-Line Edition 2.0TDI 130kW za 1.019.900... u staršího Audi tedy zákazník dostane navíc S-Line, to je asi v pořádku.
Oproti základnímu A5 SB Edition 130kW za 899 je odstup poměrně citelný... ale Audi je v této konfiguraci předokolka a už má přece jen pár let na trhu za sebou.
Pokud je ten benzinovy dvoulitr stejny jako se dava i do jednickoveho cabria (parametrama by to sedelo) , tak lituji cloveka, ktery si takove auto poridi. Spotreba u tohoto motoru byla opravdu nekde jinde nez je napsano v tabulce.
všechno to je turbo, podivej se na tocivej moment
270 Nm z dvoulitrovy atmosfery nevytahnes, navíc v typicky turbomotorovym rozsahu otáček
i ten trilitr je turbo
BMW az na výjimky snad do M modelu atmosfery uz nedela, jen se o tom nikde nepise
BMW ako jediná automobilka na svojich stránkach ponúka skutočnú spotrebu. Tieto spotreby určené euronormou, tak proste musia udávať takto (sú to laboratorné výsledky)
Ale ako vlasníci BMW vedia tie motory sú úžasne a ich efektivyta je stále lepšia a lepšia!
No ja ti nevim. Musim rict, ze treba (e46) 330xd (co znam) ma dokonce nizsi spotrebu nez je udavana, ale u 120i cabrio je vyrazne vyssi a ac se ten motor snazi pokud nejde pres 6tisic otacek tak nic extra nepredvadi a ani potom to neni znovna hitparada.
Toto je nejhezčí BMW současnosti (exteriér je nádherný, interiéry BMW se mi nelíbí od E60/E90, ale skalní to tak zřejmě chtějí) a jsem jenom rád, že někdo konečně popírá tvrzení o protichůdnosti dizajnu a praktičnosti. To auto má koule!
Je to auto - suverén. Suverénní styl, suverénní design, suverénní bavorák. BMW se v aktuálních modelových generacích nejen našlo, BMW skvostně modelovou řadu svých aut též rozšiřuje. Vizuálně dnešní bavoráky nemohou sedět snad jen dokonalým antouškům - absolutně dotažený styl, design nekompromisně podtrhuje charakter aut, kabiny jiskří ergonomií, kvalitou a klasou na všechny strany, a technika tohle všechno prémiově završuje.
Horní model navíc vedle stylu přiváží i výbornou dávku praktičnosti. Třída prémiového (dravčího) středu, co více si přát?