Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 5 Gran Turismo: Jízda ve velkém stylu, výhradně s turbomotory (video)

Prvním modelem nové pětkové řady se stane netradiční 5 Gran Turismo. Přehlídku motorářské techniky tentokrát doplňuje standardní osmistupňový automat. Od běžných pětek by jej měl odlišit mimořádně prostorný interiér a technika ze sedmičkové řady.
Zpět na článek
22. 5. 2009 14:20
22. 5. 2009 14:39
22. 5. 2009 15:05
22. 5. 2009 14:25
22. 5. 2009 14:34
22. 5. 2009 14:39
22. 5. 2009 15:08
24. 5. 2009 13:18
22. 5. 2009 15:05
22. 5. 2009 15:09
22. 5. 2009 14:34
22. 5. 2009 15:42
neregistrovaný "maxo"
23. 5. 2009 11:19
23. 5. 2009 22:27
22. 5. 2009 16:34
22. 5. 2009 17:31
22. 5. 2009 18:32
22. 5. 2009 17:56
22. 5. 2009 18:33
22. 5. 2009 18:35
22. 5. 2009 18:37
22. 5. 2009 18:49
22. 5. 2009 18:59
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:01
22. 5. 2009 18:53
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 18:38
22. 5. 2009 18:52
22. 5. 2009 18:51
25. 5. 2009 11:20
25. 5. 2009 11:20
25. 5. 2009 01:01
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 11:19
25. 5. 2009 15:13
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 16:23
25. 5. 2009 16:45
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:39
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:53
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 16:22
25. 5. 2009 16:47
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 18:55
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:03
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:07
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:21
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:28
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:26
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:42
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:55
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 21:51
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 22:56
neregistrovaný "maxo"
26. 5. 2009 00:17
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 01:05
neregistrovaný "babo"
23. 5. 2009 13:07
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 18:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 5. 2009 19:05
23. 5. 2009 20:46
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 01:07
neregistrovaný "babo"
22. 5. 2009 20:38
23. 5. 2009 20:44
neregistrovaný "babo"
22. 5. 2009 21:44
22. 5. 2009 22:19
23. 5. 2009 20:41
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 00:57
neregistrovaný "babo"
22. 5. 2009 21:53
22. 5. 2009 23:32
23. 5. 2009 09:54
neregistrovaný "BM power"
23. 5. 2009 11:20
23. 5. 2009 12:09
25. 5. 2009 17:12
23. 5. 2009 12:54
neregistrovaný "Donovan"
25. 5. 2009 08:41
neregistrovaný "BM power"
23. 5. 2009 20:38
neregistrovaný "babo"
24. 5. 2009 23:42
25. 5. 2009 01:09
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 13:46
25. 5. 2009 13:53
25. 5. 2009 21:04
26. 5. 2009 10:44
26. 5. 2009 10:45
Avatar - pelikoš
22. 5. 2009 14:20
hmmm
moc pěkná,jenom si nemůžu zvyknout na tu těžkopádnou zadnici...
Rozbalit vlákno
2
22. 5. 2009 14:39
Re: hmmm
To jo, připomíná mi to minulou generaci X5 :-|
Avatar - positivemind
22. 5. 2009 15:05
Re: hmmm
Souhlas, je příšerná! Zpředu kráska, z profilu více/méně taky, ale zadek? To je hnus velebnosti! Za to palec dolů, BMW :no:
22. 5. 2009 14:21
Je to hnus, velebnosti
Je to divnej bazmek, kockopes...

...ale stejne jsem se vyjadroval o X6 a na vlastni oci mi vyrazila dech, jedno z nejpovedenejsich aut an silnicich, takze: nazivo je holt nazivo
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rubb
22. 5. 2009 15:56
Re: Je to hnus, velebnosti
Tohle se BMW moc nepovedlo, mám pocit, že soupeří se stejně nepovedeným AUDI A5 sportback. A co ty zadní dveře ze superba?
22. 5. 2009 14:25
Uz vime..
...ze limuzina a kombi BMW5 budou mit prijemne ostrou prid a hlavne povedeny interier. Gt neni muj salek kafe, ale kvuli "standartnim" modelum jsem rad, ze zakladni linie nove "petky" jsou definitivne vyborne. ;-)
Rozbalit vlákno
9
22. 5. 2009 14:31
Re: Uz vime..
Souhlas, nova petka by mela byt perfektni. A ani tohle bych uplne nezavrhoval, nazivo muze vypadat zajimave, zatim nebudu soudit.
22. 5. 2009 14:34
Re: Uz vime..
JJ, jak pise Chrudos, toto je tvar vyzadujici shlednuti nazivo ;-) Uprimne jsem nejvic unesenej z interieru, je fakt peknej.
Avatar - T613
22. 5. 2009 14:39
Re: Uz vime..
mi ten předek, díky ledvinám, připomíná jedno zvířátko, které se nazývá bobr [odkaz]
Ale je to vecelku povedená příď, to se musí nechat ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2009 14:57
Re: Uz vime..
Mě ne, to je zajímavý, že nás učili, že bobr vypadá úplně jinak.
Avatar - pelikoš
22. 5. 2009 15:08
Re: Uz vime..
t613,když byla sexuální výchova,tak měl zarděnky,takže stihl jen přírodopis ;-)
24. 5. 2009 13:18
Re: Uz vime..
Že ty ses učil na gynekologa ?? >:D >:D Tam ten bobr je fakt trošku jinej >:D
22. 5. 2009 15:05
Re: Uz vime..
Toto neni je bobor. Toto je volaakási prerastlá červená myš.Ako taká červená myš by si rypákom zemegulu ryl keby toto vedel súdruh minister.
22. 5. 2009 14:34
Konečně
jsem přišel na to, co mi ten zadek připomíná - Lexusa GS.

Taky jsem na tohle GT zvědav na živo. Z fotek mám zatím smíšené pocity, ale možná až ho potkám to bude skutečně bomba.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ROBERTOO
22. 5. 2009 15:01
Cesta do jaskyne
Auto celkom zaujímavé,predok zachraňujú jedine svetlá,dúfam,ýe M paket to všetko napraví.Zadok úplne obyčajný.Ale fascinovalo ma otvorenie kufra alias sedan(41.fotka)!To čo je?(Cesta do jaskyne)Keď si to tak predstavím,tak tipujem,že to bude vo výške...no proste strašne malej.A jediný,kto tam bude dávať a vyberať veci,budú deti...Som zvedavý,či to bude mať úspech X6-ky :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2009 15:30
Podle předku
jasný SsangYong
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 15:42
dobry tah
toto auto uspech urcite bude mat, uz, len svojou originalitou a koncepciou, ale mne sa nepaci.Tie predne svetlomety sa stracaju pri tych obrovskych ladvinach a zo zadu je to sedma a este aj s tou chromovou listou.
35d nemaju ani v plane?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Vampix(Diesel Power)
23. 5. 2009 16:10
Re: dobry tah
myslim že všechno přijde časem, jen aby k tomu nepřišla divize M....
Avatar - Johnny_P
23. 5. 2009 22:27
Re: dobry tah
vsadím se že M přijde. Když už je i na X5,6 M tak na tohle určitě ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
23. 5. 2009 23:09
Re: dobry tah
obavam se, ikdyž si myslim, že sedma neni tak proč tohle ano. X5/X6 si myslim byla silna odpověď na AMG, protože myslim, že i divize M si chtěla sama od sebe udělat suv a ne jenom BMW.... ;-)
PROC?!?
proc bmw zacalo delt tak hnusny auta? 8-s 8-s 8-s 8-s to je uplne hruza a ten Twin Door vypada uplne divne... proste snad nejhnusnejsi auto teto dobry :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
22. 5. 2009 16:34
Re: PROC?!?
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Johny.Rico
22. 5. 2009 16:29
Tímto si u mě BMW vykopalo hrob!
Odporné auto nesporných nejvyších kvalit, co se týče techniky a jízdních vlastností!

Ovšem ten design, to je něco ještě horšího, než X6. Odporné auto. Musejí tam hulit trávu, jinak by tuhle zpackaninu nikdo nevypustil do světa! Píšu petici Quandtům 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2009 17:31
GRAN TUPISMO?
Ježišmarjá... Asi bych si měl vyměnit brejle. Co to vidím? No, tak takhle rozhozenej jsem už dlouho nebyl, a že jsem dnes už absolvoval šok roku - živou Deltu...

Neberu ani siluetu ani záď (tu tedy už vůbec ne), beru jen spodek, motory a překrásnej vnitřek, ovšem to je na auto málo.

Sakra... tohle, že budem za tři roky zaklínat jako ikonu silnic? Těžko se mi tomu věří. Radši toho dnes nechám, o těch nejlepších se kritická slova píší s velkým bolem...
Rozbalit vlákno
50
Avatar - positivemind
22. 5. 2009 17:56
Re: GRAN TUPISMO?
:yes: souhlasím, podvozek, interiér, motory jsou naprostá paráda! Ale image tvoří kromě značky i zevnějšek vozu, ale když se nebude líbit většině (což tady z diskuze lze odhadnout), k čemu si ho koupit? Chápu extravaganci jako C6, Vel Satis - to jsou auta která mají být exkluzivní, jsou to šílení Francouzi, ale co to proboha provedlo BMW? :-(
22. 5. 2009 18:32
Re: GRAN TUPISMO?
Musíme mu dopřát čas, třeba za ty tři roky...
Avatar - gld
22. 5. 2009 17:56
Re: GRAN TUPISMO?
myslím že nie si jediný ktorému sa tento počin od motor werke nepáči...keby to malo normálny zadok tak to mohla byť nová 5er
22. 5. 2009 18:33
Re: GRAN TUPISMO?
Ta příď, to nová pětka napochybně bude.
Avatar - jurajos
22. 5. 2009 18:19
Re: GRAN TUPISMO?
PĚT GRATULACÍ.

"Ta první je za styl, druhá za úchvatnou
vizáž, třetí za držení bavorských linií, čtvrtá za akcent na praktičnost a pátá... no ta za to, že nám BMW (spolu s CLS, a CC) dává šanci být svůj, být tím, kdo jezdí v této době moderním čtyřdveřovým coupe/getečkem.

Koukám očarovaně na snímky. Někomu se holt líbí čelní pohled na Mazdu 6... někomu zase učaruje panovačnost BMW, ta dokonalá jistota, dominance, žraločí pohled... za ten

Popravdě píši, že BMW 5GT je přesně to, co má nyní BMW vyrábět, rozhodně více, než BM X6. A když se porozhlédneme kolem... pak to do sebe (opět) začíná parádně zapadat - kdo chce efektní luxus, takřka nadpozemskou eleganci, jde po CLS, kdo nechce, či nemůže utratit tolik, co stojí CLS, jezdí v CC, v Passatu CC, který vizualitou sekunduje v tomto segmentu na výbornou. No, a kdo chce coupé na čtyřech současně v ostřejším vydání, sáhne jistojistě po BMW 5GT. Tak mě napadá... kdo bude jezdit Jaguara?"

Na to že Concept sa od série líši minimálne predvádzaš trochu názorové kontrmelce, nemyslíš?
22. 5. 2009 18:35
Re: GRAN TUPISMO?
Jestli tě to mrzí, budeš se s tím muset nějak vnitřně vyrovnat. Jinak ti velmi upřímně děkuji za podporu, nečekal bych jak hluboce mě studuješ. No, u toho bavoráka budeme asi všichni potřebovat čas na trávení... dávám tomu tři roky, pak se to ukáže. Dnes ovšem nadšený nejsem.
Avatar - jurajos
22. 5. 2009 18:40
Re: GRAN TUPISMO?
Neštudujem Ťa tu o nič viac ako kohokoľvek iného...ergo vôbec. Len mi pri Tvojich dnešných slovách vyvstanuli v pamäti tie spred štvrť roka.
Stačí povedať že si zmenil názor...na tom nič nie je.
22. 5. 2009 18:33
Re: GRAN TUPISMO?
Nevim, co tě teda rozhodilo. To, že se teď spousta modelů bude ubírat podobnym "rodinodědkovskym" pojetim, je dávno známý.
22. 5. 2009 18:37
Re: GRAN TUPISMO?
Rozhodila mě především záď... ta vysoko položená hrana, a když to v duchu konfrontuju s CLS...
22. 5. 2009 18:43
Re: GRAN TUPISMO?
Mě by CLS vůbec nenapadlo. Jednak na to koukám asi jinak, protože takový podobný "prase" mám, tak chápu tu praktičnost a univerzálnost, ale spíš si u toho představuju takovou prodlouženou X6. Audi s tim vyjede taky brzy.
22. 5. 2009 18:49
Re: GRAN TUPISMO?
Navtechu, já na to teď znovu a dlouze koukal, já v tom prostě nevidím tu potřebnou bavoráckou lehkost, ten švih. Souhlasím s tvým horním hodnocením, viz. " "rodinodědkovský" šmrnc... no a to je přesně to co mi u BMW nejde k sobě. Ty nemáš podobné "prase" >:D tedy pokud píšeme o "R"... to je jiná, velmi kvalitně udělaná liga na jejíž vizualitu málokdo má.

Předek je naopak zase velmi, velmi dravej, až "otevřeně bestiální" No, pokusím se na to přemluvit... uvidíme :-)

Kde je hergot Dinar, zajímal by mě také jeho pohled.
22. 5. 2009 18:58
Re: GRAN TUPISMO?
Přesně! U BMW je to teď hlavně asi nezvyk. Na Cayenne jsme si taky zvykli a křičelo se, jak je to možný. Zvykneme si na všechno >:D BMW asi chce přetáhnout těch pár dědků Mercedesu, no... >:-[]
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 18:59
Re: GRAN TUPISMO?
Ty si dobry dedek. >:D
22. 5. 2009 19:10
Re: GRAN TUPISMO?
Mě BMW nemusí přemlouvat dvakrát >:-[] Tohle měl udělat už dávno. ;-\
22. 5. 2009 19:01
Re: GRAN TUPISMO?
Beru jako aktuální styl BMW novou sedmu, tu přikrčenou eleganci, dlouhá příď a tak, a pojednou tahle nafouklost... no, pokusím se si zvyknout... :*) :-)
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 18:53
Re: GRAN TUPISMO?
CLS je vyvazeny elegan, ktory zatial nema konkurenta, ake prase? :-O
22. 5. 2009 18:34
Re: GRAN TUPISMO?
Zkus si představit, že máš zítra s rodinou vyrazit autem do Portugalska. Tohle auto mi přijde jako ideální volba. Dálkový expres. Mě se líbí.
22. 5. 2009 18:38
Re: GRAN TUPISMO?
O podvozku, či motorech diskutovat nemusíme, mě nějak nepásla ta na zádi až příliš hmotou zatěžkaná karoserie (paradoxně v coupé verzi...)
22. 5. 2009 18:40
Re: GRAN TUPISMO?
X6 na fotkách působí stejně a ve skutečnosti to vunguje.
22. 5. 2009 18:48
Re: GRAN TUPISMO?
Podle místních prognóz to bude asi "propadák", jako X6.
22. 5. 2009 18:52
Re: GRAN TUPISMO?
Možná tak plákátovej propadák >:D v reálu s tím problém nebude...
22. 5. 2009 18:51
Re: GRAN TUPISMO?
Jo, to máš pravdu, X6 naživo je velkej nářez. Jistě, že se mi nechce věřit, že by BMW vypustil "nepodarok", přesto ta zadní hrana...
Avatar - white label
23. 5. 2009 00:54
Re: GRAN TUPISMO?
Docela jsem se bál, že tu od tebe "uslyším" jen samou chválu...přece jen je to BMW...!
Ale zatím sice opatrná, ale přesto spíš kritika, dle mne naprosto oprávněná a co se zadní partie týká, ještě poměrně mírná...
Ten zadek je prostě na "ručník", respektivě hlavně jeho víko (spíš dveře) se systémem "td" ...
Náhodou jsem si v galerie jako první otevřel fotku modrého "GT" 530d...a málem jsem spadl ze "židle"...
Začínám pomalu chápat velikost písmen u označení "GT", které by přečetl už z dálky i "slepý"...
Jinak by totiž těžko někoho vůbec napadlo (zezadu), že se jedná o skutečné GT, navíc od tak renomované značky, jakou BMW nesporně je...

P.S. Pokračování s kritikou konkrétních detailů zadní partie "zítra"...zatím dobrou... ;-)
Avatar - skejpa
23. 5. 2009 03:16
Re: GRAN TUPISMO?
:yes:

ten zadek je vazne udesnej. predek slabota ale da se to skousnout. zadek ale umírnění nesnese. je to hnus. bezkonkurenčně nejošklivější auto co mají teď v nabídce...
Avatar - skejpa
23. 5. 2009 03:14
Re: GRAN TUPISMO?
bohužel naprostý souhlas ;-\
25. 5. 2009 11:20
Re: GRAN TUPISMO?
Jo,jo :yes:
23. 5. 2009 16:14
Re: GRAN TUPISMO?
Nechtěl jsi ten příspěvek spíš napsat pod Golf Variant? >:D Ikdyž tady s ním taky souhlasím ;-)
25. 5. 2009 11:20
Re: GRAN TUPISMO?
Pod variant ho napiš sám, ať mám koho roznést na kopytech... :-) ;-)
25. 5. 2009 12:52
Re: GRAN TUPISMO?
S variantem toho moc nerozneseš >:D I ten největší golfomil, když nepočítám tebe, uzná, že VW kombíky z Golfa designově nezvládá, myslím tím hlavně zadek.
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 01:01
Re: GRAN TUPISMO?
GTI, Tebe niekto hackol konto nie? :-)
25. 5. 2009 11:19
Re: GRAN TUPISMO?
>:D Nie. Ještě jsem koukal nyní na to video... Předek samozřejmě fantastickej, tu zatěžkanou záď netrávím.
Avatar - Dinar
25. 5. 2009 13:55
Re: GRAN TUPISMO?
Údajně auto, kvůli kterému byly svedeny nejtěžší boje mezi designéry a marketingem u BMW za poslední léta vůbec. Relat. vítězství marketignu odnesl právě zadek, velký kufr, tj. víko, tj. vysoká hrana zadních dveří, i když nejvíc disharmonie tam vnáší ta, dle mého pro BMW, nesmyslně tlustá a výrazná chromovaná lišta. Mě to auto nesedí, sedmička je majestátní a přitom šikézně mrštná, X6 brutálně přímočará, ale obě ta auta k vyjádření nepotřebují kudrlinky, řeknou to svýmy tvary, 5GT na mě působí nabubřelým dojmem, příliš serepetičkózních detailů jak ve tvarech tak ve zvýraznění jednotlivých prvků, je to, duchem, nejmíň bavorák... zatím, nikdo neví co za (hrůzy) nás ještě čekají, a to myslím obecně. ;-)
Avatar - white label
25. 5. 2009 14:03
Re: GRAN TUPISMO?
:yes: ...opět jsi nezklamal...!...a ta lišta je na "úsporný" face už teď...

P.S. tak kvalitní reakci bych do dvou minut nikdy nečekal... ;-)
Avatar - Dinar
25. 5. 2009 14:50
Re: GRAN TUPISMO?
:-) Taky tě rád čtu. ;-)
Avatar - white label
25. 5. 2009 14:56
Re: GRAN TUPISMO?
To zas tady budou kluci žárlit... :*) >:D
Uvidíme, kdo se první ozve... ;-)
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 15:13
Re: GRAN TUPISMO?
no ak to pojde takto dalej v ustrici bude plno. >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 16:09
Re: GRAN TUPISMO?
Aaa, Maxo nezklamal, je první... :yes: :*) >:D

P.S. A proč sem asi tak často chodím...seznamka né... >:D
25. 5. 2009 16:23
Re: GRAN TUPISMO?
>:D ;-) :yes:
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 16:45
Re: GRAN TUPISMO?
no keby tu bola seznamka, tak by si musel byt mily ku vsetkym a to teda nie si. >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 17:28
Re: GRAN TUPISMO?
Tak to děláš ty... :no: ;-)
Ale já si jako vždy..., dobře vybírám... :yes: >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:39
Re: GRAN TUPISMO?
nikdy nevies koho budes niekedy potrebovat. >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 17:46
Re: GRAN TUPISMO?
...a nikdy nevíš, kdo bude potřebovat TEBE... :no: :*) 8-s >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:53
Re: GRAN TUPISMO?
teda Ty si dnes ale mily. >:-[]
Avatar - Pierro
25. 5. 2009 14:56
Re: GRAN TUPISMO?
dinare měl už jsi tu čest seznámit se s tímhle "gétéčkem" osobně, tváří v tvář, případně jej i řídit??
Avatar - Dinar
25. 5. 2009 15:06
Re: GRAN TUPISMO?
Ne, ani se teď na nějaké testovačky nechystám, květen, červen, červenec, doba jachtění a plachtaření, remember it, brácho. Tak se tu zas nějaký čas mějte. :-) ;-)
Avatar - Pierro
25. 5. 2009 15:08
Re: GRAN TUPISMO?
jo, jo užij si to lodivode... ;-)
25. 5. 2009 16:22
Re: GRAN TUPISMO?
:yes: :yes:
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 16:47
Re: GRAN TUPISMO?
no tak prihrejem si trosku aj ja polievocku. :yes:
white sleduj ako sa to robi. ;-)
Avatar - white label
25. 5. 2009 17:30
Re: GRAN TUPISMO?
Pokud ten tvůj palec nemířil přímo do "zadku"...
...tak je to slabší... >:D
Avatar - Dylan McKay
22. 5. 2009 18:06
konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Celá léta kroutím hlavou, když se někdo rozplývá nad baworákem. Já jsem k těm autům nikdy netíhnul.
Neříkám, že bych tohle auto zrovna chtěl, ale to pohodlí z něj doslova křičí... :yes:
Rozbalit vlákno
44
22. 5. 2009 18:54
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Jo, to jsi trefil přesně :yes:
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 18:55
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Ale BMW a pohodlie, to k sebe nejde. :-(
22. 5. 2009 19:02
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Souhlas, nemělo by to pohodlí trčet tolik do světa.
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:03
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
presne tak som to myslel. :yes:
22. 5. 2009 19:04
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
nesouhlasím...stačí zvolit správný model
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:07
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
mozes zvolit aky chces model, na komfort je tu iny vyrobca.BMW ma ine priority. ;-)
22. 5. 2009 19:19
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
je vlastně pravda,že v něm nesedím každý den ;-)
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:21
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
treba si presadnut aj ku konkurencii a potom mozes porovnavat, nie je komfort ako komfort. ;-)
22. 5. 2009 19:26
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
ja si vystačím s komfortem BMW
neregistrovaný "maxo"
22. 5. 2009 19:28
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
tak potom je to ok. ;-)
Avatar - euro89
22. 5. 2009 23:24
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
chceš pohodlí??? kup si Volvo, střep s tojcípu hvězdou na kapotě nebo nějakej jinej pekáš pro dědky... :no: bavorský motorový vůz je a doufám, že i vždycky bude autem pro řidiče... pro ty, co auto řídí a NE se jen vezou...
22. 5. 2009 23:38
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
BMW v dnešní době a pro řidiče? ... jedině snad pro slepce .... 8-s --- Zlatej Mercedes a Audi ... :yes:
23. 5. 2009 11:00
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
zřejmě máte letité zkušenosti se všemi německými značkami,tak mi popište plus a minus značek popořadě...zřejmě se v autech nevyznám jako vy...třeba změním značku
Avatar - Dylan McKay
23. 5. 2009 10:38
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Cože? Pohodlí = Volvo? To moc zkušeností asi nemáš. Ale díky za radu, rozhodně na ni nedám... ;-) (taky jednou budeš dědek, a pokud budeš mít na Mercedes, budeš rád, pokud budeš s kárkou objíždět popelnice, budeš vzpomínat na kraviny které jsi psal).
A pro všechny. V noci se mi tohle BMW rozleželo v hlavě, dnes na něj znovu koukám, a teď už můžu napsat: LÍBÍ SE MI! :yes:

PS: už někdo okusil ten 8st automat? To se mi na tom líbí nejvíc.
23. 5. 2009 11:04
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
souhlasím....volvo je *** a pohodlná už není vůbec...nejvíc mě fascinuje jak se volva kolíbají když se při rychlosti do 10km/h manevruje....to nedělají ani touaregy,cayenny atd. že mají průměrově mnohem větší kola
Avatar - Dylan McKay
23. 5. 2009 11:11
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Víš že jsem ujetej na SUV, od BMW mi ale X5 přijde obyčejná, jezdí s ní tady hodně Vietnamců. X6 se mi líbí, ale často tady čtu kritiku na její tvary, tak si o ní neodvažuju ani přemýšlet. Ale myslím si, že kdyby měl kritik tu možnost, okamžitě by X6 bral...
Prostě současná BMW se mi líbí, ale nejsou to auta pro můj svět. Zavidím ale tu techniku, ať už nej motory a teď i nové automaty. Náskok díky technice je jasný... :yes:
23. 5. 2009 12:10
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
přečti si šviháku recenzi o X6 50i co je tu pár dní na auto.cz
23. 5. 2009 16:08
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
No jasně, všechny Volva jsou ***, kdežto 10 let starý BMW je raketa. Až se ti za dalších 10 let poštěstí projet se třeba XC60, tak sem napiš omluvu ;-)
23. 5. 2009 16:14
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
už se mi poštěstilo řídit volvo XC90,S60,S80,V50,XC70,S40 a XC 60 na krátkou vzdálenost....věřím,že jsme na tom stejně,když už chceme porovnávat
25. 5. 2009 12:54
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Neptal jsem se, který Volva znáš...Btw. mám toho s Volvem víc nacouváno než ty vůbec najeto ;-)
Avatar - white label
25. 5. 2009 13:57
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Ale copak..., taky se ti u Volva pořád seká zpátečka... :no:
8-s :*)
P.S. To se i chválíš, nebo si jen ztěžuješ... >:D
25. 5. 2009 15:41
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Jediný co mi seká je sekačka od Hondy ;-)Jinak já Volvo nevlastním.

Chválit se nemám zapotřebí >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 16:16
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Já vím, všiml jsem si (nicku)...ty jen tak rád provokuješ....
Tak že to couváš s cizíma Volvama..., nebo je to jen tvá bývalá oblíbená značka...anebo si to snad fasoval jako taxikář...?
;-)

P.S. Máš v té sekačce aspoň motor z tajpáru...? >:D
25. 5. 2009 16:43
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Provokuju, ale jenom pravdou :-)
Už jsem docouval..., ale oblíbená je pořád.

Těžko říct, sice pocitově mu pár koní chybí oproti tajpáru, ale lítá po zahradě jak ďas i se zadní torzní tyčí >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 17:21
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Dej tam z GTI adapt. podv. s víceprvkem, park. asistent
s kamerou, navigaci, Dynaudio, adapt. xenony, DSG...
...a bude to sekat samo i v noci a ještě při tom skvěle hrát... :yes:
...jen ta hypotéka na to... :no: >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:26
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
a budes mat krasny vykoseny znak VW na travniku a white si ho pojde pozriet z helikoptery. ;-)
Avatar - white label
25. 5. 2009 17:34
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Koncern už dělá i helikoptéry...? ;-)
Do jiné bych pochopitelně ani nesedl... >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:42
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
no to ma nenapadlo, ze mas az tak uzsko spaty zivot s VW. >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 17:48
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Úzce právě ne, spíš naopak... široce... :yes: ;-)
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 17:55
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
no keby si bol zenska tak chapem to na siroko, ale Ty si predsa chlap, ci nie? >:D
25. 5. 2009 20:54
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Dobrej nápad :yes: Mohl bych ji trošku poladit, jen musím snížit rozpočet. Kameru a navigaci nebrat, na zahradě znám každý zákoutí a zatím se na ni neztrácím. Audio, podvozek a DSG beru, xenony jsou zbytečný (sekám jen ve dne). Plus nějakej ten chip o 2 koně nahoru, spojler, diody (ať hezky svítím) a už se nebudu muset za sebe stydět, když se podívám do garáže >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 21:14
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Navigaci a parkovací asist. nepotřebuješ ty, ale ta sekačka, aby mohla sekat sama i bez tebe...a pak se ještě i sama zaparkovala... :yes: >:D

A na čip se vykašli,"stačí" pořádné turbo,
ať to nemusíš pořád tak točit... ;-)
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 21:51
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
tak co keby si zaskocil za tu kosacku Ty, aj s tvojou kosackou a najlepsie by bolo s tou novou, co este nemas, aby si ju dobre zabehol. >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 22:06
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Ta bude až o prázdninách... :no: :-(
Ale jedna červená už bude teď v Brně... ;-)
Asi tam nedorazíš..., co?
25. 5. 2009 22:48
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
To už jsou čekačky i na sekačky? Sis objednal u VW? >:D
Avatar - white label
25. 5. 2009 23:03
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
U VW jsou už čekačky i na sekačky, za naše kačky... >:D
neregistrovaný "maxo"
25. 5. 2009 22:56
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
ked ja mam radsej kosacky atmosfericke, ale cervene mozu byt. ;-)
Avatar - white label
25. 5. 2009 23:01
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
To já přesně naopak...červená ne...a aspoň do dvou litrů určitě foukat... :yes: ;-)
neregistrovaný "maxo"
26. 5. 2009 00:17
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
foukaci by sa nam zisli. ;-)
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 01:05
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
XC60 je po par rokoch asi jedine Volvo, co ako tak slusne jazdi. Inak su ale ovladatelnost auta a radost z jazdy vo Volve neslusne slova. Uz len ked clovek vezme co ja viem, C30 T5. Kopec techniky z Focusa, ale zrazu to nema trakciu, je to znacne nedotacavejsie, riadenie uplne na nic. Kde sa stala chyba???
Inak od Volva beriem tak R60, sice tiez skor velmi rychle auto ako sportove, ale to sa vacsine ludi skrivi usmev na tvary, ked ho podcenia :-)
25. 5. 2009 13:03
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Já nikde netvrdím, že Volva se kupují pro ovladatelnost a radost jízdy. Volva se kupují z jiných důvodů. Jen se mi líbí názory pubescentů, kteří koupí x let olítaný BWM a ostatní auta jsou pro ně sra*ky.
Avatar - Andromeda
23. 5. 2009 13:43
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
Poslední dobou přicházím bavorským na chuť a tenhle kousek mne zaujal ;-) ,neb obecně -> třída GT je dle mne v návalu "sportovní pr masírky" neprávem opomíjená...
A přitom toho má tolik co říci :-) ...Nebo že bych byl už takovej dědek :-) ???
A jinak šviháku samozřejmě souhlas ;-)
neregistrovaný "maxo"
23. 5. 2009 13:07
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
na toto ani nema zmysel reagovat. :no:
Avatar - Pierro
25. 5. 2009 15:20
Re: konečně se u BMW dostalo na první místo pohodlí
švihy nerouhej se... >:-[]
22. 5. 2009 18:32
Velké cestování
Mít tohle, tak člověk nepotřebuje v Evropě vůbec letenky. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
22. 5. 2009 23:09
Re: Velké cestování
A ty zacpané cesty přeletíš jak... ;-)
Avatar - woody-alien
23. 5. 2009 23:29
Re: Velké cestování
Red Bull ??? :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 5. 2009 18:47
DILEMA designérovo...
Tak panstvo, nevím, co si o tomto BMW mám myslet...

Design je dosti bizardní. Líbí se mi velice individualistické vzezření, ale tvary jako takové... uvidíme, snad si na ně zvyknu ;-\

Jediné, co mě na tomto voze zaujalo, je čtyřmístná konfigurace interiéru...
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2009 22:59
Re: DILEMA designérovo...
Je 5-místné, prohlídni pořádně fotky.
22. 5. 2009 19:05
Uvidíme...
co budete říkat, až na něj bude čekací doba jako na X6.
Rozbalit vlákno
39
22. 5. 2009 19:12
Re: Uvidíme...
Že jsou lidi blbci >:D
22. 5. 2009 19:20
Re: Uvidíme...
tak o takové odpovědi se mi ani nezdálo...
neregistrovaný "babo"
23. 5. 2009 20:46
Re: Uvidíme...
ze je na auto cakacka ale este samo o sebe az tak vela nehovori.
X6 sa ale predalo vela, to nie ze nie. Extravagantych ludi je stale dost a tym sa BMW asi trafilo do vkusu. Takze sa mu da len zatlieskat. Aj ked tak nieco dizajnovo nevyvazene ako 5GT... no horsie je fakt uz len to X6 :-)
Avatar - woody-alien
23. 5. 2009 23:33
Re: Uvidíme...
Je to s podivem, ale ten samej dojem jsem měl z X6 než jsem jí potkal naživo. Fakt to funguje. Jasný, nelíbí se každýmu, ale dost lidí změnilo názor.

Proto jsem si téměř jistej, že i GT fungovat bude. :-)
Avatar - white label
24. 5. 2009 01:12
Re: Uvidíme...
Proti zadní partii 5GT je tato partie u X6 už od začátku vlastně dokonalá...
S vysokou hranou u X6 nevidím žádný problém, je to přece "SUV", ale 5GT SUV ani MPV není, bohužel ze zadu tak vypadá mnohem více než jako GT, navíc zadní světla jsou i X6 také mnohen povedenější
a celistvější stejně jako celé zadní víko, které u X6 do zadní části bezvadně zapadá, navíc u 5GT velmi silně ruší vysoká chromovaná lišta přes celou šířku tohoto "víka".
Jak velmi zadní partii GT5 škodí zejména její víko (dveře), je velmi dobře vidět na fotu se zcela otevřeným "kufrem", kdy je najednou pohled na "zadek" docela bezproblémový...
Zadní víko je prostě u 5GT tak nepovedené, že se bude určitě "retušovat" hned při nejbližším faceliftu, který myslím bude překvapivě brzy...
U X6 naopak žádnou zásadní designovou disharmonii nevidím...
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2009 01:37
Re: Uvidíme...
Milý w.l.! Já sice čistě TEORETICKY vozy typu bmw X6 NErada, ale "přiznávám", že mne X6ka "dostala" - ne(jen) designově, to AUTO se mi docela dost LíBí :yes: :-)
PS: Typ (kategorie) vozu bmw 5GT mne moc NEbere, ale NEvidím tam zas TAKový "vzhledový" problém - vím že mívám spíše NE"masový" vkus, ale NE"tipuji" na nějaký "dřívější" facelift atd. jak to vidíte vy ... tak schválně (tak za 3 roku budeme mít JASNO, komu z nás "lépe" funguje "křišťálová koule" ;-) )
Dobrou :-)
Avatar - white label
24. 5. 2009 11:20
Re: Uvidíme...
Tohle hrbaté a nesourodé "víko" dopadne podobně jako víko na tehdy designově revoluční 7čce, jejíž prémiéru jsem viděl přímo ve Frankfurtu...Od té doby se několika úpravami stále jen umírňovalo až do dnešní podoby v úplně novém modelu...
Nevidím ani důvod si na něco takového zvykat...s tímhle přístupem si můžem klidně zvyknou třeba i na "špatnou" stravu apod....
Navíc "tohle" zde může projít snad jedině BMW, které si tu nikdo netroufne nějak zásadněji kritizovat...
Analogie prodejnosti a "zvyku" s X6 mi nesedí...
X6 nedává "funkčně-praktický" smysl jen na první pohled...
Při srovnání třeba s X5 apod. je vzhledem ke svým vnějším rozměrům, uvnitř poměrně malá, málo rodinná, málo "SUV" atd.
Když ale vezmu v potaz nejen to kolik majitelů se s SUV
nikdy nepodívá do terénu, ale hlavně to kolik SUV jezdí převážně pouze s řidičem, pak může mít paradoxně X6 větší smysl, než X5, ML, Q7 apod. A kdo si koupí SUV a jezdí v něm převážně sám má pravděpodobně sklon k určité formě exhibicionismu a to nemyslím vůbec nějak negativně...Do téhle filosofie se BMW s X6 trefilo dokonale... A k tomu je designově X6 mnohem výstřednější a tím i atraktivnější, než klasické "bedny" ve stylu SUV...a ve své podkategorii SUV dnes prakticky nemá X6 v prémii ani přímou konkurenci...
Ale tak "snadnou" pozici na trhu jako má X6, mít 5GT určitě nebude...
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2009 12:03
Re: Milý white label(e)!
Ta analogie se "špatnou" stravou mi (moc) NEsedí..
Já NEjsem nějaká "zaslepená" fanynka bmw, ale přesto jsou mi "sympatičtější" snahy o něco nového (samozřejmě NEjen v DESIGNu!), než NEkonečné "variace" u Golf či modelů Audi (tím NEmyslím R8 - ta se MOC povedla).
Ostatně praxe ukázala, že po bmw se ostatní většinou spíše "opičí/opisují", pardon - nechávají se "inspirovat" ;-)
Já osobně vůz NEvybírám podle toho zda má boční linku o fous výš/níž; vede shora dolů či zdola nahoru; vyboulenina plechu je o centimetr sem či tam - ale UZNÁVÁM a "chápu" že právě TOTO většinou "prodává" 8-s
Takže možná i PROTO mne současné víko bmw GT5 nechává TAK "v klidu" ... jak jsem napsala: "uvidíme" (cca za 3 roky si to POVÍME, zda přišla nějaká "urychlená" ZMĚNA, či "normální" facelift)
Co se týče ježdění "sám" v SUV - dle statistik jezdíme ve VŠECH typech vozů převážně SAMi - jedno zda v kolínském miniautíčku či v AUDi Q7 V12 TDi (a v OBOU když jedou 4 pasažéři, tak je to docela VELKÁ výjimka ;-) )
BMW X6 mne z nějakého (mě samotné trochu NEpochopitelného) důvodu docela "zasáhlo" a krom "atraktivního" vzhledu je to hlavně VÝBORNÉ auto.
Já to s tím VZHLEDem beru spíše "obráceně" - ráda řídím SKVĚLÉ auto, které na to až tak NEvypadá (třeba Bristol Fighter :-) ), "předvádět" se s autem NEmám "potřebu" (šlápnout na plyn a ODJET ... to se mi - čistě TEORETICKY samozřejmě :-) - líbí MNOHEM více) - ale na to v běžném provozu většinou stačí i ten Brumla (i když TOTÁLNí VĚTŠINA řidičů 1.9 TDi je přesvědčena o opaku, resp. o SVÉ NAD"řazenosti" ;-) ... alespoň než příjde "dlóóóóuhý táááááhlý" :-)
No to jsem trošičku "odbočila" k PŘÍJEMNÝM vzpomínkám z českých silnic ... neb těch je MÉNĚ než těch "problematických", mám pocit že se tu jezdí ČíM dál tím HŮŘE!
NEvím co u bmw od modelu 5GT očekávají - TENto typ vozu jde celkem "jednoznačně" MiMO mne ...
Pěkný den (a já si myslím, že zpětně budou snahy a práce podepsaná Chris Bangle hodnocený na VÝTEČNOU - NEbyl by první "génius" co jen "předběhl dobu" ... Beethovena ve své době také NE"brali" dnes víme, že třeba ty "nástiny" JAZZu byly/přišly prostě JEN "moc brzy" - "pohádku" o SALIERim a MOZARTovi s názvem AMADEUS jistě znáte - až TAM já řadím Chris(e) Bangle(a) a myslím že od UPÁLENí ho zachránilo JEN to 20té století :-)
PS: Mimochodem vozy začínají odlišovat vskutku již jen MALIČKOSTi - celkový vzhled, hlavně při pohledu z předního bočního pohledu (snad díky "lince" v horní části dveří) jsou si až NEuvěřitelně podobné SOUČASNÝ Citroën C5, do roka a do dne prodávaná new řada 5 od bmw a budoucí Audi A7 :-)
Pěkný den :-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 5. 2009 20:29
Re: Milý white label(e)!
Add exhibicionismus který nemyslíš vůbec špatně... Může se to tak zdát, ale doufám, že nikdo si kvůli tomu X6 nekupuje. Protože X6 si všichni co znám koupili kvůli tomu jak se v ní jezdí. Ono totiž v X6 je ti spolujezdec celkem zbytečný, pokud ovšem nejseš exhibicionista a neceš se někomu třebas předvádět ;) Navíc jak psala Kylie, většina českých vozidel jezdi naplněno jedním řidičem a někdy nějakou posádkou. Imho, v X6 potkáš většinou méně osob, protože jsou to obchodníci, kteří jezdí na schůzky a k tomu většinou dojíždíš sám. Zeptám se tě asi tak. Najezdíš 50 000 km ročně a máš možnost si vybrat z dejme tomu Oktávky a nebo X6ky (nehledě na všechny vedlejši faktory, berme v potas pouze pohodli cestovani a jizdni vlastnosti). Co si vybereš? Já osobně X6, protože vyšší posed a komfort, který ti dodáva při cestovaní, je někde jinde než zminovana Octavia (tím se prosim neuražte majitele těchto jinak výborných, držícich, spolehlivých českých vozů, ale bylo prvni co mně napadlo pro srovnani)
Avatar - white label
24. 5. 2009 23:04
Re: Milý white label(e)!
Ale já dobře vím, že většina aut jezdí poze s řidičem...
U menších aut se nad tím vůbec nepozastuvuju, ale např.
u sedmimístné Q7 už to trochu logiku postrádá...
Právě proto pokud si někdo, kdo ví, že jezdí v autě téměř výhradně sám, zvolí z SUV třeba X6, má to větší logiku než ta Q7... Těžko mu pak budeš vysvětlovat výhody X5 v podobě většího vnitřního prostoru, který právě jeho zrovna vůbec nezajímá...
Srovnání X6 s Octavií je přece jen hodně mimo...srovnal bych ho raději s 5kovým kombi, nebo 6kovým kupé s podobnou motorizací...tam výhoda komfortu nebude tak velká a naopak proti by se také něco našlo...

P.S. Rozhodně nevidím úspěch X6 na trhu jen
v tom jak jezdí..., velmi významný podíl na jejím úspěchu má právě to jak "vypadá"a vůbec celkově působí...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 5. 2009 19:43
Re: Milý white label(e)!
ok je pravda že X6 uděla na prvni pohled většinou velky dojem, který je oprávněny protože podle mně je designově stejná.

Srovnani jsem přepiskl, ale mně šlo o to porovnat pravě to SAC oproti normalnimu sedanu/kombiku ikdyby pětky nebo šestky... Znam lidi, jezdi většinou sami a po tom co koupili prvni suv, ikdyž zarytě chtěli třebas M6 tak to nakonec skončilo X6 xdrive50i. Nebudu tvrdit že to jezdi lip, ale komfort SUV oproti sedanu při dlouhych cestach, nebo při ježděni na krátko, u mně ma vždycky navrch.
Neřikam ale že je komfort jízdy to jedine co ma řidič chtít. Taky se rad "vyblbnu" v takovem M-B C-classe ale i já osobně, kdybych volil auto, ikdybych měl jezdit sám, tak klidně po SUV šáhnu.
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2009 19:54
Re: Milý vampix(i)!
Já "zvládnu ukočírovat" 525 PS v SL - takže teď jsem jako "ŘIDIČka"? :-)
Promiňte - já NEmohla (vašemu Mottou "odolat" ;-)
Ale u dnešního "moderního" elektronickými systémy vybaveného vozu je to trochu "legrace" a "zvládne" to i "holčička", to před takovými 10ti lety na silnici "udržet" 485 koníků - TO bylo docela NÁROČNÉ ...
Ale chtěla jsem se ZEPTAT - mám "maličké" ZKUŠENOSTi jak s SUV tak s nějakým tím SEDAN apod. a NEmyslím si, že na DLOUHÉ cesty je typ vozu SUV "to pravé", to "nejvhodnější", to "nejkomfortnější/nejpohodlnější", nej"příjemněji" se řídící ...
PS: Já bych na "vybubnutí" doporučila vůz spíše trochu JINÝ(jiné), než STŘEDNí třídy (snad s výjímkou AMG či M3 apod. - já bych na pořádné "vybubnutí" zvolila asi autíčko "o stupeň" MENŠí ;-) )
Pěkný den :-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
27. 5. 2009 21:23
Re: Milý vampix(i)!
jistě s elektronikou je všechno dneska jednodušší, ale moje motto nemělo byt směřováno na elektroniku jako spíš na to že nemám rád 4x4 "zábavné" , "sportovní" vozy jako RS6. to je moje osobní motto, že dokázat udržet M5 (dejme tomu s vypnutou elektronikou) je těžší než 4x4 rs6....

Každy považuje to nej na dlouhé cesty podle svých předností. Mně se prostě v SUV cestuje líp na delší cestu.

add vyblbnutí, používam to, co doma používat můžu, oproti X5/X6 je m-b c uplně jina hračka ;)

P.S.: Čeština a psaná forma textu má nějake svoje zásady a byl bych rád, kdyby jste dodržovala aspon tu designovou stránku textu. Neříkám že píšu bez chyb, ale po Vás se špatně čte, ikdyž to člověka zajima :-)

Přeji hezký večer
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2009 23:47
Re: Milý vampix(i)!
SLIBUJi, že se budu CAPS-LOCKově (snažit) "krotit"! :-)
Já váš "pohled" na dejme tomu M5 a RS6 chápu a mám PODOBNÝ názor - a myslím, že MNOHEM "těžší" je/bylo udržet na silnici takové Ferrari z let 80tých/90tých, než např. to M5 ;-)
To mi PŘIPOMNĚLO: Prošla jsem TESTem a jsem tedy "řidička"? :-)
S tím SUV nějak NEvím - já bych MNOHEM raději jela na dlouhou cestu např. s CL 6.3 AMG, než s ML 6.3 AMG - to je zase MOJE "zkušenost" a MŮJ názor.
Ano proti X5/6 je mb C "na vyblbnutí" jistě LEPŠí, ale stále to "není to ono" - na to Bůh "vymyslel" Lotus(y) a Ariel(y) a Imprezy a Eva a ... a tak dál ;-)
PS: Já se za svůj "písmenkostyl" OMLOUVÁM, já se tady ODREAGOVÁVÁM a tak trochu si "hraji" - NEní to v ŽÁDNÉM případě myšleno nějak "špatně" či "zle"..
Pěkný den :-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
28. 5. 2009 11:13
Re: Milý vampix(i)!
řidička určitě jste :yes: a ano, určitě byly starši vozy s čistym vykonem a hrubou silou nedotčene žadnou technikou těši na seřizeni na vozovce než dnešni vozy :-)

Imprezy a eva bych nerad dostal pod ruce na českých silnicích ale raději na okruhu a vyblbnul se tam v jiné formě slova vyblbnout než jak jsem se snažil naznačit ;)
Jinak děkuji a rovněž přeji pěkný den
Avatar - white label
26. 5. 2009 20:30
Re: Milý vampix(i)!
Nerozumím tomu jak píšeš, že X6 je designově stejná? Stejná jako co...?
Komfort dobře zvoleného prémiového sedanu od vyšší střední nahoruje, je na delší vzdálenosti určitě spíš lepší než u SUV.
Handicap SUV v podobě většího aerodynamíckého hluku (včetně velmi širokých kol), je velmi silný argument...o vyšším těžišti a spotřebě nemluvě...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
27. 5. 2009 21:11
Re: Milý vampix(i)!
rofl omlouvam se, ale nějak jsem to po sobě nepřečetl a ani si nedoakžu vzpomenout co jsem chtěl říct :-D ale asi výborná :-D

jistě že SUV ma nějake handicapy ale ani x5 ani X6 při 130 nehuči skoro nijak výrazně. Vyšší těžiště je už o to lepší argument ale při vzdálených cestách po dálnici je výška vozu spíše + když tě neoslňuji světla protijedoucích vozů, navíc diky výšce posedu je lepší výhled z vozidal. Tohle všechno by 5GT mohla doscela dobře dostat do sebe.

Add spotřeba, s rozumně zvoleným motorem se s rozumnym stylem jízdy vlezeš na rozumnou spotřebu, ale tohle bych zas tak neřešil v této třídě ;)
Avatar - white label
28. 5. 2009 00:11
Re: Milý vampix(i)!
Čtu dobře, že: "ani X5 ani X6 při 130 nehučí skoro nijak výrazně"...ve 130 přece nijak výrazně nehučel už můj Favorit na konci 80ých let!...Jet např. z Prahy do Brna rychlostí jen 130 km/h není žádný komfort ale nekonečná "cesta"...
Pokud se bavíme o handicapech SUV proti sedanům minimálně vyšší střední třídy, jako je aerodynamický hluk, vyšší těžiště a spotřeba, mám na mysli dálniční rychlost okolo 180 až 200 km/h!
Tam se rozdíly projeví nepoměrně podstatněji než v rychlostech do 130 km/h... ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2009 11:04
Re: Milý vampix(i)!
Dle mně známých informací jste při TACHOMETRových "FAVORITích" 130 km dálnicí "letěl" tak 110 km/h, nebo? ;-)
PS: Ale VÁŽNĚji - i FRANOUZ (!) Monsieur la BRUMla je do nějakých 180 km/h docela VELMi tichý a i při své MAXimální "pohodově-cestovní" rychlosti okolo 220 km/h je hluk spíše "nízký" - což u SUV asi opravdu (skoro) NEjde docílit..
Pěkný den :-)
Avatar - white label
28. 5. 2009 11:19
Re: Milý vampix(i)!
Tak byla to logicky trochu nadsáka, ale moc daleko od pravdy jsem přesto nebyl...
Tachometrových 130 mohlo být tak asi -10%, takže nějakých 117 km/h... ;-)
PD :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2009 13:23
Re: Milý vampix(i)!
Popravdě NEvím jak zrovna u vozu Favorit, ale u některých postarších modelů byly při přeměřování zaznamenány i VĚTŠí "rozdíly" :-)
PS: A čím blíže k "maximu" vozu/motoru, tím "veselejší" - nepamatuji se již přesně, ale něco podobného jako onen Favorit se dostalo na TACHOMETRových (velmi OPTIMISTických) cca 150 km/h - realita byla snad o 25 km/h nižší...
PS: No NEmůže mít každý TAK přesný tachometr, jako Monsieur la BRUMla, že? ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
28. 5. 2009 13:34
Re: Milý vampix(i)!
Ke "konci" tachometru mohl být rozdíl v % určitě ještě větší, ale ten u Favoritu končil "až" na hodnotě 180... ;-)
(TDI)PD! >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2009 13:52
Re: Milý vampix(i)!
No, to byl ale "bezbřehý" OPTIMISMUS.. :-)
.. i když i dnes se takové (velmi)utopistické tachometry stále objevují ;-)
Ostatně "serioznost" sama Monsieur la BRUMla má také tachometr do 250ti a na hóóóóódně dlouhé prázdné rovince ho nakonec "ukecáte" max. na 230 + "fous".. :-)
Bože CO to je to "(TDi)PD!" - to je něco jako pozdrav "Špatný den", nebo CO to "znamenat"??
Pěkný (HDi) den :-)
Avatar - white label
28. 5. 2009 16:18
Re: Milý vampix(i)!
Múžu ti klidně odpřísáhnout, že jsem ještě začátkem 90 let
s mým bílým Favoritem 136LS na německých dálnicích nejednou "přetočil" ručičku tachometru za poslední hodnotu
s číslem 180! ;-)

P.S. PD byl dvojsmysl, Pěkný Den a Pumpe Duse, myslel jsem,
že to rozluštíš... 8-s :*) :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2009 16:49
Re: Milý vampix(i)!
Škoda, že NEmáte "prověřené" navigací KOLIK to dělalo v REÁLu (155 km/h? :-) )
PS: Já "bubka" to NE"prokoukla" - MUSíM se HONEM na něco "vymluvit" - já mám PRACOVNí týden(období).. (což je poznat i na "četnosti" mých zdejších příspěvků) - tak snad jsem to nějak "okecala" :-)
Avatar - white label
28. 5. 2009 17:30
Re: Milý vampix(i)!
Tak do těch 160 km/h... 8-s ručička šla docela hodně za 180... :yes: >:-[]

P.S. Ale podle nechápavých pohledů místních obyvatel, když je v devadesátém roce předjel doma na dálnici lehce i Favorit, jsem měl pocit, že jedu aspoň 200 km/h... >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2009 18:14
Re: Milý vampix(i)!
To RÁDA věřím :-)
PS: A připomněl jste mi jak "snáze" a "pohodověji" se tehdy jezdilo ;-\ - já dnes, je-li možno, delší trasy jezdím v noci nebo (velmi) brzy nad ránem - najít VOLNOU PRÁZDNOU dálnici se slušným POVRCHem začíná být čím dál "náročnější", málem až "problém"
Pěkný den :-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
28. 5. 2009 11:18
Re: Milý vampix(i)!
tak musíme se pořád držet našich českých zákonu. Ale X6 při 170 jeden mnohem tišeji a lépe než X5 starší generace, tohle tě mužu ujistit z vlastních zkušeností ;) A myslím si, že i při 200km/h tě vyžší těžiště pořád nemůžu nijak omezit, možna větši váha při brždění ale ty automobily jsou dobře vybaveny na opravdu "rychlé" zastaveni. Jistě při tomto odporu vzduchu bude spotřeba vyšší, ale řadově bych si troufl tvrdit kolem 2-3 litru.
Pokud ale jezdite s vozidlem Praha-Brno 180-200 non stop tak přeji co nejméně problému, protože já třebas z dnešnich přeplněných dálnic, namyšlených policistu ala kobra11 a všech kamionistu respekt.

Ale uznávám že hlučnost SUV bude vždy vyšší než u sedanu, pokud se budeme pohybovat nad tou hranici asi 150hm/h. Já se ale v těchto rychlostech už tolik nevyžívám, jako vy.
Avatar - white label
28. 5. 2009 11:26
Re: Milý vampix(i)!
Tak samozřejmě, že X6 na tom bude v tomhle ohledu mezi SUV určitě spíš lépe...
A pak tu kousek od nás naštěstí máme i německé dálnice, nebo spíš některé jejich volnější úseky...
Praha-Brno jezdím jen občas a raději v noci, docela se mi to osvědčilo... ;-)

P.S. Vyšší těžiště i hmotnost se může projevit při vyhýbacím manévru ve vyšších rychlostech, docela nepříjemně...
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2009 13:27
Re: Milý vampix(i)!
Já pokud to "jde", snažím se JAKÉKOLIV delší trasy jezdit "v noci" (k čemuž všem vřele DOPORUČUJi "výborné" byť trochu "předražené" brýle pro lepší noční vidění a menší oslnění - TAG Heuer Night Vision :yes: :-)
Pěkný den ;-)
Avatar - white label
28. 5. 2009 13:38
Re: Milý vampix(i)!
... a já k tomu od TAG Heuer kvalitní chronograf na ruku,
na průběžné hlídání Brumlova tempa... :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2009 13:58
Re: Milý vampix(i)!
To NEtřeba - já poctivě "nahlásila/zdokumentovala" Brumlovy "výkony", NAD průměrnou rychlost 168 km/h jsme se NEdostali (a abych jen kvůli "lepšímu" průměru jela někdy v neděli nad ránem na svoji oblíbenou "rychlodálnici" - to se mi tedy věru NEchce ... možná když mne tady někdo "trumfne" :-)
PS: NEbyly by "lepší" třeba Breitling?
PPS: Nebo prý nějaké Philipe Patek nejsou špatné.. ;-)
Pěkný (HDi) den :-)
Avatar - white label
28. 5. 2009 16:25
Re: Milý vampix(i)!
Breitling, dejme tomu, i když ty spíš do letadla, ale Patek Philipe už je úplně jiná třída i "liga"...to je jako srovnávat Carreru s Phantomem... ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2009 16:45
Re: Milý vampix(i)!
Já vím ;-)
Já to jen tak "zkusila" ...
... a RÁDA poznávám a OCEŇUJi "znalce" :-)
Avatar - white label
28. 5. 2009 22:20
Re: Milý vampix(i)!
Jo..., a ne "Philipe Patek", ale Patek Philippe... ;-)

PZV! :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2009 19:57
Re: Milý white label(e)!
Rozhodně souhlasím, že za komerčním úspěchem bmw X6 bude DESIGN (ale myslím že zde jde o VZÁCNÝ ÚKAZ, kdy "komerně úspěšné" je současně i opravdu KVALITNí ... což je myslím "skoro vzácnost"), ale to PODSTATNÉ je, že opravdu SKVĚLE jezdí (a NEMÁ v tuto chvíli KONKURENCi - a dle mne ani v Porsche Cayenne)
Pěkný den ;-)
Avatar - woody-alien
25. 5. 2009 00:04
Re: Milý white label(e)!
No, já posuzuju vzhled jenom stylem "ladí-neladí, vadí-nevadí", žádnej designovej expert nejsem. Ale nemůžu si pomoct, ale tohle 5GT mě vážně neurazilo.

Tvý připomínky a námitky jsem pečlivě zkontroloval...a prostě to vidíme každej jinak. A jsem natolik soudnej, aby mě v tomhle vrtulka na kapotě nějak ovlivňovala. Jedničku např. (kromě kupé) nerozdejchám nikdy.
Avatar - white label
25. 5. 2009 00:11
Re: Milý white label(e)!
Nevadí, tak aspoň na té jedničce se určitě shodnem... ;-)
Je fakt, že ta je designově mimo celá a tady je to "jen zadek".
Mimochodem docela by mě zajímalo proč máš 335d jako auto snů právě v provedení sedan?
Když tak můžeš odpovědět i přes SZ...
Dík...
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 01:07
Re: Milý white label(e)!
ja na X6 nedavam ten vysoky predok, neskutocne vysoky a potom strasne skosenie. Ked uz SUV coupe, tak to cele malo byt splostenejsie, aby to poobilo homogennejsim dojmom.
22. 5. 2009 20:38
Žiadne GT
Pýšiť sa prívlastkom Gran Turismo si nové BMW 5 s useknutým a zarovnaným zadkom nezaslúži zvlášť keď má kufor o objemu 590l. Dynamická je na aute akurát bočná línia okien. Bezrámové okná su super ale k tomuto autu sa nehodia. Turbomotory patria k absolútnej špičke ale kde sa podel manuál? Netvrdím že je to zlé auto len prívlastok GT mi nesedí :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
23. 5. 2009 20:44
Re: Žiadne GT
tak ono je to to vzdy o tom, ako to kto pochopi, ze. Ja si tie pod GT predstavim nejake sportovejsie coupe, ktore ale bude vhodne aj na dlhsie cestovanie, cize pripadne aj luxusne (maserati GT napriklad :-) alebo trebars aspon ja neviem ALFA GT).
Takze osobne mi tu GT absolutne tiez nesedi, ale v podstate - na velke cestovanie to bude. Sice to GT moze byt aj nejaky fakt nakladak, ale... :-)
22. 5. 2009 21:44
proboha
Co se s BMW dějě? Místo nástupce M1, místo 1 M, Z4M, Z2 atd. prezentuje facelift Ssangyongu Rodius? Větší hnus z německých - ne, z evropských továren nikdy nevyjel. A to jsem odmalička fanoušek BMW.....smutné
Rozbalit vlákno
5
22. 5. 2009 22:19
Re: proboha
Čo už doba sa mení.Ale zas tu máme X3,X5,X6,X5M,X6M onedlho X1 a určite bude potom aj nejake ďalšie X, nove 5 Granturismo čo už len viac si môže zákazník priať... ;-\
neregistrovaný "babo"
23. 5. 2009 20:41
Re: proboha
tak zakaznici to asi kupuju, takze tymto smerom sa argumentovat neda.

Moja oblubena znacka, polku modelovej rady skoro az neznasam (dizajnovo) - 3er sedan, 6er, X3, X6, 5GT. 3er coupe je bomba, 5ka slusna, 5ka kombi velmi pekna... 1er coupe tiez ujde (preco len nie je 130i coupe ??? :-( )
Avatar - Vampix(Diesel Power)
23. 5. 2009 23:27
Re: proboha
babo dočkaš se :-) nevim kolik lidi to registrovalo ale od přištiho roku bude 1er a 3er jezdit na 3 valce, podle jednoho webu a přijde taky 125i(4valec) - 240 koniku - což pokud osadi do coupe, nebude tak zle, protože 135i je už dost no :-)
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 00:57
Re: proboha
tak toto mi muselo prudko ujst. Ale 125i 4valec, to snad bude tiez nejake softturbo nie? A to ja nechcem, 130i I6 + samosvor, to by sa mi nesmierne pacilo. Navyse by som sa ho daleko menej bal kuupit ako 135i (kvoli turbam, clovek nikdy nevie, ako sa o tom majitel staral)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 5. 2009 19:45
Re: proboha
jo tak takovou 130i jakou jsi napsal ty, to bych si nechal líbit taky :-) to asi každý, jenže nevím jestli se toho třebas dočkáme. Btw ta 125i 4 valec bude snad quad-turbo? koukni na famousbmw.cz ;)
22. 5. 2009 21:53
mimochodem
viděl jsem to naživo v Ženevě a působí to stejně strašně....
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2009 23:32
Renault?
Nezdá se vám, že BMW se čím dál více přibližuje designem
různým (ne)vydařeným typům Renaultu? Kde jsou stará krásná BMW??? :'-( ..... Ten moderní interiér to je děs ....
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2009 23:44
Inspirace snad i Čínou!
Anebo ...... BMW si pořád stěžuje, že jej kopíruje Čína, tak se rozhodli, že tentokrát okopírujou Čínu oni - GUTE ARBEIT! :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BM power"
23. 5. 2009 09:54
ujde to
je to fakt odlišní exteriér od minulých 5series :-) mne sa viac páčia tie staršie ale toto vyzerá viac elegante a tak sa mi aj toto páči.mozno sa to nepaci inym lebo je to uplne odlisne od starsich modelov myslím si že si na to zvyknete jako napr. na X6 na fotkach nic moc ale naživo je to krása hlavne ked som sa v nej vozil.a ked sa prida ešte nejaky ten M-paket na tú petku tak to bude fakt sila
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2009 11:20
hhh:D
A ještě ke všemu používaj Superbovej TwinDoor:D
Rozbalit vlákno
2
23. 5. 2009 12:09
Re: hhh:D
já nevim jestli twindoor je nějaká převratná novinka,protože dvojité otevírání dveří víka kufru je známá věc už delší dobu...ovšem teď nemluvím o vozech typu sedan..
Avatar - twistedTSD
25. 5. 2009 17:12
Re: hhh:D
novinka nebo ne, mne je jasny kde na nej prisli :-)
neregistrovaný "Donovan"
23. 5. 2009 12:54
Ode mě má palec nahoru
Nechápu, že se tak často rozcházím s většinovým názorem, ale ode mě má zadek i profil :yes: Velká optická zátěž zadku zdůrazňuje, který kola jsou spojený s motorem pod velkou žraločí kapotou, trochu mimo mísu (jakoby nepovedené retro) mi připadá ten boční prolis, jinak mě profil vyloženě dostává. Sportovní, ostrý, elegantní. Se zadkem už je to horší, je takový sterilní, ale vzhledem k některým současným kreacím BMW (X6) to mohlo dopadnout i hůř.

Čím si ale právě nejsem jistý, to je čumák a interiér. Na těchto dvou partiích mi příjde, že BMW začíná těžce (a trochu nevkusně) audinovatět. Obrovské rozšklebené ledviny působí až groteskně (a to podotýkám, že z profilu je předek auta úchvatný), a interiér á-la kuchyňská linka je podsvícený tak nějak "bordelově". Jakoby BMW podsvícením utíkalo od své sportovní strohosti někam směrem k Audi, jenže co v případě Audi působí díky propracovaným tvarům skvěle, v případě kuchyňsky strohých tvarů BMW připomíná výherní automat. Ale možná jsem moc tvrdý a naživo bude dojem díky špičkovým materiálům a vysoké kvalitě lepší. A dost možná to dělá z velké části taky ta fotka z podivného úhlu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Andromeda
23. 5. 2009 13:49
Re: Ode mě má palec nahoru
Dej mu čas,rozleží se >:-[] (pocitově samozřejmě)...Vrtule se mi poslední dobou líbí čím dál víc a věřím,že naživo nezklame ...
neregistrovaný "BM power"
25. 5. 2009 08:41
Re: Ode mě má palec nahoru
mne se víc líbi interiér BMW než AUDI a určite to nevypadá jako výherní automat proste to je odfotené zo zlího uhlu ale i tak se mi to líbi
Avatar - Vampix(Diesel Power)
23. 5. 2009 16:19
5GT
Tak jsem sám zvědav, jak to bude vypadat živě. Líbí se mi, ale neni to BMW na ktere bych tatku ukecaval. U X6 to byla teda láska na první pohled. Tady ta záď je opravdu nějaka "divná".
Celkově ale z toho kousku nejsem moc nadšený, protože se jim to začina vymykat z rukou, až moc univerzalu... Vytvoři novou sedmu a na to udělaji 5 GT ktera ma byt ze všeho trošku. Jasně chtěji davat větši vyběr zakazniku, chtěji si je přilakat na svoji stranu, ale nějak mi to nevoni.
X6 jsem ještě chapal a asi ji chapu líp kvůli tomu že je doma, ale udělat novou Sedmu, na to 5 GT a na to pětku, bojim se aby si BMW nekopalo diru sami pod sebou. Každopadně vědi co dělaji, jsem zvědavy na posed v tomhle voze, ale hlavně na tu převodovku!!!

z obrazku davam tak 8 z 10 protože ten zadek vypada prostě divně, moc převisla a svěšena ta hrana, zepředu ale pusobi jak rozzuřeny buvol, nebo něco takového, takže :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "babo"
23. 5. 2009 20:38
nemozem si pomoct
ale u mna stejne hnusne, ako X6. Zvlasnte, 7ma sa celkom da, az tiez na ten predok (hlavne svetla, snad to F/L spravi), ale X6 a 5GT mi pridu fakt podivne. Ale znacka predava, takze v Mnichove mozu byt spokojni :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2009 21:35
Časy se mění....
....kupé mají dneska čtyři dveře, supersportovní sedany výklopnou zadní stěnu a gran turisma vypadají jako přerostlé kombíky..... brrrr..... :o(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2009 23:45
Re: Časy se mění....
Já SOUHLASím 8-s :no: ;-\
PS: BrrrRRRRrrrr - brr
24. 5. 2009 13:01
WAS IST DAS?
když se podívám na foto od motoru, to snad nemůže ani člověk vymyslet, sestrojit. to mám musí snad posílat z vesmíru nějací UFOni
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2009 23:42
uuuups
no neviem u mna sa netrafili, co sa ale trafili je zadok. Za toto ich ssangyong kyron moze zazalovat, a potom ze korejci kopiruju :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "babo"
25. 5. 2009 01:09
Re: uuuups
mne este viac pride X6 ze bral napady od SsangYoung Actyon... ale aj na tomto skoro nieco bude. Samozrejme, ze X6 aj 5GT vyzeraju finalne cistejsie a ucelenejsie, ale ten primarny napad... no ja neviem, mne sa tieto auta od BMW proste hrubo nepacia
Avatar - Dinar
25. 5. 2009 13:46
Re: uuuups
:-) Tak, hlavně že se ti líbí ta kopie X6, nejspíš pro ten "H"ologram na její kapotě. ;-)
Avatar - white label
25. 5. 2009 13:53
Re: uuuups
Zdravím Dinare...docela by mě (a nejen mě) zajímal tvůj pohled na design 5GT, hlavně na jeho zadní partii...
Avatar - igor77
25. 5. 2009 21:04
auto roku 1020
takova insignia z dilny bmw.. nazdar babi.
a copak asi vybuduji soudruzi z ingolstadtu (-;
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2009 10:44
Bobr fakt sedi
.. to se musi nechat, blby je ze si zpravidla tohle zvire nespojuju s autem ktery bych chtel, ale ma to jednu vyhodu.. sedmicka ted vypada mnohem lip:-(
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2009 10:45
a jeste neco
BMW ma stejne jako napr. subaru nevsedni vlastnost ze umi zaridit aby odchazejici model vypadal mnohem lip nez ten novej:-(
Rozbalit vlákno
0