jak známo,cím víc blbinek,tím větší možnost,že se něco může podělat...a jak známu,u současných BMW je hlavně problém s elektronikou...celej I-Drive je jak pomsta microsoftu,a když tam si něco postaví hlavu,nefunguje většinou celý auto... :-| mělo by platit "keep it simple"
Bohužel máš pravdu! Nové elektronické vymoženiny jsou velice drahé a velice nespolehlivé...sám si kupuji do auta věci, které jsou alespoň 1-2 roky ve výrobě, aby si to výrobce vychytal na někom jiném. Třeba "zatáčecí" světla ve svém autě nemám, a nelituji. Kolega je má, a lituje. Jinak ta myšlenka s flexibilním světlem je bezvadná! Za dva roky si budu kupovat nový auto, třeba už to bude vychytaný, žejo.
To je asi kus od kusu máme na firmě několik BMW 5 všechny se stejnou výbavou já sem za 2 roky neměl jedínej problém krom 5 zadních novejch nárazníků (hold škoda 120 a podobná vezbež na naších silnicích ať je v jakymkoli instatnim tuningz prostě nebrzdí a já na červenou jezdit kvůli nim nebudu) neměl ale kolega ten je stím s servisu neustale prvně nefunguje klima pak zas airbag potom teče do předního světla a pak nejde navigace prostě asi kus od kusu
Jinak adaptabilní světla na BMW s automatickejma dálkovejma absolutně supernemůžu si je vynachválit
A jenom autorovi článku automatický rozsvěcení světel je k něčemu i u nás BMW totiž pro denní svícení používá pouze kroužky kolem světel a jak se sešeří automaticky to rožne xenony
obcas soferujem citroen s natacacimi bi-xenonami a je vazne rozdiel :yes: , hlavne pri pomalej jazde pri prudsom zatacani alebo rychlejsej jazde v tiahlych zakrutach. a poruchovost? 2 roky, 140tis km a 1x meneny xenon vramci zaruky ako vadny...