Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 6 Coupé - první fotografie

Jako první přínášíme oficiální fotografie a informace o novém kupé řady 6. BMW se nezaleklo kritiky a pokračuje v odvážném extravagantním designu...
Zpět na článek
10. 7. 2003 12:24
neregistrovaný "Ron Jeremy"
10. 7. 2003 17:22
neregistrovaný "anonym"
12. 7. 2003 10:56
neregistrovaný "27racing"
14. 7. 2003 10:02
neregistrovaný "odbornik"
21. 8. 2003 10:55
neregistrovaný "jura"
15. 7. 2003 08:57
neregistrovaný "leo"
10. 7. 2003 12:43
neregistrovaný "merc"
10. 7. 2003 12:59
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 7. 2003 10:11
neregistrovaný "Daniel Cunder"
10. 7. 2003 12:53
neregistrovaný "Mong"
10. 7. 2003 12:55
neregistrovaný "RENAULT"
10. 7. 2003 13:58
neregistrovaný "Brabus"
10. 7. 2003 14:55
neregistrovaný "Lubo"
10. 7. 2003 21:34
neregistrovaný "anonym"
11. 7. 2003 06:25
neregistrovaný "lojza"
11. 7. 2003 11:19
neregistrovaný "anonym"
14. 7. 2003 10:02
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 7. 2003 16:20
neregistrovaný "Tony"
14. 7. 2003 19:12
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 7. 2003 12:37
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 17:24
neregistrovaný "anonym"
11. 7. 2003 10:44
neregistrovaný "krosi"
10. 7. 2003 14:32
neregistrovaný "saab"
10. 7. 2003 14:47
neregistrovaný "McH"
10. 7. 2003 18:04
neregistrovaný "Permon"
10. 7. 2003 18:22
neregistrovaný "Tico"
10. 7. 2003 18:36
neregistrovaný "Troll"
10. 7. 2003 18:40
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 21:36
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2003 21:56
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2003 23:24
neregistrovaný "m@rtin"
11. 7. 2003 10:46
neregistrovaný "Jarda"
12. 7. 2003 21:37
neregistrovaný "Junpablo"
15. 7. 2003 16:18
neregistrovaný "Swed"
19. 7. 2003 22:04
neregistrovaný "JiriM"
10. 7. 2003 16:08
neregistrovaný "Jirka V."
10. 7. 2003 16:20
neregistrovaný "GTR"
10. 7. 2003 16:25
neregistrovaný "mb"
10. 7. 2003 17:50
neregistrovaný "Marek_B"
10. 7. 2003 18:22
neregistrovaný "Andres"
10. 7. 2003 18:28
neregistrovaný "BULLET"
10. 7. 2003 18:28
neregistrovaný "Tico"
10. 7. 2003 18:44
neregistrovaný "Tico"
13. 7. 2003 10:32
neregistrovaný "Eman"
10. 7. 2003 18:46
neregistrovaný "fuky"
11. 7. 2003 08:24
neregistrovaný "RENAULT"
11. 7. 2003 21:20
neregistrovaný "fuky"
13. 7. 2003 02:03
neregistrovaný "RENAULT"
15. 7. 2003 21:41
neregistrovaný "fuky"
14. 7. 2003 12:17
neregistrovaný "BMW frea"
17. 7. 2003 16:59
neregistrovaný "samper"
22. 7. 2003 23:32
neregistrovaný "m@rtin"
10. 7. 2003 18:54
neregistrovaný "omi"
10. 7. 2003 21:36
neregistrovaný "Jirka"
14. 7. 2003 12:55
neregistrovaný "BB"
10. 7. 2003 19:42
neregistrovaný "merc"
10. 7. 2003 21:20
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 20:04
neregistrovaný "Fik"
10. 7. 2003 20:28
neregistrovaný "Pavel"
10. 7. 2003 21:05
neregistrovaný "cuisine"
10. 7. 2003 21:50
neregistrovaný "pete"
11. 7. 2003 08:33
neregistrovaný "Alex"
10. 7. 2003 23:23
neregistrovaný "Bob Ash"
11. 7. 2003 09:43
neregistrovaný "Ondrej Lanik Auto.cz"
12. 7. 2003 00:58
neregistrovaný "Bob Ash"
15. 7. 2003 11:37
neregistrovaný "Ace2"
11. 7. 2003 09:00
neregistrovaný "Alois"
11. 7. 2003 09:08
neregistrovaný "trilobit"
11. 7. 2003 11:12
neregistrovaný "login OFF"
14. 7. 2003 10:11
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 7. 2003 09:47
neregistrovaný "catana"
11. 7. 2003 09:51
neregistrovaný "Alois"
11. 7. 2003 09:48
neregistrovaný "Alda"
11. 7. 2003 09:50
neregistrovaný "Alda"
11. 7. 2003 10:38
neregistrovaný "ele"
11. 7. 2003 11:12
neregistrovaný "Mates"
11. 7. 2003 11:17
neregistrovaný "Mates"
11. 7. 2003 13:05
neregistrovaný "Tom"
11. 7. 2003 19:51
neregistrovaný "Petr"
11. 7. 2003 21:32
neregistrovaný "Lukas"
13. 7. 2003 13:09
neregistrovaný "GTR"
12. 7. 2003 18:09
neregistrovaný "s"
13. 7. 2003 13:33
neregistrovaný "vedeni"
13. 7. 2003 14:17
neregistrovaný "speed"
14. 7. 2003 12:55
neregistrovaný "empi"
22. 7. 2003 23:42
neregistrovaný "m@rtin"
13. 7. 2003 18:53
neregistrovaný "schimmer"
13. 7. 2003 22:11
neregistrovaný "Nedik"
13. 7. 2003 22:14
neregistrovaný "Georg"
13. 7. 2003 23:01
neregistrovaný "Honza"
13. 7. 2003 23:26
neregistrovaný "carsten"
14. 7. 2003 17:40
neregistrovaný "anonym"
13. 7. 2003 23:14
neregistrovaný "Dave"
14. 7. 2003 10:14
neregistrovaný "Marian"
14. 7. 2003 13:55
neregistrovaný "anonym"
14. 7. 2003 20:54
neregistrovaný "Quattro"
15. 7. 2003 11:47
neregistrovaný "XPETROSX"
15. 7. 2003 13:12
neregistrovaný "Lu2"
15. 7. 2003 15:03
neregistrovaný "big.john@seznam.cz"
16. 7. 2003 02:09
neregistrovaný "vita"
16. 7. 2003 10:06
neregistrovaný "big.john"
16. 7. 2003 12:43
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2003 11:02
neregistrovaný "[Lehni&Mrdej]"
16. 7. 2003 11:56
neregistrovaný "f.i.s.a."
16. 7. 2003 13:21
neregistrovaný "Tomáš Novec"
17. 7. 2003 12:54
neregistrovaný "¨Dave"
17. 7. 2003 15:39
neregistrovaný "MOORSE"
17. 7. 2003 15:43
neregistrovaný "MOORSE"
17. 7. 2003 15:47
neregistrovaný "530i MRDKA ROZEZRANA"
18. 7. 2003 15:11
neregistrovaný "GTR"
19. 7. 2003 16:55
neregistrovaný "Dave"
19. 7. 2003 16:58
neregistrovaný "Dave"
19. 7. 2003 23:06
neregistrovaný "Quattro"
20. 7. 2003 11:36
neregistrovaný "Dave"
21. 7. 2003 10:19
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2003 14:03
neregistrovaný "Dave"
23. 7. 2003 13:01
neregistrovaný "David"
1. 9. 2003 16:14
neregistrovaný "zigi"
neregistrovaný "Ron Jeremy"
10. 7. 2003 12:24
To je hnus, velebnosti!
BMW, kam kráčíš? :-(
PrxRST();
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 17:22
Re: To je hnus, velebnosti!
jezis ty ses ale debilek
neregistrovaný "27racing"
12. 7. 2003 10:56
Re: To je hnus, velebnosti!
nooo, tak túto otázku si aj ja kladiem......prečo ?.....však terajšia M5 alebo M3 sú nádherné autá.....a teraz !!!.....nová 5ka vyzerá dosť neurčito a interier ako by ho nejaký nemecký kutil s technoúchylkou spískal za 20 euro na kolene......pri tejto šestke ten interier pôsobí o niečo lepšie, ale tiež žiadna sláva v porovnaní s MB SL.....mrzí ma to, bo mám BMW rád, ale vyzerá to tak, že tento krát ma MB navrch
neregistrovaný "odbornik"
14. 7. 2003 10:02
Re: To je hnus, velebnosti!
Take se me novy design BMW nelibi. Obcas se stane, ze si na nejake auto clovek musi zvyknout, ale na posledni 7cku (ani 5ku) jsem si nezvyknul doted. BMW me sedi svou technikou jako je motor, podvozek i pouziti moderni elektroniky. Do prichodu nove 7cky se mi BMW hodne libily. Myslim, ze nazory typu "za 2roky si bude premyslet jak BMW nestarne" jsou prectene z casopisu a vsugerovane marketingovou propagandou. Nastesti jeste dost lidi ma vlastni nazor. Tam zahrnuji ty kterym se nove BMW fakt libi i neliby(mame pravo na jiny vkus). Pro mne je ale novy design bavoraku bohuzel duvod v pristich letech o koupi BMW neuvazovat.
z Souhlasim s tim, ze starsi BMW jsou
neregistrovaný "jura"
21. 8. 2003 10:55
Re: To je hnus, velebnosti!
BMW se kupuje srdcem!!!! A pokud se ti nové BMW nelíbí a hodláš přestoupit k jiné značce tak nejsi BMW-fans. Myslím si, že jsi si ho kupoval pouze jako doplněk tvé IMAGE. Dle mě je nová 7-ka nejkrásnější auto v danném segmentu, z počátku se mi taky nelíbila, ale ona opravdu nestárne. Za naprostý otřes, co se týká designu považuji DESIGN RENAULTU. Líbil se mi tak měsíc, ale teď už jsou nová laguna i megan stárá a nudná auta. P.S. mám rád funkcionalisnu, takže se líbí například i nová vectra, má super design.
neregistrovaný "leo"
15. 7. 2003 08:57
Re: To je hnus, velebnosti!
jo,souhlas, BMW je styl, umite si predstavit rols s klínovitou karoserií a křídlem ? asi ne, toto bych taky netipoval na BMW,jaksi se ty auta zacinaji podobat sobe jako vejce vejci( s nadsazkou),radeji mam auta s tváří.
neregistrovaný "merc"
10. 7. 2003 12:43
zajimave,
ale myslim, ze vetsina vedela jiz delsi dobu jak bude toto auto vypadat diky mnoha spionaznim fotografiim temer nemaskovanych vozu a naslednych pocitacovych simulaci.
Musim rici, ze ackoliv jsem fanousek Mercedesu, tak toto BMW, stejne jako stara 6tka, se mi velice libi a myslim, ze je to nejlepsi BMW od doby zmeny stylingu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 7. 2003 12:59
Re: zajimave,
Je to vlastne koncept Z9, ten se mi libil hodne, takze souhlas - je to dobry ...
neregistrovaný "Daniel Cunder"
11. 7. 2003 10:11
Re: zajimave,
Take naprosto souhlasim. BMW se mi opravdu libi (zkoro jsem fakt koupil ojetou 530d v plne vybave) ale nikdy mi moc nesedela jejich strohost v interieru, nehlede na to, jak moc komfortu tam je. nova Sedmicka se mi ale zalibila i uvnitr a tahle sestka bude fakt super faro. Takze zase nakoupit par prasetek a cas zacit setrit na nove autiko. Kolik tam odhadujeme, ze ta radost bude stat? 2.5-3 mil KC? Do te doby nes tohle nasterim tak moje nove mondeo dojezdi... ;-)
neregistrovaný "Mong"
10. 7. 2003 12:53
Konečně pořádná kára
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RENAULT"
10. 7. 2003 12:55
uh
Dámy a pánové, byla představena designová i technická perla. BMW 6 nastoluje nový vrchol a já začínám šetřit penízky. Už tři roky na něj čekám a těším se, ale vypadá lépe, než jsem si představoval ve svých nejbouřlivějších snech. Musím ho mít!!!!!
BMW, děkuji.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Brabus"
10. 7. 2003 13:58
Re: uh
Dámy a pánové, byla představena designová fraška. BMW 6 nastoluje nový korejsky vrchol a já začínám utrácet penízky za něco jiného. Už tři roky na něj čekám s obavami, ale vypadá daleko hůř, než jsem si představoval ve svých nejbouřlivějších snech. Nechci ho mít!!! BMW, děkuji za odstranění jednoho konkurenta. Viva Mercedes
neregistrovaný "Lubo"
10. 7. 2003 14:55
Re: mercedes taky zadnej slagr
Tyhle reci miluju. Kdyz vyjela tehdy mercedes (masarka) tak jsem si rikal kam ten mercedes miri a dnes uz to vim :-)) Nova 6 a vubec nove modely od bmw ukazuji kam tento svet designu jde. Nic jineho uz automobilkam tohoto jmena jako je mercedes bmw a audi nezbyva. Bmw alespon na rozdil od toho auta s tou hvezdou ve znaku pro stary paprdy a votekly nemce melo odvahu se do tohoto vrtkaveho cinu pustit dnes nadavate a za 2 roky budete v merglu nebo v tom prevlecenem vw(audi) premyslet ze ten Bavor vubec nestarne. Lidi myslete.
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 21:34
Re: mercedes taky zadnej slagr
Kritizuj ostatni, ale nenadavej a nepis nesmysly. Mimochodem, to mas pravdu, ze nestarne. Sedma uz bude mit facelift...
neregistrovaný "lojza"
11. 7. 2003 06:25
Re: mercedes taky zadnej slagr
Asi dobře víš, že BMW používá jemný facelift u všech typů pravidelně při uvedení nového modelovéhu roku.
neregistrovaný "anonym"
11. 7. 2003 11:19
Re: mercedes taky zadnej slagr
to je divny, ze jsem si minulej rok u sedmicky niceho nevsim = kecas blbosti
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 7. 2003 10:02
Re: mercedes taky zadnej slagr
nesmysl; posledni 5 nemela nic, cemu by se dalo rikat facelift, 7 taky ne ... naproti tomu nova 7 ma podstoupit facelift udajne vyrazn ... to teprve uvidime, kazdopadne facelift u BMW neni nic bezneho
neregistrovaný "Tony"
14. 7. 2003 16:20
Re: mercedes taky zadnej slagr
A co treba svetla do krouzku, to nebyl facelift?
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 7. 2003 19:12
Re: mercedes taky zadnej slagr
no IMHO opravdu neni
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2003 12:37
Re: mercedes taky zadnej slagr
Petka mela normalni facelift!
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 17:24
Re: mercedes taky zadnej slagr
Brabusi to by si na nej nejprve musel mit aby se ti libil lolaci:)
neregistrovaný "krosi"
11. 7. 2003 10:44
Re: mercedes taky zadnej slagr
Ten zadek trochu zaváni 911kou, ale jinak je to fakt pohoda a přirovnávat ho s korejcem? To jsi opravdu blázen. Mercedes je taky klasy a nikdy bych ho neodsuzoval dokud se pořádně neukáže. Tak zatím brzdi.
neregistrovaný "saab"
10. 7. 2003 14:32
LIBOVKA!!!!!! fakt LIBOVKA!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "McH"
10. 7. 2003 14:47
Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
Tahle nova generace bavoraku nema nic spolecneho s historii bmw. Nechapu proc to takhle utnuli a zacali od nuly. Mam starou 6ku a na tohle si asi nikdy nezvyknu. Kdyby to prodavala jina automobilka, asi bych si rek, je to extravagantni, ale takhle nemuzu.
Celkove pohled z boku mi priponmina smesici CLka s novou 911. Stejne tak svetla a ten kufr je parafraze no Porsche kridla. Ten predek mi pripomina cumacek akvarijni rybicky a ne zraloka, jako u starych bavoraku.
Taky by me zajimalo, kdy zacne BMW preplnovat velky objemy (V8, V12) jako to dela audi a mercedes. Vzdyt jejich 2002tii bylo snad neco jako 1. seriovy turbo auto. Nebo prastara 745 s 3,5 v turbu...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Permon"
10. 7. 2003 18:04
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
BMW NIKDY NEZACNE PREPLNOVAT MOTORY! Diky Bohu! Minuly tyden jsem videl rozhovor s vedoucim vyvoje v divizi M a ten rikal, ze preplnovani neni nic pro BMW. BMW vi, ze nejlepsiho pocitu a kontroly nad vozem muze byt dosazeno pouze plynulym narustem vykonu a tociveho momentu!!! Ma snad nejake Ferrari preplnovani? Nema. Neni to košér. Preplnovani je trapny nahrazek pro firmy co neumi udelat poradny motor - viz. VW, Mercedes, Audi....... Diky BMW za jeho klasicke atmosfericke motory!
neregistrovaný "Tico"
10. 7. 2003 18:22
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
Blbost, co to plácáš o tom, že Mercedes nebo Audi neumí udělat pořádný motory? To jsi teda vedlejaktajedle. Přeplňovaný motory jsou trapný, tak to je teda největší perla co jsem tady na webu četl. Jednou v životě jsem se svezl v Porsche Turbo na brněnském autodromu a byl to nářez jako prase.
neregistrovaný "Troll"
10. 7. 2003 18:36
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
si nejako moc vo svete sci-fi a rad by som poznal tvoje prakticke skusenosti. BMW ma sice super motory, ale ostatni tiez neziju na stromoch a necakaju, kym ludia tvojho typu oznamia svetu senzaciu, ze turbomotory su na trapne.
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 18:40
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
Ty jsi ale *! Za prvy jsem cet v autotipu, ze je delat bude, ale to je jedno. Zajimalo by me, jak chces udelat treba 1000 koni bez turba, aby ten motor vydrzel, mel rozumnej objem a nebyl tak drahej??? Ve formuli mozna... Je videt, ze si s turbem nikdy nejel. Je to neco jinyho, ma to svy vyhody a nevyhody, ale nemuzes to odsuzovat.
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2003 21:36
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
Ty jsi chudak. Mas pravdu, ze 1000 asi udelas bez turba tezko, ale k cemu to potrebujes? pokud chces sportak, tak by jeho vaha nemela presahovat vice nez 1600 kg a na to nepotrebujes 1000 koni... A neni nad krasny plynuly zatah. to vi kazdy kdo neni.... neco jinyho jsou premotorovany limuziny, kde jsou automaty. Ale ty jsou pro lidi co umej vydelat penize, ale co neumej (nebo nechtej) vychutnavat rizeni...
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 21:56
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
To mas pravdu, ale zakaznici je chtej. To je jako caynee, diesel v jagu atd. Myslis ze turba poskodily MB povest? Nebo porsche? Mne je to jedno, at si je klidne nedelaj, stejne s tim designem jdou do kopru.
neregistrovaný "m@rtin"
22. 7. 2003 23:24
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
1000 koni bez turba? zkus cadillac sixteen.. je to jenom koncept, ale 13,6l motor s 1000 konema je neco ;)
neregistrovaný "Jarda"
11. 7. 2003 10:46
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
To je vůl, to je vůl.. A proč si myslíš, že tedy Audi a Mercedes přeplňují motory?? Co chytráčku?? Protože tímhle směrem jde moderní motorizace. A úplně nejvíc jsem alergickej na chápky jako ty, co maj plnou hubu řečí a s pořádným turbem se ještě nesvezli... A že Audi děla skvělý turba, o tom se mohlo přesvědčit spousta lidí a jsou spokojení. Z vlastní zkušenosti (mám RS6 Avant) ti řeknu, že tohle je opravdu špička. A k tomu bavoráckýmu dizajnu - vypadá to jak kombinace XJR a 911. Ale k čemu přirovna t ten čumák...
neregistrovaný "Junpablo"
12. 7. 2003 21:37
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
Ale to vis, ze ma ferrari preplnovani. Ferrari F40 je biturbo ty troubo!! Jeste nes se budes bourit, tak si to zjisti
neregistrovaný "Swed"
15. 7. 2003 16:18
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
Prvni seriove auto s turbem nebylo BMW ani nahodou, ale SAAB. Nazor, ze turbo je na nic, je velice zcestny a ze turbo nema plynuly zatah??? Ten, kdo tohle rika, by se mel svezt s nejakym modernim turbem. A co je na turbu najlepsi? Ze mas dvoulitr a ujedes vsem atmosferickejm tri a vicelitrum...
neregistrovaný "JiriM"
19. 7. 2003 22:04
Re: Evokuje to ve me Mercedes CL/SL a Porsche
Dve firmy ktere delaji opravdu dobre motory jsou BMW a Honda. Obe dve maji i zkusenost s preplnovanim a obe dve od toho v seriovych motorech upustily. Asi k tomu maji duvod. Co se tyce osobni zkusenosti s preplnovanymi zazehovymi motory- chova se to jako uhlak (diesel) nejdriv nic, pak chvile nadeje a pak opet nic. Pokud si na to ale nekdo zvykne, nebo nezna nic lepsiho, tak muze tvrdit ze je to uzasne.
neregistrovaný "Jirka V."
10. 7. 2003 16:08
Auto je to dobry
...jen ten batoh vzadu je fakt serednej.
Ale treba si zvyknu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTR"
10. 7. 2003 16:20
tragedie
designéři jděte si hodit mašli.Tohle si bohatí kupci nezaslouží! Zadek je katastrofa,předek taky ty světla jsou pidlovoký oči bez brejlí.Asponˇ že bok je jako současná trojka. To je auto tady by se měli u BMW inspirovat!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mb"
10. 7. 2003 16:25
bez titulku
Strašné voľačo!
Tí nemajú vôbec vkus!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marek_B"
10. 7. 2003 17:50
Časy se mění...
Poslední modely, které se mi líbí, jsou E39 (5 řada od 96) a E38 (7 - předposlední model od 1995). Poslední trojka, která mě "bere", je E30 a snad ještě coupé od E36 (ne Compact).
Tohle už není ten správný "konzervativní" design.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andres"
10. 7. 2003 18:22
Nadhera
Konecne bude mit Mercedes SL500 nejakou rozumnou konkurenci.A krome toho BMW645 bude mit jeste o 27koni vice:-).Na pozdejsi srovnani se uz ted tesim.Co se designu tyce,bral bych 645ku vsema deseti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BULLET"
10. 7. 2003 18:28
bez titulku
DAS IST NICHT NORMAL!!!! DAS IST SUPER !!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tico"
10. 7. 2003 18:28
Proč?
Proboha proč musí BMW pokazit dojem z nádhernýho auta šeredným oteklým kufrem? Linie auta jsou krásné , z profilu je to bomba, na přední světlomety a masku bych si taky zvykl, ale to víko kufru je neskutečný.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tico"
10. 7. 2003 18:44
Re: Proč?
... Po 20 minutách zírání na fotky nového Bavora musím konstatovat, že se mě líbí čím dál víc
neregistrovaný "Eman"
13. 7. 2003 10:32
Re: Proč?
No alespoň máš praktický důkaz, že dlouhodobým zíráním na jedno místo se blbne.....
neregistrovaný "fuky"
10. 7. 2003 18:46
shajse!!!
Tímto autem BMW potvrdilo debilitu Chrise Bangla!Jestli toto auto má žraločí čumák,tak smeknu...O tom báglu vzadu ani nemluvim!Ať žije Mercedes. V životě bych si nekoupil takovoudle designovou nestvůru!To je stejný svinstvo jako vel satis...sbohem bmw!!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "RENAULT"
11. 7. 2003 08:24
Re: shajse!!!
Vel Satis a svinstvo? Je mi jasný, že ti padá čelist k zemi pokaždý když projíždí kolem tvé tuněné felicie. Ale tvůj sen je přeci nějaká designová bomba od VW, viď? Jen si jí kup, mají je u nás přeci všichni správní kluci, co tlačí svá TDI úžasnou dvousetkilometrovou rychlostí na D1 k smrti.
neregistrovaný "fuky"
11. 7. 2003 21:20
Re: shajse!!!
VW alespoň dělá solidní auta,nemá ty hnusný plasty ala kia v renaultu...a vel satis?za 1 250 000? ne děkuji. Za to je solidní mergl. Ty si asi příznivec netradičního designu, viď? Až renault udělá koblihu, koupíš si jí a budeš v ní šťastnej!hodně štěstí s koblihou...
neregistrovaný "RENAULT"
13. 7. 2003 02:03
Re: shajse!!!
myslíš jako např. ty hnusný tvrdý vystouplý plastový plochy, co z boku lemujou středovej panel v Audi A4? Tak to je opravdu solidnost a kvalita, jen na ně poklepat (což není nutný, stačí se projet po dlažbě). Nebo že si u Octavie můžu připlatit za vkusnější přístrojovku? Nebo že si za půl mega koupím nevybavenýho zastaralýho golfa? Díky nechci.
neregistrovaný "fuky"
15. 7. 2003 21:41
Re: shajse!!!
tak si kup za jedenactvrt mega auto se sprostym znakem na kapote.Uvidime,kolik za nej dostanes za 4 roky....provar tak mega...suprova investice do hnusnyho hatchbacku,nehledě na to, že to houpe jak na lodi...a na golfa nesahej, kdyby renault dokázal tak dlouho dělat auto bez faceliftu a přitom stále moderní a na úrovni,tak by si ho asi kupovalo víc lidí...
neregistrovaný "BMW frea"
14. 7. 2003 12:17
Re: shajse!!!
Jdi do s tema sr4ckama co ted dela renault. Uspesnost a libivost Vel satisu je videt, kolik jich jezdi na silnicich. A kolik jezdi novych a4 a prodavase chvilku. Ja osobne jsem videl Vel * 2x a to jen protoze mam praci kousek od renault servisu. :)
neregistrovaný "samper"
17. 7. 2003 16:59
Re: shajse!!!
renaulte nikdy nikomu nenadávám, ale ty jsi normální *!!! zakázal bych ti říkat (psát) svůj názor nahlas, protože to nemá obdoby. I kdybych byl sebevíc proti něčemu zaujatej, nebudu to hanit takovým ubohým způsobem jako ty. Hlavně se prosim tě zkus smířit s tím, že vel satis se opravdu většinově nelíbí a i kdyby ses pos..., design toho auta nebo názor onoho člověka to nezmění. Miluju auta, spousta se mi jich na první pohled nelíbí a časem jim propadnu, ale vel satis jde někam úplně jinam než se ubírá moje představa o hezkém autě... Tobě nepomůže už vůbec nic, protože seš zakomplexovanej *. Normální člověk, kterému by se (byť sebevíc) ten tvůj vel satis líbil, by svůj názor určitě takhle uboze neprezentoval..
neregistrovaný "m@rtin"
22. 7. 2003 23:32
Re: shajse!!!
me se velsatis libi, at si rika kdo chce co chce. nejlepsi byl ale stejne Avantime.. sice se uz nedela (zeby se nelibil?), ale design v tom stylu pokracuje.
(kdyz sme u toho designu, zkuste postavit fabii vedle almery a zjistite prekvapivou vec-rozdil=barva (neni-li stejna) a design zadnich svetel)
neregistrovaný "omi"
10. 7. 2003 18:54
Lepsi...
Oproti petce je to fesak. Predek moc hezkej, opravdu skoro jako z9. Ta linka nad ledvinama na fotkach moc neladi, ale je to bmw. Interier opet lepsi. Musim se jen ptat, proc petka nemuze mit podobny. Zadek podobny sedme, coz je jedine dobre. Bohuzel mi neco pripomina, ale radsi nebudu rikat co. Ten naraznik bych okamzite vymenil! Skoda...
Celkove se vice podoba sedme, takze mi to prijde povedeny. (muj nazor) Ale proc musela petka tak vybocit? Nechapu...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jirka"
10. 7. 2003 21:36
Re: Lepsi...
V sobotu jsem byl v autosalonu Bychl na celosvetove premiere, rsp. uvedeni do prodeje BMW rady 5. Na obrazkach je to zajimave, ale na vlastni oci... podle mne nema konkurenci. Mel jsem to stesti, ze jsem vystridal jako ridic (bohuzel ne jako majitel) radu luxusnich limuzin i sportovnich aut. Tohle auto, je vsak o necem jinem. Zkuste si zajit po 15.7. do jakehokoliv autosalonu BMW a posadte se. Pak rikejte neco o designu a povedenosti ci nepovedenosti. Je to opravdu zazitek. O BMW 6 ani nemluvim. Je to vycnivajici perla z sedi soucasneho serioveho trhu.
neregistrovaný "BB"
14. 7. 2003 12:55
Re: Lepsi...
Musim s tebou souhlasit. Ja sem videl novou petku na AUTOSALONU, a i sem si do ni sedl...a SUPER. Ve skutecnosti vypada mnohem lip, jak na fotkach. Uz se tesim az uvidim v realu 6tku.
neregistrovaný "merc"
10. 7. 2003 19:42
SLR jiz zverejneno
ale zde se to jeste neobjevilo, vice info zde [odkaz]%2Fcontentrep…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2003 21:20
Re: SLR jiz zverejneno
To je trosku neco jinyho, ne?
neregistrovaný "Fik"
10. 7. 2003 20:04
jaguar XKR je tak 5x hezci
je to sice zajimave, ale grand turismo to fakt nenizlata dobra stara 635csi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
10. 7. 2003 20:28
Tak toto je designérský majstrštych...
Big up Chris Bangle!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine"
10. 7. 2003 21:05
bez titulku
tak původně jsem chtěl odpoledne napsat že to auto je hnus, ale pro nedostatek času to píášu až teď, a protože jsem se na něj ještě několikrát podíval, tak musí říct, že kromě předku, kterej by se dal udělat o hodně agresivnější, se mi to auto moooooooooooocc líbí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pete"
10. 7. 2003 21:50
bez titulku
Jsem docela potesen, ale pro me to neni. Nektery prvky proste nechapu: linka nad kapotou; viko kufru, zvlaste z boku vypada otresne; zadni naraznik a la korea (to ne na me nezlobte); ovladani konzole skoro u spolujezdce a manualni rucka jak pest na voko. Bez techto detailu by to bylo podle me o mnoho hezci, ale zaroven by to nestratilo nic z originality. Asi proto se zatim nehodlam stat zakaznikem bmw. Jinak se mi fakt libi. A o technice nemluve.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alex"
11. 7. 2003 08:33
Re: bez titulku
Pred nedavnem jsem si rikal ze BMW dela co se tyce designu cim dal horsi auta.... tak jsem se rozhodl ze si postupne koupim vsechny mozny modely BMW v 1:18... Cim jsem zacal? 507 a 635 CSi... a zejmena na sestku (je stribrna) se nemuzu vynadivat.... Tenhle novej model si oznaceni 6 ani nezaslouzi.... Doufam ze tenhle design se casem preji a Chris "Bagl" (narazka na zadni cast nove 7, 5 a 6) odejde jinam. Libi se mi extravagantni design ale k BMW se nehodi.......
neregistrovaný "Bob Ash"
10. 7. 2003 23:23
HUD
Auto je hezky, ale autor clanku by moh neco vedet o autech, kdyz z o nich nekam pise, pokud ovsem vetou 'Poprvé je v kupé mezi položkami příplatkové výbavy také head-up-display, ...' ze je to treba poprve u BMW. HUD se uz nekolik let montuje jako priplatkova vybava do Chevroletu Corvette, Cadillaku Deville a nekterych modelu Buick. A Deville umoznuje dokonce promitani obrazu z kameryr nocniho videni ...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ondrej Lanik Auto.cz"
11. 7. 2003 09:43
Re: HUD
BMW ma uvedeno v tiskove zprave :"Exclusive to the market of the
large Coupés is the head-up display, which is available for the
new 6-series BMW"
Tzn. ze muj preklad je lehce nepresny.
Faktem zustava ze jsem nenasel jedine momentalne vyrabene velke kupe 2+2
s HUP. (rad se necham poucit, americke vozy nejsou mou silnou strankou)
Kdybychom hodili vsechna kupe do jednoho pytle, tak ameriky skutecne
mely jako prvni HUD (momentalne Corvette).
neregistrovaný "Bob Ash"
12. 7. 2003 00:58
Re: HUD
Tak to jo, to beru. Ja jenom jestli zase nemci neobjevili Ameriku :))
Zadny velky kupe to v US pokudd vim nema, Buick ani Cadillac nic takovyho nedelaj ...
neregistrovaný "Ace2"
15. 7. 2003 11:37
Re: HUD
No jo no, ale ono se o světové premiéře HUD též píše u nové 5xx což je pak jasný komu kdo dává nosy na bulíky... To nechce jen opisovat :) pak to ještě někdo začne brát vážně a bude si myslet jak jsou ty BMW nejpokrokovější a amící jsou děsně pozadu. Pěkně opravit "BMW též po několik letech od uvedení v automobilech Buick, Chevrolet a Cadillac uvedlo svůj vlasní pruhledový displej HUD" a byl by pokoj. Bylo by to jasný a přesný.
neregistrovaný "Alois"
11. 7. 2003 09:00
Ach ten design!!!!
Koukám, že design bavoráků rozděluje lidi na dva tábory. Já patřím k těm co se jim nový design vůbec nelíbí. Myslím, že se BMW chce orientovat na americký trh. Už jsem ale slyšel, že prodeje BMW nedosahují očekávaných výsledků a řada 7 má dostat už brzo facelift. Zůstanu věrný audinám a mercedesům!! BMW veliký mínus!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "trilobit"
11. 7. 2003 09:08
Myslite nekdy nejen na sebe ?
No hlavne, ze je to jeste drazsi a jeste luxusnejsi a jeste lepci...ale ze nekdo umira hlady a nekdo treba nema barak kvuli trapne valce vedene usa... to vas uz tak neboli. Vam fakt nestaci skodovka...podle me je dost dobra... a kdyz vam nestaci ani superb nebo RS tak je mi vas lito.....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "login OFF"
11. 7. 2003 11:12
Re: Myslite nekdy nejen na sebe ?
Ta válka je jen špička ledovce. Bohužel je celej svět takovej. Ale nechápu proč se oháníš zrovna Škodovkou. Ta má dost daleko do toho být nejlevnější auto na trhu. Je to nekvalitní předražené auto, které je vyráběno z většiny dílů VW. A pokud ti jde o ty životy, tak to byl právě VW, který vznikl mj. na Adolfův popud.
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 7. 2003 10:11
Re: Myslite nekdy nejen na sebe ?
Nechal bys deset milionu lidi zit v nejdrsnejsi diktature, aby nahodou nekomu nezarval barak - no comment ...
neregistrovaný "catana"
11. 7. 2003 09:47
design ala USA
Proč zase lezeme američanům do vkusu? Tohle je přesně styl amerických mohutných limuzín, kde nabubřelost z toho auta přímo odkapává. A ten zadek... :o(( Nejlepší kupé, co kdy BMW mělo, byla osmičková řada.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alois"
11. 7. 2003 09:51
Re: design ala USA
Souhlasím, BMW bude amerika, na Evropu zapomíná.
neregistrovaný "Alda"
11. 7. 2003 09:48
bez titulku
famózní kočár
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alda"
11. 7. 2003 09:50
famózní kočár
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ele"
11. 7. 2003 10:38
akvarijní ryby
Ano, bohůžel je to tak! Jak jsem v jednom příspěvku četl, tak toto přirovnání k novému designu BMW 100% sedí. Ty tam jsou krásné agresivní přední masky, kdy na nás zamračeně koukal bojovník! Teď opravdu na nás hledí rybka a nebo tlustý zamračený děcko s rýhou na čele! Vzhledem k tomu, že od BMW mám nejraději 3er, tak už nyní se bojím co s ní provedou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mates"
11. 7. 2003 11:12
bez titulku
BOMBA!!! Ale spíš rpo americkej vkus . . . .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mates"
11. 7. 2003 11:17
Povídám, BOMBA ale spíš pro amíky. . .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
11. 7. 2003 13:05
Krása
Sakra to je nádhera! Počkám si ale na M6! Tak to se jim zase něco povedlo. Ten design bude jednou označován jako přelomový. Škoda že namám zbytečnejch 2,5 milionu.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
11. 7. 2003 19:51
FUUUUUUJ
Tohle je fakt tragedie. Ten jejich sefdesigner nepochybne jede v nejaky latce pozmenujici stav vedomi. Meli by ho vykopat. Rychle, daleko, brutalne a definitivne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lukas"
11. 7. 2003 21:32
Paráda!
Konečně po dlouhé době jedno opravdu krásné BMW. Je to asi tím, že se již nový směr designu této značky začíná zažívat. CLK to sice pořád není, ale i tak mohu říci: Bravo!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTR"
13. 7. 2003 13:09
Re: Paráda!
CLK a tohle? Jak někdo může srovnávat něco takovýho!!! CLK je elegantní nádherné a krásné, ale tahle 6tka je katastrofa hnusnej předek i zadek! Radši srovnávejte jablka a petlahve.
neregistrovaný "s"
12. 7. 2003 18:09
peknyyyyyyyyyyyy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
13. 7. 2003 13:33
bez titulku
BMW dela nejhnusnejsi auta na soucasnym trhu. Jejich modely jsou cim dal tim vic seredny. Trojka uz asi bude fakt vostra.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "speed"
13. 7. 2003 14:17
BoMbA
Konecne . Je to bomba a ti co ted rikaji hnus budou za 2 roky rikat bomba!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "empi"
14. 7. 2003 12:55
Re: BoMbA
No jestli to tak pujde dal, tak se fakt bojim, abych po dvou letech nerikal, jakaze to sestka tehda byla kraska, v porovnani s BMW 2005 ...
neregistrovaný "m@rtin"
22. 7. 2003 23:42
Re: BoMbA
lidi kde ste si precetli to s tema 2 rokama?
neregistrovaný "schimmer"
13. 7. 2003 18:53
HONOSNĚ krásná kára!!!
Tak tohle je fakt kus!Abych pravdu řekl,tak vubec nejsem zadnej nadsenec noveho designu BMW,ale řada 6 je fakt hodne dobra.Evokuje ve me predvalecna auta-ten spoiler-a zvlast u verze cabrio(zatim jen špionážní snímky).Nekdo tady psal,ze Mercedes SL je lepsi.No to snad ne!!!Vzdyt to je snad nejpokazenejsi medved v nabidce(tedy po tride A).SL ma svetla jako trida C a to u auta za 4 mil----to fakt ne,diky.BMW 6 je proste model!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nedik"
13. 7. 2003 22:11
BMW je zase v plusu
Petka a X3 jsou pekny humusaci,ale tohle se mi moc libi. Je pravda ze zadecek mi trochu pripomina linie z porsche. Kdybych mel ty love tak bych mozna popremyslel...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Georg"
13. 7. 2003 22:14
Pěkný,ale
S tím čumákem tomu dali korunu.Připomíná mi to Alfu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
13. 7. 2003 23:01
Hmm...
Když tady tak pročítám ty příspěvky, no nevím, nevím, všichni chválí MB, ale BMW je prostě lepší... design MB je super, ale za pár let budou vypadat hrozně, čož se o designu BMW říct nedá, ale je jasné že minimalistický styl u BMW prostě každého nenadchne... Ale hlavně, MB si kupujou 60ti letí pánové a k nim to patří, protože MB je prostě klasika, ale BMW je pro nás mladé, pro mladé duchem :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "carsten"
13. 7. 2003 23:26
Re: Hmm...
covece ses absolutne vedle,sam jsem se bavil s hodne nemcema jaci lide jezdi v bmw audi a MB. Nechtelo se mi verit ale stari paprdove a impotenti jezdi v nemecku prevazne v BMW ! Mercedes voli lide s konzervativnim myslenim vesmes ale v produktivnim veku a mladi lidi sahaj po audi ! Takze BMW NE ! obzvlast takovy humus jako tohle ! tohle auto si muze koupit jen nejakej zakomplexovanej looser kterej si mysli ze kdyz si koupi neco extra jineho ze si ho hned nekdo ve spolecnosti vsimne.NO to ato ze MB bude vypdat za par let hrozne porad lepsi nez vypadat hrozne uz ted.Nejsem xtra fanda Mb ale Mb si zachovava porad svoji eleganci a rozhodne nezraci ze sveho sarmu
neregistrovaný "anonym"
14. 7. 2003 17:40
Re: Hmm...
Docela bych souhlasil, ale nemuze se to zobecnovat.
neregistrovaný "Dave"
13. 7. 2003 23:14
Naaadhera....bomba!!* off Mercedes
TO JE NEJHEZCI AUTO NA SVETE,TO JE NADHERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marian"
14. 7. 2003 10:14
Bangl kopiruje
Přední část ujde.Pohled z boku je fantasticky, ale zezadu je to zkopírovaný Hyundai Coupé. Vnitřek se opět všechno jiné,jenom ne BMW a to je veliká škoda.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
14. 7. 2003 13:55
Re: Bangl kopiruje
Kdyby to byla kopie, tak to znamena, ze to vypada uplne stejne. Temer na kazdym aute najdes neco, co se podoba necemu na jinem aute. Nema smysl stale mluvit o nejakem kopirovani. Zad u sestky bohuzel pripomina nejmenovanou asii, ale i tak je dost originalni.
neregistrovaný "Quattro"
14. 7. 2003 20:54
Kam to BMW spěje??
Asi do . . . . . . !!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "XPETROSX"
15. 7. 2003 11:47
bez titulku
takový skělý kárky a takový blbý keci.lidi proberte se
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lu2"
15. 7. 2003 13:12
Dobrej tah dost dobrej design, jen...
...jen se na to člověk nesmí dívat zepředu. Tam to trochu dost hnojej! Je pravda, že ve světě boje o aerodynamiku je těžký dál dělat ten vybroušenej sexy design á la žralok z předešlý šestky, ale dosáhnout toho, že to evokuje xicht vojáků Galaxie ze Star Wars, je trochu... JINÝ, prostě jakýkoliv jen vůbec ne BMW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "big.john@seznam.cz"
15. 7. 2003 15:03
Nez neco zkritizujete, tak...
...si to prohlidnete v realu.
Me se hrozne libily vsechny minuly bmw, ale ten novej design kterej zacal sedmickou se mi vubec nelibil. Pred tydnem jsem prechazel silnici a zahlidnul jsem novou Sedmicku v cerny barve. Nemoh jsem od ni odtrhnout oci, bylo to jako magnet. Tak pusobivy auto jsem uz dlouho nevidel. Od ty doby se mi ten novej design libi - ve skutecnosti ty auta vypadaj mnohem lip nez na fotkach!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "vita"
16. 7. 2003 02:09
Re: Nez neco zkritizujete, tak...
že je to fěšák.Stará 7 i nová.Stará 5 i nová.
neregistrovaný "big.john"
16. 7. 2003 10:06
Re: Nez neco zkritizujete, tak...
Jojo nadhera - a originalni.......BMW rulez!
Uz se tesim az nekde uvidim novou petku na vlastni oci.
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2003 12:43
Re: Nez neco zkritizujete, tak...
Tak to muzem tuhle diskuzi rovnou zabalit, ty chytraku. V realu nebo na fotce, to je uplne jedno! A na kritice neni nic spatnyho. Mame demokracii, jestli sis nevsim...
neregistrovaný "[Lehni&Mrdej]"
16. 7. 2003 11:02
Ňam!!
Muheheheeee!! Tohle je fakt žrádlo!! Už se těším až to uvidím v reálu... Solidně to někomu poslintám!! A jestli to bude náhodou rovnou M6, tak se od toho auta nehnu, dokud to nenakopne a trošku neprošlápne... Za svezení bych dal matku do otroctví :))))
BMW Power FOREVER!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "f.i.s.a."
16. 7. 2003 11:56
bo..bo..bo..bommba...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomáš Novec"
16. 7. 2003 13:21
krásné ???
Kde jsou ta krasná " nestárnoucí " BMW. Je to pěkná moderna, ale pravé BMW, které poznal každý na dálku / 4 kulatá světla atd. / to již od sedmičky opravdu není.Jak elegantní a krásné je po letech BMW 5 řady! Příklad je nové X3! To je přímo hnus.No a ještě dodatek.Tak odpornou přístrojovku u sportovního BMW ? Co takhle palubovka M3! Tomu říkám bomba . Je to jenom muj názor! Soráč všem co maj jinej. Mě váš taky nevadí !!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "¨Dave"
17. 7. 2003 12:54
Re: krásné ???
No jo,to mas pravdu,ale ted poznas BMW uplne stejne podle zadku a i predku jako driv podle 4 kulatych svetel...Proste zmenili design,ti co rikaji ze ve skutecnosti vypada lip nez v realu tak maji pravdu,na silnici vypada mocne.A taky:::vsichni kritizujete design,at je to tak nebo tak,BMW ma ty nejlepsi podvozky,brzdy a jizdni vlastnosti na svete,a o motorech nema cenu mluvit,vysokootackova HONDA vydrzi *,Mercedes je linej,pokud to neni SL 600 a zbytek se absolutne nechyta..Mam tu cest se vozit v 530i a ten naftak v nove 5 ma stejny vlastnosti jako benzin,fakt neni lepsi naftovej motor.Mimochodem,stejnej je v 330d coupe a to je teprv mazec!!!Zkuste ho nekdy na 4 prislapnout na zem a pak se muzem o necem bavit....
neregistrovaný "MOORSE"
17. 7. 2003 15:39
Re: DAVE SI NA HLAVU???
SL 55 AMG
325 km/h
32,5 s

Lamborghini Murcielago
329 km/h
34,2 s

Porsche GT 2
315 km/h
40,9 s

Ferrari 550
306 km/h
61,2 s

Aston Martin Vanquish
316 km/h
55,0 s
neregistrovaný "MOORSE"
17. 7. 2003 15:43
Re: DAVE SI NA HLAVU???
SL 55 AMG
325
32,5 s

Lamborghini Murcielago
329
34,2s

Ferrari 550
306 km/h
61,2 s
neregistrovaný "530i MRDKA ROZEZRANA"
17. 7. 2003 15:47
Re: DAVE SI NA HLAVU???
SL55AMG 325KM/H 32,5 S FEFFARI 550 306KM/H 61,2 S
neregistrovaný "GTR"
18. 7. 2003 15:11
Re: DAVE SI NA HLAVU???
Někde jsem četl že SL 55 AMG má lepší zrychlení na 300 než Lamborghini Murcielago!!!! Takže je to asi fakt líní!!!! no holt není na bmw....to by s naftovim 330d strčilo meda do kapsy vždytˇ na čtyřku na požádání hrabe!!!!!!!
neregistrovaný "Dave"
19. 7. 2003 16:55
Re: DAVE SI NA HLAVU???
Vy jste fakt trubky.Nesrovnavam sl 55 amg a 330d,to byla jen takova poznamka.Ale az na SL 55 AMG nasetris,kdyz ses tak chytrej,prijed me svizt,budu jenom rad.BMW 330cd v zakladu 1 170 000.Jo a vsichni si kupujte Ferrari,ty palky za staly opravy u jednoho znamyho 355 jsou fajn.Do Rakouska jo,kamkoliv jo,do CR Na *.
neregistrovaný "Dave"
19. 7. 2003 16:58
Re: DAVE SI NA HLAVU???
Mercedes si muze turbo strcit nekam.Pravy motory bez turba jsou do sportakui nejlepsi...ja vim,urcite mas C200 kopressor a hrozne hrotis kazdy predjizdeni na dalnici,mas ho ve zlate barve s automatem a s 15 poklicema.
neregistrovaný "Quattro"
19. 7. 2003 23:06
Re: Mam tu cest se vozit v 530i...
Mam tu cest se vozit v 530i... Ale z roku 1988! Určitě sis na něj přidělal dvojtou koncovku vejfuku a všechny oslňuješ tim dokonalym zvukem!! Co ten tvůj škopek má. Asi si koupim zlatý Céčko na 15kach poklicích a napíšu si na něj: Pozor na Dejva má 530i, tak až ho uvidíte tak se mu kliďte z cesty.
neregistrovaný "Dave"
20. 7. 2003 11:36
Re: Mam tu cest se vozit v 530i...
Hosanku pletes se,ta 530i je z roku 2002 a ma jenom jednu koncovku vyfuku a nikoho s tim oslnovat nechci,kdybych chtel tak si koupim Mitsu Lancer EVO VI nebo naky cabrio ze jo.... Tak si toho medveda kup ale pak nelituj jak te bude predzijzet uuplne kazdej,to auto opravdu nejede.Je tezky v automatu a motor je slabej.Pro ty co setri na Mercedes 20 let,zerou chleba a vodu a pak si koupi c 200 kompressor,nejlip ve zlate barve ale na poradny kola uz jim bohuzel nezbydou penize.ani na kuzi,nebo podobny veci.... Ale jak uz jsem rekl,nikoho tady nechci presvedcovat ze bmw je nejlepsi,kazdej ma svuj nazor a kazdej ma oblibenou znacku.Beru to.
neregistrovaný "anonym"
21. 7. 2003 10:19
bez titulku
Je to naprostá bomba !!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dave"
22. 7. 2003 14:03
Re: bez titulku
Presne tak....
neregistrovaný "David"
23. 7. 2003 13:01
Mohlo to být mnohem horší
Není to tak zlý, 7čka mě moc neoslovila - je pravda že v černý vypadá zvenku docela dobře, na interiér bych si však asi nezvykl. Z4 a X3 nic moc zejména od X3 jsem čekal víc, u 5ky jsem stále v rozpacích. Jsou úhly ze kterých to auto vypadá velmi dobře, ale celkový pocit je divnej. Nová 6ka vypadá na fotkách dobře - ono taky pokazit kupé je docela problém i pro Chrise :-) - jenom jsem zvědavý na reál - 5ka vypadá na fotkách hůř než v reálu, tak snad to u šestky nebude naopak. Interiér vypadá konečně dobře což se zatím o žádné nové řadě BMW říct podle mě nedá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zigi"
1. 9. 2003 16:14
Bangl je saboter!!!
7- hnus i po letech 5- Na fotce hruza v realu je daleko lepsi a vnitrek je zase sokujici... Ja myslel ze BMW maji mit sportovni smrnc tak na co tam se..u tu druhou kaplicku at ji rovnou posunou uplne na pravo pak uz staci vyvrtat otvor nasadit druhej volant atd. a displej navigace se da umistit i jinak X3 no to nekomentuju.X5-fecelift taktez.6-ma i krasne stranky i ten kufr se da ale ze predu? nerozbreci se to v prvni zatacce? Z4 ach jo. a az prijde nova trojka bude mercedes nejpeknejsi nemecke auto.definitivne a Renault Vel Satis a jemu podobne nechme v klidu spat o mrtvich jen dobre.trh promluvil..
Rozbalit vlákno
0