Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 7: Automatické dovírání může za jízdy omylem otevřít dveře

BMW řady 7 předchozí generace trpí softwarovou závadou samočinného dovírání dveří.
Zpět na článek
31. 10. 2012 23:09
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2012 07:39
cim viac serepeticiek
tym skor sa nieco potentuje.... , som rad ze dnes este mame auta ako dacia a clovek nemusi vsetko nechavat na elektroniku ale pouzije vlastne ruky a hlavu...... kam ten svet speje.... 8-s
Rozbalit vlákno
7
31. 10. 2012 08:03
Re: cim viac serepeticiek
je to pravda. Známy si kúpil 750i bez dovierania dverí a pretože BMW počíta, že si túto blbosť objedna do rady 7 asi každý, tak tam asi neodhadli tuhosť tesnenia a dvere sa nedajú zavrieť bez toho aby s nimi musel trieskať... No i GERMAN ENGINEERING občas niekde urobí chybu...
31. 10. 2012 08:03
Re: cim viac serepeticiek
Kdyz ona je ta servomechanika na tech dverich tak strasne navykova a prijemna zalezitost. Kdyz jedu druhym autem, tak vetsinou uz dvere nezavru a pak se divim ze cele auto nejde zamknout. ;-)
31. 10. 2012 14:05
Re: cim viac serepeticiek
To je takovej problém za sebou zabouchnout dveře?
31. 10. 2012 18:46
Re: cim viac serepeticiek
Ne. Ale je to prijemne neresit jestli dvere zavru nebo se mi to povede az napotreti. Staci jen lehce zatlacit do otevrenych dveri a ony uz se nejak zavrou samy :-)
Avatar - VL4D
31. 10. 2012 12:11
Re: cim viac serepeticiek
V tomto prípade s tebou súhlasím - keby si to nenapísal ty, tak to napíšem ja. :yes:

S tou Daciou však nesúhlasím. Príkladom má byť staršie auto (najlepšie 5+ rokov staré), a nie značka, ktorá má chabú výbavu, pretože je to lowend. Aj keď, ty si asi ten typ, ktorý vyhľadáva len nové autá, zato ja určite nie a preto sa tu nezhodneme. V každom prípade, tvoj príspevok má zmysel, len bohužiaľ dnes musíme počúvať EU (Neviem, celý svet je len EU? Preboha!) a oni už nariaďujú - vyrábať spotrebné vozíky (väčšinu dnešných áut ani nenazývam autami), a čím skôr sa to pokazí, tým lepšie...
Avatar - M4Touch
31. 10. 2012 19:33
Re: cim viac serepeticiek
Svatá pravda :yes:
1. 11. 2012 07:41
Re: cim viac serepeticiek
Je to tak. Donekonecna sa morduju s prehistorickym stvortaktnym motorom a preto si vylepsuju image serepetickami. Na niektorych modeloch by mali, uz v prvovyrobe, vygravirovat na auto napis "Pozor invalid!".
31. 10. 2012 08:08
Kdyby to byl koncern
Prosim mohli bychom se chovat ferove a psat prispevky ve stejnem rezimu, jako by se jednalo o koncern? Neco ve smyslu: to bmw to je hruza, tak nekvalitni muze byt jen bmw. Samozrejme je to nadsazka, ale zdejsim diskuzim by prospela trochu objektivity a mene zaslepenosti. Kazdy dela chyby a jen si priznejme, ze BMW je na tom stejne. Zkusime to? ;-)
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Dinar
31. 10. 2012 08:49
Re: Kdyby to byl koncern
Hlavně by tam měl být obrázek auta, kterého se to týká, jasně se píše o E65/66 a na obrázcích je F01, celkem zavádějící, řekl bych.
Avatar - petrumr
31. 10. 2012 11:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 10. 2012 13:09
Re: Kdyby to byl koncern
No prave, to si muze koupit jedine clovek, kterej nema usi pod kolenem...
31. 10. 2012 10:51
Re: Kdyby to byl koncern
100% suhlas :yes: :yes: :yes:
Avatar - GM.rja
31. 10. 2012 13:21
Re: Kdyby to byl koncern
No, hlavně kdyby to byl VW-koncern, tak by se o tom tady nepsalo dřív, než by to zabilo 3 evropany nebo 10 američanů; VW by se k tomu nikdy a za žádných okolností nepřiznal a chybu by opravil po záruce max. na částečnou kulanci. Jo a samozřejmě by za to mohl subdodavatel :no:
31. 10. 2012 18:49
Re: Kdyby to byl koncern
Jo to mi pripomina situaci, kdyz mi popraskaly po trech mesicich kryci skla xenonu. Zavolal jsem do bmw servisu a tam mi rekli, ze o tom vi a ze uz vymenili subdodavatele. >:D
Avatar - GM.rja
31. 10. 2012 23:32
Re: Kdyby to byl koncern
Taky dobrý ...
31. 10. 2012 13:46
Re: Kdyby to byl koncern
Přesně tak.Je potřeba psát slušně.Já bych si BMW například nikdy nekoupil :-) Němci elektroniku a ruzné cikrlátka nikdy neuměli.Dělo,nebo granátomet to ano,ale elektroniku a spojenou s autem ,to ne :-)
31. 10. 2012 19:00
Re: Kdyby to byl koncern
Pracujem v tejto oblasti a mozem potvrdit, ze pokial chce niekto dodavat pre VW Group musi plnit chybovost pod 2,5 % ( 25 kusov z 1000 moze byt chybnych) a stale splna kriteria kvality pre VW :-) len pre porovnanie napr. japonska Mazda vyzaduju chybovost svojich dodavatelov pod 0,3 % (3/1000) Kazdy si moze urobit vlastny nazor... :-O
Avatar - Typhoon
1. 11. 2012 20:44
Re: Kdyby to byl koncern
Keby si pracoval v tejto oblasti, tak vieš, že v automotive sa robí s chybovosťou v ppm (parts per million)
1. 11. 2012 21:14
Re: Kdyby to byl koncern
Mozem Ti to prepocitat aj na ppm ak to nezvladnes sam. Ale mozes pocitat v com chces a stale ten isty vysledok, cisla nepustia... Tie Tuaregy a Cayenny ktore montuje VW v Bratislave by si nechcel, ver mi :no:
31. 10. 2012 19:53
Re: Kdyby to byl koncern
Dobře, dejme tomu, že je to tak jak říkáš. Němci elektroniku neumí. Poraď tedy, kdo umí tu elektroniku o které hovoříš a zároveň poraď, když by sis BMW nikdy nekoupil, co by sis koupil.
1. 11. 2012 06:33
Re: Kdyby to byl koncern
Já mám Mazdu 6(r.v2010)Naprostá spokojenost.No a kdo umí elektroniku-to bys přece mohl vědět,že japonské je naprosto někde jinde,než zbytek světa. :-)
1. 11. 2012 15:12
Re: Kdyby to byl koncern
Jen je třeba si dát pozor na "Japonské" a "Japonské". Nyní mám již druhou Hondu civic "made in UK" a jejich elekto minimálně u té 7.g bylo od BOSH, a ani nápis "BOSH, made in japan" mě příliš neuklidnil. Na druhou stranu ani ve 220tkm nebyl jediný problém a vše včetně BOSH common railu fungovalo na 100%. U 8.g jsem se ještě raději nekoukal ;-)
Avatar - Typhoon
1. 11. 2012 20:41
Re: Kdyby to byl koncern
Bosch, bitte.
31. 10. 2012 20:31
Re: Kdyby to byl koncern
Mám toho už hodně za sebou. Asi i víc, než před sebou. Stejně to mám i s auty. Značek a typů tolik, že jen obtížně bych to dával dohromady. Na všech, i těch nejhorších autech co jsem měl, se daly najít pozitivní vlastnosti.

Protože mám auta rád prakticky od dětství, nechápu zaslepené příznivce jednotlivých značek, kteří s oblibou připojují na konec svých, byť mnohdy výpravně květnatých, duševních zvratků - BRAVO. Zároveň nechápu plivání jedovatých slin na ostatní značky většinou bez relevantních důvodů.

Nevím teď, kam patřím, když předposlední auto Fiat, nyní BMW ? S oběma jsem byl a nyní jsem spokojen. Totéž se týká táborů bezín versus diesel nebo atmosféra versus turbo versus kompresor atd. Vím kam patřím. Dál budu fandit všem dobrým autům.

To, že se objeví chyba na řetězu, nebo dovírání dveří, beru na vědomí, ale není to pro mě důvod jančit a plivat kolem sebe jedovaté sliny. O tom, kdo se tak projevuje - a většinou pravidelně - si myslím své.
Avatar - HitmanPB
31. 10. 2012 22:50
Re: Kdyby to byl koncern
:yes:

...na takéto príspevky miestni "odborníci" nereagujú...

Tým sa nechcem dotknúť tých diskutujúcich, ktorí tu píšu fundovane a s nadhľadom - myslím, že ich nemusím menovať ;-)

Samozrejme, že je takáto chyba veľký "prúser".

Nechcem obhajovať BMW, ale pravdepodobnosť zranenia a nedajbože úmrtia pri uvoľnení dverí - teda pokiaľ vodič nespanikári je - radšej to napíšem - minimálne jedna k miliarde.
Muselo by sa to totiž stať pri brutálnom zatočení vozidla v rýchlosti okolo 100 kmh, pred tým momentom by sa museli uvoľniť dvere, vodič by nemohol byť pripútaný, vozidlo by sa muselo roztočiť a vodič by na to musel neskoro zareagovať - čiže pri havárii.

Pri jazde v priamke pôsobia na dvere tak veľké aerodynamické sily, že jedno jednoznačne nehrozí otvorenie.

Ešte raz, neobhajujem BMW - tieto zákonitosti platia pri každej značke automobilu - sú to fyzikálne zákony ;-)
31. 10. 2012 22:55
Re: Kdyby to byl koncern
Výborně napsáno. Děkuji. Taky nechápu ty zaslepence. Myslím, že bychom měli vzdát hold všem designérům, technikům, technologům a inženýrům za jejich práci a ne stále dokola kritizovat jedny a bezmezně obdivovat druhé. Jenže pak by se ty diskuze posunuly směrem k objektivnímu posuzování a to je pro mnohé nepřijatelné.
A jak jsem psal nahoře. Smiřme se prostě s faktem, že i BMW dělá chyby (výběrem materiálů, dodavatelů, snižováním nákladů ve výrobě). To co mi vadí je démonizování této značky někam do naprosto nesmyslných sfér. Ale to mi vadilo vždycky (Honda, VW, SAAB). Tito fanatici nemají ani odvahu zkusit jinou značku auta.
Avatar - Dinar
1. 11. 2012 08:39
Re: Kdyby to byl koncern
>:D Á, potrefená husa, démonizátorem posledních diskusí na téma kvalita jsi ty, docela rád bych si přečetl nějakou větu kteréhokoliv zdejšího diskutéra na konto BMW, třeba i rok zpátky, kterou bys mohl potvrdit své prohlášení o zdejším "démonizování této značky někam do naprosto nesmyslných sfér". Asi chodíme každý na jiný autoserver, já tu něco podobného nikde nečtu.

Pamatuju tě ještě z diskusí na jiných stránkách, měls GTI, pokud se nepletu, jdeš dál, teď vyšší střední, pak možná supersport, jak naznačuješ. Daří se ti, užívej, ale ta naivita, se kterou hodnotíš např. audi vs. bmw, na základě své aktuální jedné zkušenosti, ta je prostě k pousmání. Jinými slovy, hodně štěstí do budoucna, po pár kusech aut jakékoliv značky v segmentech od vyšší střední (od této třídy proto, že od ní lze modely aut chápat také jako nositele technologií) zjistíš, že je to všude prakticky stejné, jak z hlediska kvalit jednotl. modelů, poruchovosti, přístupu servisů, a že mnohem důležitější než cokoliv jiného, je prosté štěstí na kus. A toto platí tím tuplem mluvíme-li o autech v rámci D3. ;-)
1. 11. 2012 18:10
Re: Kdyby to byl koncern
Ale jo, asi máš pravdu. Ale já nemám neštěstí na kus. Jenom se mi otevřely oči. Taky jsem si říkal, že BMW je vrchol. Když odhlédnu od emocí, tak mě defacto štvou na dnešním BMW tři věci. Snaha se pořád přizpůsobovat ostatním (ale to je víceméně jasné, legislativa, zákazníci, úředníci a eko podivíni ženou všechny značky do kouta), kvalita zpracování a výběr materiálu není na úrovni něčeho, čemu bych měl říkat luxusní auto a pak taky šetření na zákaznících (třeba ten diskutovaný plast místo perfektně zpracovaného skla s dvojitým antireflexem).

Vem si třeba Breitling. Řeklo by se švýcarské hodinky s přesným strojkem (ve světě aut přeloženo německý sedan s výborným motorem). Ale bez té blýštivé devítkové oceli, bez safírového skla s antireflexem a bez zlatého B by si je za sto tisíc koupil málokdo. Nebo z jiného soudku. Vem si ve světě hifi NAD. Výborné zesilovače, skvělé CD přehrávače. Technicky bez chyby, ale se strašnými materiály. Dotýkáš se snad zesilovače? Nikdy. A stejně si lidi kupují horší DENON nebo MARANTZ protože mají hliníkové přední panely.

To co vnímá zákazník u luxusního zboží je hodnota. Když mi vrže strop (a nejsem sám), když se prahové lišty hýbou sem a tam, když mi lak bledne před očima a tvoří se na něm naprosto nepochopitelně škrábance, když se jedna přihrádka po třech měsících neotvírá a ta druhá zase nezavírá, když plastový hnus na překrytí budíků mě oslňuje při jízdě, když si za mě nesedne ve vyšší střední ani malé dítě, tak jak můžu být pozitivně naladěn a tvrdit, že BMW je špičková špička, vzor luxusu a vnímané hodnoty? To jistě chápeš. Nejsem apriori proti BMW a nejsem zakomplexovaný jedinec, který by si musel najít vždy něco na kritizování. Ale pokud Ti někdo pořád podsouvá, jak je BMW skvělé a super, tak by Ti to asi taky nedalo a ozval byses.
Avatar - HitmanPB
2. 11. 2012 00:35
Re: Kdyby to byl koncern
:yes:

Treba oddeľovať ľudí, čo hľadajú vychytené značky a tých, čo im aj rozumejú.

Trpíš - ja to nazývam - syndrómom zovšednenia nevšedného :-)
Alebo jednoduchšie, na kvalitu si zvykneš a berieš to ako samozrejmosť.

To, čo popisuješ vrzganie - to choď jednoducho reklamovať.
Ak máš problém, sťažuj sa na BMW czech alebo napíš do nemecka - určite Ťa neodignorujú.
Nemci sú na takéto veci dosť hákliví.

Bol tu týpek, ktorý bol reklamovať na Ghoste niečo uvoľnené pod sedačkou (má aston martin - najdi si ho na moje auto) - a z toho vyplýva, že nič nie je dokonalé.
1. 11. 2012 08:26
Re: Kdyby to byl koncern
Konfrontace je vyvolávána, především, podsouváním neopodstatněných tvrzení o německé kvalitě a prémiovosti. Jinak s tvým názorem naprosto souhlasím. (A také věkově jsme si pravděpodobně dosti blízko.)
31. 10. 2012 08:30
Další německý zmetek
Kam se poděla ona pověstná kvalita?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
31. 10. 2012 08:50
Re: Další německý zmetek
Je fakt, že u žádné alfy se tohle ještě nestalo. >:D
31. 10. 2012 09:59
Re: Další německý zmetek
Presne tak, stejne jako ani zadnej politik z KSCM nekrade... (samozrejme vsichni vime z jakeho duvodu) >:D
31. 10. 2012 10:01
Re: Další německý zmetek
renault prej taky dobrý :-)
31. 10. 2012 23:10
Re: Další německý zmetek
Kde nic není, ani [doplň si sám] nebere. >:-[] (Nebo mi unikla Alfa s dovíráním dveří?)
1. 11. 2012 08:11
Re: Další německý zmetek
Všichni nepochopili... Nejde vůbec o to co se posra.., ale že se vůbec něco pora.. u německé, dokonce prémiové, značky.
Avatar - jozephko
31. 10. 2012 09:23
A potom že máme dôverovať elektronike
Pred bránami stojí systém riadenia auta po drôte (drive by wire), ale ako vidieť, niekedy je mechanické riešenie lepšie ako elektronické.
Videl som dokument z montážnej linky nejakého superšportu - a robotníci tam často miesto zložitých elektronických systémov používali primitívne jednoduché prostriedky - napríklad lanko, ktorým stačí potiahnuť, aby sa niečo stalo. Jednoduché, lacné, účinné. Nemá zmysel pchať elektroniku úplne všade.
Veľmi by ma zaujímalo, koľko ľudí bude musieť zomrieť, kým softvéroví inžinieri taký drive by wire doladia.
Rozbalit vlákno
1
31. 10. 2012 23:08
Re: A potom že máme dôverovať elektronike
Letadla používají fly-by-wire už hodně dlouho. A do určité míry se i dnes používají systémy drive-by-wire. Hlavním problémem masového nasazení je vysoká cena, hlavně v redundantním provedení (většinou zdvojení/ ztrojení), jako je tomu u letadel.
Avatar - salamoon
31. 10. 2012 23:09
hmmmm
a mozu sa dvere otvorit,aj ked sa zvnutra zamknu (tlacidlom)?
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2012 07:49
Za volantom su si vsetci rovni!
Preto nech tym bohatym urobia "custom fit", ktory podla smradu ich ponoziek urobi vsetky nastavenia automaticky.
Rozbalit vlákno
0