Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 720i: Mnichovská sedmička možná dostane benzinový čtyřválec

Nejmenším motorem pro mnichovskou řadu 7 je aktuálně třílitrový šestiválec. V blízké době se to však změní.
Zpět na článek
27. 1. 2014 10:57
27. 1. 2014 11:02
27. 1. 2014 14:18
27. 1. 2014 17:50
27. 1. 2014 18:29
27. 1. 2014 18:57
27. 1. 2014 21:45
27. 1. 2014 22:52
28. 1. 2014 08:32
27. 1. 2014 11:03
27. 1. 2014 11:08
27. 1. 2014 11:09
27. 1. 2014 11:35
27. 1. 2014 11:40
27. 1. 2014 11:47
27. 1. 2014 14:16
28. 1. 2014 11:23
28. 1. 2014 14:30
28. 1. 2014 18:15
Avatar - CarlosOstrava
27. 1. 2014 10:57
no....
nevím, v sedmičce dvoulitr? To si pak musí mezi ostatními připadat jako chudý příbuzný ;-\
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Hittman
27. 1. 2014 11:02
Re: no....
No tfuj kolalokově limonádě..to je prémie bez prémie pod kapotou, tak to nevím, zda se na to najde kupec..To je jako dát do superba 1,0 TSI připravovaný tříválec... :no:
27. 1. 2014 14:18
Re: no....
Kupec ? Co třeba stealth01 ? :-) ;-)
27. 1. 2014 17:50
Re: no....
No já asi těžko. Jakmile se zbavím BMW (doufám, že už o té značce nikdy neuslyším = nesmí mi do garáže), kupuju okamžitě Audi A6 Allroad BiTDI. ;-)
Mimochodem nějaké dojmy z pětidenního testování jsem dal zde: [odkaz]
Avatar - N6600
27. 1. 2014 18:29
Re: no....
Pozrel som si Tvoje videa o BMW. Neskutocne 8-s
27. 1. 2014 18:57
Re: no....
To je každému, kdo to tady trochu zná, jasné, že jsi z BMW zklamaný, a že tvoje další auto bude asi jiné značky. Myslel jsem to jako ironii, žert. Z umírněné a normální reakce to vypadá, že to snad uneseš. ;-)
Avatar - PERNO
27. 1. 2014 22:52
Re: no....
vysoko odporúčam :-)
Avatar - KANKUNEN
28. 1. 2014 08:32
Re: no....
Ty jedeš do Klimkaček pro chleba?? Je nejlepší.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2014 11:03
Re: no....
myslim ze je len otazka casu kedy budu stvorvalce uplne bezne aj v luxusnej triede, nejaky ten pomyselny prvy krok uz nedavno spravil mercedes s tymto [odkaz] a bmw ho iste bude nasledovat.

Ono ak si vezmes ze nove takmer 5 metrove mondeo dostane litrovy trojvalec [odkaz] tak preco by kusok vacsie BMW nemohlo mat 2 liter stvorvalec, je to absolutne v pohode ak sa na to pozeras z tohto pohladu ;-)
Avatar - Hittman
27. 1. 2014 11:08
Re: no....
Jak to pak na těch cestách bude vypadat...ach.. :'-(
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2014 11:09
Re: no....
Jjo jenže Mercedes v tom má 150 kW / 500 Nm a tady uvažují o šíleném výkonu 135 kW a 270 Nm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A protože to není diesel, tak to ani zásadně nepomůže s CO2.
Je tu ale možnost že to bude benzín-hybrid nebo plug-in benzín hybrid, a tam už se dají provádět neuvěřitelné hrátky s papírovými hodnotami CO2. To ale vše pouze do roku 2017, kdy je EU zase skřípne novými předpisy ...... A všechno se bude předělávat a znovu přelhávat.
27. 1. 2014 11:35
Re: no....
>:D OMG,ty jsi na to skočil jo??? A to že Octavia III bude mít 4,9 metru a nejslabší motor bude 1,4TSI/103kW jsi jim taky věřil??? >:D
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
27. 1. 2014 11:04
Re: BMW DE versus TESLA USA
no co jako jinýho by tam měli dát, když na elektromotor [odkaz] NEMAJÍ >:D
Avatar - Hittman
27. 1. 2014 11:07
Re: BMW DE versus TESLA USA
Hele, další vysavač ti odpadlo - Renault Fluence ZE >:-[] :no:
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2014 11:13
Re: BMW DE versus TESLA USA
Praskne jí žilka ...... pozor. Ale ta představa - alespoň pro mne - život bez Bereniky ............. no krása >:D Ale toto přání zůstane pouze snem .......
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2014 11:10
Re: BMW DE versus TESLA USA
nieco pre teba , este cerstve [odkaz] [odkaz]
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2014 11:14
Re: BMW DE versus TESLA USA
Ale no tak, to není hezké ............
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
27. 1. 2014 11:27
Re: BMW DE versus TESLA USA
Renault bylo městský frantícký elektrobécko co vsadilo na megaloman project Better Place. Všichni nemůžou vyhrát, se dalo přeci čekat ;-) [odkaz]
27. 1. 2014 11:11
Re: BMW DE versus TESLA USA
Se divím, že plakáti nedávají třeba Rowentu a jdou hned na to na co nemají. ;-)
Avatar - Hittman
27. 1. 2014 11:16
Re: BMW DE versus TESLA USA
Nebýt dotací od US vlády v milionech USD, tak by značka Tesla byla dnes leda na strojku na vlasy... >:-[]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
27. 1. 2014 11:32
Re: BMW DE versus TESLA USA
a co si myslíš že jako dostali Dinomobilky na svoje spalovací popelnice po 2.sv. válce a také po kriz roce 2008 ? To bylo pomalu umělý dejchání !! >:D >:D >:D
Avatar - Hittman
27. 1. 2014 11:35
Re: BMW DE versus TESLA USA
Narozdíl od Tesly zaměstnávají tisíce lidí nehledě na navozující dodavatele atd. A krom toho, kdo tedy co dostal? Pokud vím o frantíkách, tak to byla půjčka a výměna za akcie, né darované peníze na ruku jako pro Teslu v USA. Kdyby je nedostali, tak si ani nevrznou, protože takovou kravinu by ze svých vlastních zdrojů nikdo nefinancoval, pokud by šlo o jeho peníze >:-[] :no:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
27. 1. 2014 12:02
Re: BMW DE versus TESLA USA
co nám je po tom že uměle zaměstnávají tisíce otroků místo robotů a navíc zaprodávaj zemi ropákům a otravují lid výfukovými jedy. Víš vůbec kolik za tu "dobročinnost" ty lidi z managementu berou?? [odkaz]

VÍC NEGATIV NEŽ POZITIV = NEŽÁDOUCÍ

ZAPRODANOST NENÍ CNOST !! [odkaz] >:-[]
27. 1. 2014 12:09
Re: BMW DE versus TESLA USA
No, tak to moc ctnostná/ej nejsi :-)
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2014 14:00
Re: BMW DE versus TESLA USA
Dobrej pokus, ale je to hermafrodit a pro ty koncovka neexistuje (na jiných diskuzích je to chlap ........) >:D >:D >:D
27. 1. 2014 17:49
Re: BMW DE versus TESLA USA
hmmm, a ted vyjmenuj ty znacky ktere nemeli jedinej elektromobil a za poslednich 10 let to museli zabalit ikdys meli ve flotile uzasne benzinaky a nejaky ty naftaky, nooo? treba Saab, Lancia, Pontiac, Hummer, a dalsi to malem neustaly a zachranili je bud dotace, nebo je nekdo koupil, panove dotace a extra zakony je to co soucasne automobilky chrani at to chcete nebo nechcete ;-)

je as trapne jak nekteri bitostne nesnasi cokoliv co jen vzdalene pripomina elektrinu coby pohon auta a snazi se pri neuspechu jednoho nebo dvou modelu ukazovat jaci jsou borci >:D nato ze maji elektromobily spoustu nevyhod, tak se jim panove dari velice dobre ;-) nechtejte ani vedet jak si povedou prodeje benzinaku a naftaku treba za 20-30-40-50 let, jediny stesti pro vas je, ze se toho treba nedozijete :-!
Avatar - Skipper
27. 1. 2014 17:17
Re: BMW DE versus TESLA USA
opět SPAM
Avatar - HitmanPB
27. 1. 2014 11:23
Re: BMW DE versus TESLA USA
Kupujúci si zaškrtne voľbu "bez označenia modelu" a nikto, kto to nevie rozlíšiť podľa vonkajších znakov (výfuk) nebude ani tušiť, že je v tom 2-liter ;-)

Holt, niekto nerieši motor a výbavu, ale chce 7-er. Tak si kúpi takýto model v základnej výbave.
Avatar - Hittman
27. 1. 2014 11:24
Re: BMW DE versus TESLA USA
To pozná každý podle zvuku a jízdy, leda by do volnýho místa v motorovým prostoru dali audiosoustavu vylučující zvuky 8mi válce >:-[]
Avatar - CarlosOstrava
27. 1. 2014 11:25
Re: BMW DE versus TESLA USA
Sedmička je přece snad hlavně o motoru a výbavě, ne? ;-\
Avatar - HitmanPB
27. 1. 2014 11:36
Re: BMW DE versus TESLA USA
Áno, samozrejme. Ale nie pre všetkých.
Kukni mobile.de a uvidíš tam mraky tzv. sockových modelov s najslabším motorom a základnou výbavou.
Najzaujímavejšie je, že práve takéto autá tam majú pomerne vysokú cenu, lebo majiteľ
pri predaji nevie, čo by za to pýtal.
Mne je jasné, že to s takýmto motorom bude dosť o ničom, ale 99 percent ľudí to nerozozná a majiteľ bude happy, že má 7-er.
Avatar - Hittman
27. 1. 2014 11:40
Re: BMW DE versus TESLA USA
Takový majitel ať si koupí Soctávku s 1,2 TSI, jelikož nemá k autu absolutní vztah a ani neví, jaký je rozdíl mezi BMW a Dacii.. ;-)
Avatar - HitmanPB
27. 1. 2014 12:09
Re: BMW DE versus TESLA USA
Aj keď tam bude motor 2.0 stále to bude auto o niekoľko levelov vyššie ako Octavia alebo Dacia ;-)
Avatar - CarlosOstrava
27. 1. 2014 11:40
Re: BMW DE versus TESLA USA
Pravda, za 7-er se stydět asi nikdo nebude, ale ten vnitřní pocit....to radši 5-er v plné palbě.... ;-)
27. 1. 2014 14:27
Re: BMW DE versus TESLA USA
Když někdo neřeší motor a výbavu, což si já dost dobře nedovedu představit, proč by se takový člověk měl za svoji volbu stydět a zaškrtávat volbu "bez označenia modelu" ?

Myslím, že se spíš jedná o šetřílky, kteří si chtějí hrát na něco, za co ale nechtějí vyndat prachy. U této kategorie je možnost "bez označenia modelu" na místě.
27. 1. 2014 17:55
Re: BMW DE versus TESLA USA
Tady musím souhlasit. Jednou z priorit, kterou jsem řešil, byla otázka bezpečnosti pro rodinu. Motor jsem neřešil, v rodinném kombíku je to přece úplně jedno. Takže někdo řeší výbavu, jiný chce oslňovat milenky výkonem motoru a někdo řeší úplně jiné priority. A přátelé, oni nepíšou: "sebereme sedmičce všechny motorizace a dostanete jen 720i". Zásoba skvělých motorů je, stačí zaškrtnout kolonku v konfigurátoru.
27. 1. 2014 11:40
Pane Bureš...
...jak jste prosím vydedukoval, že použijí zrovna verzi o 135kW??? >:D Jako že 320i má tenot motor, tak ho určitě bude mít i 720i??? >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - HitmanPB
27. 1. 2014 11:53
Re: Pane Bureš...
Ono to bude asi trochu inak.
Uvediem príklad na modeli 5-er. 520i a 528i má motor 1997ccm - je to spoločná platforma.
Pri modeli 520i je výkon 135kW, pri modeli 528i je výkon 180kW.
Preto je predpoklad, že motor bude mať výkon 180kW.

Podobne to bolo kedysi pri 540i a 740i - motor v 740i bol nachipovaný o cca 40kW viac ako v 540i.
27. 1. 2014 13:53
Re: Pane Bureš...
Špatně - pokud se to má jmenovat x20i, je pravděpodobné, že to bude mít 135 kW.
Pokud by se to jmenovalo x28i, mělo by to mít 180 kW.
Avatar - HitmanPB
27. 1. 2014 14:25
Re: Pane Bureš...
Nechajme sa prekvapiť. Už bol prípad u BMW, keď 4.0l motor mal pre 7-er vyšší výkon ako pre 5-er.
28. 1. 2014 07:14
Re: Pane Bureš...
Já myslím, že v poslední době se to BMW snaží ustálit, takže 20i chce mít vždy jako 135kW a stejně tak ostatní motorizace = XXi / XXd bude tedy označení konkrétní verze motoru s definovaným výkonem.
Necháme se tedy překvapit :-)
27. 1. 2014 11:54
Re: Pane Bureš...
Všechny motory nabízené s označením 20i aktuálně mají výkon 135 kW a točivý moment 270 N.m. Proto se dá předpokládat, že pokud se takto označený motor objeví i v řadě 7, bude mít tyto parametry.
27. 1. 2014 15:46
Re: Pane Bureš...
Děkuji za odpověď. Nicméně ještě že jim na webu neprobliklo 714i. To by jsme pak stejnou logikou mohli předpokládat,že tam bude 1,6/75kW...
27. 1. 2014 11:47
Proc ne
Pokud se to bude jmenovat 720i, tj. zakaznik i kolemjdouci budou presne vedet, co je ceka, tak nemam nic proti. 135 kw je na dvoulitr jeste prijatelny vykon (neni to tak vyhonene) a celkove mi to prijde daleko vice v poradku, nez 330i, kde clovek ceka trilitrovy sestivalec a dostane dvoulitr. Nebo ty trilitrove nafty, ktere se schovaji i pod oznaceni *50d.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
27. 1. 2014 12:29
V Německu si určitě kupce najde
Pro německé důchodce nebo různé hotelové služby je to OK. Žádný dravec, ale pořád důstojnější než S-kláda se čtyřválcovou kadla-kadla.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Deathstar
27. 1. 2014 12:41
Re: V Německu si určitě kupce najde
Jenže ten S 250,ač to byl taky nesmysl,tak měl alespoň 500Nm a byla to 2.2ka diesel,a nafťák je prioritně na úsporu,narozdíl od benzínu, a nekouká se tolik na prestiž..

720i v benínu,pokud to bude mít fakt 135kW a 270Nm, bude opravdu slabota,na tak velký auto.Plus to nebude nic úspornýho,už vidím tu spotřebu při svižný jízdě,vzhledem k váze auta..

A navíc limuzína s benzínovým motorem je,narozdíl od dieselu,stále určitá prestiž a taková ukázka "já mám limuzínu a mám v ní i pořádnej benzíňák" ..Ale čtyřválec,to je fuj..
Avatar - Ham.
27. 1. 2014 12:55
Re: V Německu si určitě kupce najde
Auta jezdí na výkon a ne na newtometry, nehledě na skutečnost, že benzínový dvoulitr může mít 135kW stejně jako 200kW, jak píší kolegové výše. A u těchto social edition hotelová služba ocení v řadě zemí nízké daně/pojištění odvozené od výkonu auta a stejně tak skutečnost, že zákazník motor neuslyší a na cestě na letiště tak nijak nepozná, že auto nemá potenciál dvanáctiválce a že je to jen ošizená verze.
Avatar - Deathstar
27. 1. 2014 13:44
Re: V Německu si určitě kupce najde
Tak pro hotelovou službu je to fakt asi OK,a taky pro papírový emise celý řady to bude dobrý..

Jestli auta nejezdí na newtonmetry to je podle mě trochu nejednodznačný, zrovna limuzína velkou dávku Nm využije,pro klidnou jízdu bez vytáčení motoru:)

200kW je utopie,730i V6 má 190kW,takže je to kravina,aby měli silnější čtyřválec,spíš je reálnější těch 135,případně třeba 150

A btw,200kw je na dvoulitr už hodně,obzvlášť má li být kultivovaný a nenucený..Jako v nějakým hatchi podobný parametry budiž(A 45 AMG),ale v limuzíně,to bude jen vyhoněnej mini motor ať už bude mít 135kW nebo víc..
28. 1. 2014 09:01
Re: V Německu si určitě kupce najde
Jenomže těch 500Nm a 270Nm mají S-kláda a 7er na klice. Víš, kolik Nm mají obě auta na kole? Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to bylo přibližně stejně, protože, jak jistě víš, krouťák se "mnohonásobí" v převodovce a rozvodovce a jelikož nafťák má podstatně horší spektrum využitelných otáček, dostane těžší kvalty, těžší stálý převod a krouťák z kliky se znásobí o něco míň než u benzínu. Není všechno jenom o prospektech :-! Mimo jiné, krouťák je akorát výkon podělen úhlovou rychlostí klikovky. V podstatě vyjadřujou obě veličiny to stejné, akorát v trochu jiné "souřadné soustavě". Auta, samozřejmě, jezdí na výkon.
Avatar - Deathstar
28. 1. 2014 10:42
Re: V Německu si určitě kupce najde
Já nejsem expert,ale nechceš mi doufám tvrdit,že auto s 270Nm v benzínu jede a projevuje svůj zátah stejně jako auto s 500Nm v dieselu...Navíc ještě hypoteticky auto tak těžké jako Sklass a 7er

Ano auto jezdí na "výkon",ale proč je tedy točivý moment limuzín většinou tak velký(Bentley Mulsanne 1020Nm,Mercedes S65 1000Nm,Flying Spur 800Nm,Panamera Turbo 800Nm,BMW 760i 750Nm,Ghost 780Nm)..Podle tvý logiky by mohl být poloviční a auto by jelo stejně..To je legrace,že jo..

Když vezmu v potaz váhu limuzíny a to,že má fungovat hlavně v nízkých otáčkách,aby se nemusela vytáčet,tak je podle mě příval Nm od nízkých otáček klíčovým parametrem motoru limuzíny..
28. 1. 2014 12:14
Re: V Německu si určitě kupce najde
Že nejsi expert, to vidím, ale že neumíš číst, to se mi nezdá. Tak znovu a trochu jinak. Jestli má 7er kratší kvalty a kratší stálý převod (a zhruba stejné jízní odpory), bude se i ten 720i projevovat stejně dynamicky jako S250. Jak už jsem napsal, rozhodující není moment na klice, nýbrž na KOLE. No a točivý moment velkých limuzín (a nejenom limuzín, tady jde o motor, ne o typ karoserie) je tak vysoký, protože mají vysoký výkon, navíc díky přeplňování už v nízkých otáčkách, čili menší úhlové rychlosti klikové hřídele, tudíž dělíš výkon menším číslem, takže dostaneš výsledný krouťák hodně vysoký. Kapiš?
Avatar - Deathstar
28. 1. 2014 14:10
Re: V Německu si určitě kupce najde
Ale já to chápu,že tomu rozumíš,ovšem auto co má 500Nm má prostě jiný zátah než stejně těžké auto co má 270 Nm a ještě k tomu v jiných otáčkách...

Nikde jsem nepsal,že by byla S 250 rychlejší než hypotetická 720i..Jenom jsem řekl,že má alespoň diesel s vysokým krouťákem..

A netvrď mi,že diesel 500Nm jich ztratí 230 na klice a v převodovce, a bude se projevovat stejně jako benzín 270Nm(který,podle tvé logiky asi neztratí nic..)
28. 1. 2014 15:56
Re: V Německu si určitě kupce najde
Ještě jednou. To, co zmiňuješ (500 vs. 270), je moment na klice. Na kole je moment mnohonásobně větší u obou (žádnej nic neztrácí). U konrétně tohoto benzínu třeba 12krát větší, u této nafty třeba 7krát větší (vycucnuté z prstu, závisí na kvaltu a stálém převodu v rozvodovce).
Avatar - Deathstar
28. 1. 2014 18:52
Re: V Německu si určitě kupce najde
Ještě jednou,to co píšeš je pravda,ale neříkej,že si 270Nm poradí s váhou auta stejně jako 500Nm..
29. 1. 2014 07:48
Re: V Německu si určitě kupce najde
Tak teď už nevím. Je úplně putna, kolik máš na klice, když můžeš mít v obou případech na kole 4000 Nm. A to je právě ta síla, které žene auto vpřed (nebo vzad), údaj na klice je hezký v prospektu. Takže ano, říkám, že 270 Nm na klice báva si s váhou auta poradí úplně stejně, ne-li ještě líp, než 500 Nm na klice merglu.
29. 1. 2014 09:47
Re: V Německu si určitě kupce najde
Á propos, dal jse si teď tu práci a kouknul "do prospektu", jaký krouťák nabízí 740i. Usmolených 450 Nm. Dle tvé logiky srovnávání kouťáku na klice zadupe s250 sedumsetčtyřicítku do země. A 750i bude jen nepatrně rychlejší, jelikož nabízí pouze 600 Nm, což je vlastně zanedbatelný rozdíl, ne? A to jsou už všechno foukané motory. Nebo mám najít údaj nějakého atmo 8válce, který bude mít na klice trapných 400 Nm a na stovce bude o 2 vteřiny dřív než s250?
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2014 14:02
Re: V Německu si určitě kupce najde
Jaký byl? S kládu s v GER můžeš koupit jako diesel-hybrid - s elektromotorem 25 kW / 200 Nm.
27. 1. 2014 17:59
Re: V Německu si určitě kupce najde
Já pořád nechápu tu potřebu někomu něco dokazovat. Prestiž? S BMW 7er? Ale no tak, na prestiž tady je Bugatti nebo Rolls Royce. Sedmička je prostě limuzína, A8 to samý. To jako mám vnímat tak, že když mám BMW, mám prestižní auto? To snad ne...
28. 1. 2014 09:04
Re: V Německu si určitě kupce najde
Rozhodně prestižnější než třeba i40 nebo Latitude. Rozhodně méně prestižní než Mulsane.
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2014 14:05
Re: V Německu si určitě kupce najde
To je zajímavé že podle Tvého vyjádření je 7er v benzínu se 135 kW silnější než S-klasse se 150 kW v naftě ............... >:D
Jezdí se přece na výkon, ne na krouťák.
Ovšem v tomto případě je benzín BMW slabší o 15 kW a o 230 Nm, to je taková maličkost a navíc benzíny přece nedělají kadla kadla viď. :-!
27. 1. 2014 16:19
Re: V Německu si určitě kupce najde
Sovietsky meter je najdhsi na svete a podobne 1kW BMW je najsilnejsi na svete >:-[]
Avatar - Ham.
27. 1. 2014 17:55
Re: V Německu si určitě kupce najde
Nikde netvrdím, že je silnější. V každém případě ale nedělá kadla-kadla, přímovstřikové benzíny jsou asi nejblíže zvuku šicího stroje. :-)
27. 1. 2014 18:03
Re: V Německu si určitě kupce najde
Pochybuju. Vždyť ani šestiválec 730i se prakticky vůbec neprodával.
Avatar - Ham.
27. 1. 2014 18:48
Re: V Německu si určitě kupce najde
U nás jsou nižší verze prakticky neprodejné, ale v Německu nebo Rakousku se určitá část kupuje skutečně se základními motorizacemi. Není to jen případ luxusní třídy, ale něco podobného je vidět i u vyšší střední.
27. 1. 2014 19:25
Re: V Německu si určitě kupce najde
Ano, čím více zaostalá země, tím větší podíl výkonějších a luxsusnějších variant prémiových aut.
Ale u BMW7 platí, že ani v Německu si 730i nikdo nekupoval. Na německých inzertních serverech je jich jako šafránu. Pokud někdo chtěl šetřit, koupil 730d. Pokud nechtěl, koupil 750i.
27. 1. 2014 13:06
čtyřválec? proč taková slabošská polovičatost?
dva válce reprezentují dostatečně ! nehledě na to, kdo se dneska ještě "vyjadřuje" autem ? leda zoufalec ... >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2014 14:16
BLBOST!!!!!
Pánové.
Jak tento blud vznil? Na stránce bmw.de se objevila nabídka na 720i, včetně ceny 971,36 eur leasingové splátky. Pokud otevřete konfigurátor a vyberete 740i, nabídne měsíční splátku 971,36 eur.
Žeby čtyřválec 2,0i stál stejně jako R6? Asi těžko, že.
Jde o tiskařskou chybu německé stránky BMW. Mimochodem, mají jich tam více, když kliknete na nabídku 720i, skončíte u 750d Xdrive.

JAK VZNIKAJÍ KACHNY? Asi takhle.
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2014 17:59
Nepravděpodobné
720i je vysoce nepravděpodobné. Vždyť ani 730i nikdo nekupoval. Kdo chtěl šetřit palivo, koupil 730d, kdo chtěl benzín, koupil osmiválec. No a mimo Evropu už je čtyřválec bez šance úplně ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
27. 1. 2014 18:21
To je ten nový Hyundai Genesis ?
>:D
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2014 11:23
5-er
Ahoj , Stealthi..Ty mne děsíš...Nesmí do garáže...Takže nedůvěra a zklamání nad interiérem a řado u nedokonalostí se proměníla v odpor, ba nenávist...?A proč tedy přesně a kde je to zmi%ňované video? Takže žádná nová i3....No,obecně ta síla těch aut je snad spíš v technice ane v luxusu a materiálech, to by "3" hořce zaplakala
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
28. 1. 2014 14:30
:-(
To je jako sex až po svatbě. Bilogicky to možná stačí, ale není to žádná zábava ;-\
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2014 18:15
728i
Az raz bude r4 v sedmicke tak to bude 728i 2.0 190kw 310nm
720i je iba novinarska kacica
Rozbalit vlákno
0