Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 750i s xDrive, nová 740d a M paket

Nová generace řady 7 je na trhu necelý rok a BMW už chystá první inovace. Limuzína z Mnichova dostane na podzim poprvé pohon všech kol v modelu 750i xDrive, M paket a chystá se nový třílitrový turbodiesel do 740d.
Zpět na článek
26. 6. 2009 09:14
26. 6. 2009 13:36
26. 6. 2009 14:37
26. 6. 2009 14:54
26. 6. 2009 18:44
26. 6. 2009 18:10
neregistrovaný "jericho"
26. 6. 2009 09:51
26. 6. 2009 10:51
26. 6. 2009 10:58
neregistrovaný "alcapooone"
26. 6. 2009 11:36
26. 6. 2009 12:23
26. 6. 2009 22:34
26. 6. 2009 10:58
neregistrovaný "alcapooone"
26. 6. 2009 11:37
28. 6. 2009 22:39
neregistrovaný "alcapooone"
26. 6. 2009 12:08
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:04
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:29
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:51
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 16:45
26. 6. 2009 16:56
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 15:04
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 16:48
neregistrovaný "maxo"
27. 6. 2009 00:27
neregistrovaný "maxo"
27. 6. 2009 00:41
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:42
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 16:48
neregistrovaný "Kajfik"
26. 6. 2009 13:01
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 13:23
26. 6. 2009 14:31
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 17:40
neregistrovaný "Kajfik"
27. 6. 2009 01:49
neregistrovaný "maxo"
Avatar - Mira328i
26. 6. 2009 09:14
Krása
Doufám že tento designový směr si bmw udrží, je to zase návrat k designové tradici, kterou nastolil Luthe... a poničil Bangle..
BMW :yes:
Rozbalit vlákno
5
26. 6. 2009 13:36
Re: Krása
Bangel je jen designér, schálit do série to ovšem muselo vedení. Na Bangela to neházej. Stávající BMW 5 (podle mě nej BMW z tužky Bangela) má stále skvělý nadčasový design a nezměnil to ani příchod nové M-B E.
Avatar - T613
26. 6. 2009 14:37
Re: Krása
kdyby ses bavil o E39, E34 a E28, tak bych ti to podepsal vlastní krví, ale k současné generaci ani omylem ;-\
Avatar - white label
26. 6. 2009 14:54
Re: Krása
Taková E39 v Mpaketu po face a v super stavu, vypadá lépe ještě i dnes... :yes: :-!
26. 6. 2009 18:44
Re: Krása
Mluvil jsem o nej BMW z pera Bangela a tím je stávající BMW 5.
neregistrovaný "jericho"
26. 6. 2009 18:10
Re: Krása
je to viac nez krasne, a mal som tu cest na tomto krasavcovi aj soferovat no jedna basen...[odkaz]
Avatar - iudex
26. 6. 2009 09:51
Benzín
Mna viac ako údaje o spotrebe dieselu fascinuje, ako moze mat benzínové biturbo s 326 konmi priemernú spotrebu 9,9 litra... Ja nevidím dovod v sedmicke kupovat iný motor ako základný benzín: radový sestvalec, dve turbá, 326 koní, na stovku za 5,9 s a to vsetko pod 10 l na sto... fascinujúce. :yes:
Rozbalit vlákno
72
26. 6. 2009 10:51
Re: Benzín
na papíře ;-) ;-) ;-)
neregistrovaný "alcapooone"
26. 6. 2009 10:58
Re: Benzín
:yes:
Avatar - iudex
26. 6. 2009 11:36
Re: Benzín
O tom niet pochýb, ale i iní výrobcovia udávajú normovanú, "papierovú" spotrebu a i tak sa nedostanú na takúto hodnotu. To by sme sa rovnako mohli bavit o tom, ci v hlavnom clávnku spomínaný 305 k naftiak je schopný jazdit za 6,9 l...
26. 6. 2009 12:23
Re: Benzín
To je jasný, ale myslim že je rozdíl jestli u obsahu 1.4 budu jezdit za 6,5 i když v papírech je 5,9 nebo u třílitrového šetiválce kde deklarují 9,9 a budu rád, když to dostanu pod 15 na sto ;-)
26. 6. 2009 22:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "alcapooone"
26. 6. 2009 10:58
Re: Benzín
Papierovo a s náležitou sebakontrolou áno ale s ťažkou nohou to bude minimalne 16 l s benzinov sa mi páči 760 ale kôli spotrebe berem 740d zo sedmi tazko aj tak bude sportovec este ako tak keby drazila m7.. teraz na to su ine autá ide o technologie materiály priestor hlavne o komfort pri cestovani
Avatar - iudex
26. 6. 2009 11:37
Re: Benzín
Tvoj text je ako román-rieka, clovek nevie,kde koncí jedna veta/myslienka a zacína dalsia...
neregistrovaný "alcapooone"
28. 6. 2009 22:39
Re: Benzín
to je vlastne dobre som niečím iný kazdy sme originál/jedinečny >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 11:51
Re: Milý Iudex(i)!
Benzínové "biturbo" je SKVĚLÉ, ale (tedy dle MÉHO názoru) NE až tak do LUXUSní 7 řady (v 3kové cupce - fantazie!). Do tohoto vozu PATŘí i přes trochu "horší" spotřebu BENZíNový motor V8 a nebo SAMOZŘEJMĚ V12 - NEjde vlastně VŮBEC o výkon (i ten nejSLABŠí motor je vlastně pro běžný provoz "dostatečný", ale když je pod kapotou "víceválec" tak to prostě "cítíte/slyšíte" a kupec vozu TÉTO kategorie - dle mne - chce .. V8 či je-li možno V12) ;-)
PS: Kdybych JÁ volila/potřebovala kupovala bmw 7 - asi JEDNOZNAČNĚ bych vybrala verzi 760i :yes: :-)
Pěkný den (s BMW 760i by asi opravdu BYL! ;-)
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 12:08
Re: Milý Iudex(i)!
Kylie, ale aj tak sa jenoznacne najviac predava v tejto triede diesel. ;-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 12:12
Re: Milý Iudex(i)!
Taky se tím pádem "trochu" divíš, že zrovna Kylie mění v C5 benzín za naftu...? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 13:22
Re: Milý white label(e) ...
... ono to zas TAK "překvapivé" přeci není...
Do vozů "luxusní" třídy (dle mne) prostě PATŘÍ spíše ony "víceválce" (prostě motory co mají na začátku ozačení "Vééé") a spíše BENZíNové, neb přes tam VÝKON jako takový NENí tím jediným a hlavním kritériem (popravdě i ten nejNIŽŠí motor bude v praxi VÝKONově asi "zcela dostatečný") - tím dokonce DŮLEŽITĚJŠíM je "chod" motoru (a samozřejmě trochu "hra" na image ;-) ) a i když dám např. naftovému biturbu od bmw 1 s 3mi "*", tak NIKDY NE"nasimuluje" chod BENZíNového V8 či 12.
Co se týče "Ž(l)aloka" (pracovní název pro příštího Brumlu - vyslovujte s VELMi "ztraceným eRrrr asi jako "Sha(r)k" - děkuji :-) ) příjde mi (před)výběr 3.0 HDi celkem "logický". Prostě je to v tuto chvíli NEJ- motor pro vůz Citroën C5 (který se mi z VÍCe důvodů na české území/silnice jeví jako "ideál"). Kdyby byl v nabídce BENZíNový V6 3.0 s turbem (který snad testovali, ale NEvím co "krize", jestli tyto "nadějné" plány NEovlivnila..) pravděpodobně bych volila TEN (nyní vybírám ... prostě ten NEJ- motor - i když je naftový). Navíc Citroën C5 je sice svým způsobem a "stylem/charakterem" trošičku něco jako "levný" Mercedes S-Klasse, ale jinak je to "normální" vůz střední třídy, kde naftový 6tiválec myslím NENí problém (a bude-li nový 3litr tak "pohodový" a "kultivovaný" jako V6 2.7 HDi, tak se to dá "vydužet" :-)
Prostě do každého vozu je (může být) "optimem" něco trochu JINÉHO (když jsme u bmw, tak do 3kové cupky bych volila motor 35i, ale do 1čkové asi spíše 23d - samozřejmě NE že byl snad "lepší", ale do TOHOTO vozu mi prostě "pasuje" jako IDEÁL(ní) ;-)
Pěkný den (je, když je v každém voze ten "správný" IDEÁLně tam "pasující" motor :-)
Avatar - iudex
26. 6. 2009 13:28
Re: Milý white label(e) ...
Stotoznujm sa s Vasím názorom (ohladne vhodnosti motorov do jednotlivých tried). A 3,0 HDI musí byt príjemná motorizácia (i ked ja by som ju principiálne nevolil).
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 14:45
Re: Milý Iudex(i)!
Jsem potěšena "shodou", ale přiznám že NEvím jak/co myslíte tím ".. bych ju principiálne nevolil"?
Mohu se zeptat CO byste (do C5) "volil"?
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:04
Re: Milý Iudex(i)!
no myslim, ze s tym levnym S klasse ste to uz hodne prehnali.Jednak S klasse je uz luxus klasse, ktora lacna uz z principu nemoze byt a aj ta najlacnejsia verzia je uplne v inom svete oproti C5.
Este, keby ste napisali charakterovo a stylom ako levna E klasse, to by som este nejako preglgol, ale toto nie. ;-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 14:13
Re: No je to "trochu" somarina...
...tak proč nezůstat raději rovnou ve střední třídě kam C5 vlastně patří...
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:29
Re: co je somarina?
moj prispevok, ci kylien prispevok?
Pocuvaj Ta slovencina Ti ide cim dalej tym lepsie, nemas Ty nahodou zenu od nas?
Lebo kylie si asi mysli, ze C5 patri do vyzsej triedy, teda minimalne dieselom a komfortnym podvozkom. ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 14:43
Re: Milý maxo!
NE-NE - TAKhle to NEmyslím, myslela jsem "styl" vozu (NIKOLIV "kategorii" či "třídu" vozu - tam je C5 možná lehoučce "přerostlá" nebo mírně NADprůměrná, ale "normální" STŘEDNí třída - konstrukcí i motory).
PS: Já tedy slovensky (moc) NEumím, ale KTO je "somár" - to VÍM (i já) ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:51
Re: Milý maxo!
Kylie to bol, len smec pre labela. ;-)
Somarov je vela, ale label napisal pekne celu vetu v mojom rodnom jazyku, to svedci bud o jeho silnom vztahu k Slovakom, alebo jeho blizkom posobisku k Slovensku. ;-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 15:04
Re: Milý maxo!
Vďaka..., áno napísal a navyše vobec nie prvý raz...
Taky jsem se něco za komančů načetl třeba (časopisu)
"STOP AMR"... ;-)

Edit: "o" se "stříškou" na klávesnici bohužel zatím nemám... :no:
26. 6. 2009 16:45
Re: Milý maxo!
tiež je to jedna z vecí ktoré tuná v Prahe postrádam, bryndzu aj žinčicu už kúpim kdekade, ale to "o" se "stříškou" nikde... >:-[]
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 16:56
Re: Milý maxo!
ale prave bryndzove halusky tam nedostanes, iba napodobneninu, ale nie original.
Chod do Azijskej restiky a odchyt si nejakeho Azijskeho zamestnanca aj so strieskou na hlave. >:D
Avatar - white label
26. 6. 2009 19:29
Re: Milý maxo!
No v Moulin Rouge ty halušky taky stojí docela za hov.no! :no: >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 19:44
Re: Milý maxo!
I v Praze prý "lze" ;-)

[odkaz]

Pěkný den (a dobrou chuť :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 14:57
Re: Milý maxo!
Možná to opravdu víš, nebo si to jen myslíš, ale já tím opravdu toho tvého "buřtíka" zrovna nemyslel... :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 15:02
Re: Milý white label(e) ...
... to by také NEdávalo ŽÁDNÝ "smysl", neb Buřtík přeci NENí žádný "somár" - to dá ROZUM, že? ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 14:47
Re: Milý white label(e) ...
Ten tvůj asi těžko...
A nechtěl si na konci napsat raději "maximálně", než "minimálně"?!?
;-)

Edit: ...a mne tak ide vlastne všetko... >:D
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 15:04
Re: Milý white label(e) ...
ved ja viem ze Ti takto ide vsetko, ved preto aj chodim do tej ustrice.
A s tym maximom mas pravdu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 15:35
Re: Milý maxo a white label(e)!
Neb v "AUTOOJETINY" vyjde "zlomečíček" mého "rozpracovaného" a dosud NEúplného TEXTu (o Brumlovi) rozhodla jsem se (částečnou a zatím NEdokončenou "pohádku" o našem "soužití" nabídnouti k přečtení ... a případné KRITICE). Text je na servru mého "hackera" (který mou adresu NEprozradí ani pod hrozbou "mučením" - jak slíbil ;-) ), takže MÁTE-li (někdo) zájem

[odkaz]

Pěkný den (dnes/zítra i pozítří a možná i PŘÍŠTí týden, neb NEtuším jak ČASU bude :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 16:04
Re: Nadpis...
Děkujem, nemáme.... >:D

Edit: tak jsem na to nakonec (ze soucitu) mrkl, ale to si přece nepsala ty, tvůj "rukopis" "CapsLock on/off" bych přece musel poznat)... :*) 8-s >:-[]
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 16:48
Re: Nadpis...
CapsLock tam sice nie je , lebo to by redakcia neuniesla, ale je to zarucene rukopis kylie, ale ja viem, ze Ty to vies velmi dobre. ;-)
A vsimol si si, bol som osloveny ako prvy a mily a Ty az po mne. >:D
Avatar - white label
26. 6. 2009 19:27
Re: Nadpis...
Buď to bylo podle abecedy, nebo jak se říká - první hnůj a potom úroda... :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 19:45
Re: Milí chlapci!
Já POTĚŠENA (vašemi reakcemi ;-) ), ale JAK to (s vámi) budu "dělat" to tedy zatím opravdu NEvím/NEtuším..
Pěkný den :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 20:09
Re: Milí chlapci!
Dělat...?!?...no nestraš... 8-s >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 20:15
Re: Milí chlapci!
"...nestraš"??
Vy BOJÍTE se! :-)
To mne ale "muzí" ;-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 20:21
Re: Milí chlapci!
Nebojím, jen bych měl "srach" z toho tvého "dělání"... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 20:29
Re: Milý white label(e) ...
... to NEvíte, že:
DĚLÁNí DĚLÁNí všechny smutky zahání,
DĚLÁNí DĚLÁNÍ je lék,
DĚLÁNí DĚLÁNí to nám úsměv zachrání,
DĚLÁNí DĚLÁNí je lék? ;-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 20:41
Re: Milý white label(e) ...
To je nějaká "hymna" z E55(nemyslí AMG)...(samozřejmě, když ji ještě "stavěli")... ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 20:48
Re: Milý white label(e) ...
No ODHADEM to "z té doby" MŮŽE být :-)
PS: Vy NE"vzdělanče", to NEznáte:
PRINCové jsou na draka? ;-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 20:56
Re: Milý white label(e) ...
No tak jestli myslíš nějakou "pohádku" Jiřího Adamce s Janem Čenským, Ivanou Andrlovou, Valdimírem Menšíkem, Jiřinou Bohdalovou atd... tak to sorry, tu teda fuckt neznám... 8-s
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 21:01
Re: Milý white label(e) ...
;-) - já to TUŠILA!
Navenek "dusňák"... :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 22:19
Re: Milý white label(e) ...
Navenek "dusňák"...a uvnitř jen obyčejný "gůůglista"... >:D
...a takových nás je tu většina...
:*) >:-[]
neregistrovaný "maxo"
27. 6. 2009 00:27
Re: Milý white label(e) ...
no jeho ste mozno potesili a mna ste nastvali. >:-[] :-( :-)
Avatar - white label
27. 6. 2009 00:30
Re: Milý white label(e) ...
hovor len za seba... (ťa prosím)...brat moj (ústričný)... ;-) >:-[]
neregistrovaný "maxo"
27. 6. 2009 00:41
Re: Milý white label(e) ...
len si nevymyslaj, to je aj tak vsetko tvoja chyba, lebo musis mat vzdy na vrch >:-[] >:D
Avatar - white label
27. 6. 2009 01:06
Re: Milý white label(e) ...
Ja musím mať vždy na vrch..., len gatě pri tom dole... >:D
26. 6. 2009 16:58
Re: Milý white label(e) ...
tož dnes už nestíhám, ale v pondělí si to určitě přečtu, co jsem zatím nakoukl, vypadá to fajn (a bez toho CapsLock chaosu se to i příjemně čtě ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 19:49
Re: Milý kuko!
Děkuji :-)
On je to vlastně ještě NE(zcela)dodělaný text - neb já byla POŽÁDÁNA něco maličko o Brumlovi a sotva jsem si tak nějak "rozepsala" a "načrtla" koncept, DOZVĚDĚLA jsem se, že TEXTu je asi tak o 90% více než je třeba 8-s ;-\ , takže TOHLE je ten "rozpracovaný" (ne"vyladěný") "hrubý" TEXT o Brumlovi a mém životě s ním (co mi zabral jedno "pracovní" odpoledne) ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 14:40
Re: Milý white label(e) ...
... no protože je mezi VELKÝ rozdíl, ale CHARAKTERem "pojetím" jde o "to samé" - je to asi jako když srovná boty či oblečení Diesel (které jsem mívala a mám docela ráda a PRADA ;-)
Rozumíme si? :-)
Pěkný den (v Prada s Mercedes(em) S-Klasse, ale docela to JDE i v Diesel s Citroën C5 ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 14:33
Re: Milý maxo!
NEmyslím to jako srovnání "kvality", ale srovnání CHARAKTERU - a tam to myslím VÍCe/LÉPE "sedí" k S-Klasse ;-)
Pěkný den (třeba v Mercedes S-Klasse a těm "chudším" v Citroën C5 V6 Exclusive :-)
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:42
Re: Milý maxo!
mne to tam ani charakterovo nesedi a ja som to pochopil ako to myslite. ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 14:48
Re: Milý maxo!
Nu z MÉHO pohledu je rozdíl třeba mezi bmw 7 a mercedes S-Klasse zhruba právě TEN a TAKový jako mezi "něčím" ve střední třídě a Citroën(em) C5 V6 Exclusive (tu "vyšší" verzi ZDŮRAZŇUJi, neb rozdíl mezi "běžnou" verzí a těmi vyššími - s motory 2.2 HDi a V6kami je - Hydractive III Plus funguje maličko "jinak")
Pěkný den :-)
neregistrovaný "Kajfik"
26. 6. 2009 16:48
Re: Milý maxo!
no s 2,7 HDi zkušenost nemám, ale když jsem sledoval nějaký jeho test, tak mi připadal jako dost solidní "traktůrek". Takže tu pohodovost a kultivovanost dost nechápu...
škoda že už nevím co to bylo za test, zkouknul bych to pro jistotu ještě jednou...
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 17:01
Re: Milý Kajfik(u)!
To jste si to (POPLETL) - je to právě NAOPAK! ;-)
Jedno zda testy německé či britské, jedno který KONKRÉTNĚ časopis - zrovna TENTO diesel si celé roky drží titul NEJkultivovanějšího dieslového motoru vůbec (BEZ legrace ;-)
Pěkný den (když s dieslem tak třeba s V6 2.7 HDi :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 12:57
Re: Milý maxo!
V Evropě asi ano - ve ZBYTKU planety jsou naštěstí stále trochu "konzervativnější" (prostě dle MNE do TOHOTO typu vozu patří spíše BENZíNOVÝ motor do "Véé" ;-)
Pěkný den (s BENZíNovým V8 nebo V12 :-)
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 13:01
Re: Milý maxo!
ja respektujem Vas nazor, ale vacsina zakaznikov ma asi iny nazor. ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 13:05
Re: Milý maxo!
Popravdě, na to jsem celkem ZVYKLÁ :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 13:18
Re: Milý maxo!
Do velkého a těžkého, ale přesto moderního evropského auta (včetně prémie) dnes patří především moderní dieselový motor, nejlépe takový jaký je právě v nové 740d, který staví na hlavu i benzínové hybridy od Lexuse...
Např. na dálnici (včetně té Německé) bude nejpodstatnější rozdíl mezi 740d a jeho benzinovými alternativami především ve spotřebě a s ní spojeném dojezdu...
Avatar - iudex
26. 6. 2009 13:23
Re: Milý maxo!
Súhlas, zrejme ten dojazd je este dolezitejsí argument ako tá spotreba samotná.
Inak pri porovnaní 40d s 99% konkurencných motorizácií je baworácky dízel jasný vítaz, jedine doma nie je az tak prorokom, teda 40i ho kvalitami ak nie predcí, tak mu zdatne konkuruje.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 13:35
Re: Milý white label(e) ...
... je vidět, že NEjste "princezna na hrášku" ;-)
PS: Berete to JEN zcela "účelově/prakticky/rozumově" - a z TOHOTO pohledu samozřejmě MÁTE PRAVDU. "Smiřte se" však s tím, že existují i JiNÁ "kritérie" - když si vybíráte třeba ZESILOVAČ, volíte "automaticky" ten co má NEJvyšší výkon? Když si vybíráte třeba alkohol, volíte "automaticky" ten co má NEJvyšší procento alkoholu?
PPS: NEzpochybňuji důležitost spotřeby, ale toto kritérium v MÝCH očích je "uplatnitelné" např. ještě v řadě 5 a zčásti možná 6, u řady 7 mám již trochu JiNÁ kritéria/požadavky..
Zrovna dnes kolem mne v tiché ulici jel vw - kruciš jak se jmenuje, prostě ten co je "společný" s Porsche Cayenne - s motorem V10 TDi - BOMBASTický záběr to má a do tohoto vozu snad ještě, ale i když VÝKONEM by NEurail v Audi A8 nebo dokonce v Bentley - já bych ho tam prostě NEchtěla (i když jinak označení V10 je mi very Bristol sympatické :yes: :-)
A jinak myslím že ani u verze 760i NEbude s DOJEZDem nějaký "zásadní" problém, vy snad ano? ;-)
Pěkný den (třeba s BMW V12 760i :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 13:44
Re: Milý white label(e) ...
Otázka pohledu - co už je problém a co ještě ne...
Každopádně právě na té (německé) dálnici bude rozdíl v dojezdu(spotřeby) 740d a 760i ten naprosto nejpodstatnější parametr a naopak rozdíly ostatních, zmiňovaných kritérií budou relativně úplně minimální...

Edit: motor V10TDI (např. v Touaregu) není dobrý ani typický příklad, protože se nejedná ani o kultivovaný, ani o úsporný dieselový motor, spíš právě naopak...
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 13:54
Re: Milý white label(e) ...
Ok - až se budou ROZDÁVAT bmw 7čkové řady - JÁ si nechám poslat 760i (a že budu muset po ... třeba 6ti stech kilometrech zastavit a natankovat - jak je to nutné s Brumlou - to mi zas tak NEvadí ;-)
PS: Já momentálně "preferuji/volím" do Ž(l)aloka NAFTU místo BENZíNu NIKOLIV z důvodů "většího DOJEZDu", ale protože momentálně je v C5 NAFTOVÝ V6 třílitr LEPŠí než ten BENZíNový - kdyby byly shodou okolností STEJNÉ, asi tak na 90 a více % by ZVÍTĚZIL opět BENZíN (ale že můj "vkus/názor" NEbývá "masový" - to mi NEmusíte připomínat ;-) - z nějakého mi NEpochopitelného důvodu si NAPROSTÁ většina lidí do C5 volí motor 2.0 HDi - což dle mne opravdu NENí to "nej" do tohoto vozu - já "ostatním" doporučuji 2.2 HDi, což je z mého pohledu OPTIMÁLNí kombinace mezi "masovými" požadavky /na nížší spotřebu/ a "charakterem/kulturou/výkonem" - jinak samozřejmě "optimem" které PLNĚ odpovídá "stylu/charakteru" vozu je motor V6 ;-)
Pěkný den (s VÍCEválci - když to JDE :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 12:09
Re: Milý white label(e) ...
No vidíš a mě by zas (na lítačku) bohatě stačil v 7ičce ten nový "40"d... :yes: :-! ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 13:03
Re: Milý white label(e) ...
... o to ŽÁDNÁ (však jsem napsala, že dokonce i ten nejSLABŠí v praxi "stačí" - a BRZDOU provozu spíše NEbudete, že? ;-)
Ač biturba (ať benzín či nafta) jsou sice SKVĚLÁ, tak svým "charakterem" patří/"pasují" spíše do 3 nebo snad i do 6kové cupky, SEM patří něco JINÉHO - zde MÁ BÝT 8mi či 12ti-válec v BENZíNu :yes: :-)
To je alespoň MŮJ "názor/pohled na věc" ;-)
Pěkný den (s BENZíNovým V8 či V12 :-)
Avatar - iudex
26. 6. 2009 13:16
Re: Milý white label(e) ...
Ja si zrovna myslím, ze R6 biturbo sa svojím charakterom do 7 krásne hodí; R6 je dokonale vyvázený, dostatocne kultivovaný a ak clovek i zacuje jeho dravý zvuk vo vysokých otáckach, je to len dobre a ten, kto si BMW kupuje to ocení. Ak chce byt dokonale izolovaný od akéhokolvek hluku, kúpi si Lexus LS alebo M-B S.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 13:44
Re: Milý Iudex(i)!
NEmohu zcela SOUHLASit! ;-)
Kdo chce slyšet "dravý" zvuk spíše NEvolí vůz typu bmw 7 (a KDO chce slyšet ZVUK i v této třídě - volí ZVUKkově výborné Maserati Quattroporte, bych řekla já .. a uvidíme JAKé bude v tomto směru Porsche Panamera - KONSTRUKČNĚ se mi LíBí.. ;-)
Pěkný den (ve třídě LUXUSních vozů raději s BENZÍNem :-)
neregistrovaný "maxo"
26. 6. 2009 14:31
Re: Milý Iudex(i)!
no vidis a mne by stacilo na litacku obycajne prehanadlo. >:D
Avatar - white label
26. 6. 2009 14:50
Re: Milý Iudex(i)!
No jo, vy Slováci jste už od přírody hrozně skromní... :yes: >:-[]
26. 6. 2009 12:33
Re: Milý Iudex(i)!
Ano. Ta "top" třída, resp. top verze potřebuje "něco" navíc, i když to fakticky "není lepší".
Ve vztahu k BMW v těchto "nižších" motorizacích ale nevidím žádný problém. Přeci jen ve velkých sedanech je sice BMW "na špici", ale pořád to není uplně to nejvyšší patro, ať už zastoupené třeba Bentley a nebo sportovně střiženým Quattroporte, kde bych nabídku 6ti válce viděl jako nemýstnou.
Avatar - iudex
26. 6. 2009 13:13
Re: Milý Iudex(i)!
To, ze ludia bez vacsieho racionálneho zdovodnenia zastávajú rovnaký názor, t.j. ze do auta typu 7-er sa hodí minimálne V8, este lepsie V12, je dané konzervativizmom v zmýslaní a tým, ze sa s danými motorizáciami ani neskúsali zviezt. Som bytostne presvedcený o tom, ze nikto reálne nepocíti akýkolvek výkonový deficit v "základnom" sestvalci, ktorý má 326 koní a na sto zrýchli za 5,9 s(len pre ilustráciu volakedajsie 740i malo 4,4 V8 s výkonom 286 k, na sto za 6,5 s a skutocne nik na výkonový deficit nesomral). A o kultivovanosti radového sestvalca ulozeného pozdĺzne snád vela ludí nepochybuje.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 15:00
Re: Milý Iudex(i)!
Vy se "soustředíte" JEN na "číslíčka" - o ta VŮBEC NEjde (jak jsem napsala, co se reálného VÝKONu týče, NAPROSTO stačí i nejlevnější R6 - a že to je výborný a kultivovaný motor o tom NEtřeba mluvit).
Dám vám PŘÍKLAD - když jedete po dálnici - třeba víceméně předpisových 130-140 km/h (v jakémkoliv autě) s motorem např. 1.6 HDi, 2.0 T(F)Si, s 35d a 35i, nebo třeba s V12 6,75 - i když jedete se všemi STEJNOU rychlostí (pravda asi za RŮZNÉ spotřeby) vy máte z motoru stále STEJNÝ pocit (zkuste si "čistě TEORETICKY" představit že jsou namontovány do STEJNÉHO vozu ;-) )?
Pěkný den (bych si JÁ představovala s těmito motory - dle mne všemi docela POVEDENÝMi - nejraději "odzadu" = 6,75 "počínaje"; 1,6 "konče" - i když na tu "pokojnou" dálniční 130-140ku "stačí" všichni a naprosto "hravě" :-)
Avatar - white label
26. 6. 2009 12:35
nový 740d...
...to je také "dlouhý nos" a další odpověď BMW na složité a těžké luxusní hybridy (Lexus) a jimi dosahované "nedostižné" provozní náklady...přičemž toto "hybridní" řešení stejně neřeší (to nejpodstatnější) úplnou nezávislost pohonu na "ropě" jako takové... :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mira328i
26. 6. 2009 13:53
Re: nový 740d...
Přesně tak :yes: :yes:
neregistrovaný "Kajfik"
26. 6. 2009 17:40
Re: nový 740d...
Já bych hybridy nezatracoval, ale jejich využití bych viděl nejlépe ve městě a místo těžkých akumulátorů bych upřednostnil nějaký revoluční kondenzátor.. Mám pocit že nějaký takový už češi vymysleli. Ale jeho charakteristiky neznám...

Jinak pro toho, kdo na to má a chce nej z nej, bych také doporučil V8 nebo V12. Pro toho koho nebaví pauzy na čerpací stanici (...na dálnici, nebo zajíždění na pumpu ve městě) je zde 740d.

S Oktávkou 1,8 TSi a rychlostí kolem 180km/h znamená každá cesta Praha-Třinec jednu zastávku na čerpací stanici - otravné.. K čemu pak rychlé auto, když ten čas stejně strávím u pumpy, že? Tedy na argument dojezdnosti bych také kladl důraz. Zvlášť u 740d.
Avatar - gld
26. 6. 2009 17:52
spotreba-vlastní pumpu mít treba
tých 6,9 pre trojlitrové biturbo v nafte je na voľnobeh? :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
26. 6. 2009 19:36
Re: spotreba-vlastní pumpu mít treba
Podle testů nové 730d, kde se udávaná spotřeba lišila velmi málo (v některých testech byla dokonce i nižší) bych to až tak černě neviděl...to spíš u "benzínu" "lítá" spotřeba mnohem výrazněji podle stylu jízdy...
26. 6. 2009 20:35
BMW 730d - spotreba 6,6 l/100 km
Zdravim vsetkych diskutujucich, posielam vam link na video, kde dosiahli s BMW 730d spotrebu 6,6 l/100km, dojazd cinil 1150 km na jednu nadrz. Samozrejme, ze isli na spotrebu, ale ako je z toho videa vidiet, ked sa clovek trochu snazi, tak sa to da dosiahnut a to sa snazili udrzovat priemernu rychlost 100km/h.

[odkaz]

P.S.: Na video sa preklikajte sipkov doprava, myslim, ze je piate v poradi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2009 20:53
Re: BMW 730d - spotreba 6,6 l/100 km
Milý peto999!
VIDĚLA jsem a :yes: ;-)
Pěkný den (s bmw 730d, docela by mne ZAJÍMAL STEJNÝ test/STEJNÁ trasa s bmw 750 nebo 760i :-)
Avatar - Emel
26. 6. 2009 22:42
Re: BMW 730d - spotreba 6,6 l/100 km
No dobrá, s Ibizou se dá taky jezdit pod 3... a pokud jste koukali na nedávný závod na spotřebu, tak na litr paliva se dá ujet něco kolem 3500km.
27. 6. 2009 20:37
Re: BMW 730d - spotreba 6,6 l/100 km
Se 730d 184k jsem dojel z Brna do Dubrovníku na jednu nádrž někdy v r. 01 a to nebyla dálnice.
27. 6. 2009 01:46
pre kuka a labela....
ak Vam ô tak strasne chyba skuste podrzat alt a vytukat 147 ;-)
p.s. ako bonus pridavam ä alt 132
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "maxo"
27. 6. 2009 01:49
Re: pre kuka a labela....
ale to musia mat nastavenu slovensku klavesnicu. ;-)
27. 6. 2009 05:30
Re: pre kuka a labela....
nemusia, pekny vikend ;-)

-ASCII - americký štandardný kód pre výmenu informácii, popisuje číselné kódy, ktoré sú pridelené jednotlivým znakom
Avatar - white label
27. 6. 2009 09:37
Re: pre kuka a labela....
ô,ä...dobrý, fuckt to funguje .. :yes: ;-)
A jaký kód má znak "and", "euro", nebo "dolar"?
27. 6. 2009 10:12
Re: pre kuka a labela....
and alt 38
dolar alt 36
euro alt 0128
zavinac alt 64
Avatar - Emel
27. 6. 2009 13:50
Re: pre kuka a labela....
Na české klávesnici funguje také
Alt + c &
Alt + e €
Alt + ů $

Ostatně, zkus si s pravým altem proklikat celou klávesnici, najdeš i další šikovné věci (ß*÷ף\[]#@{})
27. 6. 2009 21:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.