Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 760i a 760Li – vlajková loď napíná plachty

Poslední generace BMW sedmičkové řady dosud vystačila s šesti a osmi válci pod kapotou a až nyní přichází nejvyšší model se šestilitrovým dvanáctiválcem, v karosérii standardní délky s označením 760i a v prodloužené verzi (+14 cm) s označením 760Li...
Zpět na článek
21. 12. 2002 21:05
neregistrovaný "Paja BMW"
23. 12. 2002 19:54
neregistrovaný "Troll"
24. 12. 2002 01:45
neregistrovaný "Carlsson"
24. 12. 2002 22:38
neregistrovaný "skopi"
26. 12. 2002 12:07
neregistrovaný "sankar"
26. 12. 2002 13:42
neregistrovaný "skopi"
26. 12. 2002 16:10
neregistrovaný "Troll"
24. 12. 2002 22:55
neregistrovaný "skopi"
27. 12. 2002 12:43
neregistrovaný "anonym"
2. 1. 2003 16:22
neregistrovaný "Kam"
23. 12. 2002 12:45
neregistrovaný "merc"
24. 12. 2002 01:47
neregistrovaný "7 je sracka"
26. 12. 2002 01:58
neregistrovaný "skopi"
27. 12. 2002 00:20
neregistrovaný "7 je sracka"
28. 12. 2002 15:32
neregistrovaný "skopi"
27. 12. 2002 02:33
neregistrovaný "Petr - Usti"
27. 12. 2002 17:03
neregistrovaný "7 je sracka"
30. 12. 2002 07:45
neregistrovaný "Speed"
30. 12. 2002 09:37
neregistrovaný "geroc"
1. 1. 2003 21:27
neregistrovaný "joj"
1. 1. 2003 21:29
neregistrovaný "joj"
2. 1. 2003 21:24
neregistrovaný "Troll"
neregistrovaný "Paja BMW"
21. 12. 2002 21:05
BMW JE JEDNICKA
Při výkonu 445 koní a váze auta je dosažení průměrné spotřeby 13,4 l/100km přímo fantastické! Ne že by to bylo u auta téhle kategorie nějak zvlášt důležité ale opět to dokazuje schopnosti motorářů v Mnichově. Navíc je mi moc sympatický že zústavají u koncepce atmosférických motorů. Mercedesu, aby byl schopný konkurovat, nezbylo nic jiného než motory přeplnovat. Vivat BMW ! ! !
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Troll"
23. 12. 2002 19:54
Re: BMW JE JEDNICKA
Neviem, ako ostatní, ale v praxi som sa nestretol s nejako extra úspornými benzínmi od bmw (523i, 750i, 535i V8,525i). Všetky si zapýtali toľko, čo konkurencia od MB resp. Audi (to bolo najúspornejšie). Takže na výrobcom udávané údaje nejako neverím, skôr je to o vodičovi a rozumnom jazdení a zábehu (stále si myslím, že každý motor potrebuje zábeh, aj keď stále častejšie sa predajcovia vyjadrujú, že autá zabehnúť netreba) BMW má kvalitnú techniku, ale na benzínovú spotrebu si podľa mňa ich vývojári nikdy nepotrpeli.
neregistrovaný "Carlsson"
24. 12. 2002 01:45
Re: BMW JE JEDNICKA
asi ses zapomel podivat na prodejnost bmw,vid jednicko.az bude brambor prodavat tolik 7cek jako mercedes S klas tak potom asi bude jednicka.ale to nepripada v uvahu.bmw nema a nikdy mit nebude IMAGE jako mercedes.mozna proto davaj v USA SLEVY NA TY JEDNICKYstrasnej design jak stara amerika
neregistrovaný "skopi"
24. 12. 2002 22:38
Re: BMW JE JEDNICKA
BMW ocekava jako jedina automobilka na svete tento rok nejvetsi prirustek prodejecelosvetove a ceka, ze se dostane pres 1.000.000 prodanych automobilu za rok 2002 (cti odborny tisk)!!! TAK SI NEJDRIV LASKAVE NECO PRECTI A PAK CHYTRAKUJ! VIM, PROC MAM RAD BMW. S pozdravem. A Mercedes je pro snoby, kterym dela dobre, ze vidi pred sebou vepredu tu hvezdicku, kdyz uz neni kam koukat.
neregistrovaný "sankar"
26. 12. 2002 12:07
Re: BMW JE JEDNICKA
Pro skopiho, tyhle keci vo mercedesu ze je pro snoby jsou ubohý zavidis ze mercedes lepsi tak tohle kecas. A myslim ze v Esku je to vic na koukání než v sedmičce, která se akorat snaží zaujmout novym designem(nebo jak se to pise) a moc se jí to nevede vsude hrany myslim ze na auto teto tridy se to vůbec nehodí. Předchozí sedmička byla o hodne hezci a tadle se ji ani v nejmenším nevyrovná.
Čumíš co?
neregistrovaný "skopi"
26. 12. 2002 13:42
Re: BMW JE JEDNICKA
No tos mi teda dostal... Priznam, ze se mi nova sedma nelibi, vsechno to kazi ty predni svetla, predchozi byla opravdu o moc hezci. Ale prisly s novym designem a to ocenuju o mnohem vic nez neustaly vyhlazovani stejnejch tvaru jako medved. A tohle je prvni auto s novym designem. Videl jsem novou 5 (jenom na obrazcich) a ta vypadala dobre, vychazela ze sedmy a mela uz pekne vyzraly tvary. Porovnej prvni E z 95 a treti E 02! Cim se lisi??? Skoro nicim...Proc nemam rad Mercedes: Polovina ridicu Mercedesu jsou chlapci, ktery nemaj sebevedomi, a tak ho dohanej autem a navic se chovaj jako by jim patrila silnice. Videl jsem na vlastni oci-na prazskym okruhu pred Vaclavakem smer Vysehrad frajirek v novym Sku hodil mysku pred nejaky Punto, ten mu sel domluvit, trochu tam na sebe kriceli, pak ho to Punto predjelo a dotceny majitel Mercedesu do nej najel zboku a vytlacil ho do zabradli na chodnik pres celej pruh a pak ujel. Mercedes byl celej, jenom ubylo drobet barvy na narazniku, ale Punto vypadalo...Tohle je trochu extrem, ale jinak mam vic neblahejch zkusenosti s majiteli techto znacek, proto Medveda nemam ani trochu rad, protoze si ho kupujou takovyhle lidi. Ale to samozrejme neni pravidlo, taky znam par normalnich lidi, ale ty jsou fakt vzacny. Takze doufam, ze ostatni, co nemaj radi Medveda jsou na tom podobne a nesnasej nafoukanost a aroganci techhle figurek, ktery se krci za hvezdickou, ktera tvori pulku jejich mysleni, delaj desny borce a potrebujou si takhle namasirovat svoje vlastni ego. S temahle omylama se setkas hlavne tu v Cechach. Treba v Nemecku se zase chovaj solidne temer vsichni ridici, at v Trabantu nebo v Mercedesu. Budiz vsem prano!
neregistrovaný "Troll"
26. 12. 2002 16:10
Re: BMW JE JEDNICKA
Mas blbe skusenosti, ale diskusia by mohla byť viac o aute, nie o tom, ako jazdia vodiči v Prahe. Vodiči v Mercedesoch sú takí istí, ako všetci, akurát majú Mercedes. Auto z človeka dementa nespraví.
neregistrovaný "skopi"
24. 12. 2002 22:55
Re: BMW JE JEDNICKA
A vis, na co je ti ta IMAGE? Na h, ani nevis, co to je! Blba reklama, chlapce. A ono taky BMW je zemereny na jinej segment trhu nez M., takze ani nikdy nemuze mit stejnou image, ale zaplat buh, ze ma jinou. Ale ver si, cemu chces
neregistrovaný "anonym"
27. 12. 2002 12:43
Re: BMW JE JEDNICKA
Souhlasím - ja osobně si myslím, že tu věčnou rivalitu zbytečně dramatizujete. IMHO je S ko i nova sedma špičkový automobil se vším všudy. Podobná srovnání jsou trochu žabomyší války. Ostatně snobové jezdí v Mercedesech i v BMW (a v čem mají také jezdit že ? :-) ).
Jinak obecně. Mercedes měl dlouhodobější marketingovou strategii zameřenou spíše na starší generaci (odtud také, že v Mercedesu jezdí jen staří paprikové) - dokonce se jednu dobu propagovalo, že "starší zkušený řidič přesedává v pozdějších letech z BMW do Mercedesa) ... BMW se orientovalo spíše na třídu "mladých a úspěšných". Je to sice frázovité, ale tak to bylo - není v tom žádný pejorativní podtext.
neregistrovaný "Kam"
2. 1. 2003 16:22
Re: BMW JE JEDNICKA
Amerika z Nemecka...
neregistrovaný "merc"
23. 12. 2002 12:45
bez titulku
MB preplnuje V12 kvuli Maybachu, aby mel dostatek sily jiz v nizkych otackach a tak bezproblemovy rozjezd. Kdyz jiz delaji V12 biturbo, tak je zbytecne vyrabet dva rozdilne motory V12 a tak to dali i do S-klasse a alespon tak rozprostrit naklady na vyvoj na vice vyrobenych jednotek.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "7 je sracka"
24. 12. 2002 01:47
Re: bez titulku
bmw turbo motory neumi zerou jak ZIL
neregistrovaný "skopi"
26. 12. 2002 01:58
Re: bez titulku
Ono je taky BMW nema ! Jestli sis nevsimnul. Vyjma nafty...Ale rec je o benzinu. Inteligence lide se da poznat uz v nadpisu.
neregistrovaný "7 je sracka"
27. 12. 2002 00:20
Re: bez titulku
je mi te lito ses moc zakoukanej do bramboraka a vis kulovy.tak se koukni na nejakyho upravce.turbo motory nabizi.nevim co te sere,ale rek bych ze ti jezisek pekne NASRAL, tak si tady ulevujes hold se s tim musis smirit ze bmw hraje pri nejlepsim druhy housle.a mrkni se kolik se vyrobilo W211 za pul roku.pro info.100 000kusuto o necem SVEDCI.
neregistrovaný "skopi"
28. 12. 2002 15:32
Re: bez titulku
Upravce neni vyrobce, to potom neni BMW! A origosh motory maj spotrebu jako nikdo jinej, chlapecku! Uz Mikulas byl super. Neumis se nejak podepsat nebo se stydis za tri krizky nebo se menujes SRACKA???
neregistrovaný "Petr - Usti"
27. 12. 2002 02:33
760i
Nema konkurenci, zadny turba zadny kompresory jako ostatni sracky, proste cestnej motor .....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "7 je sracka"
27. 12. 2002 17:03
Re: 760i
jj nema to konkerenci tak proto na to davaj VSuDE SLEVY.jen tak na okraj. spatne reaguje na plyn vybijej se baterie a central ni ovladac je taky na kulovy.S500 udelala ze 745 toaletak a to nemluvim o z8 proti SL55AMG samej PROPADAKjediny co se jim povedlo je 3.tak nekecej hovadiny.
neregistrovaný "Speed"
30. 12. 2002 07:45
ze 7cky fakt unesenej nejsem.....
V 7 jsem sedel, ale mirne receno me tu "nenadchlo" hned nekolik veci: 1) fuckt malej prostor - na sedadle ridice jsem zvykly se rozvalit jako prase a i pres mou malou vysku 1,8m jsem mel malo mista u kolen, nemluvim o miste za mnou, to bylo tak pro decko (jednalo se o kratkou verzi). 2) ten jejich computer je tak zas....ne slozitej, ze i pres mnohalety zkusenosti s pocitacema vseho druhu jsem nebyl schopen ani za 15 minut vyloudit pozadovany udaje (a nebylo to jazykovou neznalosti). 3) Design je opravdu osobity, ale mel by byt spise usedly a reprezentativni, kdo se chce predvadet a ma prachy, urcite si koupi jeste neco jako druhy auto, s cim se "vyblazni" (treba M3). ................To je asi tak vse. Ja osobne bych dal prednost MB, protoze kdyz v nem najedete (v S klasse) 750.000 km tak je porad jako novej ale BMW je po 350.000 km dobry akorat tak na kompletni generalku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "geroc"
30. 12. 2002 09:37
Vlajková loď
Nemůžu hodnotit jinak než jen zvenčí protože zatím jsem se s tímto vozem in natura neseznámil, ale design mi na repre sedan připadá docela příliš nekonvenční a myslím že BMW to docela v tomto případě nevychytalo. O tom že nová 7-ka je přecpaná různou elektronikou se už popsalo hodně papíru, a zdá se že méně elektronických volovin by bylo více.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joj"
1. 1. 2003 21:27
lexus
panove,
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joj"
1. 1. 2003 21:29
bez titulku
panove, ani MB ani BMW, ale Lexus, to je trida. LS 430 ..... Daleko tišší, velky vnit. prostor. A ted jsem videl novou A8, no vnitrek super, ale maly, a z vneku, no jako A4. No nevim, ale Lexus je Lexus.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Troll"
2. 1. 2003 21:24
Re: bez titulku
LS 430 nebol ani v jednom teste tichší ako S500 a 745i, jedine stará A8 bola hlučnejšia a nová je zas o niečo vpred. Preto o hlučnosti LS 430 síce nepochybujem, ale tvrdiť, že je tichšia bez priemeho porovnania s konkurenciou, je fakt odvaha. Okrem toho stále ponúka len to jedno - jeden motor, jeden náhon, jeden dizajn. To sa mi zdá na tak inovatívnu automobilku dosť málo. Lexus sa mi páčil, ale konkurencia mu za posledné mesiace trochu ubehla.