Diskuse

Nové BMW řady 8 oficiálně: Osmička se vrací, nabídne osmiválec i turbodiesel

15.6.2018

Automobilka BMW konečně vzkřísila kupé řady 8, které nahrazuje předchozí šestku. Zatím se představuje v krotší M verzi a s turbodieselem.

 

  • 30 Reagovat !

    foto AcTTi

    AcTTi 15.06.  22:28

    Kraaasa

    Exterier - 9,5/10 Interier - 9/10
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 15.06.  23:13

      « Re: Kraaasa

      BMW překvapilo, tohle bych si tedy nechal líbit. I interiér je velmi pěkný.
  • 00 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 15.06.  22:43

    BMW

    Škoda, že zadek tak překombinovali, jinak je to nádhera :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 16.06.  07:40

      « Re: BMW

      Je to tak.
      Ono to asi neni snadny, ten zadek je dnes u vsech aut tak nejak prilis vysokej, tak se to asi snazi maskovat :-)

      Jinak je to nadhera ... ale ma to jeste jednu musku, predchozi osmicka mozna byla hezci, v jednoduchosti je nekdy sila designu ... [odkaz] ... :-)
      • 21 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 16.06.  09:27

        « Re: Re: BMW

        Souhlas, první osmička je dodnes pecka. Kdybych si to mohl dovolit, moc by se mi líbila jako víkendovka. :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 15.06.  22:46

    Tvar kupéčka

    asi nikdy nebude prekonaný,nová 8-er je krása až na ten zadný nárazník.
    Vadila by mi asi ešte digi prístrojovka, inak :yes: :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Machyrek

      Machýrek 15.06.  22:57

      « Re: Tvar kupéčka

      Jo! Presne. U me zatim adept na letosniho viteze v kategorii “kolecko citronu a prouzek cokolady”.
      Zadni naraznik na prvni pohled divny, na druhy uz si zvyknes. Skoda analogovych budiku, ty od BMW pro me byly vzdy nej ze vsech. A i ty spojeny ledviny tu nejsou nehezky.
      A ten vnitrek, zase to vypada jako v BMW, jednoduchy a zadny vlny a divny prechody.
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.06.  10:12

        « Re: Re: Tvar kupéčka

        Mám to podobně, ty budíky mi nesedí, opačný chod otáčkoměru, proč u bmw? Zadní nárazník bude naživo ok, jen ty koncovky výfuku mi přijdou přehnaně velké. Ale celkově moc povedené, jsem zvědav na 860i. :-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 17.06.  09:21

          « Re: Re: Re: Tvar kupéčka

          Otackomer opacne? U BMW? Trapas.
          Je to digitalni, tak je jeste sance, ze to pujde prepnout na klasicke zobrazeni, ale to muzeme jen a pouze doufat... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.06.  04:32

      « Re: Tvar kupéčka

      Tak mě ani ta digi přístrojovka. Ale v barvě Iudex edition ;-) :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto white-label

    white label 15.06.  23:23

    Měli pravdu...

    ,...takže můj instinkt nepodceňovat ruské zpravodajství nezklamal (viz diskuse):
    [odkaz]
    ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 15.06.  23:48

      « Re: Měli pravdu...

      no čo na to povedať? Rusovi musíš veriť :-)
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.06.  00:07

        « Re: Re: Měli pravdu...

        Tak tak, přece jen mají jiné zpravodajské možnosti (např. Novičok), než konkurence z Německa... >:-[] ;-)
    • 02 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.06.  04:31

      « Re: Měli pravdu...

      Njn, jsi prostě dobře nasměrován ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.06.  23:18

        « Re: Re: Měli pravdu...

        To není o nasměrování, to je otázka odhadu...
        Ale spíš by mě zajímalo, cos na ten design řekl, když jsi zjistil, že to není jen "patlanina nějakého samozvaného malůvkáře"?
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 16.06.  03:36

    8

    To zadní kolo je z některých úhlů až nehezky utopené v té okolní hmotě, že měli dát dozadu o číslo větší ráfky. Jinak to na mě působí prostě jen jako evoluce 6ky, je to víc gétéčko, než jsem čekal. Interiér je hezký, ale u mě esteticky vede MB.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.06.  07:32

    pekne

    kupatko jak sa patri.. ale ten zadok nie je az zbytocne prekombinovany? [odkaz] .. predok vcelku jednoduchy solidny a vzadu zrazu same kostrbate patvary.... chapem jasne... je tu snaha o nieco zaujimave hm.... ved nazivo to mozno bude fajn :-) ... :yes:

    PS. kto bude konkurentom? lexus LC 500 s V8? [odkaz] ten tu mimochodom v teste dostal 5 hviezd... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mino-1

    Mino 1 16.06.  08:46

    Pekna kara

    len ma zaraza, preco to musi vazit skoro 2 tony, presnejsie 1965 kg v 850i? Taku hmotnost by som este vedel pochopit pri 7-icke, ale taketo GT-ckove kupatko by mohlo byt lahsie, cakal som tak do 1,8 t max. Viem, ze vsetka ta technika pridava kila, ale menej je niekedy viac. Inak auto je to rozhodne pekne, o tom zadna.
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 16.06.  09:01

      « Re: Pekna kara

      První 8er před 29 lety vážila 1955 kg. Ta dnešní je o dost větší = a jen o 10 kg těžší ;-)

      V12 měl z dnešního pohledu sranda výkon 220 kW :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mino-1

        Mino 1 16.06.  09:31

        « Re: Re: Pekna kara

        Stara mala 1790 - 1955 kg ;) Ale to je jedno. Akosi som cakal, ze pri vsetkom tom pokroku by malo byt mozne aj taketo auto s touto cenovkou viac odlahcit. 2 tony mi skratka pridu trochu moc.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.06.  09:57

          « Re: Re: Re: Pekna kara

          Mluvil si o 850i = ta měla 1955 kg ;-)

          Pokrok je = je víc výbavy a větší auto = a má vlastně stejně kg :-)

          2 tuny sou hodně = ale je to prostě velký auto. Neni to sporťák = je to luxusní špičkově vybavený GT = ta velikost a výbava udělaj svý

          Současná 8ma má všeho víc = od rozměrů přes výbavu a bezpečnost po výkon a přitom stejnou hmotnost
  • 00 Reagovat !

    foto chalan66

    chalan66 16.06.  12:05

    pEKNé

    Za mňa dobré ! Pekné auto. Škoda len že ten agresívny dizajn so štúdie sa moc nepremietol do reality, ale aj tak podarené. Teším sa ale na Grand cupé :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Tomys69

    Tomys69 16.06.  12:21

    Shrnutí

    Nádherné auto, určitě asi nejhezčí BMW, ale každý podle svého gusta. Jinak jak již tu bylo řečeno, spíše evoluce 6er nez podoba 8 er z 90 let. Ta byla mnohem klínovitejsi. Mám pár vítek, možná trochu hnidopyšnych a to: budiky mě nejak nevadí, ale proč proboha u verze s 530 HP jen do 260???...došli jim číslice?po odstranění omezovače ručička jen narazí a ty musíš dal jen pozorovat displej, kolik vlastně jedeš. Ale jak jsem zminil, možná hnidopichuji. Dále ohledně dieselu. Chápu, že i diesel musí dnes pracovat v takovémto autě, ale proč na něm trochu nezapracovali, jako u 850i?...hodnoty 320/680 jsou cca tři roky staré a k autu se mi prostě nehodí, prijde mi to odflakle a basta. Co se vahy týče, ktera je vážně vysoka, tak na poměry velkeho luxusniho GT to celkem ale jde. Neni to žádný ultimativní stroj přece:)
    • 00 Reagovat !

      foto Mino-1

      Mino 1 16.06.  12:45

      « Re: Shrnutí

      Neboj, pride verzia M8 s predpokladanym vykonom okolo 625 k a tam bude zrejme to tacho ciachovane na vyssie cisla >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 16.06.  12:54

      « Re: Shrnutí

      Fakt spíš hnidopyšný výtky :-)

      Proč mít tacho absurdně do já nevim kolika = lepší je mít přehlednější = do tolika co auto jezdí. Ve verzi od Alpiny = se holt digitální číslice = změněj = to je ta výhoda obrazovky

      Diesly zrovna nefrčej = a tahle R6 3.0 nafta má o třetinu větší výkon než měl V12 benzín 4988cm3 v původnim 850i

      Trefil si hřebík na hlavičku = 3 roky starej motor = když neni zase předělanej = ti to přijde odfkláklé. To je výmluvný = proto ta absurdní poruchovost motorů = hlavně prémiovejch značek

      Váha odpovídá velikosti auta

      Sem zvědavej na M8 v LeMans = tak za 26 hodin >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.06.  23:39

      « Re: Shrnutí

      "Mám pár vítek, možná trochu hnidopyšnych..."
      Správně: Mám pár výtek, možná trochu hnidopišských...
      [odkaz]

      P.S. Přitom v "hnidopichuji" máš po pé naopak správně měkké i.
  • 00 Reagovat !

    foto Tomys69

    Tomys69 16.06.  15:16

    Shrnutí

    Chápu, že jakykoliv hrabnuti do motoru a jeho poladeni může být naprostá katastrofa, ale aspoň být rovný s konkurencí, nebo pro BMW lepší o kus dál. ;-). Nová X4 má 326/680, tak proč hi-texh 8 má mít méně?...
    A k těm budikum, pises do kolika co auto jezdí. Právě do kolika...odstranis omezovac a pomalu nevíš kolik to může jed a trochu naddimenzovane u těchto verzi by být mohlo. Tatkto bude mit 830D stejný tacho hako 850i. Nic znova opakuji a zjišťuji že to vadí jen asi mě:))
  • 00 Reagovat !

    foto Sacahariel

    Sacahariel 17.06.  00:21

    Bude i V12?

    Docela by mě zajímalo jestli dorazí i 448 kW 6.5l V12 co byl v BMW 7. Jestli pak BMW stále s tím motorem počítá a po homologacích dorazí nebo jestli ten motor udělali jen aby ho rok prodávali a pak se dalšího využití nedočkal, byla by to škoda
  • 00 Reagovat !

    foto BaracudaJ

    BaracudaJ 24.06.  19:16

    Pár postřehů

    Zprvu musí říct, že je to opravdu krásné auto. Silueta je hezky vyvážená. Zaujal mě hlavně zadní blatník, ta vlnka co mu přidává na svalech. Tvar střechy mi připomněl 911, ten přechod do víka kufru, moc pěkné. Z víka kufru a jeho tvaru stále cítím éru Bangle, prostě vizionář.
    Ale to co se vzadu děje od hrany nad značkou směrem dolů? Příliš komplikované. A ty koncovky výfuku? Nešli udělat ještě větší? Co je špatně na dvou párech hranatých výfuků stáre 850i? Tohle je přehnané.
    U těch propojených ledvinek vpředu stále nevím. V černé to není moc líbivé.
    Interiér je také velmi povedený a čistý. Panel klimatizace s tlačítky zůstal. Bezva. Stejně tak rychlé ovládání rádia. Bravo BMW. V čem si ale musím trochu rýpnout. Otáčkoměr proti směru hodinových ručiček? Tolik posměšků co se sneslo na Peugeot 308. Který to má také. Já vím, má to přece i Aston ;-) . Za mě se ta grafika digitálního přístroje nepovedla a estetika tu zvítězila nad funkcí. Snad tam bude k dispozici i nějaký více analogový profil s kruhovými číselníky. Tohle není ani hezké, ani přehledné.
    Jízdně o BMW 8 vůbec nepochybuju, vzhledem k tomu jak jede nová 5 i 7, tohle bude pecka.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Chimparty je opičárna plná pšoukání. Zabaví na pár chvil a hrát ji lze jedním tlačítkem na mobilu

Chimparty je opičárna plná pšoukání. Zabaví na pár…

Videohry ze série PlayLink pro PlayStation 4 jsou snadno přístupné a srozumitelné. To platí i o šimpanzí…

Počasí s Dagmar Honsovou: Víkend přinese první krok do zimy. Na horách až -10°C

Počasí s Dagmar Honsovou: Víkend přinese první krok…

Třetí listopadový víkend udělá definitivní tečku za dny babího léta. V neděli k nám začne proudit studený vzduch…

 

iSport.cz

Trenér Pardubic se zlobil: První utkání, které jsme neodehráli dobře

Trenér Pardubic se zlobil: První utkání, které jsme…

Kráter na desáté místo se začíná zvětšovat. Pardubice padly doma po nájezdech s Plzní 2:3 a na pozici, která…

SESTŘIHY: Chomutov rozdrtil Spartu 5:0. Boleslav porazila Liberec 5:2

SESTŘIHY: Chomutov rozdrtil Spartu 5:0. Boleslav…

Přední tým tabulky dostal nařezáno od posledního mužstva. Hokejisté Sparty nezvládli duel v Chomutově a schytali…

 

Reflex.cz

Šéfredaktor MF Dnes vyhrožuje majiteli Seznamu: Vaše soukromí bude taky věc veřejná

Šéfredaktor MF Dnes vyhrožuje majiteli Seznamu: Vaše…

Šéfredaktor MF Dnes Jaroslav Plesl se pustil do majitele Seznamu a miliardáře Iva Lukačoviče. V reakci na kauzu…

Vivian Maierová: Neznámá chůva, jejíž úžasný fotografický talent byl objeven až po její smrti

Vivian Maierová: Neznámá chůva, jejíž úžasný…

Vivian Maierová se narodila v roce 1926 francouzské matce a rakouskému otci v New Yorku. Dětství trávila…