Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW řady 8 oficiálně: Osmička se vrací, nabídne osmiválec i turbodiesel

Automobilka BMW konečně vzkřísila kupé řady 8, které nahrazuje předchozí šestku. Zatím se představuje v krotší M verzi a s turbodieselem.
Zpět na článek
15. 6. 2018 22:28
15. 6. 2018 23:13
15. 6. 2018 22:43
16. 6. 2018 07:40
16. 6. 2018 09:27
16. 6. 2018 03:36
16. 6. 2018 04:32
16. 6. 2018 07:32
16. 6. 2018 08:46
16. 6. 2018 09:31
16. 6. 2018 12:05
16. 6. 2018 12:21
16. 6. 2018 12:45
16. 6. 2018 15:16
17. 6. 2018 00:21
15. 6. 2018 22:28
Kraaasa
Exterier - 9,5/10
Interier - 9/10
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
15. 6. 2018 23:13
Re: Kraaasa
BMW překvapilo, tohle bych si tedy nechal líbit. I interiér je velmi pěkný.
Avatar - _Karel_
15. 6. 2018 22:43
BMW
Škoda, že zadek tak překombinovali, jinak je to nádhera :yes:
Rozbalit vlákno
2
16. 6. 2018 07:40
Re: BMW
Je to tak.
Ono to asi neni snadny, ten zadek je dnes u vsech aut tak nejak prilis vysokej, tak se to asi snazi maskovat :-)

Jinak je to nadhera ... ale ma to jeste jednu musku, predchozi osmicka mozna byla hezci, v jednoduchosti je nekdy sila designu ... [odkaz] ... :-)
Avatar - _Karel_
16. 6. 2018 09:27
Re: BMW
Souhlas, první osmička je dodnes pecka. Kdybych si to mohl dovolit, moc by se mi líbila jako víkendovka. :yes:
Avatar - speedfred
15. 6. 2018 22:46
Tvar kupéčka
asi nikdy nebude prekonaný,nová 8-er je krása až na ten zadný nárazník.
Vadila by mi asi ešte digi prístrojovka, inak :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Machýrek
15. 6. 2018 22:57
Re: Tvar kupéčka
Jo! Presne. U me zatim adept na letosniho viteze v kategorii “kolecko citronu a prouzek cokolady”.
Zadni naraznik na prvni pohled divny, na druhy uz si zvyknes. Skoda analogovych budiku, ty od BMW pro me byly vzdy nej ze vsech. A i ty spojeny ledviny tu nejsou nehezky.
A ten vnitrek, zase to vypada jako v BMW, jednoduchy a zadny vlny a divny prechody.
Avatar - Dinar
16. 6. 2018 10:12
Re: Tvar kupéčka
Mám to podobně, ty budíky mi nesedí, opačný chod otáčkoměru, proč u bmw? Zadní nárazník bude naživo ok, jen ty koncovky výfuku mi přijdou přehnaně velké. Ale celkově moc povedené, jsem zvědav na 860i. :-) :yes:
17. 6. 2018 09:21
Re: Tvar kupéčka
Otackomer opacne? U BMW? Trapas.
Je to digitalni, tak je jeste sance, ze to pujde prepnout na klasicke zobrazeni, ale to muzeme jen a pouze doufat... :-)
16. 6. 2018 04:32
Re: Tvar kupéčka
Tak mě ani ta digi přístrojovka. Ale v barvě Iudex edition ;-) :yes:
Avatar - Machýrek
16. 6. 2018 08:42
Re: Tvar kupéčka
A to je jaka barva?
Avatar - speedfred
16. 6. 2018 09:45
Re: Tvar kupéčka
oranžová, nová 8er je v nej pecka.
Avatar - white label
15. 6. 2018 23:23
Měli pravdu...
,...takže můj instinkt nepodceňovat ruské zpravodajství nezklamal (viz diskuse):
[odkaz]
;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - speedfred
15. 6. 2018 23:48
Re: Měli pravdu...
no čo na to povedať? Rusovi musíš veriť :-)
Avatar - white label
16. 6. 2018 00:07
Re: Měli pravdu...
Tak tak, přece jen mají jiné zpravodajské možnosti (např. Novičok), než konkurence z Německa... >:-[] ;-)
16. 6. 2018 04:31
Re: Měli pravdu...
Njn, jsi prostě dobře nasměrován ;-) :yes:
Avatar - white label
16. 6. 2018 23:18
Re: Měli pravdu...
To není o nasměrování, to je otázka odhadu...
Ale spíš by mě zajímalo, cos na ten design řekl, když jsi zjistil, že to není jen "patlanina nějakého samozvaného malůvkáře"?
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2018 03:36
8
To zadní kolo je z některých úhlů až nehezky utopené v té okolní hmotě, že měli dát dozadu o číslo větší ráfky. Jinak to na mě působí prostě jen jako evoluce 6ky, je to víc gétéčko, než jsem čekal. Interiér je hezký, ale u mě esteticky vede MB.
Rozbalit vlákno
1
16. 6. 2018 04:32
Re: 8
To je spíš o tvaru litých kol.
Avatar - 3_diamanty
16. 6. 2018 07:32
pekne
kupatko jak sa patri.. ale ten zadok nie je az zbytocne prekombinovany? [odkaz] .. predok vcelku jednoduchy solidny a vzadu zrazu same kostrbate patvary.... chapem jasne... je tu snaha o nieco zaujimave hm.... ved nazivo to mozno bude fajn :-) ... :yes:

PS. kto bude konkurentom? lexus LC 500 s V8? [odkaz] ten tu mimochodom v teste dostal 5 hviezd... :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2018 08:46
Pekna kara
len ma zaraza, preco to musi vazit skoro 2 tony, presnejsie 1965 kg v 850i? Taku hmotnost by som este vedel pochopit pri 7-icke, ale taketo GT-ckove kupatko by mohlo byt lahsie, cakal som tak do 1,8 t max. Viem, ze vsetka ta technika pridava kila, ale menej je niekedy viac. Inak auto je to rozhodne pekne, o tom zadna.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2018 09:01
Re: Pekna kara
První 8er před 29 lety vážila 1955 kg. Ta dnešní je o dost větší = a jen o 10 kg těžší ;-)

V12 měl z dnešního pohledu sranda výkon 220 kW :-)
16. 6. 2018 09:31
Re: Pekna kara
Stara mala 1790 - 1955 kg ;)
Ale to je jedno. Akosi som cakal, ze pri vsetkom tom pokroku by malo byt mozne aj taketo auto s touto cenovkou viac odlahcit. 2 tony mi skratka pridu trochu moc.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2018 09:57
Re: Pekna kara
Mluvil si o 850i = ta měla 1955 kg ;-)

Pokrok je = je víc výbavy a větší auto = a má vlastně stejně kg :-)

2 tuny sou hodně = ale je to prostě velký auto. Neni to sporťák = je to luxusní špičkově vybavený GT = ta velikost a výbava udělaj svý

Současná 8ma má všeho víc = od rozměrů přes výbavu a bezpečnost po výkon a přitom stejnou hmotnost
Avatar - chalan66
16. 6. 2018 12:05
pEKNé
Za mňa dobré ! Pekné auto. Škoda len že ten agresívny dizajn so štúdie sa moc nepremietol do reality, ale aj tak podarené. Teším sa ale na Grand cupé :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2018 12:21
Shrnutí
Nádherné auto, určitě asi nejhezčí BMW, ale každý podle svého gusta. Jinak jak již tu bylo řečeno, spíše evoluce 6er nez podoba 8 er z 90 let. Ta byla mnohem klínovitejsi. Mám pár vítek, možná trochu hnidopyšnych a to: budiky mě nejak nevadí, ale proč proboha u verze s 530 HP jen do 260???...došli jim číslice?po odstranění omezovače ručička jen narazí a ty musíš dal jen pozorovat displej, kolik vlastně jedeš. Ale jak jsem zminil, možná hnidopichuji. Dále ohledně dieselu. Chápu, že i diesel musí dnes pracovat v takovémto autě, ale proč na něm trochu nezapracovali, jako u 850i?...hodnoty 320/680 jsou cca tři roky staré a k autu se mi prostě nehodí, prijde mi to odflakle a basta. Co se vahy týče, ktera je vážně vysoka, tak na poměry velkeho luxusniho GT to celkem ale jde. Neni to žádný ultimativní stroj přece:)
Rozbalit vlákno
6
16. 6. 2018 12:45
Re: Shrnutí
Neboj, pride verzia M8 s predpokladanym vykonom okolo 625 k a tam bude zrejme to tacho ciachovane na vyssie cisla >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2018 13:10
Re: Shrnutí
M8 už přišlo = zrovna ho vidim v LeMans >:-[]
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2018 12:54
Re: Shrnutí
Fakt spíš hnidopyšný výtky :-)

Proč mít tacho absurdně do já nevim kolika = lepší je mít přehlednější = do tolika co auto jezdí. Ve verzi od Alpiny = se holt digitální číslice = změněj = to je ta výhoda obrazovky

Diesly zrovna nefrčej = a tahle R6 3.0 nafta má o třetinu větší výkon než měl V12 benzín 4988cm3 v původnim 850i

Trefil si hřebík na hlavičku = 3 roky starej motor = když neni zase předělanej = ti to přijde odfkláklé. To je výmluvný = proto ta absurdní poruchovost motorů = hlavně prémiovejch značek

Váha odpovídá velikosti auta

Sem zvědavej na M8 v LeMans = tak za 26 hodin >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2018 09:19
Re: Shrnutí
Ypsilon sem opravil a to hnido-pyšný sem nechal úmyslně

Pravopis tak nějak odpovídal výtkám ;-)
Avatar - white label
16. 6. 2018 23:39
Re: Shrnutí
"Mám pár vítek, možná trochu hnidopyšnych..."
Správně: Mám pár výtek, možná trochu hnidopišských...
[odkaz]

P.S. Přitom v "hnidopichuji" máš po pé naopak správně měkké i.
16. 6. 2018 15:16
Shrnutí
Chápu, že jakykoliv hrabnuti do motoru a jeho poladeni může být naprostá katastrofa, ale aspoň být rovný s konkurencí, nebo pro BMW lepší o kus dál. ;-). Nová X4 má 326/680, tak proč hi-texh 8 má mít méně?...
A k těm budikum, pises do kolika co auto jezdí. Právě do kolika...odstranis omezovac a pomalu nevíš kolik to může jed a trochu naddimenzovane u těchto verzi by být mohlo. Tatkto bude mit 830D stejný tacho hako 850i. Nic znova opakuji a zjišťuji že to vadí jen asi mě:))
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2018 00:21
Bude i V12?
Docela by mě zajímalo jestli dorazí i 448 kW 6.5l V12 co byl v BMW 7. Jestli pak BMW stále s tím motorem počítá a po homologacích dorazí nebo jestli ten motor udělali jen aby ho rok prodávali a pak se dalšího využití nedočkal, byla by to škoda
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2018 09:38
Re: Bude i V12?
Snad jo [odkaz] byla by to fakt škoda
24. 6. 2018 19:16
Pár postřehů
Zprvu musí říct, že je to opravdu krásné auto. Silueta je hezky vyvážená. Zaujal mě hlavně zadní blatník, ta vlnka co mu přidává na svalech. Tvar střechy mi připomněl 911, ten přechod do víka kufru, moc pěkné. Z víka kufru a jeho tvaru stále cítím éru Bangle, prostě vizionář.
Ale to co se vzadu děje od hrany nad značkou směrem dolů? Příliš komplikované. A ty koncovky výfuku? Nešli udělat ještě větší? Co je špatně na dvou párech hranatých výfuků stáre 850i? Tohle je přehnané.
U těch propojených ledvinek vpředu stále nevím. V černé to není moc líbivé.
Interiér je také velmi povedený a čistý. Panel klimatizace s tlačítky zůstal. Bezva. Stejně tak rychlé ovládání rádia. Bravo BMW. V čem si ale musím trochu rýpnout. Otáčkoměr proti směru hodinových ručiček? Tolik posměšků co se sneslo na Peugeot 308. Který to má také. Já vím, má to přece i Aston ;-) . Za mě se ta grafika digitálního přístroje nepovedla a estetika tu zvítězila nad funkcí. Snad tam bude k dispozici i nějaký více analogový profil s kruhovými číselníky. Tohle není ani hezké, ani přehledné.
Jízdně o BMW 8 vůbec nepochybuju, vzhledem k tomu jak jede nová 5 i 7, tohle bude pecka.
Rozbalit vlákno
0