BMW se rozhodlo zmírnit problémy, které má s klesajícím dolarem, a výrazně v následujících letech zvýší svou výrobu ve Spojených státech. Na domácím německém trhu bude naopak propouštět.
... stačí nasadit v Evropě stejné ceny jako v USA nebude třeba propouštět, protože prodeje porostou ... je fakt, ze v EU odbory prosadili vyssi platy, ale i tak myzlim, ze se ceny daji s amerikou narovnat ... spousta modelu prodavanych v USA se i tak vyrabi v EU
Naprostej souhlas, za 1 BMW jsou 3 americky luxusni limuziny, no a planovane mnozstvi 240 000 aut je v USA jako kdyz plivne ;-),
proc nova Jetta 1,9TDI stoji 14 tis. dolaru a v evrope to co stoji? Kdepak asi soudruzi v Evrope udelali chybu? :'-(
myslis ze kdyz se dollar oslabil obycejny american to pocitil na vyplatni listine tak aby vyrobce mohl napasovat cenu ke kurzu? Pred par lety stalo euro 0,85$ a i tenkrat stala VW jetta 15tisic$ -skoro to same co v EU.
Musis i prihlidnout, ze technicka vybava EU aut je mnohem lepsi, napr. v usa se jeste pred rokem prodavali stare golfy, corolly nemaji seriove ESP- co je uz v nemecku standart od r.2000 atd..
Kdyz das euro a dollar 1:1 tak velky cenovy rozdil neni