BMW budou stále chytřejší, tzn. plné všelijakých asistentů a umělé inteligence, ale o nějakém progresu po mechanické stránce se raději nezmiňuje. Nakonec to s tím "entertaimentem on board" dojde tak daleko, že autonomní auto se stane nezbytností. ;-\
Jak Win 98, stará auta budou mechanicky fungovat, ale vzhledem k tomu, že nebudou mít černou skříňku a komunikovat vzájemně mezi sebou, tak si neškrtnem. Stačí už ty dnešní opičárny která emisní placka může vjíždět a která ne. Nakonec bude řízení ve smyslu jak jej známe dneska jen umění pár starých dědků nebo nadšenců. Něco jako dneska obhospodařovat koně + dostavník >:D Si to představ v Praze, uvážeš si koně před Mekáčem. Dáš mu seno, poprosíš obsluhu zda ti nedají do kýble trochu vody a půjdeš na hambáč. Přitom "donedávna" nejběžnější dopravní prostředek v celém světě.
Navíc dle mě ta doba je blíž, než se zdá. Stačí se podívat, kolik lidí by se dneska například ani nerozjelo s manuálem a kolik lidí jen zde na diskuzi (viz například Barik) ti tvrdí, že rozjet se plynule z křižovatky zvládneš jen s automatem. Zkrátka řidiči "degenerují" a úplně opouštějí od té zábavy, co vždy řízení bylo a stačí jim, že je to auto, ideálně skoro samo, odveze. Za nedlouho si člověk, co chce opravdu řídit, auto nevybere :-(
Ano, je to smutná skutečnost. Doba a s ní i priority se mění. No, ono ještě nějakou dobu manuály budou, ale výběr těch opravdu "řidičských" bude značně omezený a cenově pro obyčejný lidi nedostupný.
Přesně tak, chvíli ještě něco bude, ale čím víc by chtěl člověk manuál v autě, kde by si užij jízdu, tím více bude problém ho tam sehnat. Už nyní je manuál pomalu na ústupu a je spíše v základních modelech, nebo pro základní motory. A pak samozřejmě ještě pár kousků z druhého spektra. Děti dneska radši řídí PlayStation, než motorové vozidlo (my od deseti let ladili fichtly, po chvíli 175,250 ti šťastnější dokonce 350 od čtrnácti lítali po louce s auty) Asi vlastně můžu být rád, že jsem to zažil i přes to že nejspíše zažiji i začátek konce radosti z řízení.
Máš pravdu. Základní problém je v tom, že jak byla radost z řízení motorky nebo auta pro "vyzrálé" borce jako já "něco", tak pro mladou generaci jsou "radostí" úplně jiné věci. A těch mají na výběr taky mnohem víc. Někde jsem dokonce četl, že už je nebaví ani sex. Tomu se říká progress a nedá se mu zabránit. ;-)
minimálně na tomto fóru nikdo nečeká! Tady se čeká na řidičská BMW, kterým ale automobilka dává vale. Nové BMW X2 mezi kužely nestačí ani na Škodu Karoq...
Jiste - mnohem lepsi jsou ridici, kteri pri rizeni pisou smsky,.. Jezdim velmi rad - ale nekolik set kilometru po dalnici fakt zabava neni. Kdyz se ti to nelibi, tak si to nekupuj, to je prece jednoduchy...
Fakt nechapu tyhle lidi, co, kdyz se neco nelibi jim, tak nedej boze, aby se to libilo nekomu jinymu. Primarne jsou auta k tomu, aby se clovek dostal z bodu A do bodu B. A kdyz se clovek podiva, co za auta se prodavaji, tak vetsina lidi je jen k tomu pouziva.
Ve vlaku se neprotáhneš a nedáš si kafe? V autobusech si to kafe často dát můžeš taky. ale těm, co mají auto jen aby seděli a ono to ideálně jelo samo tohle stejně nemá cenu vysvětlovat.
Ne, ve vlaku se fakt "po svém" neprotáhnu. V autobusu ani nemluvím. O kafi v autobusech se radši ani nevyjadřuju, to s pitím kafe nemá nic společného. Pro mě to neznamená "kopnout do sebe nějakou instatní ***".
Ještě řekni, že tebe ježdění po dálnici baví. I to je totiž diagnóza.
Jestli jezdíš jednou, dvakrát do roka, tak to pochopím. Já třeba jezdím i dvakrát týdně a to mě už nebaví, takže jsem rád, když někdo jiný řídí za mě a já se mohu věnovat smysluplnější práci.