Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 125i Cabrio: rychle a stylově

Libor Zezulka
Diskuze (8)
BMW není na poli kabrioletů žádný nováček. Od BMW 125i Cabrio jsme tedy právem očekávali skvělé výkony. A dočkali jsme se.

Jednička od BMW se tituluje různě. Nejmenší bavorák, nejdostupnější bavorák, někdy i nejhezčí bavorák. Tak či tak jednička skutečně plní úlohu nejdostupnějšího auta v nabídce BMW, což měla dříve za úkol populární řada 3. Nějakou dobu se jednička prodávala pouze jako pětidveřový hatchback, časem BMW přidalo třídveřovou variantu, kabriolet a dokonce kupé.

Jelikož začíná léto a s ním i sezóna kabrioletů, dali jsme v Roadlook TV z novinek BMW přednost právě malému jedničkovému kabrioletu. I když malému – testované BMW 125i Cabrio váží s třílitrovým benzinovým šestiválcem 1585 kg, což oproti hatchbacku znamená docela výrazný nárůst hmotnosti. Je-li vyšší hmotnost pro malý kabriolet limitujícím faktorem (ať už vizuálně nebo jízdně), ukáže další díl Roadlook TV.

Libor Zezulka
Diskuze (8)
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 21:25
Boučku, s pravdou ven!
Cos pak dělal s těma kočkama v závěru dílu, který jste nám vystřihli? Takové ošizování čtenářu si opravdu nezasloužíme >:-[] >:D
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 07:34
Re: pekne ale male
Tak ti nevím, tvrdím, že v jedničce je pro vysokého člověka možné dosáhnout lepší pozice za volantem, tj. lépe natáhnout nohy a víc přitáhnout volant v kombinaci se supernízkým posazem než ve trojce či pětce, tedy je tam v podélném směru vpředu víc místa. Ty napíšeš, ne jednička je malá, ale ve druhé větě potvrdíš, co jsem napsal, ano, pozice za volantom je skvela a prekonava aj 5ku. Trochu protimluv, ne? Spíše jde o to, že ses rozhodnul, jednička je pro tebe ženské auto a ty v ní vypadáš směšně. Ani jedno nezpochybňuju, je to tvůj náhled na věc, jen to nezdůvodňuj nedostatkem místa pro řidiče. A pokud jde o tvé zkušenosti s pětkou, ano, vím, že ji máš a pamatuju se i na tvé nedobré zkušenosti a možná i z nich pramenící negativní postoj k autům s vrtulí a příklon k lexusu, nebo čemu to vlastně. No, možná si nejste ty a BMW souzeni, je fakt, že už ten výběr, 530d v automatu s aktivním řízením, to na mě moc dojem nedělá. Ale rád přiznávám, že jsem v tomhle směru zaujatý, zaujatý podobně jako posazem za volantem, to je pro mě jedna z naprosto klíčových věcí při hodnocení auta z pohledu řidičské použitelnosti.
24. 6. 2008 17:54
Re: pekne ale male
úplne si viem predstaviť leto v takom aute..mám 20 a som normálnej postavy a rada 3 by mi bola asi zbytočne drahá..určite to bude auto hlavne pre baby a nie pre chlapov ale takí mladí "týpci" by k tomu autu mali tiež celkom pasovať..
Avatar - Dinar
24. 6. 2008 13:50
Re: pekne ale male
No vidíš, a objektivně je v jedničce vpředu víc místa (na délku) než v trojce, vysoký člověk dosáhne určitě lepšího posazu než např. v M3.