Čína se diví, že si všichni myslí, že tam můžu dovážet druhou jakost, když Čína vozí ven 25. jakost a pak ze sebe dělají světové dozorce kvality......žlutá zimnice zachvátí svět, kde jsem to jen četl.... :no:
Cina vyvazi ven to co lidi chtej. Lidi chtej levny vyrobky a tak je dostanou. Kdyby chteli lidi kvalitni tak nebudou skoro zadara, jako vetsina jejich vyrobku. Je to jen o tom jake dostanou zadani
To je moc obecné prohlášení, pokud bychom se drželi alespoň u strojírenství, pak moje zkušenost říká, že není nemožné dostat z Číny velmi kvalitní výrobek (jiná věc je schopnost vývoje takového výrobku), ale dá to práci a výsledná cena je naprosto srovnatelná s evropskou, jinými slovy, v high end kvalitě nepřináší čínský výrobek žádnou výhodu.
Pokud BMW vyrábí pro čínský trh druhou jakost, potom někteří evropští výrobci ve svých továrnách v Turecku, Rumunsku, Maroku a Francii vyrábí jen 4 a 5 jakost... ;-\
Mě Vanos odešel taky... špatně detekoval polohu, nevypínal řetěz, muselo se měnit uložení a vypínák (12.ooo neznačkový servis) a nakonec i řídící jednotka Vanosu, která je zvlášť - 17.ooo plus 4.ooo práce. Auto staré 6 let, odešlo to po 3.
Teďka se zase pokazila řídící jednotka v předním větráku (je tam nějaký plošný spoj za 7.ooo Kč, který je přímo v čumáku), to se naštěstí dalo vyměnit za obyčejný termostatický spínač. Připadá mi, že BMW dělá zbytečně "sofistikované motory" místo klasického 6válce tam dá 4 válec a tunu elektroniky a pak to tak dopadá...
Celkem 29.ooo Kč- chyba řídící jednotky - špatně se vypínal řetěz, teďka odešla řidící jednotka větráku chladiče (6 let) nová stojí 10.ooo, naštěstí tam jde dát místo ní obyčejný termostat.
Místo poctivýho 6hrnku jsou 4 a tuna elektroniky, která se kazí...
Proč to dělat složitě, když to jde udělat složitěji...heslo dnešních motorů a celých aut....sice se ušetří deci paliva, opravy jsou pak ale daleko dražší..
>:D No, Cadillac je typickým etalonem spotřeby. Poslední srovnání s BMW, které si pamatuju, je ATS s dvoulitrem vs. 328i, a to byla dost bída pro Cadillac. Papírový silák měl v reálu horší dynamické parametry, ale spotřebu v testu o dva litry vyšší. [odkaz]
Cadillac měl vypínání válců jako první na světě v 70. letech, MB vtipně počkal, až budou dostupnější technologie, s kterými by to mohlo fugovat tak, jak bylo zamýšleno a zbytek obšlohnul.
A ono to pak skutečně fungovalo a nejen v Mercedesu, vid.
A před třemi sty lety vymyslel náčelník Cadillac vypínání dvou kopyt... Koho to zajímá?! >:D
Stejně jako ty tvoje vykopávky, že žiješ v modelovém roce 2005 je tvoje věc, dal jsem odkaz na test aktuálních modelů, sám si přečti, jak "kladivo na 3er" dopadlo, dynamika ve vztahu ke spotřebě (tj. motor/převodovka) je největší průser ATS, a to stojí proti modelu, jehož motor rozhodně není z hlediska spotřeby a projevu tím nejlepším, co v Mnichově produkují, spíš naopak.
Z uberwagen fans samozřejmě nikoho, nebot se vám to nehodí do krámu stejně jako další prvenství amerických zanček, je zajímavé, že nějakou novinku měly jako první vždy americké zančky, ostatní jen pár let vtipně počkali, okopčili to a vylepšili a pak ještě drze troubili to světa, že to měli jako první.
Tohle dělali rusové, které tady všichni nenávidí. Naprosto stejný postup - nakoupili dva packardy, buick a forda, zavřeli na na 3/4 roku v Moskvě do továrny a hle, za rok z toho byl nový ZIS. Tu něco vylešpili, tu něco přizpůsobili ruským podmínkám, základ okopčili a hotovo >:D >:D
Jo v modelovém roce 2005 ještě pár výrobců dělalo motory, v modelovém roce 2012-2014 už těch motorů je třetina, zbytek sou trapné ekoatrapy doplněné o turbíčka, start stop systémy, praskají tomu řetězy, nebo to váží pomalu jak obamova limuzína, protože to veze tunu baterek a ještě si tomu dovolí říkat sportovní limuzína >:D >:D
Takový modelový rok mě už u valné většiny automobilek skutečně nezajímá.
Chceš tím tedy říct, že Cadillac schválně pustil ven řešení, které nefungovalo, jen aby byl první, místo toho, aby si počkal, až bude možné vyrábět funkční verzi? To je vskutku hodné obdivu. >:-[]
Tehdá na to nebyly tenchologie, ono to fungovalo, jen se to občas zaseklo. Takže to jelo budto furt na osm, nebo furt na 6 nebo furt na 4 (což byl pak problém) >:D
Ty bys snad vypínání válců dělal bez nějaké kontroly nad ventily? Nemluvě o tom, že takové systémy můžou umožnit implementovat variaci na Millerův cyklus.
a pak vyplázl desítku za každou pravidelnou prohlídku, protože v BMW dolívají i vodu do ostřikovačů za 90 Kč (8 minut práce) plus 145 kapalina...(a to jsem jim výslovně říkal, že vše kromě oleje si měním sám) olejíček s výměnou za pětku, atd... Poctivej soukromník vyjde i s olejem a filtrama do 3000 Kč.
Nevím kdy a kde jsi koupil BMW, ale už pěkných pár let dává BMW minimálně v ČR ke všem novým autům a autům z programu premium selection servisní balík "Inclusive", který zahrnuje servisní prohlídky zdarma a to na 5 let. Samozřejmě si můžeš dokoupit i jiné servisní balíky nad rámec "inclusive", záleží na tom jak a jak moc plánuješ auto používat.
Mimochodem - byť neplatím, tak fakturu v ruce mám a servisní prohlídka na X1 byla za 6800,- tedy ne za desítku a byla o rovných 900,- nižší, než cena za to samé u kolegova Hyundai i20 - mimochodem právě u Hyundai je prodloužená záruka podmíněna servisováním v autorizovaných servisech Hyundai (tak si teď nějak nejsem jistý, o jakém autě jsi to vlastně psal >:D ).
Ještě chvíli než čínští soudruzi něco dokopírují a potom v rámci "ochrany domácích spotřebitelů" všechno zlé z ciziny vyženou a ti tam vše nechají tak jak to stojí a leží.
Z článku jsem se dozvěděl, že nevíme co je za problém, nevíme u jakých modelů, nevíme u kolika modelů a nevíme jestli to má spojitost s evropskou produkcí. Trochu mi to připomíná článek o hořících GT3, kde vlastně nebylo nic než spekulace. Proč si nepočkat na kompletní zprávu, tohle nemá žádnou hodnotu.